Van valami értelmes ajánlott elektromos roller 193cm/110 kg-s embernek (nekem ) olyan max 200-ért?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
B-L-A-C-K
titán
Ha én most vennék ilyen feltételekkel, akkor M365 Pro. Viszont azokkal is lehetnek gondok, defekt...stb.
ultio
senior tag
Augusztus 7-én rendeltem a Kugoo S1 Pro rolleremet, augusztus 21-én szállították ki, mert rendelés után egyből hiány keletkezett.
Nem szigeteltem, mert ránézésre jónak tűnt. De tudom, hogy a víz megtalálja a legkisebb rést is.
Próbáltam elkerülni az esőt, de tegnap csak megáztam. Nem nagy eső, de folyamatosan esett, míg jöttem munkába. Lassan jöttem nagyon.
A kerekek oldalfala nem is volt vizes. A kijelzőt törölgettem időnként.
A munkahelyemen megtörölgettem a rollert és oldalra fordítva konstatáltam, hogy az oldalából folyik a víz. Ezért is kérdeztem, hogy lehet leszedni a műanyag fényvisszaverőt.
Délután hazamentem vele, töltöttem, majd megint leszedtem a műanyag elemeket, hogy megnézzem az akkut. Annyira erősen tartott az a műanyag fedél, hogy hagytam.
És más részeken is úgy tűnik, hogy szigetelve van. Pl. hátul, ahol kijön a vezeték a hátsó lámpához, valamilyen fekete anyaggal van kiöntve a rés.
A vezérlőnél is úgy néz ki, hogy csepegő esőt kibír.
Szóval nem szedtem szét, mert úgy láttam, több kárt csinálnék, mint hasznot. Legalábbis szigetelhetném az egészet újra.
Lehetséges, hogy az újabb gyártásban fejlesztettek a vízhatlanságán?
Mert az a tapasztalatom, hogy így megfelel az IP54 követelményeinek.
Nyilván szakadó esőben más lett volna a helyzet, de a tegnapi lehetett az a helyzet, amit még kibír a roller.
rasti rusti
B-L-A-C-K
titán
"Nem szigeteltem, mert ránézésre jónak tűnt"
Egész fórum ezzel van tele, meg a netes csoportok, hogy kell, te meg ránézésre eldöntötted nem?
Nekem volt már régi S1, és új Pro is...A pro kijelzőjén 0 szigetelés, kell szigetelni, vezérlő résznél szintén, aksi rész valóban van szigetelve, de kb annyit hogy semmit nem ér, mind elől, mind hátul. A hátsó lámpa tényleg kábele tényleg kapott végig zugsorcsövet, viszont ahol bemegy a kijelzőbe a kábel ott nem, szóval azt is érdemes ott szépen kiszólózni.
Plusz ha már szétszeded érdemes megcsinálni hogy az aksi ne mozogjon, illetve a vezérlő sem, mert azért hallod hogy zörög az egész roller össze vissza.
Elég nagy meló az egészet megcsinálni, én ennyire bontottam le, és míg itt a kijelző szét sem volt szedve:
DigitXT
félisten
Ebből még nem lehet tudni, lehet, hogy csak szerencséd volt. Bár, ha nekik
meg eszük van, akkor kis esőt ki kellene bírni: olcsóbb az FBS, mint a gari.
ultio
senior tag
Egész fórum ezzel van tele, meg a netes csoportok, hogy kell, te meg ránézésre eldöntötted nem?
Igen, eldöntöttem.
Te régebben vásároltad mindkettőt.
Pont ezért kérdeztem, amit kérdeztem.
Mert úgy látom, hogy szigetelve van. Azt nyilván nem látom, milyen vastagon van benne a szigetelő anyag, de szigetelve van, ez biztos. És nem szedem szét azt, ami működik. Ez a döntésem .
DigitXT
Bár, ha nekik meg eszük van, akkor kis esőt ki kellene bírni: olcsóbb az FBS, mint a gari.
Erre gondoltam én is és ezért kérdeztem meg, hogy akik mostanában vásároltak, mit tapasztaltak.
rasti rusti
Tin
veterán
Szigetelve van, csak nem megfeleloen. Nem nagy ugy amugy megcsinalni, ha raszansz 1 orat, es vegigolvasod a forumon amiket mondtunk, akik szigeteltek, 1 delelott alatt megcsinalod, es soha tobbet nem kell vele foglalkoznod.
ultio
senior tag
Értem én és teljes mértékben elfogadom és nem is vitatom!
Csak amikor azt tapasztalom, hogy pl. az aksi kivételéhez gyakorlatilag le kellene feszíteni?, vágni? azt a műanyag záró elemet, akkor megfordul a fejemben, nincs ez mégis jobban szigetelve, mint a korábbiak?
Tegnap este úgy mentem le a rollerhez, hogy legalább az aksit kiszedem és szigetelem. Utánanéztem, hol kapok fbs-t.
De tényleg látható volt valamilyen szigetelő anyag és nem szedtem szét.
rasti rusti
B-L-A-C-K
titán
Oké, te döntésed, de ha majd beázik és tönkre megy ez az, jussunk az eszedbe...
ultio
senior tag
Okés .
Azért megpróbálom az esőt elkerülni, bár mint ahogy a tegnapi nap is mutatja, nem mindig sikerül.
rasti rusti
B-L-A-C-K
titán
Én csak tapasztalatból mondom, első S1-em mikor szétment nem volt fullra szigetelve, és azért volt mert elkapott egy nagy eső, és nem tudtam hová menni már vele, ilyen meg bárkivel megeshet.
bannoni
friss újonc
CAVION City Go-n hogyan kapcsolható be a világítás ?
[ Szerkesztve ]
#07746304
törölt tag
A rendőrség lecsapott a Lime-ozó újságírókra
"Az akkurátus indoklás szerint a teszthez használt Skymaster Moonster Lime Green elektromos roller 350 W teljesítményű és 25 km/óra sebességű, ezért különböző irányadó jogszabályok szerint segédmotoros kerékpárnak számít. Ebből következően nem lehet vele haladni sem a járdán, sem a kerékpársávban, sőt használatához jogosítvány és becsatolt motorkerékpár-bukósisak kell.
Azt nem mondja ki a határozat, hogy a közrollerekkel hol kell közlekedni, viszont az indoklásból egyértelműen következik, hogy az úttesten."
...
"Döntő a teljesítmény
A Lime-ozáshoz használt rollertípus nagy szerencsétlensége, hogy a rendőrség szerint 350 W a teljesítménye, ezért túllép a 300 W-nál meghúzott hivatalos teljesítményhatáron, ami alatt a rendőrségi álláspont szerint még nem számítanak segédmotoros kerékpárnak az elektromos rollerek. A kereskedelemben kapható elektromos rollerek túlnyomó része 250-300 W teljesítményű, csakúgy mint az elektromos rásegítésű kerékpárok zöme. Ezért ezek esetében nem kell büntetéstől tartani."
A Kugoo S1 Pro is 350W-os.
[ Szerkesztve ]
Tin
veterán
Hatso reszt en se szedtem ki, minek, korbe van nyomva. Rakensz meg egy reteget kivulrol aztan kesz. Az elejen viszont vedd le a kupakot es nyomd ki, mert ott bizony a froccseno viz be fog jutni.
zoltanz
nagyúr
Ezek a 2 kerék meghajtású rollerek jól jöhetnek terepen, de hatékonyabb lenne hatótávban csak ha az első kerék lenne hajtott.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
B-L-A-C-K
titán
Na megvan lassan az első 200km-m az M365-tel (a rollerbe most lesz 340km), eddig még tényleg semmi sz@rság, néha újra kell állítani a féket annyi, még most sem zörög sehol sem. Ami még legjobban tetszik és nem említettem, hogy az alja nem ér le sehol sem, Kugoo-knál mindenhol leért szinte, de itt még sehol.
Wine
csendes tag
Örvendetes hogy ma Győrben több rollerest is láttam, elektromost 4 et, remélem az idő még sokáig guruláspárti lesz..
Wine
csendes tag
Nekem is szimpatikusabb sok minden miatt, az m365 valószínű a következő nekem is ilyen lesz, egyelőre a street motion árához képest jól teljesít..de szerintem az m365 ára se vészes.
m4rk.89
aktív tag
Hány darab Booster V-t próbáltál és mennyi km-rrel? Amikhez szerencsém volt egyáltalán nem kotyogott.
B-L-A-C-K
titán
3db, egyszerre egyikkel se mentem sokat, pár km-eket, de mindnél kotyogott.
Lien
tag
Sziasztok, amiről tudtam nézegettem videókat (kugoo, e-twow) de nem igazán tudok dűlőre jutni elektromos roller terén, hogy melyiket vásároljam meg(sajnos a cseh, román márkákról meg még magyar nyelvű videó sincsen). 350k lenne a maximum amit kiadnék érte és igazából a lengéscsillapítás, egy töltéssel a hosszabb táv megtétele és egy könnyű (kb. 12 kg) rollert kapjak ennyi pénzért. Létezik ilyesmi?
B-L-A-C-K
titán
Én ha a helyedben lennék ezekkel a feltételekkel, akkor kicsit kipótolnám és E-Twow GT Boostert venném, ha a pénz számít akkor V Booster. Kompalt méretben nem nagyon van jobb ezeknél.
Tin
veterán
Probanak vegyel el hasznalt Kugoo S1-et, szigeteld le, es hasznald. Jovore meg eldontheted, mi legyen helyette: az E-TWOW szinte teljesen ugyanaz, mint a Kugoo.
Ilyet próbált már valaki? [link] kicsit masszívabbnak tűnik mint az átlag itthon kapható rollerek.
én a barátnőmnek ilyet vettem már vagy 3 hónapja kb, és nagyon jól muzsikál...
csak egy ötlet..
2x-ese az itthoni ára az ülés nem rossz, de akkor még nehezebb a gép és macerásabb a cipelése Te is aliról rendelted?
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Remélem nem ott vetted annyiért...
stellaz
addikt
Érthető. Jármű, de semmilyen műszaki paraméterében nem felel meg egyik jármű kategóriának sem.
Ezt vagy tűrik, vagy picsán rúgnak érte, de igazán szabályosan soha nem lehet használni.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
Ezekiel Ston
senior tag
Szia!
Én ha a "használom és kész" szindrómát nézem akkor mindenképpen a TWOW a nyerő. -nekem Booster V van, és imádom....feltöltöm, reggel ráállok és suhanok 36-al...best. -nekem...
A Kugoo-t utólag kell szigetelni, meg van néhány apró gyerekbetegsége, de az is jó választás...fele annyiba kerül mint a TWOW.
Egyébként ha az a néhány km/h nem számít, akkor -szerintem- nem éri meg a felárat a GT.
Ma elmegyek kipróbálok egy inmotion V5-öt, nagyon tetszik a koncepció csak kicsit macerásabb megtanulni közlekedni vele, de kényelmesebb ha cipelni kell bkv-n. Eddig csak a PFULUO X-11 volt olyan ami árban és tudásban felvette vele a versenyt.
B-L-A-C-K
titán
Az a 36 valóságban olyan 32.
Ezekiel Ston
senior tag
Én szeretem azt a 36-ot látni és elhitetni magammal hogy annyival megyek...na
-tudom én is hogy kevesebb de a dizájn...a sebesség...max elé ragasztok még egy papírt amire egy 1-est firkálok és még nagyobb az élmény...
stellaz
addikt
"Sebességmámor, mindenki ezzel vádol,
A kilométeróra is csak lehunyt szemmel számol.
A gumi lángol......."
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
Ezekiel Ston
senior tag
Igazából ha csak 20-al csapatom akkor is nagy élvezet és élmény egy ilyennel menni...Jó a rugózása, kényelmes a használatban...és nekem az igényeimnek megfelelő.
stellaz
addikt
lazíts, én sem vontam ezt kétségbe
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
Ezekiel Ston
senior tag
Bocsánat, a szóhasználatom nem volt megfelelő, nem támadó és nem visszavauzós szöveg akart lenni...A legvégére elfelejtettem a berakni, hogy látható legyen nem támadó célzás hanem könnyed hangvétel és nulla egyéb. És jó volt a hozzászólásod, jót mosolyogtam rajta
stellaz
addikt
no problem
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
djadji
senior tag
Valakinek valami ötlete a töltés utáni Km számláláshoz? Ami töltéstől töltésig számol? (kugoo S1 sima)
de bármilyen megoldás érdekel.
http://djadji.fw.hu
B-L-A-C-K
titán
DigitXT
félisten
Ma 39V-ról indultam: azt hittem, bőven jó vagyok, hát félúton, 34V-on már
érezhetően lassabb volt. Hamarabb csökkenti a max. áramot, így ugye a
végsebesség is kevesebb. (Azért 17-18-cal megvolt a Lágymányosi, mert
annyira visszalassulva még adja a 14A-t... használható, de tölteni kell.)
Sík úton ilyenkor már inkább csak 23-24-re gyorsult, de ez van...
m4rk.89
aktív tag
Érdekes. Nekem 2 darabhoz volt szerencsém és a kormány áll mint a cövek!
Boltban kérdeztem és szerintük 5000km+ mire elkezd kotyogni.
Xiaomi M365 szerint 12.7 km az út munkába, Booster V szerint 15 km...
Jófogásról vettem használtan, 160-ért.
49 km/h sebességre képes egy 49kg nő alatt, alattam (118kg) 43-al repeszt.
Jelen állapotban sík terepen 40km-re képes.
Most ősszel megy szervízbe és cserélve lesz az akku, meg valami rücskösebb gumikat akarok majd rá...
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Az az akku csere húzós árban lesz, ha tényleg AKKORA akku van benne...
Mondjuk valamit valamiért: egész masszívnak néz ki, és még fék is van rajta...
B-L-A-C-K
titán
Pedig nem kamuzok, fékezésnél érződik leginkább, persze Kugoonak jobban kotyogott. M365-nek viszont úgy áll mint a cövek 350km után is. OXO-nál is egy hangyaf@szányit érezni.
"Xiaomi M365 szerint 12.7 km az út munkába, Booster V szerint 15 km... "
Ez pont azért van mert az órája többet mér km/h-ban, így távolságban is többet teszel meg. Nem tudom miért nem tudják beállítani jól. Kugoo-nak kb jól mért, mikor én mentem 28-cal, V Booster-nek mellettem már 34et mutatott.
[ Szerkesztve ]
Lien
tag
Koszonom a valaszokat. Tegnap vettem egy biciklit, megis az a fo dolog. A rollerrel nagyon szemezgetek, a topikot elmentettem es olvasni fogom, mert vannak itt olyan tapasztalatok amik mellett nem erdemes elgorgetni. Aztan talan beadom a derekam es en is fogok 1-t venni.
Tisztában vagyok vele
B-L-A-C-K
titán
DigitXT
félisten
És végre rendesen becsomagolva!
#07746304
törölt tag
Gondolom eladod. Mennyi a reális ára? 25-30K?