Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz peugeotmate #12649 üzenetére
Szerintem se hosszabbodik meg. És ha most veszed akkor ráadásul most szombaton munkanap van. Na meg olyan, hogy azonnali csere már egy ideje nincs. Annyi van, hogy ha 72 órán belüli a hiba akkor nem javíthat, azaz vagy csere vagy pénz vissza, de ezt nem azonnal helyben. Az nem elvárható, hogy egy eladó szerviztechnikus is legyen...
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
peugeotmate
őstag
válasz Biznisz Elek #12652 üzenetére
+Josi
Köszönöm a válaszokat! A cserét én is készpénzre értettem, nyilván nem várom el, hogy egy új készüléket kapjak helyette. Nem fogalmaztam egyértelműen előzőleg.
Használt cikk esetében minden olyan olyan hibára hivatkozhatok, amiről nem volt tudomásom, vagy nem volt papírozva? Értem ezalatt, hogy az eladó említette, hogy merül az akkumulátor és majd cserére, de ha például én kevésbé rosszabbra számítottam, akkor indokolt, hogy visszakérjem a termék árát? (Ha az akku hibája csak szóban hangzott el, de nincs rögzítve semmilyen papíron.)meg
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz peugeotmate #12653 üzenetére
Műszakinál nem vagyok benne biztos, de pl ruhánál ha fel van tüntetve, hogy hiányzik egy gomb vagy hogy foltos akkor ezek a hibák miatt nem viheted vissza. Ha annál amit vettél valahogy fel van tüntetve, hogy használt, kiállított, hibás akkor elméletileg nem tudsz ilyenre hivatkozni. De ha simán újnak adták el adták el akkor nem tudnak elhajtani semmivel. Az meg, hogy szoban szólt az ő részükről hiba mert erre nem tudnak hivatkozni, a te részedről meg mázli, de ha ezzel vissza élsz a téged is minősít.... csak mert szóltak róla...
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
peugeotmate
őstag
válasz Biznisz Elek #12654 üzenetére
Köszi a választ!
Josi
Gyári garancia nincsen már, az áruház vállal rá 1 év garanciát (ugyebár az kötelező is).[ Szerkesztve ]
meg
-
Josi
senior tag
válasz peugeotmate #12653 üzenetére
Ha nagyon jó árra van leárazva, akkor én nem reklamálnék, hanem utána garanciában javíttatnám.
De ez sok mindentől függ.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
miroon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #12651 üzenetére
Így már mindjárt más. Ahogy a jogszabályokkal jöttem,egyből visszaírtak,hogy visszakapom a teljes vételárat a szállítási díjjal együtt.
Köszönöm neked is a segítséget!
Hihetetlen,hogy ha nincs az embernek nagy szája, ott verik át ahol lehet
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Midnight Black
-
optikus
senior tag
válasz miroon #12657 üzenetére
hat ja nem kell bunkonak lenni, de sarkara kell allnia az embenek mert madarnak nezik sok helyen.
en epp most kuzdott meg az upc-vel es a rohadjanak el rautalo magatrtassal szerzodeskotest kotottunk fassagukkal. pedig ezert mar buntettek oket, de ugy latszik nem elegge...
Buy books not gear.
-
miroon
aktív tag
válasz optikus #12658 üzenetére
Szomorú...de sajnos igaz.
Egyéb:
A tabletem rövid időn belül harmadjára megy vissza garanciába. Lehet valamit végre csinálni? Kezdem unni,hogy első két alakalommal kb semmit sem csináltak vele. Hanyadik alkalommal kötelesek vissza adni a vételárat?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Midnight Black
-
optikus
senior tag
válasz miroon #12659 üzenetére
sehanyadik. barhanyszor javithatjak, kvazi barmeddig. amugy is a sorrend, javitas, csere, penzvissza.
erdemes ilyenkor mar kezdemenyezned valamit, mivel ez eleg jelents hatranyt okoz a haznalataban igy jogod van tovabblepni, de ezt neked kervenyezned kell, maguktol nem fogjak.Buy books not gear.
-
313313
addikt
válasz miroon #12661 üzenetére
Amennyiben már javításra adtad le, nem kérhetsz mást...
Elviszed, reménykedsz, hogy jó lesz, ha legközelebb adnád le, akkor kérhetsz gar csere/elállás, de indokolni kell, szerviz/gyártó meg majd dönt...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Indian74
senior tag
Sziasztok! Visszakaptam a K zoom telefonomat de megint kijönnek ugyan azok a szoftveres problémàk és sajnos öszeszerelési hibàt is talàltam rajta.
Milyen jogaim vannak hova vigyem kit keressek hogy panaszomat érvényesítsem.
A samsung központot felhívtam de ők össze vissza beszéltek hogy imail cimen nyujtsak be panaszt lefényképezve meg a többi papirokkal a telefon adataival és ha a központ elfogadja panaszomat akkor bevizsgàljàk kb 3-4 munkanap és akkor is javìtjàk vagy jobbik estebe kapok egy új készüléket.
Meddig kell vàrnom hogy egy korrekt mükődö jól összeszerelt telefont kapjak vissza????[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
313313
addikt
válasz Indian74 #12670 üzenetére
Ahogy a képen látszik, az vagy 2-3mm-rel arrébb van, mint kéne... abba te nem igen raksz fülest...
Reklamálhatsz, mást nem nagyon tudsz tenni, max reménykedni, hogy ajánlanak valami jót...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Indian74
senior tag
-
Viktoár
addikt
Látszik hogy a jack anya nincs a helyén.Amikor csatlakoztatod a fülest akkor nem bele dugod hanem mellé ezért nem szól.Reméljük hogy javítják a hibájukat,bár biztos nem fogják elismerni hogy ők így adták ki.
Ha nem sajnálod a készüléket.
Egy pici csavarhúzóval (órás csavarhúzó) megoróbálhatod a helyére pattintani oly módon hogy beleilleszted a végét a jack anyába és megpróbálod beigazítani a helyére.Üdv:Viktor
-
addikt
Sziasztok!
Ha jól tudom a tavaszi fogyasztóvédelmi rendelet megváltoztatása után ha cserekészüléket biztosítanak akkor újra indul a garancia arra a készülékre. Ez igaz? Mert nekem fél év garanciát mondtak,a két állítás meg eléggé elüt. Egy Nokiáról van szó.iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
313313
addikt
válasz Jeanne d'Arc #12674 üzenetére
Attól függ, hogy mikor vetted, és mennyi garanciád volt még a telefonon. Ha tavasz előtt, akkor rád még a régi rendelet vonatkozik. A 2. évben cserélt készülékre meg nem indul újra a garancia, csak folytatódik.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Josi
senior tag
válasz Jeanne d'Arc #12674 üzenetére
Picit kevered a fogalmakat.
A cserekészülék az a készülék, amit addig odaadnak használatra, amíg a tiedet javítják.
Ilyenkor a garancia a javítási idővel hosszabbodik, ha ez az 1. évben volt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
addikt
-
Josi
senior tag
válasz Jeanne d'Arc #12677 üzenetére
Akkor a #12675 a válasz.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
Picit kevered a fogalmakat.
A cserekészülék az a készülék, amit addig odaadnak használatra, amíg a tiedet javítják.Ilyenkor kapok en agyrohamot. Minden egyes alkalommal . Szerintem ugyanis:
- cserekszulek: javithatatlansag miatt kapott uj keszulek az eredeti helyett.
- KOLCSONkeszulek: amit a javitas idejere a rendelkezesedre bocsatanak -
addikt
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Több mint 6 hete van szervizbe a videokártyám. Egy hete kaptam lehetőséget másik kártyát választani. Elfogadtam, de azóta nem kapok választ. Mit tehetek ilyenkor?Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Bagira01
veterán
válasz Viktoár #12683 üzenetére
Beszéltem leegyeztettem, hogy kapok újabb kártyát. Erre nem rég kapok emailt, a régi kártya garanciális ügye befejeződött. Na most, ha bemegyek el visszakapom a régi kártyát javítva annak ellenére, hogy új cseretermék lett megbeszélve akkor mi van?
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Des1gnR
őstag
Sziasztok!
Vásároltam egy terméket, de csak otthon vettem észre, hogy nem azt vettem amire igazán szükségem volt. (más csatlakozó)
Van rá esély, hogy ha visszaviszem, akkor visszakapom a pénzem?v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
313313
addikt
válasz Des1gnR #12687 üzenetére
Attól függ hol vetted és hogyan? Ha személyesen, akkor a bolt jóindulatára van bízva... Nagyobb láncoknál azért szoktak foglalkozni vele, max levásárolhatod...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz Des1gnR #12690 üzenetére
Akkor 14 napon belül (ebbe az ünnepnapok, hétvégék is benne vannak) besétálsz és elállsz a vásárlástól, ők meg visszaadják a pénzt.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
tajati
aktív tag
Sziasztok!
Van lenovo laptopom még 1.5 év garival. A gép gyárilag csak hdd-vel van felszerelve. Azonban én raktam bele beépítő kerettel egy ssd-t a dvd író helyére. A kérdésem az lenne hogy ezzel a művelettel a gép elvesztette a garanciáját? Mivel elszeretném eladni de a leendő tulajt nem áll szándékomban át vágni hogy van még rajta gari.
Köszi üdv t.
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
1 hónapja adtam le a laptopomat szervizbe(garancia időn túl, mert 1 hónapig nem bírták elvinni a készüléket), mert a hdd meghibásodott. Múlt héten érdeklődtem, azt mondták, hogy nem kaptak alkatrészt(már ez vicc, hogy egy hdd-t nem tudnak keríteni hozzá) Ilyenkor mit tehetek?Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
asdf_
veterán
válasz Bagira01 #12698 üzenetére
Es egy ujabb rovatka a miert nem vagyok hajlando lenovo ideapadot arulni rovatba
Mivel azt irtad, hogy a toketlenkedesuk miatt mar ugy vittek el a keszuleket, hogy akkorra mar lejart a garija, igy azon kivul, hogy varsz, az egvilagon semmit nem tudsz tenni. A masodik evben vagy, a torveny egy ev kotelezo jotallast ir elo, a masodikat a lenovo vallalja onkent, tehat jogilag tul sokat nem tudsz veluk szkanderozni -legalabbis sokkal nehezebben, mintha meg az elso evben lennel-.
A lenovo magyar hq-ra en azert irnek egy panaszos levelet, hogy nezzenek mar ra, mi a fenet benazik ennyi ideig a telemax (merthogy gondolom roluk van szo). -
Zé777
tag
Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen járok a kérdésemmel, de megpróbálom.
Tudja valaki, hogy jogi személy esetében az elállás joga miként alakul most? Tehát ha nem természetes személyként, hanem például mint KFT vettem valamit egy webáruházból.
Azt tudom, hogy régen a jogi személyeket kizárták az elállás jogából (illetve nem voltak fogyasztónak tekinthetőek), de néhány éve már a jogi személy is lehet fogyasztó.
Valakinek van tapasztalata ezzel?Köszönöm!
Üdv:
Zoli
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest