Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz amol #8803 üzenetére

    Látom értesz hozzá...

    Hallottál már a Pavilionok ProtectSmart HDD védelméről? Egy gyorsulásérték-mérő van a gépben és leparkoltatja a fejet, ha túl nagy ütést kapna.

    A Pavilion nem mostohagyerek, hanem a HP multimédiás és szórakoztató célokra fejlesztett termékcsaládja. Sokan hívják Home Consumernek is. A business kategóriából hiányzik néhány dolog, és benne van néhány a Pavilionoktól eltérően. Mindenkinek javaslom, hogy az ilyen okos megjegyzések figyelmebe vétele helyett saját szemével győződjön meg a két kategória közötti különbségekről.

    A szerviz egyszerűen azért nem szervizeli itthon, mert a Pavilion családot csak tavaly ősztől forgalmazzák Kelet-Európában. Előtte csak Nyugaton áraulta ezeket a HP. Valószínűleg nem azért, mert a rossz gépeket tartotta meg magának a Nyugati világ, és a jókat adták nagy kegyesen a keleti szektornak. Szóval a Pavilionok itthon újnak számítanak, ezért is van néhány "hozzáértő", akik nem tudnak mit kezdeni velük, és egymás szavait szajkózzák. Azt nem értem, miért jó neked, hogy másokat ennyire téves információkkal befolyásolj.

    Szerintem és sok más fórumtárs szerint is: ha egy kiskereskedő, ráadásul az ország (volt) legnagyobb notebook specialistája nem tud egy sz*r tápot kicserélni 1-2 nap alatt, akkor ott gáz van. Tuti, hogy a raktárban volt néhány Pavilion töltőjük, csak egyszerűen nem foglalkoztak a dologgal és ment a szokásos ügyfélszivatás.

    Ha úgy gondolod, hogy egy 200 000.- Ft fölötti értékű notebookot úgy kell kezelni, mint egy kávéfőzőt e TESCO-ban, akkor nem értem, miért írogatsz ide ilyen hozzászólásokat. Neked egy szerviz ügyfélszolgálatán lenne a helyed, mert ott pont ilyen tanácsokra van szükség.

    Itt segíteni akarunk egymásnak, ami jelen esetben sikerült is, nem pedig feleslegesen vitatkozni.

    ui: az utolsó kérdésedre korábban megírtam a válaszokat, olvass vissza.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés