Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Öregszem
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Android másképp: Lineage OS és társai
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
P3Dr0
senior tag
Nem vagyok en csalodott csak az ETH tulvan bonyolitva. Azonkivul a centalizacio fele vette az iranyt. Inentol fogva kuka az egesz szamomra. Akkor inkabb hasznalok dollart vagy eurot......
Banyaszkent viszont van csalodottsag de mivel elore bejelentettek nem ert meglepetes. En mar nem banyaszom. Meg amit banyaszok azt ugyis BTC-be teszem. -
Bossi
őstag
Sziasztok,
ebben tudna valaki segíteni? Akár privátban?
tök kezdő vagyok olvasgattam, de nem jutottam túl sokra tehát kérdezek (az is lehet nem a megfelelő helyen).
Tehát csak próbaként, ha bányászni szeretnék GTX 1070-es VGA-val
mit érdemes most bányászni tudom nem a legjobb kérdés ?
olvasgattam annyira jutottam, hogy regisztráltam ide: https://btx.suprnova.cc
aztán, ha jól értem attól függ mit bányászok kell egy kliens PL. cgminer vagy...
ez után hogyan tovább, mit kell csinálnom van magyar leírás hogyan kell elkezdenem az egészet lépésről lépésre? sajnos angol nem az erősségem....
előre is köszönöm.köszönöm.
-
Qrcy
csendes tag
Valakinek van 1050Ti rigje? Az lenne a kérdésem, hogy a kártyák homogének-e. Mármint mind egy gyártó egy fajtája? Elkezdtem MSI Gaming X ekkel de mind hynix ( meg drága és nincs is belőle sokszor )
Vagy nincs értelme a homogenitásnak, nyugodtan lehet vegyíteni őket?
Qrcy
-
tom120514
őstag
Van egy hatos, lövésem sincs milyen ram, 5 egyforma egy 2 ventis OC, mind 15 felett tud kicsivel. Mind Gigabyte. Kedden indítok még négy Zotacot, mondjuk azt sem tudom milyen Ramosak, előző gazdinál 14 felett mentek alapon, remélem húzva meglesz a 15 azokon is.
[ Szerkesztve ]
Never go full retard.
-