Egy ideje kikapcsoltam a segítségeket, kivéve az ABS-t, mikor azzal próbálkoztam, akkor nagyon nem tudtam kanyarodni, nem tudom, hogy nekem vált automatizmussá a kontroller rezgése alapján vezetni, de a héten kikapcsoltam az ABS-t, aztán véletlenül úgy maradt a Trialon is, és azt vettem észre, hogy ezzel sokkal rövidebb féktávokat lehet venni, egyszerűen addig kell húzni a ravaszt, ahol a legjobban rezeg - igaz, ilyenkor nem kormányozható, ahhoz csökkenteni kell a fékerőt.
Egyébként ez valószínűleg hasonlóan viselkedik a valóságban is, legjobban gyorsulni nagyjából 10% gumicsúszás mellett lehet, felteszem, ez igaz a fékezésre is. (nem tudom, nem szoktam lehúzni az ABS biztosítékát és tesztelgetni a határokat )
Egyébként tényleg ebben jó ez a játék, jól el tudja hitetni magáról, hogy valósághű a viselkedése, miközben elég könnyen lehet vezetni ahhoz, hogy ne csak egy szűk játékosbázis vegye elő. (Bár mondjuk én szeretném, ha lenne lehetőség kormánnyal valósághűbb szimulációt beállítani)