- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
válasz
yodamastah #25990 üzenetére
hát, én nem találok egy jó aprilis sr-t... nagyon sok télleg a nepper, meg a simlis kamus hirdetés..
-
SzlobiG
félisten
All: Köszi, meglesz most az autó sztenderen lesz.
-
-
Criton
veterán
Az EBC fékbetét jó? mert azt raktak előre meg hátra is.
-
jozsi252
veterán
Olyan van szerintetek hogy autómata szivató felújító készlet? Ismerősnek lenne rá szüksége.
-
yodamastah
őstag
válasz
Sayan_ #25976 üzenetére
400-450k-ert szerintem kevesen keresnek robogo meretu motort. Ennyiert mar a tobbseg burgmant akar, de legalabbis egy nagyobb testu robogot. Ennek megfeleloen biztos kevesbe porognek ezek a motorok. A karbon VXR jo ideje hirdeti a tulaja... 5-10% kozott nekem mindig sikerult a motorokon alkudni, de most hogy elegge all a piac, lehet hogy ennel sokkal tobbet is tudsz. Beprobalkozhatsz mindenfele pofatlan arral is, max parasztnak neznek, de ez nem kerul semmibe
Oda kell menni penzzel, es megmondod hogy ennyi van nincs tobb... max nem jon be
Vagy miutan megnezted eloben a motort, megmondo hogy meg gondolkodsz. Aztan par nap mulva fel leszel hivva egy kedvezo arral. Sok az elado motor, vevo meg kevesebb. Ki kell hasznalni. Az elmult hetekben ami motort megneztem, egyiket se adtak el azota, es mind visszahivott hatha megis megveszem!
-
Criton
veterán
Nos, akkor amiket cseréltek:
Önindító, Izzó, Kontrasztrugó Malossi, Fékbetét(elöl és hátul), Féklámpa kapcsoló, Hajtóműolaj Repsol 80W90, Akkumulátor Motobatt...Visszapillantó csere...és jó áron a kisebb külső hibákat is megtudják csinálni.
Rendes számla, garanciával mindennel, a legtöbb munkadíj a Kontrasztrugó cseréje volt.
-
válasz
runner 125 #25978 üzenetére
Érdekes, köszi az infót
. Ilyet még nem láttam sehol. A 3.-at én is hoznám, nagyon tetszik
.
#25979 SzlobiG: Nosza, akkor faljad a km-eket
.
-
Criton
veterán
A középsztender egyébként mihez van rögzítve?
Néha mikor a motort "felhúzom rá" olyan mint ha oldalra kiakarna szakadni, de ezt a szerelő is mondta. Szóval az lesz a köv. csere, meg a gumik. -
Criton
veterán
Na!
Elhoztam a motort, alig akartam róla leszállni olyan jó lett, semmi használt, gyári új alkatrészeket raktak bele, minden garanciális.
A kontrasztrugó amit kiszedtek belőle, idézem a szerelőt: "valami kínai utánzat volt benne, nem csoda, hogy nem ment". Most raktak bele Malossi rugót. Finomítani is kellett.
A "hegyemre", eddig az Aeroxal is 40km/h ment max. nyélgázon, most 60al tudtam menni, nem nyélgázon
Elég sok mindent cseréltek (ha akarjátok leírom miket), ami még hátra lenne, két új gumi és egy középsztender.Smani! A hátsó gumi sem új! Megnézték és 2004-es, az első meg 97es
Elvileg ezt a szezont még bírná, de nem ajánlatos.De Smaninak ezer hála, jó motort adott jó áron
"Küldtem levelet!"
MOD:
Ja, majdnem elfelejtettem, 42ezer volt minden, munkadíjjal együtt.
Ami elmegy, és korrekt munkát csináltak.Csak ajánlani tudom őket!(#25982) runner 125 : jó is lett nagyon
de ha jól néztem őket még épp időben voltam, mert most a héten már nem tudnak szerintem új motort fogadni. Mutattak egy utánzat kínai Aeroxot
Szerelő: épp szidta az egészet, "ha valaki megint idehoz nekem egy kínai fost, felmondok!!
"
-
SzlobiG
félisten
Menetre készek vagyunk.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #25977 üzenetére
Nincs újrafújva az első.
A legelső VXR-ekből volt ilyen színű, itthon nagyon ritka. 99%, h az import, de a km állás ettől függetlenül kamu.Amúgy valóban a 3. tűnik a legjobbnak, de én ezt venném egyértelműen.
-
-
Sayan_
csendes tag
Sziasztok. Már írtam régebben is, de most érkeztem el oda, hogy tényleg motort szeretnék venni! Runner 200 VXR lett a szerencsés nyertes. Ezt a 3-at sikerült eddig kinéznem, ezek kb megfelelnek az igényeimnek ( kinézet, állapot, rendszám):
Ti így ránézésre mit állapítotok meg ezekről, esetleg ismeritek a motorokat v a tulajokat? Őszintén nekem az olajzöld színű jön be legjobban, ahhoz adnak ugye dobozt is, bár messzire kellene menni érte. A sötétszürke 399ezres se rossz, és közel lenne. A 405ezres viszont messze is van, meg fixre írja az árát, úgyhogy az az utolsó. Alkudni mennyit illik? Esetleg tudtok hasonló motort? Köszönöm előre is!
-
fesii
aktív tag
válasz
Kolondrum #25971 üzenetére
Ezt sose értettem.. Tisztogatok? Attól jobb lesz a motor? Ne adj isten gondolsz másra... jó pár éven át szart adnak ki a kezük közül majd a te tisztogatásod után odafigyelnek? nem...
Panaszkönyvnek van egyedül némi értelme talán.. de ebbe is csak hiszek mint istenben...Ha kipufogót cserélek variátort meg egyebet is cserélnem kell? Túl egyszerünek hangzik, hogy kipufogó le a másik fel
Nem túl informatív a csávó de 60-70-el megy állítólag a robesza és az övén TT kipufogó van.[link] Erről a robeszról van szó amugy..
Jót röhögtem a kis hibákkal szaván, akkor az enyém hozzá képest új csúcsmodell -
doc
nagyúr
válasz
runner 125 #25962 üzenetére
igen, kinai dzsunka
voltam a kedvenc motorszerelomnel, o azt mondta nyugodtan rakjam bele a 20-50-es Castrol Evot, ugyhogy ontottem bele olyat
gondolom azert kell olyan vastag mar gyarilag is, hogy a rettento preciz kinai illeszteseknel ne folyjon el az egesz(egyebkent eszi rendesen az olajat)
masik kerdes:
tudtok esetleg olyan helyet ahol lehetne 125-os VALTOS motort kolcsonozni, lehetoleg bukokerettel? a hyosung.hu-nal csak robogok vannak ekkoraban, valtos meg 650-es van(ismerosnek kene gyakorolgatni, siman megerne egy napra 6000-ert kikolcsonozni, meg par liter benzint elpofogni)
-
fesii
aktív tag
-
Criton
veterán
válasz
Kolondrum #25971 üzenetére
Én autószerviz esetében futottam nem egyszer olyanba, hogy emailben rögtön reagáltak, telefonon is ellehetett őket érni, de a szerviz minősége meg nem volt a legjobb.
Többnyire azok a cégek ahol kevesen vannak, mint pl a MirekMotors és rengeteg a munkájuk nem tudnak gép előtt lenni. Akinek meg fontos felhívja őket.Gergő sem reagált a levelemre, csak miután felhívtam, és ettől független jó szerelő ahogy többen írtátok.
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #25968 üzenetére
Te most el is akarod vinni szervizbe a motorod, vagy csak különböző
cégeket tesztelgetsz, hogy milyen gyorsan reagálnak a mailjeidre?
Én sem nagyon szeretek telefonálni, DE amikor muszáj, és gyorsan
kell valami, akkor nem fogok e-mailt írogatni, mert az nem "azonnali". -
válasz
runner 125 #25967 üzenetére
yamahákat nem várnak?
-
runner 125
nagyúr
Ez nyilván nem a reklám helye,de meg kell osztanom.
Azt hiszem Mo.-n minden gyártónak ilyen szervizháttérrel, támogatottsággal, ügyfélcentrikussággal kellene rendelkeznie, mint a Tutto Moto Kft. (hivatalosi Piaggio, Gilera, Vespa importőr).Eleve max. másnapra válaszolnak minden e-mail-re, leírták ismét a másik idom színkódját is, s amikor elmeséltem, h mi történt, felajánlottak az egész - a többi shop-hoz képest már amúgy is kb. 25-30%-kal olcsóbb - alkatrészek árakból újabb 15% kedvezményt.
-
Criton
veterán
válasz
Kolondrum #25965 üzenetére
Majd meló után megyek hozzájuk, de ma megyek.
Az érdekes, én levélben kerestem fel őket, és este már válaszoltak is.
Nincs sok ember ott és többnyire este foglalkoznak a levelekkel napközben meg rengeteg motor van náluk, és nem csak 50ccm-el foglalkoznak.Telefonon meg mindig elérhetőek!
-
sNORh
addikt
Hali
Egy kérdés. SMkerékpárra kötelező a km óra? Gyárilag nincs rajta. Puch maxi S -
doc
nagyúr
robogokba (sima, 50 ccm negyutemu, szijhajtasos) milyen motorolaj kell, autoba vagy motorba valo?
az a gepkonyvbol kiderult hogy 15w40, de semmi mas -
g@bo
nagyúr
" Eladóvá vált kedvenc robogóm."
" Nem összetévesztendő az olaszból behordott vagy a Dunából kihúzott romokkal. Saját tulajdon, mindennapos használatban van és bagóért nem eladó."
" Ha megunta a sok hazug, csaló nepper által kínálgatott lefutott, leharcolt céges és bankos hulladékokat, akkor nézzen be hozzánk is."" ...vagyis minden egy helyen az ACÉLCÁPA AUTÓNÁL"
-
-
Criton
veterán
Persze mikor esik az eső...mikor az ember elakar menni a motorjáért..
vagy is remélem délután nem fog esni
-
yodamastah
őstag
válasz
dave93 #25698 üzenetére
Ezt a motort megneztem eloben valoban nagyon patent. Ki is probaltam, de valahogy nem ment eleg jol. Nem tolt ugy mint az elotte kiprobalt 250esek. Sajnos ez a modell is megerositett abban, hogy barmennyire is csunyak a nagy kereku robogok, nekem a 16'' sokkal jobban bejon. AZ elado egyebkent korrekt volt....
-
dave93
őstag
20x17 10,5g vagy 11g-os görgőszettet szerintetek merre tudok venni Pesten, ahol van raktáron és nem kell rá napokat várni? Érdemes Malossi-t venni vagy megteszi egy noname-ebb is?
-
Újabban vagy csak most kezdem figyelni nem tudom, de motorosok sok száz köbcivel is képesek köszönni robogósoknak, menet közben vagy pirosnál, mindegy. Ma éppen a pirosnál egy chopper állt meg mellettem és egy halálfejű fazon köszönt. De tényleg kb a kaszásnak kedvesebb feje volt. 50% felett van azok száma akik tudomást vesznek más két keréken közlekedő társaikról.
Lusta vagyok visszanézni aki érdeklődött, de kicsit nyúztam a motort, van felénk egy hosszan kilométereken át tartó emelkedő, legalább 12%-os. Lentről álló helyzetből nekiindultam lesz ami lesz alapon. Az 50-et (valós) minden gond nélkül tartottam, nem erőlködött. Felértem, igaz nem volt nálam infrás, de ha letett lábbal éreztem a fedélből áramló hőt az már meleg. Le is állítottam, szinte pattogott a motor hűlés közben.
