Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz st6969 #18684 üzenetére
Tömlő nélküli, azaz tubeless. Attól még a rugózását bizony levegő biztosítja.
Az a zseléréteg tök okos dolog, mert kisebb szúrásokat rögtön betöm, így lesz
a gumi defekttűrő. Azaz átmegy rajta a tüske, külső sérülést okoz, ám gyorsan
regenerálódik, így ha szerencséd van, adott esetben észre sem veszed, mi volt.
(Mivel belső nincs, durrdefektet nem igazán lehet vele kapni = biztonságosabb.)Nyilván a tömör gumi a legbiztonságosabb. De azt nem defekttűrőnek hívják.
És amúgy a komfort egy igazi tömör gumi borzalmas: ha már légcellás, az vmi
javulást jelent (van olyan gumi, ami egész kellemesen gurul, főleg jó aszfalton),
de annyira "sima" sose lesz, mint egy rendes levegős gumi. Normális mintával.
(Egy rücskös terepgumi aszfalton azért tud érdekes hangokat kiadni magából.)Szerk: összefoglalva a defekttűrő gumival defekt lehetséges, csak ritkább.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest