-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #49199 üzenetére
Előbb-utóbb meg kell tanulni. Meg van valaki, aki nálam azért jobban ért hozzá, majd megkérem, hogy tiszteljen meg jelenlétével a szerelés erejéig. A cikken pedig jót nevettem, bár a robogós alfaj kimaradt. Ez fajgyűlölet, diszkrimináció, rasszizmus!
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
nagyúr
-
addikt
válasz Dealer95 #49173 üzenetére
Nekem gyárilag (az 50hez) 68 vagy 78 már nem is tudom.
Egyébként meg a fogyasztás nem szükségszerűen nő lineárisan a fúvóka méretével. Annyi, h nem kell úgy húzni neki pl.: negyed gázon megy úgy mint előtte fél gázon (ez sarkított példa). Az más kérdés ha nyél gázon jár vele az ember, természetesen ott többet fog kajálni30z.Samu: Ha túl olajos volt a benya attól rángathatott. A leállásra meg: a levegő csavaron tekerj beljebb negyed-fél fordulatot.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #49191 üzenetére
Nekem is az a tapasztalatom, hogy a chopper-esek, meg a nagyobb motoron utazó májer gyerekek nem köszönnek vissza, mert ki ha nem Ő.... Oké, szép gép van a segge alatt, de azért illene "szerényebb" társait is tisztelni...na mindegy. A robogósok majdhogynem leugranak a motorról néha, úgy köszönnek. Nekem olyan is volt, hogy szép nagy motor megállt mellettem és rám köszönt a forma. Meg dicsérte a robogót, ezt meséltem korábban.
Más: Eltelt 1-2 nap azóta, hogy abbahagytam a plusz olaj adagolást és csak benzint teszek a tankba. A rángatózás többé-kevésbé megszűnt (gondolom azért picit még érződik a dolog a rendszerben), az alapjáratos leállást viszont ma reggel csinálta. Ezt gondolom egy alapjárat állítással tudom orvosolni...
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
nagyúr
válasz szentkuti11 #49191 üzenetére
Vagy motoros valaki, vagy nem. Szvsz nem a motor teszi az embert!
Persze, vannak a kategóriáknak stílusjegyei. Rohambilis chopperes?
Kőkemény arc, aki csak choppereseknek köszön? Hát, egészségére!
Ki vagyok én, hogy megítéljem? Lehet, ez a stílusához hozzátartozik:
teszem azt, ha nem lenne ILYEN ember, lehet másféle motoron ülne?Sajnos van aki odáig fajul, hogy magáévá teszi a mondást: a robogó
nem motor. Pedig dehogynem. De rá kell hagyni! Ennyit ért hozzá.Megjegyzem: nem attól lesz valaki motoros, hogy vett egy motort.
Vagy ül a motoron. Motoron utazik, közlekedik. Hozzáállás kérdése!Gondolom nem kell bemutatni a műmájereket, ld. a szomszéd topik,
onnan van ez a kis humoros írás is. Bár robogós nincs is benne, lol.Szocimotoros, chopperes, speedmotoros, túramotoros, endurós... -
szentkuti11
addikt
válasz DigitXT #49190 üzenetére
Dacia-sok is köszöngetnek?
A legtöbb nagymotoros robogósoknak nem köszön. A legdurvább állatfajta ezek közül a chopperes, aki direkt félre is néz, ha intesz neki. (Eddigi chopperes tapasztalat 20-ból 0 visszaköszönés-biccentés-intés)
Más.: Ez jól állna matricaként a Suzukin, vagy ami még jobb lenne, a Simsonon Meglenne a maga komikája az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz szentkuti11 #49189 üzenetére
Én is intettem anno egy Daciásnak, mert Dacia volt a családi autó,
csak azt felejtettem el, hogy édesapám céges autójában ülök, ami
egy VW volt. Valszeg nem értette a szembejövő, minek örültem.
Vagy néha autóból is intenék motorosoknak: pavlovi reflex.Egyébként én nem az alapján ítélem meg a motorost, hogy min ül.
Ránézésre motoros. Tehát köszönök neki. Ha Simson, ha Gixxer...
Vagy visszaköszönnek, vagy nem. Nem sértődöm meg, ha nem.
Simán integetnek sokkal nagyobb gépekről is... (Szerintem az már
vmi betegség, ha a szembejövő kezdi számolgatni a köbcentiket.)Minap egy rendszámos futár (oximoron) "nézegette" nagyon a
(még gyári) kipufogómat, gondoltam kíváncsi, mit tud a vas: nos
bemutattam neki a 9 mp 0-100-at. Szerintem élvezte. (X-City)
Aztán azzal szórakozott, amikor utolért a forgalomban, hogy hol
tud otthagyni: keskenyebb motorja volt + elég agresszíven ment.
Nagyjából egálban mentünk 5-6 km-en át... Ő nem ment 70 fölé,
viszont sokat kacsázott. Én meg inkább gyorsultam, ha elfértem. -
DigitXT
nagyúr
válasz szentkuti11 #49187 üzenetére
Persze, sőt, legtöbbször előre köszönök nekik. Szembe: intéssel.
Előzéskor: vészvillogóval. Lámpánál: biccentéssel. De csak ha a
forgalmi helyzet kiadja. Dobogókő felé kanyarvadászkodva még
a nagymotoros parasztokat is lesz*rtam: első a biztonság. -
30z.Samu
félisten
válasz Bogyó bá' #49184 üzenetére
Vagy robogót kell venni, azzal tuti nem váltasz el...
Skizz: Nekem meg vannak húzva a csavarok a fejidomnál, mégis berezonál olyan 30-as tempónál. Csak nem tudtam rájönni miért. De így legalább tudom, hogy nem kell tovább lassítani, ha 30-as tábla van.
Sic Parvis Magna
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szentkuti11 #49183 üzenetére
Na ezért kell Hondát venni. Azon mindig megvannak a sebességek, "nem lehet mellé váltani". TROLL OFF.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
szentkuti11
addikt
válasz 30z.Samu #49181 üzenetére
Jujj, nekem volt egy BMW-s esetem. Valami boxer-BMW túramotor mellé álltam a lámpánál, köszöntem, persze szart rám, gondolta, majd odahúzza neki, megmutatja milyen egy igazi motor. Egyesben elkezdte neki tolni, jöhet a váltás, kuplungolt, váltott, kiengedte, de rájött, hogy a kettes helyett az ürest találta meg, akkor már 50 méter előnyöm volt, majd meglett a kettes, persze akkora fordulatra engedte rá, hogy ki akart repülni alóla a gép (legalábbis amennyire a tükörből láttam), aztán valahogy összeszedte és olyan 90-nel eltépett mellettem
-
Skizz
addikt
Na végül megvizsgáltam ma ezt a zörgős effektet, tuti hogy nem a csomagtartóban rezonál valami. Tulajdonképpen amikor hallom, akkor vagy épp nagy gázzal indulok; ilyenkor kb. olyan hangja van neki, mintha szét akarna feszülni a kipufogó (ami nyilván csak egy fikció ). De ha kis gázzal indulok, akkor szépen mormog (alapjárat közelében elég morgós, semmi kaparós 2T hang). Aztán a másik, amikor lassítok, annyira, hogy már alapjárat közelében van a fordulatszám. Ilyenkor valami rezonanciára hasonlító, erős csörgés hallani, de nem olyat, mint amikor valami idom csavarja nincs meghúzva. Lehetséges, hogy valami dzsuva van a dobban?
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #49180 üzenetére
Bezony... Megszégyeníti a páva BMW-seket meg Audisokat.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
-
30z.Samu
félisten
-
szentkuti11
addikt
Elnézést az offért, de végül a szíjcsere után meghirdettem a motorom. A motor jelenlegi legnagyobb érdekessége, hogy teljesen pontosan (GPS és útszéli mérőberendezés szerint is) méri a sebességet, és le is forogja az óráját, 65-67 a vége a 80 kilós testem alatt is
Fórumtársaknak természetesen kedvezmény jár az árból.
-
#TOTTI
őstag
válasz Dealer95 #49170 üzenetére
ZX-em volt, F15-ön még görgőt sem kellet cseréltem igaz kb. 9 éve akkor az 2-3 éves motor volt. Ez a mostani ez 18 Bár a forgalmi 99-es.
Gyári fényezés, csak a fakult matricát távolítottam el, minden elem gyári és szinte hibátlan.
Amúgy én is árulom 16-ért a Giannelli-t, mert amilyen jól működik nélküle, olyan nehézkesen vele, és nem akarom szétkapatni a variátort és légkulcsom sincs otthon, ezért macerás a görgő csere, bár 100 méterre a gumis megcsinálja szívesen, legalább is eddig segített.
Hibásként lett véve, de csak a benzincsap volt rossz nem kapott anyagot a karbi, ha állt egy kicsit, fel kellett nyomni benzinnel a csővet akkor megint lett körforgás.
[ Szerkesztve ]
-
Dealer95
őstag
válasz #TOTTI #49169 üzenetére
Egy próbát megér a görgő mindenképpen.
Ha kicsit javul, akkor tudod majd, hogy jó az irány.A Runner nekünk is csal.. 100-nál megy 80-at
Viszont a DNA az jól mér szerencsére, 85 az 85.Én is sokat szívtam a kipufogóval, az egyiket el is kellett adnom, mert egyszerűen erre a motorra volt jó, ezzel a konfoggal nem működött rendesen. (néha kipörgött - néha nem, mindig más hangja volt stb.)
Felkerült rá egy másik, és tökéletesen ment, és még kevesebet is eszik, illetve halkabb is. -
#TOTTI
őstag
válasz Dealer95 #49168 üzenetére
Nem mér pontosan 90 az 79, 100, az 84 A vége már nagyon nagyon csal!
Sygc Speedometerrel naplózom.A 75 viszont olyan 67 körül van.Ha görgőt cserélek akkor még jobban fog pörögni és ha megint lemegyek 6x0,3grammot akkor megint lassul a gépezet igaz nem számottevően, de mondjuk egy próbát még megér.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz Dealer95 #49166 üzenetére
Nekem méretes bele, bár hallok egy kis fals hangot néha. A karbin bármit állítok alapjáratot befolyásolja, de menet közben szinte semmit nem számít. A gyári Sito-val pedig minden jó, bárhova állítom pörög megy.
Olyan 65-től úgy elkezd húzni mint indulásnál, és tartja is a gázreakció is hirtelen, pillanatok alatt fordulaton van. 80-ról 90 3-4 sec. alatt megvan.
A gyárival kerek 75 a vége, de addig húz rendesen. Ennyire más tartományban dolgozna, mert kisebb görgőm nincs de bepróbálok egy 4gr-ost, ill. még egy kipufogó tömítést is vennem kell mert kicsit kifúj, az is közre játszhat?
[ Szerkesztve ]
-
Dealer95
őstag
válasz body007 #49164 üzenetére
Hát de azt írta 70-90-ig jól megy, akkor nem lehet főfúvóka ha alacsonyabb sebességnél, alacsonyanbb fordulaton van baj.
Szerintem.
Lehet, hogy a tű-n, vagy a levegő csavaron kellene állítani.70-es hengered van, hogy nem elég a 100-as? Vagy mi?
RedFilter: Ugye nem az a malossi szutyok légszűrőszivacs?
Én visszaküldtem, mert rossz volt a mérete(kicsi) + egyfolytában lefulladt tőle a motor, nem lehetett behangolni miatta.[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz szentkuti11 #49163 üzenetére
Szíj Malossi, ki lett hézagolva, kisebb görgő lett téve, 4,9 helyett 4.3 SITO Plus kipufogóval tökéletes, 0-tól húz 75-ig. Gianelli reggel felraktam jó is volt, Pörgött bár éreztem a két hullámot de épp hogy, sokkal erősebbnek tőnt, aztán 15-20 km után elgyengült, hidegen megint jó. Vissza tettem a gyárit azzal mondhatni kitűnő a váltás. Anyagot kaphat eleget, mert dombnak lefelé még 100-nál (óra szerint is húz és pörög felfelé), amúgy bontatlan blokk, csak a görgő szíj (hézagolással) lett cserélve 14e km után azaz pár hete.
Amúgy a motor nagyon rendben van erősnek mondanám, cseréltem ezen felül benzintankot, csapot, szívócsonkot, red filter, főtengely anya és a többi, de a blokkhoz nem nyúltam, önindító nem indít, tettem bele újat de azzal sem.
Amúgy a jelenség teljesen ugyanaz, mint ami a 4,9-es görgőkkel volt a 4.3-ra csere megoldotta, de nem akarok olyan kicsi görgőt bele.
Meg szétszerelni sem akarom mert a nyár végén eladó lesz és ebben az állapotában nem lehet panasz, azt is fontolgatom, hogy eladom a giannelli extrát, nem akarok hozzá hangolódni.
-
addikt
válasz Dealer95 #49162 üzenetére
Háde azt írta, h csak a kiput cserélte - ami előtt jó volt - és gondolom egy sportosabb modellhez több kaja is kell(ene) mert megnőtt a teljesítménye.
Ezt abból gondolom, h nálam a 100as fúvóka már kevés. Olyat művel a motor, h huzamosabb pörgetés hatására - ha jól bemelegedett - nem kap elég kaját és leáll. Ezt egyszer csinálta eddig de a szervizben ezt az infót kaptam. Jah, és nem a leállás a lényeg hanem ha bemelegedett nehezen akar felpörögni csak puffog szegény = nem kap elég benzint (meg a kevés benzin miatt is rosszabb a hűtése a blokknak így hamarabb felhevül, ördögi kör...)
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Dealer95
őstag
Sziasztok!
Piaggio motorhoz, ha nagyobb méretű hátsó fixtárcsát veszek, az jelent valami gondot majd nekem?
Tehát 133mm-es "oversize" lenne, de a mozgó oldal maradna a gyári.
Kicsi mintha el lenne deformálódva/kopva már és találtam 1500 Ft-ért RMS 133mm-eset, ami sokkal olcsóbb mint egy sima.
Erről lenne szó: [link]
Ez mehetne a gyári helyére?Köszi!
-
#TOTTI
őstag
Az miért van, hogy giannelli kipufogó beszerelese után hullámzik a váltás, lassan indul, húz majd megint gyengül, majd óra szerint 70-től megint húz 90-ig kb. 4,3gr görgő, gyári pufoval jó. Sőt ami furcsa, amíg rajta van a szívató, nem gyengül annyira vissza. (F12) Rakják bele 4gr-os görgőt?
-
DigitXT
nagyúr
válasz killer1203 #49153 üzenetére
Akkor ez fesszab.: túltölt a generátor, nem fogja meg a feszt 14,4V-on a szabályzó.
Ha a linkelt típusazonos/kompatibilis, úgy valószínűleg megoldja a gondokat.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ennek a féktárcsa dolognak kicsit utána néztem. Amit kiszemeltem tárcsa:
Size : 200mm
Caliper support with
The caliper support made of Aluminum Black alumite processing.
We will respond to DIO ZX OEM Caliper.8300.- Ft (+ 4200.- a posta, ez ami gáz...)
Idehaza amiket gyors találtam: 7000.-, 8900.-, 7300.-
Mind a gyári méretű. Amit néztem ahhoz a féknyereg távtartó is jár! Jah, és az itthoni árakhoz még hozzá illik adni 1000-1500 Forintot postaköltségnek!
30z.Samu: és a tuning gépek is kézi szívatósok
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
killer1203
senior tag
válasz DigitXT #49074 üzenetére
Átnéztem a kábelokat, kimérni viszont nem tudtam, Alapjáraton semmi gond, viszont ha akár fél percig is közel maxon pörgetem akkor szétég az izzószál
Találtam egy ilyet csatlakozója és kivülről is ugyan ilyen van most a motorba (MBK Forte) külömbözhet ez valami vagy megvehetem? Ezzel megoldódna a probléma ?
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
addikt
Ez mondjuk tényleg nem is rossz áru (52 usd szállítással) én a 150 és 200 dollárosokra gondoltam Elégé tetszik is, nehogy meglepjem magam ezzel a tárcsával
30z.Samu: szerintem a kézi szívató jobb dolog bár kétségtelenül az automata kényelmesebb
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz 30z.Samu #49143 üzenetére
Hát a fékbetét pont nem az amiért érdemes külföldről rendelni
De mondjuk ha gajra megy benne a teló - mint az én esetemben - és nem akarsz sz.rakokodni a felújítással megnézed mennyi itthon és kint majd eldöntöd, h kell az itthon kapható egy féle vagy - jó esetben - találsz pár jobb minőségű (és lehet, h olcsóbb) külföldit.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #49135 üzenetére
Más: Ezt a motort nő SOSEM vezette, még csak pár perc erejéig sem!
Csak szerintem hatalmas paraszt a "kedves" hirdető?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
Délután meló közben hallok egy markáns morgó hangot, gondoltam csak kinézek mi az. Pislogtam, amikor megláttam, hogy ez egy robogó. Durva hangja volt, tudtam, hogy motor lesz, de mindenre gondoltam, csak robogóra nem.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
addikt
válasz 30z.Samu #49128 üzenetére
persze vannak itthon is cuccok mindenhez csak ha kintrol rendeled olcsobb es nagyobb a valasztek is. Itthon kapsz 2 felet: utangyarott kinai es utangyartott tajvani. Ez a telo meg semmibe nem hasonlit a gyarira, sajat fejlesztese a cegnek (az elso telom se gyari hanem ilyen custom part)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz 30z.Samu #49112 üzenetére
Biztos van, de ahonnan én rendeltem csak dio-val és jog-al foglalkoznak.
Skizz: 120 dollár (EMS szállítással)
szentkuti11: nem kiállításra készül a jármű
Tegnap próbálgattam a telót (nagyon jó) húztam neki a faluba - ahogy szokás - ház előtt fékezek mint áltat (nem volt semmi gubanc csak így szoktam megállni) erre halk pukkanás, első fékkar beesik, elpukkant a fékcső... Reggel szépen lassan be a szervizbe és otthagytam, délután meglesz.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #49121 üzenetére
Igen, van már 1-2 dolog, amire utólag visszagondolva rájöttem, hogy lódított a srác, vagy azt se tudta mi merre hány méter... Majd ha vége lesz a szezonnak, akkor atomjaira szét lesz szedve a motor, mert úgy is meg kell nézni mi az, amit cserélni kellene. Szíjjal jobban menne a motor egyébként? Mondjuk mindegy, mert aligha tudom kicserélni szíjra. Gondolom más a felépítése, mint egy láncos motornak.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
wharfedale
csendes tag
válasz DigitXT #49121 üzenetére
Valóban más.
Itt elől a főtengelyen van az indító kuplung, fix az áttétele, és olajban fut.
Körülbelül 20-ig kuplungol szerencsétlen, több-kevesebb sikerrel, néha meg kell lökni lábbal, hogy normálisan el is tudjon indulni.
A két konstrukció teljesen más, és nem csere szabatos egymással.
Maximum blokkot cserélhettek benne. -
DigitXT
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
(#49121) DigitXT: akkor ez most egysebességes, mint a régi Babetták voltak?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
válasz wharfedale #49117 üzenetére
Oké, köszi. Nekem az eladó olyasmit mondott, hogy ez a Ran szíjas volt, csak lecserélte láncra, mert folyton leesett neki... Pislogtam, amikor ezt meghallottam, de mondom oké, a lényeget leszűrtem, láncos. De saját szemmel még nem láttam, mert nem szedtem szét atomjaira. Mivel nem igen értek hozzá... Elméletben nagyjából tudom mi hol van, de még nem igen szereltem, leszámítva az apróságokat. Pl gyertya csere.
Más: Emberek, jövök hajnalba, ránézek a Késmárkon a kis kijelzőre és kemény 6 fokot mutatott! Most tényleg fáztam, hála Istennek a garázsban szobahőmérséklet van, így a motor nincs ennyire hidegben kint. De azért moderálhatná magát az időjárás, még csak szeptember lesz hétfőn.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
üszök
őstag
válasz wharfedale #49117 üzenetére
Inkább autós boltban vegye,a kút rohadt drága.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
wharfedale
csendes tag
válasz 30z.Samu #49116 üzenetére
Láncos, mint a Yamaha Mint.
De a New Ran (CA17A) '87-'89 már szíjas.Javaslat: benzinkúton, vagy autósboltban vegyél egy féktisztító spray-t, azzal frankón lehet karbit tisztítani.
Teljesen rommá szeded, átfújkálod vele az alkatrészeket, a karbi csatornáit, kiszárítod, összerakod, és mehet vissza a helyére.
A karbit és a levegőszűrőt összekötő műanyagcső erősen meg szokott keményedni, visszarakáskor hajszárítóval melegítsd meg. -
üszök
őstag
válasz 30z.Samu #49112 üzenetére
Ezt frankón lánc hajtja?
Ezt sem tudtam."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
addikt
Megjött egyenest tájvánbúl a hátsó telóm
Megérett a cserére
Egyébként nagyon - de nagyon sokkal jobb lett a moci úttartása.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
oliwire
őstag
válasz 30z.Samu #49102 üzenetére
És ha a Googleba beírod, hogy karburátor tisztítás? Akkor lesznek képek is róla biztos, és rájössz, mi micsoda a tiédben. Amúgy meg van egy alja, amiben van az úszórész, ott volt nekem mocsok. Alapból abban van benzin, azt én egy üvegbe töltöttem, majd azzal aprajával visszatöltve az aljába kiöblítettem. Egy tűs végű biciklispumpával meg kifújtam a furatokat.
-
30z.Samu
félisten
válasz oliwire #49101 üzenetére
Gondolkodtam rajta, ártani nem árt neki egy pucolás. De magát a menetet sem ismerem, pl ha kiszedtem a cuccokat belőle, akkor mit csináljak vele. Áztassam benzinbe vagy mi? Nem hiszem azt, hogy nem tudom megcsinálni, csak nekem először látni kell hogy miképpen zajlik.
Sic Parvis Magna
-
oliwire
őstag
válasz 30z.Samu #49080 üzenetére
Én sem nyúltam sosem motorokhoz előtte, de bátor voltam, és előtte jól megnéztem, hogy van, meg fényképet is csináltam róla, mit hogy kell visszadugni, és megcsináltam magamnak a karbitisztítást. Nem olyan nehéz. Mostanra már fejből is megy a dolog. utána ráérsz majd gondolkozni, mi lehet a baja szerintem próbáld meg
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Google Pixel topik
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ingyen kellene, de tegnapra
- One mobilszolgáltatások
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Üveg tolóajtó RS 120 85x205 cm
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával