Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12851) asdf_ válasza aftercooler (#12850) üzenetére


asdf_
veterán

45/2014. (II. 26.)

12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén

23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

(#12852) Josi válasza aftercooler (#12850) üzenetére


Josi
aktív tag

Le vannak maradva picit. :D
Mondd meg nekik, hogy nézzenek utána.

2014.02.27-én jelent meg, és 2014. június 13-án lépett hatályba a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete, mely alapvető változásokat hozott a webáruházak életébe.

A rendelet főbb szabályai: Az elállási jog 8 munkanapról 14 napra bővült. Ha a webshop elmulasztja a tájékoztatást az elállási jogról, akkor a 14 napos elállási határidő 12 hónappal meghosszabbodik. A webshopnak az elállást követő 14 napon belül vissza kell térítenie a fogyasztó részére a termék árát. A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak.

[ Szerkesztve ]

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12853) aftercooler válasza Josi (#12852) üzenetére


aftercooler
aktív tag

Ok, köszi, de sajna nem akarják utalni a pénzem.

(#12854) aftercooler válasza aftercooler (#12853) üzenetére


aftercooler
aktív tag

Most írták ezt:

A törvény által meghatározott 30 napon belül visszautalja a számlázási osztály munkatársa az Ön részére.
Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni. A fogyasztó által kifizetett teljes összeg a vételárat és az Európai Közösségek Bírósága által a C-511/08. számú ügyben meghozott döntésben is megerősített jogszabályi rendelkezések alapján a termék fogyasztó részére történő eredeti kiszállítás költségét is magában foglalja!

Forrás:
http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html

Üdvözlettel,

Tér-erő.com

(#12855) Josi válasza aftercooler (#12853) üzenetére


Josi
aktív tag

Közöld velük, hogy az oldalon elavult információk vannak, arra nem hivatkozhatnak.
A jelenleg érvényben levő 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a hatályos.

Jogszabály

a 20. és a 23. §-t kell nézni.
És 14 nap a visszafizetési határidő!

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12856) Attix82 válasza aftercooler (#12854) üzenetére


Attix82
őstag

14 nap a határidő. Frissítsék az oldalukat és az semmit se ér , csakis a jogszabályba leírtak.

(#12857) Indian74


Indian74
senior tag

Na most már biztosan holnap megkapom a Samsung csereutalvány. :C
Nos melyiket nézzem a telefonomnál a kisker árlistát,vagy a kisker akciós árlistát??
[link]
[link]
Nos hogy csak képben legyek ha bemegyek a Telekomhoz,és mit kaphatok cserébe a volt telefonomért.
(Samsung Galaxy K Zoom)

:R :R

NAGYPAPA

(#12858) Biznisz Elek válasza Indian74 (#12857) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Tnél nekem a drágább árat nézték.... de 1230 és megtudod :DDD

[ Szerkesztve ]

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12859) Indian74 válasza Biznisz Elek (#12858) üzenetére


Indian74
senior tag

Kösz de ott nem mondanak semmit próbáltam,csak személyesen pl a Alle t- pontban a szervizes,az tudja megmondani,hogy mennyi az annyi.
Vagyis a kisker árlistát??
De kösz a segítségedet.
:R :C

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#12860) Andris837


Andris837
senior tag

Sziasztok. Sajnos elromlott a videokártyám. Garancia természetesen van még jövő év márciusig. A helyzet az, hogy ezt a kártyát már egyszer javították. Ebben az esetben kerhetem azt, hogy cseréljék, vagy javítják ismét? Jó volt a kártya kb fél évet. :(

iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN

(#12861) Biznisz Elek válasza Andris837 (#12860) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ez sajnos nem számít. Javítás, csere, pénz a sorrend.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12862) Andris837 válasza Biznisz Elek (#12861) üzenetére


Andris837
senior tag

Köszönöm válaszod. :K

iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN

(#12863) asdf_ válasza Indian74 (#12857) üzenetére


asdf_
veterán

Ha elofizetessel vasaroltad, akkor a tarifacsomagodnak megfelelo arsort kell nezni. Tehat ha pl. XL-es tarifacsomagban fizettel erte 38e ft-ot, akkor az XL-es arsorbol lohetsz egy keszuleket 38-e ertekben (mar amennyiben engednek masik keszulekre valtani, es nem csak siman kicserelik egy ugyanolyanra). Ha prepaidben vetted, akkor a prepaid arsort, ha full aron nezted, akkor meg a full aras arlistat kell nezni.

[ Szerkesztve ]

(#12864) #25712384


#25712384
törölt tag

Sziasztok!

Adott az alábbi készülék: [link], ma ki is hozták, el is indítottuk, párátlanít...
A dobozra kívül rányomták a számlát és a jótállási jegyet (60 hó. Minker kft.). Belül a készülék mellett található volt egy kitöltetlen jótállási jegy (Planning & Trading Kft.) és egy matrica órási betűkkel, hogy regisztráljon extra garanciáért a midea.hu-n. Felmentem az oldalra kezdő üzenet: [link], megnéztem a partnereket, Minker kft. ott van, remek. Aztán átugrottam az 5 év extra garancia fülre, ahol is csak a kiemelt Midea oldalfali lakossági monosplit készülékekre vonatkoznak a leírtak?? Vagy ezek alapján kell regelni a párátlanítót is?
Ha garanciális ügyem van, 5 évig bezáróan, Minker-en keresztül érvényesíthetem és a P&T üres garancia jegye szükségtelen vagy midea.hu-n regelnem kell a terméket?
A válaszokat előre is köszönöm!

(#12865) Biznisz Elek válasza asdf_ (#12863) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Nekem anno előfizetésem volt, akciós áron vettem a telefont és az aktuális lista árat nézték. :D

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12866) Indian74 válasza asdf_ (#12863) üzenetére


Indian74
senior tag

Először kösz a segítségedet. :C :R
Másodszor 0 ft ra vettem,fan díjcsomagra,,előfizetés meghosszabbításával,és 24x6190 FT fizetek.
Remélem holnap minden rendben lezajlik,és már kaphatok egy másik új telefon (K ZOOM nem kell),és korrektül állnak a dologhoz,mert már pár éve hűséges elöfizetöjük vagyok,és nem egy elöfizetésem van.
:DD :C

NAGYPAPA

(#12867) aftercooler válasza Josi (#12855) üzenetére


aftercooler
aktív tag

Ok, köszi!!

(#12868) Seci


Seci
tag

Sziasztok!

Ismerősöm Dell notebookot vett 3 év garanciával, amiben alaplapot kellett cseréni 2 év után!
Az új alaplap most másfél éves és előjött ugyanaz a hiba!
A szervizből ezt írták: "Garanciális csere esetén nincs újra garancia a cserélt alkatrészre."
Létezik ez? Mit tehetek? Hova fordulhatok?

Előre is köszi a segítséget!

(#12869) asdf_ válasza Seci (#12868) üzenetére


asdf_
veterán

A Dellnek nem 3 ev garija van, hanem 1+2. Amit az elso evben kicserelnek, annak a jotallasa a jogszabaly altal kotelezoen ujra kell induljon, a tovabbi ket ev onkent vallaltban viszont a Dell feltetelei ervenyesek. Onaluk pedig ugy megy a dolog notebookok eseten, hogy a +2 evet gyakorlatilag ingyen szervizkent kell ertelmezned, es ezen kivul semmi egyeb vallalast nem tartalmaz. Magyarul annyit biztositanak, hogy a keszulek megvasarlasatol szamitott 3 even belul a meghibasodott keszuleket neked megjavitjak. Es ennyi. A negyedik ev elso napjan ez a vallalas lejar, onnantol kezdve mar fizetosen javitanak csak. Mivel ha jol szamolok, most 3.5 eves a cumo, igy ezzel elvileg nincs semmi problema, mert ok csak 3 eve igertek es ezen mar tul vagyunk.
Ha esetleg az elado szerv a Dell onkent vallalt korlatozott jotallasainak felteteleirol nem, vagy megtevesztoen tajekoztatott, azt viszont rajtuk kell leverni, nem a Dellen (de birosag nelkul valoszinu rajtuk sem fogod tudni, annyit meg nem er egy notebook alaplap, hogy emiatt a nyakaba vegyen az ember egy pert). Szinten csak birosagi uton lenne jarhato -szakertoi velemennyel, melyet neked kene finanszirozni- a szavatossagi ido alatt kicserelt alkatreszre ujraindult szavatossagra valo hivatkozas.
Szoval roviden, nyelje le a bekat, ha nem kivan pereskedni.

(#12870) dethroner


dethroner
veterán

Sziasztok!
Ha egy banknál két számlát vezetek és egyikről a másikra netbankon keresztül még tegnap este átutaltam egy összeget, az normális hogy mostanra se érkezett meg? Nem hoztak törvényt valami 1 napos, vagy néhány órás átutalásról?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#12871) Josi válasza dethroner (#12870) üzenetére


Josi
aktív tag

Nem normális, de ez van. :(

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12872) Sonja


Sonja
veterán

Régebben, ha egy termékre nem volt garancia (pl. 2-3eHUF-os termék volt), de volt blokkom a vásárlásról, akkor fél évig volt úgynevezett blokkgarancia. Ekkor vissza lehetett vinni a terméket fél éven belül, ha hibás volt. Most is létezik ez, vagy ilyen törvény? :F Vagy a három napos cseregarancia van már csak? Köszönöm!

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#12873) Superhun válasza Sonja (#12872) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Minden termékre van 2 év szavatosság. A szavatosság első 6 hónapjában az eladónak, 6 hónap után a vevőnek kell bizonyítania, hogy a termékhiba a vásárlás időpontjában is fennállt.

A 3 napos cseregarancia, amit írsz, csak az 1 év jótállásra kötelezett termékek esetén él.

(#12874) Sonja válasza Superhun (#12873) üzenetére


Sonja
veterán

Erről pl nem is tudtam, hogy csak az 1 év jótállásra kötelezett termékek esetén él a 3 nap. Jó tudni. Köszönöm a választ! :R

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#12875) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Üdv mindenki!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Adott egy Nexus 7 tablet, garis. Media Marktban lett vásárolva, Debrecenben.
Nemrég előjött egy olyan hiba, hogy feloldom a képernyőzárat, és a tablet önálló életre kel, gépel, appokat indít el, zár be, stb. Erről videófelvétel készült.
1. javítás: valami akksi érintkezőt cseréltek, cirka 2 héten belül.
2. javítás: ez már vagy 3 hétnél is több volt, alaplapcsere.
Ahogy visszajött gariból, a hiba ismét fennáll, minden esetben.
Ilyenkor mit lehet tenni? Mire lehet hivatkozni, mik a lehetőségek?
Nyilván a készülék nem jó, nem akarom húzni a dolgot addig, míg lejár a végén a gari (cirka 4 hónap), és majd ott állok egy hibás tablettel, ami a számla alapján 85e HUF volt...
Köszönöm!

(#12876) 313313 válasza zolikaDB (#12875) üzenetére


313313
addikt

Miközben a hibajelenséget produkálja töltőn van?
Beadod 3*-ra is szervizre, de javítás helyett cserét kérsz, ecseteled az előző javítások sikertelenségét, vagy kicserélik vagy javítják. Nincs meghatározva, mikor kérhető a csere, ill mikor indokolt, a bolton/szervizen múlik minden.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12877) zolikaDB válasza 313313 (#12876) üzenetére


zolikaDB
veterán

Nem, épp ez az, h ha használjuk, akkor van a hiba :(
Még valami: ez egy Nexus 7 2012, amit már sehol nem forgalmaznak... Ilyenkor hogy lesz cserélve?

[ Szerkesztve ]

(#12878) 313313 válasza zolikaDB (#12877) üzenetére


313313
addikt

Vagy előhúznak valamit valahonnan, vagy visszaadják az árát akkor...

Szerk.: egyébként mennyi idős?

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12879) zolikaDB válasza 313313 (#12878) üzenetére


zolikaDB
veterán

2 évet vállalt a media markt, január 15-én lesz 2 éves.

(#12880) 313313 válasza zolikaDB (#12879) üzenetére


313313
addikt

Akkor ez már a szabadon vállalt garancia, amit adnak/csinálnak, azt kell elfogadni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12881) zsero


zsero
aktív tag

Sziasztok, egy barátom Motorola Moto G-je vízkáros lett, tudnátok ajánlani valahol Budapesten egy megbízható mobilos szerelőt / szervízt?

(#12882) asdf_ válasza zsero (#12881) üzenetére


asdf_
veterán

Ha az elso napon szerelohoz kerul akkor van kb. barmi esely arra, hogy jo esellyel ne dogoljon meg, az is csak akkor, ha amint ki lett mentve a vizbol, az elso dolog az volt, hogy kiteptek belole az akkumulatort. No, ez az, amit az egybeepitett baromsag miatt egy Moto G-nel nem lehet megtenni. Ha tegnap tortent, akkor talan meg van remeny, egyeb esetben batran nezzen uj telefon utan.

(#12883) zsero válasza asdf_ (#12882) üzenetére


zsero
aktív tag

Ja, sajnos az akku 3 napig benne volt, utána tudtam csak kinyitni és leszedni a csatlakozóját.

DrPhone szervíz azt írta hogy 5000-ért megéri megpróbálni egy ultrahangos mosás, ami általában meg szokta menteni. Neked erről van tapasztalatod?

(#12884) asdf_ válasza zsero (#12883) üzenetére


asdf_
veterán

Sajat tapaszalat nincs hala istennek, de ahogy en olvasgattam, 3 nap alatt mar rendkivul nagy esellyel benne van az ember a visszafordithatatlan merteku oxidacio cimu tortenetben. Nyilvan tudni kell a korulmenyeket is -mennyi idore, mennyi viz-, de en ugy vagyok vele, hogy amirol nem kapjak le azonnal az akksit, nem szedik azonnal darabokra, es nem megy ultrahangos furdobe nagyon max egy napon belul, onnantol ha valami kesobb meg mukodni fog, az csak szerencse, es kezet, labat osszeteheti az ember miatta.

(#12885) kola1234


kola1234
tag

üdv. kérnék segítséget. egyelőre feltételes módban.

ami történt,hogy egy megvásárolt galaxy s3 többször volt javítva.
egy éven belül kijelző csere. egy év után alaplap csere,majd akku cseere,adat kábel csere. ez saját beruházás,mert letelt az egy év. a telefonra beregisztrált meghosszabított prémium szolgáltatások és garancia vonatkozik. most ismét repedt a kijelző keret. kértem a cserét.
egyelőre ott vagyok,hogy emailben értesítettek,hogy kapok csereutalványt,vásárlás helyén cserélik.
ismerve a helyi ugyintézést,és a technika fejlődése miatti avulást, rákérdeztem mégis mit kapok.
a következő jött: utolsó forgalmazott kisker ár, és azon belül bármit.
nos ez akkor egy drága telő volt, az utolsó kisker ára fele az akkori értéknek, amiből ugye egyből kiderül, nem kapok ugyanolyan tudású készüléket. visszafizetés avagy levásárlás az üfsz szerint nincs,ráfizetéssel drágább nincs.
fogyasztóvédelem csak a békéltető testületet ajánlotta.
pedig csak érdeklődtem,hogy milyen lehetőségem van cserélni, illetve ha az nem megfelelő akkor milyen lépések vannak lehetőségként.
szóval erre tud valaki érdemi választ adni?

(#12886) Jeanne d'Arc

Sziasztok.
Nem tudom jó helyre írok- e. Vettunk tegnap egy telefont személyesen a Média Martktba, anyukámnak de nem tetszik neki. Ilyenkor ezt ki lehet cserélni vagy visszafizetik az arat esetleg? Ha online vettük volna nem lenne gond. :(
Köszönöm előre is.

iPhone felvásárlás előfizetéses is!

(#12887) Attix82 válasza Jeanne d'Arc (#12886) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Nem kötelesek. Megkérdezed és megkapod a választ :)

(#12888) Attix82 válasza kola1234 (#12885) üzenetére


Attix82
őstag

1 évig kötelesek a teljes árral foglalkozni, utána korlátozott garanciát adhat a bolt.

Vagyis ha ez le van írva és a vételnél elfogadtad , akkor jogosan járnak el. Az a telefon a mai áron felét ér.

(#12889) Jeanne d'Arc válasza Attix82 (#12887) üzenetére

Akkor marad az eladás köszi. :))

iPhone felvásárlás előfizetéses is!

(#12890) optikus válasza Jeanne d'Arc (#12886) üzenetére


optikus
senior tag

erdekes hogy ilyen gyorsan kitalalta hogy nem jo neki..

lenyeg hogy meg kell kerdeni. ilyen esetben nem szoktak az arat visszadni de adnak utalvanyt es abbol (naluk) lehet venni masikat. az is elofordul hogy levonnak szazalekot kerdes ki lett e bontva gyari folia leszedve ilyesmik. ez mar rajtuk mulik de erdemes erdeklodni lehet jobban jarsz mint eladni es masikat venni.

Buy books not gear.

(#12891) Salak


Salak
tag

Sziasztok!

A tanacsotokat szeretnem kerni.
Online vettem egy mobiltokos webshopban telefontokot 6000 ft-ert. Az eredeti, gyarto altal Amazonon szereplo ara 15$, tehat 6k HUF-nal ugy gondoltam, hogy csak eredeti. Hat tul naiv voltam.

Rengeteg jele/bizonyiteka van annak, hogy hamisitvanyt kaptam. Csak, hogy parat emlitsek: a dobozon mas szin van feltuntetve, mint amit rendeltem, es csak ra van ragasztva egy cetli a magyar szoveggel es a masik szinnel. Maga a tok szine elter attol, mint ami a weblapon szerepel. Maga a tok szine olyan, ami nem is letezik a gyarto honlapja alapjan. Nincs a csomagolasban az eredetiseget igazolo papir. Nincs a csomagolasban a rajta feltuntetett kijelzovedo folia. Es meg sorolhatnam...

A lenyeg, hogy ertelemszeruen szeretnem visszakapni az arat anelkul, hogy utana kellene jarnom a vilag vegem levo boltba es hasonlo kellemetlensegek.

Milyen jogszabalyokra erdemes hivatkozni a panaszlevelben, vannak esetleg bejaratott szofordulatok, amik osztonzoleg hatnak ilyenkor?

Elore is koszonom szepen a segitsegeteket!

"Winners never quit and quitters never win."

(#12892) Josi válasza Salak (#12891) üzenetére


Josi
aktív tag

Netes vásárlásnál 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.
De saját költségen kell visszajuttatni a terméket.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12893) asdf_ válasza Josi (#12892) üzenetére


asdf_
veterán

Viszont hibas teljesitesre (hamisitvany) hivatkozva meg a visszautat is az eladonak kene fizetni. Kerdes, erdemes-e leallni boxolni, vagy egyszerubb bebukni a visszaut postakoltseget.

(#12894) Salak válasza asdf_ (#12893) üzenetére


Salak
tag

Felreerthetoen irtam, a webshop magyar, a szemelyes atvetel az ugyfelszolgalaton is Budapesten van, csak messze. Nem jarkalnek meg en utana, miutan atvertek. Nyilvan a csomagolas sem bontatlan, de gondolom ez nem feltetel.

"Winners never quit and quitters never win."

(#12895) axioma válasza Salak (#12894) üzenetére


axioma
veterán

Ha eredetinek arultak es hamisitvany, akkor talan az eredeti termek gyartojat jobban erdekelheti a dolog. Persze nem muszaj eddig elmenni, de ezt lehet pedzegetni az elado cegnek... hatha keszsegesebbek lesznek, bar en nem is penzt kernek vissza, hanem valodi eredetit persze full az o koltsegukre.

(#12896) A Dévlá


A Dévlá
újonc

Sziasztok!

2 kérdéssel fordulok hozzátok!

Mit tudtok arról, hogy a szervizes azt mondta, hogy 3 garanciális javítás után lehet kérni cserét?

Az mit jelent, hogy LEHET de közel sem biztos hogy elfogadja a gyártó, vagy ilyenkor már jogosan kérné az ember, hogy szeretne egy másik eszközt, ami nincs hetekig szervizbe?
---
A másik az, hogy a gyártónak jobban megéri fizetni a szervizet, alkatrészt, mint hogy akkor adjon egy másikat a termékből?

Most van másodjára a notebookom garanciával szervizben, nem túlzok, hogy többet volt a szervizben mint nálam!

Egyszer az alaplap halt meg cserélték, utána 2 hét után behalt a kijelző!

Mikor érdeklődtem hogy ez így nincs ínyemre, azt mondta a szervizes, hogy a gyártó egy javítás után nem fog nekem másikat adni, szóval ismét szerviz!
Azt mondta, hogy 3 javítás után lehet kérvényezni a cserét

Akkor ez azt jelenti, hogy ha most as 2. szerviz után megint bedöglik, akkor már kérhetek másikat, vagy akkor MÉG EGYSZER szerviz, és ha AKKOR hal meg akkor "adnak" másikat?

És közel sem biztos, hogy elfogadja a gyártó a cserére való kérelmemet igaz?
Nekik nem gond, hogy heteket van szervizben a notebookom igaz?
Csak nekem cumi ugye?

(#12897) Superhun válasza A Dévlá (#12896) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nincs jogszabály a javítások maximális számára vonatkozóan. A bevett gyakorlatokról nem tudok nyilatkozni, mert nem vagyok jártas a szervizelésben. Fogyasztói panasz esetén bírósági hatókör eldönteni, hogy hányadik javítás esetén kérhet a fogyasztó cserét/pénzvisszafizetést. Jah, és ezt csak az első évben, utána besz*ptad a cumit, mert a kötelező 1 év jótálláson túl (ami meghosszabbodott a javítások idejével) a gyártó garanciaszabályzata az irányadó. Ha ott le van írva, hogy márpedig csere nincs, akkor csere nincs.
A másik kérdésedre a válasz pedig egyértelmű... persze, hogy megéri a gyártónak javíttatni. Az alkatrészeket potom pénzért gyártja le. Ne az alkatrészek végfelhasználói árait nézd, mert azokon nem 1 számjegyes haszon van... A szervizesek munkabérét meg ígyis-úgyis ki kell fizetni.

(#12898) A Dévlá válasza Superhun (#12897) üzenetére


A Dévlá
újonc

Aha! Akkor a szervizes nem tudja a jogszabályt, vagy csak úgy mondott egy számot! Mert nekem azt mondta 3 javítás után... Lehet tapasztalatból mondja, hogy hány után hajlandó valamit a gyártó lépni...

Csak elkeserítő, hogy az ember kifizet egy rakat pénzt és szervizbe hordozgassa!
Lehet olcsóbb noti jobb lett volna!

(#12899) nimfas


nimfas
addikt

Gyors kérdés :
Ha én bemegyek a boltba (Euronics) személyes, de nekik nincs ilyen tv-jük raktáron. Ők rendelik meg a saját raktárukból, attól én még nem láttam a készüléket, csak akkor ha ott lesz és megyek érte. Ilyen esetben vonatkozik rá az elállási jog 14 nap, vagy nem.
Értitek a problémát? Ha megrendelem a tv-t neten akkor postaktg van, a kérdés az ha a bolti átvételét lehet kérni akkor mi van?

(#12900) asdf_ válasza nimfas (#12899) üzenetére


asdf_
veterán

Akkor minosul tavollevosnek a dolog, ha a szerzodeskotes soran KIZAROLAG tavkozlesi eszkoz (telefon/fax/net) lett igenybeveve. Ha te ott a boltban megrendelsz valamit, az ertelemszeruen nem ez. Ha webshopon keresztul megrendeled, de nem kersz kiszallitast es szemelyesen veszed at, akkor meg igen.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.