Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#501) vzsryl válasza zoltannagy (#488) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Pénzért cserébe "ez nem szolgáltatás, hanem egy fos".

forrás

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#502) biokill1 válasza #04441088 (#498) üzenetére


biokill1
tag

Most szivtam 2 orat vele... valoszinuleg neked is a szurke ikon hatteru app van felrakva, a fekete helyett. A fekete a video appok kozott a 13. oldalon volt nalam... ha azt felrakod, tudod aktivalni es nem kell tv pin. Nekem nincs semmilyen kabel tv elofizum, es mukodik rendesen.

[ Szerkesztve ]

rejtett up! :D

(#503) |AP| válasza biokill1 (#502) üzenetére


|AP|
veterán

igenám, csak ez Samsung, neki meg LG-je van...

(#504) Atus85 válasza |AP| (#503) üzenetére


Atus85
aktív tag

Kéne az lg-seknek az appot értékelni 1 csillagra meg szovegesen is leirni. Plusz az Hbo go ugyfelszolgalatnak is írni. Ha sokan írnak hátha javítják.

(#505) #04441088


#04441088
törölt tag

Mindegy igazabol. Chromecast-al menne, de nem fogok szarakodni vele.
Csak kiprobalni szerettem volna, de ugy nez ki ez meg odebb van. :DDD

(#506) biokill1 válasza |AP| (#503) üzenetére


biokill1
tag

Sorry, ezt csunyan beneztem...

rejtett up! :D

(#507) Crogan


Crogan
tag

Na srácok én ezt a választ kaptam facebookon az HBO-tól.

"Egyelőre nem lesz támogatott a közvetlen HBO GO előfizetők számára az LG okos TV. Sajnos, az alkalmazás hivatalos megjelenési időpontját se tudjuk még. Természetesen, amint ez meg lesz oldva, azonnal megjelentetjük a hírt!
Üdvözlettel,
HBO GO Magyarország csapata"

Iphone 13,XboxSeriesX,Xiaomi AX3200,AW Ultra 2

(#508) Gubek-Einste válasza Crogan (#507) üzenetére

Legalább hivatalosan elismerték, hogy korlátozott a szolgáltatás használhatósága.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#509) LouiS22 válasza Gubek-Einste (#508) üzenetére


LouiS22
veterán

Csak ez miért tartott 5 napig?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#510) Atus85 válasza Crogan (#507) üzenetére


Atus85
aktív tag

Ezt nem is értem hogy ezen mit nem tudnak megoldani. Nem is értem. Az LG - nek is grat. Nyilván elő lehet szolgaltatónal is fizetni, csak pont ennek az újdonságnak a lényege veszik el az Lg-sek számára.

(#511) Gubek-Einste válasza LouiS22 (#509) üzenetére

Nem látok bele a fejükbe :F

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#512) Tomeeka28


Tomeeka28
aktív tag

Sziasztok!

Én ChromeCast-tal használom, illetve használnám, de botrányos a működése 5 perceket karikázik, hang van kép nincs... Írtam az HBO-nak, erre írták állítsan alap helyzetbe a TV-t :F :F . Csak azt nem értem a kettőnek mi köze egymáshoz a TV működik, HDMI működik, Chromecast működik (Youtube, Digi Online ok), csak az HBO GO nem megy rendesen. Ja meg hogy biztos lassú a net, hát nem az...

Van esetleg tipp, javaslatat?

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#513) |AP| válasza Tomeeka28 (#512) üzenetére


|AP|
veterán

Nézd meg milyen firmware fut a chromecasten.
ITT írtam a dologról

(#514) Tomeeka28 válasza |AP| (#513) üzenetére


Tomeeka28
aktív tag

Köszi a tippet, már korábban megtaláltam a hasznos kis írásodat, de sajnos nálam nem volt bekapcsolva az előlnézeti program. Szerintem elengedem a dolgot, eddig is tudtam HBO nélkül élni, szerintem ezután is menni fog. :D

Amúgy ez van fent nekem is 1.28.100555 és ahogy írtam nincs bekapcsolva az elölnézet, ezt kb 2 napja tette fel autómatikusan.

Ha jobban belegondolok, nekem is a frissítés után jött elő a hiba, neked azóta nem frissült?

[ Szerkesztve ]

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#515) |AP| válasza Tomeeka28 (#514) üzenetére


|AP|
veterán

szerencsére a CC1-em még nem frissült, így azzal tudom normálisan használni. Remélem nem is fog :)

(#516) Tomeeka28 válasza |AP| (#515) üzenetére


Tomeeka28
aktív tag

Nekem is CC1 van, kettő is, mind a kettő gatya... most megpróbálun factory resetelni, kiderül.

Hát nem segített, ugyan az a hiba... :W

[ Szerkesztve ]

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#517) |AP| válasza Tomeeka28 (#516) üzenetére


|AP|
veterán

Ha már frissült a firmware, akkor hiába a factory reset...
Csak egy újabb frissítésben lehet bízni, hogy az majd megoldja. Vagy az HBO Go-t javítják ehhez a firmware-hez.
A másodikra kevés esélyt látok :(

(#518) cyberkind


cyberkind
félisten

Sziasztok!

A HBO GO ugyanaz lenne mint a kábeles HBO tartalom mennyiségre? Tudom, hogy a GO netes, itt csak a tartalmat nem tudom. :D

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#519) xviktorx válasza cyberkind (#518) üzenetére


xviktorx
tag

Sokkal tobb film es sorozat van rajta mint amennyit 1 heten ad a hbo.Most ingyen regelhetsz 1 honapra es meg is tudod tekinteni a kinalatot.

(#520) cyberkind válasza xviktorx (#519) üzenetére


cyberkind
félisten

És bármiből bármikor tudok választani? Ha igen le is mondom a pitsába a kábeltv-t és előfizetek erre. :Y

Paranormal Cocktivity

(#521) erahurka válasza cyberkind (#520) üzenetére


erahurka
félisten

Hát nem bármiből, mert azért nem végtelen a kínálat, de ami elérhető azt akkor nézed amikor akarod (ez a hivatalos álláspont szerint kb. 800 film és 140 sorozat minden évada). Okostévén (bár a szolgáltató nélküli előfizetés ezen a téren elég bugos még), tableten, telefonon, számítógépen...

Ha nagyon bejön és használnád útközben is, és tuti előfizetnél két évre megszakítás nélkül, akkor nézz rá a Telenor oldalára, mert nem emlékszem pontosan, de mintha 2 év hűséggel 1990 forint lenne, és korlátlan mobilnet is jár hozzá ha olyan csomagban vagy. Plusz a MyTV appban nézheted a közszolgálati csatornákat is, amiből nekem speciel egyedül az M4 számít, de az nagyon. :K

(#522) cyberkind válasza erahurka (#521) üzenetére


cyberkind
félisten

Lényegében azok a filmek és sorozatok simán elérhetőek amik a kábelesen mennek, igaz?

Telenoros dolog nem kell, egyrészt nem vagyok Telenoros, és nem szoktam telefonon filmezni és társait, szörnyű azon. :D

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#523) LouiS22 válasza cyberkind (#522) üzenetére


LouiS22
veterán

Nagyjából igen: ami megy tévében, az elérhető a GO kínálatában is, de előfodulhat olyan is, hogy csak GO-n van fent sorozat. Filmekről nem tudok nyilatkozni, azzal azonban számolj, hogy a sajátgyártású tartalmakat leszámítva egy bizonyos idő után el fognak tűnni a kínálatból bizonyos sorozatok és filmek (meghatározott időre vásárolnak csak jogot hozzá. A sajátnál ez értelemszerűen nem játszik, hiszen ott az "övék" a kontent).

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#524) Gubek-Einste válasza LouiS22 (#523) üzenetére

Illetve az sem elhanyagolható tényező, hogy Go-n előbb elérhető bizonyos tartalmak mint a tévében.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#525) azbest válasza LouiS22 (#523) üzenetére


azbest
félisten

Ugyanez másképp fogalmazva: cserélődik a tartalom egy része. Ami a hbo csatornákon megy, az jó eséllyel go-n is ott van. Szóval amíg a tévében adnak valamit, addig a go-n is fenn van általában. Szóval még akár előny is lehet, hogy ami épp érdekelt azt megnézed, aztán idővel lesz helyette más.

(#526) LouiS22 válasza Gubek-Einste (#524) üzenetére


LouiS22
veterán

Persze, ezzel lehet terelni a szolgáltatás felé az új belépőket :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#527) koma106 válasza Tomeeka28 (#516) üzenetére


koma106
senior tag

Nekem egy filmelőzetest véletlenül lejátszott, de utána se kép, se hang (illetve csak hang)

-

(#528) headhunter


headhunter
addikt

Nálam + pont az HBO GO fejlesztőinek azt is kijavították (megoldották), amire álmomban sem gondoltam volna... [link], [link]

1. Zidoo X6 Pro-nál is megy a lejátszás és a Wi-Fi-re sincs igénye, vezetékesen is minden ok.
2. X9 4K-n (MINIM8S) is vezetékesen megy...
3. Sony Bravia KDL-43W807C-n Wi-Fi-n. (5GHz)
4. HBO GO Hungary 5.1.1

[link]

[ Szerkesztve ]

(#529) Tomeeka28 válasza koma106 (#527) üzenetére


Tomeeka28
aktív tag

Ha türelmes vagy 2-3 perc után bejön a kép is, de vicc amúgy... megírtam az HBO-nak, hogy a legújabb fw-vel veszik össze az app, de reakció nem volt rá (mondjuk vasárnap van). Ha nem javul az ingyen hónap végéig visszamondom...

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#530) brumicica válasza biokill1 (#502) üzenetére


brumicica
tag

Nagyon köszi mindenkinek az infot, miszerint a "fekete hátterű" alkalmazást kell feltenni. A fórum nélkül erre sosem jöttem volna rá...Samsung UE32F5300-on megy tökéletesen, végre.

(#531) koma106 válasza Tomeeka28 (#529) üzenetére


koma106
senior tag

Kipróbálom este a 2-3 perc (:Y) várakozást, meg azt is, hogy mi van, ha elindítom telefonon és utána nyomom ki TV-re.

Amúgy lemondhatod az előfizetést most is, attól még az egy hónap ingyenesség végigmegy, csak a hónap végén nem terheli be a bankkártyádat a következő hónapra.

Az HBO egyébként válaszolt a hibabbejelentésmre, azt írják, hogy próbáljam a gyári visszaállítást a CC-n és az app újratelepítését a telefonon. :D :D :D

-

(#532) Tomeeka28 válasza koma106 (#531) üzenetére


Tomeeka28
aktív tag

Nekem meg azt hogy a tévét állítsam vissza... dilettánsok...

HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini

(#533) Gtaati válasza Tomeeka28 (#532) üzenetére


Gtaati
őstag

Helló!

Én próbáltam az alkalmazást Pc-ről böngészőben és médialejátszóról telepit app.-ként is és hát elég vacak a képminősége, net függvényében automatikusan állítja a képminőséget? Mer 50megás netem van és azzal azért szépen mennie kellene. Médialejátszón kb 480p-re tudom saccolni, pc-n böngészőből meg nagyon jóindulattal 720p-re....

Nincs lehetőség valahol beállítani, hogy milyen minőségben jöjjön?

Köszönöm!

(#534) azbest válasza Gtaati (#533) üzenetére


azbest
félisten

A telefonos / tabletes app csak 480p-t tud. Chromecaston menne 720p (ha épp működik) úgy mint a pécén. Igazi AndroidTV rendszerre azért is várjuk páran, hogy kiadják a natív appot, mert az gondolom szintén tudná a jobb minőséget. A filléres kínai tv boxok nem tévé rendszert használnak, hanem tabletest. Az igazi androidTv egyébként chromecast módot is tud.

[ Szerkesztve ]

(#535) Gtaati válasza azbest (#534) üzenetére


Gtaati
őstag

Helló!

Értem, köszönöm hát ez egy androidos 4k-s médialejátszó amin külön telepítettem az appot, de így már értem.

(#536) erahurka válasza azbest (#534) üzenetére


erahurka
félisten

PS4-ről van infó? 720p-t remélem az is tudja. Vicces lenne ha nem.

(#537) ArGab válasza azbest (#534) üzenetére


ArGab
őstag

Én most hogy direkt elő lehet fizetni rákérdeztem pár dologra, köztük Andorid TV-re. A válasz az volt hogy nem lesz rá app, van cast támogatás.

(#538) azbest válasza ArGab (#537) üzenetére


azbest
félisten

össze vissza beszélnek [screenshot], [link]

(#539) Neberu


Neberu
csendes tag

A HBO GO-hoz:
Most próbáltam regisztrálni. A Maestro bankkártyát nem fogadják el ! "Érvénytelen kártyatipus" (Csak Visa / MasterCard jó nekik. Az ügyfélszolgálatuk is megerősítette ezt.)
Az Ő kedvükért nem fogok még egy bankkártyát csináltatni.. Dugják fel maguknak a szolgáltatásukat.. :W

Az emberiség megérett a kipusztulásra..

(#540) Daffchy


Daffchy
őstag

Sziasztok!

Most, hogy van ez az 1 hónap ingyenes próbaidőszak, a lejárta után egy hónapot kötelező vállalni?
Csak azért kérdezem, hogy regnél kéri a bankkártya adatokat.

Az 1 hónap lejárta után rákérdez, hogy hosszabbítasz vagy valami? :R

Bocsa a hülye kérdésért, de hasonló helyzetben jártam már úgy, hogy levonta próbaidőszak után az első hónapot szó nélkül. :)

(#541) erahurka válasza Daffchy (#540) üzenetére


erahurka
félisten

Szerintem automatikusan hosszabbít ha nem mondod le az első hónap lejárta előtt. Bankkártya adatokat azért kér, mert különben 10 millió HBO GO próbahónapos országa lennénk :K

(#542) headhunter válasza Neberu (#539) üzenetére


headhunter
addikt

Nekem Maestro van, de a webkártya adatoknál MasterCard-ként "szerepel". (OTP)

(#543) ArGab válasza azbest (#538) üzenetére


ArGab
őstag

Tavaly ősszel mikor Digis HBO előfizetésen gondolkodtam még nekem is azt írták, hogy hamarosan, jövő év első felében várható.

Kicsit témába vágó kérdés: azt tudja valaki milyen framerate-tel vannak fent a tartalmak? Cast esetén Sony Android TV-re teljességgel élvezhetetlen, van percenként többször egy jól látható rángás a képen, mintha akkor hozná szinkronba magát a képfrissítéssel. MotionFlow-val hiába játszom, nem találtam jó beállítást. Más, natív appokkal (Netflix, Kodi) nincsen ilyen gondom.

(#544) koma106 válasza Daffchy (#540) üzenetére


koma106
senior tag

Nem kérdez 1 hónap után, hanem automatikusan leveszi az összeget. Ha nem akarsz előfizetni, akkor a regisztráció után azonnal mond is le. 1 hónap ingyenes időszak úgy is a Tiéd.

-

(#545) headhunter válasza koma106 (#544) üzenetére


headhunter
addikt

"...Nem kérdez 1 hónap után, hanem automatikusan leveszi az összeget..."

Webkártyáról próbálkozhat a levételel, 99,9%-ban 0Ft rajta az egyenleg csak akkor utalnak rá legtöbben, amikor valamit vásárolnak és az adott webshopban kártyával fizetnek... :U

(#546) #22718208


#22718208
törölt tag

Használ valaki Samu UE40H5303 -on hbo go-t??
Tudom nem egy erőgép ez a tv. Sokszor a figyelmeztető feliratnál 5.1 lejátszási hibával nem indul a film vagy lefagy az app.
Viszont van hogy elindul és teljesen jól műkődik és jó a film minősége is(néhány pillanat alatt megjön a full minőség).Nincs lag és nincs hiba.
Van megoldás szerintetek? Ha meg a hardver kevés ,akkor miért van ,hogy időnként jól megy?

[ Szerkesztve ]

(#547) LouiS22 válasza koma106 (#544) üzenetére


LouiS22
veterán

Én mindig meglepődöm, hogy 2017-benn ennyi digitális analfabéta élebben az országban. Nem ad meb kártyaadatot, mert "meg fogják lopni", stb. Figyelmeztetés nélkül von le pénzt - lehet, hogy nem ártana elolvasni a felhasználási feltételeket, mielőtt ész nélkül kattintunk.

Mielőtt: nem neked szól a poszt ;)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#548) koma106 válasza koma106 (#531) üzenetére


koma106
senior tag

Kipróbáltam:
1. 30-40 másodperc után megjelenik a kép is (előtte csak hang van és szürke kép), utána stabilan működik, de ez így nem fogja nekem eladni magát
2. "elindítom telefonon és utána nyomom ki TV-re" - sajnos nálam nem működik

-

(#549) |AP| válasza koma106 (#548) üzenetére


|AP|
veterán

és akkor még ott van a felirat kérdés is.
Bár mostanában javítottak rajta, már nem csúszik élvezhetetlenül, most már csak kicsit zavaró :)

(#550) erahurka


erahurka
félisten

Hogy bírja a szolgáltatás az ingadozó netkapcsolatot? Ha megszakad picit a net behal, vagy csak bufferel kicsit és megy tovább? :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.