Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MaxxDamage: -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187
#11658
üzenetére
Robot bevolt kapcsolva, vagy ez kézi rep volt?
(#11659) wd.taz: Mivel irányított légtérben repülsz bármit engedélyezhet az ATC, ha azzal a forgalom optimalizálást segíti. Online kis forgalomnál én például simán rákérdezek és ha "no speed restriction" választ kapok, már tolom is neki.

#11666) Jorus: [Minden további nélkül]
(#11668) uRSul: Azért egy repülőgép kifejlesztése nem egy-két év ám és elképesztő mennyiségű pénz, ráadásul a Boeingnak valamit lépnie kellett az Airbus iszonyatos nyomulására. Ez a 747-800 és a Dreamliner volt (illetve a 737-es Sky fejlesztések), ami minden mérnöki kapacitást lefoglalt a cégnél, annál a cégnél ahol jelenleg is mérnökhiány van [link], mert sokan átmennek a jobban fizető katonai részleghez.

A 737 NG még mindig nagyon jól fogy, és mindenféle üzlet első számú szabálya, hogy amíg nagy kereslet van egy adott termékre, addig nem dobunk újat a piacra (ennek némileg ellentmond az Apple meg a Samsung stratégiája
). Egyébként már elkezdték az új generációs 737-esek fejlesztését is: [link] Első szállítások 2017-re várhatóak.(Ehhez kapcsoldóik, hogy a 787-es eredetileg az A350-XWB-re lett volna válasz, de a típus fejlesztése az A380-as miatt háttérbe került, így az az abszurd helyzet alakult ki, hogy a konkurencia válasza előbb jelent meg, mint az a gép [link] ami kiváltotta a választ. Hogy mennyire hasonlít még ideológiában is a két típus, talán a legjobban az szemlélteti, hogy a Dreamliner "aksis" leállása után, szinte azonnal reagált az Airbus: [link] )

-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#11658
üzenetére
Rudder trim középen? Esetleg térítssd ki mindkét irányba teljesen, hátha az megoldja. esetleg az autorudder nincs bekapcsolva (FSX reality + AXE MCDU2)? Mondjuk a rudderrel én is szívok, de most már megvárom az 1.10-et az újratelepítéssel.
wd.taz
FL100 alatt elvileg 250 csomó a limit, de:
- engedélyezhet nagyobb sebességet az ATC
- a magasság emelkedésével csal a műszer (250 IAS az valójában valamennyivel több GS)
- olyan 10-20 kts ebből lehet, hogy hátszél292 kts abszolút nem sok, én is szoktam ennyi GS-sel rongyolni, miközben tartom a 250 csomót. Nem szóltak még emiatt online, igaz egyszer beszélgettünk erről az egyik magyar ATC-vel, ő azért megemlítette, hogy oké ez szép és jó, de azért vannak értékek, amit már nehéz erre fogni.

Jorus
Ha máshogy nem, FSUIPC-vel mindenképp megy a 4 hajtómű.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision 7720,17.3",FHD,i7-7820HQ,16GB DDR4,256GB SSD,P3000 6GB VGA,WIN11
- Dali Oberon vocal
- DDR5 G.SKILL Trident Z5 Neo RGB 6000MHz (AMD EXPO) 32GB - F5-6000J2836G16GX2-TZ5
- Újszerű Apple MacBook Air M1 13.3 - 8GB/256GB - Asztroszürke - 238 Ciklus - 88% akku - MAGYAR
- RTX 4090 - 9800x3d - ASUS ROG STRIX X870E-E - 32GB 6000MHz CL30 - HYTE Y70 Touch Infinite
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T4 ADATA 600W
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 512GB 5500M macbook garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
- Bomba ár! HP 250 G7 - i5-8G I 8GB I 256SSD I NVIDIA I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


). Egyébként már elkezdték az új generációs 737-esek fejlesztését is:

