Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12201) anderledani válasza anderledani (#12177) üzenetére


anderledani
őstag

Holnap megyünk a C-szervizbe, milyen tanácsaitok vannak, hogy álljunk hozzájuk? (Olvassátok el az előzményt.)

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#12202) asdf_ válasza anderledani (#12201) üzenetére


asdf_
veterán

Sehogy, ket munkafelvevovel fogsz talalkozni. Elmondod a hibat, egyikuk felirja a munkalapra, atveszik a gepet, kapsz egy papirt, aztan ennyi. Mint mindig, a rovid, pontos hibaleiras a lenyeg. Az elszallasrol csinalhatsz videofelvetelt kameraval, telefonnal, odaadhatod cd-n, vagy siman kirakhatod az asztalra is, hogy majd ott nezzek meg, ha ott tervezed hagyni a gepet (nem tudom, ugy egyben atveszik-e).

(#12203) anderledani válasza asdf_ (#12202) üzenetére


anderledani
őstag

Dehogy tervezem otthagyni, addig "verjük az asztalt" amíg ott meg nem mutatom a saját gépemen a hibát.
Aztán szépen kivesszük és odaadjuk a kártyát. A halál fog 3 hétig gép nélkül létezni. ;]

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#12204) turorudi


turorudi
aktív tag

Sziasztok, ha a terméket kiszállítással rendeltem meg, garanciális ügyintézéskor kérhetem-e, hogy jöjjenek ki érte, majd hozzák is vissza?
Egy táp romlott el két héten belül, mégis személyesen kellett bevinnem, de eljuttathattam volna postán vagy futárral is az ügyintéző szerint. Ő azt mondta, hogy vagy be kell mennem majd érte, ha kész, vagy az én költségemre szívesen kiküldik.
Ja, igen. Még annyit mondott, ha nem lenne látogatható üzletük, akkor kellene csak kijönniük érte, majd visszahozni, de mivel ott az üzlet, így nekem kell ezt megoldani vagy kifizetni.

[ Szerkesztve ]

(#12205) Josi válasza turorudi (#12204) üzenetére


Josi
aktív tag

Kérheted, de nem kötelességük, kivéve ha ilyen jótállási feltétel volt.
És mindjárt nem olcsóbb a netes vásárlás, mintha a helyi számtech boltban vetted volna.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12206) turorudi válasza Josi (#12205) üzenetére


turorudi
aktív tag

Köszönöm. És még egy hasonló kérdés.
Telekomos internet előfizetés mellé rendeltem notebookot, majd az előfizetés meghosszabbításkor egy másikat. Mindkettő elromlott garanciális időn belül. Az első egy Acer volt, azt az Acer support hozta vitte egy héten belül (pedig Csehországban szervizelték) úgy, hogy napi jelentést küldtek arról, hogy mi a helyzet a géppel és földrajzilag hol tart.
A HP-val ez sajnos nem működik, nekem kell elvinnem egy szervizbe és a garanciát ott érvényesíthetem. A Telekom ügyfélszolgálat elutasítja, hogy náluk adjam le, pedig nekem az megfelelőbb lenne. Miért nem adhatom le egy T-ponton, mikor tőlük vásároltam?

(#12207) Superhun válasza turorudi (#12206) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Csak az 1 év kötelező jótállási időn belül kötelesek átvenni a meghibásodott terméket és foglalkozni vele.

(#12208) turorudi válasza Superhun (#12207) üzenetére


turorudi
aktív tag

A notebook fél éves és két év garancia van rá. Ezek szerint át kell venniük.

(#12209) Superhun válasza turorudi (#12208) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Akkor igen.

(#12210) Telda


Telda
addikt

Hali!
XY webshopból vásároltam több kerékpár alkatrészt is és az egyik termék nem az amit rendeltem.
Ha el szeretnék állni, akkor mindent vissza kell küldenem, vagy csak ezt az egy dolgot?

(#12211) anderledani válasza Telda (#12210) üzenetére


anderledani
őstag

Már miért kéne?
És ha rosszat küldtek akkor ne elállj hanem reklamálj, hogy vigyék vissza inygen a rosszat és hozzák a jót.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#12212) psg5 válasza turorudi (#12204) üzenetére


psg5
veterán

Jótállási időn belül minden költség az eladót terheli.
A gyakorlatban ez úgy szokott működni, hogy ha te viszed hozod, kifizeted a futárt és beigazolódik a gyártási hiba, akkor szaladgálhatsz a pénzed után. Ha előre leegyezteted PTK-ra való hivatkozással, akkor rendben szokott lenni.

[ Szerkesztve ]

F.K.T.

(#12213) turorudi válasza psg5 (#12212) üzenetére


turorudi
aktív tag

Köszi. A Ptk. melyik passzusa vonatkozik ide?

(#12214) psg5 válasza turorudi (#12213) üzenetére


psg5
veterán

Ha március 15 előtti vásárlás akkor a régi Ptk:
309. § (1)
„A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.”
Ez utáninál új PTK:
6:166. § [Költségviselés]
"(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik."

F.K.T.

(#12215) #51736960


#51736960
törölt tag

lenne egy pcx-es problémám, megosztanám veletek:

pár hónapja vettem egy félkonfigot náluk, egy intel g3220 procival. a hűtőventi elég hangos, ha terhelés alatt van a proci, akkor az egész ház rezonál.
megkerestem őket a problémával, amire az volt a válasz, hogy "a gyári intel hűtők nem kiemelkedő minőségűek, ezért nem cserélik".

persze tudom, nem egy nagy tétel új hűtőt venni, de valahogy mégis zavar ez az egész eljárás.
ami még érdekes, hogy mikor újkorában átvettem a procit, a doboz le volt zárva a gyári matricával, viszont a proci tetején is volt egy karc, plusz a venti lapátjai is karcosak voltak :F

(#12216) Telda válasza anderledani (#12211) üzenetére


Telda
addikt

Tegnap már küldtem egy levelet, sajnos a telefont nem veszi fel senki.
Az ami küldtek, az elvileg nem is kapható náluk.
Most ha nem tudják cserélni, arra amit rendeltem, akkor vissza kérhetem a pénzt?
De akkor a többi cuccot is vissza kell küldenem, vagy csak ezt az egyet?

(#12217) Attix82 válasza #51736960 (#12215) üzenetére


Attix82
őstag

CPUval együtt jár a venti. Vagyis 1 termék számít. Ha a venti hibás, akkor CPUval együtt cserélik....viszont itt az a kérdés megéri e a cirkusz , vagy veszel egy hűtőt rá.

(#12216) Telda
Csak azt az 1-et kell.

(#12218) Gyuri27 válasza Attix82 (#12217) üzenetére


Gyuri27
félisten

Arra befizetek, hogy egy gyári venti miatt cserélik bárhol a procit.
Vga venti hiba miatt se cserélik. Nem is kell.
A hűtőt viszont cserélni kell.

Amd - Radeon - Ryzen

(#12219) fricz19 válasza Telda (#12216) üzenetére


fricz19
őstag

Hibás teljesítés, ott nem kell elállni, azonnal jár vissza a pénz vagy a csere a megrendelt árúra.
Szállítást azt nem tudom, nekem mikor ilyen volt(ipon számtech) akkor ők küldték a futárt.
Ezt korrektség vagy, kötelességből tették nem tudom.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#12220) Attix82 válasza Gyuri27 (#12218) üzenetére


Attix82
őstag

A probléma az, hogy honnét szereznek ugyan olyan hűtőt. Viszont az tuti, hogy CPUval együtt kell leadnia, hisz az 1 terméknek számít.

VGAt is cserélik ha gajra megy a venti. Persze ha nem tudják megkenni, vagy javítani.

(#12221) #51736960 válasza Attix82 (#12220) üzenetére


#51736960
törölt tag

inkább az a kérdés, hogy miért nem cserélik ki?
kerek-perec megírták, hogy nem foglalkoznak vele. :(

(#12222) Telda válasza fricz19 (#12219) üzenetére


Telda
addikt

Köszönöm a válaszokat! :R

(#12223) Josi válasza #51736960 (#12215) üzenetére


Josi
aktív tag

A ház rezonálás lehet a vékony anyagvastagság miatt is.
Sajna olcsó házban lévő gépeknél gyakori ez a berezonálás, akár cd haszálatnál is. :(
2500-3000 ft-ért már van hűtő.
Megér neked ennyit ha 2-3 hétig nincs géped?
(tudom vásárló jogai, stb. de nem biztos hogy minden esetben érdemes ilyennel foglalkozni.)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12224) #51736960 válasza Josi (#12223) üzenetére


#51736960
törölt tag

egy régi compaq házat használok pont ezért, cirka 30 kiló üresen :)
amúgy igazad van, még ha vállalnák a cserét, akkor se élnék vele, mert addig gép nélkül maradnék...
csak valahogy az háborít fel, hogy egy az egyben kijelentik, hogy nem cserélnek egy hibás terméket, mert az "nem kiemelkedő minőség"... (hab a tortán, hogy a termék Intel)

na mindegy, befejeztem, kidühöngtem magam :)
viszont legközelebb ha bármit veszek, inkább lemegyek a számtech bolta a szomszéd utcába, ahol mondjuk egy ezressel drágább ez a proci mint a pcx-ben, viszont sokkal segítőkészebbek, ha bármi ilyen gond előfordul...

(#12225) Josi válasza #51736960 (#12224) üzenetére


Josi
aktív tag

Azok jó házak, üresen nehezebb, mint most egy kommersz új gép. :D
Tápot is súlyra veszek :D

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12226) Attix82


Attix82
őstag

Mind1 :)..

[ Szerkesztve ]

(#12227) Telda válasza Telda (#12222) üzenetére


Telda
addikt

Még annyi, hogy mi van olyankor, ha nem lehet elérni a webshopot?
E-mailre nem válaszolnak, telefon kicseng, de nem veszi fel senki.

(#12228) asdf_ válasza Telda (#12227) üzenetére


asdf_
veterán

e-cegjegyzek.hu szekhely megkeres, tertis levelet kuld.

(#12229) Tybike81


Tybike81
őstag

Üdv nektek, és a segítségeteket kérném.

Van egy Xperia Z1-es készülékem, ami a gyártó szerint IP55/IP58 por és vízálló, zárt csatlakozó fedelek esetén. A gyártó leírása szerint idézem:
Készüléke porálló, ellenáll a kisnyomású vízsugárnak, védett a legfeljebb másfél méter mélységig, 30 percig történő édesvízbe merítés hatásainak.

Készüléke használható:
• poros környezetben, például szeles tengerparton;
• ha az ujjai nedvesek;
• szélsőséges időjárási körülmények között is, például havazásban vagy esőben;
• édesvízben legfeljebb 1,5 méteres mélységig, például édesvizű tóban vagy folyóban.
• klórozott vizű úszómedencében.
Bár készüléke por- és vízálló, ne tegye ki szélsőséges körülményeknek, és óvja a túlzottan poros, homokos, sáros vagy nedves, nagyon meleg vagy hideg környezettől.
A micro USB-port, a SIM kártya és a memóriakártya foglalatának, valamint a headset csatlakozójának vízálló képessége nem minden környezetben garantált.

Most volt a hivatalos Sony szervizben a telefon garanciális javításon, ahol a fél külsejét cserélték és darabokra szedték. Na már most ha ezek után, zárt fedelek mellett ha beázik mit tudok csinálni? Hogy bizonyítom be, hogy én a leírásuk szerint használtam, és a szervizben bakiztak valamit az össze rakásban. Van valami jogszabály, vagy valami lehetőségem készülék javításra vagy cserére, mert állítólag beázás esetén nem érvényes a garancia. Ez olyan mintha egy kicsit a fogyasztó átverése lenne...

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12230) Attix82 válasza Tybike81 (#12229) üzenetére


Attix82
őstag

""A micro USB-port, a SIM kártya és a memóriakártya foglalatának, valamint a headset csatlakozójának vízálló képessége nem minden környezetben garantált.""

Úszni nem kell vele, itt a lényeg, hogy ha pl esik az eső és rámegy valamennyi nem árt. A tömítések elöregednek, az illesztése biztos nem 100%os.

Röviden: Jobb védelmet biztosít mint a többi készülék.

Bizonyítás? Sehogy.

[ Szerkesztve ]

(#12231) Tybike81 válasza Attix82 (#12230) üzenetére


Tybike81
őstag

De ott van hogy hol használható....
Akkor ezek szerint ez egy nagy átverés...

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12232) wacek068


wacek068
tag

Sziasztok!
Ma volt 3 hete, hogy leadtam a telefonomat garanciális javításra!
LG G2, Szfv. gsm boltban lett vásárolva, ide vittem vissza! / kijelző sárgulás /
Kérdésem az lenne, hogy van-e valami határidő a javítás idejének hosszára?
Ha fődarabot cserélnek,/ kijelző /, ennek nem-e hosszabbodik meg a garija?
Köszönöm a segítséget!

A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!

(#12233) Attix82 válasza Tybike81 (#12231) üzenetére


Attix82
őstag

Valószínű tesztkörnyezetbe megfelel amit leírtak, de a gyakorlatba kicsit másabb....

(#12234) Attix82 válasza wacek068 (#12232) üzenetére


Attix82
őstag

Nincs határidő, törekedni kell a 15 napra...de ugye ha alkatrészre várnak , akkor várni kell.

LG-nél kell ezt megérdeklődni mikre vonatkoznak a Fődarabok és mikre kezdődik újra a gari csere esetén.

(#12235) wacek068 válasza Attix82 (#12234) üzenetére


wacek068
tag

Az marha jó! :(((
Köszi.......
Valami 30 nap rémlett valahonnan.....

[ Szerkesztve ]

A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!

(#12236) 313313 válasza Tybike81 (#12231) üzenetére


313313
addikt

"Bár készüléke por- és vízálló, ne tegye ki szélsőséges körülményeknek, és óvja a túlzottan poros, homokos, sáros vagy nedves, nagyon meleg vagy hideg környezettől."
Ezt te írtad. Tehát a Sony ezzel a mondattal el is intézte, hogy vízálló bár a készülék, de jól megáll benne a víz...

Szerk: wacek068: az még valamikor 2000-es évek elején volt...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12237) Tybike81 válasza 313313 (#12236) üzenetére


Tybike81
őstag

Itt a reklám videójuk és a címben is benne vagy vízálló telefon
[link]
Ez akkor is megtévesztés vagy átverés

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12238) asdf_ válasza Attix82 (#12234) üzenetére


asdf_
veterán

Nem az LG mondja meg, hogy mi a Fodarab, hanem a regi PTK fogalmazott ugy (az ujban mar ilyet nem talalok egyaltalan), hogy jelentos resz, a kijelzon pedig azert nem nagyon lehetne vitatkozni, hogy az-e.

(#12239) 313313 válasza Tybike81 (#12237) üzenetére


313313
addikt

Értem én, de a marketing az marketing...
Ha beázik a telefonod, akkor azon ugrik a garancia, a Sony-t meg nem fogja érdekelni, hogy milyen körülmények között színeződött el az indikátor, csak az, hogy el van színeződve...
Aki meg 100-200-300k-s telefont simán bevisz vízbe, az meg is érdemli...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12240) wacek068


wacek068
tag

Köszi mindenkinek!
Már megint kiderült, hogy tényleg öreg vagyok! :P
Egy előnye azért lesz: ha vissza kapom, megint örülni fogok neki mint egy újnak! :D

A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!

(#12241) Tybike81 válasza 313313 (#12239) üzenetére


Tybike81
őstag

Ha csak marketing akkor az fogyasztó megtévesztése...
De itt most arról van szó hogy a szerviz előtt bírta a vizet. Ha ezek után beázik, hogy bizonyítom hogy nem az én hibám, hanem esetleg a szervizben rakták rosszul össze. Mik a lehetőségeim.... hisz ott is hibázhatnak hisz emberek.

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12242) 313313 válasza Tybike81 (#12241) üzenetére


313313
addikt

Röviden és tömören: sehogy, ha beázik, az nem rendeltetésszerű használat

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12243) asdf_ válasza 313313 (#12242) üzenetére


asdf_
veterán

En meg azt mondanam, hogy hol a szereles utani proba eredmenye, amiben bedugtak az osszes dugot, es beleraktak egy pohar vizbe fel orara. Egy ilyen telefonnal szerviz utan egy ilyet kb. kotelezo lenne elvegezni.
(fuggetlenul attol, hogy a budos eletben meg nem fogom erteni, hogy mi a raknak vizallo telefon)

(#12244) Tybike81 válasza 313313 (#12242) üzenetére


Tybike81
őstag

Pedig rendeltetés szerű használat, mert vízállónak van hirdetve mindenütt a világon. Minden reklám filmjükben a víz alatt fényképeznek, videóznak vele. Csak míg máshol legtöbb helyen a Sony maga intézi a garanciás ügyintézést, addig sajnos itt Magyarországon egy megbízott szerviz látja el a garanciás feladatott. Eleve gyártói garanciás készüléket vettem. Ha gyártói akkor meg elvárnám hogy a Sony végezze a saját gyárában a garanciás javítást.

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12245) asdf_


asdf_
veterán

Az a baj ezekkel a vizallo(nak nevezett, neha csak cseppallo) telefonokkal, hogy a vevo soha a budos k. eletben nem fogja tudni bebizonyitani, hogy igen, o az osszes nyomorult gumibigyot bezarta, helyesen zarta be es meg duplan le is csekkolta azt. Mig egy vizett kapott telefonrol feketen-feheren, a nyomok alapjan bizonyithato, hogy hat ott bizony bement a viz. Tehat barmit csinal, ha vizet kap a telefon, tuti hogy bukik, vagy mehet pereskedni. Emiatt is ugy baromsag ez a vizallo telefon, ugy, ahogy van. Tessek venni pl. egy olympus tough szerias fenykepezogepet, az valo vizalatti fenykepezesre.

(#12246) Kbali válasza wacek068 (#12232) üzenetére


Kbali
nagyúr

gyártói vagy bolti garanciás?

(#12247) wacek068 válasza Kbali (#12246) üzenetére


wacek068
tag

Bolti garanciás! :((

A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!

(#12248) Zoll21


Zoll21
tag

Sziasztok, kellene egy kis segítség.
Lenne egy Kingmax Nano Gaming ddr3 1600mhz 2x4gb cl9 kittem, amelyből az egyik ram hibás, és szeretnék élni a gyártó által vállalt élettartam garanciával, mivel még gyártja.
A problémám ott kezdődik hogy akitől vettem nem tudott adni számlát vele, e nélkül hol tudnám megoldani a cseréjét, és esetleg van e itt olyan fórumtárs aki tudna segíteni ebben.
:R
köszönöm előre is

Keress telefonon vagy email-en bármikor.

(#12249) Kbali válasza wacek068 (#12247) üzenetére


Kbali
nagyúr

Akkor sok sikert!

(#12250) Telda


Telda
addikt

XY webshopnak kedden emailben jeleztem hogy nem azt küldték amit rendeltem.
Szerdán sikerült elérni telefonon, valami olyan mondott akivel beszéltem, hogy hát az irodában nincs sem áram se víz, de délután mindenképp megnézi a levelet. Szerdán megint csak küldtem egy levelet, de azóta sincs válasz.
Most kivárják a 8 napot, hogy még csak véletlenül se tudjak elállni és után elhajtanak a fenébe, vagy mi...
Igen csak kezd fogyni a türelmem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.