Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz st6969 #18684 üzenetére

    Tömlő nélküli, azaz tubeless. Attól még a rugózását bizony levegő biztosítja.:K
    Az a zseléréteg tök okos dolog, mert kisebb szúrásokat rögtön betöm, így lesz
    a gumi defekttűrő. Azaz átmegy rajta a tüske, külső sérülést okoz, ám gyorsan
    regenerálódik, így ha szerencséd van, adott esetben észre sem veszed, mi volt.
    (Mivel belső nincs, durrdefektet nem igazán lehet vele kapni = biztonságosabb.)

    Nyilván a tömör gumi a legbiztonságosabb. De azt nem defekttűrőnek hívják.:N
    És amúgy a komfort egy igazi tömör gumi borzalmas: ha már légcellás, az vmi
    javulást jelent (van olyan gumi, ami egész kellemesen gurul, főleg jó aszfalton),
    de annyira "sima" sose lesz, mint egy rendes levegős gumi. Normális mintával.
    (Egy rücskös terepgumi aszfalton azért tud érdekes hangokat kiadni magából.)

    Szerk: összefoglalva a defekttűrő gumival defekt lehetséges, csak ritkább.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák