- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
coyotex
tag
válasz
coyotex #3199 üzenetére
Dear István,
Thank you for your inquiry. We have shipped your order out.
The delivery information
customers: Farkas István, shipping address: Király utca 27 4/2 , city: Miskolc, state: Borsod-AbaUj-zemplen, zip_code: 3530, country: HU, phone: 705792707
Tracking number: 8616482081,shipping method: SGDHL,
tracking site: http://www.dhl.com/en.html shipping date: 2015-11-05 18:21:33,estimated time: 3-7 business days,
sku*quantity:145365601 * 1,For shipping leadtime please check here:http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html
Please note that the delivery time are only as a reference.
The specific shipping time also be affected due to adverse weather or other unexpected reasons.Ezt irták ma.
-
coyotex
tag
válasz
tibcsi0407 #3197 üzenetére
Gondolom dèlután nincsenek most meg meloban nincs annyi idöm hogy chateljek.Szombat meg szerintem megint nem jo nekik.
-
coyotex
tag
Aki feladja a cumomat.Mert a gearbest csak azt irja hogy ök elküldték.De a DHL-nél még nincs a csomag.
-
coyotex
tag
Hol tudok kèrdezni az eladótól?
-
sicc33
aktív tag
Tegnap megérkezett a múlt hét szerdán feladott tablet rendelésem az EU raktárból. DHL-el jött. Nem kellett plusz összeget fizetnem a szállításért és nem a "flat" verzió lett kiválasztva (expedited-re emlékszem).
-
bul07
nagyúr
Fő kérdés hogy volt e nyomkövetés
Mert ha volt akkor elsőnek talán ticketett kellene nyitni és ott egyezkedni ez eltarthat sokáig is(ezt azért mert volt akit elkaszált a paypal és nem kapott vissza pénzt nyomon követés miatt, végül újraküldés lett, szerencsére pozitív lett vége), és készülj fel hogy mindenfajta ajánlatot tesznek majd, újraküldés részleges visszatérítés, Gearbest Wallet-re visszatérítés, de ragaszkodj a payapl-os visszatérítésre az a tisztaHa nem volt nyom követés akkor én egyből a paypal-on kezdenék mert ott talán hamarabb megy a visszatérítés, írd meg hogy 60napja úton van bőven kivártad hogy megérkezzen így full refundot kérsz
Más
Csakhogy lehet normálisan is postázni
Ma jöttek meg, két okt 26 rendelés
200Ft-os tétel
650Ft-os tétel -
Troy.
addikt
Hello!
Miképp lehet visszaigényelni a pénzt? Egyik termék 52 napja (ezt szeretném most!), másik 29 napja "jön".
-
Balion
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3185 üzenetére
Ez csak nektek van
Gondoltam jó, ha a tapasztalat meg van örökítve. Egyébként van video a pixelhibáról is. Szerinted kezdjek vele valamit, vagy hagyjam a fenébe, mert ez nem az ő hibájuk?
Épp most nézem a hibajavító metódusokat, mindjárt be is vetem magam, remélem életre tudom kelteni a beragadt (mert nem halott, csak beragadt) pixelt. -
Balion
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3181 üzenetére
A telefonnal. Pixelhibás. Egy beragadt kövér zöld pixel van benne
Mezei, vacak, de probléma esetére (esetemben nem volt) bőven elegendő unboxing video -
bpmcwap
senior tag
válasz
bpmcwap #3180 üzenetére
A legújabb görénységük az, hogy a termék árát leviszik 70-80%os discountra. Igen, csak a postadíja meg 68$.... muhahahaaa... Lásd pl itt vagy itt Vettem banggood-on és még coupont is elfogadtak, pedig discount volt ott is..
Re pimmi: shopping festival
-
bpmcwap
senior tag
Azért azt megjegyezném, ha ezek így recsegnek ropognak már most, akkor mi lesz itt 11.-én.
Én is nagyon elégedetlen vagyok velük. Csesznek válaszolni, ha írnak is valamit, akkor hülyének néznek. Ebay-en magasan kvalifikált eladókkal sokkal egyszerűbb és könnyebb. húúú, na puff 2-3 dollárral többe kerül, de nekem eddig még mindig jött érdemi válasz 24-48 órán belül, és a PP úgy kitakarítja onnan a kamusokat, hogy ma már nagyon nehéz 100kás eladónak felnőni kamuval. Itt meg konkrétan egy hete válaszra se méltatnak.136 dolláros, 3 hetes, eu-s rendelésről!!!! De a 80dolláros rendelésemről sincs semmi hír. 20 dollár alatt megkaptam a rendelést. Ez a tipikus egyéves üzleti modell: Karácsonyig felépítjük a céget aztán a hajrában jól lakunk... Meglátjuk hol lesznek 3-5 év múlva, vagy egyáltalán jövőre.Most kíváncsiságból rányitottam még egyet.
10 nap alatt 8.000.000 ticket!!!! nyolcmillió!!!! -
Balion
senior tag
Megjött a lenovo note k3, vegyesek az érzéseim, majd később beszámolok, illetve lehet, hogy egy béna unboxing videot is felteszek valahová.
-
Flashget
félisten
-
bul07
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #3156 üzenetére
Én nem vagyok egy nagy vásárló ebay-en olyan 450 értékelésnél járok(több vételem volt csak nem számolja a rendszer ha egy eladó több értékelés rövid időn bellül add, volt hogy 5licitet is nyertem egy nap egy eladótól de 5értékelésből egyet számolt)
És az olyan eladó amelyiknek a cucca nem jött meg 30-35napon belűl nállam nem kapot második esélyt
Mert nem a posta a lassú hanem késve van feladva ha nem jön meg 35nap alattRitka az a rendelésem ami 35napon túl meg is érkezik
És azt azért ne felejtsük ell hogy a Gearbest nem ebay-es eladó, amit enged megvenni annak raktáron is kell lenni így semifajta késés ebből nem lehet(ebay-es eladónál nem ritka a 7-8nappal későbbi feladás se mert nincs neki raktáron)
Szép és jó ez a táblázat de amíg a termékhez meg a posta választási oldalhoz nem ezt írják addig kutya gumit se számít
Tudod ki vásárolna náluk ha 50napos szállításal kellene számolni
Én rendesen kifizettem akkor ők is tartsák magukat a saját válalássukhoz( #3159 ) Outlander
Én a feladás másbapjától stámolom a 25munkanapot
-
tibcsi0407
félisten
válasz
coyotex #3168 üzenetére
Hát a követési szám nem minden.
Pimmi
Nekem volt már Ebay-ről is 50-60 napos szállítási időm. Ezt tényleg nem lehet kontrollálni. Igazából maximum a szállítmányozó cég logisztikai osztályát érdemes hibáztatni. Ha nekik úgy olcsóbb elküldeni a terméket, hogy kétszer megkerüli a földet, akkor kétszer meg fogja kerülni. (persze ez csak egy szélsőséges példa)
De valóban gyakran előfordul, hogy hetekig áll a kínai postán a termék, mert egyszerűen csak akkor adják fel, ha megéri feladniuk. Gondolom amikor tele a repülő/hajó/teherautó. -
Outlander
addikt
válasz
coyotex #3162 üzenetére
De ez nem EU rendelés!
Kínából kérted dhl-el.... majd a dhl-el gyorsabban oda ér hozzád, de nem euból jön... úgyanúgy végig kell várni a lassú kínai szórakozásokat... majd ha megkapja a dhl ténylegesen akkor 5-7 munkanap alatt megkapod... de mire a dhl megkapja a kicsi Mingtől az lehet több hét is, ha nincs készleten.
-
coyotex
tag
válasz
tibcsi0407 #3167 üzenetére
Köszi.Most irtam nekik hogy mikor lesz a DHL-nèl a xsomag.Az a furcsa hogy van követèsi szám.Mondom másnak már szerdán itt van ès neki csütörtökön adták fel.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
coyotex #3166 üzenetére
Igen, itt mindenképpen igazad van, mert a pre-order szeptember 30-án végetért. Tehát már több, mint 1 hónapja élesben árulják a készüléket. Biztos, hogy októberben elkapkodták az összeset, de erről az lett volna a minimum, hogy értesítenek Téged.
Ticketet nyitottál az ügyben? Érdemes lenne megkérdezni, hogy mi a helyzet és megmondani nekik, hogyha egy héten belül nem látod mozogni a trackingen, akkor kéred vissza a pénzed. Én biztos, hogy ezt tenném. -
coyotex
tag
válasz
tibcsi0407 #3165 üzenetére
Ja.Doogee F5.Azt irja ki hogy nincs raktáron.De mondom kaptam követèsi számot ès másnak postázták november 5.-èn ès megkapja már szerdán.
-
coyotex
tag
válasz
tibcsi0407 #3163 üzenetére
http://www.dhl.com/en/express/tracking.html?AWB=8616482081&brand=DHL
-
coyotex
tag
válasz
tibcsi0407 #3161 üzenetére
Oktober 6.De kaptam egy üzit hogy postázás alatt.A DHL-nèl már van szám is csak mèg nem kapták meg a csomagot.November 4-töl van követèsi szám.
-
coyotex
tag
válasz
tibcsi0407 #3158 üzenetére
Itt se mutat semmit.
-
coyotex
tag
Hali.Van szerdátol egy követèsi számom a DHL-nèl.De a csomag mèg nincs náluk.Express kèrtem.Ilyenkor mi a teendö?
-
tibcsi0407
félisten
Azért aki életében nem először vásáról Kínából, tisztában van vele, hogy a max 25-30 nap csak nagyon hozzávetőleges, ahogy Ebayen és máshol is van.
Egyébként teljes mértékben igazat adok abban, hogy ha nem tudják tartani, akkor nem kellene odaírni.
Itt pontsabban leírják a várható időket.
De még ugye ez sem szentírás. -
bul07
nagyúr
Honnan a búbánatosból szeditek ezt a 60napot
Minden terméknél ott van és még a szállítási fajtáknál is hogy mennyi idő a szállítás
Termék oldalán írják hogy feladás 2-5nap(munkanap), és a szállításnál meg megvan adva hogy mennyi időn belül kell megérkezni, leghosszabb a 10 - 25 business days
Tehát ha 30munkanpon túl van akkor lehet a vételárat visszakérni mert túl van a vállaltakonAz hogy ők 60 napot kérnek csak egy dolog, mert megvételnél nem ezt vállalták
Én mikkor nyitottam a paypal-on ügyet szépen leírtam hogy 30 munkanapos szállítást vállaltak és ezt nem teljesítették így kérem vissza a vételárat, erre nem tudtak időt kérni mert az már lejárt és vissza is küldték a pénzt
Persze azóta se jött meg egy termék seÉs ez régen is így volt mikkor még 45nap volt a paypal nap limitje akkor szépen betartották ezt a időt, csak mióta 180napra fel lett emelve az eladók azt hiszik hogy hónapokat is várathatják a vevőket
Tehát azok akik 60napos várakoztatásra buzdítják az embereket ugyan magyarázzák már meg hogy miért kellene 60napot várni hogy egyáltalán megnyissa az ember az ügyet(mert levelezés és egyéb és már 70napnál is jár)
Persze ahol van nyomon követés az más dolog ott érdemesebb várni még rá pár napot
-
Vertigo18
addikt
Alátámasztom!
Nem okoskodtam, nem zajongtam, bármennyire is zavart, hogy nem jöttek meg a termékek. Ezek után, teljesen normálisan válaszoltak és úgy álltak hozzám,a hogy én hozzájuk.
Nem tudok arról nyilatkozni, mi lett volna, ha egyből PP dispute-ot nyitok, és fenyegetőzök, hogy márpedig utaljanak visszafele.
-
hpsafl
tag
válasz
Avicularia #3086 üzenetére
Tudom későn írok, és az én hibám, hogy nem jó a link, de nem csak az általam használt link visz a termékhez, hanem az oldal keresője is.
Ha az akciós árat nem hozza, akkor esetleg a böngésző előzményeit is érdemes törölni.
pimmi:
Sajnos én is csak annyit tudok tenni, hogy elküldöm feléjük, ha van valami gond, és ők utánanéznek. A Te esetedben kértek tőled egy kis várakozást, amit vagy elfogadsz, vagy nem.
Ezt a szabályt senkinek sem kötelező betartani, csak mint írtam, ha a PP-hoz mész rögtön, és az ellened dönt, akkora A GB nem fog veled foglalkozni, valamint a PP dispute/claim ideje alatt sem foglalkozik veled a GB. Szóval ha velük is akarsz tárgyalni, akkor nem a PP-nál kezdesz.
-
-
nimfas
addikt
-
Ciccuka
veterán
válasz
tibcsi0407 #3144 üzenetére
Sajnos nem, mert kiszedhetetlen. De meg lett oldva úgy, hogy egyből a paypal-ra lett kattintva.
-
Ciccuka
veterán
Hogyhogy nem ingyenes a szállítás, ha az volt kiírva? Például
Shipping Cost to:
Hungary Dispatch:Ships within 3-5 business days FREE SHIPPING -
Balion
senior tag
válasz
Flashget #3140 üzenetére
Hát a Cube az tökéletes állapotban érkezett meg, a nővérem és a sógorom maximálisan elégedettek vele. Az ő példájukon felbuzdulva rendeltet az ismerősük egy teclastot velem. A többit meglátjuk, remélem jövő hét elején további jó tapasztalataim lesznek. Mindenesetre kamera mellett bontom ki. Szerintem ide is belinkelem majd a kicsomagolást.
-
Balion
senior tag
válasz
Flashget #3138 üzenetére
Cube i10 tabot rendeltem
Lenovo K3 Note-ot várok most
Teclast tabletet fogok ma rendelni ismerősnek, még beszélünk róla, de szerintem x98 air lesz.
Örülök, hogy velem rendeltetnek rokonok, ismerősök. Gyűlnek a pontjaim. Remélem ez nem zavar senkit
Persze az első mondatom, hogy felelősséget nem vállalok a csomagokért, de így sem tántorodnak el
Természetesen azért a reklamáiókat intézném, szóval ennyi felelősséget azért vállalok. -
Balion
senior tag
Ez csak nekem fura?
De ha ez az, amire gondolok, akkor az olyan, mint az off topic hozzászólás színe. Átlátszó. -
tibcsi0407
félisten
Nem felejtettem el beleírni semmit, de úgy látszik a gyengébbek kedvéért érdemes lesz módosítani.
De csakis a te kedvedért, itt az eredeti:thank you Tibor
Actually, for your order, if you pm hpsafl your problem after 45 days goods dispatched; we will check and follow it. And if you still didn't receive it after 60 days, we will arrange resending or refund then.
If you open paypal case, we shall deal with the case based on paypal result you know.
Tibor, i have some suggestion, would you please kindly check and share it on behalf of your experience?
1. If your order is over $20, you are strongly advised to add shipping insurance to your order. By doing this you will get a refund or the goods resent quickly if your order has been lost on the way or is dead on arrival.
2.Please choose the shipping option you think is appropriate for your order. And recommend you buy a tracking number, so that you can check the progress of your order online after it has been dispatched. -
pimmi
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3130 üzenetére
elfelejtetted beleírni.......és úgy jön le, hogy ha a gb lepattint, ő segít
-
tibcsi0407
félisten
A Te esetedben felesleges.
Ha valaki még nem nyitott ticketet és letelt a 45 nap, akkor nem felesleges. Ennyi a lényeg. A szabályt pedig ez alapján kell akkor pontosítani.
Ha egyszer már elindítjuk a folyamatot, akkor Ő sem tud sokkal többet segíteni már. Nem Ő ott az ügyvezető igazgató.
Max annak tud segíteni, aki még nem nyitott ticketet/nem járatos a témában, vagy nem beszél angolul sehogy. -
pimmi
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3126 üzenetére
ok. de akkor kimondhatjuk, teljesen felesleges neki privátot írni, és itt a pont
-
Balion
senior tag
Hétvégén is robog a GLS németből ide, vagy csak hétköznapokon? A csomagom pénteken tartott Alsónémedi felé. Van esély, hogy hétfőn már ott lesz?
-
tibcsi0407
félisten
Muszáj még egyszer írnom.
Kiemelted a lényeget, amivel saját magad ellen beszélsz.
A TE ügyed már el van indítva, neki innentől kezdve nincs mit tennie.
Te magad írtad, így most magad ellen beszélsz.
Vegyél pár órát szövegértésből, aztán gondold át a korábbi hozzászólásokat. -
pimmi
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3123 üzenetére
nem, ez van leírva:
Ha rendelésetek 45 napon belül sem érkezik meg, akkor jelezni kell hpsafl kollégának privát üzenetben, Ő továbbítja a Gearbest felé és kivizsgálják az ügyet. -
pimmi
senior tag
válasz
WestBam #3121 üzenetére
ez oké, nem is ez a bajom, a bajom annyi hogy nem kell azt írni amit fentebb másoltam be, mert ahogy te is írod intézze magának mindenki, itt látszik is hogy magának kell intéznie, mert a válasz ott van, ugyan az mint amit írtak, szóval nincs itt semmi kivizsgálás, sem segítséggel sem az nélkül.......
-
tibcsi0407
félisten
Jó, utoljára válaszolok, mert még mindig úgy látszik, hogy nem értetted meg a dolgot.
Többet nem próbálom meg.
60 nap akkor fog lejárni, tehát hivatalosan akkor lesz "eltűntnek nyilvánítva a csomagod".
Ennyi a lényeg. Akkor lehet újraküldést, refundot, vagy bármit kérni.
Az van leírva az oldalon? Az. Akkor?
Befejeztem. -
WestBam
senior tag
Ez szerintem nem szabály, ez egy lehetőség mert sokan nincsenek tisztában a külföldről rendelésekkel, csak beregisztrál (beregisztrálja egy ismerőse) a pp-ra és egy-két boltba aztán fizet és vár a csodára.
Ha nem jön akkor meg pattog jobbra-balra mert elképzelése sincs, hogy mik a lehetőségei. Nos szerintem az ilyen (L)usereknek "fogja a kezét" hpsafl kolléga.
Aki rendelt már kintről még csak nem is kell angolul tudnia csak kezelni a guglitranszlétet az megoldja ügyesen maga is ha akarja és nem itt dühöng.
Ez nem azt jelenti, hogy ne lenne itt pár csúnya történet mert van és nem is pártolom a boltot félre ne érts de ha valami bajom van értelemszerűen írok a boltnak ha kell akkor naponta. Nem bunkó és nem is követelőző stílusban hanem normális, kedves hangnemben. Előbb-utóbb válaszolnak rendesen is nem csak sablonválaszt kapsz és ha nem vagy bunkó akkor általában ők sem olyan tárgyilagosak, legalábbis az én tapasztalataim ezt mutatják. -
pimmi
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3117 üzenetére
viccelsz ? Van egy ügyed, amire van ígéreted, hogy 22-én újraküldik lazán lepattintottak, semmiféle ujraküldésről szó sincs, annyit írtak hogy írjak majd akkor. azt te írtad hogy ezt fogja intézni, de ezek után ...........kereszt a lóvéra,
-
Balion
senior tag
Azt hiszem a segítség abban rejlik, hogy segít kulturáltan lebonyolítani a beszélgetéseket, amire úgy érzem sokaknak igen nagy szükségük van. Fontos a vádolgatásoktól mentes, de határozott hangnem. Az is fontos, hogy ő egy fórum tagja, sőt indító tagja, amit szerintem figyelembe vesz a GB a beszélgetésekkor. De a 60 napot meg kell várni. Ennyi. Ezt nemigen lehet kikerülni.
-
tibcsi0407
félisten
Van egy ügyed, amire van ígéreted, hogy 22-én újraküldik. Akkor mi a fenében tudna még neked segíteni?
Ha először hozzá fordultál volna 45 nap után úgy, hogy még nem nyitottál ticketet, akkor értelemszerűen jogos lenne a felháborodásod. Így nem az.
Én nem nem akarom megérteni, amit írsz, hanem Te nem próbálod meg megérteni, amit mondunk. -
pimmi
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3115 üzenetére
a problémám annyi hogy nem akarod megérteni, azt írtad segít, de ez nem igaz, mert ezt így bárki elintézi, az jön le az írásodból hogy ő 45 nap után intéz valamit, nem? ezzel ellentétben ugyanazt intézi hogy várjunk, vagyis semmit
-
tibcsi0407
félisten
De miért pattintottak le?
60 nap után tudják biztonsággal kijelenteni, hogy eltűnt a csomagod. Kértek időt Tőled? Kértek. Akkor nem értem mi a problémád. Vársz még 14 napot és kiderül.
Meg milyen valótlan dolgokat írok be? Kicsit azért jobb lenne, ha átgondolnád a dolgokat, mielőtt leírod. Leírtam a 60 napot? Le. Annyit mondtak? Annyit. Akkor mi a valótlan? -
pimmi
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3112 üzenetére
de mit vizsgálnak ki, semmit, mert egyből lepattintottak, szóval kb semmi segítség, vagyis nem kell valótlan dolgokat beírnod
-
Balion
senior tag
Gondolom ez azokra vonatkozik, akik annyit sem tudnak megfogalmazni GearBestnek, hogy mi a helyzet a csomagukkal. Ő megfogalmazná helyetted. Te megkérdezted, ők mondták, hogy várj, innentől kezdve egyelőre gondolom nincs mit tenni, reklamálni nov 22 után kell, és gondolom ebben segít a fórumtárs, ha más ne mtudja megfogalmazni rendesen angolul.
-
tibcsi0407
félisten
Olvasd el légyszíves, hogy mit írtam még egyszer.
Kaptál már egy ígéretet a support-tól, ami szerint 22-én jelentkezz. Most innentől kezdve miben segítsen? Ugyanazt mondanák el neki is.
Ez nem a mi szabályunk, hanem a Gearbest szabálya. Megkértek, hogy írjam ki ide is.
Nem, nem dolgozom a Gearbestnek, csak amikor az elveszett telefonommal kapcsolatos dolgokat tisztáztuk, amit 60 nap után újra is küldtek, akkor megkértek, hogy jelezzem ezt itt a fórumon. -
pimmi
senior tag
válasz
tibcsi0407 #3110 üzenetére
elösször ezt kellene nem átugrani
Ha rendelésetek 45 napon belül sem érkezik meg, akkor jelezni kell hpsafl kollégának privát üzenetben, Ő továbbítja a Gearbest felé és kivizsgálják az ügyet.egyébként ez kinek a szabálya? a tietek?
-
tibcsi0407
félisten
Akkor a szabálynak ezt a részét miért ugrod át?
Ha a csomag 60 nap után sem érkezik meg, akkor újraküldik, vagy visszafizetik.
Ha jól értem, akkor szept 21 és nov 22 között meg is van a 60 nap...Magyarul már kaptál a Gearbesttől választ és nem elsőkörben Hpsafl-t kerested meg, ezek után pedig hibáztatod, hogy nem segít a már elindított ügyeddel kapcsolatban.
Ha már egyszer elindítottad, akkor mit tudjon csinálni? Indítsa el mégegyszer?Ráadásul még azt is kockáztatod, hogy kitegyenek a prohardverről.
-
pimmi
senior tag
válasz
krisztianAMG #3106 üzenetére
nem ez volt a kérdés, hanem hogy miért kell valótlanságokat írni......
tessék, ezt írtam, a lényegen nem változtat, ebben te is bennevagy, hitegeted a népet, hogy segít, ahogy nézem nem igazán erről van szó, inkább időhúzás a cégnek
szia
szept 21 rendelésemre a szupport azt írja várjak még nov22-ig,ha nem érkezik akkor írjak, , mit tegyek?, amit én rendeltem tőlük haver rendelte ugyanazt utánnam http://prohardver.hu/tema/gearbest/hsz_2592-2592.html, egy hete megkapta, ez bosszant
refund? köszi -
Balion
senior tag
Úgy érzem túl nagy az elfogultság, elvakultság ezzel a bolttal kapcsolatban (is). Akinek megjöttek a cuccai, vagy esetleg dűlőre tudott jutni velük, esetleg még jutalmat is kaptak pontok formájában, vagy a pozitív véleményükért, az úgy érzem túlzottan kardoskodik a bolt mellett. De ugyanúgy, akinek nem jött meg valami, vagy látott rossz tapasztalatokat, az lehordja, hogy szemét, lehúzós banda, az összes bolt korrekt, csak nem a GearBest.
Attól, hogy valakinek van rossz tapasztalata, vagy esetleg csak rossz, pl TN nélkül nem jött meg valami, utána meg ha meg is jött valami, az karcos, vagy hibás, vagy valami, még jóhogy a világ legrosszabb boltja lesz számára a GB. Úgy gondolom sok ember nem azt érzi ilyenkor, hogy "sebaj, majd lebeszélem velük, és csak lesz valami", hanem úgy ,hogy "nem azért fizetek, hogy vackot kapjak, és ne kelljen már a pénzemért futnom, és ne én legyek már az az 1 a nem tudom hányból, akinek mernek küldeni egy szépséghibás terméket, mert 1-1 alkalommal be merik vállalni, úgyis van, aki szó nélkül hagyja, és az nekik már csak jó".
Ha szándékosan csinálják meg ezt néha-néha, akkor nem mentség az, hogy meg lehet velük beszélni a dolgot. Ha nem szándékosan, akkor megérthető, nyilván ilyen nagy készletnél becsúsznak hibák.
Azt hiszem innentől már csak bizalom/hit kérdése a dolog, hogy mit gondolunk a GB-ről.
Nekem eddig nagyon pozitív a véleményem róluk, remélem a jövő héten is az lesz, amikor megjön a Lenovo telefonom, és most is rendelek tőlük egy ismerősnek tabletet, mert problémám nem volt velük értékes, TN számmal feladott, biztosított küldeménnyel kapcsolatban. Az, hogy egy TN nélkülit nem kaptam meg, nem tudom miért van, nem lenne szép őket hibáztatni.
Hogy mindezt miért írtam le?
Mit tudom én?! -
pimmi
senior tag
tibcsi0407
(senior tag)
LOGOUT blog
Beszéltem a Gearbesttel, lenne néhány ajánlásuk a rendelésre vonatkozóan.
Ha megoldható lenne, valakit meg kellene kérni, hogy akár topiknyitónak írják ki.
A javaslat a következő:Ha rendelésetek 45 napon belül sem érkezik meg, akkor jelezni kell hpsafl kollégának privát üzenetben, Ő továbbítja a Gearbest felé és kivizsgálják az ügyet. Ha a csomag 60 nap után sem érkezik meg, akkor újraküldik, vagy visszafizetik.
Ha egy Paypal case-t nyitunk, akkor a továbbiakban a Paypal döntése alapján fognak eljárni. Tehát, ha a Paypal úgy látja, hogy nem tudnak a javunkra ítélni, akkor a Gearbest sem fog.
További két ajánlás:
1. Ha a rendelésed 20$-os érték fölött van, akkor erősen javasolt a csomagbiztosítás vásárlása a rendelés mellé. Ez azért fontos, mert így gyorsabban tudják újraküldeni, vagy visszafizetni a csomagot, ha valami probléma van.
2. A szállítási módot érdemes a rendelés mértékéhez igazítani és mindenképpen javasolt követési szám vásárlása, így könnyebben tudjátok nyomonkövetni a rendelést.Lehet ezek közül párral már tisztában vagyunk, de azért érdemes betartani ezeket a szabályokat, és könnyebb lesz együttműködni velük esetleges probléma esetén. Ha ez sem válik be, akkor lehet problémázni.
Egyébként velem nagyon kedvesen bántak és végül is újraküldik nekem a telefont. Minden a megfelelő kommunikáció és kedvesség kérdése.szóval én írtam neki bőven a 45 napon túl, és ez a válasza:
hpsafl
(tag) Szia!Bocsánat a késői válaszért.
Én azt javaslom, hogy várj addig. ha akkor sem lesz semmi, akkor PP, viszont ha most fordulsz a PP hoz, akkor a GB az ő döntésük alapján jár el, és ha a PP ellened dönt, akkor a GB sem fog foglalkozni az üggyel.
Üdv.: Tomi
vagyis kb semmit nem tesz.... köszönjük ezt a lehetőséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6600
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
- Fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari