Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m02.gif)
Trabecan
tag
Na, visszatérve a generátoros dologra ( néha van csak töltés) ennyi a fejlemény : A régi generátorba kicseréltem a szabályzót, de a hiba megmaradt, igaz a forgórész egyik gyűrűje szinte teljesen el volt olvadva/kopva. Vettem egy felújított generátort, csini-bini meg minden, de a hiba megmaradt : néha néha van töltés, de inkább nincs. A műszerfali töltéslámpa meg van bolondulva, össze-vissza világít-nem világít. Nézem a műszerfalon a töltést ( mert ugye már tudom, hogy ki lehet íratni a Forddal a napi számláló helyére a töltést és még sok minden mást. ) Általában 13 V körül van a "töltés", ugye 14,2 lenne a hivatalos, illetve Fordnál a 15 sem sok még. Néha gonol egyet a kocsi és feltolja a töltést 14,6 V-ra, de utána vissza is esik 13 V-ra. Szerintetek mi okozhatja ezt ? Computer ? Fordulatszám "ellenőrző" elektronika ? Elég gáz, hogy nem mehetek ki a városból és + betettem egy pót akksit a csomiba.... Várom az ötleteket. Ford Focus 1.6 benzin 2004 évjárat.
[ Szerkesztve ]