Hirdetés

2018. június 25., hétfő

Gyorskeresés

Legfrissebb anyagok

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-06-21 11:15:51

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30001) kgergely23 válasza bertokl (#29999) üzenetére


kgergely23
(őstag)

Ezt már a check outnál látod? Igen, Magyarországra rendelném.
Megpróbálom hátha a rendelés véglegesítésénél feldobja.

FX8320, 8Gb RAM, R9 270X, CM Cosmos, ChT700W; Laptop 1: Thinkpad T430, Laptop 2: Thinkpad T450

(#30002) bertokl válasza kgergely23 (#30001) üzenetére


bertokl
(tag)

Igen, mindig ott érdemes megnézni.

(#30003) bazsimano válasza bertokl (#30002) üzenetére


bazsimano
(senior tag)

es meg a masik, ahogy nezem nekem most 20852 hura hozza ki...a 64.64 eurot...ami 322es arfolyam. ami szerintem jobb mint ha atvaltanad figyelembe veve hogy most 325nel jar a forint

(#30004) cikasz


cikasz
(őstag)

Sziasztok.
Ki lehet választani valahogy , hogy csak az eu-s raktárakat tudjam böngészni?
Mármint ha keresek valamit akkor csak az eu-s raktárakat listázza.
köszi!

www.akciofigura.hu (FOV - Dragon - DID - Hot Toys - 3R)

(#30005) bl4ze


bl4ze
(PH! addikt)

11 nappal a rendelés után csak elindult LVS Belga postával a 32GB Eaget kártya, USD 3.63-ért :D

21.06.2018 04:04 Electronic notification of shipment
21.06.2018 05:04 Accepted from sender

-=- www.kavekorzo.hu -=-

(#30006) PioDVD


PioDVD
(fanatikus tag)

Fél éves, 20-30 $-os fülhallgatóval érdemes a GB felé indulni, vagy felesleges. Elvileg nem user error, nem szakadás, az egyik oldal nagyon halk lett, de szól folyamatosan. Hibrid füles, lehet, az egyik "hangszóró" ment ki.

(#30007) kinaicuccok válasza cikasz (#30004) üzenetére


kinaicuccok
(lelkes újonc)

Sajnos rég nem lehet az EU raktárakat listázni. Ezen a linken lehet elérni az EU raktár akcióit

[ Szerkesztve ]

http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

(#30008) gyemipapa


gyemipapa
(senior tag)

EU raktárból (GW-3) rendeltem egy hete egy elektromos bringát, rögtön ki is fizettem. Az volt írva, feladás 2-5 nap. (Utolsó darab volt).
Egy hete packed státuszban van. Ez normális? Vagy csak én vagyok ilyen peches?
Mi a gyakorlat?

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30009) gyemipapa


gyemipapa
(senior tag)

Ja tegnap live chatban megigérték, hogy 24 órán belül postázzák, de ezidáig semmi...

[ Szerkesztve ]

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30010) cikasz válasza kinaicuccok (#30007) üzenetére


cikasz
(őstag)

:(((
köszönöm! :R

És mintha olvastam volna régebben, hogy van valami lista az eu raktárakról. GW5 talán az egyik?

www.akciofigura.hu (FOV - Dragon - DID - Hot Toys - 3R)

(#30011) kinaicuccok válasza Mr. Sword (#29966) üzenetére


kinaicuccok
(lelkes újonc)

Régóta regisztrált levélként lehet csak Xiaomi drón akksit rendelni. Nekem is úgy jött mindkét plusz akksi. Szerencsére nem fogták meg, de ez lutri. mindenképp külön rendeld, nagyobb, nehezebb csomagot amúgy is könnyebben fognak meg.

http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

(#30012) Jhonny06 válasza Silent77 (#29988) üzenetére


Jhonny06
(PH! kedvence)

Nagyon régóta? Én az elmúlt 1-2 hónapban kettőt is rendeltem és simán átjött.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különböző kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. http://bit.ly/2EIOAOx

(#30013) Silent77 válasza Jhonny06 (#30012) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Az átjött, és az áfamentes szállítás 2 dolog. :K
Jelen esetben, EU express-re gondoltam, azzal nem lehet akkut rendelni.

(#30014) Jhonny06 válasza Silent77 (#30013) üzenetére


Jhonny06
(PH! kedvence)

Az EU Express-et már fel sem ajánlja. Az EU Prio viszont simán átjön áfa nélkül.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különböző kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. http://bit.ly/2EIOAOx

(#30015) Silent77 válasza Jhonny06 (#30014) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Pedig elérhető.
Eu priority line ugyanúgy áfamentes mint az EU express.
Akkunál viszont nincsen ez a lehetőség.

(#30016) szabi__memo válasza Silent77 (#30015) üzenetére


szabi__memo
(PH! addikt)

100 hozzászólással ezelőtt még nem javasolták...

(#30017) Silent77 válasza szabi__memo (#30016) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Az EU priority line-t?
Nem tudom ki volt, de tévedett.

[ Szerkesztve ]

(#30018) gyemipapa


gyemipapa
(senior tag)

Szívesen venném a gyakori gearbest vásárlók tapasztalatait EU stockból a felvetett kérdésemre:
EU raktárból (GW-3) rendeltem egy hete egy elektromos bringát, rögtön ki is fizettem. Az volt írva, feladás 2-5 nap. (Utolsó darab volt).
Egy hete "packed" státuszban van. Ez normális? Vagy csak én vagyok ilyen peches?
Mi a gyakorlat?

[ Szerkesztve ]

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30019) Silent77 válasza gyemipapa (#30018) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Írj nekik, hogy miért nincs feladva.

(#30020) kinaicuccok válasza szabi__memo (#30016) üzenetére


kinaicuccok
(lelkes újonc)

Sok mindent rendeltem EU Priority line-al is, ugyanúgy működött, mint az EU express.

http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

(#30021) gyemipapa válasza Silent77 (#30019) üzenetére


gyemipapa
(senior tag)

Köszönöm a tanácsot, ez természetesen megtörtént, online chat formájában is, sűrű elnézés és ígéretek történtek.
Alapvetően én vásárlói tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, mások is jártak-e így...

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30022) Silent77 válasza gyemipapa (#30021) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Biztos előfordult már, de nem gyakori. Rémlik, hogy nálam is sokáig volt egy csomag packed státuszba. Aztán egyszer csak feladták. Szerintem max 1 hét körül lehetett.

(#30023) Silent77 válasza szabi__memo (#30016) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Megpróbáltam rákeresni, de nem találom.
Már áprilisban többször jeleztem, hogy az is árammentes.
Nem kevered az EU registered postával?

(#30024) air válasza Silent77 (#30023) üzenetére


air
(PH! nagyúr)

De. Eu registered-ről volt szó.

Arra mondták, hogy az nem ÁFA mentes.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#30025) Silent77 válasza air (#30024) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Akkor ok, köszi.
Az tényleg nem az.

(#30026) szabi__memo válasza Silent77 (#30023) üzenetére


szabi__memo
(PH! addikt)

29917

(#30027) Silent77 válasza szabi__memo (#30026) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Ezt olvastam.
Te az Europe registered szállítást kérdezted.
Az nem egyenlő Eu priority line szállítással!

(#30028) szabi__memo válasza Silent77 (#30027) üzenetére


szabi__memo
(PH! addikt)

Priority Line alatt van. Azt hittem ugyanaz

(#30029) Silent77 válasza szabi__memo (#30028) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Nem rég rakták oda, nem tudom miért.
Eu express, EU priority line, és a vonatos szállítás áfamentes.
Mindhárom a priority line alatt taláható.
A kakukktojás az europe registered, ez nem áfamentes.

(#30030) szabi__memo válasza Silent77 (#30029) üzenetére


szabi__memo
(PH! addikt)

És az EU registered?:)

(#30031) Silent77 válasza szabi__memo (#30030) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Az nincs priority line alatt. :)
Amúgy az sem.
Az a három amit írtam. :K

(#30032) szabi__memo válasza Silent77 (#30031) üzenetére


szabi__memo
(PH! addikt)

Köszi. Amúgy amit a GB művel...

EU registered, Europe registered..

(#30033) Silent77 válasza szabi__memo (#30032) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Igen, aki nem tudja, könnyen mellényúl.

(#30034) kinaicuccok válasza cikasz (#30010) üzenetére


kinaicuccok
(lelkes újonc)

Mindegyik GW (Global warehouse) raktár európai (hacsak nem változott az is az utóbbi pár hónapban).
Most nem találom a képet, pedig én is megcsináltam a táblázatot.

http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)

(#30035) sepsi0 válasza sepsi0 (#29970) üzenetére


sepsi0
(őstag)

Gondolom akkor senki nem kapott Onemix cipőt.
Nekem PayPal refund lett a vége.
Szerintük nem is volt raktáron, de azért flash sale-ben árúlták még 5 napig.

(#30036) PainKiller13 válasza sepsi0 (#30035) üzenetére


PainKiller13
(őstag)

detto..

Nanoxia_Deep_Silence_II+Seasonic_G550+AsusZ87A+ADATA256GB+inno3dGTX1060+i5-4670k+ScytheNinja+2x4GBCorsair

(#30037) cidalain


cidalain
(PH! addikt)

van x pontom. a szerencsekerekes és focis játékban nyertem pár pontot, amik ahogy nézem időkorlátosak, július 5-ig válthatom be.
ha vásárolok, akkor először ezeket a pontokat fogja levonni, vagy csak úgy tudom felhasználni, ha a már régebben keletkezett x mennyiségű pontot előtte elverem?
erről valakinek van tapasztalata?

>> GearBest Club Veszprém << GearBest akciók, ahogy én látom >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#30038) Jhonny06 válasza Silent77 (#30029) üzenetére


Jhonny06
(PH! kedvence)

Mint írtam, az EU registered áfamentes, már rengeteg mindent rendeltem ezzel és minden átjött. És másnak is.

[ Szerkesztve ]

Niche parfümök szórófejes üvegben, különböző kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. http://bit.ly/2EIOAOx

(#30039) Silent77 válasza Jhonny06 (#30038) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Rosszul tudod, nem áfamentes. Ha ott bekérik az adatokat, fizetsz.
írtam, hogy az átjött nem egyenlő az áfamentes szállítással.
Te is írtad még márciusban: "Huh, ezt bemákoltam. EU Registered (nem EU Express) majdnem 90 dolláros csomag átcsusszant a vámon. A legtöbb embernek megfogták, ahogy olvastam."
Az EU express, és EU prioity line szállításnál nincs olyan, hogy vagy vagy. Áfamentes!
Szerintem összekevered.

(#30040) szabi__memo válasza Silent77 (#30039) üzenetére


szabi__memo
(PH! addikt)

Honnan lehet tudni hogy melyik milyen? Ha jól sejtem nincs hivatalos GB közlemény erről. Így igazából ha bármelyiket megfogják akkor nincs is mire hivatkozni

(#30041) Silent77 válasza szabi__memo (#30040) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Hivatalos info nem létezik. :)
Ezt az infót anno nekem és jópár embernek írta meg a GB.
EU express, és eu priority line szállításnál nincs olyan, hogy megfogják.
A vámot mindkét esetben a Gearbest intézni.

(#30042) HeavyToys


HeavyToys
(őstag)

Sziasztok!

Rendeltem korábban gearbestről egy telefont és egy tabletet. 2,5 hét elteltével a megkeresésemre leírták, hogy a telefon-t refoundolják, míg a tabletet már postázták. A postázás 04.28.-án megtörtént. Fizetés pedig 04.24.-én. (Priority Line-on rendeltem)

Azóta sem érkezett meg a tablet és a tracking sem frissült. 05.02-es dátummal áll:

2018-05-02 15:17:00
Notification of shipment confirmation

Felvettem a GB-vel a kapcsolatot, azt mondják vegyem fel a helyi postával a kapcsolatot, de ha letelik a 60 nap a feladástól, akkor jelentkezzek és lesz valami.

Pay-pal-nál kérjem a refoundot? Vagy mi lenne a leginkább célravezető?

Válaszotokat előre is köszönöm!

(#30043) Silent77 válasza HeavyToys (#30042) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Szia!

Privátba küld át a tn-t.

(#30044) AtiSnatch válasza HeavyToys (#30042) üzenetére


AtiSnatch
(fanatikus tag)

6.28-án írj rájuk, ha addig nem jön meg. Lehet megpróbálnak majd lerázni, de ne hagyd magad, írd meg nekik, hogy ebben az esetben kénytelen leszel a pp-hez fordulni. Ha mégse akarják refundolni akkor a következő lépés, hogy indítasz egy caset a paypalon.

A *#*#SERVICE#*#* mindig rövid i... C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ

(#30045) Ferike81 válasza HeavyToys (#30042) üzenetére


Ferike81
(fanatikus tag)

Nekem most volt ilyen ügyem velük. Nem kellett a PayPal-t bevonni, mert 4-5 levél után visszaküldték a pénzt. Ezután másfél hétre megjött a motyó is, így visszautaltam a pénzüket. :K Először paráztam tőlük, de mivel ilyen normálisan álltak a dolgokhoz szóltam nekik, hogy megjött és küldték a számlát a Paypal-ra. Először nekem is jött a rizsa szöveg, hogy postán keressem, meg miért nem biztosítottam, de végül nem húzták a dolgot. Jahh, nekem 84 napra jött meg.

Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.

(#30046) gyemipapa


gyemipapa
(senior tag)

Hát köszönöm a sok hasznos véleményt, tapasztalatot, ezek szerint senkinek sincs véleménye a szituról, amit leírtam. Picit több figyelmet reméltem, de látom hogy a fórumon a kutyát sem érdekli a kérdésem, felvetésem... :(((

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30047) Silent77 válasza gyemipapa (#30046) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Kétszer is válaszoltam.
Nem gyakori, egyszer volt velem, de mástól még nem hallottam ilyet.
Erre nem nagyon van mit írni. Megírod nekik, hogy vársz x időt, és ha nem, akkor lóvé vissza.

(#30048) Ferike81 válasza gyemipapa (#30046) üzenetére


Ferike81
(fanatikus tag)

Szerintem vagy nem túl gyakori eset a tiéd, vagy aki így járt mint te, az még nem volt fent tegnap délután fél négy óta. Nem úgy kell hozzáállni a dolgokhoz, hogy senki sem akar segíteni, meg egyből sírni. Én nem régóta találtam ezt a topikot, de nagyon sokat segítettek már.
Egyébként visszaolvasva nem nagyon emlékszek ilyenre, de

(#30022) Silent77 válasza gyemipapa (#30021) üzenetére

Új
Válasz
Privát
2018-06-21 19:22:23

Silent77
(Topikgazda)

Biztos előfordult már, de nem gyakori. Rémlik, hogy nálam is sokáig volt egy csomag packed státuszba. Aztán egyszer csak feladták. Szerintem max 1 hét körül lehetett.

Ha már valaki képben van a GB körüli dolgokkal akkor az Silent77

[ Szerkesztve ]

Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.

(#30049) Dyingsoul


Dyingsoul
(PH! addikt)

Sziasztok! Amazfit Bip-re email price linket tudna valaki adni?
Ezen felül meg tudnátok mondani, hogy a mostani flash sale-re lehet-e még bármilyen kupont vagy pontot tenni? Betettem a kosárba de nem találtam ilyen opciót, nem tudom hogy a flash sale miatt vagy amiatt, hogy nem az email linkről nyitottam meg (mivel nem kaptam tőlük levelet így nem tudom megnézni).

[ Szerkesztve ]

YT: youtube.com/dyingsoulgaming --- Facebook: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream csatorna: http://twitch.tv/dyingsoul -- Honlap: http://diablo3.hu/

(#30050) Silent77 válasza Dyingsoul (#30049) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Pontot nem, de kupont lehetne, ha lenne. :)
Mail linket küldöm.

(#30051) gyemipapa válasza Silent77 (#30047) üzenetére


gyemipapa
(senior tag)

Köszönöm, de reméltem, hogy nem csak Te olvasod a fórumot, és másnak is van tapasztalata.
Mikor leütöttem, kifizettem, volt még 1 db GV-3 raktáron. Hamar packed lett, ami azóta sem változott.
Természetesen írtam nekik, a válaszuk lényege, hogy "We are currently processing your order, however item number:210081502 is currently on back order."
Vagyis mégsem volt készleten? Ami viszont nincs, az hogyan lehet "packed"?
És ha nem kérdezek rá, valyon mikor tájékotzattak volna, hogy mégsincs, várjak csak türelemmel?
És ez nem egy pár dolláros gadget, 130 ezer Ft-os tétel.

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30052) Silent77 válasza gyemipapa (#30051) üzenetére


Silent77
(Topikgazda)

Nem egy pörgős topik, azért is vállaltam el a gizda szerepet. :DDD
Tényleg annyira ritka az ilyen, hogy nem igazán van tapasztalat. FB révén, sok emberrel beszélek, ott se hallatom még ilyet.
írni nem jellemző, nem szeretnek. Ha kb 1,5 hónapig nem történik semmi, akkor automatikusan visszakapod a pénzt. Mondjuk megtörténik akkor is, ha közbe te a supportal csevegsz.

(#30053) gyemipapa válasza Silent77 (#30052) üzenetére


gyemipapa
(senior tag)

Értem, de az nem gáz, hogy valamiből van egy darab, megveszem, azonnal kifizetem, tudják, hogy mégsincs, erre packedként regisztrálják, és közben hallgatnak, mint kaki a fűben? Én eddig mindenki által a legmegbízhatóbbnak tartott cégnek ismertem, ilyet még ebayon se tapasztaltam.

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30054) Dyingsoul válasza gyemipapa (#30051) üzenetére


Dyingsoul
(PH! addikt)

Én jártam már hasonló módon korábban, ecigihez vettem tankot és ugyanígy csak 1 db volt belőle. Nem kaptam meg, jött vissza a pénz persze várni kellett rá jó sokat. Én azt tanácsolnám, hogy indíts refundot mihamarabb.

Szerk: Regizve vagyok jópár oldalon és a GB, Banggood, fasttech és a többi kis kínai webshop státusza semmit nem ér. Azokat ők csak azért találják ki, hogy a vásárló nyugodt maradjon. Arra kapcsolgatják amire akarják. Én jártam már úgy is, hogy csomagolás alatti volt a státusza miközben megjött a termék... Kínai csoda de 6 munkanap alatt már nálam is volt. 1-2 nap múlva kapta meg a kézbesített státuszt és nem nyomkövetési oldalról hanem a webshopon lévő státusz volt ez.

[ Szerkesztve ]

YT: youtube.com/dyingsoulgaming --- Facebook: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream csatorna: http://twitch.tv/dyingsoul -- Honlap: http://diablo3.hu/

(#30055) gyemipapa válasza Dyingsoul (#30054) üzenetére


gyemipapa
(senior tag)

A refunddal azért várnék, mert ez akcióban volt 133 ezer, egyébként 150-160 ezerért kínálják, és nagyon megtetszett, de nem szívesen adnék érte 20-30 ezerrel többet.

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30056) gyemipapa


gyemipapa
(senior tag)

Másik problémám, hogy az új ticketteket nem látom, csak két régit. Így aztán hiába reklamálok, jön az automata mail egy tickett számmal, csak épp nem jelenik meg a tickettjeim között, így elolvasni sem tudom őket. Másik böngészővel is próbáltam, csak a régi ticketteket látom.
Tud valaki erre megoldást?

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30057) gyemipapa válasza gyemipapa (#30056) üzenetére


gyemipapa
(senior tag)

Időközben megtudtam a megfejtést, amire sehol nem tér ki a gearbest:
Ha a supportnak nem a regisztrált címünkről írunk, hanem egy másikról, akkor ugyan az automata megküldi a ticket számot, de nem lesz látható a ticketjeim között. Hm....
Mint ha nem lehetne valakinek több mail fiókja.... Érdekes, ebayon mindegy, honnan írok, a válaszokat el tudom olvasni az ebay messagesekben.

Egy nap mind meghalunk, viszont az összes többin nem!

(#30058) Yamaha R1


Yamaha R1
(tag)

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem: Gearbest-en szeretnék vásárolni 4 alkatrészt. A probléma ott van, hogy a 4 alkatrészt 2 különböző store-ból tudom beszerezni. Ha egyben adom le a rendelést, akkor megoldják, és 1 csomagban érkezik az egész? Vagy kifizetem egyben, aztán küldik külön-külön?

[ Szerkesztve ]

(#30059) Dluinet válasza Yamaha R1 (#30058) üzenetére


Dluinet
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

rendeld külön-külön
ne erőlködj, csak problémád lenne az egyben küldésből

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#30060) sepsi0 válasza Yamaha R1 (#30058) üzenetére


sepsi0
(őstag)

Mindegyik "store" csak a tőlük rendelt árúkat adja fel.
Olyan már ez, mintha az AliExpressről rendelnél.
Csak a Gearbest-től rendelt dolgok jönnek egy csomagban.

(#30061) Yamaha R1 válasza sepsi0 (#30060) üzenetére


Yamaha R1
(tag)

Értem, külön fogom rendelni. Köszönöm szépen a válaszokat.

(#30062) x64


x64
(fanatikus tag)

Gearbest support próbálkozásai:

május 31:
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.

In some cases,post office may require customers to collect parcels over there.

Kindly let us know the results.
2)We shipped on date 19-04-2018.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19-06-2018.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

Thank you for your patience and collaboration.
Kelly

június 22:
We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of -- USD via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
...

2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 4 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 1 points for every 1 USD refunded, e.g 1 USD=1 points, 3 USD=3 points).
You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
We will refund you within 1 working day.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 4 USD to your original payment account.

Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Kelly

június 23:
Thanks for contacting us.
We are deeply sorry for this issue.
As we said before, we have checked that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
You are a valued customer, and we are committed to providing you with the best service possible.
5.6 USD is our maximum refund.
Please tell us where could we refund you.
I am looking forward to your reply.
Chris,
Senior Customer Service Agent

Innentől paypalon folytattuk a beszélgetést:

június 23:
We sincerely apologize for this delivery issue.
We are happy to resend a new parcel to you free of charge.
Here are our terms and conditions for your reference: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
Before we resend a new parcel please confirm again your exact shipping address in this format:
...

When you receive your package later kindly contact us to let us know.
We kindly ask you to repay us once you have received your item.
We look forward to hearing from you soon.
Nancy

Időközben viszont megrendeltem a mid-year sale-ben 20%-kal olcsóbban, úgyhogy továbbra is ragaszkodtam a full refundhoz.

június 24:
Dear Valued Customer,
We apologize for the delayed response.
We would like to express our sincerest apologies for any inconvenience caused to you.
With international flat rate shipping (registered/unregistered), the delivery time is slower than expedited shipping (i.e. DHL).
The delivery time may also be affected by extenuating circumstances such as extreme weather conditions, national holidays and peak delivery seasons.
According to the situation and your request, we can offer you a full refund of $8.05 USD to your PayPal account.

When you receive your package later kindly contact us to let us know.
We kindly ask you to repay us once you have received your item.
Please confirm I can go ahead with this solution.
Thank you for your understanding and patience.
Nancy

(#30063) Cheesy


Cheesy
(őstag)

Skacok, PC-elektronika-műszerész szerelgetésekhez van valami tuti tippetek csavarhúzó készletre? :R

Xiaomi Redmi 3S user | www.vakbelmutet.hu

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.