Jövőhéten megjön a Xootr MG rollerem. Voltam kipróbálni, iszonyat könnyen, jól gurul. 363 Kg a teherbírása, így tutira nem esik szét. Oké... lábbal kell hajtani de tartós jószág, az egyszer biztos.
Gergő-Budapest
Jövőhéten megjön a Xootr MG rollerem. Voltam kipróbálni, iszonyat könnyen, jól gurul. 363 Kg a teherbírása, így tutira nem esik szét. Oké... lábbal kell hajtani de tartós jószág, az egyszer biztos.
Gergő-Budapest
Hát én is lábbal hajtottam a Kugoo-t kb. az utolsó kilométeren: rettentő
optimista módon elindultam 37.5V-ról. A Lágymányosi felhajtó kinyírta,
drasztikusan lassult, fesz leesett, a hídon már erősen rá kellett segíteni.
Soroksárin meg teljesen elment a hajtás 29.5V-on. Fék, minden maradt,
csak hajtani már nem akart. Vicces volt, mikor 3A kb. 10 km/h-nál csak
a súrlódási veszteségek ellensúlyozására volt elegendő. De hát ilyen.
Sokat zabál, éjjel tölteni kellett volna. Kíváncsi leszek a Pro motorra.
Még az is lehet, hogy hibrid lesz, elől hagyományos kerék, hátul a Pro...
Persze ez a jövő zenéje, első körben hátul a pneumatikus marad...
első körben hátul a pneumatikus marad...
Teljesen véletlenül megforgattam kézzel a hátsó kereket. Hát akad rendesen.
Menet közben semmit nem érzeni belőle, de sanszos, hogy a csapágy nem
nagyon bírta a kiképzést. Oké, hogy csak 700 Ft, de akkor is gáz. Franc se
akar újra szívni vele. Vmi komolyabb csapágyat kéne hozzá lőni / erősebbet.
Ez meg is magyarázza, hogy miért merül le nagyon hamar (15 km se jön ki).
SKF csapágyakat kell venni bele, a gumi porvédőset. Örök élet.
Gergő-Budapest
Ja nincs elfogadható ára - eladói szempontból - a legjobb megoldás, hogy begyűjti az ember az alkatrészeket, mint tettük, aztán összerakja, ha valami bekrepál, meg cseréli.
Amúgy az alapelgondolás nem lett volna rossz, hogy a sok nyelvet nem beszélő pénzes mukinak eladni jó áron az alkatrészeket de nem jött be. Nemcsak nekem, a KCH-s muksó (meg is írtam neki), pl az Aliexpressről vásárolt paneleket adná aranyáron (azzal a felcsapással, hogy tesztelve van ), de nem nagyon megy neki a bót Az akkumulátorai sem minőség szempontjából buknak el, hanem az árazáson.
Már én is levettem vateráról, mert így, hogy úton van hozzám a panel, van tartalék akksi, motor, lényegében, két rollerem van Eladni meg nem fogom szaré hugyé...
Az S1 Pro kerék meg azon felül,hogy méhsejtrácsos semmi extrát nem tud a simával kapcsolatban, kevesebb viszont pont a lyukak miatt a kopó felület, minimális rugózási élményért cserébe. Nekem sima S1-es kereket küldtek, de nem bánom, jó az tartaléknak.
KCH-s emberrel nincs baj, aksik is fogynak nekik azért, alkatrész árazás meg azért ennyi mert van akinek megéri nem vár rá 2-3 hetet, mert használni szeretné a rollerét, pár ezret ez sok embernek megérne, köztük pl nekem is ha nem lenne rollerem és pl csak egy kijelző kellene.
Én is úgy adtam el a Pro-t hogy S1 új kerékkel + adtam a rosszat. Kipróbáltam de komfortban se adott többet, teljesítményben nem tudom, ott lehet van difi.
[ Szerkesztve ]
A két motor szerintem pöccre ugyanaz, a súly eltérő lehet minimális mértékben, de mind a két motorra az van írva, hogy 350W. Persze le kellene tesztelni, hogy ugyanaz a roller, a két eltérő gumival mennyit gurul, ugyanazon ember alatt, ugyanazon az úton, de ugye ezt nehéz modellezni, mert ha hirtelen szembe vagy hátszélt kap az ember, akkor már nem releváns az eredmény...
Csapadékos hétvége lesz/van, gurulás kilőve. Mennyire bonyolult egy ilyen roller felépítése, egy átlagos műszaki érzékkel nekiállhatnék a szervizelésének ? Már úgy értem alkatrészcserék terén. Mert most jelen pillanatban jó, de mittudomén, később szükség lehet beavatkozásra, és a szervizháttér itt, hát nulla. Más fórumban olvastam, hogy ahol összecsukom, előbb utóbb nyekereg, vagy ahova bekattan, oda létezik valami gumi elem, ami ezt megszünteti, persze minden roller más, nekem gyanús hogy amikor nagyobb repedésre futva nyekken egyet, onnan jön,
[ Szerkesztve ]
Nem bonyolult szerkezetek ezek.
Új Kugoo-k:
És ezekre már elfért egy hátsó tárcsafék. Eszem megáll...
Jó azt azért vedd figyelembe hogy ez majdnem 50%-kal drágább cucc, de videók alapján elég jól össze van rakva.
Figyelembe vettem: a faxom azért nem állt meg.
Majd mesélj milyen. Gondolom veszel.
Dehogy veszek. M365 meg OXO elég nekem.
Ezek jól néznek ki. A Pro 120 kg-ig terhelhető a kisebbik meg csak 100-ig, van applikáció, az összecsukáson is rengeteget fejlesztettek. Hátulra meg tettek Pneumatic tiret.
Viszont IP54-ről nem olvastam
túlzottan nem estem hasra tőle. kicsit többért már van m365 pro is.
Kormány magasság állítás és a kormány behajthatóság is hiányzik mindkettőről, ami egy nagy előnye volt az S1-nek 🙁
Szemlátomást fejlődött a kugoo, és valamivel olcsóbb is, de az m365 nekem még mindig szimpatikusabb, összeszedettebb dolognak tűnik, talan az gumiabroncs lehetne méhsejtrácsos tömör / bár lehet olyat is adnak mellé, vagy lehet venni/, de nyilván a komfortérzet a felfújható mellett szól, itt el kell dönteni melyik a fontosabb, a defektvédelem vagy a komfort. A másik ami zavaró szinte minden rollernél,hogy a kábelek kívül tekeregnek, ezeket szerintem meg lehetne oldani rejtettebb, védett formában, főleg hogy a belépési pontokon ezek plusz beázási veszély lehet, de szakadhat, beakadhat stb.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a Kugoo-val lemásolták innen onnan valahogy, és ki tudja milyen lesz, ránézésre tényleg jó, de az M365 Pro pl nem sokkal drágább egy M2-es Kugoo-nál, és ezt évek óta fejlesztik már, meg úgy hallottam Samsung aksis a Xiaomi. Szóval ha most kellene választanom én is a Pro-t venném inkább, főleg úgy hogy csalódás volt pozitív értelemben az M365 (eddig), mert nem annyira sz@r már mint a régebbiek.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
(titán)
Az a baj a Kugoo-val lemásolták innen onnan valahogy
Inkább csak innen: etwow
Most meg a Xiaomiról másolnak. Ami gond, hogy az akkumulátor utánpótlások így már a régi Kugookhoz kérdésessé válik, mert ahogy elnézem, másmilyen akksi kell majd.
Én most az új szériáról beszélek...Azokba meg nem csak Xiaomi hanem ES2 is van benne.
Az első keréknek mennyire könnyen kell forogni?
Ha nem lenne benne motor, akkor azt mondanám, hogy az enyémben az első kerékben nem az igazi a csapágy. De nem tudom, a motor mennyit fog rajta.
rasti rusti
A motor nekem sokat fog, szintén nem pörög üresben, de nekem nem xiaomi van, hanem francia revoe cucc, a csapágy problémánál valami zörgő, súrlódó hangot hallanál..vannak szar csapágyak, amik gyárilag szarok, az nehezebben forog, de egy jó, ha már sérül, valami hangot kell hogy adjon. Így látatlanba a motor fogja szerintem. Nekem kikapcsolva sokszor megemeli a roller hátulját ha hirtelen tolnám előre, annyira.
[ Szerkesztve ]
Köszi, nekem se Xiaomi van, hanem Kugoo S1 Pro.
rasti rusti
Ez természetes.
Esküszöm nem vagyok rasszista, de én a rollerem és a győri-egyre szaporodó-roma közösség nem fogja megszeretni egymást. Simán tolom a járdán a rollert, nehogy megijedjen szegény, jön szembe egy két mázsás fiatalember, családostul, már nézett, olyan feltűnően kereste a szemkontaktust hogy majdnem átfúrta az agyamat, direkt nem néztem, csak egy pillanatra, de éreztem hogy valami igen súlyos gondja van ezzel a járművel, vagy gazdájával, leginkább a kettő együtt..:-)..amúgy a városban örvendetesen növekszik az e rolleresek száma..
[ Szerkesztve ]
Szerintem a legfőbb gondja az volt, hogy nem az övé
Pedig már látom magam előtt, ahogy a sok kis Herceg-Valentino ( rendes anyakönyvezett nevek ) száguldanak az elektromos rollerral és közben botokkal - vasvillákkal harcolnak vagy fénykarddal mint a Star Wars-ban
[ Szerkesztve ]
Már nem számít kuriózumnak a roller, lassan hétköznapi lesz, az általános hozzáállás a toleráns, vagy éppen nemtörődöm, kisgyerekekből szokott kiszakadni a "tök jó, elektromos roller" meg a "de kéne nekem egy ilyen ", szomszédom pl olyan 65-70 év körüli, nagyon tetszik neki, meg a másik, szintén idősebb 80 körüli hölgynek is, ő mindenhova biciklivel jár, elöször elnézte porszívónak, mikor összecsukva vittem le....nem akarok általánosítani, végülis ez nem rassz függő, multkor egy baltaarcú /nem cigány/ nö picsogott, hogy jajj roller má megint, pedig a kutya se zavarta.
nem kell foglalkozni velük,......
[ Szerkesztve ]
Durván 50 km után, kaptam egy első defektet a Mi365-el...
Nem mondom eléggé örülök neki
Indulás előtt tuti jó volt, meg is néztem a nyomást. Menetközben egyszercsak lelassultam.
Tudom, ha van hozzá kicsi érzék akkor ki lehet cserélni, de jelenleg nem sok türelmem lenne hozzá.
Szóval tudtok valami szervizt ahol kicserélik relatíve hamar?
Ez gyorsan eljött... hiába a komfort ha defekt van
Üdv: Csabee.
Sziasztok!
Mi az oka ennek a sok defektnek? Csapból is az m365 defekt folyik. Tényleg nincs ember akinek nrm volt még defektje? Mi az oka ennek? Biciklivel 20 év alstt kb 3 defektet kaptam abból 2db akác tüske volt. A rollernél nyilván kisebb a kerék, de tüskék okozzák, vagy a felni kidörzsöli, vagy a döccenőknél kidurran vagy mi?
Üdv: Fishor
Én spec nem láttam ma semmit az úton, ami szúrhatta volna.
Ettől függetlenül mivel a 13.kerben mászkálok javarészt, ott lehet tüske, üveg, akármi.
Árpád híd és szent istván park között félúton kaphatta el valami a gumit...
Kicsi a kerék, nagy a ráható tömeg... Inkább az az érdekes hogy M365-ből van a legtöbb, de egy gumi gyártó se vette még a fáradságot hogy kifejlesszen egy normálisat.
Ma 10 órakor indultam el itthonról Berettyóújfaluba. Napsütésben - nincs ebben egyébként meglepő, ami történt, vagy nem történt, csak meggyőzött valamiről - este 18 órakor indultam vissza. Olyan eső volt Derecskétől kezdődően, ha nálam lett volna a Kugoo, még a táskájában is beázott volna, és lehet még szigetelve is. De nem volt nálam. Viszont arról meggyőzött, hogy a mérsékelt éghajlaton, ősztől még szigetelve sem 100%-os a védelme... így meg nem éri meg itt őrizgetni.
sokszor elhangzik, hogy azért mert a belső kidörzsöli a külsőt vagy fordítva. ezért nagyobb nyomásra szokták fújni.
Ebben az esetben viszont konstrukciós hiba inkább mint külső tényező. Ilyenkor nem bánom hogy tömör gumim van. Lehet hogy kemény meg ráz, de nem rohadok le vele sehol.
[ Szerkesztve ]
Szerintem ilyen kerék méretnél egyértelműen a tömör kerék az előnyös. A Gond az, hogy a komoly, rúgózást lehetővé tévő felfüggesztés roppant drága.
Én ma lájtosan 8-kor közlekedek kivilágítva a mellékúton (nem főúton) rollerrel, szembeforgalom elenyésző, szinte nulla...Olyan relax állapotban csapatom 30-al megyek melóba...erre nulláról rámdudál egy túlképzett, és elhajt. Persze utolértem, mert az út végén már dugó alakult ki...kérdem mi a gond? Erre jön, hogy takarodjak a járdára be a f@sznak vagyok itt az úton és nézzem meg a kresszt...Mondom megnéztem...járdán nem használhatom csak max 10Km/h sebességgel és 30-al mentem...gyorsabb voltam mint a biciklis birka...Persze neki állt feljebb...nem értem...
A kresz alapján még igaza is lenne, de akkor dudáljon rá az összes szabálytalanul közlekedő biciklisre, kb tehát mindre, amúgysem az ő dolga a törvénynek érvényt szerezni / rendőr felküld járdára /..... egy autós szempontjából egy roller és egy kerékpár ugyanakkora problémaforrás, ugyanúgy látja, ugyanannyival megy, ugyanúgy kell kikerülni stb de hát sok a tahó sajnos..sok helyen csak az út van, olyan rossz a járda, de hát miért lopták el 10x az útfelújítás árát..
[ Szerkesztve ]
Na, a c-típusúakkal én is összeszólalkoztam ma. Belekötöttek egy rolleresbe, beleálltam.
Inkább zavart, h sem akibe belekötöttek, sem másik két ott lévő rolleres meg sem mukkant utána sem.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Ez nem az én napon, most meg egy furgon meglátott egy parkolóhelyet jobbra, és odahúzta a kormányt. Csak éppen ott mentem... Csak a visszapillantójával ütött el, de sajnos le se tört neki
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
/Nem reklám/
Király utcai Hajtás-Pajtás vállalja a roller kerékcserét, állításuk szerint jópárat csináltak már.
Csütörtökön viszem, fél-1 órát mondtak rá időben munkaórában.
Csak ha valaki nem akar bíbelődni vele...
No, Béláim az Úrban, túl vagyok az első esésen. Illetve defekten is egy napon belül.
Veszek egy bukó sisakot, illetve egy könyök védőn is filózom.
Hasznos információ, hogy a Bp. XIII. Thallóczy u. Bringa Bizó nevű bolt tart raktáron babakocsi belsőt, ami nekem a Kugoo S1hez használt fújt kerékbe stimmelt. (Picit nagyobb az átmérője)
Azt mondta az Ombre, hogy M365-höz is ezt viszik. 1200 pénzt kért a belsőért.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Hogy estél el?
Bicikli úton igazgattam a kabátom. Pici kerék, egy kézzel fogtam a kormányt, lehet ráment valamire passz. Olyan 20km/h mehettem. Rollernek annyi baja lett, hogy a lámpa plexi jobb felső sarokban karistolódott, a vázon lett kettő kb. 6mm hosszú és 3mm széles karist, ahol lejött a festék.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Nagy bajod nem lett ez a lényeg. Egy kézzel meg tudod te is nem fogjuk a kormànyt...
A vállam, csípőm, fejemen a puklit nem fotóztam, de valóban túléltem.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Az a lényeg. Kezdő rolleresként-még mindig az vagyok- nem igazán éreztem a padkákat, egyszer kétszer eldobtam a rollert, legalább szórakozott a nép, egyszer meg le kellett ugranom róla mert egy képzett biciklis hátulról támadott, de a pofára esést eddig elkerültem. De estem már motorral, jégbordán csúszott meg, biciklivel többször, akkor még sisak csak nagymotoron kellett/volt divat, szóval ebből a szempontból a roller még mindig az elviselhető kockázat.
[ Szerkesztve ]