Mára off.
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #25947 üzenetére
Mi paraszt lenne így lavírozni, persze az álarc-cal együtt.
-
SzlobiG
félisten
Ez a menő gép.
-
Criton
veterán
-
iff
senior tag
válasz
#45553408 #25923 üzenetére
Szia! Nekem Linea 4t-m volt. 3 év 8 hónap után eladtam (8000km). 3000 km után szíj elszakadt majd egy normális szerelőhöz vittem el ,frankón beállította nagyon jól is ment. A szíj kinyúlt, csere de nem tudom miért sz@rabbul ment a szíj csere után, aztán eladtam. Alkatrészt is neten kellett rendelnem, mert ahol vettem még alkatrészük se nagyon volt. A szervizbe elvittem még a kötelezőre és rosszabb lett. Ja az első fék brutál jól fogott a hátsóra a szervizes azt mondta "jelzés értékű" többet nem is nyúlt hozzá.
-
runner 125
nagyúr
Ez alapvetően nem érv, h csak a szép állapotút viszik el. Pláne úgy, h az 50-es robgókat 99%-ban bontani lopják. - Ebből következik, h sok minden kinyerhető egy lelakott külsejűből is.
..én azt mondom, h ne ez legyen a célod.Ha, olcsón szeretnél megbízható robogót, akkor az Aprilia Scarabeo egy nagyon jó választás lehet. Korrekt állapotút már 120-140k körül kapsz.
Vízhűtéses "sportrobogóból" amire nem kell sokat lapátolni, kb. 200k-tól érhető el.Malaguti F-12, F-15, Benelli 491, Aprilia SR50 Mina blokkal, esetleg NRG, Runner, de itt az első futóműre figyelni kell.
Szervizköltségeket nehéz megmondani, ugyanis alapvető recept nincs, h x évesnél ez meg az biztosan cserés. Ha, szerencsés az ember, akkor csak a kopó alkatrészeket kell cserélni/tetni. (Szíj, görgők, kuplungrugók, hajtóműolaj, fékbetétek, stb..) Ezen alkatrészek cseréje munkadíjjal együtt 20-25k-ból kijön.Alapvető szabály, h kösd ki mindig valamihez, pláne ha éjszakára is ott szeretnéd hagyni.
A B125 jó dolog, pláne h nem kérnek érte hatalmas pénzeket, érdemes megcsinálni.
A 125-ös nagyvárosi közlekedésre sokkal jobb, mint az 50-es. Korrekt állapotú, rendszámosat kb. 270-300k-tól tudsz már venni. (+ Átírása kb 30k, + B125 jogsi 30k)horvathkrisz
Amíg érdemben nem tudsz segíteni, a hasonló tartalmú, teljes mértékben off hsz.-okat kérlek inkább mellőzd, köszi.
-
g@bo
nagyúr
b125 akkor éri meg, ha masszív motoros leszel, vagy 100 kiló + és napi 50-60 kilométert nyomod, hogy beérj a melóba. 50-essel éppen hogy tartható a városi tempó / 4T
/ egy 2T vizes géppel már viszonylag fürgén lehet lavírozni, pont ilyenre vadászom én is, mit egy aprilia sr 50...
és most jönnek majd az eltérő vélemények.
lopás tekintetében minden visznek, ha úgy adódik rendszámosat is. Motort úgy érdemes, hogy van hova elzárnod ( nem kilakatolod a folyosón ) és ahol utána -közlekedve- parkolsz napközben, rálátsz, ill forgalmas a hely, elkerülendő a fűrészelést vagy trélert. Jah, minőségi Abus lakat/lánc ajánlott, elfogadható minőségű cucc kb. 16000 huf.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
horvathkrisz #25937 üzenetére
Ez a hozzászólás pont arra volt jó, hogy semmire!
Köszönjük Emese! -
iLux
tag
válasz
horvathkrisz #25937 üzenetére
Milyen segítőkész emberek vannak itt.
Hollandiában is smirglivel reszelgetik a bicikliket, hogy ne lopják el.
-
horvathkrisz
addikt
Vegyel ujat, aztan b***d össze kalapaccsal, huzkodd meg reszelövel.Utana kendd össze faradtolajos sarkeverekkel. Az egyik lampaburat üsd ki, vagd fel az ülest 10-15 centi hosszan. Ez azert is jo, mert igy elmondhatod, hogy neked hasitott-bör üles van a robogodon.
Vagy költözz el magyarorszagrol es akkor olyat veszel amilyet akarsz, senki nem fog hozzanyulni...
szerk.: Fuck Yeah!
-
iLux
tag
Üdv!
A közeljövőben szerzem meg a B kategóriás jogosítványomat. Budapesti vagyok, az autónak jelenlegi helyzetemben sok értelmét nem látom. Viszont szeretnék egy robogót venni. Van biztonságos bukóm, dzsekit majd vennem kell. Viszont a motor még kérdés.
Milyen motort vegyek? Fontos, hogy nagyon lefingott külseje legyen, mert adott esetben rengeteg helyen kell majd lelakatolnom, és egy kevésbé feltűnő robogót (gondolom) nem lopnak annyira. Az első hozzászólásban olvastam a robogóvásárlás fortélyairól, csak arra nem kaptam választ, hogy egy megbízható, üzembiztos robogó körülbelül mennyi pénzből vásárolható meg. Szervízköltségben mennyi megy el rá.
Illetve érdemes-e megcsinálom a B125-öt, vagy elég az 50ccm a városi közlekedésre.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
AndrewTdi
addikt
Grat! Akkor már csak fel kell szerelni és nyelezni!
Lehetne valamikorra csinálni egy fórumos talit.
-
SzlobiG
félisten
Végre ma elhoztam a rendszámot.
Megvan minden jogsival együtt.
-
AndrewTdi
addikt
Nemrég vett pár liter Repsolt.
más: nemrég értem haza, volt dolgom a városban. Mocival mentem. Háta fene sem tudja, hogy kellemes-e ilyen időben motorozni. Van amikor így érzem, van amikor inkább a klímás kocsiban ülnék. MOndjuk tény, hogy így hamarabb végzek és kevesebb üzemanyagból megúszom.
Az emberek meg eléggé figyelmetlenek.
-
fesii
aktív tag
válasz
runner 125 #25927 üzenetére
Tervezel mostanában olajat venni?
-
dJ Peer
aktív tag
A Malaguti hajtóműjébe milyen olajat ajánlatos tenni?
Szerintem egy 1000-1500-zal többet ment, mint kellett volna
-
SirKero
őstag
-
válasz
sajtosbeats #25914 üzenetére
nekem is lesz valami hasonló. Bukóvétel után. Aug táján.
-
Bati0501
őstag
válasz
sajtosbeats #25918 üzenetére
-
sajtosbeats
csendes tag
válasz
zsendi #25915 üzenetére
zsendi: elég hangos, sokkal durvább mint a dudával csak nem jön át a videón a fülsüketítő frekvencia (avagy le volt véve a hang, mert koncikat szoktam videózni)
egyébként szerintem bármi megszólal az meglepő (és erre van), mert nem jellemző hogy robiban lenne ahogy én tudom.Bati: igen, akkor is. úgy van beállítva a dőlésszög kapcsoló (irányba), hogy minimális lökdösésre is bekapcsol.
az a hátulütője, ha leér egyenesbe akkor már nincs dőlése a robinak akkor már nem riaszt. tehát ha lökdösik, vagy leveszik stenderről akkor 20 mp-ig hallatszik ez (csak lekapcsoltam a szomszédok miatt) utána abba marad. annál akinél oldalsztender van kicsit jobb a helyzet, mert akkor úgy kell beállítani hogy ha oldalirányból egyenes fele mozdul akkor aktiváljon, akkor 20 mp után is újraindul.
maga az eszköz 4e, mi plusz hangszoróztunk 3e-ért és nem dudára lett kötve. ez már csak azért is mert a dudának volt valami ellenállása, amivel nem akartunk szórakozni. plusz külön kulcsos kapcsolót (2-3e) építettünk be és nem a gyujtáskulcsra reagál, mert ahhoz meg mi viszont nem értünk, nem akartuk végig kiszedni a kábelezést és kiméricskélni. ezen kívűl sok kábel, elosztó
tehát mi az analfabéta verzióba nyomtuk ezért voltak "fölös költések", de így nem kellett hozzá olyan aki ért hozzá, mindimális tudással összerakható.
erről lesz majd cikk is a blogban, meg leírom a hátulütőt is (a fent említett dőlés meghatározhatósága)
[szerk.] kellett egy kb 500 Ft-os műszerdoboz amibe belement az elektronika -
Bati0501
őstag
válasz
sajtosbeats #25914 üzenetére
Jó lett,de egyez azért kérdeznék:akkor is riaszt,ha még áll a sztenderen,de már megmozdítják(akár meglökdösik)?Mert így meg megijed azt' elhajíntja a robit,ami persze jobb,mintha ellopnák,csak úgy mégis jobb lenne sztem.
Ja,és meg szabad kérdezni,h mennyibe volt az egész?(tudom,h nektek nem kellett szerelőt fizetni)
Sztem nem kellene hangosabbnak lennie,hanem végig annak kellene menni,ami legelőször megszólal...mert annak tényleg riasztó hangja van. -
zsendi
csendes tag
válasz
sajtosbeats #25914 üzenetére
Hát ez aztán sokat ér...
Én a dudát is rákötöttem volna. -
sajtosbeats
csendes tag
motorriasztót sikeresen beépítettük: videó
háromszor futottunk neki (mindig hiányzott valami), de cool lettaki nem ért elektronikához ahhoz nem ajánlom... lesz majd azért egy cikk, hogy hogyan kell aki mégis nekiveselkedne.
-
jozsi252
veterán
Na egy újabb kérdés. Ugye a képen látható csavar felelős az alapjárati ford szám állításért?
-
zsendi
csendes tag
Na akkor rendszámos motor vételéhez melyil a hivatalos adásvételi?
Lauda:
Köszönöm. -
-
zsendi
csendes tag
válasz
Tothgera30 #25890 üzenetére
Köszönöm szépen, hogy nyíltan lehülyézel
Így járt. A runneres minden gond nélkül odaadta. Ma este remélhetőleg pedig pénzel megyek vissza. -
Joseppe210
tag
Szevasztok. Lenne egy olyan problémám hogy vásároltam egy honda vision-t af22 alvázas robogót. A tapasztalatom az hogy leáll a kicsike amikor nem húzom neki a gázt,.
Nincs alapjárat. A karbin 3 csavar van a leg alsóval az úszóházat ürítem a másodikkal és a harmadikkal nem nagyon tudom mit csinálok. Gondolom a legfelső ami nagyobb is azzal lehet állítani a benzin levegő keverékét, viszont a mkissebbel nem nagyon csinál semmit ami gondolom az alapjárat állító lenne. Érdekessége, az hogy ezt kb 5 perc után kezdi csinálni, addig van alapjárat rendesen.
Valakinek esetleg valami ötlete? -
jozsi252
veterán
Szerintetek autómata szivatónál van valami hőérzékelő vagy akármi? Ismerős panaszkodik hogy amikor reggel indítja a mocit akkor olyan mintha a szivató nem dolgozna. Tehát beindul és utána picit még húznia kell a gázt hogy ne álljon le, de utána pár másodpercel meg már tökéletes. Illetve leállítja amikor már rendesen jár, vissza beindítja és tökéletes akkor már.
Vagy karbinál kell esetleg valami állítani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Eladó KitchenAid Artisan 4l-es konyhai robotgép mandulaszínben
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!