Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Win 10 LTSC: hülye vagyok?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BlacKSouL
addikt
A 8G 4D első lökös alatti gumiszoknyán mindkét oldalon van egy kb 20 centi széles ragasztószalag vagy mi, alulról a gumiperemére kétoldalról ráhajtva. Az milyen célt szolgál? A belső oldalon megtapizva már ittott feljött a ragasztás, szóval nincs ráégetve, csak ragasztva.
A másik, hogy lehet elkerülni, hogy 2-ban és 3-ban a motorfék és a pici gáz váltásánál ne rángasson annyira. Ha motorfékben picit ráteszem a talpam, akkor 3-4-et akkorát ránt, hogy ropog a nyakam. Ha felengedem dettó, csak fékirányba.
Azt tényleg nem lehet elkerülni, hogy a szellőztető bekapcsolásakor elinduljon egyből a klíma is?
anjani: nem lehet hogy a kocsik súlya miatt? Octavia tippre úgy 150 kilóval nehezebb
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik