- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firehand
tag
válasz
Silent77 #37833 üzenetére
Most válaszoltak.
Legközelebb inkább itthon veszem meg szerintem, mert nem olvastam el a garancia időt... (ami csak 1 év) itthon pedig 3 év lenne ha jól tudom a sávos garancia miatt.
Én fizethetem a kiküldést Lengyelbe, már ha addig nem törik össze a csomagot...
Még nem néztem hogy mennyi lehet hozzá egy motor, de a Mo-i szervizzel [link] beszéltem és azt mondta hogy ez új típus, teljesen más a motor mint a régiekben és számolhatok rá egy 40.000-et szerinte.
Nem lehet kérni a Geekbying-tól, hogy inkább nekem postázza el a motort amit inkább en belerakatok?
Your item will be covered under our one year warranty policy.
You can learn more about our policy here: https://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy
How about return the item back to our Poland warehouse for repair?For repairs, it will take between 15-30 business days depending on the item and the manufacturers stock of the spare parts.
Items should be returned at customer's cost, while GeekBuying will pay for the shipping fee of sending the repaired item to customer.
Thank you for your understanding.Best Regards
Geekbuying Customer Service Department
Working Time: Mon. to Fri. 9:00 am- 6:00 pm GMT+8
CES 2024 :https://promotion.geekbuying.com/promotion/ces_2024
UP TO 60% OFF ! Explore Innovation & Exclusive Deals. -
Beni2360
félisten
válasz
Silent77 #37684 üzenetére
Na már elegem van írták, hogy nyomkövető levélben újra küldik ha kérem. Írtam, hogy ok de idén érkezzen meg. Erre ha nyomkövetéssel kérem fizessek még 2 $.
Az eredeti is ...NL nyomkövetéssel volt küldve akkor miért fizessek meg egyszer? Lemondtam a az újra küldésről és kértem a Paypal számlámra vissza a teljes összeget két napon belül vagy nyitok vitát. Aug 17.én vásároltam de minek. -
Pitterix
őstag
válasz
Silent77 #37637 üzenetére
Köszi szépen!
Nagy nehezen megtaláltam, de nem igazán leltem olyant, ahol azért lehet nekik írni, mert a pénzt levonják, de nem küldik a terméket és a pénzt természetesen nem adták vissza.
Írtam nekik valamit, azt majd kiderül....
Mit tudok tenni akkor, ha nem válaszolnak? -
remi67
tag
válasz
Silent77 #37354 üzenetére
Fasza.
Mondjuk mostanában tényleg nagyon be van lassulva minden. Az aliról van egy 3,5 dodós rendelésem (04.26), arra ugyan nincs rendes csomagkövetés de ami van aszerint 05.10-én elhagyta Kínát ("Departed country of origin" ), de se híre se hamva. A telcsihez rendeltem egy power bankot is az aliról, annak van csomagkövetője, aszerint már egy hete "Handed over to airline". Úgyhogy a jelek szerint Kínából is marha lassan jutnak ki a csomagok de az ajrópai szakasz is katasztrófa.
Pedig azt hinné az ember, hogy mostanában már helyreállt, pedig nem. -
Nikaré
őstag
válasz
Silent77 #37332 üzenetére
Szia!
Kérdezek mert nem tudom mitévő legyek.
Eddig nem volt problémám a GB szállítás stb.
Április 29 -én rendeltem 3 terméket ($34.72 össz értékben - remélem nem szállnak rám áfa stb. miatt!)
Szóval a három termékből egy az mindig tolódik időben, ezért nincs szállítás.
Kérhetem, hogy akkor azt az egy terméket töröljük a rendelésből?
Mert így még hónapokig várhatok szerintem. -
viktorhu
veterán
válasz
Silent77 #37319 üzenetére
Nekem meg most 95 dollárt akarnak garanciaként kifizetni a 300 dolláros laptopra garanciában
Nyitottam paypal ügyet, de ők nem foglalkoznak garanciával, csak a termék eltér a leírástól opciót tudtam választani... Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége, de ha ilyen a garanciájuk, akkor nem lehet már tőlük drága dolgokat vásárolni
-
*Mukeey*
addikt
válasz
Silent77 #37317 üzenetére
Sajnos a Gearbest leszerepelt, nálam is és sok másnál is. Nekem pl pont nem a csúszással van gondom (persze ez is bánt, mert itthon bementem volt akár melyik boltba és 5ezerrel drágábban megveszem), hanem a himihumi levelezgetéseikkel, az előre megfogalmazott sablon "we truly sorry, apologize, you become vip member and gb points" semmitmondó igéretekkel. Ráadásul a virusos dolog utáni rendeléseim se mozdulnak, dhl szállításhoz még egy tracking számom sincs 1 hónapja (tehát nem adták fel még).
Az meg a hab a tortán, hogy vevők megtévesztése is nagyon megy náluk, kifizettetik a terméket de nincs is már, majd utána küldik, hogy még 10$ és lesz a termék, csak közben drágult (egy gagyi tv boxról van itt szó, fentebb leírtam, aminek nemhogy drágulnia kéne, mivel elavult lassan...)wtf
Most úgy állok, hogy be van náluk ragadva ~150$-om, semmi jele, hogy bármi is történne, semmit nem küldenek, nincs refund, cserébe vip lettem meg van egy halom gb pontom.
Meg valami Murillo nevű taggal levelezgetek hetek óta, aki eszméletlen profi az elnézések kérésében, már van 10 módon tudok én is elnézést kérni angolul. Lehet ez pont összejött most nekik és amúgy tök jó cég, de ez engem kevésbé vigasztal🤷 Már lemondtam a cuccaimról, egyszer talán a pénzemet is visszakapom majd.Csatolt képen egy kis szösszenet, hogy hol tartok velük. Már írom neki, hogy hagyja abba ezeket az előre megírt hüleségeket és találjon ki valami megoldást. Erre írja, h Júni 18 a határidő!???? Február 5.én fizettem, ez azért elég messze a 90 naptól sztem!
-
LiPiko
újonc
válasz
Silent77 #37315 üzenetére
Beleestem a saját csapdámba, körtét hasonlítok össze almával…
Huawei-Honor-8X-Max-Android-9-0-Snapdragon-660-Octa-Core-Touch-ID-6GB-128GB
Winning bidS $178.00
Approximately 56,669.85 HUF
[ 11 bids ]
ShippingREE Economy Shipping from China/Hong Kong/Taiwan to worldwide
Item location:Shenzhen, ChinaBontott csomag, nem használt készülék, eredeti csomagolásban tartozékaival. ÁFA és VÁM nem volt. A gazdaságos szállítás egy hónapon belül megtörtént. Ez egyébként szokatlanul gyors, de nem aggódtam volna a 60 napon sem, MERT AZ IS BELEFÉRT AZ ELADÓ ÁLTAL ÍGÉRT SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐBE! és március elején már jelen volt európában is a pandémia.
GearBest:
HUAWEI Honor 8X Max 4G okostelefon 7,12 hüvelykes EMUI 8.2.0 Android 8.1.0 Snapdragon 660 Octa Core 4 GB RAM 128GB ROM 2 Hátsó kamera 5000mAh Globális verzió Támogatás Google
Rendelési összeg részletei 74397Ft, Szállítási költség 0Ft, Szállítási garancia 2353Ft
Összesen: 76750Ft
Szállítás: 10-18 munkanapEgy elméletileg használt telefont összehasonlítani egy bontatlan csomaggal nem lenne helyénvaló, még akkor sem, ha valójában a kapott készülék nem használt és a paramétereiben is eltérőek 6GB vs.4GB. (árkülönbség 20080Ft,) Tulajdonképpen ez a készülék volt az oka, hogy saját részre is szerettem volna egyet.
A BECSÍPŐDÉSEM A GEARBEST-EL KAPCSOLATBAN TOVÁBBRA IS AZ, HOGY BECSAPVA ÉRZEM MAGAM! A 10-18 NAPOS SZÁLLÍTÁSI IDŐT ÖK KALKULÁLTÁK ÉS ÍGÉRTÉK.
EZ A DÖNTÉSEMBEN KOMOLY SZEREPET JÁTSZOTT!
Azt gondolom,hogy már a rendelés leadásakor is tisztában voltak azzal, hogy ez a határidő nem tartható, de a rövidtávú és profitorientált gondolkodás nem engedte leíratni a reális 60+ napot. Sajnos azóta is csak a porhintés megy.
-
LiPiko
újonc
válasz
Silent77 #37313 üzenetére
Köszönöm, ez megnyugtató. Igyekszem még visszafogni magam.
A Gearbesttel kapcsolatos csalódottságom ellenben nem változott! Ha rendeléskor azt látom, hogy a szállítási idő 60-90 nap, akkor ennek megfelelően hozok egy döntést. (pl. megrendelem közvetlenül Kínából olcsóbban). Mivel nem akartam ennyit várni, rászántam a +10 ezret, azért, hogy egy hónapon belül megérkezzen.
Jelenlegi helyzet, hogy bár egy tízessel többet fizettem, de két hónap elteltével sem kaptam meg az árut, miközben az ebay-en rendelt cuccok ez alatt sorban érkeznek ázsiából, HATÁRIDŐRE! -
Shin Chen
tag
válasz
Silent77 #37304 üzenetére
(#37305) anadroid
(#37306) viktorhu
Köszönöm a válaszokat, lenyelem a békát..
Eddig türelmes voltam és már tucatszor rendeltem normál szállítással (~1 hónap), anno mikor elkezdődött a pandémia visszamondták a rendelésem egy telefonra és ezidáig ideiglenesen egy butatelefont használtam, öszintén bevallom viszketett már mindenem tőle.
Egyébként az Expedited shipping - DHL (7-12 bussiness days) május 8-i rendeléssel ma kaptam a vámkezelési értesítést, szóval ez így 8 napig tartott, ha minden simán megy és leteszem a sarcot még mindig benne van a 12 munkanapba. -
vandor01
senior tag
válasz
Silent77 #37289 üzenetére
melyik reszevel?
hogy miert nem huztak le minket mar 2013 ota? megtehettek volna!
HA nem lenne inkompetens lusta nemtorodom sotet banda 1-tol 1ig.... legalabb 2013ban 1 okos ertelmes ember az allami vamos bandabol ELOLVASTA volna az akkor kijott friss a torveny.... es azota lehetett volna kaszirozni
7 ev kellett hozza!
- vki elolvasa ertelmezze a leirtakat
- vki megrendelje lefejlesszte letesztelje ezt az uj fiiccsoort a vamprogramban!
mert ugye emberre nem merik bizni ezekutana vámprogram azt fogja vizsgálni
de lehet ez mar a 2004-es csatlakozas ota igy van? habar az EU-s orszagokban nincs ilyen 10ejros kitetel? vagy ki tudja? lehet ott is van csak ott is mindenki beletojik -
vandor01
senior tag
válasz
Silent77 #37286 üzenetére
erre a par honapra mar ugyis mindegy......
de miert ezrem azt hogy ez egy szemet lusta egy tetubanada!evekig csinaltak adott havi arfolyamon.... most hirtelen ráálltak a 2013-as hatarozatban/torvenyben leirtakra!! szoval a sok okos jolfizetett lehuto evekig csak kavezni járt be a melohelyre nem vette eszre SENKI hogyan kene korrektul szamolni???
es lehetne egy kis lovit lehuzni az eljaras soran...
szegyen egy lusta tudatlan banda.. es ez a szakmajuk?
mi meg fizetjuk a "szagertelmet"
-
válasz
Silent77 #37285 üzenetére
Akkor ismertetem az 10 €-nál vagy az ezzel megegyező áfa forint értékének számolási változását a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Repülőtéri Igazgatósága Vámeljárási Főosztály Vámeljárási Osztály III. főreferensével történt konzultáció alapján.
Előre bocsájtom, hogy ez 2020. december 31-i lesz így, mivel jó eséllyel megszűnik ez a kedvezmény is.
Azt is, hogy a tájékoztatás jogi mélységeiben nem mélyednék bele, de maradt a10 € kedvezmény, viszont a továbbiakban a forintra átszámolt áfa a hátralévő időszakban 3348 Ft értékhez lesz viszonyítva.
Az eltérés ott van, hogy az áru vámértéke viszont a havi vámolási árfolyammal kerül megállapításra és a vámprogram azt fogja vizsgálni (a program a 3348 Ft fix értékkel dolgozik) hogy a forintosított vámérték 27%-os áfája ennél az összegnél kevesebb vagy több. Ha több, akkor áfa fizetős vámhatározat készül, ha kevesebb akkor vám-, áfa mentes határozat készül.
A Vámhivatal hozzáigazította az eljárást az éves € árfolyam megállapításához, amelyet 2020-ra a 4005/2019. tájékoztatás a 2020. évben alkalmazandó vám- és adómentes értékhatárokról irományban közöltek és az 1. pontban a táblázat előtt írnak:
Az Uniós Vámkódex létrehozásáról szóló 952/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet 53. cikk (2) bekezdése, valamint az Uniós Vámkódex létrehozásáról szóló 952/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet egyes rendelkezéseinek végrehajtására vonatkozó részletes szabályok megállapításáról szóló, a Bizottság 2015/2447/EU rendeletének (a továbbiakban: VA) 48. cikk (2) bekezdése alapján – a Hivatalos Lap 2019. október 2-án megjelent C331 számában feltüntetett euró-átváltási árfolyam (334,79 HUF/EUR)….Az indoklás az, hogy a 10 € forintérték vizsgálatánál a havi árfolyam nem használható mert nem vámolás, hanem egyéb okból kell €-ra váltani a valutát.
Most előkerült a Vámkódex 48. cikke, ami eddig figyelmen kívül maradt, pedig folyamatosan érvényben volt az elmúlt években is.Lényeg az, hogy én továbbra is kiszámolom azokat a bruttó értékeket, amelyek esetén nem kell áfát fizetni és beírom az Összefoglalóba.
Addig is május hónapban az értékek: 35 € vagy 38,01 $. Lényegében úgy 2 €-val csökkent a bruttó összeg.Itt van az, ami alapján ezt most ki lett találva, a felesleges szöveget csak pontozom és vastagítva a hivatkozásuk.
Valuta átszámítás (Uniós Vámkódex 53.cikk)
(1) Az illetékes hatóságok közzéteszik és/vagy az interneten hozzáférhetővé teszik az alkalmazandó átváltási árfolyamot, amikor a valuta átszámítása szükséges az alábbi okok valamelyike miatt:
a) az áru vámértékének meghatározásához használt tényezők annak a tagállamnak a pénznemétől eltérő pénznemben vannak kifejezve, mint ahol a vámérték megállapítása történik) szükség van az euro értékére nemzeti pénznemekben kifejezve az áruk tarifális besorolása és a behozatali vagy kiviteli vám összegének meghatározásához, beleértve a Közös Vámtarifában szereplő értékküszöböket.
(2) Ha az (1) bekezdésben említettektől eltérő okokból szükséges a valuta átszámítás, az eurónak a nemzeti pénznemekben kifejezett, a vámjogszabályok keretén belül alkalmazandó értékét legalább évente egyszer rögzíteni kell.Valuta átszámítás (Uniós végrehajtási rendelet)
48. cikk
A tarifális célból meghatározott átváltási árfolyamra vonatkozó rendelkezések
(A Vámkódex 53. cikke)
(1) Az euro értékét, amennyiben a Vámkódex 53. cikke (1) bekezdésének b) pontjával összhangban arra szükség van, havonta egyszer kell rögzíteni.
…….
(2) Amennyiben valuta átszámításra van szükség a Vámkódex 53. cikkének (2) bekezdésében említett bármely ok miatt, az euro nemzeti pénznemekben kifejezett értékeként az Európai Központi Bank által október első munkanapján megállapított árfolyam alkalmazandó, amely árfolyamot a következő év január 1-jei hatállyal kell alkalmazni.” -
ferkau
csendes tag
válasz
Silent77 #37273 üzenetére
Ezt értem,csak akkor miért írták azt 4x,hogy nyugodjak meg,megvizsgálták a szállítmányt és a vírus helyzet miatt késni fog a kiszállítás,de 60 nap alatt ideér??!!
Akkor vagy nem néztek egyáltalán utána vagy ezt írják mostanában minden reklamálónak!!
Mindenesetre utolsó volt a GB-ről való rendelés az tuti.Aliexpressen minden simábban megy,profibban,biztonságosabban!!Pedi sokszor 1-2$os szarokat rendelnek emberek,már több mint 800rendelésem volt onnan,ami pár dolog nemjött meg arra meg visszatérítettek simán!! -
Imi1981
veterán
-
hevizms
addikt
válasz
Silent77 #37195 üzenetére
Köszi.Megpróbáltam a saját eszemből kiválasztani a nekem megfelelő lehetőségeket és töröltetném a megrendelést meg a pénzt vissza. Nos elég gyorsan válaszoltak(bár a csomag elinditása lenne ilyen gyors
)Ezt válaszolták.
Nem tudok sajnos angolul így a google forditóra vagyok utalva,ami hát számomra nem teljesen egyértelmű most. Szóval nem tudom hogy most mit kellene tennemDear László,
We are sorry to hear that you have decided to cancel your order.1-The items in your order are ready for delivery now. We need to intercept it immediately. If we can intercept it successfully, we will help you edit the order without hesitation according to your request.
2-We would like to confirm if you wish to change your items, kindly let us know and give us the product link (URL). Please indicate the size/color too if applicable.
Kindly inform us your decision.
-
bul07
nagyúr
válasz
Silent77 #37126 üzenetére
Azért durva hogy 7napja nem volt hozzászólás csak most a tiéd, kíváncsi lettem volna hogy még hány nap lett volna
Ha ez globális akkor nem sok jövője van a GB-nek
Már mint arra értem hogy globálisan ennyire megcsappan a aktivitás GB irányábaRégen hogy pörgött ez a fórum, persze sokszor nem jó témával, de volt időszak amikkor jó akciók is voltak
-
shift+ő
senior tag
válasz
Silent77 #37084 üzenetére
Nyitottam tickettet, mert a 25 munkanap már letelt, és irogatom a refundot, de még nem álltak kötélnek. :-). 10$ már kínáltak. A két ünnep közötti kisebb rendelésem már a múlt héten megjött.
Remélem, csak arról van szó, hogy valahol félretett konténerben lapul a telefonom. Csak az a baj, hogy lassan már itthon is megvehetem ennyiért.
-
shift+ő
senior tag
válasz
Silent77 #36990 üzenetére
A DPD egy nemzetközi cég, ennél a mezei postai küldemény nyomonkövetése is jobb. Csak a szívinfarktus kerülget, mert bő 100 Ft-om utazik már lassan egy hónapja valahol, és a csak annyi információ van, hogy megrendelte a GB a szállítást, de még ő sem hajlandó azt igazolni, hogy valóban átadta. Vélhetően neki sincs minden comagról külön papíros dokumentuma, mert bele fulladnának.
Az előző posztok kicsit megnyugtattak. -
shift+ő
senior tag
válasz
Silent77 #36987 üzenetére
Köszönöm, visszaolvasva néhány hozzászólást, már látom, hogy elméletileg a GB igazat mond, de eről csak kkor fogok megbizonyosodni, amikor változik a státusz a DPD oldalán.
Telefonon beszéltem a DPD-vel is, és azt mondták, hogy az van amit látok az oldalon, ezek szerint vagy a helpdesk sem tudja, hogy szar a rendszerük, vagy hasba akasztottak. -
huberpe
aktív tag
válasz
Silent77 #36928 üzenetére
köszi az infókat mindkettőtöknek!
ez a leírás szerint kell eljárnom akkor? [link]asszem át kell gondolnom ezt a "nem adom meg a mobilszámom kínai rendeléseknél" parámat, mert ha csak sms-ben értesítenek erről és nem nézek rá a nyomkövető oldalra, akkor várhatom a cuccot.
(bár a fenti leírásban említenek levelet is)
-
astreno
tag
válasz
Silent77 #36732 üzenetére
Szia!
A hozzászólásodban linkelt Alfawies V10 porszívót szeretném megvásárolni. Tudom a kuponkódot, ami a rendeljkínait oldalán elvileg még aktuális is, viszont nem tudom, hogy a rendelés során hová kell beírni. Ez lenne az első gearbest-es rendelésem. A tutorial videók alapján... khm... hiányzik a kuponkódot fogadó ablak.
Tudnál segíteni a rendelésben?
-
-
szemmelver
aktív tag
-
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Silent77 #36402 üzenetére
Dear XY,
We are now processing your refund.[itt vannak a ticket számok]
We are now processing the withdrawing 27.66 USD from your Gearbest Wallet to your original paypal account
Please allow the following timeframe for the transaction amount to appear in your account:
-For PayPal account holders, please allow up to 48 hours for the transaction to appear in your PayPal account, in rare cases, please allow3-5 business days for refund to be processed.
If you don't have PayPal account, please allow up to 7-14 business days. The exact length of time is dependent on your card issuing bank.
Thank you for your understanding.
Ezt kaptam a reklamációmra. A fizetés paypalon keresztül történt de nem PP balance terhére, hanem a rádrótozott bankkártyáéra.
Sem a paypal egyenlegen nem szerepel az összeg, sem ott a tranzakciós listában nem szerepel a jóváírás sem a bankszámlámon nem szerepel az összeg.
Szerintem 4 nap alatt már valamit illene látnom ebből. Mi szokott lenni a standard átfutási idő egy refundra? (a walletemen már nem szerepel az összeg)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- Gopro hero 7 black
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- HP Probook 640 G2 (14FHD/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged