Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24558) S e t h


S e t h
nagyúr

Sziasztok!
Vásároltam a samsung webshopból egy készüléket április hónapban, aztán arra figyeltem fel, hogy sem a kiküldött elektronikus számlán, sem az oldalukon a loginommal belépbe a megrendelt terméknél nem szerepel IMEI szám.

Kértem tőlük jótállási jegyet, először erősködtek, hogy nem szükséges az, én meg jeleztem, hogy nélküle nem tudom igazolni mit vásároltam tőlük, ha éppen egy garanciális problémámmal fordulnék hozzájuk.

Ígérték, hogy kiküldik a számlát, eltelt három hét és semmi, de közben a frissítések alkalmával kiderült az is, hogy nem gyári samsung szoftver van a készüléken, hanem telekom, tehát egy telekomos készülékkel rendelkezem, amit furcsáltam, mert erről nem kaptam előzetesen tájékoztatást és ez sem a frissítések, sem egy esetleges későbbi értékesítés szempontjából nem közömbös.

Panaszt tettem a késedelmes jótállási jegy kiküldése, valamint azért, mert telekomos készüléket küldtek ki számomra. Erre 3 nap múlva jött postai úton egy jótállási jegy, ami nem az én készülékem IMEI számát tartalmazta.

Ismét jeleztem a panaszomban, hogy tudják egyáltalán mit küldtek ki nekem? Erre jött egy kérés, hogy fényképezzem le a telefonon lévő hologramos matricát, mert szükséges a panaszom elbírálásához.

Tehát summázva, van egy áprilisban online vásárolt készülékem jótállási jegy, valamint olyan információ nélkül, hogy milyen IMEI-vel küldték ki, úgy tűnik a samsung oldalán homály van ezt illetően, plusz telekomos a készülék. A panaszomon május óta ülnek és most jutottam el odáig, hogy elindulnék az érdekeim védelme érdekében a fogyasztóvédelem irányába.

Egyelőre még azzal sem vagyok tisztában, hogy mi szabályozza, vagy egyáltalán hol találhatom annak nyomát, miszerint a samsung értékesíthet szolgáltatós készüléket azon tájékoztatás nélkül, hogy ez nem tőlük, hanem konkrétan egy mobilszolgálatótól van.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.