Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1251) sultansmith válasza Kiskutya (#1241) üzenetére


sultansmith
senior tag

Nálam is csinál ilyet, sajna nem tökéletes az app, de nem rossz.

Reportolok bőszen, hátha lesz valami.

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#1252) Kiskutya válasza sultansmith (#1251) üzenetére


Kiskutya
veterán

Én is már hozzászoktam de addig jó amíg az lg tv-re nincs normális...

hmm...

(#1253) #22718208


#22718208
törölt tag

Másnál is szokot szarakodni a minőség , jellemzően hétvégén(vasárnap délután)??

Leírtam nekik ,hogy mi van és ,hogy 85megabit a netem 24 ms pinggel.Achromecastra ebből átmegy 49megabit.

Válasz persze az ,hogy ezzel nem lehet mit kezdeni. Mert 20ms ping fölött nem is lesz jó!

Most komolyan neki kell állnom wiresharkal megnézni ,hogy kell e az az 20ms alatti ping??

Ja és persze most hétfő van és a minőség rendben.Pedig itt minden ugyanaz!

[ Szerkesztve ]

(#1254) Exian válasza #22718208 (#1253) üzenetére


Exian
őstag

Szokott ilyen lenni nálam is. Van, hogy totál pixeles-mosódott-homályos a kép hosszú ideig, aztán helyrejön, vagy nem. Volt időszak, amikor a minőség ugyan nem romlott le, maradt éles és jó a kép, viszont állandóan bufferelt. Újabban nincs bufferelés nagyon, de sokszor nagyon ramaty lesz a minőség. Gondolom nem bírják a szervereik és rájöttek, hogy jobb a minőség "sávszélességhez" való igazítása, mint a bufferelés. Igazából egyik sem jobb, sokkal inkább megfelelő sávszélességet és hardvert kellene rakniuk a szerverek alá.

Aztán olyan is volt, erről már írtam itt nektek, hogy csak bizonyos tartalmak buffereltek folyamatosan (pl. Trónok Harca), miközben minden más ment hiba és bufferelés nélkül. Ilyen esetben szerintem az van, hogy több szerveren vannak nyilván tárolva a tartalmak és éppen az a szerver telt csak be, amiről az adott film jött.

Jó lenne, ha lenne végre egy egységes, bármilyen eszközön ugyanolyan minőséggel elérhető rendszerük, amivel nem lenne ennyi minőségi és egyéb probléma.

A legjobb még mindig PC-n, webes felületen a minőség, legalábbis én úgy vettem észre.

[ Szerkesztve ]

(#1255) azbest válasza #22718208 (#1253) üzenetére


azbest
félisten

Valószínűleg csak egy kamu kifogás, amit valamelyik hozzá nem értő technikus odahazudott, amikor képtelenek voltak normálisan megírni a chromecast player appot. Ezt a kamut beadták a projektvezetőnek, amit aztán beleírtak az ügyfélszolgálatos sablonválaszokba is, hogy valami technikai blablával mondják, az ügyfél a hibás. :U

Közben meg valsz képtelenek tisztességesen megírni az appot, hogy nem fér bele a cc szűkös erőforrásaiba. Néha ordas nagy hibákat csinálnak (óriás képek a diasorba, hogy kifagy tőlük a cc), vagy egyszerűen csak bizonyos szolgáltatók felé vacak a kapacitásuk. (mint ahogy telekom felé a mindigtv-nek is az, és nem ismerik el ezt az 5 perc alatt ellenőrizhető dolgot, mert nincs már egy épkézláb ember az országban ebben az iparágban.

(#1254) Exian
az adaptív streaming lényege ez, hogy a lejátszó oldal a választható minőségek közül azt használja, ami legfeljebb belefér abba, amit még elakadás nélkül le tud játszani. Aztán, hogy a netkapcsolaban hol van a szűk keresztmetszet, az már mindegy, ha a végén nem jön elég adat időben. Persze láttam már náluk olyat is, hogy egy film bizonyos szakaszában nem volt meg a jobb minőségű ávltozat, mert mindig ugyanott, ugyanakkor váltott vissza. Talán egy éve volt, hogy elvesztettek valami miatt csomó filmet a szervereken és a panaszokra azt válaszolták, hogy folyamatban van az újrafeldolgozás.

[ Szerkesztve ]

(#1256) Exian válasza Exian (#1254) üzenetére


Exian
őstag

Na, most például katasztrófa. Trágya a minőség és bufferel állandóan. És ezért fizetünk. Ők vajon tudják ezt? Mármint, hogy fizetünk érte és nem csak a haverjóska streameli nekünk merő jóindulatból?

Ideje lenne sávszélt és szervert bővíteniük. Nemhinném, hogy a gigabites netemmel lenne a gond... :D

(#1257) drpele válasza Exian (#1256) üzenetére


drpele
senior tag

Szintén zenész...

Router és chromecast újraindítás semmit nem segített.
Chromecast-en speedtest 45Mbps-t mér (5GHz-es WiFi-n), a válaszidők pedig konstans 2ms körül vannak.

Kezd nagyon unalmas lenni az HBO állandósuló sz@rakodása. Persze mi vagyunk a hibásak, miért nem tudunk délben filmet nézni?

"Mily különös a mi helyzetünk, a Föld gyermekeié. Csak rövid látogatásra van itt mindenki. Nem tudja miért, de néha azt hiszi, hogy sejti." - Albert Einstein

(#1258) Alex91


Alex91
félisten

Erdekes, Apple TV-vel nalam szinte mindig (99%) jo. Sot, iPaden se tapasztaltam ilyen dolgokat...

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#1259) BornToBePuli válasza Alex91 (#1258) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

PS4 Pro szintén jó.

Read only felhasználó

(#1260) Exian válasza drpele (#1257) üzenetére


Exian
őstag

Nekem minden eszközöm ráadásul UTP-n csatlakozik 100Mbit-tel, nem wifin, plusz a központi switch-em gigabites, úgyhogy bírja a terhelést. Minden másban olyan a sebesség, hogy feszülnek a kábelek, FTP-ről simán jön maximális sebességgel, amit bír a hálózat.

Össze kellene fogunk és naponta többször küldeni egy sablon reklamációs levelet nekik.

Benne vagytok? :)

(#1261) Exian válasza Exian (#1260) üzenetére


Exian
őstag

Mondjuk az igaz, hogy főleg a TV Box-szal vacakol a képminőség, PC-n webes felületen sokkal jobb szokott lenni. Viszont azon neg többet bufferel... De főleg csak este, gyerekek ha nappal a Kids-en néznek valamit, az mindig jó. Úgyhogy tényleg úgy tűnik, hogy időszak és nézett tartalom függő is a dolog. A népszerű tartalmak csúcsidőben jobban vacakolnak. Próbáltam már többször: pl amikor a Trónok Harca fullra akadozott és esett vissza a minőség, ugyanakkor más, kevésbé népszerű film gyönyörűen ment. Ez kizárja azt, hogy nálunk van a gond. Ezt kellene megértetni velük, bár nyilván tudnak róla, meg arról is, hogy nem tudják megoldani.

[ Szerkesztve ]

(#1262) Tomeeka28


Tomeeka28
aktív tag

Nekem egyik szobába CC, másikba Apple TV 4K... CC-n ugyan ez, amit írtatok, bufferelés, pixelesedés... Apple TV-n a 8 hónap altt max ha 5x volt vakami gebasz... de hogy ne emeljük azért piadesztádra az Apple és HBO kapcsolatát, Mac + Safari már 2 hónapja használhatatlan. Care válasza, használjak Chrome-ot (persze.. azért vettem Mac-et, hogy a sz@r chrome-ot használjam, de ez az én bajom)

[ Szerkesztve ]

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#1263) Exian válasza Tomeeka28 (#1262) üzenetére


Exian
őstag

A box tuti vacak, ez oké, mármint nem is támogatott elvileg. De nem mindig rossz azzal sem, ezért is érthetetlen. Illetve a box-szal minden más online tartalom kiváló, minőségre és minden tekintetben. Tehát a HBO a ludas.

(#1264) azbest válasza Tomeeka28 (#1262) üzenetére


azbest
félisten

Normál appoknál nagyobb buffert lehet használni, hogy kivédje az ingadozásokat. A cc esetén meg elég limitált a memória, így csak keveset lehet. Bár azt nézve, hogy a cc1 is támogatott 256MB rammal és a cc2 is döglődik folyton náluk 512MB rammal... Plusz erre rátesz, ha nem tudják optimálisan kihasználni a cc-t, hanem elpazarolják az erőforrásokat. A bufferelést az is kiválthatja, hogy a procit mással terhelik le és azért nem halad.

Egyébként mostanában ezért haszánlok inkább firetv sticket a hotelben youtubeozásra is. De ez ne ma cc hibája ezesetben, hanem az, hogy a hotel wifi leszakad és újracsatlakozik véletlenszerű időközönként és ezt egy app a nagyobb buffermérettel általában túléli, de a cc kifut a kis méretű bufferből és ezért folyton elakad. Mondjuk hbo go esetén a telefonos app is hamar lepusztult wifi szakadáskor, szóval lehet némi koncepcionális probléma is van a hbo fejlesztők oldalán, hoggy túl pici buffert használnak ott is ahol nem muszáj.

[ Szerkesztve ]

(#1265) #22718208 válasza #22718208 (#1253) üzenetére


#22718208
törölt tag

KEDD

Ma 2x 45 perc tartalom lefutott úgy ,hogy egyszer volt 2sec minőség romlás.
(ez számomra egyenlő a nullával , tehát ennyi abszolút nem zavar)

Szóval akkor hétköznap mégis csak elég az a 24-26 ms ping ??

Support elmondása szerint ,igen, lehet hogy ilyenkor elég!
Viszont hétvégén telítettebbek a szerverek ,akkor már 17ms pinggel hibátlanul futna a stream.

Na ezt ha valaki érti ,akkor az mondja el nekem is! Hogy a bánatba fog 7-8ms ping idő javulás hibátlan streamet adni telített szerverről!

Természetesen ,hogy részletes vizsgálatot tudjanak indítani,ahhoz küldjem el az összes firm. ver. számát, android verziót , meg kb. mindent! Enyhe túlzással még az anyám vércsoportját is be akarják kérni! Jaaaa, és még készítsek már egy videót is a stream hibákról!

Persze ,hogyne , nyilvál én a teljes havi dij ellenében leszek a bétatesztelőtök és mindig részletes logot készítek majd nektek!

De hát nekik csak néhány infójuk van szerver oldalon és nem látnak minden adatot.

WTF???

Hát oldjátok meg, hiszen tiétek a szerver , olyan logot csináltok amilyen jól esik nektek. Többek között azt is logolhatjátok,hogy mikor milyen minőségben tolta felém a szerver a streamet!

--------
Az a legszomorúbb az egészben ,hogy az ember tartósan fizetni akar érte ,hogy legálisan tartalmat nézhessen és egyszerűen nem lehet! Ez a vízfejű cég képtelen arra ,hogy rendes szolgáltatás adjon.
A hiba mindig a felhasználonál van, de szerencsére az a 2000ft is, amit én döntök el ,hogy hová utalok. Ha itt nem lesz hamarosan érdemi javulás ,akkor megyek más forrás után és oda tolom a kicsi pénzt.

(#1266) chaosmonger válasza #22718208 (#1265) üzenetére


chaosmonger
tag

Megértem hogy mérges vagy, de szerintem az sem megfelelő hozzáállás, hogy durrogunk, aztán ha együtt kellene működni a hiba elhárításán akkor meg elzárkózunk előle. Az hogy ilyeneket kértek tőled az az én szememben abszolút pozitív hozzáállás, én összettettem volna a kezemet ha más termékeknél hiba esetén ilyeneket kért volna tőlem a support.

És szerintem nem logolják, hogy nálad leesett a minőség, valószínűleg nem is látják, mert ez nem úgy működik hogy a szerver csökkentett minőségben streamel, hanem a kilens veszi azt vissza ha úgy látja hogy nem elég a sebesség. És közted és a szerver között rengeteg kapcsolódási pont/hibalehetőség van.

A megoldást én sem tudom, arra gondolok hogy ahhoz is köze van, hogy milyen környéken lakik az ember, mennyire sűrűn lakott, és mennyien HBO-znak a környéken.

Én december óta használom, eleinte nálam is voltak gondok, de most már hónapok óta tökéletes a minőség egész héten. Ez nálam azt jelenti, hogy amikor elindítok valamit, akkor 2-3 másodpercig sd-ben megy, majd beugrik a hd kép és úgy is marad a végéig.

Én egy kis városban lakom, és Samsung tv app-ját használom.

(#1267) #22718208 válasza chaosmonger (#1266) üzenetére


#22718208
törölt tag

Bocs ,igen félreérthető voltam,mert kihagytam azt az írásomból ,hogy hónapok alatt cirka 40db levelet válltottam velük.
Legalább 3* elküldtem az összes létező infót amit kértek. Szóval nem kevés időm ment már rá!

Már hogyne logolhatnák milyen stream jön hozzám.
Nem az én eszközöm kódolja real-time butára a streamet ,hanem azt kapom szerver oldalról.

Szóval logolható csak akarni kellene!
A vicc az ,hogy a legjobb minőségük is alig pár megabittel tolják és azt sem képesek terhelt időszakban tartani.

[ Szerkesztve ]

(#1268) chaosmonger válasza #22718208 (#1267) üzenetére


chaosmonger
tag

Oké, így jobban érthető :)

(#1269) Exian


Exian
őstag

Na én azt hiszem véget vetek végérvényesen a Box-os vacakolásnak. Régebben is írtam mindig, amikor valaki panaszkodott főleg Android alapú kütyük kapcsán, hogy rossz a minőség, akadozik, stb, hogy sokkal jobb PC-n használni. Aztán valahogy elkényelmesedtem én is, illetve vacakolni kezdett az asztali gépem, ezért elkezdtem az Android-os TV Box-ommal használni. Jó ideig jó volt, de az utóbbi időben katasztrófa volt.

Ma viszont összeraktam egy normálisabb PC-t (a régi állandóan fagyott, meg már gyenge is volt).

Ebben most van egy 6 magos CPU, 16 GB ram, SSD és egy valamilyen ATI HD Radeon VGA kártya.

Piszok jó a minőség így és EGYELŐRE semmi akadozás, minőség visszavétel nincs, persze messzemenő következtetést még nem tudok levonni, de a Box-szal már olyan volt, hogy másodpercenként ugrált a minőség, meg maszatolódott a kép, egyszóval egy trágya volt az egész, folyamatosan pocsék volt már a kép.

Most PC-n viszont a 15-20 másodperc kezdeti SD minőség után kiélesedik és onnantól kezdve masszívan jó a kép, nincs semmi visszaesés és akadozás.

Este majd a csúcsidőben kíváncsi leszek, hogy mit produkál a népszerűbb tartalmaknál!

Ha viszont olyan lesz mint régen volt PC-vel, akkor visszaszívok mindent, amit a HBO GO-ra írtam, hogy ők tehetnek róla, akkor egész egyszerűen arról van szó, hogy a Box-om lett már gyenge, mert lehet, hogy már eleve sokkal jobb minőséget tolnak, mint régen és lehet, hogy nem bírja a Box hardvere és ezért folyamatosan vissza kell vennie a minőséget.

Ha viszont így is előjön az esti vacakolás, akkor a PC-t is és a HBO GO-t is lehúzom a WC-n! :DDD :))

(#1270) arsenix válasza #22718208 (#1265) üzenetére


arsenix
tag

Kamuznak ossze vissza. Az igazsag az, hogy nem birjak a szerverek.

Nekem 7ms allandoan a ping, stabil 250mbit a net, ethernet kabelen kozvetlenul, megis van, hogy tokeletes a stream, aztan masik napon akadozik szar, stb.
Ha ezt tapasztalom, azonnal kilepek es benyomom a speedtest-et, illetve youtube-on egy 4k-s tartalmat. Erdekes modon ilyenkor doccenes nelkul megy a 4k stream, pedig az HBO support nekem is azt mondogatja hogy szar a netem...

A masik amit ki szoktam probalni, hogy ha akad az HBO stream, bezarom a filmet es elinditok egynzsir ujat. Erdekes a zsir uj rogton megy akadas nelkul, amire az az elmeletem, hogy a tartalmak priorizalva vannak a szerveren(annak alapjan hogy varhatoan mennyien fognak rakattintani), de emiatt egyszer mar le lettem itt szolva itt a forumon h hulye vagyok.

(#1271) Exian válasza arsenix (#1270) üzenetére


Exian
őstag

Nem vagy hülye. Szerintem is van valami ilyesmi, de ezt már én is írtam: bizonyos tartalmak full akadoznak időnként, mások meg tökéletesen mennek ugyanabban az időben.

De ettől függetlenül, amit az előbb írtam, az igaz, hogy nálam a Box-szal eleve rosszabb a minőség, mint PC-n, és jobban akadozik is, legalábbis most úgy tűnik, hogy összeraktam az új gépem. Mindegy, hanyagolom a Box-ot, TV-re és projektorra is rá van kötve ugyanúgy a PC-m is, este ezzel fogom már próbálni, akkor kiderül. A Box az már hetek óra rettenetes minőségben tolta, most kiderül, hogy más eszközön milyen lesz. PC-vel nem tudtam már az utóbbi hetekben próbálni, mert állandóan fagyott-újraindult a régi gépem. A laptopom meg eleve kevés hozzá, azon alapból akadozik minden más is.

[ Szerkesztve ]

(#1272) BornToBePuli


BornToBePuli
aktív tag

Igen, bizonyos felhasználókat átrak egy gyengébb "felhasználókkalkib@szós" szerverre.

[ Szerkesztve ]

Read only felhasználó

(#1273) #22718208 válasza #22718208 (#1265) üzenetére


#22718208
törölt tag

Szerda

20.30 -kor megkezdett Válaszcsapás 5/7 átlag 4-7 percenként hosszabb-rövidebb időre visszaesést produkált. Volt hogy másodpercekre brutálisan csúnya minőségre lement a minőség.

Eközben a net , most is vígan és dalolva működik és semmi baja.

Tehát az erős kedd után ma a szerda csúnyán elbukott.

[ Szerkesztve ]

(#1274) drpele válasza #22718208 (#1273) üzenetére


drpele
senior tag

Én is leveleztem a supporttal, s két dolgot kértek:
-töröljem a telefonon az HBO GO alkalmazás cache-ét
-s nyomjak egy 30 másodperces factory defaults reset-et a chromecast-on.

Mindkettőt megcsináltam, majd megpróbáltunk megnézni egy Terápia epizódot. A film feléig szinte végig maszatos, SD minőséget produkált Chromecast-en, majd végül elkezdett nézhetetlenül pufferelni.

Ekkor átváltottam PC-s böngészőre, s azt tettem ki HDMI-n a TV-re. Így egyből megszűnt az összes probléma, végig éles maradt a kép, jó volt a felbontás.

Felvehetnének már egy fejlesztőt, aki ért a Chromecast-ek lelkivilágához...

[ Szerkesztve ]

"Mily különös a mi helyzetünk, a Föld gyermekeié. Csak rövid látogatásra van itt mindenki. Nem tudja miért, de néha azt hiszi, hogy sejti." - Albert Einstein

(#1275) tuki2200 válasza #22718208 (#1265) üzenetére


tuki2200
senior tag

Nekem az elmult ~6honapban semmilyen problemam nem volt, pedig szinte napi hasznalatban van 2 TV-n is a nativ okosteves app-al(mind2 Samsung smart tv, az egyik felso kategorias a masik kozep) a netem UPC 500-as, connectbox wifi-jevel hasznalva, ugy, hogy az egyik TV egy emelettel lejjebb van.. Mobilon egy Galaxy S8-on meg egy Iphone X-en van hasznalva, mind2 korlatlan Telekomos netes, ezek is szep keppel betoltenek azonnal es akadasmentes MINDIG

(#1276) Exian


Exian
őstag

Na.

Egész este néztük az említett új, sok processzoros sok gigaramos :) új gépemen a HBO GO-t. Hibátlan volt mindvégig, bármit is néztünk. Akadozás semmi sem volt, minőség visszaesés úgyszintén semmi.

Ha ez így marad masszívan hosszabb időre, akkor el kell könyvelnem ISMÉT, hogy nem mindegy, mivel használja az ember. Régen én már áradoztam róla, hogy PC-ről a legjobb, ez úgy tűnik most is igaz még változatlanul.

De még nem iszok a medve bőrére előre, teljen el pár nap. Jelentkezem mondjuk egy hét múlva.

(#1277) Tomeeka28


Tomeeka28
aktív tag

Azért mostanában már használahtó a CC is, nem tökéletes, de nincsenek már indítás előtti 3-4 perces töltési idők. Tavaly novemberben nálam pl. ilyen volt, ezért is döntöttem az Apple TV mellett. CC egy költségatékony megoldás, kell vállalni kompromisszumokat.

A care-ről annyit, hogy mikor én is bejelentettem a hibát, kérték a TV gyári visszaállítást :F :F holott a CC-nek semmi köze a TV-hez...

Véleményem szerint a hibák nagy részét a CC okozza, illeteve a nem megfeleő optimalizálás. (sok gyártó, egy rendszer, ez egy pár éve még az androidnak is gondot okozott), talán 1-2 éven belül ez is megoldódik, illetve egy 4K-s CC-n gondolom már nincsenek ilyen hibák. CC1, CC2 nem mai technológia nem csoda, ha néha laggol.

[ Szerkesztve ]

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#1278) JKalo


JKalo
tag

Vu+ Solo 4k-n az HBO Go-t elö lehet csalogatni valahogy, úgy mint pl. ps3-on?
Tudom, hogy nem létezik hivatalos platform a vu-ra ...

(#1279) Alex91


Alex91
félisten

Most jol erzekelem, hogy van olyan film, ami 1 evet sincs fent? A Verdak 3, Szamolas joga pl.

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#1280) BornToBePuli válasza JKalo (#1278) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Esetleg kodi vagy böngésző.

Read only felhasználó

(#1281) #22718208 válasza Tomeeka28 (#1277) üzenetére


#22718208
törölt tag

Nem tudom mit bénáznak a cc -vel.
Nem gondolom ,hogy atomfizikust kellene alkalmazniuk egy stream lejátszáshoz.
De nem hogy a stream lejátszás rosszalkodik néha, hanem a feliratok árnyékását , vagy hátterezését sem oldják meg kb. fél éve.(vagy még régebbről. nekem ekkor mondták ,hogy folyamatban van)
Válaszuk az ,hogy ez nem olyan egyszerű , mert a cc-t még a google is fejleszti és változtatnak ezt azt rajta.
Lényeg ,hogy mindig van mire fogni, de náluk minden a legnagyobb rendben.

Hozzáteszem ,hogy pl. a bubble upnp úgy megy a cc2-n mint a szellő. A feliratot úgy hátterezem ,ahogy kedvem tartja. Persze már nagyon régóta , mert úgy látszik a hbo-n kívül ezt más meg tudja oldani.De még úgy is ,hogy a google ezt fejlesztgeti és válltoztaz ezt azt.
Eközben a bubnle upnp úgy teszi a dolgát ,hog nem is emlékszem mikor volt hozzá frissítés.

Továbbra is az a véleményem ,hogy vagy a gyenge szervereik okozzák a gondot, vagy esetleg a drm körül van valami ,amit nem tudnak optimalozáni és megakasztja.
Ezt alátámaszthatja az is ,hogy bár nem sokszor, de tartalom indításkor / pause-play gomb lenyomására volt már hogy resetelt az eszköz.

Az viszont tuti hogy egyéb netes forrásból a cc2 gyönyörűen tud tartalmat lejátszani órákon kereszsztül.

Nagyon hajlok rá,hogy elválnak útjaink, legalábbis egy időre.

Nekem csak 5xxx szériás tv van. Ezen az app katasztrófa.
Igazából nem is fogok soha drágábbat venni, mert annyira nem izgat az egész tv hype ahogy van.

Apple tv-t megint nem veszek ,mert indokolatlanul túlárazott minden termékük.

Asztali gép nincs, laptopból meg csak egy viszonylag gyengécske, de arra már épp nem elég ,hogy hdmi-n szépen lejátsza a tartalmat a hbo-tól.

Xbox one ,,lehetne még ami szóba jöhet , de arra meg ugye nincs app , az edge meg nem játszik le tőlük semmit.

Max egy cc 4k jöhetne szóba hirtelen ,de zsákutca szaga van annak is.
Hiazen ha a cc2 esetleges app optimalizálatlanság miatt szarakodik, akkor nyilván való ,hogy a cc 4k is optimalizálatlan appot kap. Ezt viszont ismét hardverből kell leküzdenie , ami lehet hogy most épp menne neki, de egy drissítéssel szétkúrják azt is.

[ Szerkesztve ]

(#1282) Exian


Exian
őstag

2. este PC-vel. Tökéletes, tűéles kép, semmi akadozás vagy minőség visszaesés. Olyan a minőség, mintha letöltött HD tartalom lenne. Mondhatni pazar. Az Android Box-ommal sosem láttam ilyet. Hanyagolom is örökre, ezentúl megint csak PC-n nézzük, ahogy régen is. Vezeték nélküli kis picike billentyűzettel használom, így nagyon kényelmes. Ott van a tv közelében, DVI kinenettel van dugva a TV HDMI bemenetére, át megy a hang is.

[ Szerkesztve ]

(#1283) chaosmonger válasza Alex91 (#1279) üzenetére


chaosmonger
tag

Olyan is van ami csak pár hónapig van fent, kb. addig amíg a normál HBO-n is. Pl. az Ébredő Erő ilyen volt.
Van ami meg többször is felkerül a kínálatba, A Logan -farkas-t már vagy háromszor láttam a 'Hamarosan' szekcióban.

(#1284) Alex91 válasza chaosmonger (#1283) üzenetére


Alex91
félisten

Ertem. Azert legalabb betarazhatnanak regebbi filmekbol is, amit nem vesznek le.

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#1285) chaosmonger válasza Alex91 (#1284) üzenetére


chaosmonger
tag

Gondolom ez is pénz kérdés, hogy mit mennyi időre tudnak megszerezni. Egyébként én is örülnék több régi filmnek.
De még az egész régiek is lekerülnek egy idő után, pl. nagy kedvencem egy E.A.Poe történet feldolgozás, Vincent Price-al a főszerepben, a Kút és az inga 1961-es, és az is eltűnt már sajnos.

A saját gyártású sorozatok állandóak csak.

(#1286) LouiS22 válasza chaosmonger (#1285) üzenetére


LouiS22
veterán

A film- és streamjogok már csak ilyenek.

Egyébként oda is van írva, hogy mi meddig érhető el a kínálatban.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#1287) #22718208 válasza Exian (#1282) üzenetére


#22718208
törölt tag

Lehet hogy átállok én is a pc vonalra.

win10+edge kombóval szépen játsza a tartalmakat.

Win7 alatt ez nem volt elmondható.

(#1288) erahurka válasza #22718208 (#1287) üzenetére


erahurka
félisten

Az Edge nekem is bevált a próbahónap alatt. Annyi hogy olykor kitalálta sorozat rész közepén hogy nem lejátszható a formátum.

(#1289) Exian válasza #22718208 (#1287) üzenetére


Exian
őstag

Maximálisan támogatom! Egész egyszerűen webre optimalizálták szerintem ezt a legjobban, és azt a felületet/rendszert tartják szerintem a leginkább karban és naprakészen.

Igen, én is úgy tapasztaltam az elmúlt 1-2 napban, hogy Edge alatt valamiért jobb. Illetve főleg az az oka nekem, hogy az Edge-el használom és nem pl. Chrome-ban, mert egész egyszerűen Chrome alatt nincs kép (Youtube-on sem), amennyiben be van kapcsolva a Hardveres gyorsítás. A VGA kártyám drivere vacak szerintem és nem támogatja (régi Radeon, de szeretem, mert a hangot is átnyomja DVI-HDMI kábelen így nem kell külön kábeleznem a hangot is a TV és/vagy a projektor felé). A hardveres gyorsítás kikapcsolásával mennek a videók és van kép, viszont úgy meg akadozik néha és nem olyan "fluid" a kép, hiszen olyankor csak a CPU dolgozik, a VGA kártya csak ócska megjelenítőként funkciónál.

Szóval szerintem érdemes egy kis PC-t beállítani erre a feladatra, lehet nagyon jó vezetéknélküli távirányítókat vagy pl. Fly Mouse-t venni fillérekért kínából, vagy kis touchpados billentyűzetet használni, mint amit én is használok.

Hardver tekintetében nekem elég volt korábban egy sima egyszerű 4 magos AMD procis gép 2 GB rammal is. Azzal is szépen ment. Csak az a gépem alaplaphibás lett (állandóan fagyott-resetelt, szerintem a RAM slot megnyekkent, ezért memóriahiba miatt csinálta), így lett most egy FX 6300 6 magos AMD CPU, meg másik alaplap, meg - bár tök felesleges - tudtam bele rakni 16 GB ramot, amit az életben nem fogok kihasználni :) 4GB ram bőven elég erre a célra...

[ Szerkesztve ]

(#1290) chaosmonger válasza LouiS22 (#1286) üzenetére


chaosmonger
tag

Hova? Én nem látom csak annak ami már felkerült az 'Utoljára elérhető' csoportba.

(#1291) drpele válasza drpele (#1274) üzenetére


drpele
senior tag

CC2-n korábban nálam is a használhatatlanság határán volt az HBO GO, s az égvilágon mindent (s mindenféle beállítást) kipróbáltam, amit csak lehetett, de semmi nem használt.

Utolsó lehetőségként rendeltem egy LAN adaptert, hátha...
2 napja használjuk a CC2-t LAN-on, s azóta gyakorlatilag hibátlan a lejátszás. Pedig előtte 5GHz-es WiFi-n volt a Chromecast, 2m-re a routertől (minimális válaszidővel, s 100Mbps feletti átviteli sebességgel), de hiába.

Értetlenül állok a jelenség előtt, de örülök, hogy sikerült megoldani a problémát (ami kizárólag az HBO-t érintette a CC-n, s minden más tökéletes volt rajta).

[ Szerkesztve ]

"Mily különös a mi helyzetünk, a Föld gyermekeié. Csak rövid látogatásra van itt mindenki. Nem tudja miért, de néha azt hiszi, hogy sejti." - Albert Einstein

(#1292) Bazsa74


Bazsa74
tag

Sziasztok!
Tudtok segíteni? Eddig Huawei Mate 9 telefonon gond nélkül tudtam nézni az hbogo-t. Egy hete telefont cseréltem Nejemmel, most Huawei Mate 10 pro van. Mindkét telefon újra lett húzva. Azóta egyik eszközön sem tudok lejátszani, drm hiba miatt. Azt kéri indítsam újra, de nem segít, ahogy a cache törlés és az újratelepítés sem. Telekomos előfizetésen keresztül használom. Olvasgattam a fórumot de nem akadtam ilyesmi megoldásra. Köszönöm ha segítetek.

Off

(#1293) Kiskutya válasza Bazsa74 (#1292) üzenetére


Kiskutya
veterán

Nekem is mate 10pro van, ,megnéztem nálam tökéletes. Próbáld meg leszedni az appot majd újra rakd fel.

hmm...

(#1294) Alex91 válasza Bazsa74 (#1292) üzenetére


Alex91
félisten

Hany eszkoz van beregiszralva?

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#1295) Bazsa74 válasza Kiskutya (#1293) üzenetére


Bazsa74
tag

Próbáltam, nem segített :F

Alex91, 3. A tv és a két telefon

Off

(#1296) Bazsa74


Bazsa74
tag

Na pont lejárt az idő a szerkesztésre. Van egy LG G2 itthon. Azon is ugyanez a gond. Nem hagyott most nyugodni. Kipróbáltam mobilnettel. Semmi gond. Megint a upc nettel lesz a gond. Egyszer már volt ilyen, akkor azt írta nem magyar ip címről próbáltam elindítani. Van egy gyanum megint valami hasonló lesz.

Off

(#1297) cigam válasza Bazsa74 (#1296) üzenetére


cigam
félisten

Nézd meg pl. a whatismyip.com-on, hogy nem tettek-e át IPV6 címtartományra. Ellenpróbaképpen egy ingyenes(próbaidőszak) VPN kapcsolaton is kipróbálhatod.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#1298) Bazsa74 válasza cigam (#1297) üzenetére


Bazsa74
tag

Köszi a tippet. Annó érdekes volt hogy az ip cím ellenőrzés pécsi címet mitatott, de a hbogo mégis nem magyar íp-t írt. 12 hívás után, mikor már nagyon durván beszéltem velük, váltottak ip-t és lám megoldódott. Most elég volt két újraindítás és helyrejött. Köszönöm a segítséget mindenkinek. :R

Off

(#1299) kenand


kenand
veterán

Nálam is egy telefonon DRM hibát ír, más eszközről megy, telefon az 5. eszköz mennie kellene...
Mivel ipadről, boxról megy nem lehet ip hiba (de engem is szívatott azzal korábban, kábelmodem kikapcs 1 órára, majd kaptam új ip-t)

[ Szerkesztve ]

(#1300) bandi0000


bandi0000
nagyúr

sziasztok

aktiváltam az ingyenes próbát, de jól értelmezem ,hogy ha nem valami külső szolgáltatón keresztül fizetek elő, akkor nem tudom össze lőni a TV-án lévő HBO GO progival?

Xbox One: bandymnc

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.