Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3151) Dr.Zoo válasza Tin (#3149) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Pont ezt feszegettem pár hsz-el visszább, a gyárilag 250W-os motort nem tudom mennyire jó ötlet 400W vagy az fölé hekkelni. Nem erre van kitalálva a vas. :U

Szerk: most az M365-re gondoltam.

Szerkszerk: ameddig a motorban lévő tekercsek ki nem égnek. Esetleg a motorvezérlőben a FET-ek.
Valameddig persze elviseli csórikám, de ha maximális teljesítményen az akkumulátor kapacitás végéig, közel 100 kg-val van feszítve, valami el fog fáradni.

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#3152) Tin válasza Dr.Zoo (#3151) üzenetére


Tin
veterán

Semennyire. De fillerekbe kerul a vezerlo hozza, a motor max akkor pukkan el, ha ateg valamelyik tekercs, de ha az ember nem kinozza 40 fokban, nagy baj nem lehet.

(#3150) madrac: pontosan. De mindenki merlegelhet, hogy megeri-e akkor siman legariztatni, ha elpukkan.

(#3153) m4rk.89 válasza Dr.Zoo (#3144) üzenetére


m4rk.89
aktív tag

M365 összességében jól veszi a tuningot.
KERS-t kikapcsolva szabadon gurul gázelvételkor a roller, jobban megy és akár többet is bírhat az akkumlátor távban ha ésszerű keretek között tuningoltunk.

Motor power constant értékét kell módosítani a nagyobb teljesítményért, alap érték 51 575, amivel lazán el lehet aludni rajta. https://m365.botox.bz/ oldal ajánlása, hogy 32 000 fölött legyen az érték, szerintem 36 000 is elég lehet.

Amire oda kell figyelni hosszútávon, hogy ne nyomjuk ki a szemét mert túlmelegszik. Szerintem ha <40 fok alatt van tartva, akkor nagy baja nem lehet.

(#3154) B-L-A-C-K válasza madrac (#3150) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Azért ez nem egészen így van, eleve nem lehet úgy meghekkelni hogy 35 tel menjen meg ilyen, a vezérlő leszabájozza, illetve ahogy fogy az aku kapacitás úgy vesz vissza a vezérlő a teljesítményből. Szóval ez nem úgy megy hogy Pistike felhúzza úgy hogy szana szét legyen hajtva, mivel a vezérlő ezt blokkolja, ha azt is kicseréli valaki az már màs tészta.

m4rk.89:

Én 36000-on használom, kers kilőve.

[ Szerkesztve ]

(#3155) DigitXT


DigitXT
félisten

(#3156) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#3155) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Tapasztalat?

(#3157) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#3156) üzenetére


DigitXT
félisten

K.rvajó!:D Csendben suhan ott, ahol a gyári kerepelt, mint állat!
Nem oldalazik, nem akar kitörni ott, ahol a gyárival drifteltem...

Lassabb? Tuti. Nagyobb az ellenállás. Csökken a hatótáv: de ki
nem szarja le, ha ANNYIVAL kényelmesebb ezen gurulni...:R
(Igen a végsebesség is biztosan kevesebb, ~1-2 km/h-val, majd
holnap teljesen feltöltve "kihúzatom", ahol azelőtt ment "29"-et.)

[ Szerkesztve ]

(#3158) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#3157) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Na akkor megérte esdig, majd kiváncsi vagyok a további beszámlódra.

(#3159) EgySrac


EgySrac
tag

A Kugoo S1 tényleg jobb a pronal? Van egy srác jofogason, aki Kugookat ad el és azt állítja, hogy a pro t kevesebben keresik, mint a sima s1 et.Valamint azt állítja, hogy a Xiaomikkal sok a gond, sok a defekt (mondjuk ez reális)

[ Szerkesztve ]

(#3160) DigitXT válasza EgySrac (#3159) üzenetére


DigitXT
félisten

A régi S1 a 15A-es vezérlőjével határozottan erősebb, jobban gyorsul.:K
Ehhez képest csalódás lehet a Pro 11A-re korlátozott vezérlője. (Viszont
az új S1-ek ugyanúgy 11A-es vezérlővel szereltek, ez már nem előnyük.)

Ha kaptam volna Pro-t sima S1 árban, szvsz a kerék miatt azt választom:
az S1 gyári hátsó kereke nagyon vékony, érzékeny az úthibákra, csúszik.
A többi sallang nem igazán vonz: kormányba épített elemes villogó? Vicc.

(#3161) EgySrac válasza DigitXT (#3160) üzenetére


EgySrac
tag

Tehát akkor a legjobb választás egy sima s1 e twow hátsó kerékkel?

(#3162) CHIPman válasza DigitXT (#3160) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Jól értelmezem, hogy az "új" vezérlővel nem 350W a motor teljesítménye, holott még mindig úgy van reklámozva? Vagy ez nem ilyen egyszerű?

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#3163) B-L-A-C-K válasza CHIPman (#3162) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

A motor valószínű 350W-os, viszont hogy pontosan mennyit add le így passz, mert lehet a régi vezérlővel max 450W-ot is leadott, ezzel a másikkal meg lehet csak 300W, de most csak mondtam egy hasra ütés számot.

(#3164) DigitXT válasza CHIPman (#3162) üzenetére


DigitXT
félisten

Ahogy előttem írták, a motor névleges (!) teljesítménye nem változott. Sőt, ez
csak szoftveres korlátozás (vagy az akku, vagy a motor kímélése érdekében):
ha kiszámolod, így is bőven 350W fölött teljesít a motor, rövidebb ideig! De ez
nagymértékű melegedéssel jár, így hosszú távon káros lehet, ezért korlátoz...

36V fesz mellett bekajált 14A az 500W, és ezt kipréseli magából, amikor kell,
pl. a Lágymányosi hídra felfelé a bicikliút kanyarjában 19 km/h-ás tempónál.:D
Ez amúgy 1 km/h-val lassabb, mint korábban: nyilván az új felfújható kerekem
az oka. De annyira hihetetlen finoman gurul a gyárihoz képest, ennyit megér...
Látom a kijelzőn, hogy több energia kell, hogy fenn tartsa a tempót, így tudom,
hogy hamarabb le fog merülni, de végeredményben nem zavar, ANNYIVAL jobb.
(Azaz gyárival az adott tempónál már jobban csökken a fogyasztás, mint most,
viszont kompenzálja a nagyobb gördülési ellenállást = csak a hatótáv csökken.)

29-et nem ment, de 28-at igen, mindjárt megnézem, ez GPS szerint mennyi.:K

[ Szerkesztve ]

(#3165) pchris válasza B-L-A-C-K (#3163) üzenetére


pchris
tag

A 350W szerintem az a tartós teljesítmény, amit folyamatosan elvisel a motor. Mondjuk 35V feszültség mellett 10A motoráram. Enyhe emelkedőn nyélgázon kb ezt tudja is tartani. Viszont ahogy a villanymotoroknál általában lenni szokott rövid távon akár jelentősen is túlterhelhetők. Az iparban meg szoktak adni pl 1 perces, 5 perces, stb... teljesítményeket. Egy régi S1 teljesen feltöltött akkuval 15A-rel gyorsulva vagy emelkedőt mászva 500W fölötti teljesítményre is képes (rövid ideig akár 600W, amíg az akku feszültség le nem esik 40V alá, ami igen gyorsan megtörténik. Gyorsításnál ez nem gond, mert hamar elkezd csökkenni a motoráram, így megszűnik a túlterhelés. Tartós emelkedőre, főleg meredekre, meg egyáltalán nem való egy ilyen gép. Gondolom sok, tartós túlterhelésből adódó motor vagy vezérlő probléma volt amit garanciában kellett orvosolni, és főleg a motor költsége miatt inkább visszavették 11A-re a maximális áramot. Így egy tartós emelkedőn sem lesz nagy túlterhelésnek kitéve a rendszer. Arra ugye nem lehetett építeni, hogy majd az egyszerű user belátja, hogy a Normafához nem lábon (keréken), hanem busszal, vagy fogassal megyünk fel, mert ez erre nem való... Persze lehetett volna valami védelmet is berakni, mert ha jól sejtem az nincs, csak az meg a költségeket növelte volna. Így olcsóbb, csak pont az élmény csökkent vele.

DigitXT: kb ugyanazt írjuk, csak te adatokkal is alátámasztottad. Nekem régi S1 van, de csak a fiam használja, így pontosan nem tudom akkufesz-motoráram-sebesség adatokat jelez a gép adott terheléssel.

[ Szerkesztve ]

(#3166) CHIPman válasza pchris (#3165) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Köszi a választ mindenkinek. Akkor, ha a teljesítmény is cél, akkor lehet, hogy egy M365 finoman húzott szoftverrel erősebb, mint egy új S1? Ugyanis a tesztekben még azt írják, hogy az S1 erősebb az M365-nél, de így (esetleg a húzást figyelembe véve) ez már nem biztos, nem?

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#3167) DigitXT válasza CHIPman (#3166) üzenetére


DigitXT
félisten

Szerintem a tuningolt M365 jóval erősebb, mint a korlátozott S1... Szinte biztos.
Mondjuk nagyon számít a pilóta súlya, ha gyorsulásról van szó, vagy emelkedik.

A 15A-es S1 kb. úgy gyorsul +20 kg teherrel, mint a "sima" M365 (végseb. több).
Persze pilótacsere esetén fordulna a kocka, de erre kollégám nem volt hajlandó,
mert az S1-en nincs fék. Összességében lehet, hogy jobb választás az M365.:K
(A Kugoo akkor kezd igazán kényelmes lenni, ha felszenvedsz* rá pneumatikus
kereket. Ez az M365-höz alapból jár, ráadásul annak eleve nagyobb kereke van.)

*: a kényelmesen bepattintható e-twow kerék továbbra is tömör gumi, csak jobb
a gyári Kugoo-nál. Rendeltem olyat én is, de heteket kellett volna rá várni sajnos.

[ Szerkesztve ]

(#3168) ultio


ultio
senior tag

Sziasztok!

Kugoo S1 Pro rollerem van, eddig elégedett vagyok vele. Néhány napja használom, szóval ez még inkább az első benyomás.
Az első teleszkóp gyakorlatilag semennyit nem mozog. Valahol olvastam, hogy gyárilag feszítik meg teljesen. Igaz ez? Ha igen, szétszedés nélkül lehet állítani rajta?

rasti rusti

(#3169) DigitXT válasza ultio (#3168) üzenetére


DigitXT
félisten

Fújkáld meg WD40-el, és ugrálj kicsit rajta, mindjárt elkezd az rugózni...:))

(#3170) ultio válasza DigitXT (#3169) üzenetére


ultio
senior tag

Kipróbálom :), köszi.

rasti rusti

(#3171) CHIPman válasza DigitXT (#3167) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Kipróbálnám a rollerezést, eddig úgy voltam egyértelműen, hogy sima S1 lesz ali sale-ről, de akkor ezek szerint az már nem annyira M365 konkurencia, mint a tesztekben ahogy mondják... +50$ lenne az S1 pro, és +64$ a fehér M365.

[ Szerkesztve ]

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#3172) B-L-A-C-K válasza ultio (#3168) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Csatlakozz facebook-on Kugoo magyar csoporthoz, ott valaki szétszedte az egészet, és megcsinálta hogy nagyon rugózik, és nem is kotyog a kormánya a rollernek, vagy ha ez nem érdekel akkor WD40 ahogy írták, de azt 1-2 hetente érdemes ismételgetni.

(#3173) #07746304 válasza CHIPman (#3171) üzenetére


#07746304
törölt tag

Inkább M365-öt vegyél. Csak ott meg lehet defekted lesz.

(#3174) ultio válasza B-L-A-C-K (#3172) üzenetére


ultio
senior tag

Tag vagyok, néztem azt a leírást. Nem szedném szét egyelőre. Próbálkozom a wd40-el.

rasti rusti

(#3175) nmy1212 válasza stellaz (#3148) üzenetére


nmy1212
tag

40 percig vártam mire sorra kerültem, aztán 5 perc alatt kicseréltek a 3 napos csere keretein belül.
+pont ezért az Edigitalnak. :D

(#3176) B-L-A-C-K válasza nmy1212 (#3175) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

(#3177) stellaz válasza nmy1212 (#3175) üzenetére


stellaz
addikt

Pozitív csalódás :)

[ Szerkesztve ]

(#3178) B-L-A-C-K válasza B-L-A-C-K (#3143) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

New rekord, még kicsit lehet faragni, ha egy átjárónál nem kaptam volna pont pirosat:

(#3179) Vertigo


Vertigo
aktív tag

A PRO-nak kb. 450W a csucsteljesitmenye, mig a regi S1-nek cirka egy szazassal tobb... (de tobbnek erezni a difit)

(#3180) B-L-A-C-K válasza Vertigo (#3179) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Amúgy ezt konkrétan hogy lehet lemérni valósan?

(#3181) Tin válasza B-L-A-C-K (#3180) üzenetére


Tin
veterán

Ne mar...

W = A x V

Tehat 36V-on 11A mellett 396W.

42V * 15A = 630W, ez a csucsteljesitmenye teljes toltottseg mellett.

Sik haladasnal azert nincs kulonbseg, mert ott 6-8A megy bele, ott nincs limit, tehat olyan, mint eddig. Emelkedokon lehet erezni, meg persze gyorsulaskor, amikor "nyelgazon" mesz.

[ Szerkesztve ]

(#3182) B-L-A-C-K válasza Tin (#3181) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ez így okés mint képlet, de ez így nem reális teljesítmény, OXO-m is ilyen alapon közel 3000W, és nem hiszem annyit le is tud adni a valóságban. Szóval én a valósra lennék kiváncsi...

(#3183) DigitXT válasza Tin (#3181) üzenetére


DigitXT
félisten

Mondjuk ez nem is egzakt mérés, csak ha elhisszük a kijelzett áramerősséget.:K Ha elhisszük, nekem 15A-t még soha semmilyen körülmények közt nem mutatott, a 42V meg gyakorlatilag azonnal esik, így (szerintem) abszolút csúcsban is 600W alatt marad... na nem mintha az nem lenne jóval több, mint a névleges 350W.:R

Amúgy sík haladásnál is van különbség, mert az áramerősséget sebesség-függően veszi vissza, s ha pl. nagyobb ellenállású hátsó kereket szerelsz fel (mint én), attól alapvetően nem lassabb lesz, hanem adott sebességnél többet fog fogyasztani. De tartja, ahogy tudja, akár 10-20%-kal nagyobb áramkorlát mellett: ne kérdezd mi van a szoftverében, fogalmam sincs, csak a kijelzőn látottak alapján tippeltem a dolgot!

Amit viszont egzakt módon össze tudtam hasonlítani (GPS), az a 11A-es vezérlő + gyári kerék, és 15A-es (14?) vezérlő + pneumatikus kerék... Utóbbi jobban gyorsul, több a vége is, a "hegymászó" képességeikben meg egyformák: nyilván a "legjobb" a 15A + gyári kerék, ha csak a gyorsulást nézzük, esetleg végsebességet is, nade kényelemben a pneumatikus egyszerűen verhetetlen. Én soha nem rakom vissza a gyári kereket, csak defekt esetén, vagy eladáskor, ha a vevő ragaszkodik hozzá.:D

(#3184) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#3183) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Nekem az első S1 15A-t mutatott, pl ha emelkedőn mentem fel.

(#3185) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#3184) üzenetére


DigitXT
félisten

Akkor az lehet, hogy még erősebb volt. Nekem 14 a max.:)
(Az előzőn meg 11 volt. Már ameddig látszott, nyehehe...:DDD)

Szerk: amúgy éjjel elfelejtettem töltőre rakni. 36V-tal indultam,
volna, de egy fél órácskát azért töltőn volt, amíg reggeliztem...
Simán behozott, még csak elgyengülést sem mutatott, 33V-ig
ment le kb. (Hazafelé lesz egy M365-ös csapatás, lehet, hogy
most bevállalja a kolléga a cserét valahol a kihalt bicikliúton...)

[ Szerkesztve ]

(#3186) Wine


Wine
csendes tag

Mindig csak a kínai, free tibet :-)) én teljesen meg vagyok elégedve a kis francia street motion tech 2 mel, új árban, most hogy a forint bezuhant, lehet kb 70, én fél áron vettem, 50 km rel, az m365 nyilván jobb, de nem annyival, mint amennyivel többe kerül...ezt csak azoknak mondom, akik ezektől a kínai csodáktól el tudnak szakadni. Amúgy ezekben megmutatkozik az a szédületes gazdasági fejlődés amin Kína átment, ugyanakkor a gyártói trehányság, lásd beázás, még magán viseli azt a kínai gagyi mentalitást, amit régebbről ismerünk. Tehát együtt van az innováció, és a gagyiság, ezzel együtt a kínai műszaki cuccok ma már alázzák korábban neves európai vagy usa gyártók cuccait. Nem véletlen hogy Trumpli rájuk szállt.

[ Szerkesztve ]

(#3187) Dorian válasza DigitXT (#3185) üzenetére


Dorian
félisten

Nálam 36V-nál már visszavesz a teljesítményből, hármasban mintha kettesben használnám, tehát olyan 80%-ra. Érdekes amúgy, mert olyankor nem is gyorsul fel 30-ra, hiába megyek egy enyhén lejtős úton, ahol csak 4-6 V-ot vesz fel, tehát vehetne 11-et és mehetne többel.

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#3188) DigitXT válasza Dorian (#3187) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez szerintem már szoftver kérdése, a régi lehet, hogy agresszívebb volt (az
ára: motor melegedés, akku "nem kímélése"). Mindenesetre, nekem pl. óra
30-at annak ellenére soha nem ment (kivéve lejtő), hogy még régi, "15A-es".
Egy gyári M365-öt azért lehagyok hosszú távon, van 1-2 km/h előnyöm...:DDD

Szerk: persze kalibráció kérdése is. Nekem "elég közel" van a kijelzett érték
a GPS-szel mérthez, nem bánom, hogy nem megy "óra 30"-at csak 28-at.:D
Konkrétan ugye írtam, hogy "19 km/h"-val vitt fel a Lágymányosira, hát annyi:

Még az sem kizárható, hogy alámér. (Majd rárakom a kormányra a kamerát.)
Lásd a grafikonon, hogy szép lassan csökkent le a sebesség 19-re.:))

Szerk: amúgy nem csalás, nem ámítás, 28 km/h-t az új, felfújhatós keréken,
GPS által megerősítve. És lehet, hogy csak 27-et kijelezve? Majd kalibrálom.

[ Szerkesztve ]

(#3189) #07746304 válasza DigitXT (#3188) üzenetére


#07746304
törölt tag

Ezt a képet milyen programmal készítetted?

(#3190) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#3188) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Teljesen jó akkor, már csak a defektet kell kerülni.

(#3191) Wine válasza B-L-A-C-K (#3190) üzenetére


Wine
csendes tag

Biciklinél nagyobb eséllyel kapsz defektet a vékonyabb köpeny miatt, már amelyik olyan, de azt általában nem lehet elkerülni, nem tudom az a folyadék vagy adalék amit néhányan beleöntenek mennyire véd... Mondjuk nekem tömör gumis, cserébe szétráz. Hosszú évek biciklis és motoros időszakában össz egy defektem volt biciklin, az se durr...de a kisebb kerék nyilván jobban hajlamosít..

[ Szerkesztve ]

(#3192) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#3190) üzenetére


DigitXT
félisten

Kollégámnak tegnap volt: üvegszilánk... Viszont feldobott egy komplett új
hátsót, így ma is kényelmesen begurult. Habár a féket nem állította be, így
egy kicsit szolidabban tolta. Mivel közel lakik, együtt gurultunk haza: játék
a Kugoo, tudom. De jó játék.:D Korrekt így, de kéne rá egy mechanikus fék.
Viszont az M365-re fillérekért kapható minden, felni tárcsafékkel, stb.:R

Amúgy lehet abban valami, hogy visszaveszi a teljesítményt, csak nem túl
feltűnően, legalábbis nekem, akinek még elég kevés a tapasztalata. Direkt
megnyomtam lejtőn, végsebesség teszt, de most 25 fölé nem gyorsult. Az
áramerőssegen is látszott, hogy picit takarékosabb módban van... Viszont
úgy gondolom, hogy ennyi belefér, és attól még nem lesz lomha szar. LOL!

(#3193) stellaz válasza Wine (#3191) üzenetére


stellaz
addikt

Mondjuk a normális kerékpár gumiban van defekt védelem, kevlár, szőtt nylon, kerámiás réteg, vágás álló gumi réteg, ezek ötvözetei vagy egyéb anyagok.

[ Szerkesztve ]

(#3194) Wine válasza stellaz (#3193) üzenetére


Wine
csendes tag

Igen, én már jó régen kiestem a biciklis világból, mindenhova kocsival mentem, most rákattantam a rollerre..

(#3195) DigitXT válasza DigitXT (#3192) üzenetére


DigitXT
félisten

Legalábbis óra szerint. GPS szerint belenyalt a 26-ba, de lehet mérési hiba.:D
Kicsit olyan, mintha a inkább lefelé kerekítene, mindenesetre nem "optimista":

(#3196) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#3195) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Lámpád kapcsold ki, úgy gyorsabb...

Vicc vót ;]

Más: Beraktam az új Kugoo kereket, neked ha felemeled meddig pörög ki a kerék? Úgy rémlik a réginél 32 volt, ennél most 34km/h.

[ Szerkesztve ]

(#3197) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#3196) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez a WTF: 1-es fokozat (levettem 50%-ra, hogy gyalogos tempóra kényelmes
legyen, és ne legyen túl érzékeny a gáz!), tempomat, 12 km/h fix.:D Helyett...

Kipörgés: erősen fesztől függ. (Most 36V-on csak 30-ig, de amikor hazaértem
még több volt az akkuban, akkor 33-ig. Szerintem állítgatja a speed limitet.:DDD)
Szerk: vagy egyszerűen csak ez a módja, ahogy a brushless DC motor müxik.

teljesen feltöltve értettem
Akkor azt majd holnap.:R

[ Szerkesztve ]

(#3198) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#3197) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ja igen, azt kihagytam hogy teljesen feltöltve értettem.

Amúgy jók ezek a kis kugook ha foglalkozol vele, állítólag már kormány kotyogásra is van megoldás, de én már nem szánok rá időt, hogy van már rá vevőm. De végül is ha leszigeteled (plusz a rezgő dolgokat megcsinálod, aksi, vezérlő kibélelése), az említett kotyogást orvosolod, az első teleszkópot megcsinálod, ja és egy 15A vezérlőt keresel, vagy átírod ha át lehet, jó kis roller, csak ez mind idő...Bár jobb esetben 1x kell megcsinálni.

(#3199) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#3198) üzenetére


DigitXT
félisten

Mondjuk ennyit a GPS pontosságáról: 2 különböző alkalom, és 4-6 km/h-val állok.

Persze, ha jó a vétel, akkor nem rossz, főleg tartott tempót verifikálni, de ha rossz
vétel van, vagy esetleg a pillanatnyi sebesség érdekel, akkor annyira nem jó.:R

Messze nem olyan egyértelmű, hogy egyik roller 2 km/h-val gyorsabb, ezért azzal
gyorsabban érek be dolgozni: valójában eléggé mázlifaktoros (lámpák, feltartások).
Persze azt nem mondom, hogy a kisebb végsebesség előny, csak a lámpáknál ha
sz.rul jön ki, akkor perceket buksz, míg tempókülönbségben csak másodperceket.
De ha a tempókülönbséggel elérted az előző zöldet, abból lehetnek akár percek is.

[ Szerkesztve ]

(#3200) stellaz válasza DigitXT (#3199) üzenetére


stellaz
addikt

Én direkt kipróbáltam, külvárosból belvárosba az m365 18 ill 25 km/h korlátozás mellett, úgy, hogy ahol lehet autó vagy kerékpár úton végsebessegen, járdán a gyalogosok mellett lelassítva 9 km-en sikerült kemény 4 percet hoznom (talán 44 perc helyett 40 vagy ilyesmi), átlagban is 1-2 km/h volt a különbség. Sőt, a sima hajtós rollert is alig tudtam időben megverni (50 perc). De reggel bringával is 35-40 perc úgy, hogy csak autó úton megyek és 25-nél gyorsabban, ahol lehet.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.