Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cypresss

    senior tag

    válasz cintula187 #11658 üzenetére

    Robot bevolt kapcsolva, vagy ez kézi rep volt?

    (#11659) wd.taz: Mivel irányított légtérben repülsz bármit engedélyezhet az ATC, ha azzal a forgalom optimalizálást segíti. Online kis forgalomnál én például simán rákérdezek és ha "no speed restriction" választ kapok, már tolom is neki. ;)

    #11666) Jorus: [Minden további nélkül]

    (#11668) uRSul: Azért egy repülőgép kifejlesztése nem egy-két év ám és elképesztő mennyiségű pénz, ráadásul a Boeingnak valamit lépnie kellett az Airbus iszonyatos nyomulására. Ez a 747-800 és a Dreamliner volt (illetve a 737-es Sky fejlesztések), ami minden mérnöki kapacitást lefoglalt a cégnél, annál a cégnél ahol jelenleg is mérnökhiány van [link], mert sokan átmennek a jobban fizető katonai részleghez. :)

    A 737 NG még mindig nagyon jól fogy, és mindenféle üzlet első számú szabálya, hogy amíg nagy kereslet van egy adott termékre, addig nem dobunk újat a piacra (ennek némileg ellentmond az Apple meg a Samsung stratégiája ;]). Egyébként már elkezdték az új generációs 737-esek fejlesztését is: [link] Első szállítások 2017-re várhatóak.

    (Ehhez kapcsoldóik, hogy a 787-es eredetileg az A350-XWB-re lett volna válasz, de a típus fejlesztése az A380-as miatt háttérbe került, így az az abszurd helyzet alakult ki, hogy a konkurencia válasza előbb jelent meg, mint az a gép [link] ami kiváltotta a választ. Hogy mennyire hasonlít még ideológiában is a két típus, talán a legjobban az szemlélteti, hogy a Dreamliner "aksis" leállása után, szinte azonnal reagált az Airbus: [link] ) :D :D :D

  • Korcsii

    őstag

    válasz cintula187 #11658 üzenetére

    Rudder trim középen? Esetleg térítssd ki mindkét irányba teljesen, hátha az megoldja. esetleg az autorudder nincs bekapcsolva (FSX reality + AXE MCDU2)? Mondjuk a rudderrel én is szívok, de most már megvárom az 1.10-et az újratelepítéssel.

    wd.taz
    FL100 alatt elvileg 250 csomó a limit, de:
    - engedélyezhet nagyobb sebességet az ATC
    - a magasság emelkedésével csal a műszer (250 IAS az valójában valamennyivel több GS)
    - olyan 10-20 kts ebből lehet, hogy hátszél

    292 kts abszolút nem sok, én is szoktam ennyi GS-sel rongyolni, miközben tartom a 250 csomót. Nem szóltak még emiatt online, igaz egyszer beszélgettünk erről az egyik magyar ATC-vel, ő azért megemlítette, hogy oké ez szép és jó, de azért vannak értékek, amit már nehéz erre fogni. :)

    Jorus
    Ha máshogy nem, FSUIPC-vel mindenképp megy a 4 hajtómű.

Új hozzászólás Aktív témák