- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
fasyrt
őstag
válasz
Moleman #4393 üzenetére
Ezt nem is lattam az elözö postomnal, de pontosan megtalaltad a hirdetest.
Valamit 10-20k eur között keresek, egy europai turara, utana megy eladosorba.
Legyen benne 2 zonas klima, ACC, automata valto es inkabb a dizel fele hajlok, igy az Euro6 besorolas miatt legalabb 2015-16-os jarmü a kiszemelt.A nemet forumokat nyalaztam at az este, ez az evjarat mar nem lancszakados, tengelymegragos. Rövid utakra hasznalva higitja az olajat, ennyi ra eddig a panasz.
@piny
90e km a hatar, mert 100e km alatt kell eladnom, errefele a magasabb felszereltseggel szerelt autokat jobban keresik, jobban eladhato. -
Moleman
addikt
Alig drágábban akár 2019-es benzines is van már. Egy ilyen akár a nyakamon is maradhatna.
-
piny
tag
Helyedben, mivel utánna el akarod adni, egy kisebb felszereltségű, több km-es (80-100e), lényegesen olcsóbb (10-12e) autót néznék. Azzal se lesz gondod, de könyebben el fogod tudni adni...
Szép ez a kocsi, árban se rossz, de ehhez kell az a vevő aki ezt tudja értékelni, és hajlandó megfizetni...
Vagy áron alul adod, hogy gyorsan elmenjen, de akkor meg buksz rajtaHa nem érdekes, hogy buksz, akkor lehet engem is érdekelne
-
snorbi82
senior tag
Egyébként ha normalis szervizt kap végig max 15e km olajcsere stb, akkor sok baj nem lesz vele. 2017nel meg nem igazán jellemző a lancszakadas, de 160ekm érdemes lehet.
-
Moleman
addikt
válasz
Gustavson #4391 üzenetére
Persze, van olcsóbb is, de a kolléga szerintem ezt nézte ki.
#4392 fasyrt
Ha hosszú távra vennéd, én is azt javasolnám, hogy sikítva menekülj, de 6000 km alatt nem fog meghalni alattad egy szinte új autó.Ha jobban szereted a dízeleket, ebben az esetben minimális kockázattal jár, főleg ha sok autópálya lesz abban a 6000 km-ben.
-
fasyrt
őstag
A milyen autot vegyek topikban kb tüzzel-vassal beszelnek le a 2,2-es Mazda dizelröl.
-
fasyrt
őstag
Hogy itt Mazda topik is van...
Szeretnek venni egy hasznalt autot.
Nemetorszagban elek, Nemetorszagban veszem. Megyek vele egy 6000 km-es road tripet augusztusban, utana eladom. Akar Pesten is, es onnan meg hazarepülök.Van egy 2017-es mazda 6-os a listamon.
32k km, 2,2l automata dizel, nakama intense, kb. full extra - vagyis nekem nem jutott eszembe extra, ami nincs benne.
A felnit megpadkaztak, es valami gyöker megrugdosta az utcaban az összes autot, hatso sarvedö csere, kepekkel bizonyitva. Privatembertöl elado, beszeltünk, ertelmes embernek tünt a telefonban. Van cimem is, jol szitualt környek.1. Velemenyek, input?
2. Mire kell figyelni autospecifikusan vasarlasnal?
3. Ki mennyire tippeli az arat? (Este beirom.) -
Uyuarasy
tag
Nincs mit, esetleg probald meg masik telefonnal (nalam latszik az app a telefonban is), sajnos nem tul acelos az AA onmagaban sem es a regi/custom MZD firmware sem javit a dolgon.
Ha sehogy sem jon ossze, meg mindig megoldas ha veszel uj USB egyseget szervizbol vagy Alirol, amit beszerel(tet)hetsz viszonylag konnyen, aztan a 70-es MZD-vel mar nagyon gordulekeny. Igaz akkor nem lesz AIO, emiatt nem upgradeltem meg, remelem ezt a par evet kihuzzuk meg igy -
piny
tag
-
troland26
őstag
Nekem egy 2015 ös Mazda 3 van. Érdekelne engem is az AA. Van valami tutorial videó amin rajta van lépésre az AA telepítés? Lehet megpróbálnám. 😊
-
Uyuarasy
tag
Hello,
az en 2016-os hatosomon 59.00.5xx fut, ugyanez az AIO, telefonon (Huawei P10) pedig egyel korabbi 2-3 hetes AA. Legtobbszor magatol indul ha radugom a telefont, ha nem menne akkor lehuzom a kabelrol majd vissza; szokott olyan lenni, hogy a telefon valamit benazik, elvileg connected, megsincs kep, olyankor ujrainditom es jo lesz (MZD-t meg telot is, szoval nem tudom ki a hibas)
Miket tettel meg fel AIO-val? Multkor szorakoztam kicsit a node-os SDK-val, nem tudom miert, de indulastol rengeteg memoriat evett, alig ment a navigacio a menuben is. Ujratelepitettem az MZD-t enelkul, azota minden oke. Regi gyari aljzatom van, sima gyari USB kabellel.
Eves szervizre Miskolcra hordom az Assistance miatt, de lassan kezdem elengedni, nem feltetlenul eri meg... -
piny
tag
-
Moleman
addikt
AA először a 70-es FW-ben volt, lehet az 56-os a baj, hogy hiába telepíted fel utólag, valamiért nem megy.
Az említett kábelköteg is lehet ludas, de elvileg AA-t lehet hekkelni a gyári csatlakozóval is, a Carplay-hez kell mindenképp az új csatlakozó.
Ha biztosra akarsz menni, akkor új kábelköteg és 70-es verzió is kell.
-
piny
tag
Sziasztok!
A következő problémám lenne, hátha valaki (már két napja küzdök, kifogytam az ötletekből):
Mazda 6, 2016-os, MZD FW: 56.00.230 EU N
Android Autot szeretnék rá varázsolni, eddig kevesebb sikerrel.
MZD-AIO-TI 2.8.6-al megcsináltam a pendrive-ot, sikeresen le is ment a telepítést (AA 1.13 HE). Menüben alkalmazások közt meg is jelenik az AndroidAuto (reboot volt).
Elindítva látszólag rendben fut, kiírja, hogy mit kellene csinálnom a connect-hez.
A telefon egy Xiaomi Mi9T Pro, gyári uptodate FW-el (Android 10, MIUI12)
Mivel a Google Play-ből nem tudom letölteni az AA-t, ezért az apkmirror-ról húzom le, és telepítem: com.google.android.projection.gearhead_6.5.612134-release-65612134_minAPI23(arm64-v8a)(nodpi).apk Rendben felmegy.
Első furcsaság, hogy ikon nem jelenik meg hozzá. Forumok szerint ez normális.
Kocsi elindít (csak gyújtás), menüből kiválasztom az AA-t, majd telefon rádug. Telefon pár dolgot kérdez (engedélyek stb), majd kiadja, hogy akkor most már indíthatom az autón az AA-t, szeretettel várja… Az autón viszont semmi, csak fekete képernyő….
Telefonon a ’taskmanagerben’ látszik, hogy fut az AA. Ha rákattintok, nem történik semmi. Ha bezárom, az autó visszatér a rendes menühöz. Kábel ki/be ugyanez. Először telefont dugom fel, majd az AA-t indítom az autón, ugyanez…
Kábel minőségi darab, de próbáltam másik kábellel is, semmi változás… AIO tool újrainstall, telefon factory reset, ugyanez…
Valakinek vmi ötlet?
Más: A kocsit nemrég vásároltam (kb. 1 hete), nincs vele semmi gond. Kakasdon járt, mindent rendben találtak vele. Viszont, ha gond lenne (kopp-kopp), van vkinek Tolna megyében javasolt szervizese?
-
Dave567
addikt
Köszi mindenkinek a választ, lehet keresek akkor benzinest, de valami kocsi feltétlenül kell.
Meg amúgy se vagyok kis darab, szeretem a nagy kocsikat, főleg ha el is férek benne. -
geratn
tag
Sziasztok, sógoromnak napi használtban volt most ismét hibás Mazda 6 kinyomja a vizet a kiegyenlítőtartályon terhelés alatt, alapjáraton nem nyomja ki. Volt hengerfejes is egy éve jó gépműhely de nem túl profi szerelő rakta össze. 2 pici gyermek van így gyorsan kell döntenie mi legyen az autóval.
Adatai: Mazda 6 - Motor: RF7J - 143 Ló 2.0 Dízel 2007.12
Esetleg van valakinek valami ötlete ? Megbízható mazdás szerelők elérhetőségét is nagyon megköszöném BP vagy 100 km-es körzetében. -
Gustavson
tag
válasz
Dave567 #4367 üzenetére
Én egy régebbi benzines 3-ast használok, évi kb.: 4.000Km-t. Vidéken, 80% város /20% hosszabb utak.
Az éves fenntartási költsége, havi bontásban: 18eFt
(Üzemanyag, biztosítás, teljesítményadó, apróbb szerviz költségek, stb.)
Dízel szóba sem jöhet nálam, fél év alatt gazdasági totálkáros lenne a motor.
Ennek ellenére azt mondom, hogy mindenki maga dönti el. Ha lenne most éppen keret rá, én is megvenném. Bár egy 6-os kombi van tervben, de jelenleg ez is megteszi. -
válasz
Dave567 #4365 üzenetére
Mert a dízel sokkal lassabban melegszik fel üzemi hőfokra, mint a benzines, ergo ha rövid utakra használod, akkor hidegen járatod, szétkopik idő előtt, telerakódik a részecskeszűrő, mert nem tud regenerálni stb...
Ha meg hosszúakat mégy vele, akkor tényleg olcsóbb a bérlés (vidéken is lehet), hiszen akkor évente 10-20 alkalommal használod csak, emiatt biztosítást, adókat, karbantartást és főleg az avulást kifizetni durván nem jó ár/érték arány. De te tudod...
-
Radnix
senior tag
Dave567
hali!
nekunk '13-as attraction 2.2d (150lo) elsokerekes, automata van. ismerostol nagyon keves km-rel vettuk, most fel ev alatt 7ezret raktunk bele. semmi gondja nem volt meg, most lett meg nemreg a 84ezer km.
a gyari akksit kellett cserelni, mert eloregedett, ezert a start-stopot nem mindig engedelyezte (ismerosnel 30k). a motorhazteto szigetelest a nyest megette, ami kedvezmennyel is 33k volt. gumiszett 177k + szereles 13k. eves szerviz klimatisztitassal, fekfolyadek cserevel 130k. fogyasztas 7.8L kb fele varos fele palya. 3-4 ezer km miatt sztem amugy nem eri meg fenntartani. eves kotelezo is 90k, auotopalya is vmi 40+. -
Dave567
addikt
válasz
Moleman #4361 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Én a megbízhatóságra vagyok inkább kíváncsi, mennyire gázos a dízel, mert ugye írtam, hogy nem minden napos használatra lenne.
Mondok egy számot, 3000-4000 km évente belerakva, (de ez csak példa) arra is nagyon gázos lenne a dízel?
Benzines az kevés nagyon, 4millió alatt, amennyit rá szánnék a vásárlásra. -
Dave567
addikt
Sziasztok
A közeljövőben szeretnék egy Cx5-öt, nem mindennapos használatra.
Ahogy olvasgatom eléggé problémásak.Az egyik egy 2013-as 2.2 CD Revolution 4WD Tiptronicos 175 LE lenne autószerviznél.
A másik az 2014-es Attraction 150 LE-ős, 1év garanciával, műszakilag átvizsgált, rendszeresen karbantartott.Nem szoktam minden nap kocsival járkálni, de ha kell akkor legyen valami ami tetszik is, meg eltudjak menni vele bárhova.
Melyiket lenne érdemesebb? -
SzaboZE
addikt
válasz
lotuska #4357 üzenetére
Szerintem ezek a legolcsóbb újautók nagyon nem egy liga a mazda3-al. Azt kell először is eldöntened, hogy neked vezetési élmény kell vagy csak egy szükségautó. Utóbbi esetben nincs kérdés, új autó. Ha nem, akkor meg egy rendes átvizsgálással eléggé le tudod minimalizálni a kockázatot, arra nem szabad sajnálni a pénzt.
-
-
lotuska
tag
Sziasztok.
Szeretnek anyamnak egy autot venni. Tobbfele varians szoba jott(Arkategoria is valtozo).
Szimpatikus a Mazda 3 BL(talan BK is jo lehet allapottol fuggoen? bar nagyon nagy az arkulonbseg e ket tipus kozott, egy BK 2007-2008 3000-3500 euro, egy BL 2009-2013 5000-6500 euro). Foleg rovidtavra lenne hasznalva + hetente egy-egy hosszabb ut, a jelenlegi Ford Focus-t 1.4(1999 evjarat) valtana. Az autot 3 honapon belul szeretnem megvasarolni.
Kerdeseim:
1.)Valaki megosztana tapasztalatait ezzekkel a tipusokkal kapcsolatban? Mire kell odafigyelni vasarlasnal? Tipushibak is erdekelnenek.2.)Masik kerdes, szerintetek erre a felhasznalasra alternativa lehet egy uj Dacia Logan 1 liter szivo? Kb. 10.000 euro itt nalunk Romaniaban metalfennyel, klimaval, ha leadjuk a jelenlegi Fordot roncsautoba. Itt valamennyi hitelt is kellene felvegyek, megoldhato lenne, de valahogy meg sem gyozott meg a tesztek alatt. Dehat az uj auto az uj auto...
3.)Harmadik alternativa, Fiat Tipo 1.4 szivo lenne. Igen itt meg van par raktaron maradt szivo. 12.000 eurotol indulnak a sedanok [link] . Nagyon szimpatikusnak tunik ez a tipus, csak az a gond, hogy nincs a varosunkban hivatalos markakereskedes(az eves szerviz beleferne egy masik varosban, de mar hallottam olyat, hogy kilukadt a huto(anyaghiba) es heteken keresztul allt az auto egy masik varosban markakereskedesben alkatresz hiany miatt, ez nem ferne bele... Termeszetesen itt is roncsauto programmal ertendo az ar es itt meg tobb hitelt kellene felvenni.
En az elso variansnal maradnek, azert is irok ide. Csak hasznaltauto vasarlas sajnos nem olyan, hogy bemesz a boltba es leveszed a polcrol a kenyeret, jokora szerencsed is kell legyen, hogy egy karbantartott autot vegyel meg, mert egy lerugott szivobenzinesre is ralehet locsolni 1000 eurokat...
Velemenyek, illetve valaszok az elso kerdesre? Koszi szepen.
-
SzaboZE
addikt
válasz
#04331520 #4351 üzenetére
Kezdetben CSAK benzinmotorban volt, manapság dízelben IS van. A halmazelmélet szerint az IS azt jelenti, hogy azért máshol továbbra is van
Ha viszont a benzinesből kiveszed, akkor a keverékszabályzásnak annyi és nem fogod tudni a motort szabályozni. A dízelnél viszont csak az örvénylésben van szerepe, ami nem fogja hazavágni a szabályzást.
-
#04331520
törölt tag
válasz
SzaboZE #4350 üzenetére
Tényleg nem értem. Azzal kezdi, hogy benzinmotorok kiváltsága volt. A volt szó zárja ki, hogy már nem alkalmazzák azokban? A múlt idő mondatban nem azt jelenti, hogy a benzines motorokban már nincs hanem, hogy a diesel motorokban már van.
Térjünk vissza az elejére. Az a baj vele, hogy amikor eltörik, mert nagyon vékony az anyagvastagság - márpedig használtautó vásárlásnál nem zárható ki - akkor nagy eséllyel tönkreteszi a motort. Ha van pénz cseréld! Ha nyugodtan akarsz aludni vedd ki!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Teljes magyar Logitech Mx Keys Mini billentyűzeted lehet.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Lenovo Thinkcentre M920S Brand számítógép - i5 9500 8GB RAM 512GB SSD 630 IGP Win 10
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest