Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13401) Attix82 válasza bara86 (#13400) üzenetére


Attix82
őstag

Hivatalosan nincs korlát, viszont 30 nap eltelte után már egy közeli időpontba egyezzetek meg a garis ügy zárását. (pl 1 hét)

(#13402) Superhun válasza bara86 (#13400) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

15 napra kell törekednie a kiskernek, de ez gumiszabály, a gyakorlatban bármeddig elhúzódhat. Az esetek 90%-ában azért húzódik a dolog, mert a nagyker nem küldi a kiskernek a javíott/kicserélt terméket. A kisker pedig nem tud önköltségből újat adni neked.

(#13403) szeky81


szeky81
tag

Helló!

Rendeltem az Extreme Digitálról (online) egy kávéfőzőt. Jött a futár és külsőleg mindent rendben találtam. Miután bevittem, kicsomagoltam és elkezdtem törölgetni látom, hogy a 220-as kábel félig el van vágva.
2 napja rendeltem, ma jött meg és ez a nap a garancia kezdete is. Jeleztem online képpel bizonyítva a hibát és kértem egy azonos termékcserét. Tehát van nyoma, jött válaszlevél, hogy feldolgozás folyamatban...
Szerintetek mennyi rá az esély, hogy kicserélik? Elvileg ki kellene, mert ugye "akadályozza a rendeltetésszerű használatot". De hallottam már mindent errőla cégről...
Köszönöm előre is a segítséget!

szódabikarbabónábó'

(#13404) somnia válasza szeky81 (#13403) üzenetére


somnia
őstag

Kicserélik 100%.

(#13405) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Minél többet olvastam annál jobban belegabalyodtam!

én akkor kivel vagyok jogviszonyba?
Ha el akarok állni a vásárlástól, és most már nem csere, nem több javítás, hanem a pénzemet kérem vissza, azt kinek kell írásba adnom?

Ahol vettem?
Vagy Az Asussal? Aki négy javítás után és több hónap szervizben töltött idő után sem hajlandó nekem cserét adni, csak kártérítéssel dobálózik, amit utána elfelejtenek...
Vagy a szervizzel a FixDirecttel, aki hónapokig javítja, utána vissza kapom, és küldhetem vissza mert látszólag nem cseréltek ki semmit, holott van olyan alkatrész amit már kétszer cseréltek benne?

És azt is olvastam hogy a NFH nem kötelezhet senkit hogy vissza térítse a pénzem, csak a bíróság! Akkor nincs más módszer?

(#13406) Attix82 válasza CartmanPie (#13405) üzenetére


Attix82
őstag

1 évig a bolttal állsz szerződésbe. Utána már nem lehet rajta követelni semmit.

Ha 1 éven belül vagy még, akkor én az üzlettel venném fel a kapcsolatot, hogy XY laptop már 4x van javításra leadva a szerviznek. Megadni azok elérhetőségét és munkalapszámot, hogy tegyenek már valamit.

[ Szerkesztve ]

(#13407) CartmanPie válasza Attix82 (#13406) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Jó megpróbálom, megint... Ők már egyszer elküldtek, hogy a szervizzel beszéljek. A szerviz meg azt mondja az Asus dönt a cseréről, vagy bármiről...
Az Asus meg lekoptatott már egyszer, hogy 3 javítás szerintük még nem elegendő cseréhez...

Szeretnék már valami hatósághoz fordulni akik megmondják frankón kinek az ajtaját kell verni...

(#13408) optikus válasza CartmanPie (#13407) üzenetére


optikus
senior tag

te a bolttol vetted nem a szerviztol nem az asustol. a boltnal kell jelezni a szandekod veluk qllsz jogviszonyban meg akkor is ha a szervizbe magad viszed.

Buy books not gear.

(#13409) SUPREME7


SUPREME7
őstag

Valaki ki tudja próbálni, hogy ügyfélkapun keresztül tud-e panaszt benyújtani az NFH-nak? Tulajdonképpen már belépés után "ismeretlen hiba"-t dob. Nálam a hiba?

(#13410) 313313 válasza SUPREME7 (#13409) üzenetére


313313
addikt

Amin próbálsz belépni, benne van .gov, mert ha nincs megtaláltad a kamu honlapot...
Mikor regeltél ügyfélkapura? 2 évig érvényes a reg, ha nem hosszabítasz.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13411) SUPREME7 válasza 313313 (#13410) üzenetére


SUPREME7
őstag

[http://afssrv.nfh.hu/nfh/nfh.main.page]

Innen átirányít, ott sikeresen bejelentkezek, visszadob és ismeretlen hiba.

Ügyfélkapura pár hónapja, azzal nincs gond, ott sikeresen bejelentkezik.

[ Szerkesztve ]

(#13412) CartmanPie válasza optikus (#13408) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Köszönöm a választ!

Utána olvastam az Asusos szervizeléseknek, és sokan írták, hogy régen az Asus Csehországba vitte javítani a készülékeket. És akiknek ott javították azoknak elsőre megjavult, és még meg is köszönték, ha részletesen leírtad a hibát!
Itt a szerviz meg úgy adta nekem vissza a lapim, hogy másnap vihettem vissza megint, mert én szerintem nem csináltak rajta semmit!
Persze a javítási lapon már rajta van 2 alaplap csere, és megint másodszorra akarták a kijelzőt cserélni(most nem tudom mi van vele, de most már elállok a vásárlástól!).

Szóval szerintem nem is az Asus a hibás, hanem a szerviz ügyeskedik valamit, hogy egymás után cserélik ki többször az alkatrészeket, és még mindig rossz!

Gondoltam rá, hogy talán a jó alkatrészeket azoknak adják akik fizetnek a javításért, és aki garanciás, abba bele dobnak valami használt feljavított alaplapot...

Persze ez gondolom már rágalmazás...

(#13413) Superhun válasza SUPREME7 (#13411) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nálam is ismeretlen hibát dob.

Az Ügyfélkapu regisztráció pedig nem csak 2 évig érvényes. A 2 év csak a jelszóra vonatkozik, amit legkésőbb 2 évente cserélni kell.

(#13414) SUPREME7 válasza Superhun (#13413) üzenetére


SUPREME7
őstag

Köszi. Akkor majd rájuk csörgök.

(#13415) Asbee


Asbee
veterán

Sziasztok! 14 napos elállásnál, a termék átvételétől számít az első nap? Illetve mivel postán küldöm vissza, jól olvastam hogy ha a 14. napon adom fel és ezt igazolni tudom akkor az még rendben van, hiába ér hozzájuk később? Előző hó 30-án vettem ár a terméket, szóval van még időm bőven feladni hét elején. Köszi.

(#13416) bullseye válasza Asbee (#13415) üzenetére


bullseye
addikt

Tudtommal az elállást jelezni kell 14 napon belül, de visszaküldeni utána is lehet. Persze a cég meg nem köteles fizetni, amíg nem kapta vissza... mert ugye vannak trükkös-okos emberek is, akik miatt ezt ki kell kötni.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#13417) Asbee válasza bullseye (#13416) üzenetére


Asbee
veterán

Nincs amúgy semmi gond, volt már elállásom velük, minden rendben náluk, 14 napon legkésőbb számlán volt a pénz. Csak érdekelt a dolog. Holnap jelzem nekik, kedden viszi futár, szerdán náluk.

[ Szerkesztve ]

(#13418) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Hát ezt nem hiszem el! Pofám leszakad!

Mocskos FixDirect!

Na most mit tegyek? Segítsetek!

Bementem a boltba, vittem az összes szerelési papírt, látta a vevőszolgis, azt mondta ez egyértelmű, hogy csere, csodálkozott is hogy ennyi javítási papírral mentem be!
És mondom, hogy elállok a vásárlástól.
De azt mondták ennek semmi akadálya, de én személyesen vittem be a szervizbe(amit a másik kollégája javasolt 1 hónapja) és így nem tudják leverni rajtuk, kérjem vissza a készüléket!

Betelefonálok a szervizbe, megadom a számot, elmondom hány javítás, igen átkapcsolnak technikushoz, a technikusnak is elmondom, de nincs bent a szerelő, megad egy számot, hívjam fel őket 10-15 perc múlva(gyanakodtam hogy nem veszik majd fel,) de felvette a szerelő. Megadom a számot, elmondom, hogy négy javítás, ott van egy hónapja, megint elállok a vásárlástól, de a készülék kell nekem ehhez.

Mire a szervizes megnézi, és azt mondja, Ők nem találtak hibát... tesztelgették! De bekapcsolja most is! Ő nem lát hibát...

Nem találtak?

Kérdem akkor a átvevős srác miért vette be? Miért vitte hátra megmutatni a szerelőnek?
Azt mondja az nem szerelő Ő nem ért hozzá, Ő csak adminisztrátor. Mondjam meg a nevét ki volt az! Persze a négy javítási papíron egyiken se szerepel átvevő neve(nem érdekes csöppet? )
Akkor kérdem, ha nem találtak hibát, miért van maguknál egy hónapja a gépem? És meddig lett volna még ott ha most nem telefonálok?
Mire bedobtam a fogyasztó védelem nevét, azt mondták, hogy Most írnak az Asusnak(Amit én több levéllel is megtettem) és a javítási lapon is rajta van, hogy cserét kérek, hogy cserét javasolnak...

Fú, de mérges lettem!

Most mit csináljak? Mert ez amit leművelnek velem(és gondolom nem csak velem) ez bicskanyitogató!

(#13419) Géjza


Géjza
őstag

Sziasztok,

Használt T-mobile-os garis samsung telót meg szabad venni csak garijeggyel? Probléma esetén nem kell a számla is?

Köszi.

(#13420) asdf_ válasza Géjza (#13419) üzenetére


asdf_
veterán

De, kell a szamla, mert ha oda kerul a sor, hogy levasarlas/beszamitas/elallunk a szerzodestol, akkor a vasarlas osszege csak azon lesz rajta. Nem mellesleg egy ev a kotelezo jotallas, a masodik evet a szolgaltato onkent vallalja, ennek igenybevetelehez -leven tulvagyunk mar a jogszabaly altal eloirt idon- feltetelul szabhatja a szamla bemutatasat. Szinten nem lenyegtelen szempont, hogy latod, hogy elofizeteses csomagban vettek-e vagy prepaidben, elso esetben amennyiben az elado nem fizeti a reszletet/szamlajat, a telefont letiltjak a francba a halozatrol, te meg majd ott allsz ket szek kozott -ilyenek elkerulese vegett erdemes kettanus adasveteli szerzodest irni, benne kitetelt megfogalmazni ilyen esetre, hogy ekkor az elado milyen modon kompenzal, ha ez megtortenne-. Szoval en szamla nelkul nem mennek bele ilyenbe, egy fenymasolat a minimum.

(#13421) optikus válasza CartmanPie (#13418) üzenetére


optikus
senior tag

magyarul soha nem csinaltak semmit csak vartak megunod e. gondolom a nepek jo resze igy jar. elslattyogsz a szervizbe es kikered. ha nem adjak panaszkonyv.

Buy books not gear.

(#13422) Attix82 válasza optikus (#13421) üzenetére


Attix82
őstag

Ez a panaszkönyves dolog semmire se jó, felesleges ezzel hergelni az üzletet. Ha normálisan áll hozzá az ügyfél a bolthoz / szervizhez , akkor ők is úgy fognak.

Nagyon jó példa a közlekedésbe ha valami szabálysértés történik (pl indexelés nélkül bemegy eléd), rádudálsz, akkor a csóka rád lesz dühös és még fékez is előtted. Sajnos 95%ba ez a magyar mentalitás.

Higgadt, normális hangnembe többet tud elérni az ember.

Sok olyan eset van nálam is, hogy vasárnap hív, hogy tönkrement a termék. Mondom nyugodtan hozza be és intézem az ügyét, de neki sürgős....elteik 1 hét és még mindig nem hozta be.

[ Szerkesztve ]

(#13423) CartmanPie válasza optikus (#13421) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

De nekik ebből mi a hasznuk? Az hogy egy hónapot van ott azzal Az Asustól mondjuk 10 ezer forintot kapnak, ha meg egy hetet, akkor 2 ezret? Vagy nem értem miért csinálják ezt!

(#13424) 313313 válasza CartmanPie (#13423) üzenetére


313313
addikt

Ha bent van 1 hónapot és nem találnak hibát, 1 hónappal kevesebb a garancia.
Azzal az idővel nem növekszik a garancia, amit szervizben tölt, de javítani nem javítottak rajta semmit...
Másrészről meg papíron kicserélik a fél gépet, valójában meg megy piacra az új alkatrész a fizetős megrendelőnek, kis mellékes...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13425) CartmanPie válasza 313313 (#13424) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Ahogy gondoltam! a 9000 ezer forintos órabér...
Várok két napot, ha nem kapok értesítést, egyből fogyasztó védelem!

(#13426) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

.

[ Szerkesztve ]

(#13427) CartmanPie válasza CartmanPie (#13425) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

9 ezer. :D

(#13428) Attix82 válasza CartmanPie (#13425) üzenetére


Attix82
őstag

Fogyasztóvédelem se tud mit kezdeni, csak jelzi nekik a panaszodat. Én mindenképpen az üzleten keresztül hatnák a szervizre.

(#13429) CartmanPie válasza Attix82 (#13428) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Nem akarom őket bántani! De már mindent próbáltam!

(#13430) bullseye válasza 313313 (#13424) üzenetére


bullseye
addikt

Ez jogilag is rendben, hogy javítás nélkül nem nő az idő, vagy csak nem könyvelik le és kész?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#13431) optikus válasza CartmanPie (#13429) üzenetére


optikus
senior tag

szervizbe te adtad le. elmesz elkered. elviszed az uzletbe elallsz.

szerviz nem adja, igerget, jutalom, most tuti jo lesz kutyafaxa. ezzel nem fogkalkozol volt ra alkalmuk es idejuk eleg, elhozod.
ha nem adjak akkor panaszkonyvbe beir, mindent reszletez foleg a sok idot es hogy az elallasi jogodat csak az eszkozzel tudod gyakorolni, de ok ebben most akadalyoznak.

Buy books not gear.

(#13432) sussa


sussa
csendes tag

Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy Acer notit az aqua-ban.A kötelező dolgok után hagytam ketyegni a gépet egészen ma délutánig,amikor gondoltam pihentetem kicsit.Amikor felhajtottam a kijelzőt a bal szélén egy fekete folt és függőleges piros,zöld,kék,fehér csíkozódás,vízszintesen egy egy fehér csík mutatkozott.
Visszavittem a készüléket,a srác ránézett a következőt mondta: "ez a kristály megfolyt és ez csak külső behatás miatt keletkezhet,megnyomtad és megrepedt" Néztem nagyot,hirtelen nem is tudtam mit mondani.
Persze mondtam neki,hogy szinte nem is nyúltam hozzá,stb.

Mondta,hogy visszaküldi a gyártóhoz véleményezésre és,hogy legkésőbb kedden hív!
Mivel még soha nem történt hasonló eset velem ezért nem tudom,hogy ilyenkor mit tehetek mert az egyből lejött,hogy a felelősséget egyből rám tolták.

Esetleg,ha valaki volt már hasonló helyzetben vagy van tapasztalata vagy járatos ilyen ügyekben akkor arra kérném,hogy ossza meg velem.Esetleg opciókat,hogy lehetne ezt a helyzetet kezelni.

Köszönöm

-Mester mi lehet a boldogság titka? -Ne vitatkozz idiótákkal.-Én nem hiszem,hogy ez lenne a titok.-Igazad van-mondta a mester.

(#13433) jerry311 válasza sussa (#13432) üzenetére


jerry311
nagyúr

Legközelebb középen fogva nyisd.
Hogy egy kiváló APEH-os / NAV-os fordulattal éljek: nem életszerű, hogy egy kijelző eltörik külső behatás nélkül. Előfordulhat. Látott már ilyet a világ. Csak hát ugye 100k kijelzőből egynek van ilyen hibája, talán. Viszont a másik 99 999-ból 10 000-et eltörnek a vásárlók.
Na most bizonyítsd be, hogy valóban magától tört el.

(#13434) sussa válasza jerry311 (#13433) üzenetére


sussa
csendes tag

Ennél jobbat nem tudsz mondani? Mert ami biztos,hogy az ellenkezőjét sem lehet bizonyítani!

És nem akarom bizonygatni az igazamat.Főleg nem parttalan vitákba belemenni!

Nem mellékesen megjegyezném,hogy persze nincs külsérelmi nyom. Valaminek kellene lennie,repedés,karcolás...stb

[ Szerkesztve ]

-Mester mi lehet a boldogság titka? -Ne vitatkozz idiótákkal.-Én nem hiszem,hogy ez lenne a titok.-Igazad van-mondta a mester.

(#13435) Attix82 válasza sussa (#13434) üzenetére


Attix82
őstag

Jótállás keretén belül az üzletnek kell bizonyítani szakvéleménnyel mi is történhetett a kijelzővel. Ha a végeredményt nem fogadod el, akkor csináltatsz egy szakvéleményt (nem olcsó) Ha nem tudtok megegyezni, akkor bíróság lesz, és majd az eldönti.

Csak abba kell belegondolni, hogy az üzlet nem látta mit is csináltál a kijelzővel.

(#13436) sussa válasza Attix82 (#13435) üzenetére


sussa
csendes tag

Értem!
Én nem hibáztatom az üzletet,erről szó nincs!
Ebben a dologban csak az azonnali reakció nem volt méltányos,főleg úgy,hogy kb 1 nap múlva vittem vissza,és ne felejtsük el a neten rendelt műszaki dolgokra vonatkozó szabályozást.Ráadásul nem azért vittem vissza,hogy cseréljék vagy adják vissza a pénzt mert azért vásároltam a gépet,hanem mert szükségem van rá és nem az a perverzióm,hogy tönkreteszek frissen vásárolt dolgokat utána meg vitatkozhatok az igazamért. Maga a reakció volt az ami predesztinálja a következményeket,abban a tekintetben,hogy "véleményezésre küldik a gyártóhoz" és 3 nap múlva hívnak. Biztos vagyok benne,hogy nem küldik legfeljebb a szerződött szervízbe.Egyébként meg,ha én hibáztam volna vissza sem viszem nekik,hanem megoldom másként,persze ők nem tudhatják ezt a tényt. Elég elszomorító,hogy fel sem merül senkiben az ellenkező lehetőség,hogy nem a hülye vásárló a hibás,hanem más. Van még mit csiszolni itt-ott a hozzáálláson,hacsak nem azért, mert elég komoly pénzeket elkérnek ezekért a műszaki csodákért.

-Mester mi lehet a boldogság titka? -Ne vitatkozz idiótákkal.-Én nem hiszem,hogy ez lenne a titok.-Igazad van-mondta a mester.

(#13437) Attix82 válasza sussa (#13436) üzenetére


Attix82
őstag

Ez abból fakad, hogy jó pár vásárló tudja, hogy Ő tette tönkre, de letagadják. A legdurvább nálam az volt, hogy egy füles tönkrement, behozza gariba. Kibontom és a vezeték egy helyen a kutya megrágta....Ő ezt nem látta. Végülis már a dobozon keresztül ki lehetett szúrni a hibát. Ha nem mutatom meg neki és nem bontom ki, akkor simán rámveri, hogy nem nálam történt az.

Alaplap tönkrement, gariba behozza, hogy azonnali cserét kér (ez már alapból gyanus)....aztán a beszélgetések során kiderült, hogy egy erősítőt dugott rá, majd szikrázott az egész és onnantól se kép se hang.

Rengeteg ilyen dolog van.

Az független, hogy Te neked kell is és használnád, de közbe baleset történt. Ezért kell szakvélemény.

[ Szerkesztve ]

(#13438) jerry311 válasza sussa (#13436) üzenetére


jerry311
nagyúr

Persze, elállhatsz az üzlettől 14 napon belül, de a terméket olyan állapotban kell visszajuttatni, ahogy átvetted. Ha nem, akkor a bolt nem köteles visszatéríteni a teljes összeget. Márpedig ebben jelenleg egy törött kijelző van, miközben átvételkor ép volt.
Egyébként meg az lesz amit Attix82 írt. Készül egy vélemény, hogy mitől törhetett el és az eredménytől függően javítják ingyen vagy nem.
Ha szerinted ingyen javítaniuk kell akkor te is készíttethetsz szakértő véleményt. Aztán lehet menni fogyvédelemhez, békéltető testülethez, meg bíróságra.

Egyébként egy LCD törés nem feltétlenül jár külsérelmi nyommal. Simán engedhet annyit a váz és külső borítás, hogy az LCD előbb elpattan.

Egyébként meg,ha én hibáztam volna vissza sem viszem nekik,hanem megoldom másként,persze ők nem tudhatják ezt a tényt. Elég elszomorító,hogy fel sem merül senkiben az ellenkező lehetőség,hogy nem a hülye vásárló a hibás,hanem más.

Lehet, de lehet hogy nem. Ők nem abból minimális számú LCD panelből indulnak ki ami selejtes és eltörik, hanem hogy általában a vásárlók törik össze a gépeiket.

Van még mit csiszolni itt-ott a hozzáálláson,hacsak nem azért, mert elég komoly pénzeket elkérnek ezekért a műszaki csodákért.

Sehol a világon nem fognak egy törött kijelzőt (vagy bármilyen más terméket) mosolyogva kicserélni azonnal*. Lehet, hogy mosolyogva átveszik és beküldik a szervizbe, de a szerviz véleménye alapján úgyis közlik majd, hogy ez nem tűnik garanciális hibának.
* Leszámítva pár profi ipari terméket, ahol a garancia része, hogy ha törik, akkor is cserélik. De ott meg tudják, hogy gyakorlatilag lehetetlen megölni az eszközt.

(#13439) sussa válasza jerry311 (#13438) üzenetére


sussa
csendes tag

Közben azért érdeklődtem,és a Dell szervízben dolgozik kettő ismerősöm aki mondták,hogy nem feltétlenül kell külső hatás az lcd ilyen fajta sérüléséhez,főleg hogy egy szál repedés,törés,karcolás stb nem volt a kijelzőn! Azt is mondták,hogy sokat ne várjak tőlük mert ismerik a központi szervizeseik hozzáállását a dolgokhoz.
Nyílván való lesz a végkifejlete az ügynek,a hiba a vásárlóban van,mert hát ezek súlyos pénzek amiből egy szervíz él/ tisztelet a kivételnek/

"Egyébként egy LCD törés nem feltétlenül jár külsérelmi nyommal. Simán engedhet annyit a váz és külső borítás, hogy az LCD előbb elpattan."

Ezt azért egy picit furcsának tartom,ha ez így van akkor nyílvánló,hogy a szakvélemény csak azt fogja taglalni,hogy a kijelző sérült,de azt nem fogják mellékelni,hogy adódhatot gyári hibából..... bizonyára ennek meg vannak az okai, anyagi okai. Szóval nagyjából lehet igazam,de mégsem. Vicc.

Persze teljesen nyílvánvaló számomra,hogy a jogi lehetőségekkel tisztában vannak ezek a cégek,és még akkor is megteszik/most már gondolhatom én is ezt/ ha nekem van igazam,tudják,de nem ismerik el mert esetleg azt gondolják,hogy az ember úgysem fogja ezt a procedúrát végigcsinálni. 22-es csapdája. És,mivan ha mégis?
Mert azért ezek az összegek amikről itt beszélgetünk ahhoz elég magasak,hogy ne nyelje le a vásárló.

-Mester mi lehet a boldogság titka? -Ne vitatkozz idiótákkal.-Én nem hiszem,hogy ez lenne a titok.-Igazad van-mondta a mester.

(#13440) Griff55


Griff55
senior tag

Egy hónapja és 1 napja lett visszaküldve a kártyám a boltnak. Azóta megállapította a bolt hogy behalt vissza lett küldve a beszállítónak garanciális cserére... Elmondásuk szerint max 2 hét és kapom az újat (mondták ezt múlt hét kedden) Most érdeklődtem iránta és azt mondták ,hogy még nem küldte a vissza a beszállító a kártyát.
Szerintetek ez meddig fog még húzódni? Ha jüvő héten nem kapom meg akkor nem tudom mihez kezdjek :W :W :W Integrált vga sincs a gépemben szóval azóta teljesen használhatatlan a gépem.

PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256

(#13441) asdf_ válasza Griff55 (#13440) üzenetére


asdf_
veterán

5e a nagykernettója a legegyszerűbb vga zsugának, tehát kb. 3-ért tuti tudtál volna lőni egy régi használtat apróról és azt használni, míg megjön a javított. Én beáldoztam volna ennyit, mert többre megyek vele, mint az igazammal...

(#13442) Fatalityy


Fatalityy
tag

Sziasztok!

Érdeklődöm hogy vettem havertól egy garaciás vga-t ami most behalt v színüleg memória hibás lett.
Jeleztem a bolt felé is a problémát,hétfőn viszik futárral..
Az gond hogy a garancia levélen haver neve szerepel?Szerintem nem csak tudni szeretném...

Köszönöm a segítséget

(#13443) Superhun válasza Fatalityy (#13442) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nem lesz belőle gond.

(#13444) Fatalityy válasza Superhun (#13443) üzenetére


Fatalityy
tag

thx

(#13445) Ferrarer


Ferrarer
tag

Hellosztok!

Elromlott az LG telefonom, amit leadtam a T-mobile ügyfélszolgálaton és javíthatatlannak minősítették, kaptam egy készülékcserére jogosító igazolást, de a becsült árért csak kisebb tudású telefont kapnék, pedig majdnem 2 éves volt a készülékem. Visszakérhetem a becsült árat, hogy legalább használtan .olyan tudású készüléket vehessek, vagy kérhetem a becsült ár felülvizsgálatát?

Előre is köszönöm a választ!

(#13446) Ferrarer válasza Ferrarer (#13445) üzenetére


Ferrarer
tag

Még annyit kiegészítésként, hogy a telefont használtan vettem, az előző tulajdonosa 0 Ft-ért vásárolta a meglévő előfizetése mellé, így nem lehet tudni, mennyi volt a hivatalos ára, mivel a számlán 0 Ft szerepel. Ilyenkor mi lehet mérvadó az ár megállapításához?

Előre is köszönöm!

(#13447) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Sziasztok! Vettem 2 filléres telefont a tescoban, abban bízva, hogy a drágább társaikhoz hasonlóan kártyafüggetlenek, azonban csalódnom kellett, mert mindkettő kártyafüggő. Ma vettem őket, ha visszaviszem őket holnap visszakaphatom a kp.-t vagy csak utalványt adnak, esetleg elhajtanak?

(#13448) asdf_ válasza vwpolopg (#13447) üzenetére


asdf_
veterán

Ha szolgaltatos csomagbol valo volt -inkluzive tesco mobile- (volt melle sim kartya meg telefonszam), akkor termeszetesen elhajtanak, ha csak keszuleket vettel, akkor annak fuggetlennek kene lennie.

(#13449) vwpolopg válasza asdf_ (#13448) üzenetére


vwpolopg
őstag

Igen, tescomobile sajna. Akkor így jártam, bepróbálkozok hátha aztán ha nem megy, akkor megy apróra :)

(#13450) SUPREME7 válasza vwpolopg (#13449) üzenetére


SUPREME7
őstag

Le van írva a tesco mobile oldalán, hogy az egy sim kártyás telefonok tesco mobile lockosok, a dual simeseknek pedig az egyik slotja.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.