Ezúton is köszi szépen a rengeteg segítséget!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
BloodyEddie
őstag
B-L-A-C-K
titán
Nm, és üdv a klubban.
Darellus92
aktív tag
Nem ez volt a kérdés, egyébként egy kb. 20+ kilós táska miatt kell ekkora teherbírás.
HTC = Help This Company
Csabee.
nagyúr
Egy ilyen szép motort rollerre váltani?! Akció volt? Ami a jysk-s táskába belefér lejött % ?
Darellus92: Értelek én, csak egy opciót vázoltam fel, ami a táskás esetnél is működő képes verzió mellesleg. De az Inokim-nak vannak jó teherbírású gépei, csak azok drágábbak.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
BloodyEddie
őstag
Imádom a motort, de a munkába járásnál konkrétan tovább tart a protektorokat felvenni/levenni, mint maga az út, szóval gondoltam adok egy esélyt a next-gen közlekedésnek ^^ Túrákra persze marad a “nagytesó”.
Darellus92
aktív tag
Amúgy 2018 júniusban 154 kg voltam, ma reggel 112, úgyhogy nam halad annyira rosszul a fogyás téma szerintem...
HTC = Help This Company
DigitXT
félisten
Csak így tovább! Ha rollerre akarsz állni, célszerű bemenni (jócskán) 100 alá,
mert nem csak az kérdés, hogy kettétörik-e alattad, hanem: mennyire megy?
És minél nehezebb vagy, annál szarabbul: durvábban számít, mint gondolnád.
És persze minél inkább erőlködik, annál gyorsabban merül: szerintem ezek a
kis hordozható "játékrollerek" felejtősek. Valós 130 kg terhelésre legalább vmi
duplamotoros (20-30 kg önsúly amibe nagy akku is fér) batárra lenne szükség.
Vagy persze otthon hagyni a 20 kilós táskát. (Esetleg 50 ccm robogót venni?)
MÁS: engem ma meglepett a kis vas. Lefelé 30-nál még tolt ki 5A-t, mondom,
ez hülye, hova akar gyorsulni. Úgy néz ki, most értette meg, hogy 40 a limit...
Ne kérdezzétek, hogy miért. Mindenesetre zabál, mint állat, de gyorsabb is.
Holnap, ha jó idő lesz, csinálok egy teljes GPS mérést, és összehasonlítom...
Az biztos, hogy most nem menne el annyi km-t, mint a másik motorral.
(Persze közben kb. háromszor meghalhatok, mert olyan féktávjaim vannak.)
[ Szerkesztve ]
Darellus92
aktív tag
A táskát csak edzésre hordom, ígyhát már rendletem egy 120 kg ig terhelhető rollert munkába járásra, csak hosszú távon gondolkodom valami olyanban amit mindenre tudok használni. 100 alá nemigazán akarok menni, mert 200 cm, vagyok, már így is többen kérdezték hogy beteg vagyok a fogyás miatt . Az akku nemigazán érdekel ha szenved alattam, 3km a melóhelyem (meg max. 8 minden amire szükségem általában a városban). Az inokim OX tetszik, de tényleg nem akarok 250k felett költeni, meg nekem a sebesség sem olyan fontos. Ezért is tetszik az EUC mert ott sok kerék 150kg-ig használható, de azis bőven magasabb árkategória egyelőre. Időm az van, úgyhogy egyelőre elleszek ezzel a basic cuccal aztán majd kiderül. A robogó azért minusz, mert van egy fullos hibamentes kiépített bicikliút a lakóhelyem és a munkahelyem között, ami alig van kihasználva, alig járnak rajta bringások. Én mindenképp azt szeretném használni.
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
DigitXT
félisten
Azért azon is érdemes elgondolkodni, hogy mennyire fasza az egykerekezés
2 méteres testmagasság és a nyakadba akasztott 20+ kg-os táska mellett...
Még ha nem is esnél el vele, nem hiszem, hogy kényelmes lenne úgy gurulni.
(Oké hátizsák, akkor legalább oldalra nem húz, de én az ilyet csomagtartóba
tenném, a motoron. Annyira azért nem vagyok zöld, talán linkeltem már.)
ON: mire esett a választás? Olyan magasság mellé nem árt vmi nagyobb vas.
[ Szerkesztve ]
Darellus92
aktív tag
Rá várok jelenleg. Nem találtam kezdésnek, kezdő áron jobbat. Ha tudsz esetleg nagyobbat, akár drágábban javasolni, megnézem szívesen ezt max. rövidtávon elpasszolom. Vieók alapján elég jó amúgy: link
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
DigitXT
félisten
Ránézésre ez jó vas: hátsó fék, gumikerekek, minden, mi szem-szájnak ingere...
Szerk: köszi a spanyol videót, meg is nézem. Azért egy mikrofont használhatott
volna, elnyomja a hangját a szél. (Pár szót makogok = nyelvgyakorlásnak jó.)
[ Szerkesztve ]
Darellus92
aktív tag
Sajnos csak spanyol vidit találtam róla. A sors fintora, hogy pont október 14.-re szállítják elvileg, én meg akkor megyek spanyolba egy hétre . Ha nem tudom kipróbálni mielőtt kimegyek, akkor bérelek egyet kint. Ha hazajöttem lehet csinálok róla egy magyar bemutató videót.
HTC = Help This Company
DigitXT
félisten
Várjuk szeretettel!
Darellus92
aktív tag
Ez még elég jóravalónak tűnik.
HTC = Help This Company
#07746304
törölt tag
A Ninebot ES2-t is kell szigetelni? Vagy megfelelően van mint az ETWOW?
DigitXT
félisten
Megnyekkent alattam ez a f.stalicska. Azt hittem, szétesett az akku,
olyan zörgős hangja lett... De egyszer még sikerült visszakapcsolni: 36V
Szóval nem az akku, de lehet, hogy elengedte magát a táp kábel. Persze
az ember nem jár csavarhúzóval, szóval nincs mit tenni: lábbal hajtható!
Ilyenkor jövök rá, hogy egy Dualtron Spider-rel ez azért bajosabb lenne...
Szerk: az alacsony trepni, meg a leengedhető kormány ilyenkor előny.
[ Szerkesztve ]
Darellus92
aktív tag
B-L-A-C-K
titán
Ezeknek a nagy akármiknek sose értettem mi értelme, nem nevezném rollernek...
DigitXT
félisten
B-L-A-C-K
titán
Pedig ott az a felcsapódás a végén víz nyoma. Mondjuk azt ne mond te sem szigetelted le mert elájulok...
DigitXT
félisten
Nem baszakodtam vele, megvettem, használtam. Nem nálam kapott vizet,
csak most szedtem szét, mert félúton megállt alattam, hirtelen kikapcsolt.
Szerk: 330 km-rel vettem, közel ugyanennyit raktam bele teljesen szárazon.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Igen, ezért kell az elején már szigetelni, nálam is ez volt, beázott az elején, és utána ölte meg szépen lassan.
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
B-L-A-C-K
titán
Amúgy nem biztos az aksi, szedd szét nézd meg, elég jól zár az a műanyag lehet annak semmi baja.
DigitXT
félisten
#07746304
törölt tag
én annyival egészíteném ki, hogy a műanyag jól zár, de olyan balgán rakták be, hogy a kábelezés nem felül fut, hanem alul ahol a víz is áll a rekeszben beázás esetén.
B-L-A-C-K
titán
Annak a kis "ajtónak" semmi köze a szigeteléshez, az a baj amivel bekenték az elválik, és így befolyik a víz a hézagok között, és pont ott csapja fel a kerék a sarat.
Ha majd rakod vissza a talpnál is tartja 2 csavar meg az alján is, azt csavarozd be, és utána kend be alaposan szilóval.
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
#07746304
törölt tag
Uhh, na látod az biztos, hogy felfordítottam, de azt nem tudom, videón megvan e
DigitXT
félisten
Hát most néztem, hogy tényleg tök lyukas az a szar, de mint mondtam volt:
nálam nem kapott vizet, s elnézve a csavarok állapotát (rozsda hegyekben!)
régebben kaphatta... Ennek ellenére az a gyári szigetelés elvált, ahogy írod,
és nem maradt semmi belőle: majd kinyomom szilóval, ha késznek ítélem...
Most azon gondolkodom, hogy lehetséges-e, hogy a féklámpa kábel zárlata
miatt kapcsolt ki? Egyelőre leszedtem a törött sárhányót, majd letesztelem.
Videóban annyi látszik (kézben tartott telefonnal nem sikerült jobban), hogy
36V-nál elindulok, 1-esen gurulok esik a fesz, 35-nél egyszerűen kikapcsol.
Korábban ilyet nem csinált: mikor elment az összes rásegítés (29V), akkor
is aktív maradt a vezérlés. Mérte a sebességet, működött a lámpa és a fék:
ez kísértetiesen emlékeztet az előző S1-emre, ami random kikapcsolgatott.
Szerk: amikor először kapcsolt ki, majdnem meghasaltam a kormányt, tök
meglepett, hogy elment a kraft. Amikor lenéztem 29V-ot láttam eltűnni. Kb.
kizárt, hogy tényleg annyi maradt volna az akkuban. Ezért gondoltam arra,
hogy akkor valami szétmehetett benne, hiszen vissza se tudtam kapcsolni.
Aztán később mégis sikerült, így arra gondoltam, hogy ez vmi kontakthiba?
Viszont alig egy saroknyira vitt el, s ezt később kétszer eljátszotta, az utsó
esetről készült a videó. (A kettő között lábbal küldtem, meg villamosoztam.)
Szerk2: ez most kicsit OFF a Kugoo témához, de vki "lerakott" egy Lime-ot:
Ekkor még vidáman haladtam, nem sejtettem, hogy mindjárt megáll alattam.
[ Szerkesztve ]
Tin
veterán
Vettél egy vízkáros rollert. Ezért volt minden.
B-L-A-C-K
titán
Nem hinném tudta az eladó hogy beázott.
Tin
veterán
Persze lehet h a szállítás közben ázott el.
Ne már.... Hacsak nem tuti szavahihetőtől vette, tuti nála ázott be. Nem pont az ő rollere szarakodott az elején a kijelzővel?
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Most ha kis esőbe vizes úton mész vele és nem tudja ezek érzékenyek erre honnan tudta volna? Látod még eladónál is ment, meg most nála több hétig/hónapig. Szóval nem hiszem tudta az eladó be van ázva az aksinál, és direkt azért adta el.
Az egy másik rollere volt ami szarakodott a kijelző, vett egy ugyan ilyet csak 15A vezérlővel. De majd kijavít ha rosszul emlékszem.
[ Szerkesztve ]
#07746304
törölt tag
Ha már ez így felhozódott.. . mielőtt az enyém is vízkáros lett volna, eső után menvén is néztem, hogy a fellépőnél gyűlik a víz, az első sárhányó mögött a vizes úton. Csak akkor még nem volt vele gond, lehet már akkor a matrica elszíneződött.
DigitXT
félisten
Az első mondat igaz (ezt használtan vettem). A második viszont nem, mivel eddig
ezzel semmi bajom nem volt, pedig mentem már vele ~300 km-t: nyilván korábban
ázott be, az amúgy korrekt első tulajnál, de nem azért adta el, mert szar lett volna.
A kijelzős vacakolás, korábbi kikacsolásos történetek egy másik rollerrel történtek,
ami tök új volt. Én mentem vele vizes úton, az első nap. (Nem esőben, vizes úton.)
Reménykedem, hogy ilyen banális hiba (mint féklámpa kábel szakadás) okozhatta
a mostani kikapcsolós játékot, tapasztaltam már, hogy érzékeny az elektronika.
Pl. gondoltam, hogy majd a kék vezetékre rakom a telefontöltést, hogy csak akkor
menjen, ha be van kapcsolva a roller, de nem lehet, mivel ha ráterhelek a kékre, az
egész kikapcsol: az valószínűleg csak jelzés céllal van, és nem nagyon terhelhető.
DigitXT
félisten
Ha már itt tartunk, a piros címke elvileg garivesztés, mégis küldtek neked
új akkut: megpróbálkozzak ilyesmivel én is? Még ha nem is akkuhibás,
tudjuk, hogy jól jöhet (pl. két motoros projekt), ha mást nem, el lehet adni.
Ma elmegyek egy tesztkörre, remélem nem lesz vele baj, de ha igen, gari.
#07746304
törölt tag
Érvelj azzal, hogy nem mentél vele esőben, csak eső után, és kerülted a tócsát - saját tapasztalat, hogy sima, de vizes úton, ha csapatod, akkor is felgyűlik ott a víz - IP54, és le vag döbbenve
DigitXT
félisten
Ezt a vasat amúgy mennyiért vesztegetik, ha nem vagyok windischgrätz?
B-L-A-C-K
titán
Itthon 180-200, kintről 150e.
DigitXT
félisten
Megvolt a teszt. Az akku szar. Nem tartja a feszt, eleve 42-ről lepörög 40.4-re,
amint lehúzom a töltőt (miután zöld persze). Terhelve gyorsan lemegy 36-ra...
Ezen pár kilométert bír, ha megállok, feljebb megy (elég szokatlan mértékben):
nagyjából 7.5 km után fosta össze magát, így a céghez éppen behoz, és vége!
Konkrétan láttam, ahogy bezuhant a fesz 30 alá, és elhalványult a kijelző: gari.
Dorian
félisten
Nekem is ez van, csak fokozottan: 37,párra pörög le. Csináltam pénteken videót, elküldtem a kínainak, várom a válaszát.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
DigitXT
félisten
Neked hány km van a taligában?
Dorian
félisten
Nem tudom. Július elejétől használtam mostanáig, munkanaponként 11km-re, szóval 5-600 közt gondolom.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
DigitXT
félisten
Érdekes nekem is 600 körül makkant meg. Napi 14-15 km volt, de úgy, hogy
a cégnél is töltve volt: egyben necces volt a táv, jártam úgy, hogy lemerült.
Wine
csendes tag
Nem tudom, az enyémbe 200 van, de 42 ről gyorsan lepörög 38 ra, de ott lelassul a csökkenés sőt vissza is jön, és a hatótáv se változott ...
Dorian
félisten
Node nekem úgy pörög le 30 mp alatt, h a roller egy helyben áll...
Aztán ezután lejtőnek bír 5 km-t, ennyi
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
DigitXT
félisten
Az normális, ha terhelésre esik be a fesz. Az viszont, hogy a töltőről levéve
drasztikusan történik, az (elvileg) nem. Korábban azt hittem (a Li-Ion töltési
graf alapján), hogy ez lesz a normális, de a gyakorlat végül nem igazolta.
Ahogy az se normális sajnos, hogy menet közben 32V-ról másodperceken
belül lepörög 29V alá (még 25-öt láttam!!!), és ugye "vége" van. Viszont, ha
várok eleget, láss csodát, megint 35V körül ébred, és van is benne erő... A
következő összeszakadásig. Ami mondjuk pár másodperc is lehet terhelve.
Ja és még valami: mivel nem normál kikapcsolás volt, nem mentette a futott
kilométert, pedig már 640-nek kéne benne lennie, tegnapival együtt 647-nek.
[ Szerkesztve ]
Wine
csendes tag
Értem, amúgy nekem elvileg samsung aksi van benne. Most ugye egy aksinál / nem csak rollereknél/általában megadnak egy várható élettartamot- ha minden jól megy, nem ázik be, stb- vagy töltési ciklusban adják meg, fogalmam sincs meddig kell élnie..nekem a kormányoszlopban van, lövésem sincs onnan azt hogyan lehet kivarázsolni, valami olyasmit olvastam hogy a street motion tech 2 nél nem lehet cserélni, ilyen létezik, vagy én olvastam félre..?
[ Szerkesztve ]