- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pano
addikt
válasz
Hínár929 #52694 üzenetére
Fogyasztóvédelem.
Annak ajánlására/megkeresésére kötelesek válaszolni. Igazából megkérdezheted a telefonos ügyintézőt is, hogy panaszt akarsz tenni, hova írhatsz nekik. De ennek se sok értelme van (de volt már rá példa, hogy igen), mert 1 hónapig is simán a panaszon ülnek, aztán küldenek egy pár mondatos választ. Ha írásos panaszt teszel, azt jobb pl. egy fogyasztóvédelmi véleménnyel kiegészíteni. Az hangsúlyosabb.
Ha ennyire elzárkóznak, muszáj az embernek is szintet lépnie. -
válasz
Hínár929 #52694 üzenetére
Hát nem tudom, akkkor zargasd őket. Hidd el többet érsz a békéltető testülette, lesz írásos nyoma, megkeresik őket, az ekik sem jó... stb. De te tudod. egy két dologba igen naív vagy. Sajnos semmi sem úgy megy, ahogy régen. Nyilván veled értek egyet, de ha nem vagy rámenősebb, vagy olyan ki lép is, akkor elbuktad
-
Hínár929
tag
Egyáltalán van ilyen opció egy ügyfélszolgálatnál, hogy visszahívnak egy probléma megoldásával kapcsolatban? Vagy csak én vagyok ilyen naiv? Ha megígérik akkor csak kellene jelentkezni. A békéltető testület nem megoldás, a legtöbb multi nem fogadja el az ajánlásukat..
-
FeZ...
aktív tag
válasz
SeniorTilla #52684 üzenetére
Köszönöm.
Neked nincsen ilyen eladó esetleg ? -
Hínár929
tag
válasz
SeniorTilla #52688 üzenetére
Szerintem az ügy szempontjából lényegtelen mi a hiba.
Pár fórumban már rákérdeztem de nem tudta senki a megoldást. Erre lenne a szakavatott garanciális szerviz.
Nekem kétszer behalt a bios frissítés, hálózatról, feltöltött akksival. Erről tudnak a HP-nál is, találkoztak már ilyennel. Tehát az a kérdés. A HP-nál van lehetőség észrevételt tenni az ügykezelésre és van-e értelme?
Nem hiszem, hogy gép cserével jól járnék. -
válasz
Hínár929 #52687 üzenetére
Mi volt a hiba? Ezt nem írtad. A BIOS frissítés nem szokott behalni, ezret csináltam már. Hacsak el nem megy az áram.
Ha 3x nem sikerült megjavítaniuk a gépet, aminek hardverhibája van, akkor kérhetsz jóváírást. Ebben az esetben vissza fogják vásárolni az eredeti áron, és vehetsz utána másikat.
-
Hínár929
tag
válasz
SeniorTilla #52683 üzenetére
Ugyanazzal a hibával már négyszer volt szervizben a gép és még mindig nem lett jó, ez az alap felállás.
Illetve már kétszer behalt a HP oldaláról letöltött bios frissítés közben. Tehát minden okom meglenne az agybajhoz, de ennek ellenére roppant türelmes és megértő és jó fej vagyok, pedig nem ilyen az alaptermészetem, visszafogom magam.1, Szerettem volna távsegítséget ha van, annyira helyreállítani a gépet, hogy lementsek róla dolgokat és úgy adjam be ötödszörre egy reménytelen körre. Amit ajánlottak megoldás az nem sikerült, de megígérték utána néznek egy másik lehetőségnek és keresnek ezzel kapcsolatban, nem kerestek. Ne ígérjék meg, ha meg nincs megoldás akkor mondják meg, kapjak visszajelzést erről, ne várjak feleslegesen.
2, Lemondtam a helyreállításról, de megkértem őket egyeztessenek a szervizzel, hogy mi lesz a megoldás a fő hibára. Értesítsenek az egyeztetés eredményről. Szokás szerint, roppant előzékenyen, udvarisan megígértek mindent és majd jelentkeznek. Nem kerestek. Tehát volt jópár felesleges telefonos ügyintézés, nagyon úgy érzem hülyének néznek és lepattintanak.
Nekem ne jópofizzanak, ne rabolják feleskegesen az időmet. Javítsák meg a gépet vagy mondják azt, hogy nem javítható. Nem akarom feleslegesen küldözgetni. Vagy adajnak kontaktot a szervizhez ha ők nem akarnak foglalkozni a dologgal.Kb. ennyi.
-
Haapaet
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 840 G1 Elitebook-om, használtan vettem már több, mint 1 éve. Eddig nem volt vele semmi gond. Most egyik napról másikra meghalt a bluetooth. Ki/bekapcs nem segített, az első pár google találatban leírtakat is próbálgattam de nem jártam sikerrel.
Az eszközkezelő sem ismeri fel a bluetooth-t, Egyéb/ismeretlen eszközt jelenít meg a helyén. A hibaelhárító azt "mondta", hogy bluetooth nem elérhető az eszközön... :S
Találkozott már ilyennel valaki? Van rá valami megoldás?
köszönöm szépen -
-
-
Hínár929
tag
Sziasztok,
Konzumer gép garanciális javításával és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati tevélenységgel lenne gondom. Van a HP-nál lehetőség erről visszajelzést adni, ha igen hol?
Vagy pont nem érdekli őket?
Nagy duma az van, meg látszólag készséges hozzáállás de tartalom, normális ügyintézés nincs, szerintem . -
FeZ...
aktív tag
Sziasztok !
HP Zbook 15 G2-ben valaki használ Optibay-t ? (vagy csak tapasztalatból tudja
)
9 mm-esnek mértem az optikai meghajtót, de leginkább 9,5-es Optibay-eket találok csak. Belemegy ez is ? -
lambysv
újonc
válasz
SeniorTilla #52677 üzenetére
Ennek örülök.En is a ZBook fele huztam,de egy hozzaertö megerösitesere volt meg szüksegem.Kösz szepen!
-
válasz
lambysv #52676 üzenetére
Szia. a Zbook lesz a tied
Bár nem tudom mire fogod használni (játék, munka, vagy "csak" általános használat), de ezek nem lesznek jók játékra, ezek workstation gépek, és a videókártyák inkább munkára alkalmasak. De gondolom ez tiszta volt eddig is, és nem véletlenül kerestél ilyen gépeket.
-
-
lambysv
újonc
Sziasztok! Hozzaertö segitsegre lenne szüksegem.Ezekkel a parameterekkel melyik a jobb valasztas? ZBook 15 : Intel Core i7-4900MQ 4 x 2.80 – turbo 3.90 GHz , 2 videokartya : NVIDIA Quadro K2100M – 2GB GDDR5 ; Intel HD Graphics 4600 , RAM:32GB Bildschirm 15.60 Zoll 16:9, 1920 x 1080 Pixel LED IPS, SSD:256GB SSD vagy Elitebook 8570w 15" : Intel Core i7-3740QM, 4x 2.70GHz , videokartya: NVIDIA Quadro K2000M- 2048 MB , RAM:16GB , 1920×1080 FULL HD SSD:256GB SSD Pro es kontra erveket is szivesen fogadok. Elöre is kösz!
-
zolokas
aktív tag
Ki próbálom Ubuntu disztróval
-
válasz
zolokas #52663 üzenetére
vélhetően a pci egyszerű... lesz az (lehet ez a kártyaolvasó lesz?), katt rá jobb klikk/tulajdonságok/részletek, ott pedig a tulajdonságok alatt válaszd ki a hardvetazonosítókat, és ott másold ki az első értéket (jobb klikk másolás), majd a google keresőbe illeszd be, ott kiadja mi az, ha ez nem az akkor a másik kettővel is játszd el
-
zolokas
aktív tag
Sziasztok,
Használtan vettem egy HP ProBook 6470b notebook-t.
Windows 10-et tettem rá, a wifi részét nem tudom életre kelteni, kéne egy kis segítség, a hp oldalárol letölöttem a driverét de kiáll hibával hogy csatlakoztassam a wifit...
-
wreakz
tag
válasz
SeniorTilla #52646 üzenetére
Prémium gépeknek (spectre, envy, omen) más az elbírálása mint a "sima" gépeké.
De ha panaszolja az ügyfél a sérülést karcot akkor általába kiajánlják, és ha elfogadod akkor kicserélik -
válasz
Ulenspiegel #52645 üzenetére
Hidd el (sajnos) van hogy is megvezetik az embert, de még hogy, csak ugye ahogy te is (és ez lenne a normális) jobban, bízik egy ilyen szervizben.
Abba is igazat adok, hogy nehéz ezeket megtalálni, és ritka is. -
válasz
Ulenspiegel #52645 üzenetére
Hát igen, a fizikai sérülést általában elutasítják. De nem mindig. Egyszer volt egy ügyfelem, akinek egy Spectre 13-af (nagyon vékony gorilla glassos kijelzővel, az egész kijelző 3-4 mm vastag) megrepedt a gorilla üveg jobb alsó sarka, ami ugye elvileg törhetetlen. Egy kis magyarázkodás után a HP cserélte a kijelzőt garban, ezen még én is elcsodálkoztam, azt hittem, hogy kapásból el fogják utasítani.
-
Ulenspiegel
tag
válasz
Pyttawrx #52643 üzenetére
Világos az álláspontod. A probléma ott van, hogy igen kevés a valóban megbízható, jó márkafüggetlen szerviz. És ezeket meg is kellene találni, ami nem egyszerű feladat. Kísérletezgetni meg nem mindig van idő. Anyagilag sem kifizetődő.
Én inkább márkaszervizzel dolgoztatok, mert az sem mindegy milyen alkatrész kerül a gépbe.
Megrepedt a laptop alsó része (sebészi pontosságú egyenes vonalon a jobboldali USB csatlakozótól lefelé 2 cm-en át). Külső behatás nem érte, egyértelmű, hogy anyaghibás volt. HP közölte, hogy ez nem tartozik garancia alá. Érthetetlen, hogy miért, de van, amikor nincs értelme vitatkozni. Időtényező fontosabb volt.
-
válasz
Ulenspiegel #52642 üzenetére
Ez hogyhogy? mi történt?
-
válasz
Ulenspiegel #52642 üzenetére
Ez ok de csak nem mindegy, hogy csere drabot hoz, vagy javít, csak erre akartam utalni. Egy márkafügetlen szerviz, aki "tényleg" javít is, adott esetben pénztárcabarátabb lehet
-
Ulenspiegel
tag
válasz
Pyttawrx #52639 üzenetére
Nemrég javíttattam náluk. A hiba nem tartozott garancia alá, bár a készülékem garanciális (HP hivatalos álláspont, vitatható, de felesleges, külön történet).
Hogy a javítás során milyen módszert választanak az csak a felmérés során derül ki.
Mindenesetre ez HP márkaszervíz.
-
-
válasz
Ulenspiegel #52638 üzenetére
Szerintem az a szerviz főleg garanciális, készülékeket javít. vagy ha nem garos, akkor rendel a hp-től lapot, nem javítgat. Lehet nem jól gondolo/olvasom-veszem ki a weblapjukból.
-
Tibi74
újonc
Sziasztok!
Van egy Hp elitebook 8760w laptopom. Egyszer csak leállt és azonnal újraindult. A következő indulásnál már az op.rendszer se tudott betöltödni, mert leállt. De azonnal újra is indul. Szervíz szerint déli híd chip hibás. Tudtok ajánlani megbízható embert, szervízt aki ezt el tudja végezni? -
kispatak72
csendes tag
válasz
kispatak72 #52633 üzenetére
Hali
Ujabb fejlemény,ha be van dugva a töltő akkor simán bekapcsol, akárhányszor is van kikapcsolva, ha kihúzom és akksiról indítom akkor nem indul csak szürke képernyő van.
Szerintetek ? -
válasz
kispatak72 #52633 üzenetére
futtasd le a rendszerdiagnosztikákat
-
kispatak72
csendes tag
Sziasztok !
Van egy hp probook x360 g1 notebook, probléma a következő,
Kikapcsolás után ujra bekapcsolásnál bejön a ho logo majd egyet pörög a karika, majd ugy csinál mintha elindulna, majd szürke képernyő, semmi kép, olyan mintha háttérben futna a rendszer de nincs kép. Ezek után többszöri ki be kapcsolás utan meg elindul és bejön a rendszer rendesen. Mi lehet ssd, szoftver ujra rakva az nem hiszem. -
Biqci
aktív tag
válasz
Catman #52630 üzenetére
Megmondom frankón, ez a gép már kiszolgálta az idejét. Már terveztem, hogy lecserélem, de eddig gyakorlatilag hiba nélkül nyomott le nálam 9 évet. Persze ssd került bele, a ram ki lett bővítve amennyire lehet, de csak az akksit kellett kétszer cserélni, pedig kapott rendesen. Amíg megy, addig ok, de ha beadja a kulcsot, ezt elhantolom és megkeresem az utódját
-
Biqci
aktív tag
válasz
Catman #52626 üzenetére
Köszi a segítséget. Megnéztem a táblázatot, de nem tökéletesen értem. Tehát most az van, hogy 5-ször villan, majd kis szünet után újra 5-ször és ezt teszi 5-ször. Tehát 5.5 szerintem. Namost az első táblázatban csak 5.4-ig van. A második, ami nekem inkább passzol, mert jócskán 2015 előtti a gép, valami olyat ír, hogy "a következő táblázatban a villogások következetesek, az egyes szekvenciák között szünet van". Nekem ötször villog, tehát akkor ez a lényeg. Eszerint pedig alaplap gond van. Jól okoskodom?
-
Catman
aktív tag
Itt egy táblázat, hogy melyik villogás mit jelent: [link]
De általában x hosszú és y rövid villogás szokott lenni, pl. 5.3 általában alaplaphibára utal...
Nekem pont ez az 5.3-as villogás volt, 10-ből 6-7-szer nem akart elindulni. De ha elindult, utána tökéletesen működött. Cserélték az alaplapot.
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Egy 6930p Elitebook néhány napja produkál olyat, hogy bekapcsoláskor a logo megjelenése után kb. 2 percig semmit sem csinál, csak a CapsLock+NumLock villog 5-ször ötöt. Utána egy picit vár, majd beindul, minden gond nélkül. Később semmi gondot nem mutat, úgy működik mint eddig. Mi lehet a gond? -
nyepi
tag
válasz
SeniorTilla #52619 üzenetére
Azt nemrég frissítettem.
Szerintem azóta nincs frissebb.
-
-
nyepi
tag
Sziasztok!
Hozzá nem értőként szeretnék tőletek egy kis segítséget kérni.
Van egy HP Probook 650 G1-es laptopom, ami mostanában azt kezdte el csinálni, hogy egyszerűen nem kapcsol ki. Win 10 van rajta. Ilyenkor kikapcsol a kijelző a bekapcsoló gombnál a led világít és elkezdi borzasztóan pörgetni a ventilátort. Ha megnyomom a bekapcs. gombot akkor pedig újraindul a gép. Csak az akksi kivételével tudom "kikapcsolni" a gépet. Ez inkább szoftveres gond vagy hardveres lehet?
Tudok neki én csinálni valamit, vagy inkább vigyem szervízbe?
Előre is köszi! -
Bossi
őstag
válasz
SeniorTilla #52616 üzenetére
köszönöm.
-
-
Bossi
őstag
hp laptop esetén hol tudom megnézni a kijelző paramétereit?
Ugye a legtöbb típust több féle kijelzővel árulják... és eléggé eltérő paraméterekkel Pl. fényerő.köszönöm.
-
Catman
aktív tag
Sziasztok, találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy a képernyőn valami villogó tartalom jelenik meg, majd miután megszűnik a villogás, egy ideig továbbra is vibrál a képernyő, mint amikor alacsony a refresh rate (de csak azon a területen, ahol előzőleg a villogó tartalom volt). Nem a szemem káprázik, mert ha csak a villogás megszűnése után nézek rá, akkor is látom.
-
Üdv mindenki!
Segítséget szeretnék kérni, de légyszi olyan írjon, akinek konkrét tapasztalata van, mert az internet eléggé megosztó ebben a kérdésben.Adott egy HP EliteBook 8470p, amiben procit szeretnénk cserélni. Jelenleg egy i5-3320M van benne, és egy i7-3610QM-re cserélnénk. A QM77 Express chipset támogatja, a HP oldalán is benne van a támogatott processzorok között, ugyanakkor a HP-s fórumokon páran arról számolnak be, hogy nem működik benne a proci, a support viszont kevésbé szakmai válaszokat ad ezekre a felvetésekre, csak úgy írnak valami töltelék szöveget.
Persze ki kell próbálni, de a laptop és a proci között 200 km távolság van, és kellene egy biztos tapasztalat, hogy ne postázzunk feleslegesen.
Köszi a segítséget előre is!
-
-
MATEO6600
őstag
válasz
SeniorTilla #52608 üzenetére
Céges vásárlás volt bizony, és remélem ez a 3 nap EU-s törvény mert nem Magyarországon lakom.
-
Pano
addikt
válasz
SeniorTilla #52608 üzenetére
Nekünk eddig minden gond nélkül cserélték 3 napon belül a céges vásárlást, ha hibás volt. Még az idei, új szabályok mellett is. Szerintem ritka szemét boltnak kell lennie ahhoz, hogy ha ilyen esetben nem cserél (jogszerűség ide vagy oda). Meg hát, a jóhírét sem éppen növeli, ami céges vásárlók körében azért még fontosabb.
-
válasz
MATEO6600 #52604 üzenetére
A bolttól kérheted, de ez nem a szerviz dolga 3 napon belül. Én ha úgy alakul, cserélem ha hibás a gép, vagy értékegyeztetéssel adok másikat. Céges vásárlásnál más a helyzet, ott a bolt jóindulatára vagy bízva, mert a cég nem minősül fogyasztónak. Más szabályok vonatkoznak rá.
-
MATEO6600
őstag
válasz
SeniorTilla #52603 üzenetére
A szervíz javítani akarja, én pedig komplett cserét. Jogomban áll ilyenkor azt kérni?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Elitebook 840 G3 laptop (15,6FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Magyar/Win11)
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PLUS GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest