Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cypresss

    senior tag

    válasz uRSul #11653 üzenetére

    Ez a tendencia, hogy inkább A320-as szimulátorok épülnek arra utal, hogy a 737-esek is lassacskán lecserélődnek Airbusokra a társaságoknál?

    Azt tudom elmondani, amit szakmabeliektől hallottam. Az Easy Jet a teljes flottát (kb 220 darab) lecserélte Airbusokra. :((( Olyan kisebb low cost társaságok repülnek Boeing-okkal, mint a Transavia, Skywork, és a Tailwind. A JET2 pedig sok classic 737-est használ. De egyre kevesebb a Boeing az Aer Lingusnál is (long haul járatok).
    Klasszikus légitársaságok közül talán az Air Francenál a legszembetűnőbb a változás. Üzemeltetési oldalról a rövidebb slot time (az Airbusokat gyorsabban lehet felkészíteni a következő útra), az alacsonyabb fogyasztás, a nagyobb és modernebb (úgynevezett paperless cockpit=kisebb workload :) ) cockpit azért sokat számítanak.

    Vagy egyszerűen csak több a 737-es szimulátor még és ez hiánypótlás?

    Janiék most azért építenek A320-ast mert ilyen még nincs, 737-es szimből, viszont már üzemel néhány az országban.

    Csak igazából nekem még mindig jobban tetszik a 738.

    737, 747, 777: három olyan típus amik iránt örök a rajongás. :B :B :B

Új hozzászólás Aktív témák