Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12101) 313313 válasza Tybike81 (#12100) üzenetére


313313
addikt

Szervizbeadás előtt készíts fotókat a készülékről, írasd jegyzőkönyvbe, hogy külső sérülés nincs, ha fóliás azt is. Ha visszaadják és valami nem faja mutogathatod a képeket és a szerviz jegyzőkönyvedet. Ha nem csinálják meg rendesen, akkor meg mehet a beírás a vásárlok könyvébe etc...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12102) Tybike81 válasza 313313 (#12099) üzenetére


Tybike81
őstag

Erre most azt mondom vízállónak van hirdetve zárt ajtók mellet 1.5m mély vízben, 30 percig. Ha ezt nem tudja akkor ez a fogyasztó megtévesztése. Bizonyítsa ő be hogy az én hibám. Arról senki se tehet hogy ha bezárja az ajtókat, és ha véletlen valami tömítés sérült, és beázik a készülék. Ez kinek a hibája. Az övék. Minek nincs akkor valami elektromos érzékelő benne? Vagy írják le hogy a vízálló telefon csak akkor vízálló ha előtte bevizsgáltatod minden vízbe vitel előtt. Amúgy pont kikértem a Sony véleményét, mintha tudatlan lennék az IP55/IP58 mit jelent, és ők írták le a vízállóságot, zárt ajtók estén.

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12103) Tybike81 válasza 313313 (#12101) üzenetére


Tybike81
őstag

Az a baj 300 km-re lakom, így elég nehéz lesz ezt leíratni, mert futárral akarom küldeni :(

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12104) asdf_ válasza 313313 (#12099) üzenetére


asdf_
veterán

Ebben az esetben vasarlok konyveben bejegyzes, es masolat az NFH-nak, dijazzak majd biztosan. Agyam eldobom mekkora tudatlan seggek kepesek szervizben dolgozni.

(#12105) Tybike81 válasza 313313 (#12099) üzenetére


Tybike81
őstag

Erre a hogy mellékelnek képet, ki tudja megmondani hogy nem szándékosan ők tették olyanná. Nem egy példát olvastam hogy küldtek képet, és nem is az az imei szám volt a telóban. Tulaj vissza küldte a telót a rossz képpel, és utána vissza kapta az ő képével már mondjuk beázva.
Akkor azt sehogy se tudom elérni hogy a Sony saját maga javítsa a készüléket, és nem egy megbízott rossz hírnevű szervize?

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12106) 313313 válasza asdf_ (#12104) üzenetére


313313
addikt

És ezek nagy szervizek BP-n, ahova szinte mezei halandó be se mehet...
Jó dolog ez a kereskedelem, hall érdekes dolgokat az ember, pláne ha nagy a bolt, sok a sztori :D
Root miatt is vontak meg jó pár Samsung garanciát...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12107) asdf_ válasza 313313 (#12106) üzenetére


asdf_
veterán

Vasaroltam egy telefont, 3 honapos, beaztattam, rootoltam es le is ejtettem. Leadom, a szervizes meg megvonja a jotallast/kettetepi a jotallasi jegyet/vissza sem adja.

Felteszem a koltoi kerdest: az akkumulatorra, a toltore, a keszulekhez kapott usb kabelre valamint headsetre hogy a banatos ***-ban fogok jotallast ervenyesiteni a fennmarado 9 honapban, ha egy segghulye, joghoz nem erto szervizes a fentit koveti el?

(#12108) 313313 válasza asdf_ (#12107) üzenetére


313313
addikt

Hát ezt passzolom. De nem egyedi esetet írtam le...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12109) amargo


amargo
addikt

Hi, ma az 5-6 éves mosógépünk megadta magát. A dob szétverte a gép belsejét - eddig apró fémdarabok és nagyobb/apró műanyagok kerültek elő. Mind ezt 1-1,5 évvel a garancia lejárta után.. ez a bicskanyitogató. Nem tudom, hogy kell-e érdemes fogyasztóvédelemhez fordulni?
Továbbá a lakásra van biztosítás a berendezésekre is - teljeskörű -, a géphez nem nyúltam, csináltam róla egyből képeket és videót is. De gondolom ilyenkor kijönnek megnézni, hogy mi van vele?
Szerintem a gép lenullázta magát, igaz elektronikusan még jó.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#12110) Attix82 válasza amargo (#12109) üzenetére


Attix82
őstag

Fogyasztóvédelem? Lejárt garancia után? Nem teljesen értem, hogy gondoltad ezt.

(#12111) asdf_ válasza amargo (#12109) üzenetére


asdf_
veterán

Egyik kivalo indok, hogy miert nem lesz sosem felultoltos mosogepem, mert az eloltoltosnek nem tud menet kozben veletlen -rossz becsukas/hiba miatt- kinyilni az ajtaja es nullava amortizalni az ustot meg a dobot.
A vasarlast koveto 3. ev utolso napja utan senkihez nem fordulhatsz, igy jartal :/

(#12112) Tybike81


Tybike81
őstag

Akkor sehol se tudom elérni azt hogy ne ez a mocsok megbízott magyar szerviz javítsa a készüléket?

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12113) asdf_ válasza Tybike81 (#12112) üzenetére


asdf_
veterán

Nem, hiszen azert tartanak egy szakszervizt, hogy a szakszerviz javitson. Nem fog neked harom japo a nagy semmibol elougrani, es telefont javitani a szakszerviz helyett.
Max alternativa annyi, hogy ha vilag/eu garis, akkor kiviszed a sogorokhoz :)

(#12114) Tybike81 válasza asdf_ (#12113) üzenetére


Tybike81
őstag

Erre lenék kíváncsi, hogy szlovákba a központba nem küldhetem?

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12115) amargo válasza Attix82 (#12110) üzenetére


amargo
addikt

Nem teljesen értem, hogy gondoltad, hogy ez normális? A fogyasztó védelem tudtommal a garancia időn túl is képes véleményt alkotni.
asdf_: Van, aki nem tud elöltöltős mosógépet elhelyezni kényelmesen. Ezek szerint az ajtaja nyílhatott ki és ez ilyen általános probléma? Mi is hasonlóra tippeltünk. Akkor ezek szerit Attix82 válaszából ítélve ez normális(?), beteg ez a világ nekem kicsit.. mert a fogyasztók bele törődnek, a gyártók meg minek csináljanak jót?

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#12116) Attix82 válasza amargo (#12115) üzenetére


Attix82
őstag

Amúgy EU-ba 1 év a kötelező. Mit tudna csinálni? Semmit, még a 3 éves szavatosság is letelt...

Mondok valamit, ha eladsz itt PHn egy terméket akkor vállalj rá örök élet garanciát ami pénzvisszafizetéssel jár. Jó ötlet ?

(#12117) amargo válasza Attix82 (#12116) üzenetére


amargo
addikt

Kiírt itt örök garanciáról, én azt állítom, hogy ez nem normális és f@sz se tudja, Te azt állítod, hogy ez normális és fogjam be a pofámat, erre írtam, hogy beteg ez a világ..

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#12118) 313313 válasza amargo (#12115) üzenetére


313313
addikt

Fogyasztói társadalomba élünk, ezt el kell fogadni, a vele járó dolgokkal.
Ha garanciális is lenne a mosógép, felküldöd szervizbe, ők írnak szakvéleményt, hogy rosszul volt becsukva az ajtó... akkor tehetnél valamit, ha garanciás lenne még és ez típushiba lenne...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12119) asdf_ válasza amargo (#12115) üzenetére


asdf_
veterán

Arra gondolt, hogy a magyar jogszabalyok szerint 1 ev kotelezo jotallas es szinten a vasarlas datumaval indulo 3 ev szavatossag jar a keszulekhez. Magyarul harom ev utan a jog semmilyen lehetoseget nem biztosit, hogy barmibe is kapaszkodhass (ertsd: ha egy ilyen termek harom evig mukodott, akkor lemukodte azt, amit neki a jogszabaly szerint kotelezoen teljesitenie kell).
Tehat barmilyen szakvelemenyed is van, nem mesz vele semmire, az egyetlen esely az a gyartonal a meltanyossagi gari lenne, de ezt egyreszt haztartasi gepeknel nem hallottam rola, hogy kulonosen alkalmaznak, de egy kinyilo dobajto esetenel (ami siman lehet user error, hogy nem csukta be rendesen, es nem lehet megallapitani, hogy mi tortent) kb. ezermillio szazalek, hogy nem alkalmaznak.

(#12120) asdf_ válasza Tybike81 (#12114) üzenetére


asdf_
veterán

Ha futaros garija van odakint, akkor csak akkor, ha majd szlovak cimre kell visszaszallitaniuk az elkeszult keszuleket, nyilvan ide nem fogjak.
De mondjuk elso korben elolvashatnad a jotallasi jegyet, hogy egyaltalan eu garis-e a cumo.

(#12121) Attix82 válasza amargo (#12117) üzenetére


Attix82
őstag

Még mindig nem érted, ha van egy garanciális időtartam ami után megy tönkre, akkor ezen nincs mit forgolódni....nem tudsz mit csinálni.

Gyártók se hülyék, hogy 20 évig tudd használni, tönkremennének mert nem forogna a pénz.

(#12122) Tybike81


Tybike81
őstag

Vissza térve a vízálló Z1-re. Ha netalán beázik egyszer, és elszíneződnek az indikátorok hogy tudom bebizonyítani hogy nem én vagyok a hibás, hogy állhatok ki az igazamért majd a szervizzel szemben.
Mellékelem a Sony tájékoztatását:

Kérdésem a Sony felé:

Tisztelt Sony! Sony Xperia Z1 készüléknél mi a megengedett vízállóság zárt ajtóknál. IP58 vagy IP57 és ez pontosan mit takarnak ezek az értékek?

Válaszuk:

Sony Mobile

Elnézést kérünk a késői válaszért! Az Xperia Z1 készülék az IP55/IP58 szabványú besorolást kapta. Az IP55 és IP58 szabványnak megfelelően, az Xperia Z1 védett a behatoló por ellen és vízálló. Feltéve, hogy a micro USB, a micro SIM és a memória kártya csatlakozó és borító zárva van, a készülék kisnyomású vízsugár ellen védett minden irányból az IP55 szabványnak megfelelően; és/vagy 1,5 méter mélyen a édesvízben tartható 30 percig az IP58 szabványnak megfelelően. További információkat a következő oldalon találsz a készülék tartósságáról: http://campaigns.sonymobile.com/xperia-magyar/xperia-z1.html#features

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12123) Attix82 válasza Tybike81 (#12122) üzenetére


Attix82
őstag

""Feltéve, hogy a micro USB, a micro SIM és a memória kártya csatlakozó és borító zárva van,""

Ezt mivel tudod bizonyítani ,hogy így is volt? Mert ők igen, hogy belement a víz.

(#12124) Tybike81 válasza Attix82 (#12123) üzenetére


Tybike81
őstag

És ők mivel tudják hogy nem?
Pl.: Itt az én estem. Észrevettem hogy a hátlapon lévő kamera lencsét, valószínű elengedte a ragasztó vagy tömítő, mert a rajta lévő ezüst gyűrő ferdén áll és a hátlap és közte rés látható. Igaz szabad szemmel épp hogy észrevehető, de mikroszkóp alatt tökéletesen látni az illesztési hibát.
Na már most ha én így vízbe megyek vele, akkor ott bejuthat a víz, ami eláztatja a telefont, zárt fedelek mellett, akkor engem hozna ki hibásnak, mert az indikátor piros, holott zárva volt minden fedél? Szerintem tuti nem vizsgálták volna ki a telefont, piros az indikátor, így nem javítják. Én meg lökhettem volna 150.000et a kukába, holott nekem nyugodt lett volna a lelkiismeretem. Tuti nem foglalkoznának vele.... Hisz víz miatt a legkönnyebb a szegény fogyasztótól megvonni a garanciát.

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12125) _ak_


_ak_
addikt

Sziasztok!

Akkor is érdemes az üzletbe visszavinni a terméket, ha amúgy betelefonálós futár viszi-hozza? Lenovo Idepad.

Let's begin, de gozaimasu!

(#12126) 313313 válasza _ak_ (#12125) üzenetére


313313
addikt

Üzlet alatt azt érted, ahol vetted? Mert ha igen, kár vele vesződni... nyilván elküldeni ők is eltudják (ha akarják), de csak lassabb lesz az ügyintézés, mintha tőled vinné a futár.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12127) Attix82


Attix82
őstag

Kis olvasnivaló: [link]

(#12128) bullseye


bullseye
addikt

USA filmekben csak évtizedek óta sütik el, hogy ruhát megvesznek valami bulira, és visszaviszik másnap. Gondolom meglepődtek, hogy ez nem csak ruhával működik.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#12129) fricz19 válasza bullseye (#12128) üzenetére


fricz19
őstag

Oh hogy filmekben ez van?
Akkor már mindent értek

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#12130) _ak_ válasza 313313 (#12126) üzenetére


_ak_
addikt

Igen.
A honlapon is írják és ugyan van benne ráció, ha nekik sincs semmi extra kapcsolatuk a szervizzel, ami jelen esetben ugye teljesen valószínű, de akkor abból nincs hátrányom, ha a boltot megkerülve egyből a futárt hívom? Ha pl nem érkezik vissza pl 40 napon belül vagy ilyesmi, akkor kihez tudok fordulni?

Let's begin, de gozaimasu!

(#12131) bullseye válasza fricz19 (#12129) üzenetére


bullseye
addikt

Örülök, hogy segíthettem!

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#12132) 313313 válasza _ak_ (#12130) üzenetére


313313
addikt

Hivatalosan az ügyet a szerviz intézi. Hiába vinnéd be az üzletbe, mire ők elküldik onnan, meg mire a szerviztől visszakapják... hiába vernéd az üzletben az asztalt, a szervizes ha 40 napig csinálja, addig fogja....
Nem megkerülöd a boltot, hanem jogszerűen és hivatalosan jársz el. Probléma esetén meg a szervizt "rugdosod"

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12133) 313313 válasza Attix82 (#12127) üzenetére


313313
addikt

Éljen Abszurdisztán...

Még jó, hogy "leleményes" a Magyar

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12134) asdf_ válasza 313313 (#12132) üzenetére


asdf_
veterán

A problema az, hogy a szervizzel nincs jogviszonyban, tehat nincs alapja oket rugdosni. Ellentetben a bolttal amelyet igen. Epp a napokban volt egy alapos szivos Lenovos tortenet a homaron, erdemes elolvasni. Ha a boltban adja le, akkor hasonlo esetben siman azt mondja a 40. napon, hogy akkor en most koszonettel elallnek a szerzodestol.
Arrol nem is beszelve, hogy a vasarlas helyere akkor megy be az ember nyitvatartasi idoben leadni es felvenni a keszuleket, amikor akar, a futarhoz meg oda- es vissza iranyban igazodnia kell, akkor otthonra, akar melohelyre keri a futart. Igen, a bolt az pocsolhet vele napokig, de ezt a sajat szakallara teszi, tehat erdeke, hogy ne uljon rajta. Elvileg ;)

(#12135) fricz19 válasza asdf_ (#12134) üzenetére


fricz19
őstag

"azt mondja a 40. napon, hogy akkor en most koszonettel elallnek a szerzodestol."
Ez azért nem így működik

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#12136) Nestor16


Nestor16
senior tag

Üdv.

Egy xTab típusú tabletem van lassan egy éve, a garancia is ennyi, illetve digitalplaza helyről rendeltem annó.
Azóta több hardveres hiba is lett rajta, rossz a jack benne (alapból), sikerült leejteni, fél métert esett a bedugott USB kábelre (gépházról) és elmozdult az egész belseje, szinte alig lehet tölteni, csatlakoztatni így. A töltő adapter is megadta magát, nem lehet tölteni, aztán a dugója is, mert külső hordozható töltővel próbáltam helyettesíteni.
A lényeg, hogy így már használhatatlan, 1-2 hibáját én okoztam, leginkább a leejtés miatt és hogy ebben a webshopban van-e esélyem gariztatni?
Esetleg még van-e ilyesmivel valami tapasztalatotok? Mire érdemes figyelni, hogy szerencsésebben jöjjek ki ebből?
Nem áll szándékomban komolyra fordítani az ügyet, de gari időn belül vagyok és esetleg nem csak a szerencsére bíznám a dolgot, ha lehetséges.

Köszi a válaszokat előre is! Üdv.

Üdv, Dávid

(#12137) asdf_ válasza fricz19 (#12135) üzenetére


asdf_
veterán

Az elso evben igen. A regi ptk-ban volt egy fogyasztonak okozott jelentos kenyelmetlenseg, gondolom van a mostaniban is, notebooknal, 40 napnal szerintem ez siman megall kb. barki eseteben (ha egyetlen internetkepes eszkoz a lakasban, akkor plane, es akkor a karkent jelentkezo foloslegesen fizetett internetelofizetesrol nem is beszelek). Bemesz, leirod, atveszik, lepecsetelik (vagy kuldesz egy tertis levelet), ez bizony ennyi. Visszaszerezni a termek vetelarat, na az esetleg nem lesz gyaloggalopp ;), ha az elallos levelre nem fizetnek, akkor lehet kuldeni egy fizetesi emlekeztetot, jelezve, hogy ha 8 napon belul nem fizetnek, akkor vetelar+kozjegyzoi dijrol fizetesi meghagyast allittatsz ki. Aztan ha ezt a ceg nem vitatja, automatikusan jar a zseton, ha meg igen, akkor talalkoztok a birosagon. Notebookja erteke es ember ingerkuszobe valogatja, hogy ki hol erzi azt a hatart, ahol meglepi a fentieket.

(#12138) fricz19 válasza asdf_ (#12137) üzenetére


fricz19
őstag

"talalkoztok a birosagon."
erre céloztam az elöbb

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#12139) _ak_


_ak_
addikt

Biztos ami biztos, inkább leadtam a boltban. Az a bajom a betelefonálós megoldással, hogy esélyem nincs elérni senki illetékest, ha problémám van.

Külföldi szerviz révén, még csak bemenni sem. Így meg szépen átadtam mindent, papíron szerepel, h nincs külső sérülés stb. Nekem ennyit megér a plusz pár nap.

Köszönöm a válaszokat!

Let's begin, de gozaimasu!

(#12140) paulo92


paulo92
tag

Sziasztok! A következőben kérném segítségeteket/tanácsotokat. Májusban elromlott Sigma 70-300-as objektívem. Még május 21-én le is adtam a 220 volt szervizébe. Ott azt ígérték, hogy előre láthatólag 2-3 hét múlva kijavítva át is vehetem a terméket. Kb. két héttel ezelőtt írtam nekik először egy mailt, hogy érdeklődjek a javítás állapotáról. A mailre nem válaszoltak, ezért két nappal később felhívtam őket. Ott azt ígérték, hogy utána járnak és emailben vagy telefonon értesítenek. Ismét vártam három napot, de persze semmi.... Múlt hét végén július 21-én (két hónap telt el kereken a leadás óta...) ismételten levelet írtam nekik, persze nem válaszoltak rá. Telefonon is próbáltam őket elérni, de nem vették fel.... Tegnap sikerült végre megint elérnem őket telefonon, ahol azt az ígéretet kaptam, hogy még aznap visszahívnak, persze ez nem történt meg.... Mai nap is próbáltam már őket elérni, de nem veszik fel. Mit lehet ilyen esetben tenni? Ahogy olvastam csak annyi kikötés van jogilag, hogy a forgalmazónak igyekezni kell, hogy 15 nap alatt készen legyen a termék. Viszont most már két hónap eltelt és még az érdeklődésre sem reagáltak.... Nekem pedig lassan szükségem lenne az obira... Ilyenkor van valami lehetőségem esetleg egy új készülék kérésére? Esetlegesen fogyasztóvédelem felé kellene jelezni az ügyet?
Válaszotok előre is köszönöm!
Zoli

(#12141) Biznisz Elek válasza paulo92 (#12140) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Az emailes panaszra is ha jol tudom 30 nqpon belul reagalniuk kell. En szemelyesen erdeklodnek es ha ott nem tesznek semmit akkor a vasarlok konyveebe leirni hogy tobbszori erdeklodesre sem reagaltak ket honapja....

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12142) asdf_ válasza paulo92 (#12140) üzenetére


asdf_
veterán

Mikor vasaroltad a termeket es mennyi es milyen jotallast adtak ra? Kozben utanaolvastam, a Hama-t kene velhetoen megkerdezni, hogy a +2 ev alatt ok mit ertenek.

[ Szerkesztve ]

(#12143) paulo92 válasza asdf_ (#12142) üzenetére


paulo92
tag

Mivel vidéki vagyok, így még nem mentem be, de holnap felmegyek és megkérdezem már őket személyesen, hogy mégis hol jár a termék. Igen három év garancia van rá. A termék 2012-02-24-én lett vásárolva. Egyébként tegnap már felhívtam a sigma által megjelölt camera kft-t mint hivatalos garanciát, de ők azt mondták, hogy nem tudnak arról, hogy lenne náluk jelenleg ilyen hibával objektív. Ezt tegnap telefonon el is mondtam a szervizesnek, de azt a választ kaptam, hogy ott tényleg nem tudhatnak róla, mert a terméket külföldre küldték javításra. (ezt mondjuk nem értem, hogyha itthon is van hivatalos szerviz, miért kell külföldre küldeni? )

(#12144) asdf_ válasza paulo92 (#12143) üzenetére


asdf_
veterán

Mert szurkeimportos a termek es nem a hazai forgalmazotol szarmazik, ergo a magyar szakszerviz elhajt vele a verbe mert semmi kozuk hozza?

(#12145) paulo92 válasza asdf_ (#12144) üzenetére


paulo92
tag

Nem hajtott el senki :) Nem hiszem, hogy importos lenne, rendesen adtak róla számlát, garanciát és nem is volt áron alul a termék. A garancia is egyébként hivatalos sigma garancia volt, de én a vásárlás helyére vittem (220volt ) vissza a terméket.

(#12146) anderledani


anderledani
őstag

Egy VTX3D Radeon HD6770-et próbálok garanciáztatni, egyszer már kicserélték 2 éve mert túlmelegedett.
A többi az idézett levélből kiderül :)
Ma jött egy e-mail, garanciális folyamat lezárult. Állapot Teszt OK vagyis hibát nem találtak.
Na erre ezt írtam:
"Kedves PCX!
Jelenleg nyaralok, de megkaptam az e-mailt a garanciális folyamat elkészültéről.
Az állapotnál azt írja, hogy Teszt OK vagyis a hibát nem tapasztalták.
Én a hibáról videót is küldtem ezt legyenek szívesek keressék vissza, nézzék meg, illetve itt most adok újra egy részletes hibaleírást:
A kártya túlmelegszik, 100 fok fölé is emelkedik terheléskor a hőmérséklete. (komoly játékkal, Furmarkkal érdemes tesztelni) Ekkor van, hogy már lekapcsol, vagyis teljesen elmegy a kép, vagy képhiba látható.
Továbbá, mióta 2 monitort kötöttem rá, a túlmelegedéstől függetlenül is jelentkezik képhiba, ez látható a korábban küldött videón.
Kérem, hogy küldjék vissza a szerviznek.
Nekem kellemetlenséget okoz egyrészt az, hogy a videokártya nem működött rendesen, így nem tudtam használni, másrészt pedig, hogy a szerviz alatt nem tudtam mivel pótolni, mivel az alaplapomban vagy processzoromban nincs integrált videokártya.
Szíves közreműködésüket előre is köszönöm"

Felháborító, hogy többször is küldtem hibaleírást, meg videót is, de nem észlelték a hibát. Szerintem arra játszanak, hogy mivel augusztus 15-ig van garancia, hogy kifussunk az időből.
Mi a véleményetek, ti mit tennétek?

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#12147) bluobluo75


bluobluo75
őstag

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha egy boltból megrendelek egy árút megbeszélt áron, de másnapra felemeli vagy 3-4 ezer forinttal akkor a bolt köteles a megbeszélt áron eladni a megrendelt terméket nem?
Köszönöm előre is! :R

(#12148) Attix82 válasza bluobluo75 (#12147) üzenetére


Attix82
őstag

Az automatikus email semmit nem jelent, csak egy jelzés feléd és a bolt felé a vásárlási hajlamról.+ az árról.

Ha felhív vagy küld személyesen a boltos egy emailt, hogy igen intézi , akkor már köteles annyiért odaadni.

(#12149) Superhun válasza bluobluo75 (#12147) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Ha megbeszéltétek az árat szóban vagy írásban, akkor igen, illene... Ha automatikus emailről van szó, akkor ahogy Atti is írta, az nem minősül ajánlattételnek a bolt részéről.

(#12150) bluobluo75 válasza Attix82 (#12148) üzenetére


bluobluo75
őstag

Személyes megbeszélés volt, nem netes áruház, szerintem akkor is köteles lenne szerintem a megbeszélt áron, az aznapi megrendelés szerinti összegben eladni a terméket, mert ugye mi van akkor ha én pont annyi összeggel készülök átvenni a terméket mint ami meg volt beszélve?
Ha közben emeli, és én nem fizetek annyit mert nem úgy volt megrendelve akkor én el is állhatok a vásárlástól mivel nem úgy volt megbeszélve, és akkor a nyakán marad a termék
Szinte mindig 1 féle boltból rendelek tőlük, ha nincs ott kitéve a polcon...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.