Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz dbalazs80 #8807 üzenetére

    Köszönöm a kedves megjegyzésedet. Amit írtam, nem hülyeség, ezt szerintem a témát olvasók többsége tudja. Törvényi kötelezettsége van a kiskereskedőnek is eljárnia garanciális esetben, legalább a szervizbe küldés erejéig. Aki ezt elhárítja magáról, ott nem vásároljatok.

    Egyébként mindenki eldöntheti, hol vásárol. Ott, ahol hiba esetén is segítenek, vagy ott, ahol elhajtják a búsba, mint ahogy gondolom te is teszed vagy tennéd. Persze rá lehet fogni, hogy nem te vagy a garanciaviselő, ezt biztos néhány ügyfél el is hiszi. De ha eladsz egy nagyértékű gépet, az a minimum, hogy biztosítod a supportot is hozzá. Aki szerint ez hülyeség, jelentkezzen.

    ui: ez a hozzáállás egyébként jellemző sajnos kis hazánkban. A téma felvetőjének alapvető problémája volt, hogy hónapok óta nem cserélték ki a tápegységét. K*rvára nem érdekelte, hogy ezt a cserét a kiskertől vagy a szerviztől kapja meg, de időben meg kellett volna kapnia.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés