Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joker88
őstag
amúgy, ki itt a topicgazda?
csak az összefoglalóban lévő kis plecsni módosítása miatt
#41698 Balcsix : szerintem az csak rákerült..
majd megkérdemmegvan az előző tulaj címe
-
Joker88
őstag
válasz
dellfanboy #41696 üzenetére
nem,erre váltottam.. egy 1998-as Fiestáról..
-
Balcsix
senior tag
Leginkább semennyit. Az a jobbik eset ha semleges a hatásuk, nem pedig negatív.
Ha jó üzemanyagot szeretnél, akkor tankolj prémiumot.
#41692Jenne Gyári manual szerint WSS-M2C195-A specifikációt teljesítő olaj, mint például ezek
Még ha nem is színeződik el nagyon, akkor is érdemes legalább úgy 10 évenként cserélni ha nem adja meg a gyártó a csereperiódust, akkor is.
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Segítsetek nekem.
Ford Fiesta 1.4 TDCi (2006) milyen kormányszervó olajat javasoltok cseréhez?
Mennyi időnként kell ezt az olajat cserélni?
Köszi előre is. -
Trabecan
tag
válasz
radi8tor #41679 üzenetére
Aznap este visszajövök vele általában, amikor lemegyek, vagy max 1 nap múlva....Mint írtam is
De ha itthon áll szombat és vasárnap, hétfőn akkor is simán indul, kivéve párszor, hogy 4 másodpercig kell elfordítanom a kulcsot, mire az önindító "észbekap" és megtekeri a motort...Az elektromosság érdekes egy állatfaj, az tuti
-
darvinya
titán
válasz
subaruwrc #41669 üzenetére
Mikor kiveszed újonnan a dobozól a gyújtó gyertyát, akkor is Őz barna? -Nem.
Barnulás szikra kicsapást jelent, a porcelán túl hevül.
Annyira rideggé válik a porcelán, hogy reped legkisebb rezgésre.
A repedésen keresztül pedig átüt.Anno 20+ kV-os rendszereknél még épphogy színeződő szigetelőket cseréltünk, mert következő lépés, hogy átüt.
-
flymi
addikt
Az antenna talpból ki kéne jönnie külön a kis menetes csavarocskànak?
-
-
sparta2
tag
Sziasztok!
Gyári Ford féktárcsával kapcsolatban van valakinek olyan tapasztalata, hogy van-e rajta valamilyen fordra utaló jelölés? Nem volt egetrengetően drágább, így megvettem előre a gyárit, de semmiféle jelölés nincs rajta, így akármi is lehet. Holnap lekapom az egyik kereket és ránézek az eredetire, de hátha valaki kapásból tudja. -
válasz
Kis Tigris #41646 üzenetére
Szia,
Bátran merem ajánlani neked a facelift-es mk 2.5 Focusokat, olyat ami nekem is van. Egyszerű mint a faék, 101 ló és sima szívó benzin. Nem egy lomha, még "enyhén" száguldozni is lehet vele, de tény, hogy komolyabb előzésnél azért át kell gondolni, hgy bele menj-e vagy sem, viszont ez abszolút nem érint téged, hisz én sem és te sem száguldoznál gyerekkel meg családdal ugyebár. 2020 Szeptemberében vásároltam meg picivel kevesebb mint 2M átírással mindennel és eddig csak kopó alkatrészek lettek cserélve, szilentek, egy rugó, hátsó fék tárcsa+betét, gyertyák vásárlásnál meg ilyen apróságok, semmi komoly nem történt a vásárlás óta, pedig már 50.000 raktam bele lassan. Kerülni kell a rendőrségi példányokat, mert azok aztán kaptak rendesen... Onnan ismered fel, hogy hátsó antenna is van az autón, vagy be van dugózva a helye, de olyan is van, hogy eltüntetik teljesen, viszont JSZP lekérdezésnél a korábbi vizsgákon szépen látszik ha "szolgált és védett"
Dieselt nem ajánlanám egyáltalán az általad tippelt napi/évi futás miatt és ez a szívó benzines a legegyszerűbb és "igénytelenebb" isEbből az 1.6-ból van egy másik verzió is, a változó szelepvezérléses és több lambda szondával szerelt illetve szereti enyhén zabálni az olajat ami pl. a sima szívókra egyáltalán nem jellemző. Mindig ellenőrzöm az olajat és eddig soha nem töltöttem utána, ezért egy bontatlan olaj ott van hátul 2020 Szeptember óta
Ami nagyobb hiba eddig előjött az a csomagtartónál való beázás, ami hol az illesztések miatt, hol a tetősín illesztés miatt jön elő, de lehet orvosolni házilag sikaflex tömítő segítségével. Egyébként a topik keresőben ha rákeresel flymi tag hsz-eire, akkor kb majdnem minden típus hibával találkozott a sima mk2 Focus terén (nem facelift), mert amennyit szenvedett vele az nem emberi, de nem adta felHa kell, priviben meg tudom adni a pasi számát akitől vettem, mert ő nem foglalkozik itthoniakkal és csak szép állapotúakat meg tiszta előéletűeket hozat be, mert elmondása szerint, ő szeret nyugodtan aludni éjjel
-
Trabecan
tag
válasz
radi8tor #41677 üzenetére
De akkor miért MINDIG a visszafelé úton áll meg ? Odafelé is elég konstans a fordulat, nem ? 152 km-t úgy lemegy, hogy meg sem nyikkan. Sőt néha a pályára is (M7) kimerészkedem vele és 140 km/h (óra szerint) meg sem kotyan neki ( 101 LE ) 3/4 órán keresztül.
Mivel azt is ritkán csinálta/ csinálja, adtam egy esélyt neki és kizárhattam így a gyk-t.Összegzem : ez a verda nem szeret kimenni a városból, ha meg mégis ki kell, akkor odafelé úton szétnéz, tetszik neki a táj, de hazafelé már unja az utat ( ahogy én is
) és inkább megáll. De némi tolás és helyben járatás után nekidurálja magát és mégis hazajön a szeretett Budapestre szó nélkül, világítással és ventillációval együtt. De ezt igen ritkán csinálja ( 2 év alatt 3x ), ennyit még el kell nézzek neki, mielőtt nem a tankba, hanem a hátsó ülésre tankolok és felgyújtom....
-
Trabecan
tag
válasz
radi8tor #41672 üzenetére
Több multimeterrel is mértem és 16,2 V a maximum. Mondjuk ezt prudukálja a mai napig is. 2 éve így megy a kocsi, tavaly ősszel lett akksi cserélve. Csak amikor épp "olyanja" van, akkor áll ki a sorból szó szerint
2 év alatt 3x produkálta a megállós hibát, mindegy volt, hogy az akksi új volt-e vagy sem. Új akksinál is 1x már eljátszotta velem ezt ősszel. Valószínű a generátor bénázik valamit, de a városi forgalomban sosem halt meg, mindig csak hosszabb úton és ráadásul mindig visszafelé úton, aznapi menettel. Ha egy generátor nem tölt rendesen, akkor miért nem a városban döglik meg a kocsi, ahol keveset megy folyamatában, de relative sűrűn van indítva ? Ugye az indítómotor sosem volt barátja az akkunak semelyik autóban sem.
.Télen is beindul mindig és csak város szinte, alig megyek ki Pestről. Mondjuk az néha elég ufós dolog, hogy 4 másodpercig kell tartani a kulcsot indítóállásban elfordítva ütközésig, mire az önindító hajlandó beindítani a kocsit...Nem, addig nem indítózik, 4 másodpercig várom a csodát, nem is kattog, mintha ott sem lenne. Na mondom ez gyújtáskapcsoló hiba lesz. Vettem egy betétet, kicseréltem, nem az volt...Meleg motornál viszont ezt az indítós dolgot sosem játtsza el, csak amikor legalább egy éjszakát állt a kocsi.
-
kcsa
veterán
válasz
Trabecan #41661 üzenetére
Akku nem merülhet le ha jó a töltés: ez alatt azt értem, hogy ha az akku töltést nem is vesz fel, a generátor járó motornál tud elegendő áramot termelni.
Ellenben ha pl. cellazárlatos az akku, az csinálhat vicces dolgokat - és nekem itt is gyanús a történet, pl. egyik cellában elszabadult valami, ami az alján lögybölődve néha zárlatot csinál.
-
A Zéé
addikt
válasz
Trabecan #41661 üzenetére
ugyan motorral, de én mentem több, mint 120 km-t döglött akksival, mondjuk a generátor az hibátlan volt, mert az kiadta magából a 13,8V-ot. Annyira elpusztult az akksi, hogy meg se mozdította az indítómotort, 12,4 V volt benne összesen mikor hazaértem. Balatonfüreden betoltak, és úgy mentem haza Zalaegerszegre.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Trabecan #41667 üzenetére
Javításban nem tudok segíteni. Elvittem generátor szakihoz. Kivették, betettek egy felújítottat, az enyémet beszámították az árába.
De ha így ugrál a fesz, akkor valami van vele. És a 15,3 V sem egészséges, multiméter mit mond? Nekem 14,5 V fölé még nem ment asszem' (van töltésmérő a kocsiban generátoros incidens óta) -
Trabecan
tag
válasz
radi8tor #41665 üzenetére
Én meg Fehárvártól jöttem fel vele, miután lehervadt 10 perc járatás után, azóta is jövök-megyek vele Pesten, semmi gondja....Egyébként az én Focusomnál nem az index kart kell nyomogatni oldalt, hanem a napi nullázót kellett nyomva tartani gyújtás előtt és úgy lép be a TEST üzembe. A batteryt úgy jelzi ki, hogy ír egy "kis" b betűt és utána az értéket 13,2. Viszont 3 perc járatás után 15,3-at ír ki, szerintem ez lehet a jó érték, mert elég sokszor visszaesik 13,2 körülre, vagy kisebb értékre és ha bekapcsolom a belső ventillátort 4-es fokozatra ( max.), akkor fülre lehet hallani, amikor 15,3-ra felugrik a töltés és "jobban" érzi magát a ventillátor is, bár ilyenkor meg felkapcsol a műszerfalon a piros akksi jelző és világít.... Már csak egy kérdés maradt : kezdjem a javítást a feszültségszabályozó cseréjével ? Ki lehet azt szedni a generátorból más megbontása nélkül ? A szívócső lehet útban, ahogy néztem amúgy a generátor egész fent van, mert klímás a lelkem és a kompresszor van lent.
-
Joker88
őstag
nah,megléptem.. váltottam a Piroskáról
Hogy mire,pénteken mutatom,jönnek a képek,de maradt az oválos márka.
Most vizsgázik,honosítják,péntek napközben vágják oda hozzám a magyar papírokat. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Trabecan #41664 üzenetére
Én a kormányrúdhoz közeli kábelkötegnél vittem ki a tápot a DRL-nek. Kell valami merevebb kábellel átmenni, aztán azt behúzóként használni a másikhoz.
De simán generátor hiba lesz ez. Nálam az fesz szabályzó adta meg magát a generátoron jó pár éve. Ennyi idős korában már előjönnek ezek az anyagfáradási hibák.
Én akkor el tudtam jutni vele a szakihoz mert még volt annyi nafta az aksiban. -
Trabecan
tag
válasz
radi8tor #41663 üzenetére
Szuper vagy, kipróbálom, mert ha menet közben folyamatosan látnám az akku töltöttségét, akkor ezt a hibát kizárhatnám. Illetve megbizonyosodnék affelől, hogy amikor leáll a vas, akkor előtte még mennyi volt az akksi töltöttsége. De lehet, nézek valami kisebb műszert és valahogy beapplikálom a látóterembe és közvetlenül kivezetélelem az akksi sarukra. Hol lehet "kijutni" egyszerűen a motortérbe a 2 kábelommal bentről ? Kesztyűtartó mögött ? Vagy hol ?
-
Trabecan
tag
Ha az akku lemerül menet közben, hidd el, hogy leáll bármilyen autó, nem csak a Focus. A gyújtószikrához energia kell és azt az akksiból veszi el. Ha a generátor nem tölt és csak akksiról mész,akkor "kifogy" az akksiból a delej egy idő után és leáll a kocsi, mivel nincs szikra. Benzinesnél ez tuti így van.
-
subaruwrc
félisten
-
A Zéé
addikt
válasz
Trabecan #41657 üzenetére
menet közben nem az akksi miatt áll le.
Após Focusa csinál ilyeneket néha, de 2. éve nem találjuk a hiba pontos okát. Annál ilyenkor elmegy minden, ami elektromos, de a motor nem mindig áll le. De ha leáll, akkor csak úgy tudod újraindítani, hogy ha felkapcsolod a világítást miközben nyekteted az önindító. Kapott már új generátort, akksit, testkábelt, akksi kábelt... De a hiba hol előjön, hol nem.
Valószínű valamelyik kábelkötegben dörzsölődött ki valami, de megtalálni nem sikerült. -
Trabecan
tag
Van állítólag egy olyan "rejtett" gombnyomkodós dolog a Focusokban. hogy az akksi töltöttségét ( V-ban) ki lehet csalogatni a műszerfalra. Valaki tudja, hogyan kell ezt ?
-
Trabecan
tag
válasz
subaruwrc #41656 üzenetére
Hát itt is majdnem vonalkódos lett az alsónadrágom, amikor a belső sávban ezt műveli 110-nél és még egy vészvillogót sem tudok benyomni, mert annyira lehal az akksi, hogy a villogó relét sem képes memoccantani....Utána meg tolásra, pöccre indul és szó nélkül feljön Pestre... Ki érti ezt...És persze csak hosszú úton produkálja ezt és csak néha....
-
Trabecan
tag
válasz
subaruwrc #41654 üzenetére
Köszi a gyors választ : 2 éve használom így a kocsit és csak 3x játszotta el, ezt a "mókát"...A vidéki utak száma 2 év alatt kb. 70 volt, nem sokat megyek ki vele Pestről. A kontakt hibákat kizárnám, legalábbis, amihez hozzáfértem, megcsiszoltam : fő testkábel az akksiról stb.
-
Trabecan
tag
Sziasztok ! Van egy Ford Focus I , 2004-es évjárat. Kapaszkodjatok meg milyen hibát produkál : Városban semmi gond nincs vele, jön, megy télen/nyáron. Világítással + ventillátorral stb. is. Ha elmegyek egy hosszabb útra, előjön egy olyan hiba, (néha) hogy leteszitek a hajatokat : Pl. most Balatonakaliba mentünk le 152 km Pestről. Az autó simán lement, gond nélkül. AZNAP hazafelé úgy lemerült az akksi Fehérvár előtt valamivel, hogy menet közben leállt a motor és csak egy padkáig jutottam el az "alig" forgalmas 8-as úton a belső sávból, elég para volt. Leállt a motor. Persze ahogy megálltam, megpróbáltam utána beindítani, de még az olajlámpa is alig parázslott gyújtás rátételekor, nemhogy az önindító megtekerte volna a motort. Aki velem utazott megtolta a kocsit, ami 2-esben gyújtáson azonnal be is indult. Remek. Nekivágtunk a következő emelkedőnek és persze leállt a kocsi. Ezután megint meglökte, ( ekkor hátramenetben, mert emelkedőnek tartottunk felfelé), megint beindult, de most 10 percig járattam a motor és ezután simán feljött az autó Pestre a házig világítással, ventillátorral. Ami tudni kell : az autó néha TÚLTÖLT 16,2 V a max. 1. kérdés : Ha túltölt, akkor hogy merül le koppra egy akksi ? Válasz : talán menet közben "megunja" az elektronika a túl sok elektront és letiltja a töltést, így le tud merülni az akksi ? De ha így is van : akkor a szerencsétlen piros akksi jelnek a műszerfalon ezt jelezni kéne, nem ? Mert amikor túltölt, akkor is pirosan világít, de ez ritkán van. Beletettem egy elég jó minőségű voltmérőt és 14,02 tölt általában ( a gyári érték az autóknál 14,2 V ), de néha bevadul és +2 V-ot rátol, ami azért nem egészséges, mert ugye az alkatrészek ( elektronika, izzók stb.) 15 V körül már kényelmetlenül érzik magukat. Itt tenném hozzá, hogy a 16,2 V töltésnél sem égett ki soha semilyen izzóm, azt látom, ha bekapcsolom a belső világítást, hogy erősebben világít amikor 16,2 V-ot kap. (Több V mérő műszerrel is megmértem és ugyanez az eredmény volt.) 2. kérdés : simán generátor hiba ? Feszültségszabályozó hiba ? Esetleg valamelyik dióda hülyül a generátorban, mert unatkozik ? Kontakt hiba ? És miért nem merül le városban, rövidebb utakon ? Télen is simán indul, bár van olyan, hogy a gyújtáskulcsot 4 (!) másodpercig kell az indítási állásban tartani, mire megforgatja az indítót, azért ez sem gyári működés szerintem
Akksi tavaly ősszel lett cserélve. Szóval bombázzatok a megoldásokkal, alig várom, hogy ezt a "mesés" dolgot megoldjuk ! Köszi !
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest