- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
kozyadam
tag
válasz
Khelben #8895 üzenetére
Win7ből feltehetsz már RTM verziót is. múlt héten írta alá az M$ a hivatalos RTM-et, a build 7600.16385 fog megjelenni minden hivatalos partnernél, torrenten, VHSen
, mindenhol... még nem tudom, hogy van-e hozzá kulcs, de 30 napig működik, az biztos, aztán jöhet a rearm, vagy a key keresés
-
Khelben
nagyúr
Jóreggelt. Vettem 2 GB ramot a gépembe, így lett összesen 4 GB. Ebből a 32bites XP lát 2,9 GB-ot. Ez normális? Úgy tudtam, 32 biten 4 GB látható és ebből jön le a videókártya memóriája, ami jelen esetben 128Mb (intel 4500mhd). Akkor hogy jön ki a 2,9GB?
Az otthoni gépemben is 4 GB ram van egy 512 MB-os VGA-val, ott 3,3 GB-ot lát ugyanaz a 32bites XP. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
SeniorTilla #8881 üzenetére
Biztos hogy nem.
Nekem mindig a legfrissebb BIOS van fent, szinte minden nap nézem a h10025.www1.hp.com -ot. Jelenleg F.34, és ha jól emlékszem az F.12 óta nem működik a venti off funkció. A külföldi hivatalos HP fórum is ezzel van tele, hogy senkinek nem kapcsol ki a ventije, hiába van kikapcsolva.
-
1180eh
csendes tag
válasz
SeniorTilla #8877 üzenetére
Rendben. Köszi. Akkor a videókari kihúzva. De mi van a Cpu-val? Az mennyire melegedhet föl? Annál sem nagyon számít?
-
-
válasz
premete #8880 üzenetére
Ez igen!
Az én első hordozható gépem egy kis Compaq Palmtop volt, ha jól emlékszem valamilyen 100-as típus. DOS 6-os futott rajta, bekapcsoltad, és ugyanúgy villogott a kurzor a bal felső sarokban bootolás után, mint egy PC-n. Monokróm kijelzővel és nagyon jó billentyűzettel szerelték.
Régi szép idők...
-
-
premete
veterán
válasz
SeniorTilla #8867 üzenetére
Compaq 386sx, már a nagy vinyóval, 40 MB-ossal, és 2 MB ram volt benne, de a Dos 5 csak 1-et használt (extended memory). Volt vagy 5 kiló, 16 szürkeárnyalatos kijelző, már amire még emlékszem. Volt hozzá egy Bell modem, amivel a "szédületes" 2kB/s sebességet is el lehetett érni néha.
Viszont a boot idő 0 sec volt, és a wordperfect is ugyanolyan gyorsan indult. Körbeállták a kocsmába, ha lejátszottam egy pornóklipet -
Lackooo84
nagyúr
válasz
who-oliver #8874 üzenetére
Azta, ilyen lapim van nekem is de még pirosan nem láttam világítani, nem is tudtam, hogy tud egyáltalán... o.O
1180eh: Az enyém (dv5 1005-ec, AMD Athlon x2 64 1.9, ATI HD 3450, 3Gb ram) alapjáraton már a bekapcsolás után állandó energiatakarékos üzemmódban 63-65 fokos, ja és hűtőpad is van alatta és csak böngészek. A venti mindig megy, hiába kapcsoltam ki a BIOSban, bár tudom, hogy a HP kivette ezt a funkciót pár megsült nVidia GPU miatt. Mikor nyúzom, (video konvertálás, stb, 100% CPU) felmegy 90 fokra is, de már szétszedtem és tudom miért, a HP nem pasztát használ, hanem thermo padot (hűtőlapkákat), ami a procimon valamikor megolvadt, és szétfolyt a proci tetején a középső kis magja mellé, és megkeményedett, le sem tudom szedni róla, hogy lecseréljem pasztára. Tehát a proci és a hűtő között igazából már semmi nincs. Ezért a nagy meleg szerintem.
-
who-oliver
csendes tag
áh én szét nem szedem inkább hétfőn elküldöm szervizbe mert aztán valamit elrontok sikerült már igy 1-2 dolgot tökretennem és ezt most nem szeretném
-
válasz
who-oliver #8874 üzenetére
Na ez nekem teljesen új, mármint ami a videón van. Csak találgatni tudok, de szerintem próbáld meg kivenni a HDD-t, betenni egy boot CD-t és úgy indítani. A HDD meghibásodására gyanakszom, vagy az optikai meghajtóra. Az ODD-t is kivheted, akkor viszont legyen benne a HDD. Ezzel le lehet szűkíteni a kört...
-
az nVidia 9600gt 92 fokos is szokott lenni COD4-nél, szóval ez alatt szerintem nem gond. Elég sokat eladtam már 9600-zal, és még egy sem romlott el a nagy melegek ellenére sem. Szerintem ez üzemi hőmérséklet, vagy ami még lehet ,hogy csak a tesztprogik látják ezt a hőfokot. Egyszer szívesen megmérném a multiméterrel is, de erre nincs lehetőség fizikailag sem.
-
1180eh
csendes tag
Mivel látom Hp a téma így beírok, hogy egy Pavilion dv5 1180eh gépem van, és röhögve nézem ahogy itt mások aggasztónak találják az 50 fokot. Mivel hogy én 83 fok fölé is vittem szegényt. Játszok pár játékkal és néha ez bizony előfordul. A kérdésem az lenne hogy mennyire károsítja ez a gépet? Mert azért van szívem és megsajnáltam hogy itt nyúzom
Am ha nem játszok csak töltök le egy kevéssel akkor viszont 51-53 fokos. Tehát játszhatok nyugodtan, vagy lépjek ki belőle 5 percenként?
Ui: Laptop hűtő-n erősen gondolkodom. Bár nem sokat nyomnak rajta.
-
who-oliver
csendes tag
[link] itt lene ahogy felvilan 7 másodpercben
-
who-oliver
csendes tag
ő videoba látszik az elején hogy felvillan pirosan
de csinálok róla videot -
válasz
who-oliver #8870 üzenetére
oppardon, ezt eddig nem említetted. Előző hozzászólásom storno.
az a LED hogy tud pirosan villanni? Nem csak fehéren tud? Én pirosat még nem láttam.
-
válasz
who-oliver #8868 üzenetére
Lehet, hogy banális, de néha ez is segít:
Próbáld meg amikor nem kapcsol be a bekapcsoló gombbal, hogy a QuickPlay érintőgombot érinted meg, bekapcsol-e a gép. Ezzel ki lehet szűrni, hogy esetleg a bekapcs gomb a hibás. Volt már ilyen.
Vagy a távirányítóval is megpróbálhatod beindítani...
-
who-oliver
csendes tag
és amikor elinditom akkor a merevlemez ledje pirosan villan egyet az mit jelenthet? de másnap pedig elindul?
-
-
who-oliver
csendes tag
ott a video semmi és melléekltem hozáá a töltöt és müködöt is amikor viszajöt de ujra elkezdte..
-
válasz
premete #8865 üzenetére
Értem
Én sem árulok akkukat, nem is akarok. Illetve egyet árulok, de az egy megmaradt darab, nem üzletszerű.
Én 10 éve így használom a notikat, amiket használok, és ez a módszer bevált. Emlékeztek még a Ni-MH akksikra? Na, ott nem volt mindegy, lemeríted-e töltés előtt vagy sem!
Leborulok előtted, 18 év a hordozható gépek világában, nem semmi!
Mivel kezdted?
-
BluEyes
őstag
válasz
who-oliver #8864 üzenetére
A saját töltőddel próbálta a szervíz, vagy az övékkel? Akku nélkül, tötltő ki pár másodpercre majd vissza, mit mutat? Akkuról, töltő nélkül?
-
premete
veterán
válasz
SeniorTilla #8860 üzenetére
Maradok a bevált módszeremnél, 18 éven keresztül nem volt egyetlen akkuval sem gondom. A teljes lemerítés alatt a 3%-ot értettem, amikor a laptop kikapcsol.
Persze, én nem árulok akkukat, nekem nem érdekem, hogy minél előbb elérje a feltöltési ciklusainak végső határát. -
who-oliver
csendes tag
hello egy dv5 1140eh van és nem idul el nem reagál semmire hiába rakom töltöre ..hp szervizbe elkülték aztmonták semmibaja és náluk bekapcsolt de igaz ha várok vele egy estét bekapcsol de ha utána kikapcsolom másnap már megint semmi
csináltam egy videót:[link]
előre is thanks a helpet -
Lackooo84
nagyúr
válasz
SeniorTilla #8862 üzenetére
Minden patent az akkun, az újjal amit küldtek nem csinál hasonlót. Szerintem valami gebasz lehet a cellákkal. Vagy passz, nem tudom.
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
SeniorTilla #8860 üzenetére
Nekem olyat szokott elég sűrűn csinálni a régi akkum (többek között ezért is kértem cserét, a másik ok, hogy fél év után 40 percet sem bír sima böngészéssel), hogy lemerül mondjuk 7-10%-ig rádugom a töltőre, és egyszerűen nem töltődik. Egy óra múlva is ugyan olyan alacsony töltöttséget mutat. Azóta rájöttem hogyan lehet kiküszöbölni, ha töltőn van a gép, ki kell venni az akkut majd vissza, akkor elkezdi tölteni. Persze bekapcsolt állapotban. Szóval érdekesek ezek az akkuk...
-
válasz
premete #8859 üzenetére
Az akksiban van egy SMART nevű elektronika, ami a cellák töltöttségét figyeli többek között. Ennek az elektronikának dinamikusak a szintjei, tehát néha meg kell neki mutatni, melyik a 100% és melyik a 0%. Persze a nullát nem lehet, mert eddig egy akkut soha nem merít le a noti, különben miről menne?
Pont ez a baj, emiatt mászik el a szintérzékelés a 0-tól felfelé. Akkor fordulhat elő, hogy még van szufla az akksiban, de már a gép 0%-ot érzékel és lekapcsol.
Ennek elkerülése érdekében használattól függően 2 hetente érdemes lemeríteni teljesen, tehát amikor már nem kapcsol be a gép, és utána teljesen feltölteni. Az éveken keresztüli folyamatos rátöltést nem bírják, erre a savas ólomakkuk vannak kitalálva a kocsikban.
-
Khelben
nagyúr
válasz
premete #8857 üzenetére
Akkor ez megnyugtató, hogy 3 év után is ilyen jól bírja. Én is 90%ban hálózatról használom, hetente 1-2 alkalommal megy akksiról, de nem szeretném ki-be rakosgatni az akksit.
Az előző 9010-esemben kb fél év alatt felére csökkent az akksi kapacitása. Remélem, a 6730 jobban bírja. -
premete
veterán
válasz
Khelben #8856 üzenetére
Igen, egyszer vettem csak ki, amikor ramot bővítettem. én is olvastam már, hogy ki kell venni, 40%-osan tárolni, stb, de eddig egyből sem vettem ki, csak szerelés esetén és egy akkum sem ment tönkre (90% felett hálózatról használtam mindig, még a törzsasztalhoz is kiépíttettem hálózati csatlakozót). Viszont, pár hónaponként teljesen lemerítettem mindegyiket.
-
Khelben
nagyúr
-
djwitek
csendes tag
Hali!
Eladnám HP Compaq 6715b GB833EA típusú gépemet.
Nem itt hirdetem, arra vagyok kínáncsi, hogy mennyit kérhetek érte:AMD Sempron 3800+ 2,2 Ghz, 1 GB ram, ATI Radeon X1250, 120 GB 5400rpm, 15,4" 1280 x 720 pixel (WXGA), Win XP sp3,
Interfész: 4 x USB, 1 x VGA, 1 x S-Video, 5in1 kártyaolvasó, 1 x Ethernet (RJ45), 1 x mikrofon bemenet, 1 x fejhallgató kimenet, 1 x PCMCIA (Type I/II), 1x IEEE 1394 csatlakozó, 1x dokkoló, ujjlenyomatolvasó
Aksi filmnézés közben kb. 1,5h-t bír.
14 hónapos, és nincs rajta garancia. -
válasz
capafog23 #8845 üzenetére
Garit nem bukod, a leírásban is benne van, hogyan kell RAM-ot cserélni vagy bővíteni. Olvass bele, vagy a neten a HP Supporton fent van minden géphez a lírás. Alul van egy műanyag fedél, egy RAM ikon van rajta, ennek a csavarjait kell kicsavarni, és elég bátran felpattintani utána a fedelet. Valszeg 2x1GB lesz benne, tehát ezeket cserélned kell 2x2GB-ra, ha 4-et akarsz. Javaslom a teljesen egyfomra ramokat a dual channel miatt.
A garanciára visszatérve: csak akkor nem bukod, ha nem a notebook.hu-ba viszed majd meghibásodáskor.
nehogy komolyan vedd, vagy pedig vedd véresen komolyan...
-
premete
veterán
válasz
Dawide@axele #8852 üzenetére
"s" végűm még nem volt, csak "b" és "p"-s, az újabb celeronok már jobbak, mint a régebbiek, de én azért T7300-as, vagy felettit vennék, mert a ram és vinyó olcsón, egyszerűen cserélhető, de a proci nem.
-
-
premete
veterán
válasz
Dawide@axele #8849 üzenetére
150-ből lehet venni egy nagyon jó kiépítésű 6710b-t, vagy 6910p-t, esetenként garanciával. Ha programozás szóba került, akkor én inkább az utóbbit választanám, a könnyebb hordozhatóság miatt. A 6710b-met odaadtam a lányomnak, 3.5 éves, de hibátlanul megy, akkuról is 3-4 órát, igaz 99%-ban hálózatról ment, de minimum napi 6 órát, szervizt egyik sem látott. Ár/érték arányben szerintem ezek a legjobb választások, ha valaki nem egyfolytában játszani akar.
-
Dawide@axele
aktív tag
Sziasztok!!
Noti vásárlás előtt állok és úgy tűnik hogy a Hp lenne a megfelelő márka a számomra, ár/érték + megbízhatóság szinten!De kérdés az hogy milyet vegyek??????Lényegében programozásra használnám de nem volna baj ha elfutna rajta 1-2 game is!Persze csak a régebbiek közül!Pl : COD 4!!!!!Az ár kb 150K körül lenne!Ennyit tudok szánni rá!!!Eddig HP-Compaq 6730s/b (Renew*) , Compaq 615!!!Érdeklene a véleményetekesetleg a tapasztalatok a gépekkel kapcsolatba!Megéri -e venni Hp-t?Írjatok!!!!!!!!!! -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Infernohun #8844 üzenetére
Ha Vista vagy Win 7-ed van, akkor asztalon jobb gomb, és képernyőfelbontásra katt, ott lehet állítani a külső monitort. Ha bekapcsolás dugod rá a TV-re, akkor először fel kell ismertetni a géppel, majd válogathatsz hol legyen kép, hol jelenjen meg az asztal is, be tudod állítani a lapi lcd-jének a "meghosszabbításaként" is stb.
-
capafog23
őstag
Tavasszal vettem egy HP Pavilion dv5 (1160eh) -t és ebbe ugyebár 2 giga ram van.
Vennék bele még 2 gigát, az volna a kérdésem hogy bele tudom én rakni? (asztali gépekhez értek, csak laptopnál nem vagyok képbe)
Másik kérdés, hogyha én rakom bele azzal nem bukom a garanciát? -
Khelben
nagyúr
válasz
Infernohun #8842 üzenetére
Fn+F4 nálam a külső monitorra váltás. A régebbi 9010-esen meg Fn+F5.
-
Infernohun
tag
válasz
Infernohun #8840 üzenetére
hmm hülye touch pad,röviden annyi a gondom nincs kép a monitoron v az lcd tv ha rá kötöm őket a vga kimenetre.
-
Infernohun
tag
Hali !
Van egy HP Compaq 6820s laptopom,ugye bár van rajta vga kimenet,és nekem az volna a problémám hogy rá kötöm a monitorra vagy az lcd tv-re,de nincs be ismeri őket a gép de nem add képet.Gondolom valamivel át kellene állítani hogy a monitorra vagy az lcd-re adja a képet(gomb kombináció),én mindent meg néztem biost is de nem találok semmit :S:S.....valaki segítsen ha tudja a megoldást,írja meg itt vagy priviben .
-
amol
addikt
válasz
Khelben #8838 üzenetére
Szia!
Az azonos a legjobb ha találsz, de végülis a márka mindegy (ettől függetlenül lehet hogy a chipek azonosak lesznek rajta), van olyan gép ami már gyárilag kevert ramokkal érkezik. A 3 gigás Pavilionok többsége például pont ilyen de Acer gépeknél is mindennapos.
Ha tudod mindenképpen próbáld ki mert a régebbi HP gépek válogatósak voltak. -
Khelben
nagyúr
Üdv! Van egy 6730b-m, amiben szeretnék ramot bővíteni. Gyárilag 1 db 2gb-os samsung modul van benne, emellé szeretnék még egy 2 gb-ost. Kérdés: mindenképp samsungot vegyek vagy jöhet bármilyen más márka, csak a méret meg a specifikáció (ddr2-800) legyen ugyanaz?
-
dbalazs80
tag
válasz
Lackooo84 #8824 üzenetére
Ez egy korrekt hozzászólás volt.
Senki sem tévedhetetlen, így én sem, ha hibázok, elismerem.
Igen, a kiskereskedőnek ha az ügyfél kéri el kell járnia, sajnos a törvény eme része pont az Auchan, Tesco, stb. hálózatok miatt ilyen, és ezzel a normális kereskedő meg van szívatva.A lényeg, és ezt el kell sajnos fogadnia mindenkinek.
Ha a kiskereskedőhöz viszed vissza, akkor fel kell készülni a sokkal hosszabb ügyintézési időre.
Ennek oka nagyon egyszerű.
A garanciális ügyintézési folyamatba beiktatódik egy felesleges és kihagyható csatorna. -
amol
addikt
Elolvastam, megértettem. Azért a matrica nem magyar billentyűzet nálam.
Annyit fűznék hozzá hogy már a renew termékek is 1-2-3 év hp garanciával kaphatók, tehát lényegi különbség nincs.Most hogy minden tisztázódott abban a topikban is megírhatnád hogy tévedtél azzal a kijelentéseddel hogy "komoly bajok vannak arrafelé" mert eléggé támadható.
További sikeres értékesítést!
-
amol
addikt
válasz
SeniorTilla #8833 üzenetére
"T-unit kérdésére kb. 1 hete részletesen le is írtam a milyen notebookot vegyek fórumban, a magyar lokalizált billentyűzettel együtt."
Elolvasom. De nem lett volna egyszerűbb ezt leírni már tegnap hogy elkerüljük a vitát?"Sajnos sok olyan ember él a világon, akik a tájékozódás és hiteles információk beszerzése helyett mások sértegetésével, hitelrontással és ködösítéssel foglalkoznak."
Látod pontosan ezen kaptam fel a vizet, hogy szóról szóra ezt tetted amit itt megfogalmaztál. Én nem rontottam a hiteled, csak kérdeztem. Nem kaptam választ. Ha nincs válasz az is sokat jelent.
De új nap virradt és már nem érdekel.
A cégről közölt információim pontosak, bárki utánanézhet. Mellékesen a debreceni Notebook.hu bolt a Notebookstore-nak is partnere, megnézheted a honlapjukon. Nagyon sok üzletet más cég üzemeltet mint ami a neve. A MM-ok sem egy kézben vannak. Csak ezt sok ember nem tudja és általánosít."Annak itt többen örülni fogunk, ha ezentúl jó ideig megkímélsz minket a jelenlétedtől. (Egyébként sikerült jó képet találnod a felhasználóneved mellé
)"
Ezt gondoltam hogy nem fogod kihagyni. Sőt, hiányoltam volna. De lepereg.
Örülök hogy több ember nevében is tudsz nyilatkozni - annak ellenére hogy eddig más nem kifogásolta a jelenlétem.Élni és élni hagyni.
-
Kösz a tanácsot, tovább is árulom őket. Minden vevőm pontosan tudja, és minden komoly érdeklődő is, hogy mit jelent a renew és remarketed közötti különbség. T-unit kérdésére kb. 1 hete részletesen le is írtam a milyen notebookot vegyek fórumban, a magyar lokalizált billentyűzettel együtt.
Sajnos sok olyan ember él a világon, akik a tájékozódás és hiteles információk beszerzése helyett mások sértegetésével, hitelrontással és ködösítéssel foglalkoznak. Valahogy ebben az országban egyre több ilyen van. Meg is lehet nézni, hol tartunk...
Szerencsére a normális emberek nem ilyenek, akik tőlem vásároltak, meg vannak elégedve. Nézd csak meg a kivel érdemes üzletelni rovatban, van néhány visszajelzés a gépeimről.
