- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibibi
őstag
Mi a helyzet akkumulátor fronton gearbest se küld tudja valaki
kifizetni kitudtam ,de hogy feladják e az kérdéses
-
Ciccuka
veterán
-
hpsafl
tag
-
hevizms
addikt
Valaki segitsen.
Gondoltam ha már kaptam vissza a GB Wallet-re pénzt,akkor elvásárolom.
Igen ám,de ehhez kellene létrehoznom egy GB Wallet jelszót.
Na az nem akar összejönni.
Rákattintok a Set up transaction password >-ra ,bejön ez:
Application Email Verification
Send Successfully!
Please continue click to the application button if your didn't obtain Email verification in 1 Minutes.
Didn't receive the mail from us?
Check your bulk or junk email folder.Az email fiókomban viszont kb 30 perc múlva jelenik meg az email amikor is már hiába kattintok az emailben megadott linkre,egy hibaüzit kapok:
Sorry, verification code is not correct. Please try againNekem tvn.hu van megadva a GB-nél és megváltoztatnám gmail.com-osra,hátha az segitene,de azt meg nem tudom hol kell
Tudja valaki hol lehet megváltoztatni az email cimet a GB-nél?
-
hevizms
addikt
Köszönöm.
Ismerem az eladót,rendeltem már tőle nem egyszer.
Innen azért rendeltem,mert akkor itt akciós volt és nem gondoltam volna hogy ilyesmi előfordulhat a GB-nél.De most kártalanitottak és minden oké. -
hevizms
addikt
Hosszú küzdelem és levelezgetés után,hála tibcsi0407 hathatós és önzetlen segitségének,amit ezúton is köszönök neki
, pont került a fake microsd kártya ügyre.
A GB Wallet-re kaptam a kártya árának a felét(7,5$) és még 40 pont-ot(0.8$) összesen 8,3 $-t.
Köszönet a supportnak ezért.Amúgy felemás érzéseim vannak.Egyrészt mondhatom hogy rendes a support,mert kártalanitottak ,másrészről viszont nem kellene egy ekkora webshopnak nem eredeti kártyát árusitani,harmadsorban pedig azért eléggé elhúzták ezt a pár dolláros kártalanitást és ha nem beszél rá tibcsi0407 hogy ne hagyjam abba és majd ő segit,én már rég feladtam volna és gondolom egy kicsit azért erre is játszanak rá a GB részéről.
Viszont más webshop meg lehet szóba sem állt volna velem.
Szóval maradok GB vevő ezekután. -
vandor01
senior tag
Szerintem is rendben van ha lejar a "processing" ido!
Amit ok hataroztak meg es nem a VEVO kertNos eljott az utolso utani nap!
vevo rakerdez mi varhato?
Majd eldonti:
Vagy var azaz nem problemazik a kovetkezo idopontig!
Vagy visszakeri a zsetont! Akar meg a wallet is jo
aztan szetnez mi mas van helyette? akar mashol!
Egyszerubb igy mint egyezkedni ezt csereld erre azt meg arra
ezt igy az ugy fizetem vagy visszajar.
foleg esetleg a csomiban van 3-5 termek is
Azt a vegen nem az erkezik meg ami egyeztetve lett
Tiszta laprol lehet ujra rendelni -
hevizms
addikt
Hát szerintem meg tökre igaza van.
Azért annyira meg ne legyünk már elnézőek a kis kínaiakkal szemben.
10 munkanap az nem kevés.Még szerintük is ez bőven elég,hisz ők határozták meg és tualajdonképpen nem is vitatkoznak.A 30-60 nap postázást meg felesleges belekevereni,mert itt nem a postával van a gond hanem az eladóval.Gondolom ha már feladták volna,akkor nem reklamálna adriaan sem.
Simán reklamálnék én is. -
virkir
veterán
válasz
adriaan #6082 üzenetére
Namost én nem értek valamit.
Visszaolvastam a történetet aholis tegnap járt le a szállítás kezdetének a határideje erre te nyitsz azonnal egy ticket-et és kéred a full refundot pay-pal számlára.
1. Ha türelmetlen vagy akkor miért akarsz spórolni, miért nem mész be egy itthoni boltba és veszed meg azonnal amit szeretnél. Sokszor sok helyen le lett írva, kínából 30-60 nap a várható/elfogadott érkezés, ha hamarabb itt van akkor meg örömbódottág.
2. Jópár hozzászólás taglalta, hogy beütött az akkumulátor stop és valószínűleg szívnak ezzel is eleget, ergo csúszhatnak az egyéb megrendelések is. Goto 1. pont
3. Sok sikert a pay-pal refundhoz a vásárlástól számított 10 munkanap után. Szvsz esélyed nincs rá. -
Outlander
addikt
válasz
adriaan #6080 üzenetére
Elnézést hogy megkérdezem, de szerintetek szabad reklamálnom?
"Mehet Safranek és üdvözlöm a kedves feleségét.
- Köszönöm Uram, de már egy éve Önnel él."Banyek, ne legyél már ennyire mulya, írd meg hogy refund to my paypal account.. ennyi... minek ide írod hogy esetleg nem-e lehetne, meg szerintetek mit írnának erre?!
Írd meg, legyél kemény mint Tarzan sarka. -
-
virkir
veterán
Azt kell mondanom, hogy az eddigi tapasztalataim alapján tűrhető a supportjuk, meg a problémakezelésük.
A két utolsó rendelésnél ahol ugye voltak prückök mindkettőnél sikerült eddig normális megoldásban kiegyeznünk.adriaan
Hátpedig nagyon fognak erősködni a GB bukszával.
Szvsz annyira nem jársz vele rosszul mert azt meg szokták toldani egy jó adag ponttal amivel akár újrarendelve a terméket olcsóbbra jössz ki. -
adriaan
csendes tag
Üdv! Gearbestől kaptam választ a ticketre, adtak három választási lehetőséget, ebből a harmadikkal szeretnék élni, hogy törlik a rendelést, de utána írták, hogy GB walletra utalják vissza, ami nekem nem jó, mert azt szeretném, hogy paypalra utalják vissza.. A kérdésem, hogy ha megírom nekik, hogy ne GB walletra utalják vissza, hanem paypalra, mert azt preferálom, akkor visszafogják utalni paypalra, vagy mindenképp GB walletra ?
-
virkir
veterán
Na tezsvírem az enyém alakul.
Reggelre landolt a galambdúcba egy friss levél, hogyaszongya köszönik a vásárlást és feladták a motyót.
Megint.
Azaz az élő order megváltozott és átállt belga postára.
A trackitonline-on már van is nyoma bár félig kamunak tűnik a track, mert nem a szabvány.
Egyébként már innen sem enged semmiféle tölthető akkut rendelni mind out of stock, a Power Bank az még jöhet.
Akinek ilyesmi kőne az keresse a fasttech-et ők 2$-os tracking-al még szállítanak. -
elszabi
tag
az én power bankom is áldozatul esett a szabályozásnak. először feb 25-én írtak, hogy elküldték. nem is néztem, de zátonyra futott. aztán most írtak megint, hogy postázták, a holland postával. furcsálltam is, hogy minek postázták 2x. még új fotót is raktak ki róla.
-
vandor01
senior tag
válasz
hevizms #6074 üzenetére
kb annyi.. de az izgibizgi megfizethetetlen
pontosan megmondani, hogy akkor vegul mennyi is?
van a dollar szamla (PP), euro tax, azt a vegen fonttal fizettem
volt vmi kuponom is... a számlámrol 288-at vontak a tel-ért: 104-et
a szallitas 1,5 + bizti 6,4 de ebben a tablet része is bennevagy vmi ilyesmi.......
-
vandor01
senior tag
válasz
hevizms #6070 üzenetére
megtörtént a bontas....
öllöm és booodogsáág...
a redmi3 volt benne
amit a tablettal rendeltem eggyüttazért egy értesitő mail az jo lett volna
csak, hogy tudja az emberfia mi is fog történni?
"telefont elinditottuk a tablet meg x munkanap" etc..40juro kert a DHL..
az itteni AFA (21%) ez is rendben van!
a telcsi volt kb 150eu szallitassal biztivel
gondolom itt sem ingye vamkezel a DHL...na most 70dollaros számlánál, hogy kalkuláltak?
tölem semmiféle számlat vagy számlakivonatot nem kértek
nincs részletes számla a DHL-tol....
ez van ha nem tetszik?
lehet menni az alma-bootba -
adriaan
csendes tag
Üdv! Még múltkor írtam a feb. 28.ai rendelésemmel kapcsolatban, még kedden írtam live chatbe nekik, hogy mi a helyzet a rendelésemmel, de még nem kaptam választ, ma még megpróbálkoztam egyszer, de mindig azt kapom ,hogy munkatársaink túl elfoglaltak, nem tudnak jelenleg válaszolni neked,írjam be az üzenetemet, és majd válaszolnak. FAQ szerint ha Processing van, akkor 3-10 munkanap, amire feldolgozzák, ez a határidő holnap fog lejárni ténylegesen, mert most tart 9 munkanapnál. Ha holnap is Processing lesz a statusnál, mit tudok tenni ?
-
Predator2
addikt
Helló
A mai nap végre sikeresen megérkezett a megrendelt lámpám.
Február 01-én lett rendelve. Jó kis cucc.
Szerencsére nem gyarapítom a panaszosok táborát.
-
vandor01
senior tag
izgi bizgi... csak tapiztam a dobozt a zacsin keresztul.....
az ugyfelszolgalat nem vilagositott fel hogy kulon-kulon kuldik..
de ez logikus magyarazat.... (ezert vmi infot kuldhettek volna)lehet hogy a redmi 3 dobozat beleraktak egy kicsivel nagyobb dobozba?
meg soha nem kaptam igy telefont szoval tenyleg ez is lehet?
sot ha jobban belegondolok igazatok lesz
a legutobbi tablet rendelesnel nem masik dobozba raktak hanem bubis foliaba!most mar csak kinyitom.. ahh majd asszony otthon
-
vandor01
senior tag
redmi 3-at (5.0") rendeltem az asszonynak
de ez szerintem egy 5.5"-os vmi? mert a doboza nagyobbXiaomi Redmi 3 box size:
18.00 x 12.00 x 6.00 cm
box size in DHL plastic:
21.00 x 14,50 x 7.00 cmMindenkep video lesz!
Igazi meglepi lesz mindenkinek a zsakbamacska telefon
remelem nem kinai jokivansag sutikkel lesz tele a doboz?
vagy eger "mogyoro" ha mar perkaltam 40juro AFA-terdekes hogy Malajziabol kuldtek: "Great Harvest"
valszeg GB sok termeket nem is tart sajat raktaron
hanem a gyartok/baszallitok kuldik a megrendeleseket..
tiszta ali/ebay? -
cidalain
veterán
válasz
cidalain #5920 üzenetére
Na megoldódni látszik a hibás BT billentyűzetes tablet tok ügy.
Ma írták, hogy két lehetőséget tudnak ajánlani:
1. termékmegtartás mellett full visszatérítés a GB walletra
2. újraküldikMivel nekem termék kell nem pénz, így a 2-est fogom választani. (Nomeg GB walletről csak levásárlással jutnék a pénzemhez). Bár nem írták a második esetben, de gondolom ott is megmaradhat nálam a hibás termék (ellenkezőjét sem írták, hogy vissza kell küldeni)
-
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #6036 üzenetére
Nos ez mar a 3 ik hiba a GearBest-tol....
Megkaptam ma a DHL-es csomagot... atvettek a Portan a csajok...
olllom es booodogsag
Na de?
Elnezest kernek ha valamelyikotok telefonjat nekem kuldtek!
Mert ez a csomag nem az en rendelesem! Ki se nyitottam mert:
tablet+telefon kombot varok ez meg csak 1 telefon!
a doboz merete nem is egyezik az altalam rendelt doboz meretevelValamint a BG altal inditott DHL szam meg sem mozdult
helyette masik szamot kaptam......
valaki valahol valamit nagyon benezett!GB-nek irtam...
jojjenek a csomagukert az enyemet meg inditsak el mert meg sehol nincsTuesday, March 01, 2016 at 03:33 Origin Service Area: KUALA LUMPUR - KUALA LUMPUR - MALAYSIA Destination Service Area: BRUSSELS - BRUXELLES - BELGIUM
1 Piece
Tuesday, March 01, 2016 Location Time Piece
1 Shipment information received KUALA LUMPUR - MALAYSIA 03:33ennyi....
-
kmarci25
veterán
válasz
Snakeiboy #6046 üzenetére
PP dispute=PayPal vita. Nézz át a PayPal topikba, ott segítenek ebben. Ha cserét szeretnél, akkor a CN22-ből tölts ki kettőt. Az egyik megy a csomag mellé, a másikat próbáld meg lepecsételtetni a postán, hogy mikor jön a visszáru, akkor igazolhasd, hogy nem kell ÁFA-t fizetned újból.
-
sicc33
aktív tag
Surci1:
Hát én is nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a vége. Egyenlőre nem válaszoltam az üzenetükre, inkább segítséget kértem
.
Most kénytelen voltam itthonról rendelni akkut, hogy a lámpa amit rendeltem egy napon az akkuval (9 nap alatt megérkezett feladást követően!), használható legyen. 1 db kerül kb. annyiba postával mint a 4 db kintről.
-
-
Surci1
tag
virkir és sicc33
Én két hete rendeltem akkukat, svéd TN számmal postázták. A directlink szerint úton van a repülőn. Pár napja megint rendeltem akkukat a GB-ről, tegnap adtak hozzá egy holland postás TN számot. Ezek szerint lehet GB is észbe kapott és most inkább átváltottak a svédről a hollandra. Fentebb írt hozzászólásokat olvasva kíváncsi leszek mi lesz belőle.
-
Snakeiboy
aktív tag
-
kmarci25
veterán
válasz
Snakeiboy #6044 üzenetére
Szóval.
1. Elkéred a GB-től a visszaküldési címet, illetve az RMA nyomtatványt.
2. Az RMA nyomtatványt kinyomtatod, kitöltöd.
3. Letöltöd a CN22 nyomtatványt is, ezt is kitöltöd.
4. Becsomagolod a cumót, hogy ne sérüljön, melléteszed a kitöltött RMA nyomtatványt.
5. Megcímezed a csomagot, plusz ráragasztod a kitöltött CN22 nyomtatványt (kívülre, jól látható helyre).
6. Bemész a postára, elveszel egy ajánlószelvényt, kitöltöd, odaadod a postáskisasszonynaka csomaggal együtt, ajánlva adod fel és kérsz a saját nevedre számlát.
7. Kifizeted.
8. Beszkenneled a számlát és a feladóvevényt, és követed a segédletet.Kb. ennyi.
Ja, és ha nem cserét szeretnél, hanem pénzt vissza, akkor jobb ha hamarosan nyitsz egy PP dispute-ot is.
-
Snakeiboy
aktív tag
Sziasztok,
Vettem egy tabletet (Teclast x98 Air III) a GB-tol de sajnos hardware hibas: [link]
Nyitottam ticketet es megbeszeltuk hogy visszakuldom a termeket es ok visszafizetik az arat (csak a tablet arat a posta dij es hasnol sem az ide sema a visszakuldest nem). Namarmost en hasznaltam GB pontokat gondolom ezt is visszakerhetem. Ami viszont lenyeges ez a visszapostazas hogy megy? Hogy kell feladni, milyen nyomtatvany kellen kitolteni es a Paypaltol hogy tudom visszaszerezni a visszakuldes arat?
Azt irtak a GBtol hogy siman postan adjam mert akkor nem valoszinu hog ymegfogjak kinaban a vamona cucott igy gyorsabb az uygintezes. Meg olyat is olvastam valahol hogy ha megfogjak a vamon akkor majd azt kifizetettik velem. Ez most komoly?Valaki akinek mar van tapasztalata kerem segitsen es nyugtasson meg hogy nem tul bonyolult elintezni ez. Koszonom
-
vandor01
senior tag
válasz
Outlander #6040 üzenetére
EU-s arakat irtam mert Bruxelbe jon es belga AFA-t kell utana fizetni
az itt 21% amint nalam a cucc majd kiderul miutan mit hogyan szamoltakviszont tenyleg 2 perc alatt rendeztem
SMS-ben: honlapeleres/csomagkod/jelszo majd kartyas fizetes...
nem volt tobbnapos vegzalas iratbekeres, ucsorges rajta... eddig!
DHL?Estimated Delivery: Wednesday, March 09, 2016 By End of Day
-
maestro87
őstag
válasz
kmarci25 #6016 üzenetére
Válaszoltak, nem kell visszaküldenem a hibás terméket.
Tehát akkor 45 napig van mód náluk visszaküldés nélkül teljes refundra, 45 nap elteltével pedig kb. vagy fél áron (én még akciósan vettem 15$-ért) megrendelheted ismét a terméket vagy garanciába cserélik (bár erre nem kérdeztem vissza, nincs kedvem visszaküldeni).
-
L4mie
veterán
válasz
vandor01 #6036 üzenetére
Tudtommal ha vám alá kerül tőled kérnek egy paypal utalásos igazolást és azt vámolják, úgy tűnik ezt most kihagyták és valami más alapján állapították meg a csomag értékét.
Valószínűleg más összeget írtak a csomagra és nem tőled kérték be a kezelési költséget + áfát hanem a csomagról nézték.
az utaztatási anomáliára csak facepalmolni tudok.
-
vandor01
senior tag
Leirom az en GB - DHL-es rendelesem hatha vki-nek tanulsag
Tablet + telcsi combot rendeltem: FEB 26
GB altal adott DHL-es szam szerint a mai napig igy all cucc:
Tuesday, March 01, 2016 Location Time Piece
1 Shipment information received KUALA LUMPUR - MALAYSIA 03:33Kozel 400euro nem aggodtam DHL...+bizti...
Mai napon DHL tol jott sms fizessek be 40.28eurot.
DHL csomagszam + honlap + jelszo...
parperc befizettem... estig kiszallitjak most varom az irodaban
hogy felhivjon a DHL vagy a portas..Na most a DHL-es szam kulonbozik hiaba lestem a GB szerinti szamot?
mintha a cucc meg ott csucsulne a raktarukban...viszont Kuala Lumpurban uj DHL szamot kapott es azzal jott..
bejarta a vilagot Singapore, Germany, Belgium....
kerdes miutan kellett fizetni a 40jurot...
nem kertek szamlat, bizonylatot?
400eunak a 21% nem 40...
A GB altal kiadott kb 70dezsore meg 40juro ?Na es mindezek utan a kerdesek?
Az en csomagom?
Mi van a csomagban?
Estig remelem kiderul vagy beborul?
izgibizgi[moderálva]
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
Vertigo18
addikt
Az az érdekes, hogy nekem február 13-án adtak fel 2 db. 18350-es akksit és sehol semmi nyoma...
Akkor nálam is ez lehet az ok?
-
tahepa
senior tag
Tennék még egy utolsó próbát a shoppal...kinéztem egy terméket és érdeklődtem volna a live chat-on majd a supportnál hogy valóban rendelkeznek vele az EU raktárban. Tegnap óta még semmi reakció...várok még egy napot..aztán részemről ennyi volt...sokadik próba ...
-
sicc33
aktív tag
Tényleg van valami az akkuk körül. A BG-on már nem is lehet betenni a kosárba akkukat. Azt írja ki hogy hozzánk nem szállítható!
Faxa
-
sicc33
aktív tag
Köszi a cikkhez a linket! Az én értelmezésem szerint, teherjáratokat nem kellene érintenie. Szerintem a postajáratok is ide tartoznak (laikusként). Szóval nem értem.
Közben válaszoltak a ticket-re amit nyitottam. Az alábbi üzenet érkezett:
Thank you for your message.
We wish to apologize for the delay and any inconvenience caused.
We have shipped your order out and it is on its way to you.The standard delivery time will be around 10-45 business( as a reference) days after dispatch if there are no delays.
As the free Flat Rate Shipping is a slow shipping method, and shipping time should be longer than it in your local country.
And you didn't request tracking number during order checkout stage, there will be no tracking number to follow the delivery online.
There are some extra reasons that may lead to delay,such as peak season,bad weather ,holidays and Festivals (either in your country or in China) and so on.
We kindly suggest you wait some time and look forward to your parcel.
Thank you very much for your continued support and understanding!
Hope you receive your parcel earlier.
Please feel free to contact us, if have any furture question.Nem azzal van gondom hogy mennyi ideig tart, illetve feladták vagy nem, hanem hogy visszatartják!
-
hpsafl
tag
Nekem is tegnap adták fel az okosórát (ticket nélkül), pedig febr. 26-án rendeltem,és én is belga postával kapom. Ha bármi gond van, akkor írj privátban, és megpróbálok segíteni.
Akkuval kapcsolatban:
Érdekes, hogy pont a svéd posta sz@rakszik, mert az előző ilyen akku tiltás után pont, hogy ők voltak az elsők között, akik akkut szállítottak. -
Bornie127
aktív tag
A napokban szerettem volna rendelni powerbankot.
Ne tegyem!? -
virkir
veterán
Erről lenne szó.
Csak ugye elviekben odakintről posta járatokkal kéne jönnie a csomagoknak így nem értem igazán miért halt be az akku szállítás.
A banggod-ról már két-három napja rendelni sem lehet semmilyen akkut, még Ni-MH-et sem enged kosárba rakni.#6022
Én is nyitottam, de a csavar, hogy az a k..va óra már resend lenne, mert amit elsőre kaptam az gyári hibás volt, én meg nem akartam kétszer tn-t fizetni ezért rendeltem egybe.Bornie127
Akár sürge akár nem, én most várnék pár hetet mi alakul ki ebből. -
sicc33
aktív tag
Nekem egy powerbank lett 25.-én elinditva es ma adott magarol új életjelet. Sved posta eleg lassu. Egy led lámpa meg ideret 8 nap alatt postára adást követően. Egyszerre lett az akkuval rendelve. Igy van egy lámpa amit meg jo ideig nem tudok hasznalni ...
Ugyhogy szinten zenész
.
Mi ez a mizéria megint az akkukal amit fentebb említett valaki?
-
virkir
veterán
-
kmarci25
veterán
válasz
maestro87 #6015 üzenetére
Első mondat, második fele: After reviewing your case,it has passed 45 days money back guaranteee, but you can send it back for free repair.
Ezért. Mielőtt döntenél, számold ki, melyik éri meg jobban. Így már viszont 3 választási lehetőséged van, ha jól számolom...De tényleg jobb lenne, ha megkérdeznéd őket.
-
kmarci25
veterán
válasz
maestro87 #6013 üzenetére
Miért is kérnék vissza? Nem kérnek ilyet, szerintem félreértettél valamit.
2)Resend the item with partial price and shipping fee.
We kindly ask you pay 8 USD for reshipping and handling fee.
In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date.
Please reconfirm your address as follows:2) A termék újraküldése csökkentett áron és postaköltséggel
Kérjük fizess 8 USD-t az ismételt postázásért és kezelési költségként.
Ebben az esetben 10 és 25 munkanap között kapod meg a terméket a feladástól számítva.
Kérjük igazold, hogy az alábbi a postázási cím stb., stb.Vagy én értem félre?
Én kájndli eszking jú
, hogy kérdezd meg a support-ot, hogy a második esetben vissza kell-e küldened, vagy sem.
-
maestro87
őstag
Sziasztok!
Gearbest-en még decemberben megérkezett egy DIY áramkör, amiről mostanában derült ki (most raktam össze), hogy kijelző hibás.
Ticket-re ez a válasz jött:After reviewing your case,it has passed 45 days money back guaranteee, but you can send it back for free repair. First, you may check with the post office the cost to return the item before deciding.
Please review our possible solutions:
1)Keep the item and accept partial refund on GB Wallet (credit).
We can offer refund 20% of item price which is 3 USD on your wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1USD = 5 points ,3USD =3*5 points => get 15 points etc). This amount can be used for your future orders.2)Resend the item with partial price and shipping fee.
We kindly ask you pay 8 USD for reshipping and handling fee.
In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date.
Please reconfirm your address as follows:
Consignee name:
Detailed address:
City:
State:
Zip code:
Country:
Phone number:Can you please let me know your decision? You may first check the cost of returning item back to us in China before deciding.
I look forward hearing from you.
Thank you for your understanding.Azt értem, hogy nem refundolnak teljesen (nem is ezt kértem) mert letelt a 45 nap, csak az nem világos, hogy most a második opciónál kérnék vissza a hibás készüléket?
-
sicc33
aktív tag
Azt írták simán küldik (pedig kértem trackinget), aztán kapta egy directlink-es azonosítót, ami meg eyg idő után egy sdéd postás tracking számot takast U kezdőbetűvel.
De egy xiaomi powerbank is úton van svéd postával de repülőre adva az utolsó bejegyzés. Az legalább elindult
.
-
vandor01
senior tag
válasz
adriaan #6006 üzenetére
En egy tablet/telefon combot rendeltem FEB 26-an
ami mar a processinget tuljutott
de DHL-es statusza nem mozdulTuesday, March 01, 2016 Location Time Piece
1 Shipment information received KUALA LUMPUR - MALAYSIA 03:33
Information Received. Shipment Not Yet Picked Up By DhlSzerintem nincs a GB birtokaban a CUCC...de persze eladja
kifizeted azt varsz, hogy megkapjak.
vagy igy mint EN vagy ugy mint TELassacskan rakerdezek mi is van?
Mert azt lehet a kesobbi megrendeleseket hamarabb kiszorjak mint a varakozokat
Megtortent mar parx... Noszogatni kell oket.... -
L4mie
veterán
Noh, utsó esély feldobtam nekik egy dascam-t meg egy Miband1S-t.
bizonyíthatják, hogy gond nélkül gyorsan tudnak teljesíteni rendelést.persze biztosítást kötöttem rá.....
-
adriaan
csendes tag
Üdv! Február 28.án rendeltem még a Gearbest oldaláról egy tabletet + tokot. A rendelésemnél azóta a következő status van, hogy "Processing". Ez normális a gearbestnél, hogy még nincs feldolgozva a rendelés ennyi idő után?
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen processzort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- E-roller topik
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux haladóknak
- További aktív témák...
- BONTATLAN Devialet Phantom II 95 db Iconic White - 2 év gari!
- BONTATLAN DJI Osmo Pocket 3 - 1 év garanciával ELADÓ!
- BONTATLAN Google Pixel Pro 9 XL 512 GB Obsidian
- BONTATLAN MSI GeForce RTX 5070 Ti INSPIRE 3X OC 16GB GDDR7 (gari: 2028/7)
- ROG STRIX X870-F + AMD Ryzen 7 9800X3D + 32GB DDR5 + Sapphire 7900 XTX Pulse 24GB + Win11 PRO
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR