Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Tangerine #34980 üzenetére

    Szerintem pont ez a legveszélyesebb, amikor a roller motor-pótlékká válik. :R
    (Tudom, mert én is akként kezeltem. De sajnos minőségben sehol nincsenek...
    Nem említettem a balesetes kolléga rollerének típusát, talán Nami Burn-E volt.)

    Szóval a roller sokkal praktikusabb/olcsóbb melóba járni.
    Ez így van, az első komolyabb balesetig. Utána meg hirtelen nagyon drága lesz.
    (Jó, az úti baleset fizet 90%-os táppénzt, jobb, mint bármikor máskor elesni. :U)

    De amúgy igaz, a PMT gumi jól tapad, de 50 fölött nem kéne hajtani, szerintem!
    Amikor azt írod, hogy 6.2 km-en megvagy 7p20s alatt, az átlagban is több. :R
    (Tudom, van ilyen tuning roller csoport FB-on, ahol nem rakhattam ki a vasamat
    a maga 70 km/h-s tesztjével, mert hogy menjek vele a pálcika csoportba, LOL...
    Persze igaz, a 36V akkuval valóban nem megy 50 km/h fölött, és alig 2500W. :D
    Tehát pálcika, fúj-fúj, miközben akkora mint egy G-Booster, ami ugye nagy vas...
    Adott vezérlővel, amit már eladtam belőle* meg kb.le is nyomta. De hát ez van.)

    *: most papíron 45A, de valójában ~37A vezérlő van benne, elméletileg <1500W.
    Nem túl acélos, de biztonságosabb. Szoktam is nagyra nőtt pálcikának hívni. ;]

    Szerk: 260 kg és ~15L-t eszik 100-on? Az valóban nem az a munkába járós, LOL.
    Hogy ne érje szó a ház elejét, nem javasoltam, hogy ilyet kell venni erre a célra...
    Csak azt, hogy ha tartós 60 km/h-val mész munkába jobban járnál egy motorral.
    Akár villanyossal.:R (De befogtam, egyelőre nekem is benzines a motorom...)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés