Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
hülyegyerek #5198 üzenetére
Egyáltalán nem problémás konstrukció, mind a 2motor és váltó párosítás tartós tud lenni.
(Én pont hirdetek egy 2literes kézi váltós kombit, revolution felszereltséggel) -
hülyegyerek
addikt
Üdv. Hamarosan megválok az 1 literes 10.gen Civicemtől, és valszeg 6-os Mazdát veszek helyette. 2013-as évjárattól nézegetem őket, elsősorban a 2.5-ös automatákat. A kérdésem az lenne, hogy mennyire problémás ez a motor/váltó kombó, illetve hogy jobb választás lenne e a 165 lovas 2.0.
-
lemmy71
őstag
+1 az üregvédelemre
De azért ne felejtsük el hogy az elsősszériás GG, hulladék acélból készült és a tömítőanyag gyártó cég is rossz anyagot készített, ami egy év után kikeményedett kitöredezett így gyorsabban rohadt a hatos (2005 -ben beszállítót is váltott a mazda, bár csöbörből vödörbe, mert a kaszni így is hulladék maradt)
Én biztos nem vennék olyan autót, ami frissen vastagon le van fújva rücsivelMert ha már benne van az anyagban a "rozsdagyerek" akkor fújhatod te már bármivel
-
nyepi
tag
válasz
SzaboZE #5195 üzenetére
Azért 20 évvel ezelőtt más felületkezelést alkalmaztak Mazdáék, mint most. Pl. a GG/GY szériát nem galvanizáltál, a GJ/GL-t igen.
Nekem személy szerint hányingerem van ezektől a fekete alvázvédőktől. Akkor sokkal inkább a gyári, az könyebben bejut a kisebb résekbe és az üregvédő is célszerű, szerintem. -
SzaboZE
addikt
válasz
Uyuarasy #5193 üzenetére
Német előélettel méginkább tennék rá alvázvédelmet. "ezek mar nem a 10-20 evvel ezelotti modellek" - netán akkor nem acélból készült a karosszéria? Vannak dolgok, amik sokat nem változtak. Sőt, a nagy szilárdságú acélszerkezetek esetlegesen vékonyabbak is, még inkább fontos lehet a védelme. Én 7 évesen vettem a hatosomat, azonnal ment alváz és üregvédelemre. Nincs is gond vele, pedig ez még első széria. A mélygarázs jó, ha a páratartalom nem magas, de érdemes elgondolkozni rajta, feltéve hogy hosszútávon tervezel az autóval.
-
Palesztin994
aktív tag
-
Uyuarasy
tag
válasz
SzaboZE #5192 üzenetére
Miert ne lenne tartos? Uregvedelmet nem is irtam, mert nincs ertelme; ezek mar nem a 10-20 evvel ezelotti modellek. Alkalmankent mosom az autot telen is, legalabb felevente alanezek, a sarvedo mogott is ki szoktam idonkent takaritani, a kipufogo dobon lathato csak egy kis feluleti rozsda. Eloeletet tekintve nem tudom hol parkolt, Nemetorszagban hasznaltak kb. 3 evig, azota itthon melygarazsban all vagy haz elott ha videki rokonoknal vagyunk.
-
#21346560
törölt tag
válasz
Palesztin994 #5189 üzenetére
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
KenBlock43 #5186 üzenetére
Hát, igazán nincs mit! Én most fogom elhozni még a hónapban a 6-osomat, egyből viszem én is "lekenetni".
-
nyepi
tag
válasz
KenBlock43 #5186 üzenetére
Egyetértek az előttem hozzászólókkal. Alá kell nézni. De alapvetően lényegesen kevésbé hajlamosak a rozsdásodásra, mint GG/GY széria. Ennek már galvanizálták a kasztniját. De tényleg alá kell nézni és kiderül. Plussz nézegesd meg az ajtók alját is, az még kényes pont.
És ha dízelben gondolkozol, akkor mindenképp vegyétek le olajcserekor az olajteknőt és nézzétek meg a szívó kosarat! Ez legyen az első művelet!
#5183#TOTTI: igen, alapvetően szubjektív, de egy komoly hifi célja az, hogy pontosan vissza adja a zenét. Nézz meg egy komoly sztereó erősítőt. Nem is tudsz rajta semmit tekergetni, nincs EQ. Csak sajnos az emberek rászoktak a youtube-os zenékre, ahol iszonyat mélykiemelés van. De ez off, itt abbahagyom. -
SzaboZE
addikt
válasz
KenBlock43 #5184 üzenetére
Egy 13 éves autónál akkor is felvetődik a rozsda megléte, ha nem mazda! Tulajdonosától függ, hogy milyen állapotban van, nyilván találhatsz németországi szétrohadtat és olaszországi rozsdapötty nélkülit is. Át kell nézni rendesen!
-
KenBlock43
tag
válasz
Palesztin994 #5185 üzenetére
Szia!
Köszönöm a válaszod!
Mindenképp alánéznék és pont ez volt az elképzelés, hogy még a tél előtt kapna egy ilyet. -
Palesztin994
aktív tag
válasz
KenBlock43 #5184 üzenetére
Szia! Nem vagyok nagy szakértő, de hát alá kéne nézni. Ha okes, akkor alvaz es uregvedelem lehetne az elso megallo vele, en ezt tenném legalábbis.
-
KenBlock43
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és a második generációs Mazda 6 az egyik, ami szóba jött. Ami ki van nézve az egy 2009-es modell.
Keresgéltem, hogy ennél mennyire jellemző a rozsda, de nagyon megoszlanak a vélemények. Egyik helyen azt olvasom ugyan az, mint az előző generáció, máshol hogy itt már nem annyira problémás.
Szóval, most ennél a típusnál mi a helyzet?
Ezt szeretném Hosszú távra terveznék az autóval, ezért is nem mindegy milyen állapotban lenne pár év múlva.Előre is köszönöm!
-
#TOTTI
őstag
Szubjektív is meg nem is, de a CX-30 alap Harmonic Acoustics rendszere, a két első mélynyomóval nagyon harmonikus egységes kellően mély, de nem túl mély. Szerencsére az én ízlésemnek megfelelő, mivel az erősítő az utastérben van, kényelmesen bővíthető lenne, de egyelőre, gyerekbicaj/babakocsi/kiskutyahordozó origami ami a csomagtérben uralkodik.
-
Lipton
őstag
válasz
SzaboZE #5179 üzenetére
Reálisan nem sok mindenkinek kell mégis egyre több van
Jobban tetszik a cx5 de a 6os jobb menetteljesítménye "kellene".... 95% 1 személy lenne mint szinte bárki más esetében... távolra max 4 személlyel megyünk akkor sem olyan sok cuccal már...
f4lcon a lényeg, hogy sokkal kevesebb mélyet hallottam/éreztem a mazdában mint a mondenoban illetve a mazdában nagyon előről jött a hang a mondenoban pedig "körülvett".
-
SzaboZE
addikt
Első körben el kell döntened, hogy szükséged van-e akkora homlokfelületre, mint a CX-5? Az összes menettulajdonságokra gyakorolt hátrányával együtt. Ha nem állandóan 4-5 személlyel közlekedsz, akkor valószínűleg nem. A "doboz" hang változhat, ha bejáratódik a mélynyomó.
-
Lipton
őstag
Runo: pár éve fórumozok már itt, nem nagyon tudsz mutatni trollkodó bejegyzést szerintem... most kezdtem el nézegetni a mazdát mert úgy néz ki az lesz. Elég sok autó csal elég sokat felfele... a mondeo megy egy személlyel óra szerint nagy nehezen 215 körül kb.
Moleman rájöttem mit néztem el, a cx5 nem megy 200at katalógus szerint (195), a 6-os valóban 223
. A szalonban tényleg azt mondták, a hogy a 3-as alapjaira épült és keskenyebb (!), csodálkoztam is rajta.
Azt is mondták, hogy a kombi rövidebb mint a sedan, és az tényleg úgy van a katalógus szerint... korábbi 4x4 hajtással magyarázták az okát. -
Moleman
addikt
Akkor a szalonban szokás szerint nem értenek az autókhoz, a CX-5 a 6-ossal rokon, sőt, szélesebb is 5 milliméterrel. A 3-as 4.5-5 centivel keskenyebb náluk.
A 6-osnak katalógus szerint 223 a vége. Az óra amúgy nem csal sokat, 1.8%-kal nagyobb gumival már pontosan mutat.
-
Lipton
őstag
válasz
#21346560 #5172 üzenetére
Azt lehet nem találtam meg akkor... mégnézem ismét valahogy.
200 felett nem megy katalógus szerint (sem), az, hogy az óra mit ír ki teljesen mindegy, jellemzően csalnak felfele (oké, lejtőn hátszélben egyedül lehet ki tudsz sajtolni többet...).
Nekem a mondeno tetszik de ugye annak vége, nincs tovább. Én szeretem ha egy autó mondernebb kívül-belül ha már új autó
Moleman
A mondeno nem tűnik hangosnak, a mazdát csak városban próbáltam ki, gyorsan nem tudtam vele menni. A szalonban azt mondták, hogy a cx5 alatt a 3-as padlólemez van ezért is kisebb/keskenyebb valamennyivel mint a 6-os. Gumi biztosan marad rajta a gyári (19es).
A suv "jobban tetszik" a 6-os pedig talán racionálisabb választás -
Moleman
addikt
A CX-5-nek sokkal nagyobb a homlokfelülete, emiatt valószínűleg nagyobb a szélzaj benne. Bár sok zajt csapnak a nagy tükrök is, az pedig mindkét autón egyforma. A tesztekben mindig emlegetik, hogy a Mazdák hangosabbak mint a többi kategóriatárs, de azért annyira nem vészes, az első generációs CX-5-ben normál hangerővel lehet beszélgetni 170-nél, az újabbak még csendesebbek.
A 6-os simán megy 220 fölött is, de nem is ez a legnagyobb különbség, hanem a kanyarsebesség. A CX-5 alatt ugyanaz a futómű van, de magasabb és puhább, a gyári gumik pedig nem túl teljesítményorientáltak.
Egy jó gumival lehet ellensúlyozni, de én ennek ellenére is bánom, hogy SUV-t vettem, legközelebb 3-ast vagy 6-ost vennék.
Pont most ültem egy új 3-asban, nekem így is űrhajó a régi CX-5-ből nézve.
-
#21346560
törölt tag
Mazdában be lehet álítani, hogy elölről szóljon, vagy körbe. (pontosan most nem tudom melyik funkció, könnyű megtalálni a hangbeállításoknál)
Miután megtaláltam ezt a funkciót, sokkal jobb élmény volt a zenehallgatás."200 felett egyik sem megy elvileg, max eléri valahogy"
Jól látod, a Mazda nem ad annyira a belső futurisztikusságára!
Amikor én vettem autót, a Hibrid Mondeó és a Mazda6 volt a 2 végső kiszemelt.
Beültem a Mondeóba, körbenéztem, és fél perc után már nem volt kérdéses!
Nem űrhajóban akarok ülni, hanem autóban... -
Lipton
őstag
válasz
Moleman #5170 üzenetére
Elvileg a legmagasabb felszereltséget próbáltam de elég szegény volt mélyben a mondeo után pedig állítgattam rajta. A hang is inkább "előről" jött a műszarfalból ellentétben a mondeno-val amiben "körbevesz" és hallható a mélynyomó hangja (jó értelemben).
Elég gyorsan közlekedem, azért is az erősebb motor. A 2 literes dízel után egész jól ment és sok dízeles év után VAN MOTORHANG ha forgatod
200 felett egyik sem megy elvileg, max eléri valahogy
A "jóval csendesebb" érdekelne valahogy... mit is jelent ez. A fogyasztás nálam várhatóan elég magas lesz mindegyiknél...Ami érdekes nekem, hogy eléggé "hagyományos" a belső kinézete a mazdáknak, sok új autó már tiszta úrhajó. A 3,5 éves mondeo-nál nem érzem semmivel frissebbnek.
-
Moleman
addikt
Komoly különbség szerintem nincs a menetteljesítményük köztük, csak amit a 100 kiló súlykülönbség okoz, hangosabb pedig a 20 centivel magasabb építés miatt lesz a CX-5 (szélzaj). Ha sokat szeretnél 200 fölött utazni, akkor a kombi jóval csendesebb lesz és jóval kevesebbet fog ott fogyasztani.
A Bose-hoz szerintem gyárilag jár mélynyomó minden típusban, a pótkerék (helyének) közepében. Az EQ tekergetésével biztosan sokat lehet javítani rajta, nekem nem Bose van, de egészen jól szól, miután beállítottam.
-
Lipton
őstag
Sziasztok!
Új 2,5 automata 6 sportkombi és cx5 között gondolkodom. A felszereltség kb a revolution top at lesz. A 6-ost próbáltam, az elég jól megy pláne magasabb fordulaton. Egy 3 éves jól felszerelt mondeo 2.0 dízel automatát vált majd.
Az automata "rángatósabbnak" tűnik mint a mondeo, jól érezhettem?
A cx5 mennyivel lassabb ugyan ezzel a motorral és mennyivel hangosabb?
A bose hangrendszer iszonyat doboz a mélynyomós mondeno után, mi lehet ezzel kezdeni?
A cx-be tudomásom szerint rendelhető mélynyomó, ilyet hallott valaki?köszi előre is
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
ADAM1337 #5165 üzenetére
Hozzátartozik, hogy én vagyok a papíron 3. tulaj.
Első és a lizingelő ugyanaz céges autó volt majd átvették sajátként.
Nálam 2,5 éve van, úgy semmire se kellett igazán költenem, olaj csere és torony csapágy cserén kivül.
Viszont a használati szokásaim miatt + üzemanyag helyzet miatt inkább elektromosra cserélném az autót.
Amiket láttam a hahu-n a szerint az 5.2-5.5 nem is elrugaszkodott lenne érte nem ? -
ADAM1337
nagyúr
Szerintetek mennyit érhet az alábbi autó ?
Mazda 6 gl 2014/7 134e km 2liter benzin revolution felszereltség.
(Itt még teljes bőr ülések voltak, elektromos ülés, ülés fütés, tolato kamera + szenzorok (körbe),
ültető rugóval (+gyári dobozba),
1 szezont futott téli gumi(barum) 17es gyári felnin + új nyári gumi (ecsta ps71) 19-es nyári felnin -
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #5163 üzenetére
67.1mm *
-
Moleman
addikt
válasz
Palesztin994 #5161 üzenetére
Igen, ezek közül én a 235/45-tel mennék tovább, keskenyebb és az átmérője is kicsit nagyobb, tehát hosszabb lesz a végáttétel, ami egy picit csökkentheti a fogyasztást.
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #5160 üzenetére
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Moleman #5154 üzenetére
Na, egyébként eszerint meg biztosan jó a 8-as felni. Akkor ehhez, ha ezt a gumit veszem, elvileg egy középfurat adapterrel jó is lesz, az általad küldött tábla szerint, ha nem tévedek. Ennek mondjuk (gumiméret) ez a gyári adat ellent mondd egy kicsit, de lehet nem számottevő a különbség. A szerint meg akkor ez a verzió kéne.
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #5158 üzenetére
Vagyis 235/45 a táblázat szerint jó a 8-asra. Így akár lehetne akkor az enigma felni.
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Moleman #5154 üzenetére
Hát, még ami tetszik az a gmp enigma, akciósan most "csak" 95 ezer a 19-es (
). Annak 8 a szélessége, a táblázat szerint arra jó lenne egy 225/40 gumi. Ilyen bazi drága szett mellé mondjuk nem aldoznek még benzint is, tehát akkor az felejtős, a 2.5-ös szívó bár magához képest zseniálisan fogyaszt, azért így sem kicsi az étvágya. :D
-
ZeroX92P
tag
válasz
MaddeNNNN #5155 üzenetére
150-200 nál bármi ami mozog és kopik, 2.0 nál olajfogyás belép (igen tudom írta itt valaki, hogy neki pont nem, de nem az a jellemző) ránézésre ezt megállapítani nem fogod tudni, viszont ha eszi is néhány százezerből helyrerakható és utána neked már lifetime lesz.
Az hogy a féknyergen van felületi rozsda a világon semmit nem jelent az alváz tekintetében, egy pár fillérből lefújt kicsinosított féknyereg meg végképp nem.
Képekről sárvédő íveket ajtókat láthatod legfeljebb, de egy frissen javítottat ugyan úgy nem fogsz kiszúrni, ha rozsdára fújtak gitteltek azt sem fogod észrevenni csak x idő után amikor újra hólyagosodni kezd.
Kérni kell az eladótól képet az aljáról, fotózzon be, nem kell szívbajosnak lenni ha nem küldd és messze is van továbblépni, ha nem küldd az már önmagában rengeteget elárul.
Szintén nem kell bedőlni a frissen alvázvédőzöttnek, simán ráfújják a rozsdára hogy szép legyen és ne lásd hogy egy vödör csavar a kocsi.El kell menni meg kell nézni, ha van róla bármi dokumentáció számla alkatrészekről, fékek, kuplung, futómű, bármi ami jelzi hogy foglalkoztak is vele nem csak hajtották az előny.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz
Moleman #5135 üzenetére
Köszi. Az a gondom, hogy elég szűkös a választék 2 literesből. Illetve mindegyik 200km-nél messzebb van. Rá kell szánnom majd több napot amire a legjobb kiszemelteket végig tudom nézni.
Az ilyen 150-200ezer közötti futású autóknál mi az amire figyelni kell, mit tud ekkorra elfáradni?
Rozsdát már képekről próbálom szűrni. Gondolom aminek már a képen látszik, hogy a fékek nem mozgó részei virítanak annak nagy valószínűséggel az alja és a futómű is olyan. -
Moleman
addikt
válasz
Palesztin994 #5153 üzenetére
255/40 tökéletes lenne, átmérőben is, és a felni is elbírja, de télire inkább a keskenyebb gumi javallott - bár amennyi havat az elmúlt pár évben láttunk, lehet elég lenne egy négyévszakos is, ha nyáron nem vadulsz nagyon és télen se jársz a hegyekbe.
A 245/40 túl kicsi, a 245/45 túl nagy, én egyiket se merném felrakni - főleg annyi pénzt kiadni egy olyan gumira, ami nem biztos, hogy jó lesz hosszú távon.Egy fórumon találtam valakit, aki 255-tel jár, azt írta brutálisan megnőtt a fogyasztás, pedig spórolósan vezet. De legalább tudjuk, hogy elfér a kocsi alatt.
Amúgy ha 18" is szóba jöhet, a 225/50 majdnem tökéletes méret, csak picit kisebb, mint a gyári, 8" széles felnin nem feszülne nagyon. A 8×18 gyakori méret, pont van ebből az SV-C-ből is.
Ez amúgy tök jó táblázat, számít a felrakható gumi szélessége attól is, hogy mekkora az oldalfala. -
Palesztin994
aktív tag
válasz
Moleman #5152 üzenetére
Hát ja, az tényleg nyalóka lesz, de szerencsére nem kell sokszor egy évben ezt megtenni, viszont imádom a szép,nagy felniket. :D
Köszi a segítséget, valóban amúgy a gyári lenne a legegyszerűbb! Másikhoz esetleg vehetek 245-os gumit is, szerintem kb. az lehet a maximális, amit a felni bír, de lehet leakadok aztán erről és marad a gyári. -
Moleman
addikt
válasz
Palesztin994 #5151 üzenetére
Felmenni felmegy, de 225-ös gumival szerintem nem tudná ellátni a feladatát a felnivédő perem sem, annyira befelé indul a gumi. Itt látszik vizuálisan.
Szerintem az a legtisztább, ha szerzel egy gyári felnit, ha nagyot akarsz, akkor 19", ha nem, akkor 17-est főleg olcsón lehet kapni. Nem mellékesen legalább 5 kilóval könnyebb a 17-es kerék, én azért választottam azt, így is leszakad a derekam, mire feltornyozom őket kerékcsere után.
-
Palesztin994
aktív tag
Ezt a felnit amúgy valahogy nem lehet felaplikalni a 6-os Mazdara? :D
Konfiguratorok nem annyira szigoruak, az osszes kompatibilisnek írja a 8.5 széles, 40-es ET-vel rendelkező felniket.
Eredetileg 225/45 R19 gumit gondoltam rá, de nem tudom végülis már,hogy mi működne a gyárin kívül, mert azt leszámítva kb. nem létezik 7.5 széles, R19-es felni. -
válasz
Palesztin994 #5148 üzenetére
Facebook Marketplace vagy típus specifikus Facebook csoportok szoktak segíteni
-
Palesztin994
aktív tag
Egyébként lehet egyszerűbb lenne a homura fekete felnije télre. Valaki tudja esetleg,hogy lehet-e szerezni, én még nem láttam?
-
válasz
Palesztin994 #5146 üzenetére
a központosító gyűrű egyenlő az adaptereddel
egy olyan műanyag gyűrű, ami kívül a felni lyukközepe belül meg az autód agymérete plusz 0,1mm (hogy könnyen mozogjon fel-le) vagy a gyári felni mérete (ami általában egyenlő az agyméret plusz 0,1mm-el, a gyári felnik és az agy között is ennyi a különbség a szerelhetőség miatt) -
válasz
Palesztin994 #5143 üzenetére
nagyobb középfuratosat vehetsz, mert lesz rá adapter (legalább 2mm-el legyen azért nagyobb a furat, hogy az adapternek legyen "húsa")
ha nincs, akkor meg esztergáltatsz egyet -
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #5143 üzenetére
Vagy lehet a középfurat nem számít ez esetben?
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Moleman #5142 üzenetére
Hát a műszaki elvileg nyaranta lesz, az a gumi az alap 19-es gyári felnin lesz. Télre keresek, de kva nehéz... Alig van, ami tetszik, aztán abból kéne méret, aztán itthon nem is lehet kapni, Németországból szállítják Romániába, de ide nem... Van a maxigumi, de az meg valami andorrai szürke zónas cég, inkább hagyom.... Carmani Ludwig 20-at néztem ki, abból a 19-es az 8.5-ös méretű. Ott a drágább Msw 41, de úgy drágább,hogy a Ludwig jobban tetszik. Plusz ott a középfurat, gondolom annak is passzolnia kell. A mazda gyarija 67 elvileg, az emlitett kettonek viszont 73, szóval hiába kerestem órákat,kezdhetem elölről. 😂 Lassan feladom, ráadásul még sosem vettem felnit, nem értek hozzá -mint látszik - habár lassan kiokosodom. :D
-
Moleman
addikt
válasz
Palesztin994 #5140 üzenetére
8.5-es felnivel kérdés lesz a gumi is, még éppen rámegy a 225/45, de nem ideális.
245 széles lenne rá a legjobb, de nincs jó váltóméret, 255/40 tökéletes lenne átmérőben, de talán már túl széles is, nehogy beleérjen valamibe. Konzervatív opció lehet a 235/45, az csak 1.1%-kal nagyobb, nagy bajt nem okozhat - de ennyi erővel meg maradhatsz a 7.5-es felninél is. Nekem 7.5×17-esen van a 235/65-ös gumi - azóta pontosan mutat a sebességmérő, nem csal felfelé.
Ja, és magyar műszakin nem megy át, csak olyan gumimérettel, ami szerepel a gyári ajtómatricán. -
válasz
Palesztin994 #5139 üzenetére
8,5 es 7,5 között egy col az elteres, ami ~2.5cm. Plusz nyilvan a felni szelesseget az ET szammal egyutt kell nezni!
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #5139 üzenetére
ah, köszönöm a válaszokat! És a 8.5-es attól még működhet, vagy szigorúan a 7.5-es fog kelleni?
-
válasz
Palesztin994 #5136 üzenetére
a gyári 19" az 7,5J széles és ET45
a TPMS szenzor gyári cikkszáma (többek között) BHA437140
van gyári márkaszervizből, meg utángyártott sokmindenkitől (aliexpress, ebay, amazon, autósboltok, stb) -
válasz
Palesztin994 #5136 üzenetére
Wheel-size.com segit, kivalasztod az autod tipusat es megmondja mik a gyari meretek. Biztos hogy nem jo akarmilyen ET szám
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Nem tudjátok esetleg,hogy Mazda 6-ra (2021, 194le, 2.5 benzin) milyen felnik passzolnak? Úgy tudom, hogy a 19 colosból a 8.5x114.3 passzol. Az ET szám mindegy? Asszem az ET45 jó rá, de elvileg pl a 30 is. Azt tudja valaki,hogy guminyomas-ellenorzo szenzort hogy lehet szerezni bele? Konkrét típus kell az autóhoz, vagy ez hogy működik?
-
Moleman
addikt
válasz
MaddeNNNN #5134 üzenetére
Autópályán és városon kívül a 2.0 szerintem csendesebb lenne és talán kevesebbet is eszik, mert az 3200 alatt forog 130-nál, míg az 1.6-os 3600 körül. Emiatt ha nem is akarnék száguldozni, akkor is a 2.0 felé húznék, de én a hosszú váltóáttételek nagy rajongója vagyok.
A szűk keresztmetszet városon belül az, amíg a nagyobb motor bemelegszik, az 1.6-nál valószínűleg hamarabb beállnak az ideális üzemi körülmények.
-
MaddeNNNN
őstag
Sziasztok!
Legutóbb írtam, hogy gondolkodom egy Mazda 3 BL vásárlásán, mostanra komolyra fordult.
Kérdésem az, hogy a 2 literes benzines többlet ereje és fogyasztása ad-e annyival többet az 1.6-ossal szemben? Autópálya évi max 10 alkalom, 100km plusszos utak max 2 havi rendszerességgel lennének. Többi az otthonról munkahely, napi 2x kb 22km amiből 3-4km a belváros. Tapasztalatok alapján ez kb évi 12-13ezer km lenne. -
Sziasztok! 2017-es Mazda 6-ban mire jo a wifi-re csatlakozás?
-
válasz
Moleman #5127 üzenetére
Köszönöm!
Picit fázom tőle, hajlandó vagyok többet fizetni, ha benne van az olajban az összes szükséges és a gyári előírásoknak megfelelő adalék.
De ha azt mondjátok, hogy ez bevált az MX-5-nél, úgy más.Nálam a diffibe 0,6 liter kell és Fiat 9.55550 -DA14 az előírás. (ilyent találtam)
A váltóba azonos 2,1 liter és Fiat 9.55550 -MZ11 a gyári speckója. Égen-földön nincs itthon. -
Moleman
addikt
A Mazda gyári beszállítója a Total, úgyhogy szerintem ez lesz a nyerő.
A váltóba elvileg 2.1 liter 75W90 GL-4 kell, a diffibe szűk 1 liter 75W90 GL-5, ez az olaj mindkét szabványt teljesíti, úgyhogy 3 literrel le is fedsz mindent (találtam egy levelet a Totaltól, amiben leírják, hogy nem csalás, a technológia fejlődése miatt meg tudják oldani a kompatibilitást). -
Sziasztok!
Segítséget kérek szépen!
Vettem nemrég egy OFF Fiat Abarth 124 Spidert:
- ami technikailag egy MX-5 ND, leszámítva a motort,
- a 6 gangos váltó viszont az NC-ből jön,
- a sperrdifi is valamelyik MX-5-é lesz, de itt azzal a feltételezéssel élek, hogy ugyanaz a sperrdifi az ND-ben és az NC-ben.Annyira fura a váltó olajspecifikációja, hogy nem találok hozzá gyári Seleniat.
Milyen olaj kell az MX-5 NC váltójába?*
Milyen a sperrdifibe? (Abból találtam amúgy megfelelő Seleniat).Köszönöm előre is!
* Itt elsősorban a Mazda gyári olaját keresem, vagy valami tutira bevált minőségi olajat.
-
SzaboZE
addikt
-
#21346560
törölt tag
Ezt sosem értettem...
Ha félig van a tank, telerakom... -
SzaboZE
addikt
válasz
ZeroX92P #5109 üzenetére
Az enyében akkor alacsonyan lehet, mert kb 40-50km van hátra, amikor kigyullad a lámpa
A műszer jelzi, a fedélzeti komp is írja, de 50 fölött sose jelzett. Mondjuk ennek ellenére mentem már 5-10 km-t 0 hátralevővel
Moleman: valószínűleg a CX-5-nél jobban "habzik" a benzin betöltéskor és azt érzékeli a kútfej. Nekem is megy bele még 1-2 liter kattanás után.
-
Moleman
addikt
válasz
troland26 #5106 üzenetére
Valószínűleg paranoiás a hatótávkalkulátor.
Nekem 50.41 liter volt a legtöbb, amit az 56 literes tankba töltöttem, de akkor már nagyon régen 0 volt a hatótávkijelzőn.
Life hack lehet még a betöltőnyílás teletankolása, az első lekattanás után simán belemegy még 2 liter a CX-5-be.Ehhez képest a Swiftből +3 deci után már folyik ki a benzin.
-
troland26
őstag
Srácok
Valaki mondja már meg nekem azt , hogy a papíron 51 literes tankomba ( 2016 mazda3 2.0 )
Miért csak 40 liter körüli mennyiséget tudok tankolni amikor a hatótáv ilyen 100km alá csökken . -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest