Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
S e t h
nagyúr
Sziasztok!
Vásároltam a samsung webshopból egy készüléket április hónapban, aztán arra figyeltem fel, hogy sem a kiküldött elektronikus számlán, sem az oldalukon a loginommal belépbe a megrendelt terméknél nem szerepel IMEI szám.
Kértem tőlük jótállási jegyet, először erősködtek, hogy nem szükséges az, én meg jeleztem, hogy nélküle nem tudom igazolni mit vásároltam tőlük, ha éppen egy garanciális problémámmal fordulnék hozzájuk.
Ígérték, hogy kiküldik a számlát, eltelt három hét és semmi, de közben a frissítések alkalmával kiderült az is, hogy nem gyári samsung szoftver van a készüléken, hanem telekom, tehát egy telekomos készülékkel rendelkezem, amit furcsáltam, mert erről nem kaptam előzetesen tájékoztatást és ez sem a frissítések, sem egy esetleges későbbi értékesítés szempontjából nem közömbös.
Panaszt tettem a késedelmes jótállási jegy kiküldése, valamint azért, mert telekomos készüléket küldtek ki számomra. Erre 3 nap múlva jött postai úton egy jótállási jegy, ami nem az én készülékem IMEI számát tartalmazta.
Ismét jeleztem a panaszomban, hogy tudják egyáltalán mit küldtek ki nekem? Erre jött egy kérés, hogy fényképezzem le a telefonon lévő hologramos matricát, mert szükséges a panaszom elbírálásához.
Tehát summázva, van egy áprilisban online vásárolt készülékem jótállási jegy, valamint olyan információ nélkül, hogy milyen IMEI-vel küldték ki, úgy tűnik a samsung oldalán homály van ezt illetően, plusz telekomos a készülék. A panaszomon május óta ülnek és most jutottam el odáig, hogy elindulnék az érdekeim védelme érdekében a fogyasztóvédelem irányába.
Egyelőre még azzal sem vagyok tisztában, hogy mi szabályozza, vagy egyáltalán hol találhatom annak nyomát, miszerint a samsung értékesíthet szolgáltatós készüléket azon tájékoztatás nélkül, hogy ez nem tőlük, hanem konkrétan egy mobilszolgálatótól van.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Komplett házimozi szett projektorral DALI, DENON, PROSON
- -46% DOBOZOS Dell XPS 9520: i7 12700H (14mag/20szál),16GB DDR5,1TB SSD,RTX 3050Ti,100% sRGB, 544nit
- HP Spectre x360 16-aa0775ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - Intel U7 155H
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit