Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1266) chaosmonger válasza #22718208 (#1265) üzenetére


chaosmonger
tag

Megértem hogy mérges vagy, de szerintem az sem megfelelő hozzáállás, hogy durrogunk, aztán ha együtt kellene működni a hiba elhárításán akkor meg elzárkózunk előle. Az hogy ilyeneket kértek tőled az az én szememben abszolút pozitív hozzáállás, én összettettem volna a kezemet ha más termékeknél hiba esetén ilyeneket kért volna tőlem a support.

És szerintem nem logolják, hogy nálad leesett a minőség, valószínűleg nem is látják, mert ez nem úgy működik hogy a szerver csökkentett minőségben streamel, hanem a kilens veszi azt vissza ha úgy látja hogy nem elég a sebesség. És közted és a szerver között rengeteg kapcsolódási pont/hibalehetőség van.

A megoldást én sem tudom, arra gondolok hogy ahhoz is köze van, hogy milyen környéken lakik az ember, mennyire sűrűn lakott, és mennyien HBO-znak a környéken.

Én december óta használom, eleinte nálam is voltak gondok, de most már hónapok óta tökéletes a minőség egész héten. Ez nálam azt jelenti, hogy amikor elindítok valamit, akkor 2-3 másodpercig sd-ben megy, majd beugrik a hd kép és úgy is marad a végéig.

Én egy kis városban lakom, és Samsung tv app-ját használom.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.