Annak itt többen örülni fogunk, ha ezentúl jó ideig megkímélsz minket a jelenlétedtől. (Egyébként sikerült jó képet találnod a felhasználóneved mellé
)
-
premete
veterán
válasz
xcbiker #8830 üzenetére
Az a baj, hogy kevés az épeszű vásárló/felhasználó, és számuk egyre fogy.
'91 óta vannak Compaq laptopjaim, szervizt még egy sem látott; ha mégis lenne valami hw gondom, ott a HP support telefonszám, és a következő munkanap megcsinálnák nálam, gondolom abból is, amikor linux drivert kerestem, felhajtották Németországból, és visszahívtak a megoldással; amikor a másik laptopom, a 6710b HDD-jén nem tetszett az előretelepített Vista, küldtek futárral 2 nap múlva gyári HP Vista OEM DVD-t és driver lemezeket gratis. Igaz, nem fenyegetőztem veréssel, laptop arcbadobással, Fogyasztóvédelemmel, stb.-vel, Szvsz kultúráltan többet el lehet érni, mint hőbörgéssel. -
xcbiker
addikt
válasz
Lackooo84 #8827 üzenetére
érdekes... nálunk sosem hagyják a notikat, hogy mi vigyük a szervizbe, szépen elmondjuk hogy a márkaszervizbe vigyék és megértik. - lehet hozzánk csak éppeszű vásárlók járnak?!
Nyomtatókat természetesen szervizpontban átvesszük, ill notira is volt már példa, de akkor az valami ismerős volt.
Nem is értem miért a hiszti, nekem sem jutna eszembe, hogy a vásárlás helyére vigyem, ha van márkaszerviz. Fölösleges köröket minek fussak. A forgalamazó úgysem fog azonnal a márkaszervizbe rohanni a termékemmel, mert jobb dolga is van annál hogy egyenként futkorásszon. Így meg csak tiszta időveszteség.
De megmondom őszintén, amit meg tudunk oldani éppeszű keretek közt azt hidd el megtesszük, ügyfélbarát gondolkodású bolt vagyunk. (HP World Budapest)
-
amol
addikt
válasz
Lackooo84 #8824 üzenetére
Természetesen a forgalmazónak el kell intéznie és nem küldhet el, de sokkal jobban jársz ha magad teszed. Sokkal kevesebb macera, hidd el.
A probléma az amit korábban leírtam, ha garanciális szervizről van szó és nem lehet a nyakukra járni mert külföldön történik a javítás akkor nem a forgalmazótól függ elsősorban hogy mennyi időt vesz igénybe.
Szóval nem mindig a forgalmazó a hunyó.
HP: ha telefonon elhiszik hogy hibás az akksid és ellenőrzés nélkül küldenek egy újat akkor valóban megérdemlik.Legyetek jók.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
SeniorTilla #8823 üzenetére
Erre a notebook.hu-ra rengeteg panasz található az említett fórumon. Pl. olyat olvastam, hogy beadta a srác a notiját valami hibával, visszakapta ugyan azzal a hibával, plusz össze volt karcolva a gép teteje, zsanér megrepedve stb...
-
amol
addikt
válasz
SeniorTilla #8823 üzenetére
Nem kell terelni. Emlékszel ki másolt be egy kilométeres cégbejegyzést és írt egy rakás valótlan információt egy ide nem illő cégről? Végülis legjobb védekezés a támadás, ha elfogy a tudomány valahogy vissza kell vágni nehogy szégyenben maradj.
Engem pedig ne azonosítgass másokkal meg különböző cégek vezetőivel vagy alkalmazottaival, kicsinyke dilettáns agyadba bizonyára csak annyi fér be hogy ezt más nem is írhatta. Aki ebben a szakmában mozog elég sok dologra rálát. Más nevében nem nyilatkozom, ugyanis nem ismerem az illetőt aki elkövette azt a hibát hogy osztotta a véleményem."Sokat segítettek a leendő vevők korrekt tájékoztatásában, nem is tudják, milyen sokat..."
Elég szomorú lenne ha mindenki a prohardveren olvasott hülyeségek alapján vásárolna. Viszont ha már itt tartunk áruld csak tovább a "megbízható forrásból" származó gépeidet, melyekről még mindig nem derült ki -valahogy elsiklottál felette- vajon hogy kerülhettek magyar billentyűzettel a renew programba (aminek még a nevét sem ismered pontosan).
Most megtapsikolhatod magad.Nem szükséges reagálni, minden választ megkaptam. Szerencsére megint van okom rá hogy jó ideig ne látogassak a ph! fórumaira. Minden a régi és nincs kedvem meddő vitákat folytatni.
-
Lackooo84
nagyúr
Már nem azért, de neked mondom és a balázsnak, hogy én egy szóval nem írtam olyat, hogy nem a szerviznek kell javítania a terméket. Én azt írtam, hogy a forgalmazó dolga ezt a macerát lebonyolítani, nem küldhet el, hogy vidd TE a szervizbe a cuccodat, hanem NEKI kell intézni. Ha te akarod, és lehetőséged van rá, viheted oda igen. És igen is ott kell verni az asztalt, ha bármi probléma van a termékkel, nem a szervizben. Szerintem félreértettetek. De ha bármi ilyenfajta problémátok van, ajánlom még a fogyasztóvédelmi fórumot, ott minden jellegű problémára van válasz. És az esetek 99%-ban olyanról lehet olvasni, hogy a forgalmazó b#ssza át a fogyasztót. Nem mondom, hogy nincs olyan, hogy fordítva van, de mondom az esetek többségében így van. Na de erről nem akartam vitát nyitni, csak tényleg balázs valótlant írt arra reagáltam jó szándékkal.
HP téma: Arról nem én tehetek, hogy a garanciájuk olyan jó, hogy telefonálsz, hogy baj van az akkuval, és csak szimplán postán küldenek egy újat. Ez a HP. Arról sem tehetek, hogy a régit nem kérték vissza. Megmaradt. Szerintem jól jártam. Nem az én hibámból van 2 akkum, mert ha az első jól működött volna, akkor csak 1 lenne. Remélem értesz.
-
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Még egy hozzászólás:
Egyetértek a leveled 90%-ával. A törvény általános értelmezésében benne van, hogy már nincs 15 és 30 nap sem. Ha a hiba olyan jellegű, amit azonnal lehet cserével orvosolni, és mással nem ,akkor ki kell cserélni az elvárható időn belül. Ezért írtam fentebb, amit írtam.
Jelen esetben adott egy tápegység, amit nem is lehet szétszedni, tehát cserés dolog. Nem tölt, nem működik. A hiba megállapítása 1 perc, és tévedni sem lehet. Semmi nem indokolta azt az eltel hosszú időt, ami alatt nem cserélték ki a tápot. Ez egyszerűen szivatás volt.
Gratulálok a fentebb említett offos cég új üzemeltetőinek, akik itt álnéven ennyire berágtak a cégkivonattól és a körülötte lévő dolgoktól. Sokat segítettek a leendő vevők korrekt tájékoztatásában, nem is tudják, milyen sokat...
-
válasz
xcbiker #8818 üzenetére
Srácok, szerintem ne OFF-oljunk itt többet ezzel a témával. Van két, vagy két ugyanaz az egy nemrég regisztrált álnéven itt lévő régi-új "tag", aki osztja itt az észt. Ez HP laptop topic, nem általános kereskedelmi vitafórum.
Szakmai topicba szakmai dolgokat, lustaság és hülyeség ellen meg C-Vitamint
-
amol
addikt
válasz
xcbiker #8818 üzenetére
Az a helyzet hogy Kukutyin Bt. köteles átvenni az általa forgalmazott garanciális gépet és továbbítani a márkaszerviz felé. Ugye nem is javíthatja más, különben ugrik a garancia. Nekem még sosem jutott eszembe hogy bevegyem ezt a felesleges köztes állomást így mindig a szervizhez fordultam. Egyszerűbb és sokkal gyorsabb.
-
dbalazs80
tag
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Először is, szerencsére nem vagyok a barátod, de még az ismerősöd sem.
Nekem sincs oldalakat gépelnem, de én legalább hivatalos oldalakról tudnék neked most linkelgetni, nem pedig egy olyanról, aminek még neve sincs.
Nos ha te is hivatalos odalakat néznél, akkor látnád, hogy nagyon sokban sántít az, amit te belinkeltél, és sejthetően szándékosan ki vannak belőle dolgok hagyva, hogy jó félrevezesse az olvasóját.
Itt nem térnék ki részletekre, de van jópár.
Amit pedig kifelejtesz, hogy egy Auchan vagy más nagy multi ügyfélszolgálata benyeli a dolgot, csak minél előbb elhúzzon a francba a hisztis elégedetlen vásárló.
Inkább adnak ott a helyszínen egy másikat neki, a hibásat becsomagolják, majd eladják másnak, erről ennyit.
Csak azért, mert valaki lusta volt egy márkaszervizt keresni.Igen, visszaviheted a vásárlás helyére ha garanciális problémád van, csak akkor ne hisztizz, ha nem 1-1,5 hét, hanem 1 hónap lesz az elintézése.
Az a gond, hogy a kereskedőket senki sem védi meg a tipikus rosszindulatú vásárlótól, aki arra játszik, hogy 3 naponta újra cserélje a készülékét.
-
xcbiker
addikt
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Azért ez sántít mert egy "Kukutyin Bt." nem fogja neked a hivatalos HP, vagy egyéb gyártó által gyártott garanciás notidat megjavítani, akármennyire is vered az asztalt a jogszabályokkal, paragrafusokkal.
Erre vannak a kitalálva a szervizpontok, márkaszervizek. Ha ezt a kedves ügyfél nem képes felfogni, akkor költözzön fel a hegyekbe és vadásszon, gyüjtögessen, csiholjon tüzet. Ennyi.
Nehogymár minden bolt és eladóhely egyben szerviz is legyen... akkor mi miből élnék?
Másik dolog, hogy a "Kukutyin Bt." mennyire segítőkész, és mennyire van felvértezve megfelelő kapcsolatrendszerrel, alkatrészbázissal, hogy a kedves vevő kedvére tegyen, és majd ő intézze a gyártó/nagyker felé a garanciát.
-
amol
addikt
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Természetesen minden kereskedő átveri a vevőt mert nem az az érdeke hogy a vevő visszatérjen.
A kereskedőt ki védi meg a vásárlótól? Mert az ugye teljesen rendben van hogy te 1 akkut vásároltál és mégis 2 van nálad...Ha linkelsz akkor legalább valami hiteles oldalt mert ennek még neve sincs
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
dbalazs80 #8811 üzenetére
Barátom te hatalmas tévedésben élsz, több dologban is. Mivel nincs kedvem odalakat gépelni, javaslom máskor mielőtt beszólsz valami "okosságot", olvass utána, hogy ne tájékoztass itt mindenkit valótlanságokról. De előtte azt röviden megjegyzem: a garanciát (legyen az jótállás vagy szavatosság) mindig a forgalmazónak kell intéznie, aki az árut, terméket eladta a Fogyasztónak (vevőnek). Az, aki a számlát kiállítja, és a pénzt beszedi.
Ajánlom olvasgass ezen az oldalon kicsit, hogy ne légy ilyen "tudatlan fogyasztó".
[link]Az más kérdés, hogy néha az ember jobban jár, ha közvetlen a gyártóhoz fordul. Retro66-nak is ezt üzenem, én a helyében tuti hívom a HP-t és pár nap múlva küldik az új tápot, és a régit is megtarthattad volna. Én anno egy akkut kaptam így, azóta 2db akkum van. Pedig a gépem (Pavilion dv5) nem is itthon vettem, hanem Szlovákiában.
Sok kereskedő el van szállva, és a tudatlan fogyasztókat próbálják megtéveszteni. Pl. muterék anno vettek egy HDTV-t az Au##an-ban, aztán mikor beszart, a szerviz felé akarták terelni a dolgokat. Pár PTK.-s jogszabály idézet után már máshogy álltak a dolgokhoz. Erről ennyit.
A 30 napról. Minden forgalmazónak (nem a szerviznek!!) törekednie kell a 15! (nem 30) napra, de ha a 30. napot meghaladja, és ezzel a fogyasztónak kellemetlenséget okoz, simán el lehet állni a szerződéstől, azaz pénz vissza. És ez egy EGYOLDALÚ dolog, tehát nem kell hozzá a forgalmazó beleegyezése. Ha nem akarnak perkálni, erről kérünk jegyzőkönyvet, és vásárlók könyvébe is teszünk egy-két szép bejegyzést, és máris más lesz a hozzáállás...
-
Laccee89
csendes tag
Üdv!
Adott egy pavilion DV6 noti,aminek ha jól látom nincs SPDIF kimenete.
5.1 hangot szeretnék kicsikarni a notiból a házimozihoz.
HDMI-n kersztül valami miatt mindenképp csak 2 csatornát,sztereot akar átvinni,hiába 5.1 a forrás.
Win7 az oprendszer.
Valaki találkozott már hasonló problémával? -
amol
addikt
válasz
SeniorTilla #8810 üzenetére
"Egy dolog biztos: olyan helyről vannak a gépeim, ahol a garanciát normálisan kezelik. Nem küldik és én sem küldöm el az ügyfelet, ha baja van."
Ha ez a hely hivatalos HP csatorna lenne, nem lenne ennyire rejtélyes. -
amol
addikt
válasz
SeniorTilla #8804 üzenetére
"Látom értesz hozzá..."
Ebben élek. Látom te a Pavilionokhoz értesz, a kereskedelmi csatornákhoz kevésbé."Hallottál már a Pavilionok ProtectSmart HDD védelméről? Egy gyorsulásérték-mérő van a gépben és leparkoltatja a fejet, ha túl nagy ütést kapna."
Hallottam. Én is erről beszéltem. Valóban rosszul fogalmaztam, a lényeg nem a besorolás, hanem az hogy a gépben SSD ill. védett merevlemez legyen. Vagy a gép által vagy beépített free fall sensorral.
Azt nem tudtam hogy a kérdéses gép is Pavilion volt, amire itthoni szerviz nem mondhatott semmit mert olyan nincs"A Pavilion nem mostohagyerek, hanem a HP multimédiás és szórakoztató célokra fejlesztett termékcsaládja. Sokan hívják Home Consumernek is. A business kategóriából hiányzik néhány dolog, és benne van néhány a Pavilionoktól eltérően."
Ebbe nem mennék bele, mindenkinek mások az igényei. Maradjuk abban hogy konzumer termék. A minősége is ennek megfelelő. Az természetesen érthető hogy dicséred a saját portékád, én is ezt tenném."Mindenkinek javaslom, hogy az ilyen okos megjegyzések figyelmebe vétele helyett saját szemével győződjön meg a két kategória közötti különbségekről."
Mindenki köszöni az okos tanácsot. Én ezen már rég túl vagyok. Nem más szavait szajkózom. A szaktudásomat nem kívánom bizonygatni senkinek."Azt nem értem, miért jó neked, hogy másokat ennyire téves információkkal befolyásolj."
Amit a Notebook.hu-ról írtál az egyszerűen hitelrontás. Maradjunk ennyiben."Szerintem és sok más fórumtárs szerint is: ha egy kiskereskedő, ráadásul az ország (volt) legnagyobb notebook specialistája nem tud egy sz*r tápot kicserélni 1-2 nap alatt, akkor ott gáz van. Tuti, hogy a raktárban volt néhány Pavilion töltőjük, csak egyszerűen nem foglalkoztak a dologgal és ment a szokásos ügyfélszivatás."
Nincs a raktárban Pavilion töltő. Sőt, máshoz sincs. Akkumulátor és egyéb más alkatrész sem. Más kiskerben sem. Ahhoz egy hangárat kellene fenntartani egy rakás olyan cucc miatt ami "lehet hogy fog majd kelleni valakinek". Ilyen alkatrészekben senki sem tárolja a tőkéjét. A garanciális gépekhez az alkatrészeket a hivatalos márkaszerviz szállítja térítésmentesen, a lejárt garanciájúakhoz pedig térítés ellenében. (Abban az esetben van ez máshogy, ha ismert típushiba miatt kell cserélni dolgokat, de ekkor is a márkaszerviz biztosítja azokat.)
Ha a hivatalos szerviz hazánkban található akkor nincs semmi gond az 1-2 nappal (feltéve hogy náluk van), de ha nem lehet személyesen intézni és el kell küldeni akkor a kiskereskedőnek meg van kötve a keze a szállítás időpontját tekintve. Tehát ha van is ügyfélszivatás, akkor sem feltétlenül a kiskeren kell elverni a port.
A végfelhasználó minden esetben jobban jár ha közvetlenül a szervizt keresi fel, ugyanis elsőbbséget élvez a cégekkel szemben. Ami heteket is jelenthet. És akkor nem kell a fogyasztóvédelemhez rohangálni mindenféle vélt sérelemért."Ha úgy gondolod, hogy egy 200 000.- Ft fölötti értékű notebookot úgy kell kezelni, mint egy kávéfőzőt e TESCO-ban, akkor nem értem, miért írogatsz ide ilyen hozzászólásokat. Neked egy szerviz ügyfélszolgálatán lenne a helyed, mert ott pont ilyen tanácsokra van szükség."
Ez a gond, hogy nem érted. Nem az érték a lényeg. Garancia szempontjából az irreveláns.
Nekem is lenne ötletem arra hogy hol lenne a helyed ilyen stílussal, de ennél kultúráltabbnak érzem magam."Itt segíteni akarunk egymásnak, ami jelen esetben sikerült is, nem pedig feleslegesen vitatkozni."
Nem tudom kinek sikerült segítened és mivel. Bement a boltba és megkapta a töltőt.
A segítség pont az lenne, hogy probléma esetén nem a boltba küldjük vissza az embert.
Nem vitázok, tényeket közlök."ui: az utolsó kérdésedre korábban megírtam a válaszokat, olvass vissza."
Mindjárt, csak előbb kipödröm a bajszom. Ennyi hozzászólást nem fogok végigböngészni, a valóságot valószínűleg úgyis tudom.
Ezek a gépek vagy nem kaphatóak magyar lokalizációval, vagy még túl újak itthon ahhoz hogy a Renew Programban (nem remarketed program) szerepeljenek. Emellett a hazánkban hivatalosan értékesített renew hp gépek elenyésző része magyar csak, ugyanis azok a helyek (jellemzően multik) ahonnan visszajönnének elég kevés HP-t tartanak. Pláne nem ilyeneket.
Nyitott vagyok, győzz meg. Nem gond ha ezek külföldi gépek amik kaptak egy magyar MUI-t és billentyűzetet, csak akkor nem bontatlanok. Gyári szám alapján úgyis bárki leellenőrizheti a garanciát és az eredeti konfigurációt is. Egyébként a lokalizáció nem csak a billentyűzet cseréjét jelenti. -
dbalazs80
tag
Tévedésben élsz, és az a baj,hogy még azt hiszed igazad is van.
A kiskereskedőnek nem törvényi kötelezettsége, hanem törvényi lehetősége van eljárni.
A kettő nem ugyanaz.Igen, a kiskereskedő valóban átveheti, és elküldheti ő márkaszervizbe, a terméket, csak akkor vállalja és fogadja el a végfelhasználó, hogy plusz 1-2 héttel minimum hosszabb a garanciális ügyintézés.
"Egyébként mindenki eldöntheti, hol vásárol. Ott, ahol hiba esetén is segítenek, vagy ott, ahol elhajtják a búsba, mint ahogy gondolom te is teszed vagy tennéd. Persze rá lehet fogni, hogy nem te vagy a garanciaviselő, ezt biztos néhány ügyfél el is hiszi. De ha eladsz egy nagyértékű gépet, az a minimum, hogy biztosítod a supportot is hozzá. Aki szerint ez hülyeség, jelentkezzen."
Ácsi, újabb baromság a köbön.
Tetszik vagy sem, a törvény feketén fehéren kimondja, hogy NEM A KISKERESKEDŐ A GARANCIAVISELŐ, értsd már meg.
Ott van az a mellékelt garancialevél, amit a gyártó ad a géphez hivatalosan, ha azon az adott kiskereskedő mint garanciális szerviz szerepel, akkor garanciaviselő, ellenkező esetben NEM az.
Mellesleg tech supportot a gyártók sem adnak a gépükhöz, akkor a kiskereskedőnek miért is kellene adni egy szolgáltatást ingyen?
A vételárban nincsen benne semmilyen tech support, semmi ilyesmi.
Próbáld csak ki, vagy bárki, aki olvassa, hívd fel mondjuk az IBM-et, hogy van egy Thinkpad T400s géped, és az Adobe Flash player lefagyasztja a gépet Win XP alatt.
A válasz az lesz, hogy az IBM Win Vista-val szálltja a gépet, nem javasolja Win XP-t, és az Adobe Flash Player okozta fagyás nem érdekli, mert azt a felhasználó és nem a gyártó telepítette a gépre.Mellesleg azt, hogy én hogyan teszem, vagy tenném,azt nem tudhatod.
De annyit elárulok, hogy olyan dolgokat megcsinálok ügyfeleknek ingyen és bérmentve, ami már Csehországban sem szokás.
Azaz tényleg tipikus magyar hozzáállás, az ember megvesz valamit, nemért hozzá,csináljam meg, de ingyen, sőt még én alkalmazkodjak hozzá.
Én nyújtok egy már szinte autóiparban használt assistance szolgáltatást, csak a számítástechnikában ez mindenkinek ingyen kellene, amit még a Ferrari utcai autóihoz is csak igen borsos áron juthat hozzá az ember."ui: ez a hozzáállás egyébként jellemző sajnos kis hazánkban. A téma felvetőjének alapvető problémája volt, hogy hónapok óta nem cserélték ki a tápegységét. K*rvára nem érdekelte, hogy ezt a cserét a kiskertől vagy a szerviztől kapja meg, de időben meg kellett volna kapnia."
Tetszik vagy sem, azt tudom erre mondani, hogy a felhasználó cseszte el, mert nem HP garanciaviselőhöz küldte el, hanem a kiskerbe vitte vissza.
Azt pedig tisztázzuk mégegyszer, hogy az említett debreceni bolt egy franchise partnere annak, akit itt alaptalanul és jogtalanul fikáztok.
-
-
válasz
dbalazs80 #8807 üzenetére
Köszönöm a kedves megjegyzésedet. Amit írtam, nem hülyeség, ezt szerintem a témát olvasók többsége tudja. Törvényi kötelezettsége van a kiskereskedőnek is eljárnia garanciális esetben, legalább a szervizbe küldés erejéig. Aki ezt elhárítja magáról, ott nem vásároljatok.
Egyébként mindenki eldöntheti, hol vásárol. Ott, ahol hiba esetén is segítenek, vagy ott, ahol elhajtják a búsba, mint ahogy gondolom te is teszed vagy tennéd. Persze rá lehet fogni, hogy nem te vagy a garanciaviselő, ezt biztos néhány ügyfél el is hiszi. De ha eladsz egy nagyértékű gépet, az a minimum, hogy biztosítod a supportot is hozzá. Aki szerint ez hülyeség, jelentkezzen.
ui: ez a hozzáállás egyébként jellemző sajnos kis hazánkban. A téma felvetőjének alapvető problémája volt, hogy hónapok óta nem cserélték ki a tápegységét. K*rvára nem érdekelte, hogy ezt a cserét a kiskertől vagy a szerviztől kapja meg, de időben meg kellett volna kapnia.
-
dbalazs80
tag
Másrészről azt azért megkérdezném, hogy az általad hirdetett gépek honnan vannak, mert tudtommal hivatalosan jelenleg magyar lokalizációval nem létezik.
És lusta vagyok 8800 hozzászólást visszaolvasni, szóval szeretném a válaszban a megoldást olvasni. -
dbalazs80
tag
Szervusz kérlek!
Most olvastam azt a rengeteg hülyeséget, amit írtál.
Bár előttem már írták, de a gyengébbek kedvééért mégegyszer :
Az eladott jelen esetben HP, de lehetne Acer, Dell, Toshiba, stb. gép garanciaviselője NEM AZ A KISKERESKEDŐ, akitől vetted a gépet, hanem a GYÁRTÓ ÁLTAL MEGJELÖLT garanciális szervíz!!!
-
amol
addikt
válasz
SeniorTilla #8805 üzenetére
"Ha a cég volt üzleteit most más cégek üzemeltetik, azaz a gyakorlati üzletmenetben nem állt be változás a boltokban, akkor hol van az a 114M +ÁFA értékű készlet, amit a felszámoló értékesíteni akar?"
A felszámolóbiztosnál. Ő egy személyben a notebook.hu kft (fá).
Az új cég teljesen új raktárkészlettel nyitott. -
Egy kérdésem van a hitelesség kedvéért. Ne érts félre, én nem akarok ebben vájkálni, csak szeretném, ha nem tartanál félretájékozottnak.
Idézet a felszámolás alatt álló notebook.hu cég vagyonának értékesítését célzó pályázatból:
""Fővárosi Bíróság 28. Fpk. 01-07-006574/12. számú határozatával kijelölt felszámolója nyilvános pályázat útján
értékesíteni kívánja a felszámolás alatt álló társaság tevékenységének lezárását követően megmaradt árukészletét, mely új és
használt eszközökből áll. Így számítógépek, notebookok, printerek, perifériák, fényképezőgépek, alkatrészek, részegységek, kie-
gészítők stb.
Ajánlott együttes vételár (nyilvántartási érték): 114 000 000 Ft + áfa"Ha a cég volt üzleteit most más cégek üzemeltetik, azaz a gyakorlati üzletmenetben nem állt be változás a boltokban, akkor hol van az a 114M +ÁFA értékű készlet, amit a felszámoló értékesíteni akar?
-
Látom értesz hozzá...
Hallottál már a Pavilionok ProtectSmart HDD védelméről? Egy gyorsulásérték-mérő van a gépben és leparkoltatja a fejet, ha túl nagy ütést kapna.
A Pavilion nem mostohagyerek, hanem a HP multimédiás és szórakoztató célokra fejlesztett termékcsaládja. Sokan hívják Home Consumernek is. A business kategóriából hiányzik néhány dolog, és benne van néhány a Pavilionoktól eltérően. Mindenkinek javaslom, hogy az ilyen okos megjegyzések figyelmebe vétele helyett saját szemével győződjön meg a két kategória közötti különbségekről.
A szerviz egyszerűen azért nem szervizeli itthon, mert a Pavilion családot csak tavaly ősztől forgalmazzák Kelet-Európában. Előtte csak Nyugaton áraulta ezeket a HP. Valószínűleg nem azért, mert a rossz gépeket tartotta meg magának a Nyugati világ, és a jókat adták nagy kegyesen a keleti szektornak. Szóval a Pavilionok itthon újnak számítanak, ezért is van néhány "hozzáértő", akik nem tudnak mit kezdeni velük, és egymás szavait szajkózzák. Azt nem értem, miért jó neked, hogy másokat ennyire téves információkkal befolyásolj.
Szerintem és sok más fórumtárs szerint is: ha egy kiskereskedő, ráadásul az ország (volt) legnagyobb notebook specialistája nem tud egy sz*r tápot kicserélni 1-2 nap alatt, akkor ott gáz van. Tuti, hogy a raktárban volt néhány Pavilion töltőjük, csak egyszerűen nem foglalkoztak a dologgal és ment a szokásos ügyfélszivatás.
Ha úgy gondolod, hogy egy 200 000.- Ft fölötti értékű notebookot úgy kell kezelni, mint egy kávéfőzőt e TESCO-ban, akkor nem értem, miért írogatsz ide ilyen hozzászólásokat. Neked egy szerviz ügyfélszolgálatán lenne a helyed, mert ott pont ilyen tanácsokra van szükség.
Itt segíteni akarunk egymásnak, ami jelen esetben sikerült is, nem pedig feleslegesen vitatkozni.
ui: az utolsó kérdésedre korábban megírtam a válaszokat, olvass vissza.
-
amol
addikt
Apropó, a pavilion olyan mostohagyerek a hp-nél (hozzáteszem nem véletlenül) hogy nem is itthon szervizeli hanem kiviszi külföldre. Alkatrész is csak ott van.
-
amol
addikt
válasz
Retro66 #8770 üzenetére
Szia!
Bár már látom megoldódott, pár gondolat:
A debreceni Notebook.hu üzlet sohasem volt a Notebook.hu Kft tulajdonában, ugyanis csak franchise partner.
A Notebook.hu azóta értékesíti ezeket a Pavilionokat amióta mer rájuk gyári garanciát adni a HP Magyarország. Minden márkára gyári garancia van, nem bolti, nem renew meg hasonló. Következésképpen balhézás és majrézás előtt érdemes lett volna rápillantani a kapott jótállási jegyre, ugyanis a 3 napos cseregarancián túl nem a Notebook.hu a garanciaviselő. Természetesen át kell vennie ha a tulajdonos nem az ésszerű utat választja (értsd: HP szerviz) és el kell küldenie a szerviznek ill. le kell rendelnie az alkatrészt a garanciális készülékhez, de ez természetesen plusz idővel jár. Az, hogy a kedves márkaszerviz mikor kegyeskedik reagálni rajta áll."Ha ezek bezárnak és oda a garanciapapírom és a töltőm én ...."
Nem zárnak be (olvass tovább), a garanciapapírt pedig az előbb leírtam. A töltőd meg úgyis rossz és cserére jogosult tehát nem fogod visszakapni."Sajnos ismerősnek volt hasonló, akinek tönkrement a vinyója és arra fogták, hogy autóban autós töltővel használta."
Menet közben használta? Mert akkor nem kellett volna hirdetnie. A magyar utakon csak a normális üzleti gépek alkalmasak erre, amelyek rendelkeznek hdd-védelemmel. Illetve az SSD-s gépek. Ha az autó mozgásban van az autós töltő töltésre való, kikapcsolt állapotban.SeniorTilla!
"Egy töltőt szerintem azonnal ki kellene cserélni."
Szerintem is. A garanciaviselőnek. Kiskereskedőtől nem várható el hogy minden létező géphez beszerezzen töltőt, hogy hátha jön majd valaki akinek elromlik és akkor ki lehessen cserélni és valahogy leverni az árát a gyártón. Máshogy látod? Próbálj meg bemenni a Tescoba és verni az asztalt hogy a két évvel ezelőtt vásárolt kávéfőződhöz adjanak azonnal fűtőszálat. A márkaszervizzel nyilván jobban jársz."A notebook.hu-val az a baj, hogy jelenleg már elég régóta felszámolás alatt áll a cég!"
Igen, látom jól megy a copy-paste. Csupán azt felejtetted el közölni, hogy 2008. novembere óta a Notebook.hu Kft-nek egyetlen üzlete sincs (ugye a debreceni nem is volt az), tehát Retro66 sem ettől a cégtől vásárolta a gépét 5 hónappal ezelőtt. Ha megnézi a szálmát maga is láthatja. A Notebook.hu budapesti üzleteit azóta egy másik cég üzemelteti, amely a további félreértések elkerülése végett NINCS FELSZÁMOLÁS ALATT, a vidékiek mint különálló egységek pedig sosem voltak.
Félretájékozottságodnak köszönhetően a cég már vesztett egy vásárlót userZ személyében."Szóval én bemennék és azonnal kérném a tápot erélyesen, vagy a pénzt vissza (de akkor legyen nálad a noti komplett)."
Persze. 5 hónapos használt gépnél pénzt vissza a táp miatt. Erélyesen
Végülis kérni lehet."Valszeg a te tápod is ott van, mint cserére váró darab. Ha holnap valaki megnyeri a páylázatot, akkor az ő tulajdona lesz minden, ami eddig a notebook.hu kft-é volt. Ez gáz, mert nehezebb lesz bármit is visszaszerezni tőlük. Elvileg nem nyúlhatják le a Te tulajdonodat, de el tudják húzni az időt..."
Mit gondolsz, egy cég raktárkészletébe csak úgy bekerül a vásárló tulajdona? Ne vicceljünk.
De mindegy, a jelenlegi esethez ennek úgysincs semmi köze."Én egyébként a helyedben nem hagynám annyiban az ügyet, mert nem életszerű, hogy egy szervizben nincs egy töltő, amikor minden géphez ugyanilyen töltő való. Ez nonszensz. Semmi nem indokolta, hogy ne cseréljék ki a bevizsgálás után azonnal."
Szóval nem a szervizben járt.Azt elárulnád hogy lehet egy olyan remarketed termék (HP esetében ugye Renew Program) magyar lokalizációjú ami itthon még nem kapható? Mi ez a "megbízható forrás" ahol már akkor vannak renew termékek amikor még le sem rendelték őket?
-
válasz
Retro66 #8784 üzenetére
Örülök, ha segítettem. A pályázat eredményére nem kérdeztél rá véletlenül?
Ami itthon megy a szervizekben az tényleg nevetséges és szomorú is egyben. Ez igaz szinte mindenre, én autóval szívtam meg úgy, de úgy, hogy majdnem ütésváltás volt a szervizben. De jól esett volna a p*r*sztot combon rúgni, hogy ne tudjon 2 hétig a lábára állni... ezt már biztos érezte más is...
Én egyébként a helyedben nem hagynám annyiban az ügyet, mert nem életszerű, hogy egy szervizben nincs egy töltő, amikor minden géphez ugyanilyen töltő való. Ez nonszensz. Semmi nem indokolta, hogy ne cseréljék ki a bevizsgálás után azonnal. A törvényben (vagy a betartásának az ajánlásában) az is benne van, hogy a szerviz köteles a fogyasztó legkisebb kellemetlenségét okozó módon elhárítani a hibát. Ahhoz nem kell 2 hét, hogy megnézzék, tölt-e vagy sem. Csak sajnos itt jön be az emberi tényező, hogy nem fogsz polgári pert indítani és hónapokon vagy éveken keresztül bíróságra járni 25 ezer forint miatt, pedig tutira megnyernéd. Egyszerűen nem ér annyit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Automata kávégépek
- Autós topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3D nyomtatás
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- HP Probook 640 G2 (14FHD/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- HP Probook 640 G2 (14/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock FORMULA OC RX 6900XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z270G GAMING WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- MacBook Air 15 M3 8 / 256GB dobozos 12 hónap garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest