Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5001) K Norbi válasza Luissimo (#5000) üzenetére


K Norbi
addikt

Értem, köszönöm :)

(#5002) djpundro válasza azbest (#4998) üzenetére


djpundro
aktív tag

18.8 as kodi ,es hdmi kabelen megy .kodiba hol alitasz es hogyan a kesleltetest?1080p x 50 herzen kell hogy aljon ,nem?

Player: Samsung UBD-K8500: TV :Sat Receiver Vu+ Duo : Philips 65oled754 Avr : Denon avr x2400h . SOUNDSYSTEM :Teufel Ultima 40 Surround- Nas: Synology DS118

(#5003) LouiS22 válasza Luissimo (#5000) üzenetére


LouiS22
veterán

Más kérdés, h kb 1000 forinton fillérbaszni van-e értelme. Szerintem.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5004) repvez válasza LouiS22 (#5003) üzenetére


repvez
addikt

üdv , arra van valami megoldás, hogy ha külföldön akarom használni a szolgáltatást amit magyarországon elöfizettem?

a tV-n otthon tudom használni, de a laptopon vagy a mobilon nem ha külföldre megyek, azt gondoltam, hogy azért go , meg a netflix is azért van mindenhol elérhető, hogy nem lesz neki ilyen akadlya használni ha egyszer elöfizettem rá.

DE most amikor be akarok jelentkezni a weblapon akkor kiirja, hogy nem magyaroszágon tartózkodok és igy nem enged.

ugyan ez a helyzet a mytelenor TV és a netflxel is.

(#5005) Luissimo válasza LouiS22 (#5003) üzenetére


Luissimo
veterán

Persze,
De van, akinek nincs az a kis pènz ami nejönne jòl :D

(#5007) azbest válasza repvez (#5004) üzenetére


azbest
félisten

Attól függ mit jelent a külföld. Eu-n belül tudod használni máshol is a szolgáltatásokat. Gondolom eu-n kívülre jársz és azért nem engedi.

(#5002) djpundro
audio offset néven fut, akár lejátszásonként de akár központilag is állítható. De mivel nálam a gen2 sticken nem volt késés, így valami más lehet nálad a baj. Nálam teljesen alapértelmezett beállításokkal megy azt hiszem. Még az adjust display refresh rate sem volt bekapcsolva a settings /player/ video részen. Esetleg a sync playback to displayt megpróbálhatod. De azt csak te tudhatod, hogy bármi nálad el van -e állítva alapértelmezettről. Esetleg kezd egy reset to defaulttal a kodin belül.

[ Szerkesztve ]

(#5010) K Norbi válasza LouiS22 (#5003) üzenetére


K Norbi
addikt

1890 Ft/hó :U [link]

2 ezret hol ér ez a fos..

[ Szerkesztve ]

(#5011) RetepNyaraB válasza K Norbi (#5010) üzenetére


RetepNyaraB
veterán

Mondjuk semmivel sem tartom rosszabbnak a Netflixnél, ahol 3,2k az a szint, amire már érdemes pénzt kiadni :U
A kettő együtt 5 rugó, igen. ÉS sok dolog lesz, amit így is csak virágboltban találsz meg, hacsak nem akarsz még 2-3 streamerre előfizetni. Döntés a tied, de a két rugót egyébként úgy költöd el a boltban, hogy észre se veszed...

[ Szerkesztve ]

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

(#5012) K Norbi válasza RetepNyaraB (#5011) üzenetére


K Norbi
addikt

Azt se tudom mi az a Netflix :DDD

Nem nekem lesz.
Tiszta szemét amit adnak..
Nézhetetlen kategória. Mozikba is mik mennek?

Van pár jó sorozat annyi.
Youtube on élem ki magam. :D

Sony tv m 1.5 éve ki van húzva a konnektorból [link] [link]
:DDD

[ Szerkesztve ]

(#5013) totron válasza repvez (#5004) üzenetére


totron
addikt

Hol jársz? Most már végképp érdekel. :)

(#5014) Somatom válasza K Norbi (#5012) üzenetére


Somatom
veterán

Nem értelek. A nézhetetlen szemét féláron is nézhetetlen szemét marad. Attól, hogy megosztjátok a költségeket, a repertoár nem változik.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#5015) LouiS22 válasza K Norbi (#5010) üzenetére


LouiS22
veterán

Segítek. TE magad írtad ,hogy többen néznék. Következő posztban ott van,hogy egyszerre keteten tudják nézni. 1890 osztva kettővel 945 forint, amit kerekítettem és kb 1000 forintnak írtam.

De szerintem neked nem való a streaming.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5016) repvez válasza totron (#5013) üzenetére


repvez
addikt

Eu-n kivül . eddig eu-n belül használtam a TV-n. ott muködött, most ki akartam probálni laptopon is , de nem engedte,
azt hittem, hogy az applikácio vagy a weboldal volt a gond,de ezek szerint csak ,hogy eu- belül vagy kivül vagyok.
és ,most egy kicsit hosszabban leszek távol igy szerettem volna valahogy elütni az időt, meg megnézni a farkas gyermekeit.
És gondoltam , hogy hamár a nevében is a Go szerepel akkor nincs ilyen területi megkötés és a világon bárhol használhatom, ha van elöfizetésem és legalább egy wifi kapcsolatom.

(#5017) LouiS22 válasza repvez (#5016) üzenetére


LouiS22
veterán

A jogok területekre vannak korlátozva. Ezért nem tudod megnézni. Mondok egy egyszerű példát: foci. Azt országonként értékesítik és nem véletlenül: így lehet a legtöbb pénzt kiszedni belőle. A szórakoztatóipar kőkemény üzlet, nem jóléti intézmény.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5018) Gondics


Gondics
csendes tag

Aki szenvedett LG tévén, hogy a HBO GO nem indult el a stream annak jó hír, hogy megjött a hibajavítás. Nekem ma feissült a hibás 05.20.03 szoftver verzióról a javított 05.20.04-es verzióra. Működik rendesen!

(#5020) totron


totron
addikt

Web: username hova tűnt? Másnak is hiányzik? Jobb felső sarok.

(#5021) pethYeti


pethYeti
addikt

HBO twitteréről infó, hogy 2 év utána ha minden igaz ma frissül iOS-en az app... Elméletileg támogatja majd az új iPad-ek képarányát. Röhejes ezt leírni is, hogy ennyi időbe telt.

(#5022) l.skywalker válasza pethYeti (#5021) üzenetére


l.skywalker
Topikgazda

Na majd ha megjelenik Xbox One-ra is az app európában akkor leszek elégedett :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#5023) pethYeti


pethYeti
addikt

És tényleg kint az update. Offline lejátszás is bekerült :C

(#5024) LouiS22 válasza l.skywalker (#5022) üzenetére


LouiS22
veterán

Arra azért várhatsz még egy ideig.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5025) bigacsiga962


bigacsiga962
tag

Sziasztok

Lehet írtátok de nem találom Milyen minöségben ad a HBO Go Hd vagy csak sd illetve hang milyen rajta
?
Köszi és elnézést

(#5026) LouiS22 válasza bigacsiga962 (#5025) üzenetére


LouiS22
veterán

HD és sztereo. De ha rákerestél volna a keresővel, biztosan kidobta volna ;)

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5027) azbest válasza bigacsiga962 (#5025) üzenetére


azbest
félisten

A sima hivatalos telefonos app a legtöbb készüléken sd, nem tudni mi alapján lehet talán néhány telefonon hd.
Androidtv rendszeren az oda való hivatalos app, valamint a chromecast mód az hd.
A nem hivatalos kodi addonos nézés is hd. Ja és persze, ha valami okostévés beépített app, az is biztosan hd. A filmek amennyire láttam egységesen 25fps--sel mennek. A hang tényleg sima stereo.

Ja és a hd-t úgy értem, hogy a legtöbb tartalom már full hd, persze lehetnek még 720p-sek is. A telefonok és tabletek többségén meg 540p lehet.

[ Szerkesztve ]

(#5028) Juhagpl


Juhagpl
csendes tag

Sziasztok,
21en volt egy android tvs hbo go frissites, nekem azota kilepett es nem jon be az aktivalo kod a belepeskor. Van net, legujabb szoftver mindenhol de nem adja ki a kodot amit a weben beirhatnek. Volt mar ilyen valakinel?
a tv egy sony 55 xf9005.
koszi elore is

(#5029) azbest válasza Juhagpl (#5028) üzenetére


azbest
félisten

próbáld törölni és újra feltenni, de az is lehet simán csak áramtalanítani kell a tévét, hogy egy teljes valódi újaindulást csináljon

(#5030) Kaba válasza Juhagpl (#5028) üzenetére


Kaba
veterán

Az előbb javasoltak nem segítenének,akkor helyezd a Tv-t az áramtalanítás után vissza alaphelyzetbe ,majd telepítsd a Hbo Got -t újra.

[ Szerkesztve ]

(#5031) Juhagpl


Juhagpl
csendes tag

Ezek nem sikerultek. Meg varok az hbo valaszara, ha semmiertelmeset nem mondanak akkor megcsinalom az alapbeallitast. de volt nektek is ilyen mar?

(#5032) RetepNyaraB válasza Juhagpl (#5031) üzenetére


RetepNyaraB
veterán

Ezek az összeakadások elég gyakori idegesítő faktorok - sajna bármely alkalmazás, vagy rednszerfrissítéskor beakadhat a hiba. A teljes áramtalanítás és reinstall a legegyszerűbb megoldás, írogatás és esetleges szervíz előtt. A hbo falhasználói kapcsolattartása amúgy sem khm... a leggördülékenyebb.

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

(#5033) glacious


glacious
addikt

Sziasztok!

Tegnap elfelejtettem lemondani a 7 napos próba előfizetést, de mivel egyszer használatos revolut kártya van megadva, nem tudták levonni az esedékes díjat, ugyanakkor az előfizetés aktív lett és van számla is. Most nem tudom lemondani, mert hibát ír ki.

Érdemes ezzel foglalkozni, vagy sztornózzák automatikusan?

[ Szerkesztve ]

(#5034) Juhagpl


Juhagpl
csendes tag

Csinaltam egy alapbeallitast de semmi valtozas..... ugyanugy nem jon be kod az aktivalas soran... barmi mas otlet?

(#5035) LouiS22 válasza glacious (#5033) üzenetére


LouiS22
veterán

A kérdésedben benne a válasz: ha kártya mögött lévő számlán nincs fedezet, akkor levonni sem tudják. Szóval egyszer nekik is fel fog tűnni ,hogy valami nem stimmel és akkor megszűnik a hozzáférésed. Ha meg nem... Akkor van ingyen HBO GO-d ;)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5036) Kaba válasza Juhagpl (#5034) üzenetére


Kaba
veterán

Az is lehet,hogy az új szoftververzióban van valami hiba.Próbáld meg a régi verziót visszaálítani.Vedd fel a kapcsolatot a Sonyval,talán ők tudnak valami megoldást.Megkérdezheted még a Sony tv-s topikban is,lehet valakinek volt ott ilyen problémája.Végső megoldásként még marad az androidos box,vagy a chromecast.

(#5037) glacious válasza LouiS22 (#5035) üzenetére


glacious
addikt

Feltöltöttem, ha levonják és ezek után se tudom majd lemondani, vagy a fordulónapig nem vonják le, akkor megkeresem az ügyfélszolgálatot.

(#5038) erdey_a válasza glacious (#5037) üzenetére


erdey_a
őstag

attól, hogy a virtuális kártya már nem is létezik, vagy egy adott számlán nincs pénz, az HBO követelése feléd jogos. tehát ha nem szeretnél meglepetéseket (miért is szeretnél) és jogkövető módon akarsz eljárni (miért ne akarnál), akkor fizesd ki a hónapot, aztán pedig mond le.
más helyes megoldás nincs.

Vérboci

(#5039) glacious válasza erdey_a (#5038) üzenetére


glacious
addikt

Igen ez a tervem, hogy rátettem a pénzt és várom, hogy megoldódjon. Mást egyelőre nem tudok tenni.

[ Szerkesztve ]

(#5040) erdey_a válasza glacious (#5039) üzenetére


erdey_a
őstag

jaja, esetleg hívd fel holnap az ügyfélszolgálatot, hogy mit javasolnak

Vérboci

(#5041) glacious válasza erdey_a (#5040) üzenetére


glacious
addikt

Na minden okés, sikerült levonniuk, most nézem tovább a Raised by wolvest :)

[ Szerkesztve ]

(#5042) buci30


buci30
addikt

Jól le lett frissítve az HBO go gratulálok nekik

A csúszka jó lett.

- De minden indítás után kidobb teljesen es ujra be kell jelentkezni.

- Apple Lightning Digital AV Adapter iPhone 8 esetében nem viszi a képet at a tévére vagy ha igen akkor pár perc es megakad a film.
iPhone 11pro max-nal ez a része jó.

Ezek valakinél vannak es megoldás?
Már ujra tettem az app de akkor se.

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#5043) buci30 válasza buci30 (#5042) üzenetére


buci30
addikt

Már megvan közbe az email cím kellet újra és mentés!

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#5044) DaDa


DaDa
senior tag

Sziasztok, tudtok abban segíteni, hogy Digi alatt a HBO1, 2, 3 esetében miért van az, hogy a magyar felirat (ahol van) nem látszódik. Az összes többi (angol, cseh, román..) igen csak a magyar nem pedig kiválasztani ki lehet. Tv-n már minden lehetőséget át néztem. 3 tévén is próbáltuk és ugyan úgy nem megy. Jó lenne ha mene mivel nagyothalló vagyok és örülnék ha lenne. Minden nyelv előjön csak a magyar nem. Digi lepattintott, hogy a HBO-hoz forduljak. Bár szerintem ők nem sugározzák a magyar nyelvet a szinkronos tartalmakhoz.

Akinek Digi CI kártyás HBO előfizetése van megnézné, hogy megy e neki a magyar felirat a szinkronizált filmek alatt? Főleg hbo2 és 3 ad ilyen filmeket és lényeges, hogy szinkronizált legyen.

Előre is köszönöm a segítséget.

"A világ különleges és bonyolult, akárcsak egy pók hálója. Ha megérinted egy fonalát, remegése végigfut az összes többi szálon. Mi nemcsak megérintjük a hálót, hanem bele is szakítunk!" - Gerald Durrell

(#5045) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok! Valaki tapasztalt már olyat, hogy friss regisztráció után szépen bejön a HBO Go tartalom, de semmit nem tud lejátszani? Samsung TV-n az HBO Go app-ban kiválasztok egy filmet, kattintok a lejátszásra, fekete kép jön be. Android telón HBO Go app-ban ugyanezt eljátsztva azt írja, hogy "hiba történt".

(#5046) Menotti


Menotti
aktív tag

Öcsém Sony Kd-65xg8096 tipúsu tvjén pár napja ugyanez a hiba.
Valakinek ötlete?

(#5047) Canonfan


Canonfan
senior tag

Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy nektek mi a tapasztalatotok az HBO GO-val a MI Boxon?
Nekem most egy Xiaomi MI Box3 van már több éve és amire kell eddig elég volt.
Viszont adva van egy olyan problémám, hogy az HBO GO nem igazán akar működni. Pontosabban már korábban volt egy olyan gondom hogy egyszerűen nem tudtam aktiválni az HBO GO alkalmazást, egyszer csak kiírta hogy aktiváljam de nem tudtam mert hibaüzenettel nem ment tovább akármit csináltam gyári visszaállítás többször is de semmi. Akkor leveleztem az ügyfélszolgálatukkal akik maximálisan segítőkészek, de az volt csak a megoldás hogy jelezték a fejlesztőknek a hibát. Aztán később megjavult, úgy hogy reset után legalább tudtam aktiválni, de így is időről időre resetelnem kellett a boxot más appot ezért fel sem tettem rá.
Most sajnos szintén elszállt, most hibaüzenet sincs. Látszólag működik de nem tudom aktiválni akármit csinálok.
Semmilyen hibaüzenet nincs, hiába fogadja el az aktiváló kódot telefonon/böngészőben sikeres az aktiválás, csak a boxon nem aktiválódik az alkalmazás, egyszerűen nem lép tovább az aktiváló képernyőről. Bár ezt sem értem mire kell ez a macera amúgy böngészőben és telefonon bejelentkezek és megy, csak az androidtv appal van ez az aktiválás hercehurca, nem is értem miért nem csinálták azt is meg úgy hogy bejelentkezek és működik mint a több esetben.... :F

Az ügyfélszolgálattal is leveleztem, most is segítőkészek voltak de most sem tudtuk megoldani megint ment a fejlesztőknek kivizsgálásra.
Úgyhogy most telefonról chromecastal nézem ez legalább úgy néz ki megy gond nélkül.

Ezért azt szeretném megkérdezni tőletek, mit javasoltok, nektek volt már hasonló, és ha igen mi volt a megoldás?
Gondoltam arra is már hogy vennék m egy a Mi Box S-t annyival talán előrébb vagyok vele hogy az már úgy jött ki hogy megy rajta az app, de úgy tűnik hbo gond lesz mert vannak akiknek gond nélkül működik mi box 3-on és s-en is. Bár ez azért gáz szerintem hogy nem mókolni akarok vele, nem rootolt vagy aliexpressen rendelt noname boxon próbálkozok életre kelteni, hanem egy hivatalos androidtv-t futtató hivatalosan támogatott eszközön nem tudom használni és megoldani sem, másoknak meg gond nélkül megy ... :F

Persze kipróbáltam már sok mindent, az ügyfélszolgálat már többször is törölte az eszközkezelőmet, alaphelyzetbe állította a fiókomat tanácsukra már sokszor újratelepítettem az alkalmazást, adatait töröltem factory reseteltem jó párszor a boxot is de semmi...

Volt aki azt tanácsolta hogy próbáljam meg másik e-mail címmel egy új előfizetéssel de ezt még nem léptem meg.

Úgyhogy most telefonról átküldve működik csak de ez nem az igazi, ezért szeretnélek megkérdezni titeket hogy nektek volt-mát ilyen illetve létezik rá megoldás vagy barátkozzak meg a chromecastttal?

Válaszotokat és bármilyen infót előre is köszönök! :R

(#5048) azbest válasza Canonfan (#5047) üzenetére


azbest
félisten

Neked amúgy közvetlen előfizetésed van vagy valamelyik kábleltévé szolgáltatónál lévő hagyományos előfizetés mellé járó hbo go? Csak azért kérdem, mert régebben a közvetlen előfizetést máshogy kezelték és nem tudom jelenleg is van-e különbség köztük, de előfordulhat. Nekem más szolgáltatón át van előfizetésem, ami hiba nélkül megy.

Mit jelent az, hogy nem tudod aktiválni?
Kiválasztod a szolgáltatódat, kiírja a kódot.
Akár egy mobiltelefonos böngészővel (én chrome-ot használtam) az aktiválós címet megnyitottad és beléptél, bepötyögted a kódot és kiírta, hogy sikeres?
Jól választottad ki a szolgáltatódat vagy hogy közvetlen előfizetésed van-e a boxon?

Ha a böngésző azt írja, hogy sikeres, akkor utána nem történik semmi a box képernyőjén? Nem az interneted van elállítva valami olyan módon ami bekavar? Valami reklámblokkoló app a boxon vagy a routereden? Azok máskor is okoztak problémát már.
Próbáltad esetleg úgy, hogy a rendes neted helyett mondjuk mobilnetet osztom meg a telefonról és arra lépsz fel az aktiváláshoz a mibox-szal?

[ Szerkesztve ]

(#5049) Canonfan válasza azbest (#5048) üzenetére


Canonfan
senior tag

Igen, pontosan, ez.
Elindítom az appot, rámegyek a régiónál hogy Magyarország utána aktiválás.
Ezután bejön az aktiváló kód. Azt vagy a telefonon az HBO GO alkalmazásból ütöm be (beállítások/eszközkezelő/új eszköz aktiválása) vagy számítógépen Opera alól, de mindkét esetben pár mp után kiírja hogy sikeres aktiválás de a boxon nem történik semmi, az aktiváló képernyőről nem megy tovább és hibaüzenet sincs.
A boxon nincs semmi reklámblokkoló, igazából az utőbbi időben az hbo appon kívül mást nem is raktam fel rá mert 2-3 hetente resetelni kellett amikor kidobott és újra kellett aktiválni.
Nekem egyéni előfizetésem van, nem szolgáltatónál, mert tv-t ritkán néznék inkább filmek és sorozatok reklám nélkül.
Ez a mobilnetes wifi megosztás jó ötlet, az ügyfélszolgálat is javasolta már, de valamiért a telefonom megosztott wifi hotspotját nem látta a box (számítógép igen) viszont annyit kipróbáltam, hogy alapesetben jelerősítőn jön a wifi (bár eddig ezzel se volt gond egyszer sem) de kipróbáltam a jelerősítő nélküli hálózaton csak a router wifijével de azzal se volt más sajnos volt a helyzet, de például azt is próbáltam hogy mobilneten aktiváltam telefonról.

[ Szerkesztve ]

(#5050) azbest válasza Canonfan (#5049) üzenetére


azbest
félisten

2.4GHz wifin a box nem látja a 13as csatornát, 5Ghz-esnél meg talán 48as csatorna felett nem szereti. Talán azért nem látta a telefonod wifijét mert túl magas csatornára van állítva, ez valószínű a telefonon állítható.

Azért a netre gyanakodom, mert talán vagy belenyúl valami az adatforgalomba - ez a rounteren is lehet, ha ott van valami reklámblokkolós okosítás vagy vpn vagy akár valami olyan dns szolgáltató használata, ami blokkol tartalmakat... ez pedig elronthatja az aktiváláskor a szerver válaszának detektálását a boxon. A telefonos wifivel a "kétes" mostani hálózatot kihagyva tudnád megpróbálni. Ha úgy megy, akkor a neted körül van valami, ami miatt nem működik.

Persze megeshet az is, hogy csak a közvetlen előfizetősöket érinti valami hiba.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.