Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rák
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bluobluo75
őstag
válasz
Attix82 #12148 üzenetére
Személyes megbeszélés volt, nem netes áruház, szerintem akkor is köteles lenne szerintem a megbeszélt áron, az aznapi megrendelés szerinti összegben eladni a terméket, mert ugye mi van akkor ha én pont annyi összeggel készülök átvenni a terméket mint ami meg volt beszélve?
Ha közben emeli, és én nem fizetek annyit mert nem úgy volt megrendelve akkor én el is állhatok a vásárlástól mivel nem úgy volt megbeszélve, és akkor a nyakán marad a termék
Szinte mindig 1 féle boltból rendelek tőlük, ha nincs ott kitéve a polcon... -
válasz
bluobluo75 #12147 üzenetére
Szia!
Ha megbeszéltétek az árat szóban vagy írásban, akkor igen, illene... Ha automatikus emailről van szó, akkor ahogy Atti is írta, az nem minősül ajánlattételnek a bolt részéről.
-
Attix82
addikt
válasz
bluobluo75 #12147 üzenetére
Az automatikus email semmit nem jelent, csak egy jelzés feléd és a bolt felé a vásárlási hajlamról.+ az árról.
Ha felhív vagy küld személyesen a boltos egy emailt, hogy igen intézi , akkor már köteles annyiért odaadni.
-
bluobluo75
őstag
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha egy boltból megrendelek egy árút megbeszélt áron, de másnapra felemeli vagy 3-4 ezer forinttal akkor a bolt köteles a megbeszélt áron eladni a megrendelt terméket nem?
Köszönöm előre is! -
anderledani
őstag
Egy VTX3D Radeon HD6770-et próbálok garanciáztatni, egyszer már kicserélték 2 éve mert túlmelegedett.
A többi az idézett levélből kiderül
Ma jött egy e-mail, garanciális folyamat lezárult. Állapot Teszt OK vagyis hibát nem találtak.
Na erre ezt írtam:
"Kedves PCX!
Jelenleg nyaralok, de megkaptam az e-mailt a garanciális folyamat elkészültéről.
Az állapotnál azt írja, hogy Teszt OK vagyis a hibát nem tapasztalták.
Én a hibáról videót is küldtem ezt legyenek szívesek keressék vissza, nézzék meg, illetve itt most adok újra egy részletes hibaleírást:
A kártya túlmelegszik, 100 fok fölé is emelkedik terheléskor a hőmérséklete. (komoly játékkal, Furmarkkal érdemes tesztelni) Ekkor van, hogy már lekapcsol, vagyis teljesen elmegy a kép, vagy képhiba látható.
Továbbá, mióta 2 monitort kötöttem rá, a túlmelegedéstől függetlenül is jelentkezik képhiba, ez látható a korábban küldött videón.
Kérem, hogy küldjék vissza a szerviznek.
Nekem kellemetlenséget okoz egyrészt az, hogy a videokártya nem működött rendesen, így nem tudtam használni, másrészt pedig, hogy a szerviz alatt nem tudtam mivel pótolni, mivel az alaplapomban vagy processzoromban nincs integrált videokártya.
Szíves közreműködésüket előre is köszönöm"Felháborító, hogy többször is küldtem hibaleírást, meg videót is, de nem észlelték a hibát. Szerintem arra játszanak, hogy mivel augusztus 15-ig van garancia, hogy kifussunk az időből.
Mi a véleményetek, ti mit tennétek? -
paulo92
tag
Mivel vidéki vagyok, így még nem mentem be, de holnap felmegyek és megkérdezem már őket személyesen, hogy mégis hol jár a termék. Igen három év garancia van rá. A termék 2012-02-24-én lett vásárolva. Egyébként tegnap már felhívtam a sigma által megjelölt camera kft-t mint hivatalos garanciát, de ők azt mondták, hogy nem tudnak arról, hogy lenne náluk jelenleg ilyen hibával objektív. Ezt tegnap telefonon el is mondtam a szervizesnek, de azt a választ kaptam, hogy ott tényleg nem tudhatnak róla, mert a terméket külföldre küldték javításra. (ezt mondjuk nem értem, hogyha itthon is van hivatalos szerviz, miért kell külföldre küldeni? )
-
paulo92
tag
Sziasztok! A következőben kérném segítségeteket/tanácsotokat. Májusban elromlott Sigma 70-300-as objektívem. Még május 21-én le is adtam a 220 volt szervizébe. Ott azt ígérték, hogy előre láthatólag 2-3 hét múlva kijavítva át is vehetem a terméket. Kb. két héttel ezelőtt írtam nekik először egy mailt, hogy érdeklődjek a javítás állapotáról. A mailre nem válaszoltak, ezért két nappal később felhívtam őket. Ott azt ígérték, hogy utána járnak és emailben vagy telefonon értesítenek. Ismét vártam három napot, de persze semmi.... Múlt hét végén július 21-én (két hónap telt el kereken a leadás óta...) ismételten levelet írtam nekik, persze nem válaszoltak rá. Telefonon is próbáltam őket elérni, de nem vették fel.... Tegnap sikerült végre megint elérnem őket telefonon, ahol azt az ígéretet kaptam, hogy még aznap visszahívnak, persze ez nem történt meg.... Mai nap is próbáltam már őket elérni, de nem veszik fel. Mit lehet ilyen esetben tenni? Ahogy olvastam csak annyi kikötés van jogilag, hogy a forgalmazónak igyekezni kell, hogy 15 nap alatt készen legyen a termék. Viszont most már két hónap eltelt és még az érdeklődésre sem reagáltak.... Nekem pedig lassan szükségem lenne az obira... Ilyenkor van valami lehetőségem esetleg egy új készülék kérésére? Esetlegesen fogyasztóvédelem felé kellene jelezni az ügyet?
Válaszotok előre is köszönöm!
Zoli -
_ak_
addikt
Biztos ami biztos, inkább leadtam a boltban. Az a bajom a betelefonálós megoldással, hogy esélyem nincs elérni senki illetékest, ha problémám van.
Külföldi szerviz révén, még csak bemenni sem. Így meg szépen átadtam mindent, papíron szerepel, h nincs külső sérülés stb. Nekem ennyit megér a plusz pár nap.
Köszönöm a válaszokat!
-
asdf_
veterán
válasz
fricz19 #12135 üzenetére
Az elso evben igen. A regi ptk-ban volt egy fogyasztonak okozott jelentos kenyelmetlenseg, gondolom van a mostaniban is, notebooknal, 40 napnal szerintem ez siman megall kb. barki eseteben (ha egyetlen internetkepes eszkoz a lakasban, akkor plane, es akkor a karkent jelentkezo foloslegesen fizetett internetelofizetesrol nem is beszelek). Bemesz, leirod, atveszik, lepecsetelik (vagy kuldesz egy tertis levelet), ez bizony ennyi. Visszaszerezni a termek vetelarat, na az esetleg nem lesz gyaloggalopp
, ha az elallos levelre nem fizetnek, akkor lehet kuldeni egy fizetesi emlekeztetot, jelezve, hogy ha 8 napon belul nem fizetnek, akkor vetelar+kozjegyzoi dijrol fizetesi meghagyast allittatsz ki. Aztan ha ezt a ceg nem vitatja, automatikusan jar a zseton, ha meg igen, akkor talalkoztok a birosagon. Notebookja erteke es ember ingerkuszobe valogatja, hogy ki hol erzi azt a hatart, ahol meglepi a fentieket.
-
Nestor16
senior tag
Üdv.
Egy xTab típusú tabletem van lassan egy éve, a garancia is ennyi, illetve digitalplaza helyről rendeltem annó.
Azóta több hardveres hiba is lett rajta, rossz a jack benne (alapból), sikerült leejteni, fél métert esett a bedugott USB kábelre (gépházról) és elmozdult az egész belseje, szinte alig lehet tölteni, csatlakoztatni így. A töltő adapter is megadta magát, nem lehet tölteni, aztán a dugója is, mert külső hordozható töltővel próbáltam helyettesíteni.
A lényeg, hogy így már használhatatlan, 1-2 hibáját én okoztam, leginkább a leejtés miatt és hogy ebben a webshopban van-e esélyem gariztatni?
Esetleg még van-e ilyesmivel valami tapasztalatotok? Mire érdemes figyelni, hogy szerencsésebben jöjjek ki ebből?
Nem áll szándékomban komolyra fordítani az ügyet, de gari időn belül vagyok és esetleg nem csak a szerencsére bíznám a dolgot, ha lehetséges.Köszi a válaszokat előre is! Üdv.
-
asdf_
veterán
válasz
313313 #12132 üzenetére
A problema az, hogy a szervizzel nincs jogviszonyban, tehat nincs alapja oket rugdosni. Ellentetben a bolttal amelyet igen. Epp a napokban volt egy alapos szivos Lenovos tortenet a homaron, erdemes elolvasni. Ha a boltban adja le, akkor hasonlo esetben siman azt mondja a 40. napon, hogy akkor en most koszonettel elallnek a szerzodestol.
Arrol nem is beszelve, hogy a vasarlas helyere akkor megy be az ember nyitvatartasi idoben leadni es felvenni a keszuleket, amikor akar, a futarhoz meg oda- es vissza iranyban igazodnia kell, akkor otthonra, akar melohelyre keri a futart. Igen, a bolt az pocsolhet vele napokig, de ezt a sajat szakallara teszi, tehat erdeke, hogy ne uljon rajta. Elvileg -
313313
addikt
Hivatalosan az ügyet a szerviz intézi. Hiába vinnéd be az üzletbe, mire ők elküldik onnan, meg mire a szerviztől visszakapják... hiába vernéd az üzletben az asztalt, a szervizes ha 40 napig csinálja, addig fogja....
Nem megkerülöd a boltot, hanem jogszerűen és hivatalosan jársz el. Probléma esetén meg a szervizt "rugdosod" -
_ak_
addikt
válasz
313313 #12126 üzenetére
Igen.
A honlapon is írják és ugyan van benne ráció, ha nekik sincs semmi extra kapcsolatuk a szervizzel, ami jelen esetben ugye teljesen valószínű, de akkor abból nincs hátrányom, ha a boltot megkerülve egyből a futárt hívom? Ha pl nem érkezik vissza pl 40 napon belül vagy ilyesmi, akkor kihez tudok fordulni? -
bullseye
addikt
USA filmekben csak évtizedek óta sütik el, hogy ruhát megvesznek valami bulira, és visszaviszik másnap. Gondolom meglepődtek, hogy ez nem csak ruhával működik.
-
Attix82
addikt
Kis olvasnivaló: [link]
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Akkor is érdemes az üzletbe visszavinni a terméket, ha amúgy betelefonálós futár viszi-hozza? Lenovo Idepad.
-
Tybike81
őstag
válasz
Attix82 #12123 üzenetére
És ők mivel tudják hogy nem?
Pl.: Itt az én estem. Észrevettem hogy a hátlapon lévő kamera lencsét, valószínű elengedte a ragasztó vagy tömítő, mert a rajta lévő ezüst gyűrő ferdén áll és a hátlap és közte rés látható. Igaz szabad szemmel épp hogy észrevehető, de mikroszkóp alatt tökéletesen látni az illesztési hibát.
Na már most ha én így vízbe megyek vele, akkor ott bejuthat a víz, ami eláztatja a telefont, zárt fedelek mellett, akkor engem hozna ki hibásnak, mert az indikátor piros, holott zárva volt minden fedél? Szerintem tuti nem vizsgálták volna ki a telefont, piros az indikátor, így nem javítják. Én meg lökhettem volna 150.000et a kukába, holott nekem nyugodt lett volna a lelkiismeretem. Tuti nem foglalkoznának vele.... Hisz víz miatt a legkönnyebb a szegény fogyasztótól megvonni a garanciát. -
Tybike81
őstag
Vissza térve a vízálló Z1-re. Ha netalán beázik egyszer, és elszíneződnek az indikátorok hogy tudom bebizonyítani hogy nem én vagyok a hibás, hogy állhatok ki az igazamért majd a szervizzel szemben.
Mellékelem a Sony tájékoztatását:Kérdésem a Sony felé:
Tisztelt Sony! Sony Xperia Z1 készüléknél mi a megengedett vízállóság zárt ajtóknál. IP58 vagy IP57 és ez pontosan mit takarnak ezek az értékek?
Válaszuk:
Sony Mobile
Elnézést kérünk a késői válaszért! Az Xperia Z1 készülék az IP55/IP58 szabványú besorolást kapta. Az IP55 és IP58 szabványnak megfelelően, az Xperia Z1 védett a behatoló por ellen és vízálló. Feltéve, hogy a micro USB, a micro SIM és a memória kártya csatlakozó és borító zárva van, a készülék kisnyomású vízsugár ellen védett minden irányból az IP55 szabványnak megfelelően; és/vagy 1,5 méter mélyen a édesvízben tartható 30 percig az IP58 szabványnak megfelelően. További információkat a következő oldalon találsz a készülék tartósságáról: http://campaigns.sonymobile.com/xperia-magyar/xperia-z1.html#features
-
asdf_
veterán
válasz
amargo #12115 üzenetére
Arra gondolt, hogy a magyar jogszabalyok szerint 1 ev kotelezo jotallas es szinten a vasarlas datumaval indulo 3 ev szavatossag jar a keszulekhez. Magyarul harom ev utan a jog semmilyen lehetoseget nem biztosit, hogy barmibe is kapaszkodhass (ertsd: ha egy ilyen termek harom evig mukodott, akkor lemukodte azt, amit neki a jogszabaly szerint kotelezoen teljesitenie kell).
Tehat barmilyen szakvelemenyed is van, nem mesz vele semmire, az egyetlen esely az a gyartonal a meltanyossagi gari lenne, de ezt egyreszt haztartasi gepeknel nem hallottam rola, hogy kulonosen alkalmaznak, de egy kinyilo dobajto esetenel (ami siman lehet user error, hogy nem csukta be rendesen, es nem lehet megallapitani, hogy mi tortent) kb. ezermillio szazalek, hogy nem alkalmaznak. -
313313
addikt
-
amargo
addikt
válasz
Attix82 #12110 üzenetére
Nem teljesen értem, hogy gondoltad, hogy ez normális? A fogyasztó védelem tudtommal a garancia időn túl is képes véleményt alkotni.
asdf_: Van, aki nem tud elöltöltős mosógépet elhelyezni kényelmesen. Ezek szerint az ajtaja nyílhatott ki és ez ilyen általános probléma? Mi is hasonlóra tippeltünk. Akkor ezek szerit Attix82 válaszából ítélve ez normális(?), beteg ez a világ nekem kicsit.. mert a fogyasztók bele törődnek, a gyártók meg minek csináljanak jót? -
-
Tybike81
őstag
Akkor sehol se tudom elérni azt hogy ne ez a mocsok megbízott magyar szerviz javítsa a készüléket?
-
asdf_
veterán
válasz
amargo #12109 üzenetére
Egyik kivalo indok, hogy miert nem lesz sosem felultoltos mosogepem, mert az eloltoltosnek nem tud menet kozben veletlen -rossz becsukas/hiba miatt- kinyilni az ajtaja es nullava amortizalni az ustot meg a dobot.
A vasarlast koveto 3. ev utolso napja utan senkihez nem fordulhatsz, igy jartal :/ -
amargo
addikt
Hi, ma az 5-6 éves mosógépünk megadta magát. A dob szétverte a gép belsejét - eddig apró fémdarabok és nagyobb/apró műanyagok kerültek elő. Mind ezt 1-1,5 évvel a garancia lejárta után.. ez a bicskanyitogató. Nem tudom, hogy kell-e érdemes fogyasztóvédelemhez fordulni?
Továbbá a lakásra van biztosítás a berendezésekre is - teljeskörű -, a géphez nem nyúltam, csináltam róla egyből képeket és videót is. De gondolom ilyenkor kijönnek megnézni, hogy mi van vele?
Szerintem a gép lenullázta magát, igaz elektronikusan még jó. -
asdf_
veterán
válasz
313313 #12106 üzenetére
Vasaroltam egy telefont, 3 honapos, beaztattam, rootoltam es le is ejtettem. Leadom, a szervizes meg megvonja a jotallast/kettetepi a jotallasi jegyet/vissza sem adja.
Felteszem a koltoi kerdest: az akkumulatorra, a toltore, a keszulekhez kapott usb kabelre valamint headsetre hogy a banatos ***-ban fogok jotallast ervenyesiteni a fennmarado 9 honapban, ha egy segghulye, joghoz nem erto szervizes a fentit koveti el?
-
Tybike81
őstag
válasz
313313 #12099 üzenetére
Erre a hogy mellékelnek képet, ki tudja megmondani hogy nem szándékosan ők tették olyanná. Nem egy példát olvastam hogy küldtek képet, és nem is az az imei szám volt a telóban. Tulaj vissza küldte a telót a rossz képpel, és utána vissza kapta az ő képével már mondjuk beázva.
Akkor azt sehogy se tudom elérni hogy a Sony saját maga javítsa a készüléket, és nem egy megbízott rossz hírnevű szervize? -
Tybike81
őstag
válasz
313313 #12099 üzenetére
Erre most azt mondom vízállónak van hirdetve zárt ajtók mellet 1.5m mély vízben, 30 percig. Ha ezt nem tudja akkor ez a fogyasztó megtévesztése. Bizonyítsa ő be hogy az én hibám. Arról senki se tehet hogy ha bezárja az ajtókat, és ha véletlen valami tömítés sérült, és beázik a készülék. Ez kinek a hibája. Az övék. Minek nincs akkor valami elektromos érzékelő benne? Vagy írják le hogy a vízálló telefon csak akkor vízálló ha előtte bevizsgáltatod minden vízbe vitel előtt. Amúgy pont kikértem a Sony véleményét, mintha tudatlan lennék az IP55/IP58 mit jelent, és ők írták le a vízállóságot, zárt ajtók estén.
-
313313
addikt
válasz
Tybike81 #12100 üzenetére
Szervizbeadás előtt készíts fotókat a készülékről, írasd jegyzőkönyvbe, hogy külső sérülés nincs, ha fóliás azt is. Ha visszaadják és valami nem faja mutogathatod a képeket és a szerviz jegyzőkönyvedet. Ha nem csinálják meg rendesen, akkor meg mehet a beírás a vásárlok könyvébe etc...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték egy Acer gamer monitorért
- Samsung LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- One mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Apple iPhone XR 128GB, Akku: 100%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- ThinkPad E495 27% 14" FHD IPS Ryzen 5 3500U 16GB DDR4 256GB NVMe gar
- Bontatlan limitált PS5 kontrollerek
- Samsung Galaxy TAB S7 Plus 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával
- EliteBook 840 G7 14" FHD IPS i5-10210U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- PowerColor AMD RX5700XT 8GB / Újszerű állapotban / 6 hónap jótállással / számlával
- Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest