- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- votlage71: Kábel menedzsment
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11698 üzenetére
Én csak az FSX-et raktam SSD-re, az oprendszer egy fürge HDD-n van, nekem így jó
Az FSX optimalizálás után gameboosterrel úgyse' nagyon nyúl a hdd-hez.
-
Korcsii
őstag
747 v2 híre pont egy héttel azután szivárgott ki, hogy megvettem a v1-et.
Mondjuk az se ma volt... Igazából mindkettőt repülöm (amikor épp nem buszozok), BAW 747-400 és BAWC 747-8F variációkban.
cintula187:
Szerintem a 120GB kevés ahhoz, hogy hosszú távon elférjen rajta a Win+FS, beleszámolva az a területet is, amit illik szabadon hagyni. Mondjuk az SSD upgrade még nálam is a todo listen van, lassan csak meglépem. -
cintula187
addikt
BTW annak van értelme hogy egy 120gb -s SSD -n két particiót létrehozva a rendszer/ FSX van? Vagy akkor jóságos ez csak ha külön SSD-n csak az fsx?
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11671 üzenetére
Igen, azt gondoltam, hogy nem kevés pénzről van itt szó, de akkor azt is jól sejtettem, hogy más projektek miatt foglalkoznak kevesebbet a még sok társaságnál teljesítő (és jól fogyó) 737-essel!
De bíztató, hogy tervben van a 'kisebb testvér' fejlesztése is!Most, hogy a Dreamlinerek problémája is megoldódni látszik, a mérnöki kapacitás is valószínűleg átrendeződik cégen belül, bár lehet, hogy a 787-es csapat utána már egy másik nagy gépen fog dolgozni.
Bár ha ennyire mérnökhiány van, akkor ki tudja, hogy csoportosítanak át.
A lényeg, hogy a verseny (itt is) jót tesz a piacnak, meg a repülést szeretőknek.Csak aztán majd legyen jó kis PMDG változat ezekből az új modellekből!
(#11693) Korcsii
Ez a 777 elég ígéretesnek néz ki, szép, nagy, jól modellezett!És a leírtak szerint a te kedvedre is tesznek a 747 400 v2-vel, bár lehet, hogy te 747-800-al repülsz. (?)
-
uRSul
tag
Hátha valakinek megjön a kedve és van egy üres garázsa is hozzá!
(na meg egy kis tőkéje)
-
Korcsii
őstag
Due to a breach in the security of the GlobalSign certificate used to confirm that FSUIPC is a valid and safe package, the certificate is being revoked. This will require ALL users of the software – whether registered or otherwise and using FSUIPC3 or FSUIPC4 – to need to download and install new versions.
Full details are available by clicking “Read more” below, or by visiting Pete Dowson’s post here on his support forum, here at simFlight. Download links are available at simFlight; here, or Schiratti.com; here. For a short time, the following direct links to FSUIPC3 (3.999z2) and FSUIPC4 (4.90) at Dropbox are also live.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/475129/Install_FSUIPC490.zip
https://dl.dropboxusercontent.com/u/475129/Install_FSUIPC3999z2.zip
Please note that this is not a security breach within FSUIPC itself – it is only the security certificate that has been compromised.
If you aren’t sure what FSUIPC is, or whether you have it, full details can be found on the product pages at simMarket and it can be found within your Flight Simulator 9/modules, Microsoft Flight Simulator X/modules or Prepar3D/modules folder. If you have a file entitled “FSUIPCx.dll” (x is dependant on the FS version) then you need to update, in order for FSUIPC to keep working.
Full Press Release text:
FSUIPC will need replacing on all user systems!
For the last ten years FSUIPC has been protected against both unwanted alteration and virus infection by the use of a Code Signature, purchased from and protected by GlobalSign, an officially recognised Windows Certificate Authority.
It has come to my attention that within the last two weeks the same Code Signature has been used to sign malicious software, apparently in the form of Java updates, to make it look valid and safe. Whilst the FSUIPC packages themselves are not affected in any way by these, it does mean that we have had to ask GlobalSign to revoke the signature. This in turn will cause the signature to appear incorrect, and because FSUIPC actively checks it every time it is started the end result is that all versions of FSUIPC3 and FSUIPC4 before today’s date will cease to function.
After due consideration it has been decided that we will dispense with Code Signing henceforth, and over the next few days unsigned versions of all of my programs will be released, replacing the signed versions and with incremented version numbers, but with no other changes.
Because only FSUIPC has the Signature self-checking built in, it is the main priority, and versions 4.90 and 3.999z2 have been released today free of this check. All users will need to update for continued use of the program, and software producers who include FSUIPC in their packages are asked to update those as soon as is convenient and practical.
Apologies to all for this unprecedented event. We still don’t know how the break in the signature’s security occurred but we will be following this up with GlobalSign.
Best Regards
Pete -
wd.taz
aktív tag
válasz
czakof1946 #11688 üzenetére
Sorry! Úgy emlékeztem, hogy itt taglalja, hogyan is kell csinálni....
.
-
Korcsii
őstag
válasz
czakof1946 #11689 üzenetére
Unregistered verzió nem tudom, hogy hogyan megy, de nincs olyan választási lehetőség, hogy ingyenes, és minek a kiválasztásával megjelenik a Next gomb?
Frissítésnél nincs gond, ki kell választani, hogy a már meglévő kulcsokat használja.
-
Korcsii
őstag
"PMDG aircraft are normally never discounted but check out our sales actions this weekend! A discount 20% of their incredible aircraft."
-
Korcsii
őstag
-
ETOM
addikt
válasz
czakof1946 #11683 üzenetére
-
wd.taz
aktív tag
válasz
czakof1946 #11683 üzenetére
-
czakof1946
tag
Hol?
Oszd meg a felfedezésedet, hátha másnak is szüksége lehet rá. Az unokám szeretne lezuhanni, de nem tudunk, mert csak pattog a gépLetöltöttem a legújabb FSUIPC-t az FS9-hez. Ha elindítom, regisztráltatni akar. De a szövegből azt vettem ki, hogy nem kötelező regisztrálni. De ha nem regisztrálok és a Cancel-lel továbbküldöm, nem folytatja az installálást.
Innen szedtem le:
http://www.schiratti.com/dowson.html
Tanácsot kérnék.Még egy kérdés. Hogyan kell egy linket szöveg alá tenni??
Kösz
-
wolruf
őstag
A Saitek Yoke-ot meg minden PC bekapcsoláskor kalibrálni kell (64 bites Win7 alatt), mert anélkül nem érzékel minden állásban és elhúz oldalra. Ha gép bekapcsoláskor ki van húzva, teljes boot után bedugva és minden végpontra elmozgatva, akkor jó. Csak ki ne húzza az ember, mert lehet rebootolni. Szoftveres hiba, több fórumon is olvastam, hihtetetlen, hogy a Saitek még mindig promózik a termékkel, de ezt nem javították. Sőt, semmilyen bugot nem javítottak
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11677 üzenetére
Én majdnem minden repülés előtt újrakalibrálom, az a tuti, mert vannak érdekességei ennek a joy-nak!
Nekem még mindig probléma, hogy ablak váltásnál (ha pl. éppen másik ablakban egy chart-ra váltok) visszatérve FSX-be elfelejt működni, ami szerencsés egy leszállásnál vagy taxizásnál!
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #11676 üzenetére
Na úgy tünik egy totál újrakalibrációval megjavult
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #11675 üzenetére
Az a baj, hogy a kalibrációban is látszik hogy neutralban jobbra "húz" a joy. van valakinek tapasztalata evvel hogy lehet szétszereléssel kijavítani? Mert gyanítom ez hardware joy hiba.
-
Korcsii & Cypresss: köszi! Akkor megrendelem, aztán majd beszámolok, hogy sikerült összelőni a CH-motyókkal.
-
Cypresss
senior tag
A Wizz Air 2013. május 3-án, pénteken 9:30 órakor megnyitja Repülés Szimulációs és Képzési Központját, majd az átadó ünnepség után Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója sajtótájékoztatót tart. Az eseményen részt vesz Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter és Bob van Balen, a repülés szimulációval és képzéssel foglalkozó FSC ügyvezető igazgatója. A rendezvényen lehetősége lesz a létesítmény és az Airbus A320 szimulátor megtekintésére, vezetett bejárás keretében.
Megjelenésére feltétlenül számítunk. A Képzési Központba való belépés regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékát kérem egy válasz e-mailben jelezze. Fotózási lehetőséget biztosítunk.
Igyekszem minél több fotót lőni.
-
ETOM
addikt
Lehet hülye kérdés, de belehet állítani valahogy free flight-ba, hogy ne "pattanjon" vissza a repülő ha földhöz ér? Hanem pl. mint missionsnál legyen vége.
köszi
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11658 üzenetére
Robot bevolt kapcsolva, vagy ez kézi rep volt?
(#11659) wd.taz: Mivel irányított légtérben repülsz bármit engedélyezhet az ATC, ha azzal a forgalom optimalizálást segíti. Online kis forgalomnál én például simán rákérdezek és ha "no speed restriction" választ kapok, már tolom is neki.
#11666) Jorus: [Minden további nélkül]
(#11668) uRSul: Azért egy repülőgép kifejlesztése nem egy-két év ám és elképesztő mennyiségű pénz, ráadásul a Boeingnak valamit lépnie kellett az Airbus iszonyatos nyomulására. Ez a 747-800 és a Dreamliner volt (illetve a 737-es Sky fejlesztések), ami minden mérnöki kapacitást lefoglalt a cégnél, annál a cégnél ahol jelenleg is mérnökhiány van [link], mert sokan átmennek a jobban fizető katonai részleghez.
A 737 NG még mindig nagyon jól fogy, és mindenféle üzlet első számú szabálya, hogy amíg nagy kereslet van egy adott termékre, addig nem dobunk újat a piacra (ennek némileg ellentmond az Apple meg a Samsung stratégiája
). Egyébként már elkezdték az új generációs 737-esek fejlesztését is: [link] Első szállítások 2017-re várhatóak.
(Ehhez kapcsoldóik, hogy a 787-es eredetileg az A350-XWB-re lett volna válasz, de a típus fejlesztése az A380-as miatt háttérbe került, így az az abszurd helyzet alakult ki, hogy a konkurencia válasza előbb jelent meg, mint az a gép [link] ami kiváltotta a választ. Hogy mennyire hasonlít még ideológiában is a két típus, talán a legjobban az szemlélteti, hogy a Dreamliner "aksis" leállása után, szinte azonnal reagált az Airbus: [link] )
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11658 üzenetére
Rudder trim középen? Esetleg térítssd ki mindkét irányba teljesen, hátha az megoldja. esetleg az autorudder nincs bekapcsolva (FSX reality + AXE MCDU2)? Mondjuk a rudderrel én is szívok, de most már megvárom az 1.10-et az újratelepítéssel.
wd.taz
FL100 alatt elvileg 250 csomó a limit, de:
- engedélyezhet nagyobb sebességet az ATC
- a magasság emelkedésével csal a műszer (250 IAS az valójában valamennyivel több GS)
- olyan 10-20 kts ebből lehet, hogy hátszél292 kts abszolút nem sok, én is szoktam ennyi GS-sel rongyolni, miközben tartom a 250 csomót. Nem szóltak még emiatt online, igaz egyszer beszélgettünk erről az egyik magyar ATC-vel, ő azért megemlítette, hogy oké ez szép és jó, de azért vannak értékek, amit már nehéz erre fogni.
Jorus
Ha máshogy nem, FSUIPC-vel mindenképp megy a 4 hajtómű. -
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11654 üzenetére
Sajnos ilyesmi válaszra számítottam, gondoltam, hogy a költségek faragása sokat nyom a latba, ami érthető is.
Highfly-nál is látszott, hogy az Airbus egy sokkal modernebb technológia, de fura, hogy ebben a kategóriában a Boeing miért nem fejleszt? Bár lehet, hogy ez csak késik, mert most a 787 vitte (viszi) el az erőforrásokat. Hasonló technológiával egy 737 is gazdaságosabban lenne működtethető és látva ezeknek a kisebb gépeknek (és kisebb társaságoknak) a számát, talán még meg is érné egy komolyabb fejlesztés. De ezt valószínű nálam sokkal jobban látják Boeingék!Bizony, nekem is kedvenc a 737 és 747!
Rossz is volt látni ezt az átesős videót, ez nagyon csúnya! Pont tegnap délután figyeltem, ahogy a Cargolux 747 LHBP 13 irányba tart és ugyanez a sziluett jelent meg a videón is, csak ez elég rosszul végződött.
Ja, még egy kérdés az Airbusosokhoz. Az lehet, hogy az A320-ban a kapitány ül a jobb oldalon és a f/o a balján? Láttam egy ilyen videót, hogy a jobb oldalon ülő irányította, emelte fel, rakta le a gépet, és a bal oldalon ülő végezte a másodpilóta szerepet, minden műszert ő kezelt (és nem oktatóvideó volt). Lehet oka, hogy egy jobbkezesnek nyilván a tőle jobbra lévő botkormánnyal ideális az irányítás? Fura volt látni, azt hittem a bal oldalon van a főnök elv érvényesül a repülésben!
Igaz bal kézzel én sem nagyon tudnék manőverezni a Logitech joystickommal, vagy nagyon sokat kellene gyakorolni, szóval akár még érthető is lenne a dolog. -
FS9-cel össze lehet hozni különösebb szívás nélkül 2 db Saitek Throttle Quad-ot? 744-gyel szoktam repülni, és jól jönne a 4 db gázkar.
-
@matthew@
őstag
válasz
wd.taz #11664 üzenetére
Köszi a helpet! Akkor no para.
Amúgy 1 gondom van a játékkal: nem tudom irányítani a függőleges vezérsíkot, ha jól gondolom a Rudder Left/Right lenne az az opció, vagy nem? Arra alapból be van állítva a billentyűzeten a NUM pad-on a 0-ás és az Enter, de nem csinál semmit, akkor sem ha ki-be kapcsolom a NUM Lock-ot (mivel 2 funkciót ír oda) állítsam át vmi másra és nézzem meg úgy? -
wd.taz
aktív tag
válasz
Cypresss #11663 üzenetére
Ohhh, jaj! Nem szeretem az ilyen videókat, főleg éhgyomorra
Csúnyán átesett..... Happy Birthday
Majd a Natgeo-n megnézem pár év múlva, hogy mi volt a baj.@matthew@:
Ennél nincs. Túl vagyok az ötödik telepítésen.
Jellemzően az EA Games-nél (és/vagy amiben benne volt a keze) volt ez, de ha jól tudom már megszüntették, mert a "drága édesanyjukkal való fajtalankodásra" buzdította őket minden játék tulajdonos/felhasználó.
Tazi
-
Cypresss
senior tag
Tegnap volt 25 éves a 747-400-as típus.
Lehetett volna szebb is az ünnep: [link]
-
@matthew@
őstag
válasz
wd.taz #11659 üzenetére
Megjött a FSX a SuperGamer-től, Szlovákiából tegnap leadva a rendelést ma idei is ért, fel is tettem és röpködtem kicsit egy Cessna 172-n, gondoltam próbának jó lesz az, és nagyon kedves érzések kötnek hozzá, ugyanis pár hete vezethettem egyet életemben először (18 éve láttam meg a napvilágot) és nagyon jó volt most így viszont látni a műszereket és tudni mi micsoda, hála az ismerős pilótának aki felvilágosított mindennel kapcsolatban.
Amúgy a Games for Windows kivitelnek van vmiféle "hátránya" mert pl pár játéknál hallottam azt h x törlés és újratelepítés esetén a product key érvénytelen lesz, ez itt is igaz? GTA IV-ben így van és ott van is egy lehetőség amikor le szeretném h a program fő könyvtárában van egy alkalmazás, amit futtatva nem vész el a product key törlések esetén
-
-
cintula187
addikt
Srácok az lehet hogy a 15 csomós szél miatt van hogy habár neutralban a joy a rudder ennyire kitér?
-
wd.taz
aktív tag
válasz
@matthew@ #11655 üzenetére
Szia!
Itt is lehet kapni, megbízhatóak, a Yoke-om tőlük vettem.
Esteleg a CD Galaxis. FSX-et innen vettem, Pick-pack pont igénybevételével.
Ui.: Sajnos nem látom a linkjeidet, Proxy nem engedi ....
-
@matthew@
őstag
Nos lemaradtam a többi lehetőségről és már csak jó pénzért tudom megvenni a FSX-et: itt valaki már rendelt innen, mennyire megbízható a hely? Illetve az nem lehet gond h Games for Windows kivitel, ez jár bármiféle hátránnyal?
Találtam még itt, a Microsoft amerikai oldalán is megvételi lehetőséget, de a jobb felső sarokban a free shipping-re rákattintva azt írja csak USA-ba szállítanak innen, ellenkező esetben keressek fel másik Store-t de magyaron nem találtam meg, digitális verzió megvételére vajon lenne ott lehetőség?
-
Cypresss
senior tag
Ez a tendencia, hogy inkább A320-as szimulátorok épülnek arra utal, hogy a 737-esek is lassacskán lecserélődnek Airbusokra a társaságoknál?
Azt tudom elmondani, amit szakmabeliektől hallottam. Az Easy Jet a teljes flottát (kb 220 darab) lecserélte Airbusokra.
Olyan kisebb low cost társaságok repülnek Boeing-okkal, mint a Transavia, Skywork, és a Tailwind. A JET2 pedig sok classic 737-est használ. De egyre kevesebb a Boeing az Aer Lingusnál is (long haul járatok).
Klasszikus légitársaságok közül talán az Air Francenál a legszembetűnőbb a változás. Üzemeltetési oldalról a rövidebb slot time (az Airbusokat gyorsabban lehet felkészíteni a következő útra), az alacsonyabb fogyasztás, a nagyobb és modernebb (úgynevezett paperless cockpit=kisebb workload) cockpit azért sokat számítanak.
Vagy egyszerűen csak több a 737-es szimulátor még és ez hiánypótlás?
Janiék most azért építenek A320-ast mert ilyen még nincs, 737-es szimből, viszont már üzemel néhány az országban.
Csak igazából nekem még mindig jobban tetszik a 738.
737, 747, 777: három olyan típus amik iránt örök a rajongás.
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11652 üzenetére
Ez a tendencia, hogy inkább A320-as szimulátorok épülnek arra utal, hogy a 737-esek is lassacskán lecserélődnek Airbusokra a társaságoknál? Vagy egyszerűen csak több a 737-es szimulátor még és ez hiánypótlás?
Valamennyire jellemző kép ez a flightradaron is, sokszor nézem, hogy milyen induló és érkező járatok vannak LHBP-n és nem egyszer előfordult, hogy csak A319, A320-as gépek vannak, ritkán kiegyenlített a sor 738-akkal és régebbi Boeing gépekkel.
Még a végén át kell térni a 320-ra, wolruf majd megyek hozzád segítségért!
Csak igazából nekem még mindig jobban tetszik a 738, meg már viszonylag ismerem is, igaz olvasottságot tekintve nem tartok még 1400 oldalnál!Várjuk a napot, amikor eljuthatunk Wizzékhez, élmény lenne!
-
Cypresss
senior tag
300 euro volt óránként a Malév szim. Vagyis nem volt olcsó.
Amikor ezt a videót lőttem, még javában építették a hollandok. Egyébként ugyanaz a csapat (magyar oldalról) fogja üzemeltetni, mint a Malév-szimet, és igen, ide fogunk majd menni.
További friss hír, hogy a HighFly-os csapat egy része kivált és egy profi A320-as szimlátort építenek. Tervek szerint a Hajógyári-szigeten lesz a központ.
-
BigBlackDog
veterán
-
Đusty
addikt
De gondolom ez nem nyilvános szimu lesz.
-
Cypresss
senior tag
Bocs, eggyel lejjebb klikkeltem.
-
Cypresss
senior tag
válasz
Korcsii #11637 üzenetére
Más: azért HighFly-hoz képest itt kicsit jobb a grafika Madeirán: [link]
De ez már nem sokáig lesz így, mert épül egy új szim a városban ráadásul A320-as.
Igez egy hangyágyit dárgább lesz, mint a HighFly
[link]
(Igaz gerilla videó, vagyis nem túl hosszú, és nem túl jó minőségű, de a lényeg rajta van, ami nem más mint a vágyfokozás.
)
(#11636) wd.taz: Nekem Barcelona volt ugyanilyen és azt hiszem a support segített, hogy mit kell csinálni, ha megtalálom a levelüket átküldöm privátban.
-
Korcsii
őstag
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Korcsii #11627 üzenetére
Megírtam a karácsonyi levelet a Jézuskának
(#11635) @matthew@
Attól függ, hogy mit akarsz repülni. Nem próbáltam mást, de nekem a Saitek bejött. Nekem Pro Flight Yoke és Rudder van.(#11624) Cypresss Azért, majd próbálkozok még a finomhangolással.
A hétvégén volt egy kis időm, repkedtem egy kicsit. LOWI-LPMA ; LPMA-LEMD ; LEMD-EHAM.
Ott, volt meglepetés (AS LEMD)2,8 FPS ???!!! Sikerült letennem a gépet de nagyon gáz volt.
Ezután kiléptem, restart, betöltéskor 15-18 FPS, de utána (hátratolásnál) megint bezuhant 2-3 közé és 2000 láb-ig nem is nagyon volt jobb.
Máshol nincs ilyen, ezért arra gondolok, hogy telepítési gond lenne?
Estleg használja valaki még ezt (LEMD) a scenery-t? -
@matthew@
őstag
válasz
Korcsii #11634 üzenetére
Ok, úgy lesz
Ja amúgy a joy-os dologra visszatérve: nekem jelenleg van egy kormányom, pedállal, utóbbira elméletileg a földön történő kanyarodást és függőleges vezérsíkot rá tudnám kötni, h azt irányítsa, illetve a kormányom van egy joy, amivel tudnám a gépet irányítani és pár kiegészítő doldog is ott lehet mellette, ilyen részletességig tudok állítani dolgokat rajta? Későbbiekben érdemes lehet vmi ilyet venni, ha igen, milyet? -
Korcsii
őstag
válasz
@matthew@ #11631 üzenetére
Én az 576kbyte-nál vettem (meg is kérdezték, hogy ugye tisztábban vagyok a gépigényével
).
Amibe minden benne van, az a Gold Edition. Ebben benne van a Deluxe edition, és mellé az Acceleration. Utóbbi egy kiegészítőként is felfogható, gépeket, küldetéseket ad hozzá, illetve helyettesíti az SP2-t. Nem feltétlenül létszükséglet, a Deluxe verzióval is meg lehet lenni (sőt, volt még sima is?), főleg ha úgy is telepakolod kiegészítőkkel. De ez volt polcon, ezt vettem...
A beépített tutorial az nem videó, hanem mission.
Meg vannak leírások is, csak angolul - nem tudom mennyire probléma.
-
@matthew@
őstag
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11628 üzenetére
Azért érdekes érzés lehet egy jobban hullámzó tengeren, ahogy össze-vissza kanyarodsz a géppel is, és akkor találd meg a vízszintet. Azt hiszem tengeribetegeknek nem ajánlott.
-
Korcsii
őstag
Álmaim hajója: [link]
@matthew@:
A beépített tutorial videók alapnak jók, esetleg fs2004faq ami magyar (itt a segédletek és a faq menüpont). Továbblépésnek talán az online repüléshez tartozó IVAO/VATSIM/MAVA/EEP leírások.
Joystick-ot a billentyűzetbeállítások mellett az Axis assignment fülön tudod megadni. Esetleg FSUIPC ha olyan a joy, vagy valamiért szükséges (csak regisztrált verzió tudja). -
@matthew@
őstag
Sziasztok!
Régebben már beszereztem egy FSX-et, fel is tettem, de nem nagyon értettem h mit mivel és hogyan, leírást meg nem nagyon találtam róla, ami szájbarágósan mutatja a dolgokat, hogyan intézzük a le-felszállásokat, hogy tudok pl útvonalat tervezni, h felszállok pl Amszterdam-ban és hol szeretnék landolni és ehhez GPS is segítsen elvezetni, van valahol vmi jó kis leírás ehhez a neten, vagy akár itt fórumban összeszedve, vagy vki tud nekem esetleg segíteni kicsit alapokban, hátha aztán én is fejlesztem magam közben
Illetve amikor feltettem akkor egérrel lehetett irányítani, de ezt szeretném inkább billentyűzettel, vagy joy-al megtenni, ezt hol tudom beállítani?
Előre is köszi a helpet mindenkinek! -
Cypresss
senior tag
válasz
RCH663 #11613 üzenetére
Ez egy tök jó összefoglaló volt, köszönjük.
Az Il-76-os navigációs pultja, meg legtöbb kezelő szerve olyan mintha dupló legóból építették volna ovisoknak. Állítólag az amik ki is nevették. Grísa meg mondta hogy jó-jó, de ez -50 fokban is működik, és egyujjas kesztyűben is lehet kezelni, ami pl a sarkvidéken nem hátrány...
Állítólag a németek azért buktak el az orosz fronton, mert a percízen megépített fegyvereik állandóan befagytak, az oroszok összetákolt, már-már széteső cuccaik meg vidáman működtek -30 fokban is a szetyeppén. Ebben azért lehet valami.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11622 üzenetére
Próbáld meg, hogy törlöd az FSX konfig fájlt, hagyd hogy generáljon egy újat.
Persze előtte mentsd el a régi fájlt.
Talán segít. Egyébként passz, egyáltalán nem ismerem ezt a joyt.
(#11614) wd.taz: Igen láttam, például azt, hogy kb 25 százalékkal gyorsabb a procid és nem vészes a lag sem. Fasza vas lett, gratula.
#11623) czakof1946 : valószínűleg rossz az AFCAD fájl. Melyik változatról van szó?
-
czakof1946
tag
Üdv!
Találtam egy RJTT sceneryt. Feltöltöttem. De a gép benne van az épületben. Csak a farka lóg ki
Ha a kifutóra teszem, ott rendben van.
A scenery a hibás vagy én? -
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11619 üzenetére
Szerintem valami háttérben futó process lehet, de ez kb egymillió kombinácót jelenthet a windowsnál.
Nem dobtál fel valamit a gépre a napokban, esetleg valamelyik frissítés?
-
cintula187
addikt
Valamint a logitech extreme 3D Pro-m "rudderje" rosszalkodik. tegnap sikerült a középet bekalibrálnom de ma már nem :s
-
cintula187
addikt
Azt nem tudjátok hogy hol lehet beállítani, hogy NEM full screen módban az fsx abalakon felül is megjelenjenek más alkalmazások ablakai? Egyszercsak hiphop valami miatt csak alatta jelennek meg és csak ha tálcára rakom az fsx et akkor tudom megnézni..
köszi -
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van egy PMDG-POSKY 747 merge ami tök jól működik,viszont az egyetlen probléma vele az,hogy amikor felkapcsolom a NAVIGATION világítást,akkor a NAVIGATION kapcsolóval és fényekkel együtt a STROBE fények is bekapcsolódnak. Tehát a NAVIGATION kapcsolóval a NAVIGATION és STROBE fényeket kapcsolóm egyszerre, a STROBE kapcsolóra pedig nem reagál semmit. Hol tudnám ezt normálisan beállítani,hogy a NAVIGATION kapcsolóval csak a NAVIGATION fényeket, STROBE kapcsolóval pedig csak a STROBE fényeket lehessen kapcsolgatni?
Köszönöm előre is a segítséget! -
RCH663
aktív tag
válasz
wd.taz #11612 üzenetére
AZ Il-76 ilyenre lett tervezve. Sőt a legtöbb orosz gép ilyenre lett tervezve. Pl a Tu-134 vízszintes vezérsíkjának a jégtelenítését nem szabad bekacsolni, csak ha van 230 Km/h menetszél, mert csak akkor megfelelő a hűtése, ez alatt rövid idő alatt kilágyul a durál, és elkezd vetemedni a hőtől. Mondom orosz...
Az Il-76-nál olyan megoldások vannak az üzemeltetésre, hogy az ember az agyát eldobja. Gyakorlatilag minden javítható tábori körülmények között, és semmilyen földi kiszolgálásra nincs szüksége.
De pl a segédhajtómű a bal oldali főfutó kerekeire fújja a forró levegőt, amik így télen is melegek, rendesen tapadnak, nem válik keménnyé az abroncs (a jobb oldalon a gondolában az elektromos rendszerek hőcserélője van, így azokat az tartja melegen. A gond akkor van, ha nyáron rakodni kell a gépet az 50 fokos betonon, mert ahhoz kell az APU. így a bal oldali kerekek már nagyon túlhevülnének, ezért van rendszeresítve nyárra pár 20 literes ballon, és abból locsolják a gumikat. Nem legenda saját szememmel láttam nyáron Ferihegyen a betonon, és mivel sokat tököltek a pakolással, mentek még vizet lejmolni a hangárba...
Az Il-76-os navigációs pultja, meg legtöbb kezelő szerve olyan mintha dupló legóból építették volna ovisoknak. Állítólag az amik ki is nevették. Grísa meg mondta hogy jó-jó, de ez -50 fokban is működik, és egyujjas kesztyűben is lehet kezelni, ami pl a sarkvidéken nem hátrány...
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Cypresss #11609 üzenetére
Az oroszok olyanokat megcsinálnak a gépekkel zsigerből, ami másnak még a rémálmaiba is sok lenne......
..... csak néha nem jön be
.
Azért lenne egy kérdésem:
A jégtelenítést, hogy oldják meg?
Vagy nincs az a jég ami rontaná a szárnyprofilt, vagy vodka, ha nem elég, akkor sok vodka ?Más:
Csináltam videót, 34,1GB lett, EGLL "iskolakör"( vagy valami hasonló), 20 perc.Ezt még konvertálni kellene YouTube-ra, de ekkorát nem lehet feltölteni.....
FSRec-el, utána az MSIAfterburner-rel csináltam. Ha megvágom mit hagyjak benne?
Sajnos a videón látható FPS nem valós, a felvétel el vesz belőle 5-6-FPS-t.
Vagy bizományba betegyem virágboltba és onnan vásároljátok?Tazi
-
RCH663
aktív tag
válasz
czakof1946 #11610 üzenetére
Alapból nem kell neki semmi lehet multiplayer alapon helyi hálózatban
itt egy leírás a beállításokról buktatókról
Vagy van az FSHOST free program.
Alapszabály, hogy csak akkor látod rendesen a másikat, ha az gép, amivel a másik repül, nálad is telepítve van. Más esetben egy nagy sárga háromszög, vagy valami default gép fog látszani. Alap gépek amik benne vannak az FS-ben azok teljesen rendesen látszanak. Ami nincs megoldva, az az hogy az animácikat (flaps stb) nem jeleníti meg hálózaton keresztül az FS.
-
Cypresss
senior tag
Flightlevel 350 fórumon posztolta valaki:
Ööööö....szerintem nem nagyon foglalkoztak a braking action értékekkel.
04:40 és 07:34
13:00: Hopp, már meg is vagyunk a backtrackkel.
-
RCH663
aktív tag
válasz
czakof1946 #11606 üzenetére
FSX vagy FS2004?
-
czakof1946
tag
Üdv!
Segítséget kérnék. Az unokámmal szeretnénk úgy repülni két számítógépen, hogy lássuk egymás gépét. Hogyan lehet ezt megoldani? Milyen program kell az összekapcsolódáshoz?
-
Cypresss
senior tag
Ezzel a track oldallal kapcsolatban az lenne a kérdésem (lehet, hogy buta kérdés), hogy azt szabályozzák, hogy mely irányba melyik útvonalat választhatom?
Ezt jellemzően a RAD (Route Availability Documents) tartalmazza és minden nap van egy "ajánlott" track is, a gépek többsége ezt használja, de ha valamiért szükséges minden gond nélkül használható valamennyi napi track, ahol az engedélyezett FL-ket is közlik (-tól-ig).
Egyébként az A-G-ig trackeket általában nappal, az U-Z trackeket éjszaka használják.Pl.: a Track C nevűt használhatják mind az Amerikába mind az onnan Európába érkezők egyszerre?
Igen, a lényeg a szeparáció (függőlegesen 1000 láb, vízszintesen 10 perc).
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11601 üzenetére
Ezzel a track oldallal kapcsolatban az lenne a kérdésem (lehet, hogy buta kérdés), hogy azt szabályozzák, hogy mely irányba melyik útvonalat választhatom?
Pl.: a Track C nevűt használhatják mind az Amerikába mind az onnan Európába érkezők egyszerre?
Vagy a két waypoint/koordináta között a FMC/FMS kicsit más irányon visz a két irányból?
Az ütközések miatt kérdezem, bár annyira nem sűrű online repülésnél egy ilyen útvonal, oda lehet figyelni egy útvonal vagy magasság módosításra! -
Geryson
addikt
-
Cypresss
senior tag
válasz
Korcsii #11598 üzenetére
Ez még csak béta szerintem, megjelenés után meg úgyis adják ki a frissítéseket. Így volt ez az FTX Englandnál is. Ott az első patch 500, a második meg 350 mega körül volt, ha jól emlékszem.
Tuti NAT track oldal+Google Maps: [link]
a két panel külön-külön is teljes értékű modulként használható:
http://flightlane.net/nat_tracks.php
http://flightlane.net/nat_szoveg.php(#11600) wd.taz: A naplementés képek gyönyörűek.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Újabb videón a Mafia: The Old Country
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3085, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest