- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
Hirdetés
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisApám
addikt
EZ mennyire igaz még?
"Amennyiben további kérdése van, úgy további információt kérhet a http://www.nav.gov.hu/
internetes oldalon található Váminformációtól, hétfőtől csütörtökig 8.30-16 óráig, pénteken 8.30-13.30 óráig.
Telefon: +36 1‐301‐6950, +36 1-301-6951
Kék szám: 06‐40‐346262" -
KisApám
addikt
válasz
MythBuster #4197 üzenetére
Evileg, DE CSAK a http://sky56.cn/english/track/index szerint:
HUNGARY, Arrived --04-Dec-2015 08:48 PM
HUNGARY, the transfer of customs-- 05-Dec-2015 12:28 AMElvileg a VÁM-nál van.
Van oda valami telefonszám ahol lehet érdeklődni? -
sisu2
aktív tag
Jött csomagom fake TN. el is amit megkaptam de ezeket csak a sky 56 látta .
Nekem a Holland postás RS kezdődik és NL a vége és ez nem fake
-
KisApám
addikt
válasz
tibcsi0407 #4194 üzenetére
http://www.postnl.post/
Ha erre gondolsz, nem látja, ugyanis ilyen számot NEM ismer... RR-el kellene kezdődnie és NL a végén.Egyedül "rendesen" a chinapost-track.com látja, de téved (hazudik) szerintem... ezt írja:
"05-Dec-2015 12:28 AM - HUNGARY, the transfer of customs"A Magyar Postának látnia kellene, gondolom, ha nem a VÁM/NAV-nál van a csomag még esetleg és már 5 munkanapja.
De mivel olyan tracking szám nincs a holland postánál, amit megadtak, nem is várok semmit.Remélem tévedek.
Ha tévedek, tanulok belőle -
KisApám
addikt
Én ezt a számot kaptam egy csomagra a GearBest-től:
NL14488641051155
Keresési eredmény:
a http://trackitonline.ru/?service=track szerint a kínai sky56.cn által 12.04-én megérkezett a postázóba (Hungary) Magyar Posta nem látja.a https://www.aftership.com/courier szerint: AUSZTRÁLIA
https://www.17track.net/hu szerint: AUSZTRÁLIA
http://www.trackingmore.com/ szerint: AUSZTRÁLIA
http://globaltracktrace.ptc.post/gtt.web/ - NEM látja
https://www.packagetrackr.com/ - NEM látjaKamu TN?
Majd kiderül, mi lesz. -
KisApám
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #4189 üzenetére
A kamu TN-t arra érted, hogy egy nyomkövető sem adja ki a szállítási adatokat?
http://sky56.cn/english/track/index
https://www.aftership.com/courier
http://trackitonline.org
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
https://www.17track.net/hu
http://www.track-trace.com/post
http://globaltracktrace.ptc.post/gtt.web/
https://www.packagetrackr.com/
https://www.internationalparceltracking.com/#/search
http://www.tnt.com/webtracker/tracker.do?navigation=1&respLang=en&respCountry=au
http://www.dhl.com/en/express/tracking.htmlstb...
vagy csak a kínai http://sky56.cn/english/track/index adja ki?
-
Turbobacsi
senior tag
válasz
GhanBuri Ghan #4189 üzenetére
persze.. : szépen követtem a csomagomat ahogy kell, egyszer csak Pécsen (tőlem 200km-re) át lett véve. Rá egy hétre megjött nekem amit rendeltem. (arra már nem emléxem volt e az én csomagomon TN jelölés)
-
GhanBuri Ghan
őstag
Van olyan, aki kamu TN-t kapott, és megjött a csomagja?
-
DJ Diablo
tag
Nekem eddig nincs bajom velük. Amiket eddig rendeltem, mindent megkaptam. (Olyanokat is amiről volt kép)
-
Outlander
addikt
Akkor beszéld meg a supporttal... ide leírtad, tudomásul vettük, ha lenne link is, akkor tudnánk h melyik ez pontosan, ami még sem olyan amilyennek kell lennie...
De tőled pl nem olvastam naponta, h ma sem jött meg, még ma sem jött meg, még ma jött meg... most meg jött, de nem tetszik, mint csinájak... most ezt csináltam, de ők azt csinálják... most megint írtam de nem azt hanem izé, meg hozé, most ők azt akarják csinálni, akkor én ezt csináljam vagy azt, és ha nem úgy csinálom hanem így, akkor ők vajon úgy csinálnak ahogy én gondolom h csinálnának?! stb ...
Számomra ez valahogy fura.... oké h leírja valaki okulásként (sőt el is várt) h mikor rendelte, mikor érkezett, és a review az adott eszközről.... de miért kell minden egyes mozzanatot kispammelni?
Ez 1 ember és a gearbest harca...
A supportnak és/vagy a paypalnak kell írni/sírni/rimánkodni.... mi itt mit tudunk csinálni? -
bul07
nagyúr
válasz
Outlander #4182 üzenetére
Ha elolvassa a 45napot jön kérdezi hogy de ő már a 46-ik napon jár és hú hú, és így marad meg még mindig a köztudatba a 45nap
Ez olyan mint egy hibás termékelírás , jobb ha nincs mint fals adatokkal bombázAzért itt mert ez a fóruma és nem az a címe hogy ide gyűljenek a sikeres vásárlók, aki meg hibásat vagy nemkapta meg menjen a sóhivatalba
És igen is legyen nyoma hogy ez a webshop igen is problémás, és nem csak a szállítási időbeÉn most a megjött lámpa miatt is orrolok rájuk mert sokkal gagyibb minőséget kaptam mint mások(felhasználók által feltett képekből simán lejön)
-
Outlander
addikt
Valóban.... akinek van hozzá kedved az frissíti... bár ez miért is generál problémát?
Azon kívül mi az ami nem naprakész?Mondjuk nekem elég volt egyszer megírni és kitenni, akkor sem volt semmi értelme, most sincs...
Nem mellesleg mióta ott is feltűnt a "sárkányfejes észkombájn", azóta nagy ívben kerülöm is a topikot, kérd meg hogy frissítse. Hisz annyira hozzáértő!
-
bul07
nagyúr
válasz
Outlander #4111 üzenetére
Linkelni azt lehet összefoglalót csak minek , nincs naprakészen tartva így csak újabb problémákat generál
Idézet:
Biztonságos, gyors, egyszerű, ugyanakkor ha valami probléma lenne, például nem jelentkezik az eladó, vagy hibás az áru, akkor a PayPal megvéd a fizetéstől számított 45. napig.Nem is tudom már majdnem egy éve 180nap, így tényleg elhanyagolt
A szállítási idő meg nem általános, mert ebay, banggood, meg számtalan helyen rendesen szállítanak és 35-40napon már nyugodtan lehet reklamálni ha addig nem érkezik meg
Elmaradott helyeken hivatkoznak 60napra, általában ezek a helyek olcsóbban is dolgoznakÉs nem véletlen van annyi "sírás" ebben a fórumban, mert a többi helyhez képest a igen is lassú, sérült dolgokat is küldenek, és ha elbasznak mást sokadik megkeresésre kezdenek el intézkedni és akkor is lekezelő hangnemben
Egyáltalán nem véletlen ez
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Shinnokina #4179 üzenetére
Ha szeptemberi a rendelés, akkor nyiss a Paypalon egy case-t, ha nem segítenek a Gearbestnél.
-
Shinnokina
tag
Hát srácok, nekem még mindig nem jött meg a szeptember elején (!) rendelt cucc. Nyitottam ticket novemberben, ahol közölték, hogy 10-25 munkanap, várjak. Most ismét szóltam nekik, most már NEGYVENÖT munkanapot ír szállítási időnek, és hogy ez teljesen normális. Visszaírtam nekik, hogy szórakozzanak a nénikéjükkel, nem a 16. században élünk, ahol lovas postakocsival 4 hónap egy csomag kiszállítása. Azóta többször is rendeltem ebayről, Kínából, Koreából normál postával minden megérkezett 2-4 hét alatt. Szórakoznak az emberrel. Most azt írja, december 23 ay új szállítási határidő. Elképesztő ez a cég, ebayen ilyenkor már a fenekét kinyalja az embernek az eladó, ha nem érkezik meg a csomag az estimated dátumra (ami nem négy hónap), ezek meg olyan stílusban írnak levelet, hogy mi az hogy én fel vagyok háborodva, ez teljesen normális kiszállítási idő.
-
XtremLor
őstag
válasz
janika0620 #4177 üzenetére
A csomagra azt irnak amit akarnak nem lenyeges.
-
janika0620
újonc
Sziasztok!
Ma kaptam egy csomagot, és értéknek 22 dollár volt feltüntetve a csomagért meg 57 dollárt fizettem...
Ez miért van? Valakinek volt már hasonló tapasztalata?
köszi! -
n0rbert0
senior tag
Sziasztok,
November 19-én rendelt Xiaomi powerbankot + hozzá tartozó usb-s lámpát és zseblámpát ma vettem készhez a postán.
Ez volt az útja a csomagnak:
20/11/15 15:00 Item pre-advice received
20/11/15 19:51 Item received for processing
23/11/15 19:28 Order departed on flight from origin
30/11/15 11:07 Order departed from sorting hub
07/12/15 13:51 Order awaiting customs clearance
08/12/15 12:56 Order customs cleared and lodged with localdelivery agent
10/12/15 10:00 Delivery attemptés 10-én már ott is volt a postán.
Insurance + tracking number volt a csomagon.
-
PiEm-14B
csendes tag
Nov 18-án akartam rendelni két vmit. Betettem kosárba, 39 USD körül volt. Mivel 40-től már jár a TN, betettem még egy HDMI adaptert a kosárba másfél pengőért. 1 hétig semmi nem történt. Mivel mindhárom terméknél 3-5 busniess day a processing time rájuk írtam. Azt mondták az egyiket még nem tudták beszerezni, de mindjárt meglesz. Megint eltelik egy hét, írom nekik, hogy ha nem tudják szállítani akkor azt akarom, hogy vissza PP-re pénz, mondják meg melyik nincs raktáron és megrendelem újra a többit. Visszaírják, hogy pont a HDMI adapter nincs még meg és válasszak, hogy 1 várok még egy hetet vagy 2 küldik anélkül most. Visszaírtam (dec 7), hogy küdjék anélkül asap, de TN-nel azért, főleg a hosszú várakozási időre tekintettel. Írnak (dec 9), hogy ok küldik azonnal, ami van. Erre dec 11 postázták, de az nem derül ki, hogy az egész rendelést vagy a bigyóka nélkül. Borzasztóak. Ráadásul nem PostNL+TN, hanem Belgium Airmail Registered, száma: BLVSéssokszám. Ez tracking number?
-
Outlander
addikt
válasz
KisApám #4169 üzenetére
Ha az segít, 11.11-es tn-es kis csomag, amit 14-el "postáztak" ma váltott országba érkezettre, ahogy nézem a többiek trackingjeit, olyan 7-15 napot tölt itthon vám elött/alatt....
Szaal, a magyar posta is kicsit letérdelt...
Mindemelett én is olyan 40-45 naptári nap után kezdek el aggódni (amit ilyenkor kitolok 55-60 környékére), viszont én nem kérek soha újraküldést, csak "giv mály máni bek, madttafaka"...
-
KisApám
addikt
A lényeg: Januárig ha nem érkezik Tőlük semmi (másik 3 netes helyről - BangGood, E-bay, TinyDeal - eddig rendesen jönnek), minden féle képpen írok a GearBest-nek (eddig inkább GearWorst) és pénzt vissza.
DE addig csak 1 hónap telt el (kb. 23 munkanap), azaz még ráadok Nekik 15 munkanapot. Csak utána írok.
És a félreértések elkerülése végett:
NEM nyavajgok, hanem előre gondolkozom, hogy mit hogyan és merre, ha gond van. Infókat osztok meg és érdeklődöm. -
havri1
félisten
válasz
KisApám #4167 üzenetére
Szvsz nem kamu ez a TN, ez a CHINA Post saját azonosító száma, amit simán elképzelhetőnek tartok, hogy valahol még le is olvasnak. Itthon tuti nem, ezt megkérdeztem.
A szám valóban rajta van a csomagokon (Több ilyen csomagom volt már, eBay-es eladók is sokszor így küldik), az első pillanattól ott van a rendelésnél is, összehasonlítva az időket még akár valós is lehet. De ennél többre nem jó. Ha elkallódik, annyi. -
KisApám
addikt
(#4164) havri1
Nálam eddig csak a GB csinált fake TN-t, ahogy nézem...
Nálam is ez a helyzet:CSAK az a kínai sky56.cn látja, semmelyik posta nem (elvileg "Hollandos" a csomi, NL........)
01.12.2015 18:38 Elektronikus értesítés a szállításról
01.12.2015 20:38 Átvéve a feladótól
01.12.2015 23:38 Feldolgozás
02.12.2015 01:11 Elhagyta a postázót
03.12.2015 09:11 Arrival at international place of exchange
04.12.2015 03:14 Célországba elküldve (Export)
04.12.2015 08:48 Handed over to Airline/Transporter
04.12.2015 20:48 Megérkezett a postázóba HungaryA Magyar Posta NEM tud róla...
Más termék amit 11.11-én és 11.13-án rendeltem még 11.27-én szállítás alatt valahol Svédbe...
gyorsnak sem mondhatók. -
havri1
félisten
válasz
GhanBuri Ghan #4165 üzenetére
Nem, 180 nap a fizetéstől.
Nekem felajánlották ticketben az újraküldést, de szintén nyomkövetés nélkül. Így nem fogadtam el, és vittem PP-re. Most várok a döntésre. Ha bukom a CHINA Post-os TN miatt a pénzem, nem rendelek tőlük többet semmit. Jó áraik vannak, de a Support..borzalom.
Az, hogy 5-6 napig válaszra se méltatnak, felháborító számomra. És akkor 3-4 levélváltás után, ugyanott tartunk, ahol 1 hónapal ezelőtt:Thank you for placing your order with Gearbest. We wish to apologize for any inconvenience.
For flat rate shipping, if you haven’t purchased the tracking option during the check out, there will be no tracking number.
To know more about delivery time please check here.http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html
If you have further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.Thank you for your patience.
Best regards
Sisi
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/ -
havri1
félisten
válasz
GhanBuri Ghan #4163 üzenetére
Én is kaptam egy ilyen kamu TN-t.., semmire sem jó
Kérd vissza a pénzt (PayPal), azt a legtisztább. Természetesen ha kivártad a 60 napot, amihez ragaszkodnak.Electronic information,receive--29-Sep-2015 06:14 PM
Small package Center, receive--29-Sep-2015 08:14 PM
Parcel centre,sealing--29-Sep-2015 11:14 PM
Small package Center, left--30-Sep-2015 12:47 AM
Exchange Bureau, have been exported to open--01-Oct-2015 08:47 AM
Exchange Bureau, have been exported directly--02-Oct-2015 02:51 AM
Transit Center,left hand navigation--02-Oct-2015 08:24 AM
HUNGARY, Arrived --02-Oct-2015 08:24 PM
HUNGARY, the transfer of customs-- 03-Oct-2015 12:04 AM
-
GhanBuri Ghan
őstag
Rendeltem egy csomagot, amihez adtak TN-t, szerintük Netherlands Post, az a rendszer nem talál semmit. A sky56.cn igen, szerintük már november 30 óta "transfer of customs".
Magyar Postától megkérdezve, nincs a nevemre szóló, vámkezelésre váró küldemény.
Rákeresve a gearbest és sky56-ra, egy csomó olyan eset volt, ahol teljesen különböző csomagoknál a track szerint mindig percre pontosan ugyanannyi idő telt el két fázis között - na most ugyanez van nálam is.
Erre a csomagra keresztet vethetek ezek szerint? Ticketet már írtam nekik, de ha mondjuk időben jelentkeznek, és hajlandóak pontokat adni, akkor is ott tartok, hogy abból max. megvehetem ugyanazt mégegyszer, amit esetleg megint nem küldenek el, viszont a Paypal refundból meg kifuthatok közben.
Amit nem értek, hogy ez már a negyedik vásárlásom a GB-n, a többi (mindnél kisebb, nagyobb problémák után, de) megérkezett. -
hpsafl
tag
válasz
krisztianAMG #4159 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor a Shadow saját boost drivere van benne, ami miatt a nagy terhelhetőségű 18650-es ajánlott, de az igazi egy 26650-es, mert az terhelhető is, és a kapacitása is jobb.
-
nimfas
addikt
Nekem is csak a szokásos:
-menjek be a postára, hátha...
-ellenőrizzem a címet (PayPal-nál megadott címre jön...)PayPal megoldotta a dolgot 100% Refund lett..
Ja, és én is kaptam fényképet a csomagról
De se CN22 pecsét rajta, de dátum... csak egy csomag a címemmel, ahogy sokan másoknak is ami sosem ért ide Kínából :S -
L4mie
veterán
Az milyen már, hogy 6 napja nem reagálnak a ticketemre?
-
PH!überrangú
csendes tag
A szállitás 5 dolcsi hozzá. jól látom? az ár az stimmel.
-
Csabcy
tag
Sziasztok!
Köszi a válaszokat.
Én egy tikettben írogatok nekik, nekem már van négy bejegyzésem, nekik egy, esetleg nyissak még egy tikettet, vagy elég ebben folytatni? Egyébként eddig még én is udvariasan írogattam. A TD-nél és a BG-nél is volt már problémám, de ott sokkal gyorsabban ment.Üdv:
Csaba
-
sicc33
aktív tag
Chuwi Vi7 EU raktár 38,62 USD
! Az ár kosárba rakva látszik csak. Én vettem egyet.
-
WestBam
senior tag
válasz
Flashget #4144 üzenetére
Az én ügyemben is 3-an válaszoltak a nevek alapján...
Ha valamennyire megnyugtat a másik nagy shopnál nekem is sok időbe tellt mire felfogták mit is szeretnék és mi a panasz, közben persze kedves voltam a levelezésben, nevén szólítottam az ügyintézőt és minden egyes levelem végén más csaj írta alá (bár van olyan ffi is akinek csaj neve van és fordítva
), szóval ez "telejsen normális". Mindenki mindent csinál ezeknél a webshopoknál ahogy látom, biztosan ezért is ilyen lassúak az ügyintézések. Mondjuk ha belegondolunk mélyebben ezek egy nap alatt egy itthoni átlagos webshop havi eladásának 2-3-szorosát kipörgetik és szégyen de nekem itthon rosszabbak a tapasztalataim gari terén
-
Flashget
félisten
válasz
tibcsi0407 #4146 üzenetére
nem az számít mit mutogatnak képet
chuwi vi10-t rendelt valaki hétfőn és tegnap megkapta..gondolom Angliában él. -
sicc33
aktív tag
Fognak valaszolni, turelem. Nem baj ha tobb ticket-et is elkuldesz. Nekem is gondom volt egy oraval. Visszakaptam az arat. Az orat sem kellett visszakuldeni (persze megkerdeztem elotte hogy kuljem-e). Egy tv stick-hez kuldott tap hibas volt. Kuldtek helyette masikat. Nekem eddig nem volt problemam ilyen teren veluk. Igaz en turelmes vagyk ....
-
Flashget
félisten
bombázd őket tickettel és ha válaszolnak végre számodra kedvezően, készíts screenshot..majd megint nem jelentkeznek dörgöld az orruk alá a képpel alátámasztva.
GB videó alapján többnyire nők űlnek a monitorok előtt és éppen az válaszol aki ráér szerintem ezért is van akkora fejetlenség.
Az én ügyemben is 3-an válaszoltak a nevek alapján... -
Csabcy
tag
Sziasztok!
A GB-től rendeltem egy Smartwatchot, a csomag sértetlenül érkezett, de a dobozt kibontva az óra törött volt, mintha megfogták volna a szíját és kitépték volna, az óra szíjtartó része mindkét oldalon ki van szakadva, ezért nem marad benne a szíjtartó pöcök. Írtam a GB-nek a rendelési rendszerből, hogy mi történt, és csatoltam képeket is.
Erre 5 nap után visszaírtak, hogy írjam le mi történt és csatoljak képeket. Jó vicceik vannak. Erre újra leírtam, csatoltam több képet, linkeltem videót, és erre már több mint egy hete nem méltóztatnak válaszolni.
Van valakinek tapasztalata reklamációval kapcsolatban, szoktak válaszolni, vagy valami.
A vásárlásnál kötöttem biztosítást is, bár nem tudom, hogy ez a törötten érkezett termékre is vonatkozik-e.
Esetleg két naponta írjak rájuk, hogy mi van már?
Akinek van hasonló tapasztalata kérem ossza meg.Köszi:
Csaba
-
Flashget
félisten
válasz
tibcsi0407 #4136 üzenetére
írónia...
-
hpsafl
tag
Abból az 500$-os árból még tudunk faragni
Amúgy gyárilag nem túl jellemző az 1000m/250000cd feletti fényerő, ezt nekem is csak két lámpám tudja, egy épített Uniquefire 1504, (de ebben nincs driver), és egy ThruNite TN32 (ebben meg gyárilag olyan friver van, ami 6A körül ad a LED-nek áramot, és még dedómolni is kellett)
-
hpsafl
tag
SK68 ár: 1.99$
DQG 60 Lumenes kulcstartó ár: 15.89$
Shadow JM35 (XHP-50 LED-del) ár: 29.99$
Convoy BD03 (mágneses töltővel) ár: 17.99$
Sanguang SG-BU20 USB-n tölthető bicikli elsőlámpa ár: 32.99$Van pár termék ami készletkisöpréses. Ezekre privátban tudtok árat mondani
Nitecore SRT7, Nitecore HC50, Nitecore TM36, Olight M10, Skilhunt H02R
-
Flashget
félisten
válasz
szanto.mark #4128 üzenetére
Eddig azok kaptak képet a rendelt árúról akiknek nem jött meg vagy nagyon soká.
Akinek meg nem küldtek képet 5 munkanapon belül kézhez szállította a DHL. -
Jofi81
őstag
válasz
szanto.mark #4128 üzenetére
Nekem egy hete nem válaszolnak, hogy feladták-e újra a csomagot, amit egy hónapja ígértek és eredetileg három hónapja rendeltem...
-
V-I-D-A
aktív tag
válasz
szanto.mark #4128 üzenetére
Ez a beetetés!
-
szanto.mark
újonc
válasz
szanto.mark #3926 üzenetére
A másodikán rendelt tabletet ma adták fel.
Csend volt és hullaszag, gondoltam hat munkanap után ráírok a GB supportra, hogy miújság. Rá húsz perccel már shipped out volt, kaptam egy pofás képet a csomagról.
15 munkanapot mondanak rá, amíg megjön. Jönnek az ünnepek, csúszik minden, remélem január közepén már a kezemben lesz.Nekem eddig szimpatikus az oldal, a customer service is elég hamar és jól reagál a felvetődő kérdésekre.
-
bpmcwap
senior tag
válasz
Outlander #4109 üzenetére
de olyan is van, hogy két hónapja nem jön meg eu raktárukból a telefon....
És még ők írnak nekem olyan hangnemű levelet, mikor érdeklődőm, harmadjára is, hogy Szergej lazíts.... na hagyjuk már....
Amúgy jelentettem Paypalnak, én is kérem vissza a pénzem.
Tőlük pedig soha többet semmit. Van éppen elég netes áruház, ami sokkal megbízhatóbb. -
Avicularia
veterán
válasz
krisztianAMG #4123 üzenetére
Igen, az akciós kopterről van szó. Rokonhoz nem tudom rendelni, mivel egy rokonom sem él Svédországban. Ráadásul itt, ha futár cég hozza a motyót, akkor sokszor másodszorra harmadszorra kapod csak meg, mert általában fel se hozza a futár, csak látod a bejegyzést, hogy a címzett nem volt otthon. Ezért ha tehetem kerülöm, a dhl, ups és társait mert van hogy 3 napot kell otthon ülnöd, mire megkapod a cuccot.
A postára akkor megyek be a cuccért mikor akarok. -
Ciccuka
veterán
válasz
tibcsi0407 #4107 üzenetére
De azért, hogy 3 hét után se képesek valamit feladni (amire max 5 napot vállaltak) az nonszensz. Régi DX időket idézi.
-
krisztianAMG
senior tag
válasz
Avicularia #4118 üzenetére
Én sem támadó szándékkal írtam. Ha jól emlékszem az akciós kopterről van szó, amit nyilván azért rendeltél a nyaralás ideje alatt, hogy le ne csúsz az akcióról. Ez érthető, de ezesetben én szülőkhöz, stb. rendeltem volna, vagy megbeszélem a futárcéggel. Ezen bosszankodni szvsz felesleges, jó áron jutottál hozzá, hamar meg is érkezett. Abban természetesen igazad van, hogy odafigyelhetnének ilyenekre, de (sajnos) tudjuk, hogy a GB-nél ezzel számolni kell...
-
Outlander
addikt
válasz
Avicularia #4116 üzenetére
Meddő téma....
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Avicularia #4120 üzenetére
Ezt nem vita, inkább eszmecsere
De azért azt Te is belátod, hogy amíg ide írtál több hsz-t, addig a futárcégnek is írhattál volna egy emailt.
Nem kötekszem, csak nem értem a problémádat. (de lehet én gondolkozok másképp) -
Avicularia
veterán
válasz
tibcsi0407 #4119 üzenetére
Oké, akkor én tehetek róla, hogy sz@rnak a vevők fejére. Részemről lezartam ezt a vitát, mindenki azt gondol amit akar,és levonja a megfelelő konzekvenciát.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Avicularia #4118 üzenetére
De most ezért miért Ők a hibásak? Többezer megrendelést felvesznek naponta és nem fogják a terméket a Te kedvedért napokig visszatartani, akkor inkább eladnák másnak.
-
Avicularia
veterán
válasz
krisztianAMG #4117 üzenetére
Szerinted nyaralás alatt ezzel foglalkozom, és hazatelefonálok e miatt, hogy a futárcéggel egyeztessek. Nem gondoltam, hogy meghaladja az eladó képességeit elolvasni a megjegyzést, amit vásárláskor írtam nekik. Ha nem olvassák el, minek van ott a lehetőség, hogy írni lehessen nekik?
-
krisztianAMG
senior tag
válasz
Avicularia #4116 üzenetére
Miért nem a futárszolgálattal egyeztettél?
-
Avicularia
veterán
válasz
Outlander #4109 üzenetére
Ha már megemlítettél megkérdezem, hogy neked miért fáj az, hogy leirtam, hogy későbbre kértem a postázást, mivel Londonból jön a cucc és 1-2 nap alatt megkapom.Mivel nem vagyok otthon, ezért kértem a GB-t, hogy később postázzák, de úgy néz ki nem nagyon olvassák el a megjegyzést a megrendelő lapon, vagy tesznek rá magasról.
És igen is le fogom írni akárhányszor, ha nem tetszik valami. Ha neked nem tetszik akkor ne olvasd, vagy ha úgy véled, hogy ellenkezik a fórumszabályokkal, akkor fordulj moderátorhoz. -
tibcsi0407
félisten
Valóban az lenne a legegyszerűbb.
A probléma az, hogy vagyunk páran, akik először tájékozódnak, utána kérdeznek, ha nem találtak választ. Ugye nekünk ez természetes és lehet, hogy ezért is akaszt ki, ha naponta 20 ember ugyanazt a hülye kérdést felteszi.
Nem csak erre a topic-ra írom, hanem általánosságban ez jellemző a fórumon. -
RBJ
addikt
válasz
tibcsi0407 #4113 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb, hogy méltatni se kell.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
krisztianAMG #4112 üzenetére
Igen. Aztán ugye jön az, hogy belefárad az ember abba, hogy papagájként ismétli önmagát minden 5. hozzászólásban, aki egyébként normál esetben segítőkész, de a türelme véges.
-
krisztianAMG
senior tag
Az eBayes kütyüs topic osszefoglalójában benne van, de épp azok nem olvassák el, akiknek el kellene...
Hihetetlen, hogy ott is mennyien jönnek azzal, hogy máshonnan minden csomagom megjött 2-3 hét alatt, mikor érdemes reklamálni. Arról nem is beszélve, hogy hányan lehetnek azok, akik csak olvassák a fórumot, és ihletet kapnak a többi reklamálótól.
Aztán ott van még a mostani sláger "miért kaptam a 600Ft-os csomagomhoz fake TN-t?". Ez a személyes kedvencem jelenleg. Az olcsó Xiaomi lámpánál is megy az értetlenkedés, hogy miért késik. Mindenki legalább három darabot rendelt, valaki 10-et is, de nyilván a BG-nak végtelen raktárkészletei vannak, így mindnekinek azonnal tudta postázni...
-
Sotyks94
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #4107 üzenetére
igen, az időintervallumok átírása megoldás lenne, de ha kiírnák a tényleges időket, sokkal kevesebben vennének. Engem pl ez zavar picit, hogy ez egy szándákos "átverés"/(torzítás)...
Amúgy meg ha annyira alap hogy mindenkinek tudnia kellene, akkor -kedvesebben megfogalmazva- be lehetne írni pl az összefoglalóba amit a kolléga lentebb leírt, első vásárlásos embereknek tanácsnak... Elég lenne onnantól annyit mondani az újaknak, hogy: "olvasd el a téma összefoglalót, ha még nem tetted meg"... mint ahogy a legtöbb topicban ez megy itt a PH-n.
-
Outlander
addikt
válasz
Sotyks94 #4106 üzenetére
3. Mert egyszerűen képtelenek az emberek olvasni és értelmezni... azt látom, h jön a fröcsögés 1 max 2 hét után... de olyan támadó hangnemben, hogy mindig Les Grossman jut eszembe (már ha egyáltalán ki tudja magát fejezni ennyire magyarul vagy angolul), és tegnap volt a csúcspont mikor egyik ember azért sírt mert 2 hete úton van a csomagja "Eu-ból", közben meg kiderült h nem is onnan jön, a másiknak meg az fájt h időben megérkezett a csomagja, pedig ő külön kérte h ne akkor, hanem 2-3 nappal később jöjjön...
Most komolyan?!?! Akinek nincs türelme kivárni a csomagot, nem tud angolul (nem tudja használni a google fordítót, ), nincs tisztában a távolságokkal, a külső behatásokkal, nem tud olvasni se értelmezni, az ne rendeljen külföldről.
Bakker, egyre sűrűbben futok bele olyanokba h kedvenc eladóm, már nem postáz Hungarisztánba, mert egyesek 2-3x akarnak nyerészkedni... itt ez a srác is, vett egy tokot 300 ft-ért, hangyapotsnyi hibával, és full refundot kért.. értem én h hibás, meg izé, de az egy védő tok, aminek az a dolga, és 300 ft-ért... ahogy egy másik kolléga, már le is írta a véleményemet róla.
Illetve, már since egyik regje a 3-ból már postáz ide, ami azért már elmond valamit, 1/3-áron árul eredeti pendriveot/sdkártyát stb, 1 max 2 hét alatt a kezedben.. mindig reagál minden levélre és korrekt... és miért nem?! Mert, egyes emberek ha megkapják a rendelt motyót még vissza is kéri az árát, mert hát miért ne?! Ungarisse Virtshaft.
Ennyi, ez az én véleményem, lehet besértődni, este én is elmondok pár imát a sarokban, de hát sajnos ez van.
-
RBJ
addikt
Igaza van a kollégának mert nem csak itt más fórumon mindenki csak sír, hogy hol a csomag stb meg az asztalt verné de, hogy utána olvasna mi van az már magas vagy megpróbálna kommunikálni először.
Kezd unalmas lenni, jó hogy nem már másnap ott legyen a csomag.
Akkor menjen boltba vásárolni.
Volt rengeteg akció, jön karácsony stb. Mit kell ezen csodálkozni? De a legjobb mikor a napokban nem is egy emberke rákérdez, hogyha most rendelne megkapja e karácsonyig. Hogyne javaslom még 21. rendeljen és ha nem kapja meg vergődjön.
Komolyan mondom alacsony a kerítés.Más téma valaki ismeri az androbit oldalt? Ott elég nagy reklámja van a gearbestnek.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Sotyks94 #4106 üzenetére
2. Szerintem azért azt is meg kell érteni, hogy iszonyatos mennyiségű forgalmat generálnak le, valószínűleg a jó árak miatt nagyobbat, mint a többi hasonló Webshop, így nehéz a határidőket tartani. Az az Ő hibájuk, hogy nem írják át ezt a honlapon, valóban át kellene.
Azt is meg kell érteni, hogy attól, hogy sok helyen (akár Ebay-en is) shipped status-t kap valami, az még nem jelenti azt, hogy feladták, mint ahogy itt sem garancia rá.3.Nem azért támadó, hanem azért, mert naponta 20x jön ugyanaz a kérdés, hogy miért nem jött meg Kínából 5-10 nap alatt a csomag.. Na ugye, ők nem tájékozódnak, nem olvassák a topicot. Igazából választ sem érdemelnének.
Szerintem ez a válasza nem csak a kollégának szólt, hanem úgy általában azoknak, akik idetévednek.
Van, aki leírja, hogy végigolvasta a topicot, ezért úgy döntött, hogy nem vesz semmit.Na igen, a másik véglet. Ha úgy dönt, hogy nem vesz semmit, akkor minek írja be?
-
Sotyks94
aktív tag
válasz
Outlander #4105 üzenetére
1: abban igazad van hogy páran túlzásba visszik az aggóddást, de:
2: a GB az finoman szólva borzalmas a dátumok betartásában, még más külföldi beszállítású oldalakkal szemben is...
3: még ha igazad is van, nem értem miért kell ennyire támadónak lenni az esetleges első vásárlókkal/tapasztalatlanabbakkal szemben ... -
Outlander
addikt
válasz
Corra32 #4103 üzenetére
Az a baj, h manapság már bárki internet elé kerülhet...
Nem akarok se sértegetni, se személyeskedni.... de némelyik embernél vannak komoly gondok.
Kínából rendelés alapesetben 1-7 hét között érkezik meg.... ez akkor van, ha készleten volt, nem volt természeti katasztrófa, a hajó vagy repcsi rendben befutott, itthon sem pötsöltek vele...
És mindemellett nem volt az utazás során egyik érintő országban sem, semmilyen ünnep...
Nézd, évről-évre rekordokat döntenek a rendelések, pláne egykék napján, black friday, cyber monday és karácsony környékén, amik gyakorlatilag 1 hónapon belül zajlanak le...
Sok ember ezt nem tudja felfogni egyáltalán, vagy mert korlátozott a képessége vagy mert nem érdekli, vagy mert csak...
Ilyenkor szokott jönni, h "ő már évekóta rendelget és ilyen még soha nem volt"... ami akkora badarság h senki nem hiszi el, mert ez minden évben így van, minden bolttal, eladóval, piaccal és ez csak egyre rosszabb lesz, mert míg itthon 150k-ért kapsz elfogadható telefont/tabletet stb addíg kint harmad vagy ötödáron... Arról nem is beszélve, h más dolgokat tized-huszad annyiért tudsz megvenni, ingyen postával, mint itthon.
Szaal a lényeg, ez a topic arról szól, h ide jön fröcsögni pár első rendeléses aki ahhoz van szokva, h belföldi csomag 1-3 munkanapon belül a kezében, (Bp-en akár a rendelés napján is), és ennyi.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
Corra32 #4103 üzenetére
Azért, mert túlparázod a hsz-ek miatt.
Én is ezt csináltam, mikor elhagyták a telefonom a DPD-nél, de meg tudtam oldani a Gearbest-tel a dolgot. A Paypal elkaszált, de ennek ellenére még is újraküldték a telefont nekem.
Szóval én még annyit hozzátennék, hogy ha esetleg bármi problémád van, akkor először velük próbáld meg megoldani. Ha nem válaszolnak elsőre, akkor addig kell bombázni őket ticket-tel, amíg meg nem kapod a választ.
Megfelelő kommunikációval pedig segítőkészek is lesznek. -
Corra32
csendes tag
válasz
David2319 #4096 üzenetére
Én múlt hét csütörtökön rendeltem egy xiaomi mi4i telefont nagyon jó áron, a GB-en találtam meg legolcsóbban. Aztán miután kifizettem láttam a neten hideget meleget az oldalról, elkezdtem kicsit parázni én is, mert hétfő estig nekem is processing státuszban volt. De hétfő este küldték a csomagszámot, és tegnap délután nálam is volt a telefon. Tökéletesen működik, semmi karc rajta. Szóval eddig pozitívum a GB. De az biztos hogy rendszeresen nem fogok innen vásárolni, mert idegsokkot kapsz mire megérkezik a cucc
)))))
-
Flashget
félisten
nem azt írtam, hogy rossz...szépséghíbás.
karcos a hátlap amit nem lát az ember maga a tab tökéletes szállítással együtt 146 dollár volt eu raktárból visszaadtak 30 dollárt GB walletra vagy választhattam volna 20-at pp számlára így elfogadható.
csak amiért walletra kértem a bill. hozzá nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Linux kezdőknek
- Hajmeresztő ajánlat: 34,5 milliárd dollárért vinnék a Google Chrome böngészőjét
- Kuponkunyeráló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- OLED TV topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Bundle topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A04s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER termékbeszámítással
- HP 250 G10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó karcmentes Realme 7i 4/64GB / 12 hó jótállással
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2052
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest