Nekem is csak pozitív a véleményem.
Nem vagyok csókos, csak tettem érte. Ha már felső kategóriás cucc... és nem is olcsó, akkor tegyék amit kell (bármit is kell cserélni benne) és így is tettek! No problem. Ha az ember nem megy utána, nem tesz legalább annyit, hogy megfelelően jár el, kommunikál. Akkor elveszett (mai világban főleg!)
Ja és a szakszervizt (FixDirect) is hívogattam, külön azt kértem átkapcsoltatni, aki csinálta a laposom (szerviz technikus) és az is korrekt, szimpatikus és informatív volt. (ötleteim és javaslatom is szívesen fogadta és megerősítette) szerinted új lappal miért futott rajta a teszt egy egész hétvégén át? /most legalább tesztelték rendesen, 85c fok max. CPU temp. és nem kapcsolt le a gép. atomstabil volt legalább/
980 Ti Matrix Platinum VGA-m is felső kategóriás cucc volt, nagy baja nem volt és cserét kértem és elsőre cserélték is (Cseh Asus) és ott még az iPon (mint eladó) is korrektül járt el. Gyártótól azt is megtudtam, hogy Ramiris volt a VGA-m itthoni beszállítója, így azokkal is felvettem a kapcsolatot és azok is korrektek voltak. (válaszoltak és elmondták a kártya helyzetét, státuszát, stb..) ügye ilyen esetben, ha nem gyártó általi (szak)szervizbe van vissza küldve (akkor a bolt RMA része + beszállító is külön teszteli - beszállító akkor, ha a bolt nem tudja idézni a felhasználó által jelzett hibát)
OFF OFF
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►