Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vimes

    senior tag

    válasz Pyttawrx #51902 üzenetére

    Szia,
    köszi a választ. Igazából még van rá bő egy hónap garancia (november 28-ig garanciális). Írtam az eredeti hozzászólásomban, hogy volt már szervízben a gép billentyűzet háttérvilágítás-hibával, plusz ezzel a megjelenítéssel kapcsolatos hibával még szeptember végén (akkor még nem volt ilyen durva a helyzet, mint most), de azon kívül, hogy újratelepítették az OS-t ( :C ) nem csináltak vele semmit, azt mondták, hogy biztos szoftveres hiba és nem tudják reprodukálni (mondjuk most már biztos könnyebb dolguk lenne).

    Ami a HP hozzáállását illeti, inkább ne is mondjak semmit... miután visszajött a gép úgyanúgy, ahogy elment, felhívtam az ügyfélszolgálatot is, hogy menjen vissza a szervízbe azzal a lendülettel, ahogy jött. Beszélgetésem során kiderült, hogy az előző ügyintéző valószínűleg nem jól jelentette be a háttérvilágításos hibát (pedig nyitottam case-t, ahol pontosan leírtam, mi a gond) - lehet ezért nem javították. Valamint ígéretet kaptam, hogy küldik a futárt, és megy vissza a szervízbe... azóta is jönnek érte. Én meg sajnos pár napra rá kontakt személy lettem és még jövő hét keddig itthon ücsörgök karanténban - úgyhogy addig nem is tudok fogadni senkit, csak utána.

    Szóval összefoglalva, nyilván vissza fogom még erőszakolni a szervízbe, de őszintén aggódom amiatt, hogy ugyanúgy vissza fogják küldeni, ahogy jött - de az is lehet hogy még ehhez is Canossát kell járnom :( nyilván ha nagyon szorul a hurok a "fogyasztóvédelem-kártyát" még meg lehet játszani...

Új hozzászólás Aktív témák