Én több mint 1000km-t mentem nyáron 4 fajta rollerrel, 1 necces szitu volt csak, Margitszigeten a széles járdán az a kis fehér bérelhető elektromos kocsival jött az apa meg a fia, természetesen a kis srác vezetett, kiakart kerülni egy kis ágat, és rám húzta a kormányt, nem látta jövök, én is a leugrást a rollerről választottam. Ezen kívül nem volt semmi, talán azért is mert úgy közlekedek hogy én figyelek másokra, nem azt várom el rám figyeljenek, hiszen egy hallkatlan eszközzel suhanunk.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
B-L-A-C-K
titán
ultio
senior tag
Teljes mértékben egyetértek!
Ugyanígy közlekedek, sokszor nem is értik a gyalogosok, bicajosok, autósok, miért vagyok olyan előzékeny. Látszik az arcukon, hogy meglepődnek, ha én "engedek" egy adott szituációban. Sokszor még akkor is, ha nekem van igazam. De én nem sietek.
Eddig pozitív tapasztalatom van a rollerezéssel.
rasti rusti
Wine
csendes tag
Ahogy tapasztalom-nem elfogultságból- rolleresek a közlekedők legintelligensebb csoportja, a sok negatív vélemény talán a kölcsönzők alkalmi használói miatt lehet, ott a gyakorlatlanság miatt tényleg lehet egyféle probléma. De ez így jó is, a várható szabályozás miatt is szerencsés, ha a rolleresekről a közvélekedés pozitív. Amúgy legjobb szerintem bizonyos teljesítményig a kerékpárrá minősítés lenne, afölött segédmotor. Miként az elektromos kerékpárok esetén.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Plusz sokat számít ha pl egy zebrán elengednek, mindig megköszönöm.
DigitXT
félisten
Na, ma bejöttem a Pro motoros, 15A-es "sima" S1-gyel. Nagyon hasít.
Mondjuk azt a csörgés-zörgést, amit a hátsó kerék produkál nem kívánom
senkinek. Vissza kellett raknom a gyárit, mert a pneumatikushoz használt
csapágy sajnos berágódott, így eléggé lerontotta a hatótávomat. Az a vicc,
hogy teljesítményben nem lehetett észrevenni: egyszerűen többet fogyaszt.
Lágymányosira felfelé 22 km/h-val felvitt, új rekord, és ekkor már csak 13A-t
adott neki, nem is 14-et... Viszont távban többet mért, mint a sima motorral,
szóval elképzelhető, hogy ez most egy "optimistább" érték volt, nem valós...
Az aktuális sebesség viszont visszahat az áramkorlátra = nem ment maxon.
Támadt egy ötletem... Ha meghülyítem a vezérlőt a sebesség kalibrálásával,
lehet, kinyomna 14A-t végsebességen is. Kíváncsi vagyok, mennyit menne...
Szerk: eszembe jutott, hogy ránézzek: 504 km van benne, 330-cal vettem,
azaz 174-nél tartok még csak. A legjobb élmények (zaj + tapadás) eddig a
felfújhatós hátsó kerékkel értek, szóval lövök hozzá egy csapágyat mielőbb.
30x12x8-as elvileg. Kinyomta a zsírt, sérültek voltak a golyók, és a pálya is.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Na akkor csak van változás...
DigitXT
félisten
Sajnos nem egzakt az összehasonlítás, mert egyszerre próbáltam ki az új motort
és vettem ki a beakadós hátsó kerekemet. Viszont kevesebbet fogyaszt, az tuti...
(Hogy ez mennyire a jobban guruló hátsó érdeme, az más kérdés.) Hangja is más.
Azért is voltam kíváncsi a Pro motorra, mert néha kicsit rezonált a sima... Ez nem
csinálja, teljesen jól lehet vele menni, csak hiányzik a hátuljának a stabilitása...
Ui: ugyanitt érdekelne használt akku pakk értelmes áron, dupla-motoros teszthez.
(Nem, szétvágott majd összecelluxozott, beázott, nem garis, ennek ellenére az új
árában nem érdekel. Az modding célból ilyen 15K-t megér. De többet nem...)
[ Szerkesztve ]
emiki6
veterán
Mit értesz inteligens alatt amúgy. Szoktál IQ tesztet iratni?
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
DigitXT
félisten
Elindulok egy 16 km-es teszt karikára. (Valójában nem l'art pour l'art:
veszek SKF csapágyat hátra a gagyi kínai helyett, aminél a gyári is jobb...)
Szerk: a lényeg, hogy ne menjen 30V alá 16 km-en (kevesebb fogyi).
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Amúgy azt a zörgést nem a hátsó kerék produkálja...A gumis kereked csak tompított rajta, maga az aksi zörög le kell fixálni illetve a vezérlő.
Dr.Zoo
senior tag
Most hogy hideg van kint hajnalban, hamarabb megzabálja az akkum.
Pedig elméletileg 3000mAH feletti cellákból építettem, a feszültség hamar 36V közelébe redukálódik.
A hatótávolságot egyenlőre még nem teszteltem koppra, lehet hogy valamelyik napsütéses hétvégén megyek vele egy nagyobb karikát.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Jofi81
őstag
Gondolkodom rajta, hogy kiváltom a metrózást a Népliget autóbusz-állomás és az Oktogon között egy rollerrel. Ez napi 2x5 km lenne. Mennyire kivitelezhető ez? Nem elektromos rollert keresnék, mert szükségem lenne a testmozgásra is. A metró 20-25 perc, időben ez több vagy kevesebb? A Decathlonban nézegetem a Town 7XL, 7EF V2 és 9 EF V2 modelleket. Ezek megfelelőek lehetnek? Az árukkal arányosan növekszik a minőségük? 180 cm és 90+ kg vagyok.
Wine
csendes tag
Szubjektív érzés, általában azt veszem észre, normálisabb arcok rollereznek, általában figyelnek másokra, a képet leronthatja rollerbérlők színesebb tábora, általában rájuk szoktak panaszkodni.
DigitXT
félisten
Persze, nem maga a kerék zörög, csak attól zörög az egész roller.
Meg amikor beleverődik nagyobb úthibákba, iszonyat nagyot csattan!
És mellesleg olyankor meg is lassítja a rollert, ezeket a gumikerék pl.
sokkal simábban kezelte. Viszont! Ennyit tesz, hogy nem szorul: egy
18 km-es karikát végig hármason taposva simán bírt! Csak a legvégén
kellett picit rásegíteni. (Vica versa még a legvégén is segített a motor).
Jó, mondjuk abban a 18 km-ben nem vagyok biztos. Elvileg a Google
szerint 8 km lett volna a csapágyboltba: a roller mért 9-et. (37V - 34p)
Vissza kb. ugyanannyi lett volna az út: nem pontosan, mert visszafelé
kevesebb flikk-flakkot csináltam... Népligetnél konkrétan lementem az
aluljáróba, nem bumszliztam körbe a bicikliúton, mint odafelé. Félúton
visszafelé még bőven virgonc volt! Csak 2-3 km/h-val csökkent a vége.
Meg persze lassan romlott a gyorsulás is, ám nem zavaró mértékben:
tegnap ilyen távon már teljes lemerülés és leizzadós lábbal hajtás volt.
A végén kicsit hirtelen halt le, de még hajtott (terhelt) 30V alatt: akkor
van végleg kakukk, ha a nyugalmi fesz megy 30V alá, na ott van vége.
A csapágy viszont annyira nem tetszik: lehet benéztem a típust, mert
nem akartam 5K-t kiadni darabjáért, na ezen viszont pl. nincs porvédő.
Azért remélem még így is tovább fogja bírni, mint a 700 Ft-os kínai.
DigitXT
félisten
Én elektromost használok, lábbal hajtás esetén, főleg melegben brutálisan le
lehet izzadni... Nem tartom egészséges testmozgásnak a rossz levegőn való
erőlködést: melóhelyre beérve még csak-csak, ha van zuhanyzó. De hazafelé
a buszra felszállni halál izzadtan, hát az ember a háta közepére kívánja.
(Meg gondolom az utastársak is azt az "ájert". Lásd még sportoló = 30 olf)
Heti 4-5 edzés megvan: nekem a roller legyen kényelmes és gyors. Nem kell,
hogy izzasztó sporteszköz legyen: simán közlekedési eszköz, és jó buli...
OFF-ba teszem, mert nem biztos, hogy segít a véleményem... de gondoltam,
megosztom. Ha az ember nem úgy készül, hogy a cégnél zuhanyozik, akkor
igen kellemetlen tud lenni, ha meglepi az elektromos rollere egy lemerüléssel.
Tempó tekintetében nyilván egy arra kihegyezett könnyű, és jól guruló valamit
sokkal könnyebb hajtani, mint a relatíve nehéz, szarabbul guruló elektromost,
mindenesetre a gyalog tempónál még úgy is kb. 2x gyorsabb voltam.
Ergo a Google gyalogos útvonaltervének a fele elegendő, kényelmesen, de ha
elektromossal megy az ember és felgyorsul 25-27 km/h környékére, harmada.
(Nyilván az átlagsebesség számít, megfognak a lámpák, nem végig nyelezed.)
Szerk: ahogy írod, az adott táv kb. 5 km, és gyalog ezt 1 órára tervezi. Igaz is,
mivel a Kugoo is 5 km/h körül szokott írni, ha tolom: ha hajtom 10-12 simán.
Gondolom egy jobban gurulóval meg lehet a 15-18-is, úgy lehet ~20 perc az út.
[ Szerkesztve ]
Wine
csendes tag
Csatlakozom. Nem szerencsés a sportot összekeverni a célközlekedéssel. Esetleg lehet venni külön sportra lábbal hajtóst. A menetidőt én is a gyaloglás 1/3-ára saccolom, ilyen távnál, persze függ attól, mennyire lehet menni.
Bdanyy
addikt
Ahol van metró vagy villamos és 3-4 megállónál hosszabban kell menni, ott nekem nem sikerült gyorsabban menni elektromos rollerrel, inkább felszállok rá. Persze ha sokat kell gyalogolni a megállóig akkor megerheti. Nepligettol üllőin kb minden padkan le kell szállni, utána a körút sem annyira jó az emberek közt szerintem. A kálvária tér, Népszínház útvonalat még inkább kerülném 😃
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Jofi81
őstag
Köszönöm a válaszokat srácok, sikeresen lebeszéltetek róla. Sajnos zuhanyzó nincs a cégnél, a buszon pláne. Igazából elektromossal sem lennék akkor sokkal előrébb. Csak gondoltam, hogy megoldom így a mozgást, mert az ingázás és a munka elvesz több, mint 12 órát, este meg azt a kis időt inkább a kislányommal töltöm. De akkor így inkább nem.
DigitXT
félisten
Azért várd meg olyan válaszát is, aki használ hagyományos rollert is...
Hátha.
sanyika007
csendes tag
Szia Jofi81,
Én hasonló távot (napi 2x5km) ingázom sima rollerrel (Aldis 10k ft-s, még a rugó nélküli). Megizzadni biztosan meg fogsz, de ez annyira nem gáz, ha viszel váltóruhát és deot. Ha nem eszel 3 kiló fokhagymát és alapból nem vagy büdös, akkor technikai ruha rollerezéshez + átöltözés, esetleg nedves törölközővel hónaljtörlés és a probléma kb. le van tudva. Én nagyon izzadós vagyok, de a technikai/futócuccok csodát tesznek, decathlonban párezerért megvehetsz teljes ruházatot boxerrel bezárólag, hamar száradnak.
Az Üllőivel tényleg a sok kereszteződés és padka a probléma, illetve a kicsi járda, ami elég élvezhetetlenné fogja tenni a rollerezést. Jó lenne azt tudni, hogy merre dolgozol, mert egy jobban tervezett útvonallal lehet hogy lenne lehetőség azért rollerezni.
Másik megoldás ha esetleg mozogni szeretnél, lehetne a Bubi. Biciklivel ez a táv annyira nem vészes (bubival sem, ráadásul itt le tudod venni a hátizsákod, berakhatod a csomagtartóba. Rendes technikai cuccban így akár meg sem izzadsz), mondjuk forgalom szempontjából továbbra is kellemetlen az üllői és a körút.
Nem tudom, hogy hova mész, de ha a földalatti a cél (és onnan kifelé hősök tere felé), akkor esetleg egy egyes villamossal a városliget közelébe, onnan aztán szépen lehet rollerezni befelé. Ha befelé mész, akkor pedig egyes vili a közvágóhídig, onnan a nemzetitől Bubival a fővám tér. Így meg is lenne a mozgás. Aztán persze lehet másra szállsz át, akkor megint más útvonalak jönnek szóba.
Jofi81
őstag
Köszönöm a választ! Az Andrássy úton dolgozom, az Opera és az Oktogon között. Gondoltam a Bubira is, nem tudom, hogy azzal mennyire kivitelezhető, de autók között nem nagyon szeretnék közlekedni. Technikai ruházatom van, mert amíg volt rá időm, futottam és bicikliztem is.
emiki6
veterán
Ja, értem (persze sejtettem, csak kötökszöm). Az intelligencia az, amit az iq teszt mér. Gyakorlatban ez nagyobb számítási teljesítményt, gyorsaságot jelent. Pl mintafelismerő és problémamegoldó képesség.
(Érdekességképp írom, nem hencegésből) Én szerencsére jó lapokat kaptam ilyen szempontból és azt tapasztalom, hogy a (biciklis) közlekedésben aként nyilvánul meg, hogy:
- figyelem az engem körülvevő objektumok mozgását és megpróbálom "előrejelezni" hogyan fognak mozogni a közvetlen jövőben
- a közlekedési helyzet elképzelése alapján előzékenyen, dinamikusan és agresszíven közlekedek, manőverezek.
- felmérem a helyzet veszélyeit, próbálom elkerülni, megelőzni.
- a közlekedési szabályokat visszavezetem, hogy miért jöttek létre és ha indokolatlannak tartom őket, akkor önkényesen felülbírálom a helyzetnek megfelelően.
Ezek nem feltétlen jó dolgok, mert nem tudok betartani olyan szabályokat, melyekkel nem értek egyet és elhagyásuk nem jár kockázattal.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
sanyika007
csendes tag
Szia, ezt már inkább offtopicban:
szóval ha az egyes villamossal elmész az Ajtósi Dürer sorig, akkor onnan kb. 2,5 km rollerezve a munkahelyed. Keresztülmehetsz a városligeten, az Andrássyn meg szerintem kellően széles a járda és használható is, bár kereszteződés így is lesz, de talán kisebb forgalom mellett. 2,5 km fél óra alatt azért még gyalog is teljesíthető, a villamosra 19 percet ír.
Kicsit hosszabb így az útvonal / idő, de élvezhető és mozgás is van benne (más kérdés, hogy azért a Ligetet a narancs eléggé leélte... azért még mindig van zöld benne, több mint az üllőin), továbbá tippre csúcsidőben a metrópótló rosszabb mint az egyes vili.
Ha egy kicsit több mozgást szeretnél, akkor leszállhatsz a Papp László Sportarénánál és a Stefánia úton emlékeim szerint felújított bicajúton mehetsz egész a városligetig, ahonnan pedig hasonló útvonalon (Hősök tere - Andrássy) rollerezhetsz melóba.
Mol Bubival ez a verzió annyira nem játszik, mert Zugló irányába nem nagyon terjeszkedtek még.
Wine
csendes tag
Az intelligenciának van egy szélesebb értelmezése is, pl van érzelmi itelligencia, és a különféle tesztek, más más területeket tudnak értékelni, de ezeket nem tartom túl egzaktnak, épp azért mert ez aztán aprózható a végtelenségig. Amire én gondoltam, leginkább egyfajta másra figyelő attitűd, együttműködési hajlandóság, ez nyilván szubjektív, de ami a közlekedésben nevezhető intelligens viselkedésnek.
[ Szerkesztve ]
madrac
őstag
Ezt összefoglalva defenzív vezetési technikának hívják. Aki vezetett/vezet vasúti járművet, pl villamost, az tudja a legjobban, hogy ez mit jelent.
Ezekiel Ston
senior tag
Én is így járok. Ha a járdán kell mennem akkor lassan, ember mellett inkább leszállok, eltolom mellettük. Zebrán leszállok áttolom. Jobbkezes utcánál is megadom az elsőbbséget annak is akinek nem kéne. De ezzel szemben ha egy k#rv@kemény gyerek sétál velem szemben a bicikliúton 2 csajjal az oldalán azt viszont kikérem magamnak, hogy nem enged el és persze még neki áll feljebb akkor is mikor megmutatom a táblát plusz felfestést h ez biza bicikliút ahol 3an keresztbe pöffeszkednek.
Jofi81
őstag
Köszönöm a sok tanácsot, megfontolom a javaslataidat!
emiki6
veterán
Video: Jordan Peterson - Controversial Facts about IQ
Cikk: [Nincs olyan, hogy érzelmi intelligencia]
Wikipédia, Big Five (érdemes az angol verziót is elolvasni!): [link]
Röviden: Intelligencia = IQ. Az intelligencia mértéke az IQ tesztek segítségével mérhető. A magas IQ-ju ember intelligens, az átlagos az átlagos, az alacsonyra pedig nem tudok szót.
Hasonló a helyzet a kreativitással. Nem mindenki kreatív, csak nagyon kevesek: [link]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
DigitXT
félisten
Csókolom, ez még a roller topik? ON: beraktam az SKF csapágyat. Álomszép
forgást mutatott a kerék. Addig, míg rá nem húztam a villát... Kicsit fogja. Oké,
tudom, hogy nem pont belevaló kereket használok, de azért na: a semminél jobb.
Holnap teszt. Kíváncsi vagyok, mennyivel megy fel a Lágymányosira, s mennyire
merül le, mire beérek a céghez. Referenciának a mai gyári kerekes eredmény ez:
Szerk: ugyanitt érdekelhet bontott Kugoo S1 Pro villa, és hátsó kerék is.
Bejött nekem a lyuggatott első, bátrabban dobom fel a padkára, kevésbé üt fel...
[ Szerkesztve ]
berobi78
tag
Szia, én most ültem (álltam 😉) vissza az elektromos rollelről, lábbal hajtósra. Pont a mozgás miatt. Eredetileg is azért vettem az elektromosat, hogy télen, beöltözve ne kelljen hajtanom a simát, mert beizzadok. De aztán nyáron is használtam, mert győzött a lustaság, na meg a kánikula. Viszont már nagyon hiányzott a mozgás. Én csak két metró megállót megyek, nyugati-Dózsa Gy. út, (2,2km), de ott pont ugyan olyan gyors vagyok mint a metró. Elektromossal picit még gyorsabb is. Ilyen időben pedig még mgeg sem izzadok meg. Egy Decathlonon oxelo town 9-em van. Szerintem jó roller, jól gurul, könnyen összecsukható. Kerék csapágyat már cseréltem benne, de én esőben is használom. Pár perc kicserélni és nem egy nagy összeg. Viszont jóval hangosabb mint a kugoo-m. Úthibákon csörög, csattog.
Jofi81
őstag
Tehát ha jól értem, tavasszal és ősszel nem annyira izzadsz le, de nyáron és télen (beöltözve) eléggé. Mondjuk lehet, hogy én az 5 km alatt ilyenkor is izzadnék rendesen, tekintve, hogy a mozgáshiány miatt lecsökkent az állóképességem... Ez mondjuk élesben derülne csak ki, kell kérnem kölcsön egy rollert és végigmenni az útvonalon, rögtön kiderülne. Kellemetlen lenne venni 30-50 ezerért egy rollert, aztán pár nap alatt rájönni, hogy nem jön be.
berobi78
tag
Jól érted Mondjuk az az 5km kétszer több, mint az én útvonalam. De volt, hogy sokat kellett rohangásznom a VI. VII. kerületben és az 10+km volt (lábbal hajtóssal). Meg is lepődtem, hogy milyen hatékony közlekedési eszköz a roller, pedig eléggé szkeptikus voltam előtte.
DigitXT
félisten
Hát, kb. 2 km/h lassabb mindenhol + több áramot vesz fel = nem az igazi...
Jó, hát ez közismert a pneumatikus kerekekről. De ez extrában szorul is.
Most már valahogy csak bele kellene oktrojálni a sima motort hátra.
Jah, az óra csal felfelé 1-2 km/h-t, távot meg rendesen fölé méri. GPS 2.45
km-nél ez már 2.7-nél tartott (sok pirosat kaptam, ráértem nézegetni).
7.1 km helyett a végén meg hozta a szokásos 7.7 km-t. (Érdekes, mivel a
sima kerékkel jóval pontosabb volt: lehet, más picit a Pro kerék átmérője?)
10% körüli csalás mind távban, mint sebességben: ezt át fogom állítani.
Szerk: visszakerestem a 7.1-re, hát a 11A-es jóval kevésbé szívta az akkut
(ami persze logikus, mert valamit valamiért). Dupla motorhoz dupla akku jó.
[ Szerkesztve ]
Wine
csendes tag
Lehetséges. De leírtam én kb mit értettem a fogalom alatt, nevezhetjük "okos" nak is, vagy kultúráltnak.
Fishor
senior tag
Szia!
1km-en túl izzasztó a rollerezés, még ha nem sietek akkor is. Maga a roller 2-3x olyan gyors mint a gyaloglás, inkább a lámpás kereszteződésekkel van a gond időben, ott pikkpakk elbukja az ember az időt amit nyer. 2 éve napi szinten (kivéve esős, jeges, havas utakat) használok munkába járásra hagyományos gagyi (Aldis) rollert. Azóta nem vettem bérletet Debrecenben. Mondjuk én vegyítem a busszal, mert a távolsági buszig megyek, meg onnan haza és viszem magammal.
Üdv: Fishor
[ Szerkesztve ]
Fishor
senior tag
Szia!
Esőben hogy oldod meg, hogy ne legyél derékig sáros? Én még vizes úton sem használom, mert nagyon felcsap (Aldis roller).
Üdv: Fishor
berobi78
tag
Nálam, ez a 2,2km úgy néz ki, hogy gyalog kb. 22perc, sima rollerrel 10-11, kugoo-val 7-8.
Az esőt úgy oldom meg, hogy van egy esőkabátom a decathlonból, csak ez alatt meg szintén jól be lehet izzadni, mert ugye nem levegőzik szinte semmit. Sáros csak a hátam közepén leszek, de ott a táska, az felfogja. Megszárad és letörlöm. A nadrág a nagyobb gond, mert ugyan van esőnadrágom is, de az macera. Ezt a részét leginkább lesz*rom, és vizes lesz, majd megszárad
Bdanyy
addikt
Én nagyon nem bírom a meleget, most is le tudok izzadni elektromos rollerrel 😃 bár nálam sok cucc van legtöbbször (épp ezért a héten is csak hétfőn tudtam rollerrel menni, mert a többi nap mindig vittem valamit. Ezt érdemes bekalkulalni, hogy kényelmesen egy hátizsák meg max egy kisebb zacskó ami felfer).
Ma pedig pont egy olyan útvonalon kell mennem, hogy két megálló után megint atszallok 2-re. Ez gyalog 20 perc, BKV 16-7, kocsival legalább 25 perc, rollerrel meg szerintem 7-8 lenne... Csak hát elhozni nem tudnám amiért megyek.
Limeot szerintem próbáld ki, azzal az útvonalat meg tudod nézni, mennyire biztonságos és kényelmes.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Lien
tag
Megadtam magam és előrendeltem (+kifizettem) egy E-Twow booster GT rollert. Ezekiel Stonnak köszönöm a plusz leírást. 3-4 hét és elvileg megérkezik.
B-L-A-C-K
titán
Grat, 12 kiló alatti méretben nincs jobb szerintem.
Ezekiel Ston
senior tag
Grautla hozzá, kívánom hogy leglaább légy vele oly boldog mint én a sima V-vel...Szerintem nem fogsz csalódni...
...szerk: Sapkát vegyél
[ Szerkesztve ]
Wine
csendes tag
Grat, jó gurulást.
Wine
csendes tag
Most vettem egy hátizsákot /puma/ a hervisben, nem is gondoltam volna hogy ekkora, meglepően sok cucc belefér, kisebb bevásárlásokkal elbír, multkor egy zsugor ásványvizet toltam haza a roller fellépőjén-hosszú de nem elég széles- még gurultam is pár métert, persze nem áruszállításra való :-)
[ Szerkesztve ]
m4rk.89
aktív tag
Sima V-nek is van bőven baja. Sárhányó, összecsukó mechanika és szerintem nagyon ergya a fék -> mindezt 290ezerért tudja...
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Faragtam egy kicsit szélesebb tengelyt, így egész vállalhatóan pörög:
holnap kíváncsi leszek, jobban megy-e, mint ma (arra számítok, igen)!
MÁS: a kalibráció csak a kijelzett sebességet (+a tévesen mért távot!)
csökkenti, az áramkorlát nem nő tőle sajnos: majd ránézek, ennél mit
beszélget a vezérlő a kormánnyal. Remélem nem törik el a tengelyem.
Messze nem lett tökéletes, egy 12-es cső-tengelybe flexeltem bele.
Mindenesetre a csapágyat kicsit amortizáltam megint: szerelői bakival.
Ennek hangja hallható a videón: szerencsére akadásról még szó nincs.
(Konkrétan rosszul támasztottam, ahogy a szoruló tengelyt kiütöttem.)
DigitXT
félisten
3 tized volttal több maradt az akkuban, meg max. 1 km/h-val gyorsabb, lol.
DigitXT
félisten
Guglizgattam kicsit (Kugoo témában), és az a "beszerezhetetlen"
Pro motor most csak 110EUR, Lengyelországból ingyen postával.
Kis srác vicces volt: ez egy S1?* Bizonytalan volt szerintem, mert
az első kereke Pro. Amúgy felvitt a Kútvölgyi úton: akkugyilkos!
Kijelzőn végig 14A, sebesség 14-15 km/h kalibrálva... (A Kútvölgyi
lejtő picit brutálisabb, ott meg se próbáltam felkaptatni vele...)
550 méteren 35 méter szint, nem pite. Ugyanez 900 méteren: oké.
*: mondtam neki, hogy az. A "hogy megy" kérdésre a válaszom:
elég jól, bár kicsit nehéz vagyok hozzá. És felfújható kerekem van.
Szerk: gondolkodom, hogy cserélem a hátsó villát Pro-ra. Esetleg
kipróbálom a Pro kerekét. Annál nem kéne hézagolgatni, ha végül
a felfújható kerék menne a helyére: jó lenne a gyári tengelyre is.
Mondjuk ha nem nagy előrelépés, akkor pénzkidobás érte 26EUR.
Szerk2: sehogy nem akart 30 km/h fölé gyorsulni gázzal, pedig a
Kútvölgyi lejtőn lefelé megeresztettem. Nosza, hagytam kigurulni,
mindjárt megnőtt a tempó. Utána viszont megállni nem igen akart.
Kénytelen voltam használni a hátsó féket is: volt rá bőven időm.
Másik kis srác meg nyomott egy taknyost gördeszkával, de utána
hajtotta tovább kb. 21 km/h-val. Legközelebb a síneknél ugrasson!
Apropó, észrevettem, hogy "nagyobb ugratásoknál" (fenét: átlépsz
vmi úthibát) hajlamos kikapcsolni a tempomat... Jó tudni róla, mert
ha hirtelen lassulás van, az ember esetleg belehasal a kormányba,
habár a valamin fennakadást az ilyen torpanás nem tudja überelni.)
[ Szerkesztve ]
zoltanz
nagyúr
Jól pörög. Azért egy lemezjátszó csapágytól galaxisokra van.
Az én M365-öm elsőkereke nagyon lomhán forog, de ez a típus ilyen sztem.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
B-L-A-C-K
titán
Mivel abban van a motor, Kugoo-nak is ugyan úgy forog.