Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13012) fausto


fausto
addikt

Sziasztok,

Van egy tablet, még garanciás és beadtam javításra. 3 hétig szervizben volt, értesítettek, hogy kész van. Amikor bementem érte, láttam, hogy nem lett megcsinálva (kijelző hibás volt és úgy is maradt), úgyhogy át sem vettem, visszaküldtem javításra. Most már 2 hete bent van, azaz összesen 5 hete van szervizben. Kérhetem a cserét "kényelmetlenségre" hivatkozva (vagy hogy van megfogalmazva a jogszabályban). Mivel 3 hét után hibásan adták vissza, joggal mondhatom azt, hogy nem törekedtek a 15 napos javításra?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.