- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2098 üzenetére
Én is megkaptam ezt, de addig semmikép nem zárom az ügyet amíg vagy telefonom vagy pénzem nem lesz.
-
L4mie
veterán
válasz
tibcsi0407 #2098 üzenetére
na, legalább valami.
nekem írtak, hogy írjak róluk jó véleményt és akkor kapok big giftet
-
redfox222
csendes tag
Nekem semmi probléma nem volt
Szept. 19 feladva, okt. 08 kezemben, svéd postával. -
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #2001 üzenetére
A GB teljesen el van veszve. Már visszakaptam a pénzem - igaz csak a Paypal számlámig jutott el, de csak idő kérdése, hogy elfogyjon -, az ügyet zárta a Paypal, semmi se látszik már belőle a Resolution Center-ben. Erre ma kaptam ezt az üzenetet - csak a lényeget másoltam -:
"Our delivery team is now opening a claim with the delivery company.
Sometimes the confirmation process from the courier can take a while.However we have noticed that a/an dispute has been opened on your order. At this time, your order amount is being held by PayPal for a review. Due to Paypal settings, we are therefore unable to refund you as long as the Paypal case is open.
If you want a refund faster, we kindly ask close the dispute now so that we can reimburse you."
1. Eddig azt hazudták, hogy mivel nem kértem biztosítást, ezért semmit se tudnak tenni az elveszett csomaggal, se én se ők nem fognak ebből pénzt látni. Erre most elkezdték az intézkedést a DPD irányába...
2. Újfent azt hazudják, hogy csak akkor tudnak refund-ot küldeni, ha bezárom a Paypal ügyet - ami egyébként már nem is létezik.
Lehet megírom nekik, hogy ne foglalkozzunk a Paypal-la, írják rá a GB Wallet-omra a vételár felét és lezártnak tekintem az ügyet.
-
Outlander
addikt
-
jansky1
senior tag
-
pimmi
senior tag
segítene valaki? írtam nekik hogy mi van a telóval, 2 hete process, ez a válasz, most akkor nincs, kérjem vissza a lét, vagy lesz és várjak?, köszi
Thank you very much for your contacting.We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused by the delay.
I am sorry that the item in your order have out of our stock now,in this case,we have 2 suggestions about this:
1.Change item,please refer to our website to find a replacement and then send me the link,I will change it for you.
2.Cancel item,we can cancel it and then refund you.If any problem,please feel free to contact us anytime.
Best Regards
Vita
GearBest Customer Service
-
azbest
félisten
válasz
trebrona #2088 üzenetére
A sima dpd classic-ban feláras szolgáltatás még az is, hogy megbecsüljék mikor várható a kézbesítés [link]
Ezt mondjuk itthon vártam és figyeltem a nyomkövetést, így tudtam hogy melyik napon várható, csak azt nem, hogy hánykor. Telefonálás nem volt, rajta volt a telszámom.A gls-es kézbesítésnél meg esélye sem lett volna fehívni, mert nem írták rá a számomat. Az royal mail ajánlott levelet tudtam követni, de a gls-re váltást csak utólag tudtam meg. A szomszédok vették át és egy értesítőre írta rá, hogy kinél keressem. Azt a számot megnézve láttam az útját. (Ez volt az utólag küldött eu dugó átalakító, amit kérés nélkül küldtek - igaz nekem külön felszámolták még egyszer a 9 dolcsit a tok szállítására is, szóval simán belefért az utiköltségbe még egy küldemény.)
Én szegeden.
-
trebrona
nagyúr
Nem tudom, hogy felétek milyen futárok dolgoznak, de engem, ha nem voltam otthon, hívott a DPD-s, GLS-es, DHL-es egyaránt, hogy csomagot hozott. Megkérdeztem kb fél óra múlva merre fog járni, készségesen közölte, és azon a környéken összefutottunk. Átadták a csomagot, öröm bódottá, sőt még a rugalmasságot is megköszönik. Nyilván nem mindenki tud így elszabadulni a munkahelyéről, de akkor is meg lehet velük beszélni velük a következő kézbesítési időpontot.
Arról nem is beszélve, hogy valami oknál fogva mail-t is szoktam tőlük kapni a kézbesítés napján, ami alapján azonnal tudom jelezni, ha nem jó az időpont, és tudok kérni másikat. Biztos velem kivételeznek...
Szerk: Ja, 110 ezres megyeszékhelyen lakom.
-
Kloss
őstag
válasz
Outlander #2075 üzenetére
Hát nem tudom, nekem ideadták a futár számát. Mivel nem volt itthon senki, megkerestem a központot, elmondtam mi a gondom. Csomagszám alapján megnézte, hogy kinél van, majd megadta a futár telefonszámát, mondta is, hogy merre találom nagyjából.
Felhívtam a számot, egyeztettem a futárral, átvettem, öröm é bódottá!
Nem csak a DPD-nél adták meg a futár számát, eddig mindig így csináltam. A futárnak is jó, ha nem kell feleslegesen kijönni címre, vagy tudja ütemezni, hogy neki is jó legyen és időt spórol. -
Outlander
addikt
válasz
tescodr #2084 üzenetére
Az olcsóbbik shipping, az Royal mailes, azok meg gls-el (is) vannak szerződve, egy ideig jön a sima postai hálózaton, utána átveszi a gls...
Majd gls hozza ki, ha éjszaka ért az országba, akkor reggeli órákban már valszeg megkapja a futár és így te is aznap, ha napközben érkezik be, akkor másnap kapod meg.
-
Outlander
addikt
válasz
5-ös kezelő #2080 üzenetére
DPD futár... van x címe, elindul valamikor reggel, kiszórja amit ki tud, addig ameddig dolgozik,...
Nincs nekik idejük, amikor oda jut a címre, akkor oda jut, hozzám jött már szombaton is, és este 20 körül is....papírt ritkábban hagy, mondjuk inkább h nem hagy.
Ezért érdemes felvenni velük a kapcsolatot a kiszállítás napján.Postához semmi köze, ezért futár, de nagyobb városokban van depójuk,ott is átvehető nyitvatartási időben a csomag.. szintén telefonon vagy emailben kell erről egyeztetni,emailre is viszonylag hamar 1 max 2 órán belül reagálnak.
(#2081) tescodr
Ennek már itt kéne lennie! CLAIM!!!!!négynégy444!!!!44négy -
tescodr
aktív tag
Nekem eu-ból lett rendelve egy teló 2 nap már a royal mail jelezte hogy feladták,most pedig él a gls-nél a követési számom állítólag a német gls-nél van depózva.Eddig kb 4 nap telt el.Kezdhetek reménykedni hogy meg fog érkezni?
-
5-ös kezelő
senior tag
Bocs a tudatlanságomért. Pontosan mikor hozza a DPD, és mikor a rendes postás a cuccot? Nekem eddig csak a postás hozta, meg is jött. Ha nem voltam otthon, értesítő volt a levládában, postán át tudtam venni. Nem értem ezt a futárdolgot.
-
-
bul07
nagyúr
válasz
Outlander #2075 üzenetére
Nem minden futár cég ilyen
ipon-tól rendeltem és Trans-o-flex-el küldték, viszont én pont aznap dolgoztam így hívtam az ügyfélszolgálatot ahol megadták a futár számát hogy beszéljem meg vele hova hozza a csomagotAmúgy itt nem csak a vevők hibásak vagyis szerintem leginkább a Gearbest a hibás
Ünnep
Ha ünnep van náluk és nem dolgoznak akkor a kezdő lapon egy csíkba írják ki hogy Ünnep van ettől eddig szünet
Mert honnan kellene nekem tudni hogy náluk nagy ünnep van és két hétig a fű se nőebay-en simán kiírják az eladók egy kis csíkban a termékeknél hogy bocs szünet van eddig meg eddig
Szállítás
Ha felvesznek rendelést ingyenes postával akkor vállalják a hogy normális postával küldik
Mert olyan nincs hogy csak a ő küldeményeik nem érkeznek meg az ingyenes posta esetén , ott már nagy gond van
Más helyről rendelt ingyen postás dolgok simán megjönnek szóval nem magával az ingyen posta dologba van a hiba . náluk nem stimmel valamiTürelmetlenség
Az eladó a termék lapján(Shipping & Payment) vállalja hogy miként jár el
Példa [link],
Tehát vállalja hogy max 2-5nap alatt feldolgozza és postára adja
És azt is hogy max 25munkanap a szállításTehát ha 10napig nem adja postára az nem normális magatartás, ha nem jelzi ezt a vevő felé üzenetbe , de elég ha jelzi a főoldalon hogy ünnep van ettől eddig nincs rendelés feldolgozás
Feladás napjától számolva 25munkanapon belül kell megérkeznie tehát a feladás napjától 35nap, ha ez letelik nyugodtan lehet reklamálni mert nem tartotta a vállaltakat -
maate_toth
csendes tag
válasz
Outlander #2075 üzenetére
Körülbelül 3x beszéltem a központtal, a DPD szerint a futárnak nem kötelessége felhívni, a számát meg nem adják ki. De köszönöm a segítséget.
A cégnél nem bonthatják ki a csomagot, így azért nem küldettem oda, mert nem reggeltől dolgozom, itthon vagyok 1-ig, és más futárcéggel nem volt probléma, hogy kb. eddig meghozzák a rendelt csomagot. Én átvettem volna, ha a kedves DPD nem küldte volna vissza a feladónak azon a napon, amelyiken jeleztem nekik, hogy másnap átveszem a depóban, és ezt ők odaírták a csomaghoz, mert másnap az Üf ezt mondta, hogy az ő oldalukon ez látszik, hogy átvenném, csak már valahol van a csomagom, úton Hollandiába.
Szerinted az normális, hogy bukom a pénzem, mert két alkalommal nem tudtam átvenni a csomagot, amiről, ha trackitonline nem figyelmeztet, azt sem tudom mikor próbálják kiszállítani egy kb. 8 órás időablakban, és a második kiszállítás utáni másnap visszaküldik a feladónak?
Azért abban azt hiszem megegyezhetünk, hogy ahhoz már van köze a GB-nek, hogy letagadják, hogy visszaérkezett a csomag, holott aláírt POD van róla... -
kobipeti
aktív tag
válasz
maate_toth #2074 üzenetére
A DPD-vel telefonon le lehet egyeztetni, hogy összefutsz valahol a szállító kollégával ha nála a csomag, sőt a helyi DEPO-ba is átadják a csomagot személyi azonosságot és lakcímet igazoló okirat ellenében! Nekem ezeket az opciókat ajánlották fel, mondjuk Én elébe mentem a dolgoknak, mert néztem mikor ér be Magyarországra a csomag, és akkor érdeklődtem.
-
Outlander
addikt
válasz
maate_toth #2074 üzenetére
Miért nem hívtad fel a központot h hogy hívjon fel a futár (mert amúgy a számát nem adják ki, de ő felhívhat
), vagy hogy egy másik címed megadj????
A paypal meg jó hogy GB javára döntött, a csomagot feladták, a csomag kiment a megadott címre, te nem vetted át, ehhez meg semmiköze a gbnek....
Nem tudok együtt érezni veled...
-
maate_toth
csendes tag
Nekem sem a javamra döntött a Paypal...
Azt mondták ők is, mint a "Cleverbottal üzemelő" GB CS-esek, hogy ki van szállítva. Csak azt nem vették észre ők sem, hogy Amsterdam, NL az egy pár km-el, és néhány országgal van csak távolabb, mint Budapest, és a return to sender sem véletlenül van oda írva, így alakult a DPD rugalmatlanságának köszönhetően... (2 kiszállítási kísérlet után visszafordították, a DPD csak a második próbálkozás előtt hívott, akkor is, mikor már a ház előtt állt.) Lehet, hogy tényleg a 50% refund lesz az egyetlen ajánlat, ami valamennyit visszahoz, kicsit már unom, hogy olyan emberek ülnek a CS-en, akik látszólag nincsenek tisztában a helyzettel, dobálják a sablon válaszokat, és írkálják, hogy kérdezzem a szomszédot, meg a postát, de jól végzik a dolgukat, teljesen elment a kedvem attól, hogy visszaszerezzem a kifizetett $145-t.
-
ottobacsi
tag
Fura ez a nagy csend...
-
Outlander
addikt
Erre már illet volna a tn... nálam 3000ft-nyi dollár a határ...
Első körben mindig a vevőnél ( gearbest ticket vagy email, ami van éppen errre az adott oldalon), hogy ott mit akarnak, jelenesetben ugye h várjál még ~3 hetet, erre én írnám nekik, h
augusztus 28. a rendelés dátuma, x. volt a shipping (biztos kaptál róla emailt), 6 hét telt el azóta, máshonnan rendelt dolgok, már rég megjöttek, nem tudsz természeti katasztrófáról, sem lezuhant repülőről, a helyi postán is érdeklődtél nem tudnak csomagról,ami érkezne hozzád, max ezt a hetet várod meg, 19.10-el indítod a diputet a paypalon.Erre már lényegtelen a válasza.. de általában időt kérnek még.
19. nyitod a disputet, leírod újra a sztorit, tn nélküli csomag, 7 hete várod, az "item" ajándék lett volna, már megrendelted egy biztosabb helyről, kéred vissza a teljes vételárat, mert ez számodra elfogadhatatlan... mindenféle egyeztetett határidőkből kicsúsztunk már. stb
Megvárod a választ, annak függvénye lesz a továbbiak, a szokásos kínai szövegek lesznek,
"most küldöm, várj még 2 hetet menj el a postára, 10% refund stb stb..."Erre megint megírod, hogy neked a teljes vételár kell, mert nincs semmiféle bizonyíték hogy ezt neked elküldték (bár van egy homályos kép a csomagról, de azon nincs bélyeg, se cn22, legalábbis az amiket nekem fényképeztek), elég időt vártál már, full refundot kérsz, ellenkező esetben felkéred a paypalt hogy segítsen dönteni...
Itt már általában 90% ban jön a refund... a maradékban kell paypal.
Nem akarok sértegetni senkit sem, de jó pár ember magyarul sem tud értelmesen létezni, nem hogy angolul, a kínai is általában fordítót használ, ez nem baj, de soha nem fenyeget, és mindig barátságos és megoldást próbál nyújtani..
Itt meg mindenki a GTA-ból felszedett agresszív, lila szörmés strici feka szöveggel nyomúl, gív mi mály máni beeek, matafaka csájniz, or biccsszlepp, lefogadom h 1:1 ben így is írja.... -
nimfas
addikt
válasz
Outlander #2064 üzenetére
Ez jött válaszban a legutóbbi levelemre:
"Dear Gabor,
Thank you very much for your recent message.
The received time can also be affected by factors such as remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Please wait for on Date(Oct. 28).If you are still not recieved the package,you can contact us anytime, we will soolve the issue for you.
Thanks for your understanding and support.
Best regards
EmilieGearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Mikor érdemes PayPal-on lépni első körben? Majd mennyivel utána Claim-re állítani?
Van egy sejtésem hogy ez a csomag (30 USD) sosem fog ideérni -
-
pimmi
senior tag
Ebayes rendelésem, 1db 250 Ft-os fülbevaló ma megérkezett, feladták 10.06. kínából, puff neki.
GB rendelésem az egyiket még nem is postázták, 40 ezer, a másik 3 ezrest postázták szept. 21, még utazik, miniinthebox.com dettó, nem vagyok türelmetlen, ..... -
stevewonder
aktív tag
Csak és kizárólag epistar chippel szerelt fényforrást szabad megvenni. Már az sem a legtutibb, de még mindig a legmegbízhatóbb. A többi kínai vacak a melegedéstől tönkremegy, mert tévedés ne essék ez is melegszik, mint állat. Nem véletlenül porcelán az aljuk és nem műanyag. Ahol a chip van ott "forró". Ha van egy kis kézügyességed, akkor cseréld ki benne azt az alkatrészt ami elégett és jó lesz újra. Vagy rendelj komplett drivert és építsd bele.
-
pimmi
senior tag
a miniinthebox.com nál is van ilyen, szerintetek? Vám és adó biztosítás hozzáadása rendeléséhez USD $ 0.19
-
Outlander
addikt
Nem, teljesen jogos
... kivéve ha már augusztus 20. óta reklamálgatsz.
(#2060) Surda-
Ha tn nélküli akkor nem sok értelmét látom.. mert vagy megkapod, vagy útközben valaki... mondjuk ha sok ilyen van, akkor tehetsz panaszt a kézbesítődre, néha csodákra képes egy kis noszogatás.
-
Tenkes
csendes tag
válasz
krisztianAMG #2057 üzenetére
"kiírni az összefoglalóba, hogy ameddig nem tisztázódik a helyzet, mindenki csak saját felelőségre rendeljen"
Ez jó. Derűt csaltál az arcomra.
(Bár, jobban belegondolva, nem is olyan butaság ez. Tényleg úgy tűnik a hozzászólásokból, hogy én hiába gondolom úgy, hogy a világ másik végéről, féláron csak a saját felelősségemre rendelhetek, vállalva a kockázatot is, néhányan azt hiszik, hogy itt is a jóságos Mikulás felelősségére rendelnek, nem a sajátjukra.)
-
azbest
félisten
válasz
Outlander #2052 üzenetére
+1, eléggé elment a topic a külföldi rendeléses színvonalára. Ott is az megy jellemzően, hogy türelmetlenség miatt panaszkodnak. Gyakran kiderül, hogy "gimmi máj máni bekk" szinten üzengetnek, aztán csodálkoznak, hogy nem együttműködőek velük.
2-3 hét, Kínából az az ideális eset környékén van. Regisztrált levelek gyakran a magyar oldalon állnak 1-2 hetet, mielőtt egyáltalán a nyomkövetésben rögzítik, hogy a posta átvette. Nemrég volt egy cikk arról is, hogy Kínában van kilónkénti átalány postázás is. Ahol 1kg levelet fix áron adhatnak fel, ezért éri meg nekik az egy dolláros kütyüket is free shippinggel küldeni. Időbe kerül míg egy kg összegyűlik. A normál módon postázott leveleimen súlytól függően több száz vagy több ezer forintnyi bélyeg szokott lenni.
Ezen kívül a szövegértéssel is komoly nehézségek szoktak lenni, az élet is igazolja a tesztek eredményét.
-
Surda-
őstag
Sziasztok!
Azt kérik lépjek kapcsolatba a postával és érdeklődjek.
A csomagom egy tn nélküli egér.
Szerintetek érdemes ezt a kört megfutnom a postával? (bp.zugló, tehát nem egy kis postáról beszélünk.) -
WOT-H-A-C
veterán
válasz
krisztianAMG #2057 üzenetére
Alapjába véve támogatnám, képben van és segítőkész is!
Viszont, ha benne van a GB "Make a money" programjában bármilyen formában , akkor ez nem lehetséges.
#2056) jansky1: Túl vagyok rajta és elégedett vagyok a GB el.
-
krisztianAMG
senior tag
-
jansky1
senior tag
válasz
Outlander #2055 üzenetére
Visszanéztem a banggoodos rendeléseket, egy sem volt 3 hétnél több. Erről ennyit. Ha megnézed, nem én vagyok az egyetlen elégedetlen. Mások 40-50 ezres telefonokkal jártak így, még az ünnepek előtti időszakról.
Nincs korrekt tájékoztatás sem az oldalon, sem az ügyfélszolgálat részéről.(#2054) WOT-H-A-C : ezekről ne rendelj semmit
-
Outlander
addikt
válasz
jansky1 #2053 üzenetére
Nincs "figyelmeztetés" már náluk ez evidens, mondjuk ki volt írva h holyday + holyday akciók orrbaszsjába, csak gondolom nem tolták az arcodba...
Olcsóságért bevállalom, hogy 2-3 hét is lehet, mire fizetéstől a kezemhez kapom a termékeket, azt nem, hogy 2-3 hét míg egyáltalán postára adják. Én még így nem jártam semmiféle rendeléssel (ebay, banggood, akármi).
Szerintem ez neked az első rendelésed volt, ha többet rendeltél volna, nem írtnál ilyen hülyeségeket.
Ha 2-3 hétre jön meg valami, akkor lehet örülni h nem volt raktáron, nem kamuztak a feladási idővel, nem volt tűz, nem zuhant le a repcsi, nem volt hurrikán, a magyar posta se szenvedett vele, stb stb stb...
-
jansky1
senior tag
válasz
Outlander #2052 üzenetére
Nincs figyelmeztetés, hogy bocsi, kicsit csúszhatunk. Ticket nyitáskor is csak hablatyolnak, minden határidőkor még kérnek pár napot. Hát a francokat. 2 hét alatt postázásig nem jutottak el. A ticketnél egyértelműen leírtam, hogy 1. elállok a vásárlástól, 2. kérem vissza a pénzem paypalra. Nem kell a terelés már megint. Szerintem egyszerűen, érthetően fogalmaztam. Olcsóságért bevállalom, hogy 2-3 hét is lehet, mire fizetéstől a kezemhez kapom a termékeket, azt nem, hogy 2-3 hét míg egyáltalán postára adják. Én még így nem jártam semmiféle rendeléssel (ebay, banggood, akármi).
Azért van itt rajtam kívül jócskán olyan, aki nem a kínai ünnepkor rendelt, meg nem ilyen pár ezer forintos tételeket mint én, és nem kaptak meg a cuccaikat. Szerintem ez mindent elmond erről a boltról. -
Outlander
addikt
válasz
jansky1 #2049 üzenetére
Szerintem te illetve itt kb mindenki meg van őrülve..
Rendeltél a kínai nagy ünnep elött közvetlenül... amikor NINCS, OHNE, KEIN,NONE semmi.... nincs fuvarozás, nincs kereskedelem, nincs repcsi, nincs hajó a kereskedelem részére.
Itt picsogsz, mint egy kislány akinek nem vették meg a hányos pisilős barbit a máteltől, és most, mikor behozták magukat az egy hetes pihi után, most nem kéred a cuccodat, mert brühühü nem jött még meg mindig..
Gb ennyiből is korrektebb mint a többi, hogy nem állít be automata "shipped" emailt, ha ezt láttad volna akkor biztosan nyugodtabb lennél, pedig ugyanúgy ők is ezen a héten érik útól magukat.A GB számlára azért utalnák vissza, illetve csak kérdezték, nem tették meg! Mert így megmarad az esély, hogy újra náluk költöd el, tudván hogy egy türelmetlen hisztis kislány nem kapta meg a barbiját.. brühühü.
2015. október 1- 7 Kínai ünnep - kb Karácsony szintű.
Tehát ha te december 24. este rendelsz valamit, egy olyan magyar webáruházból, ahol ki van írva, hogy másnap postázzák, de te is tudod h szombat van és karácsony, akkor gondolom nem fogod 27. feljelenteni őket a OFÉ-nél, hogy brühühü nem jött meg a hátvakaróm, amire már 20 éve várok és én most rendeltem meg... de még Január 1. sem biztos h jó ötlet...
Szóval nem értem, most komolyan, [link]
Igen, lehet menni a modikhoz, de istenem, kcisit kapjatok már a fejetekhez...
Pedig már megfogadtam h nem nézek be a topikba, de annyira pörög h oldalt mindig látom és sajnos, mindig benézek.
-
janek69
senior tag
válasz
badxgirl #2026 üzenetére
Nekem 11-ei feladás után még undefined felirat jön. A 17track-en látok én is annyit átadták az adatokat a dpd-nek. Mivel nekem paypal dispute után adták fel azonnal így már nem sok idejük van a claim-ig. Írták,hogy mivel elküldték esetleg lezárhatnám a dispute-ot. Írtam nekik,hogy fizettem az expedited shippingért,ami 3-7 nap az nem sok idő,amint a kezemben a cucc zárom az dolgot. Kíváncsi leszek,mert a 8 napon én nyomom a claim-et az tuti.
-
janek69
senior tag
Az a baj,hogy ezek hitvány szemét cuccok. Egy nagyon primitív tápegysége van,ha annak nevezhető és túlhajtja a ledeket.Nekem is annyit bírtak ki kb. mint neked. Nekem a szakmám az elektronika,így volt,hogy megjavítottam őket,de utána is csak pár hétig megy. Vettem olyanokat is,amikben már rendes tápegység van,de azok sem húzták sokkal tovább. Ezek az 3-7 dolláros cuccok ilyenek sajna.
-
jansky1
senior tag
Ezek teljesen megőrültek. Megírom nekik, hogy törlöm a rendelést még most a postázás előtt, kérem vissza a pénz paypalra. Erre válaszolnak, hogy össze van készítve a cuccom, 1-2 nap és küldik. Visszamondhatom, hova kérem a pénzt, GB számlára?
Első és utolsó rendelésem volt ezektől a szélhámosoktól, miért kéne nekem GB számlára a pénz?
-
azbest
félisten
A led is melegszik, csak azonos fogyasztás mellett nagyobb arányban lesz a fogyasztásából fény, mint az izzószálnak. Nem véletlenül bordázott az alsó része a hagyományos izzó helyére tehető változatoknak.
A led maga körömnyi, de kell hozzá egy driver, ami limitálja az áramerősséget, különben azonnal elfüstölne. Na annak a drivernek valószínűleg nem használ, ha tartósan forró körülmények közt üzemel. A benne lévő kondenzátor nem komálja azt.
Ha érdekel hogyan működik, akkor elég jó magyarázattal mutatnak be ezen a videón egy 10W példányt [link]
-
Tenkes
csendes tag
válasz
5-ös kezelő #2042 üzenetére
-Betekeréskor mind működött és az egyik 2 hetet, a másik négy egy hónapot működött, így nem hiszem, hogy szétszedős-összerakós baja lenne. De mire gondolsz?
- Pont azért tettem bűrűba, mert a led nem melegszik. Szerinted mégis?Ja, és ebből a nagyon készséges visszafizetésből arra következtetek, hogy ők is tudják, valami bibi van az égőkkel. (nem kérdezték egyáltalán, hogy hol és hogyan használtam, egy levélre elfogadták a négy kiégését)
-
A texasi
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1980 üzenetére
" a Paypal elzavart finoman "
És a mai napig sem kaptad meg a csomagod?
(Működő TN-ed van - hol tart jelenleg a pakk?) -
5-ös kezelő
senior tag
Én rendelek most pár óccó órát meg miegymást. Eddig minden megjött, ami elfogyott, ahelyett küldtek mást. Igaz, nem szóltak h elfogyott
. 45 napon belül írok, h megjött.
És mindenkinek még1X : Ékezetes karaktereket ne használjatok a címzésben, ha szeretnétek megkapni a küldeményt.
-
kmisi99
addikt
Jönnék az elégedetlen vásárlók táborát gyarapítani, és segítséget kérni.
Rendeltem 09.05 egy tablet tokot bluetooth billentyűzettel kb 3000ft értékben, persze azóta se sehol semmi. Most már a pénzem kell. Mit és hol tegyek? Gearbesten úgyis csak a jajj, csak egy hetet várj meg fog jönni, meg jajj visszaadunk 2 dollárt az árából jól lesz?Szóval ezt annyira nincs kedvem végigzongorázni.
-
5-ös kezelő
senior tag
A 3W-os E14-es Lidlis melegfehér sok SMD leddel - olvasólámpa. 18 W-os komplett mennyezeti lámpa /kb. 3000,-/ bevilágítja az egész szobám. Konyhába 15W-os, kisebb szoba csillár 3X9W-os. 5W-osok a közlekedőkben, hasra ne essek a sötétben céllal. Két szoba, 48 nm, panel. Eddig bevált. A legutóbbi piacos E14-est csak otthon bontottam ki, szét volt esve, kilógott a panel, búra leesve. Mérges voltam magamra, h nem néztem meg ott. De összeraktam, és jó.
-
thefreeman
aktív tag
Nekem is remélem most már megfog oldódni az ügy. Utoljára azt írták hogy hogy 18. a rendelésem határideje és hogy már nyomozást indítottak a csomag után a DPD-nél ami látszik a track-en is. A paypal-on is már csak a paypal döntésére kell várni, mondjuk gondolom megvárják a 18.-t a döntéssel annyit még én is tudok várni csak már rendeződne valahogy. Most a dpd telefonos oldala szerint Amszterdamban van a csomagom 08.-óta, a trackitonline.ru szerint pedig Claim van rá nyitva, a DPD sima oldala szerint pedig még mindig Best-ben áll.
-
pimmi
senior tag
válasz
5-ös kezelő #2038 üzenetére
ezek így megérik, mire használjátok, nem gyengék?
más , fejlesztik az oldalt, már a termék alatt a zászló [link]
-
5-ös kezelő
senior tag
Szedd szét az égőket, hátha csak a forrasztás. Én E27-eseket vettem, kisgömb formájúakat, BG-ról v GB-ről, és piacon is egy tucatot a szokott helyemen. 3-18 W teljesítményűeket. Mind működik, búra alá nem rakom - túlmelegedhet. Lidlis is van kettő. Baumaxosok haltak meg dögivel, a sok kis ledesből /Landlite-ilyet nem veszek többé/.
-
jansky1
senior tag
Én meg úgy döntöttem, hogy nem várok tovább. Nyitottam egy ticketet cancel orderről. Kérem vissza a zsét paypal számlára.
-
ricsi0307
senior tag
Annyi a baj az előrendeléssel, hogy először szeptember 30 volt megadva határidőnek.Ez lett kitolva október 15-re.A telefon topikjába írta egy fórumtárs, hogy neki azt mondták 15-e után 1-2 héttel fogják ők is csak megkapni a telefont ezért ugye megint 2 hetet csúszik a dolog.Erre jön az, hogy kérdéses a termék megérkezése meg, hogy több mint egy hónapig náluk van a pénzem.Akkor inkább megveszem máshonnan ha biztos lesz a megjelenés és tudom, hogy meg is fog jönni.És nem 50ft-nyi ajándék pontot kapok egy 40000-es telefon után mert a GB-nek volt pofája ennyivel "jutalmazni" engem.
-
hpsafl
tag
A hétvégén elmaradtam az olvasással, de most bepótoltam.
Érdekes, hogy a PP nem tibcsi oldalára döntött, holott egyértelmű lett volna, de még reménykedek, hogy a PP észbe kap a fellebbezésnél.
Azért örülök, hogy más sínen van, és refund lett a vége.Az előrendeléses dolgot nem igazán értem, ha valamit előrendelek, akkor az nem lesz feladva, csak a megjelölt időpontban, de más boltban is volt már ilyen, és másfél hetet csúszott a postázás a megjelölt időhöz képest. Elállni természetesen el lehet a postázás előtt.
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz
mintapinty #2028 üzenetére
Svéd és holland postás cuccok "kínai feladásúak"
-
Surda-
őstag
Szerintetek ér ezeknek a webshopoknak a garanciája valamit? teszem azt két hónap múlva baj van a telefonnal, elképzelhető,hogy visszakapom a pénzem vagy megjavítják?
-
L4mie
veterán
Ahogy látom, nagyon nagyon nagy különbség van a GB eu és kínai dolgai között....fura módon kínából érkező dolgokra nem emlékszem, hogy eltűntek volna.
-
badxgirl
aktív tag
Eu raktáras rendelésem állapota 8.-a óta is ennyi "megrendelési adatok továbbítva a dpd felé "
A gearbest többszörösen állítja hogy fel van adva és pont...hogy akkor a tn státusz miért nem frissül arról mélyen hallgatnak...közben írtam a dpd-nek akik közölték gogy a csomag nincs fel adva reklamaljak ott ahonnan rendeltem....megint írtam a gearbestnek hogy a dpd ezt felelte...
Most őszintén feladják ezek valaha?
Ha volt már így közületek valaki, megkapta végül a csomagot? Vagy mit kellene most lépnem?
Mert egyértelműen hazudnak, hogy ki azt nem tudom, az angolom rémes, a türelmem meg fogy, pedig tudom hogy értelmetlen pattogni velük mert akkor csak rontok a helyzeten...ötlet? -
ricsi0307
senior tag
Megfogadva a fórumtárs tanácsát írtam nekik és ezt a választ kaptam:
Thank you very much for all your effort, I am very grateful for your cooperation on the matter.
We are glad to tell you that we have applied to return your money to you account in 3-7 business days .please check it at that time.
We look forward to cooperating again in the near future.Thank you so much for your kind understanding.
Most akkor a paypal számlálra utalják a pénzt vagy nekem is a GB számlára?Számomra nem teljesen egyértelmű.
-
Tenkes
csendes tag
Rendeltem július közepén 5 db LED lámpát (E26 / E27 SMD 5730 6W 650LM LED Lights Energy Saving Clear Corn Light ( Warm White AC 220V ) darabonként 1.75 USD-ért, de volt egy 2USD-s kupon is.
Eljött időben, megérkezett 23 nap alatt. Nem volt valami izmos csomagolása, aggódtam is érte. Becsavartam négyet a csillárunkba. Egy kiégett 2 hét után. Írtam nekik, hogy ez nem túl jó. Visszaírtak, hogy vagy újra küldik, vagy jóváírják, a vallet-ben. Kértem írják jóvá. Kis várakozás, majd levél, hogy rendben, majd 6 nap türelem és jóváírták.
Szeptember elején kiégett a másik három. (Az 5. még húzza, amit az első helyére raktam) Udvariasan megírtam nekik, hogy nem túl jó még az egy hónapos üzemidő sem. Elnézést kértek, újra küldik, vagy jóváírják a 7 USD-t (4*1,75, a 2USD kupon nem számít) és adnak még egy kevés GB-t is fájdalom díjként. Rendben írják jóvá. Kis várakozás (6 nap), ma jött az értesítés. GB vallett már 8,75USD és kaptam 45 GB pointot is. (0,90 USD)Tudom, hogy nem nagy értékű (mint mondjuk egy telefon), tudom, hogy nem mindenkinek jó, ha vallet lesz, mert sokszor kellene a pénz.
Ezen tényezőket is figyelembe véve, számomra a tanulságok:
- Tudni kell angolul a levelezéshez
- "Ócsított" LED égőt nem rendelek
- Udvarias, nem rögtön támadó levélre korrekten de kissé lassan válaszolnak. Hagyni kell időt és kivárni.
- Számomra elfogadható megoldást ajánlanak, kicsit lassan megvalósítva. Hagyni kell időt és kivárni.Tapasztalataim talán másnak is hasznosak lehetnek.
Szeretettel
-
-
sanzi89
addikt
válasz
ricsi0307 #2018 üzenetére
Ilyen szituációban nekem a nyáron az alábbi úton adták vissza a pénzem:
1. Írtam Ticket-tet, hogy mégse kell a termék, kérem a pénzem. Ameddig a terméket nem postázzák, addig a GB szerint is nyugodtan elállhatsz a vásárlástól.
2. Válaszoltak rá, hogy ok, visszaadják a GB számlámra.
3. Írtam, hogy ez így nagyon nem ok, kérem a Paypal számlámla.
4. Válaszoltak rá, hogy ok, akkor a Paypal-ra küldök
5. Eltelt olyan 3-4 nap és megérkezett a pénz. -
ricsi0307
senior tag
válasz
Outlander #2017 üzenetére
Nem lettem előrébb ezzel a hozzászólással. Banggood-on a postázás elötti pillanatig lehet refoundolni ami a rendelés mellett egy rublikába jelenik meg.GB-n sehol nem találtam ilyet.És mivel 15. után is kétséges hogy elpostázzák a telefont meg náluk hever a pénzem 2 hete plusz ugye a szállításos balhé... Akkor inkább hagyjuk a francba az egész procedúrát utalják vissza a pénzem hiszen a telefon még náluk sincs készleten ők is várják én meg megrendelem olyan helyről ahol meg is kapom a határidőn belül.Kár nem érte őket úgyhogy nem látom ennek akadaját azon kívűl, hogy nincs meg az opció.
-
ricsi0307
senior tag
Úgy döntöttem, hogy meg se várom míg elkezdik postázni ezért az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet refound-ot indítani?Sehol nem találok ilyen opciót.
-
Zoleee89
aktív tag
[RS320267023GB]
Ez volt a nyomkövetési számom.
Feladás után 1 nappal tudtam nézni a nyomkövetési számot és rá 1 napra GLS-nél tudtam tovább követni. -
pimmi
senior tag
Írtam nekik, vagy adják fel a telót vagy vissza a pénzt.......elhiszem hogy ünnep volt, de akkor ezt ki kell írni a rendelésnél, márpedig ott 3 napot ír az összekészítésre.
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #2002 üzenetére
Nem. Cancel-re változott szeptember végén.
-
jansky1
senior tag
Szept. 29. rendelés. Mai napig nincs postázva. Minden általuk megadott határidőkor kérnek még pár nap várakozási időt. Mondtátok, hogy ünnep volt, várjak. Ok, de meddig? Látom, másokat 50 ezer forintra is megkárosítottak, én 7 ezernél járok...
-
badxgirl
aktív tag
08.10.2015 17:24 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.Nem kellene már ennek mozdulni valamerre? Másoknak mennyi idő volt mire ténylegesen megindult a csomag?
-
azbest
félisten
válasz
tibcsi0407 #2002 üzenetére
remélem az ilyesmiről csinálsz screenshotot, hogy ha úgy alakul tudj hivatkozni arra, hogy ők kértek kártérítést a szállítótól.
(#2006) mobileman
nade angolul nem az volt odaírva. Nem csoda, ha sok a félreértés, ha angolul bajon vannak a szövegértéssel -
mobileman
senior tag
válasz
tibcsi0407 #2005 üzenetére
Úgy írta, hogy a DPD küldi vissza, ami elveszett
-
somogy
tag
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1995 üzenetére
Én is kaptam ma levelet a Paypal-tól:
"We've completed our review and decided this case in your favor. Due to the unique circumstances of this case, PayPal is issuing you this refund at no cost to your seller. You will receive a refund. The refund amount should reflect in your PayPal balance within 5 business days, if not sooner. If you paid with a credit card, the money is refunded to your credit card. Please note that it can take up to 30 days for the refund to appear on your card statement. "
Elvileg visszakapom a pénzem én is Paypal-tól. A te esetedet viszont így abszolút érthetetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy ruhás topik
- bambano: Bambanő háza tája
- DOOM - The Dark Ages
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Túra és kirándulás topic
- Befutott a MindsEye végső előzetese
- Le Mans Ultimate
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Melyik tápegységet vegyem?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Honor X7B szép állapotban 6/128GB fekete / 12 hónap jótállással!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PLUS GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest