Hirdetés
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
nimfas #12899 üzenetére
Akkor minosul tavollevosnek a dolog, ha a szerzodeskotes soran KIZAROLAG tavkozlesi eszkoz (telefon/fax/net) lett igenybeveve. Ha te ott a boltban megrendelsz valamit, az ertelemszeruen nem ez. Ha webshopon keresztul megrendeled, de nem kersz kiszallitast es szemelyesen veszed at, akkor meg igen.
-
nimfas
addikt
Gyors kérdés :
Ha én bemegyek a boltba (Euronics) személyes, de nekik nincs ilyen tv-jük raktáron. Ők rendelik meg a saját raktárukból, attól én még nem láttam a készüléket, csak akkor ha ott lesz és megyek érte. Ilyen esetben vonatkozik rá az elállási jog 14 nap, vagy nem.
Értitek a problémát? Ha megrendelem a tv-t neten akkor postaktg van, a kérdés az ha a bolti átvételét lehet kérni akkor mi van? -
A Dévlá
újonc
válasz
Superhun #12897 üzenetére
Aha! Akkor a szervizes nem tudja a jogszabályt, vagy csak úgy mondott egy számot! Mert nekem azt mondta 3 javítás után... Lehet tapasztalatból mondja, hogy hány után hajlandó valamit a gyártó lépni...
Csak elkeserítő, hogy az ember kifizet egy rakat pénzt és szervizbe hordozgassa!
Lehet olcsóbb noti jobb lett volna! -
válasz
A Dévlá #12896 üzenetére
Nincs jogszabály a javítások maximális számára vonatkozóan. A bevett gyakorlatokról nem tudok nyilatkozni, mert nem vagyok jártas a szervizelésben. Fogyasztói panasz esetén bírósági hatókör eldönteni, hogy hányadik javítás esetén kérhet a fogyasztó cserét/pénzvisszafizetést. Jah, és ezt csak az első évben, utána besz*ptad a cumit, mert a kötelező 1 év jótálláson túl (ami meghosszabbodott a javítások idejével) a gyártó garanciaszabályzata az irányadó. Ha ott le van írva, hogy márpedig csere nincs, akkor csere nincs.
A másik kérdésedre a válasz pedig egyértelmű... persze, hogy megéri a gyártónak javíttatni. Az alkatrészeket potom pénzért gyártja le. Ne az alkatrészek végfelhasználói árait nézd, mert azokon nem 1 számjegyes haszon van... A szervizesek munkabérét meg ígyis-úgyis ki kell fizetni. -
A Dévlá
újonc
Sziasztok!
2 kérdéssel fordulok hozzátok!
Mit tudtok arról, hogy a szervizes azt mondta, hogy 3 garanciális javítás után lehet kérni cserét?
Az mit jelent, hogy LEHET de közel sem biztos hogy elfogadja a gyártó, vagy ilyenkor már jogosan kérné az ember, hogy szeretne egy másik eszközt, ami nincs hetekig szervizbe?
---
A másik az, hogy a gyártónak jobban megéri fizetni a szervizet, alkatrészt, mint hogy akkor adjon egy másikat a termékből?Most van másodjára a notebookom garanciával szervizben, nem túlzok, hogy többet volt a szervizben mint nálam!
Egyszer az alaplap halt meg cserélték, utána 2 hét után behalt a kijelző!
Mikor érdeklődtem hogy ez így nincs ínyemre, azt mondta a szervizes, hogy a gyártó egy javítás után nem fog nekem másikat adni, szóval ismét szerviz!
Azt mondta, hogy 3 javítás után lehet kérvényezni a cserétAkkor ez azt jelenti, hogy ha most as 2. szerviz után megint bedöglik, akkor már kérhetek másikat, vagy akkor MÉG EGYSZER szerviz, és ha AKKOR hal meg akkor "adnak" másikat?
És közel sem biztos, hogy elfogadja a gyártó a cserére való kérelmemet igaz?
Nekik nem gond, hogy heteket van szervizben a notebookom igaz?
Csak nekem cumi ugye? -
axioma
veterán
Ha eredetinek arultak es hamisitvany, akkor talan az eredeti termek gyartojat jobban erdekelheti a dolog. Persze nem muszaj eddig elmenni, de ezt lehet pedzegetni az elado cegnek... hatha keszsegesebbek lesznek, bar en nem is penzt kernek vissza, hanem valodi eredetit persze full az o koltsegukre.
-
Salak
aktív tag
Sziasztok!
A tanacsotokat szeretnem kerni.
Online vettem egy mobiltokos webshopban telefontokot 6000 ft-ert. Az eredeti, gyarto altal Amazonon szereplo ara 15$, tehat 6k HUF-nal ugy gondoltam, hogy csak eredeti. Hat tul naiv voltam.Rengeteg jele/bizonyiteka van annak, hogy hamisitvanyt kaptam. Csak, hogy parat emlitsek: a dobozon mas szin van feltuntetve, mint amit rendeltem, es csak ra van ragasztva egy cetli a magyar szoveggel es a masik szinnel. Maga a tok szine elter attol, mint ami a weblapon szerepel. Maga a tok szine olyan, ami nem is letezik a gyarto honlapja alapjan. Nincs a csomagolasban az eredetiseget igazolo papir. Nincs a csomagolasban a rajta feltuntetett kijelzovedo folia. Es meg sorolhatnam...
A lenyeg, hogy ertelemszeruen szeretnem visszakapni az arat anelkul, hogy utana kellene jarnom a vilag vegem levo boltba es hasonlo kellemetlensegek.
Milyen jogszabalyokra erdemes hivatkozni a panaszlevelben, vannak esetleg bejaratott szofordulatok, amik osztonzoleg hatnak ilyenkor?
Elore is koszonom szepen a segitsegeteket!
-
#18379748
törölt tag
válasz
Jeanne d'Arc #12886 üzenetére
erdekes hogy ilyen gyorsan kitalalta hogy nem jo neki..
lenyeg hogy meg kell kerdeni. ilyen esetben nem szoktak az arat visszadni de adnak utalvanyt es abbol (naluk) lehet venni masikat. az is elofordul hogy levonnak szazalekot kerdes ki lett e bontva gyari folia leszedve ilyesmik. ez mar rajtuk mulik de erdemes erdeklodni lehet jobban jarsz mint eladni es masikat venni.
-
-
Attix82
addikt
válasz
Jeanne d'Arc #12886 üzenetére
Üdv.
Nem kötelesek. Megkérdezed és megkapod a választ
-
Sziasztok.
Nem tudom jó helyre írok- e. Vettunk tegnap egy telefont személyesen a Média Martktba, anyukámnak de nem tetszik neki. Ilyenkor ezt ki lehet cserélni vagy visszafizetik az arat esetleg? Ha online vettük volna nem lenne gond.
Köszönöm előre is. -
kola1234
tag
üdv. kérnék segítséget. egyelőre feltételes módban.
ami történt,hogy egy megvásárolt galaxy s3 többször volt javítva.
egy éven belül kijelző csere. egy év után alaplap csere,majd akku cseere,adat kábel csere. ez saját beruházás,mert letelt az egy év. a telefonra beregisztrált meghosszabított prémium szolgáltatások és garancia vonatkozik. most ismét repedt a kijelző keret. kértem a cserét.
egyelőre ott vagyok,hogy emailben értesítettek,hogy kapok csereutalványt,vásárlás helyén cserélik.
ismerve a helyi ugyintézést,és a technika fejlődése miatti avulást, rákérdeztem mégis mit kapok.
a következő jött: utolsó forgalmazott kisker ár, és azon belül bármit.
nos ez akkor egy drága telő volt, az utolsó kisker ára fele az akkori értéknek, amiből ugye egyből kiderül, nem kapok ugyanolyan tudású készüléket. visszafizetés avagy levásárlás az üfsz szerint nincs,ráfizetéssel drágább nincs.
fogyasztóvédelem csak a békéltető testületet ajánlotta.
pedig csak érdeklődtem,hogy milyen lehetőségem van cserélni, illetve ha az nem megfelelő akkor milyen lépések vannak lehetőségként.
szóval erre tud valaki érdemi választ adni? -
asdf_
veterán
Sajat tapaszalat nincs hala istennek, de ahogy en olvasgattam, 3 nap alatt mar rendkivul nagy esellyel benne van az ember a visszafordithatatlan merteku oxidacio cimu tortenetben. Nyilvan tudni kell a korulmenyeket is -mennyi idore, mennyi viz-, de en ugy vagyok vele, hogy amirol nem kapjak le azonnal az akksit, nem szedik azonnal darabokra, es nem megy ultrahangos furdobe nagyon max egy napon belul, onnantol ha valami kesobb meg mukodni fog, az csak szerencse, es kezet, labat osszeteheti az ember miatta.
-
asdf_
veterán
Ha az elso napon szerelohoz kerul akkor van kb. barmi esely arra, hogy jo esellyel ne dogoljon meg, az is csak akkor, ha amint ki lett mentve a vizbol, az elso dolog az volt, hogy kiteptek belole az akkumulatort. No, ez az, amit az egybeepitett baromsag miatt egy Moto G-nel nem lehet megtenni. Ha tegnap tortent, akkor talan meg van remeny, egyeb esetben batran nezzen uj telefon utan.
-
zsero
aktív tag
Sziasztok, egy barátom Motorola Moto G-je vízkáros lett, tudnátok ajánlani valahol Budapesten egy megbízható mobilos szerelőt / szervízt?
-
313313
addikt
válasz
zolikaDB #12875 üzenetére
Miközben a hibajelenséget produkálja töltőn van?
Beadod 3*-ra is szervizre, de javítás helyett cserét kérsz, ecseteled az előző javítások sikertelenségét, vagy kicserélik vagy javítják. Nincs meghatározva, mikor kérhető a csere, ill mikor indokolt, a bolton/szervizen múlik minden. -
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Adott egy Nexus 7 tablet, garis. Media Marktban lett vásárolva, Debrecenben.
Nemrég előjött egy olyan hiba, hogy feloldom a képernyőzárat, és a tablet önálló életre kel, gépel, appokat indít el, zár be, stb. Erről videófelvétel készült.
1. javítás: valami akksi érintkezőt cseréltek, cirka 2 héten belül.
2. javítás: ez már vagy 3 hétnél is több volt, alaplapcsere.
Ahogy visszajött gariból, a hiba ismét fennáll, minden esetben.
Ilyenkor mit lehet tenni? Mire lehet hivatkozni, mik a lehetőségek?
Nyilván a készülék nem jó, nem akarom húzni a dolgot addig, míg lejár a végén a gari (cirka 4 hónap), és majd ott állok egy hibás tablettel, ami a számla alapján 85e HUF volt...
Köszönöm! -
-
Sonja
nagyúr
Régebben, ha egy termékre nem volt garancia (pl. 2-3eHUF-os termék volt), de volt blokkom a vásárlásról, akkor fél évig volt úgynevezett blokkgarancia. Ekkor vissza lehetett vinni a terméket fél éven belül, ha hibás volt. Most is létezik ez, vagy ilyen törvény?
Vagy a három napos cseregarancia van már csak? Köszönöm!
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Ha egy banknál két számlát vezetek és egyikről a másikra netbankon keresztül még tegnap este átutaltam egy összeget, az normális hogy mostanra se érkezett meg? Nem hoztak törvényt valami 1 napos, vagy néhány órás átutalásról? -
asdf_
veterán
A Dellnek nem 3 ev garija van, hanem 1+2. Amit az elso evben kicserelnek, annak a jotallasa a jogszabaly altal kotelezoen ujra kell induljon, a tovabbi ket ev onkent vallaltban viszont a Dell feltetelei ervenyesek. Onaluk pedig ugy megy a dolog notebookok eseten, hogy a +2 evet gyakorlatilag ingyen szervizkent kell ertelmezned, es ezen kivul semmi egyeb vallalast nem tartalmaz. Magyarul annyit biztositanak, hogy a keszulek megvasarlasatol szamitott 3 even belul a meghibasodott keszuleket neked megjavitjak. Es ennyi. A negyedik ev elso napjan ez a vallalas lejar, onnantol kezdve mar fizetosen javitanak csak. Mivel ha jol szamolok, most 3.5 eves a cumo, igy ezzel elvileg nincs semmi problema, mert ok csak 3 eve igertek es ezen mar tul vagyunk.
Ha esetleg az elado szerv a Dell onkent vallalt korlatozott jotallasainak felteteleirol nem, vagy megtevesztoen tajekoztatott, azt viszont rajtuk kell leverni, nem a Dellen (de birosag nelkul valoszinu rajtuk sem fogod tudni, annyit meg nem er egy notebook alaplap, hogy emiatt a nyakaba vegyen az ember egy pert). Szinten csak birosagi uton lenne jarhato -szakertoi velemennyel, melyet neked kene finanszirozni- a szavatossagi ido alatt kicserelt alkatreszre ujraindult szavatossagra valo hivatkozas.
Szoval roviden, nyelje le a bekat, ha nem kivan pereskedni. -
Seci
tag
Sziasztok!
Ismerősöm Dell notebookot vett 3 év garanciával, amiben alaplapot kellett cseréni 2 év után!
Az új alaplap most másfél éves és előjött ugyanaz a hiba!
A szervizből ezt írták: "Garanciális csere esetén nincs újra garancia a cserélt alkatrészre."
Létezik ez? Mit tehetek? Hova fordulhatok?Előre is köszi a segítséget!
-
Indian74
senior tag
Először kösz a segítségedet.
Másodszor 0 ft ra vettem,fan díjcsomagra,,előfizetés meghosszabbításával,és 24x6190 FT fizetek.
Remélem holnap minden rendben lezajlik,és már kaphatok egy másik új telefon (K ZOOM nem kell),és korrektül állnak a dologhoz,mert már pár éve hűséges elöfizetöjük vagyok,és nem egy elöfizetésem van. -
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
Adott az alábbi készülék: [link], ma ki is hozták, el is indítottuk, párátlanít...
A dobozra kívül rányomták a számlát és a jótállási jegyet (60 hó. Minker kft.). Belül a készülék mellett található volt egy kitöltetlen jótállási jegy (Planning & Trading Kft.) és egy matrica órási betűkkel, hogy regisztráljon extra garanciáért a midea.hu-n. Felmentem az oldalra kezdő üzenet: [link], megnéztem a partnereket, Minker kft. ott van, remek. Aztán átugrottam az 5 év extra garancia fülre, ahol is csak a kiemelt Midea oldalfali lakossági monosplit készülékekre vonatkoznak a leírtak?? Vagy ezek alapján kell regelni a párátlanítót is?
Ha garanciális ügyem van, 5 évig bezáróan, Minker-en keresztül érvényesíthetem és a P&T üres garancia jegye szükségtelen vagy midea.hu-n regelnem kell a terméket?
A válaszokat előre is köszönöm! -
asdf_
veterán
válasz
Indian74 #12857 üzenetére
Ha elofizetessel vasaroltad, akkor a tarifacsomagodnak megfelelo arsort kell nezni. Tehat ha pl. XL-es tarifacsomagban fizettel erte 38e ft-ot, akkor az XL-es arsorbol lohetsz egy keszuleket 38-e ertekben (mar amennyiben engednek masik keszulekre valtani, es nem csak siman kicserelik egy ugyanolyanra). Ha prepaidben vetted, akkor a prepaid arsort, ha full aron nezted, akkor meg a full aras arlistat kell nezni.
-
Andris837
senior tag
válasz
Biznisz Elek #12861 üzenetére
Köszönöm válaszod.
-
Andris837
senior tag
Sziasztok. Sajnos elromlott a videokártyám. Garancia természetesen van még jövő év márciusig. A helyzet az, hogy ezt a kártyát már egyszer javították. Ebben az esetben kerhetem azt, hogy cseréljék, vagy javítják ismét? Jó volt a kártya kb fél évet.
-
Indian74
senior tag
válasz
Biznisz Elek #12858 üzenetére
Kösz de ott nem mondanak semmit próbáltam,csak személyesen pl a Alle t- pontban a szervizes,az tudja megmondani,hogy mennyi az annyi.
Vagyis a kisker árlistát??
De kösz a segítségedet. -
Attix82
addikt
válasz
aftercooler #12854 üzenetére
14 nap a határidő. Frissítsék az oldalukat és az semmit se ér , csakis a jogszabályba leírtak.
-
Josi
aktív tag
válasz
aftercooler #12853 üzenetére
Közöld velük, hogy az oldalon elavult információk vannak, arra nem hivatkozhatnak.
A jelenleg érvényben levő 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a hatályos.a 20. és a 23. §-t kell nézni.
És 14 nap a visszafizetési határidő! -
aftercooler
aktív tag
válasz
aftercooler #12853 üzenetére
Most írták ezt:
A törvény által meghatározott 30 napon belül visszautalja a számlázási osztály munkatársa az Ön részére.
Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni. A fogyasztó által kifizetett teljes összeg a vételárat és az Európai Közösségek Bírósága által a C-511/08. számú ügyben meghozott döntésben is megerősített jogszabályi rendelkezések alapján a termék fogyasztó részére történő eredeti kiszállítás költségét is magában foglalja!
Forrás:
http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.htmlÜdvözlettel,
Tér-erő.com
-
Josi
aktív tag
válasz
aftercooler #12850 üzenetére
Le vannak maradva picit.
Mondd meg nekik, hogy nézzenek utána.2014.02.27-én jelent meg, és 2014. június 13-án lépett hatályba a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete, mely alapvető változásokat hozott a webáruházak életébe.
A rendelet főbb szabályai: Az elállási jog 8 munkanapról 14 napra bővült. Ha a webshop elmulasztja a tájékoztatást az elállási jogról, akkor a 14 napos elállási határidő 12 hónappal meghosszabbodik. A webshopnak az elállást követő 14 napon belül vissza kell térítenie a fogyasztó részére a termék árát. A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak.
-
asdf_
veterán
válasz
aftercooler #12850 üzenetére
45/2014. (II. 26.)
12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Új hozzászólás Aktív témák
- DOOM - The Dark Ages
- Apple asztali gépek
- Windows 11
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Futás, futópályák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Home server / házi szerver építése
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- LG 70UN74003LA Smart LED Televízió, 70" (177 cm) - 4K Ultra HD, HDR, webOS
- TP-Link RE650 AC2600 (RR650) WIFI hatótávbővítő
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 - 7 gen 11 és 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térné
- ÚJ BONTATLAN MacBook Pro 14 - 16" M4 MAGYAR Billentyűzet Azonnal átvehető DEÁK TÉRNÉL garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2400MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 12991Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest