Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12251) fricz19 válasza Telda (#12250) üzenetére


fricz19
őstag

14 nap van.
Ha írtál emailt, hogy elállsz az már elég (kivéve ha becsődölt a cég).
Ez melyik webshop?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#12252) Telda válasza fricz19 (#12251) üzenetére


Telda
addikt

Nem azt írtam hogy elállok, hanem hogy nem jót küldtek és mivel nem tudtam velük sehogy felvenni a kapcsolatot, megvettem máshonnan, ezt pedig szeretném visszaküldeni és visszakapni az árát.
Tehát ha úgy nézzük elállásnak is lehet tekinteni. De igazából ők hibáztak.
Az oldalon 8 napot írnak.

"A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:"

bike-store.hu/

(#12253) Superhun válasza Telda (#12252) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Már 14 napra növelték az elállási jogot. [link]

(#12254) Telda válasza Superhun (#12253) üzenetére


Telda
addikt

Köszönöm, azért jó ezt is tudni :).

(#12255) 313313 válasza Telda (#12254) üzenetére


313313
addikt

Viszont már 14 nap van (nem munkanap), tehát a hétvége és ünnep is bele tartozik...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12256) Telda


Telda
addikt

Ezt írtam nekik levélben.
Nem tudom ez mennyire minősül elállásnak :).
Utólag elolvasva, nem valami jól megfogalmazott...

Üdvözlöm!

Ahogy ma telefonon beszéltünk, szeretném vissza küldeni a villát és vissza kapni az árát.
Mivel nem tudtam gyakorlatilag a mai napig sem felvenni a kapcsolatot Önökkel, mert telefonon semmi érdemlegeset nem tudtunk beszélni, ezért megvettem máshonnan, mivel sürgős a hétvégi túrához.
Kérem tájékoztassanak, hogy a továbbiakban miként kell eljárnom. Hova kell visszajuttatnom a villát stb.?
A villa természetesen hibátlan állapotban van, csak kibontva lett.
Köszönöm megértésüket!

Tisztelettel:
Gonda Tibor

(#12257) Attix82


Attix82
őstag

Kicsit a másik oldalról.

Adott egy tablet (Myaudio)
Első garis dolog, a töltő és a jobb oldala megnyekkent, gondolom ráültek . Ok szervizbe küldtem, megjavították. (Töltő része fasza lett)

De a kijelző nagyon érzékeny lett, beragadt a jobb érintője gyakran....ok szervibe ismét.

Visszajött bejegyezve korrektül a jótállásjegybe, javítva. Ügyfél örül elviszi.

Rá 1 nappal jön, hogy 10 esetből 1szer bebe ragad még mindig. Ok szerviz de mostmár kéményebben odafigyelek, hogy normálisan teszteljék és javítsák meg.

Eltelt 2 hét és még hozzá se szagoltak, pedig már az 4. híváson vagyok túl a szervizzel....

Infóim a hívásoknál.
1. Soron kívül megnézik.
2. Rendben megvizsgálják.
3. A kolléga nyaral.
4. 1-2 nap és megvizsgálják.

Én csak annyit veszek észre, hogy a szervizekre nem nagyon fektetnek pénzt, akár több melósra , hogy gyrorsan gördülékenyen menjenek a javítások....és ez elég gáz, mert az eladón csattan az ostor.

Van mondjuk 10 eladó és 1 szervizes.

(#12258) asdf_ válasza Attix82 (#12257) üzenetére


asdf_
veterán

Jo, azert a myaudio az csunyan a legalja mindennek. Ha valaki hazhoz megy a pofonert... :)

(#12259) Attix82 válasza asdf_ (#12258) üzenetére


Attix82
őstag

A wayteq-en lepődtem meg, okostelefon wifije megdöglött...kompletten cseréltek a belsejét 1 hét alatt. Le voltam döbbenve. De ez a Myaudio kegyetlen :)

És ugye hiába igyekszem, egyszerűen nem tudok hatni rájuk egyenlőre.

(#12260) asdf_ válasza Attix82 (#12259) üzenetére


asdf_
veterán

Na az is mazli volt, nekem wayteq tablet, futar elvitte csutortokon, jovo kedden jott a status update mail, hogy koszonettel megkaptak. Utana meg molyoltak rajta, aztan kovetkezo het legvegen feladtak. Szoval a wayteq nekem eddig kettobol ketszer siman ket het volt (es meg lehet, hogy 1-2 nappal tul is csusztunk).

[ Szerkesztve ]

(#12261) 313313


313313
addikt

Garanciális csere esetében, ami a +1 évben történt, tehát a 22. hónapban, nem indul újra a garancia, hiába kapok új készüléket?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12262) Attix82 válasza 313313 (#12261) üzenetére


Attix82
őstag

1 év jótállás a kötelező. Ha továbbiakba nem jótállás van (1+ korlátozott) , akkor feltételek lehetnek. Ami azt is tartalmazhatja, hogy cserénél se indul újra a gari.

Garancia papíron mi áll?

[ Szerkesztve ]

(#12263) Gyuri27 válasza 313313 (#12261) üzenetére


Gyuri27
félisten

Másik készülék másik gari. Azaz kapsz egy origit arra min 1 év a gari.
Mondjuk azt meg nem kell elfogadni, ha te eredendően 2-3-5 év garival vásároltad az eredeti cuccot
.

Amd - Radeon - Ryzen

(#12264) 313313 válasza Attix82 (#12262) üzenetére


313313
addikt

T-komos garancia jegy, meglévő telefont nem tudta a gyártó javítani, választhattam másikat, de garancia nem indult újra, hanem a maradék 2 hónap korlátozott garancia van csak.
Új készüléket kaptam, nem tipus azonost, teljesen mást...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12265) Attix82 válasza 313313 (#12264) üzenetére


Attix82
őstag

Ha ez a feltételekbe benne van amit még anno aláírtál, akkor ez van.

(#12266) 313313 válasza Attix82 (#12265) üzenetére


313313
addikt

Nem tartalmaz érdemi infót a jótállási jegy erről, telefon használati utasítására hivatkozik.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#12267) Runciter


Runciter
csendes tag

Hogy ha holnap lesz pont 7. hete, hogy az ipon megkapta a Sapphire HD7850-esemet, amit a típusra jellemző blackscreen hiba miatt küldtem vissza nekik, akkor okkal vagyok már baromi feszült, ugye?

3 hét után csak óvatosan érdeklődtem, akkor még nem is gondoltam úgy, hogy már kész kéne lennie, csak kíváncsi voltam, azt írták, jövő hétre várják a gyártótól az újat.
Jövő héten nem jött. 2 hétre rá megint írtam nekik, ugyanott tartott a project.
Na ez is 2 hete volt már.

Mennyi ideig szokott tartani az ilyesmi? P*cs leszek, ha holnap egy kevésbé udvarias levelet írok nekik?

(#12268) Biznisz Elek válasza Runciter (#12267) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Inkább egy udvarias levet írj, hogy 5 napjuk van vagy javítva vissza adni a kártyát vagy cseréljék egy általad választott ugyan olyan értékűre. Ha ezek se lehetségesek akkor az eredeti vételárat kérd vissza. Ha próbálják húzni még az időt akkor fogy. véd. első körben.

Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12270) Tybike81


Tybike81
őstag

Sziasztok!
Tanácsot és segítséget szeretnék kérni tőletek. Nagyjából vázolom a történetem.
Vásároltam 2014.06.30-án egy webshoptól egy Xperia Z1-es por és vízállónak hirdetett készüléket 2 év gyártói garanciával. 3 hét használat után észrevettem több illesztési problémát, hibát a készüléknél. A készülék vízállónak van mindenhol hirdetve így a fent nevezett hibák amik bosszantottak, elkezdtem a telefon garanciális ügyintézését. Megpróbáltam a megbízott szervizzel felvenni a kapcsolatot, ők nem reagáltak. Több fórum olvasás után kiderült nagy rossz híre van a Sony megbízott szervizének. Írtam a Sonynak is ez ügyben de ők csak azt hajtogatták hogy küldjem el, ők nem tudnak segíteni az ügyemben. Írtam és beszéltem a webshoppal is a garanciás ügyintézés miatt, ők hajlandóak lettek volna intézni, de lebeszéltek hogy gyorsabb ha én intézem, olyan mintha leráztak volna. 2014.07.28.-án felküldtem a készüléket végül a szervizbe. Megjavították, komplett házat, hátlapot mikrofont, stb. cseréltek. 2014.08.06-án vissza jött a javított készülék/itt már voltak bonyodalmak mire vissza jutott hozzám/. Minden szép és jó volt, míg a mai napon kiderült iszonyat rossz minőségben rögzít hangot videózás közben. Ez a javítás előtt nem volt jellemző a készülékre, mivel volt felvett videóm így össze tudtam hasonlítani. Na már most ezek után mi tévő legyek? Hová forduljak, és mik a lehetőségeim? A szerviznek hiába írok, nem válaszolnak és félek is hogy ,már másodjára kell megbontani egy vízálló burkolatot, és mi van ha most az össze rakásnál lesz probléma. Írjak a Sonynak vagy webshopnak?
Segítsetek ha tudtuk valami jó ötletet.
Köszi

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

(#12271) gtamate2


gtamate2
veterán

Sziasztok,
Az lenne a kérdésem hogy vettem a Mediamarktban annak idején egy egeret. Sajnos vacakol a görgője, meg néha nem érzékel. Szóval a doboza nincs meg, viszont a jótállás megvan még. Így visszakérhetem a pénzem vagy örüljek ha kicserélik?

Köszönöm előre is a segítséget.

*Sn0w

(#12272) asdf_ válasza gtamate2 (#12271) üzenetére


asdf_
veterán

Ha tudnak javitani, vagy cserélni, nem kérhetsz vissza pénzt. A doboz meg nem kell semmihez.

(#12273) _balázs_


_balázs_
csendes tag

Üdv!Nem tudom volt e már valakinek tapasztalata, hogy a "nem rendeltetés szerű használat" kitételt, hogy alkalmazzák a boltok, konkrétan egy benyomódott usb portól lenne szó, nem vagyok s*ggfej egyértelmű, hogy erőszakolták a dolgot azért nem tölt a telefon(fordítva nyomogatták bele az usb töltőt... :W ), ilyenkor ha még van garancia mi a teendő, a szakszervizbe kell nekünk eljuttatni vagy a bolt végzi a dolgot?

[ Szerkesztve ]

(#12274) Attix82 válasza _balázs_ (#12273) üzenetére


Attix82
őstag

Jótállás keretén belül Bolt / szerviz , azon kívül feltételekhez szabható ,hogy csak szerviz.

(#12275) ben11


ben11
őstag

Sziasztok!

Van egy tabletem, amit most szeretnék eladni.
2 év garancia van rá, amiből több, mint egy év hátra van.
A gondom, hogy a számlát nem találom, a garancia jegyben pedig csak egy matrica van a készülék adataival, de a vásárlás dátuma stb. mezők üresek.
Ilyenkor érvényes a garancia? Vagy mit lehet tenni?

Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#12276) anderledani


anderledani
őstag

Volt egy VTX3D Radeon HD6770-em. Egyszer, a vásárlás után 1 hónappal kicserélték teljesen mert rossz volt.
Most, nem sokkal a garancia lejárt előtt ismét tönkrement, először a PCX-hez vittem ahonnan 3 hét után visszajött, azt mondták nem észlelték a hibát. Ekkor elvittük a hivatalos szerződéses szervizbe a CHS-be. Onnan elküldték a gyártónak, most írtam nekik e-mailt, hogy hogy állnak. Azt írták a héten ki lesz cserélve a termék, általuk.
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor van-e lehetőségem a teljes vételárat vagy legalább a most hasonló teljesítményű termék árát visszakövetelni?
Előre is köszi a választ. :)

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#12277) Biznisz Elek válasza anderledani (#12276) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

A chstol nem max a pcxtol. De mivel nem oda adtad be igy korulmenyes lesz. Udv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12278) Biznisz Elek válasza ben11 (#12275) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

A boltbol ahol vetted kerj egy szamla masolatot. Ha ez nem megy akkor a gyartoi gari el amit a gyartotol tudsz lekerni es ez nem feltetlenul a te vasarlasodtol szamit. Udv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12279) anderledani válasza Biznisz Elek (#12277) üzenetére


anderledani
őstag

A CHS azt írta hogy a törvény csak 1 évre vonatkozik akkor is ha 2 év a garancia amit vállaltak. Ez szerintem nem igaz.
Szerinted?

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#12280) Josi válasza anderledani (#12279) üzenetére


Josi
aktív tag

1 év a törvényi kötelező, ami az felett van az a gyártó vagy forgalmazó külön vállalása a saját feltételei szerint.
Ha a kártyád 1 évnél idősebb, akkor kb. örülj, hogy kicserélik egy újra. Pénzvisszaadás esélytelen.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12281) asdf_ válasza Josi (#12280) üzenetére


asdf_
veterán

De meg ha egy even belul is lenne, ha cserelik, akkor mire fel kerne penzt vissza? (jo, volt elotte 3 het toketlenkedes, ezt alairom).

(#12282) Biznisz Elek válasza anderledani (#12279) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

A lényeg a történetben, hogy te nem a CHS-től vetted. A chs szervizt max javításra vagy cserére kötelezheted, a többit a PCXnél kell rendezni.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#12283) smallmer


smallmer
őstag

sziasztok,
vásároltam 1 hete egy steelseries egeret skóciában a pcworld
oldalon, de tegnap óta nem működik. Ezt tudom valahogyan magyarországon gariztatni?

(#12284) Attix82 válasza smallmer (#12283) üzenetére


Attix82
őstag

Nem hinném.

(#12285) Stonerice


Stonerice
őstag

Üdv, mindenkinek!

Érdeklődöm van-e valakinek tudomása olyan esetről, ha egy vga-t gariztatni kellett az iPonnnál, és nem volt meg a gyári doboza, akkor az iPon gond nélkül gariztatta, vagy elkezdtek kötözködni, hogy doboz nélkül nem.. :((

Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480

(#12286) D@ve89 válasza Stonerice (#12285) üzenetére


D@ve89
tag

Pont most volt erről szó az Iponos topicban, nem kell az eredeti csomagolás (jogszabály szerint sem).

(#12287) gtamate2 válasza asdf_ (#12272) üzenetére


gtamate2
veterán

Köszönöm :R

*Sn0w

(#12288) Stonerice válasza D@ve89 (#12286) üzenetére


Stonerice
őstag

Kössz! :R

Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480

(#12289) Oppenheimer


Oppenheimer
veterán

Interneten rendeltem a mall.hu-nal egy nexus 5-ot. Szemelyesen vettem a raktarukban. Elni szeretnek a 14 napos elallas jogaval. Nincs meg az a vizjeles muanyag folia ami a telefon elolapjan volt. Ettol meg visszaveszik? Az emailben ezt irtam nekik:

""Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza."

Ez a feltétel természetesen teljesül, csak az előlapra helyezett vízjeles műanyag fólia nincs meg, de mivel ez nem tartozék, ezért gondolom nem probléma."

Esetleg ertekcsokkenessel veszik vissza? Amugy szemelyesen megyek majd az uzletukbe.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#12290) Attix82 válasza Oppenheimer (#12289) üzenetére


Attix82
őstag

Magyarán hiányos. Minden tartozékra szükség van az elálláshoz, és csak kipróbálni szabad használni nem.

(#12291) Oppenheimer válasza Attix82 (#12290) üzenetére


Oppenheimer
veterán

De ez egy nejlonzacsko szintu, hasznalhatatlan muanyag folia, szerintem ettol meg vissza kell venniuk.

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#12292) Attix82 válasza Oppenheimer (#12291) üzenetére


Attix82
őstag

Hiányos nem lehet. A következő vevőnél meg kell lennie mindennek.

(#12293) Oppenheimer válasza Attix82 (#12292) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Akkor rendelnek az LG-tol egy foliat azt rateszik. Vagy megoldjak maskepp. Nehogy mar egy ilyen hulye csomagolasi darab miatt ne vegyek vissza.

Egyik baratomnak a media markt ugy vett vissza sd kartyat, hogy kette volt vagva a csomagolas.

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#12294) Attix82 válasza Oppenheimer (#12293) üzenetére


Attix82
őstag

De miért nem Te pótolod? És úgy adod vissza...semmit nem szólhatnának.

MM-nél jogszabályosan nem is kell visszavennie (nem neten rendelte és úgy ment be) :) Az, hogy visszavette az már megint más kérdés.

[ Szerkesztve ]

(#12295) Oppenheimer válasza Attix82 (#12294) üzenetére


Oppenheimer
veterán

De neten rendelte. ;)

Mall.hu-n ez all kiemelve kek szinnel:

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni.

Lehetoseg szerint ott is vastag betus. Teljes csomagolast visszakapjak, csak azt a foliat nem. Szoval biztos, hogy nincs igazad.

Az hogy te, mint elado nem venned vissza, csak teged minosit. A csomagolas egy apro resze nem a termek.

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#12296) Attix82 válasza Oppenheimer (#12295) üzenetére


Attix82
őstag

Ezt válaszolták neked:

""Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza."

Kikérted a véleményem , én leírtam. Pótold és nincs vita ezekbe a kis dolgokba.

(#12297) Oppenheimer válasza Attix82 (#12296) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Ez a honlapjukon all. Csomagolas nem egyenlo tartozek. Csomagolasra vonatkozoan az elobb irtam.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#12298) asdf_


asdf_
veterán

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

(#12299) Attix82 válasza Oppenheimer (#12297) üzenetére


Attix82
őstag

Ha tudod pótolni miért nem teszed meg? Nem értelek.

[ Szerkesztve ]

(#12300) Oppenheimer válasza Attix82 (#12299) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Nem tudom potolni. Nincs ilyen folia boltokban. Nezz meg egy unboxing videot barmilyen telefonrol.

(#12298) asdf_: akkor visszaveszik ertekcsokkenessel legrosszabb esetben.

Amugy hogy megallapitsam milyen a kijelzo, azt a foliat le kell venni.

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.