Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lackooo84

    nagyúr

    válasz dbalazs80 #8811 üzenetére

    Barátom te hatalmas tévedésben élsz, több dologban is. Mivel nincs kedvem odalakat gépelni, javaslom máskor mielőtt beszólsz valami "okosságot", olvass utána, hogy ne tájékoztass itt mindenkit valótlanságokról. De előtte azt röviden megjegyzem: a garanciát (legyen az jótállás vagy szavatosság) mindig a forgalmazónak kell intéznie, aki az árut, terméket eladta a Fogyasztónak (vevőnek). Az, aki a számlát kiállítja, és a pénzt beszedi.
    Ajánlom olvasgass ezen az oldalon kicsit, hogy ne légy ilyen "tudatlan fogyasztó". :D
    [link]

    Az más kérdés, hogy néha az ember jobban jár, ha közvetlen a gyártóhoz fordul. Retro66-nak is ezt üzenem, én a helyében tuti hívom a HP-t és pár nap múlva küldik az új tápot, és a régit is megtarthattad volna. Én anno egy akkut kaptam így, azóta 2db akkum van. Pedig a gépem (Pavilion dv5) nem is itthon vettem, hanem Szlovákiában.

    Sok kereskedő el van szállva, és a tudatlan fogyasztókat próbálják megtéveszteni. Pl. muterék anno vettek egy HDTV-t az Au##an-ban, aztán mikor beszart, a szerviz felé akarták terelni a dolgokat. Pár PTK.-s jogszabály idézet után már máshogy álltak a dolgokhoz. Erről ennyit.

    A 30 napról. Minden forgalmazónak (nem a szerviznek!!) törekednie kell a 15! (nem 30) napra, de ha a 30. napot meghaladja, és ezzel a fogyasztónak kellemetlenséget okoz, simán el lehet állni a szerződéstől, azaz pénz vissza. És ez egy EGYOLDALÚ dolog, tehát nem kell hozzá a forgalmazó beleegyezése. Ha nem akarnak perkálni, erről kérünk jegyzőkönyvet, és vásárlók könyvébe is teszünk egy-két szép bejegyzést, és máris más lesz a hozzáállás...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés