Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- leslieke: leslieke farmerzsebe
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Cypresss
#10297
üzenetére
Első körben deficites volt, gyűjtögettem

Két-három villanyoszlop, egy-két Transit + néhány csomagszállító kis traktor........
Közben a 737-en Belgák telerakták a zacskókat mindenféle tocsogós izével és még fel se szálltunk

Az Olimpia tényleg jól sikeredett, le a kalappal, de a kommentátorokat visszaküldeném az iskolapadba, mert sokszor inkább hang nélkül néztem, nem bírtam elviselni azt a nyavalygást amit levágtak.
Tegnap frissítettem Catalystet, nem kellett volna
Úgy hazavágta a gépet, hogy újra kell raknom a rendszert, mindennel együtt. (köszi AMD) 
-
Cypresss
senior tag
OFF
Remélem mindenki ugyanolyan büszkeséget érzett az elmúlt bő két hétben, mint én.
Azt kell mondjam számomra hatalmas meglepetés, hogy ilyen remekül szerepeltünk az Olimpián és részemről minden magyar érmesnek, pontszerzőnek, résztvevőnek, edzőnek maximális tisztelet. Elképesztő mennyiségű munka lehet egy olimpiai érem vagy akár egy pontszerzés mögött is.

205 induló nemzetből 9. helyen végzett Magyarország az éremtáblázaton. Egészen döbbenetes és csodálatos eredmény.

Nagyon jó volt magyarnak lenni az elmúlt időszakban, megmutattuk a világnak, hogy micsoda kurázsi és kitartás van bennünk. Jó volna ha továbbra is ettől lenne hangos a világsajtó, amikor rólunk írnak...
ON
-
wd.taz
aktív tag
Pénteken megjött a Rudder ! 
Nagyon baba, vagy egy órát Taxiztam Ferihegyen

-
hhelikopter
tag
válasz
Korcsii
#10294
üzenetére
Szia!
Sajnos nem oldotta meg a Registry Repair Tool sem a problémát. Most a változatosság kedvéért az asztalra akar telepíteni mindent, és az istenért sem lehet a telepítés során kiválasztani a kívánt helyet. Valóban a registry-ben van a probléma. Azt nem lehet átírni, vagy az, hogy működik?
-
Korcsii
őstag
válasz
hhelikopter
#10293
üzenetére
Lehet valami történt az FSX location bejegyzésével a registry-ben.
innen szedd le ezt: FSX/FS9 Registry Repair Tool (36KB)
ui: még nem próbáltam, de csak vírusmentes a forrás, és a dolgát is elvégzi...
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Kérdés a következő, telepíteni akartam az egyik ORBX által készített sceneryt azonban, nem tudom a telepítés helyét kiválasztani. A telepítő automatikusan a C maghatóra akarja tenni, ami nekem nem jó, mivel egy másik partíción van az FSX telepítve. ilyen problémám eddig nem volt az ORBX tekintetében, mert e telepítő lehetőséget adott a választásra. Most mindegyik ORBX sceneryt a C maghajtóra akarja pakolni, választani nem tudok. Ötlet?

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#10290
üzenetére
Jaja, amikor kijött a kép, akkor sokan kérdeztek vissza, hogy "hol az ajtó?".
Amúgy engem a székek "kényelmessége" hat meg igazán!

-
boeing
őstag
Egy kis érdekesség.[link]
-
Cypresss
senior tag
válasz
RCH663
#10283
üzenetére
Talán még annyit, hogy jellemzően 3-4 gép kell a PM futtatásához, tehát az infrastruktúra sem két forint, ehhez még hozzá jön a PM ára, amit platinaárban mérnek.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Nem véletlenül, hiszen a PM olyan extrákat ad, mint például a teljes funkciós weather radar (műholdról szedi a program az adatokat).
De különböző repülési modelleket is lehet letölteni.(#10282) wd.taz : Ha jól értelmezem, az egyik gépen futtatod az FS-t, ott "nézel ki a szélvédőn" sok monitorral, a másik gépen lévő monitoron meg lennének az egyebek, mintha fülke lenne?
Igen, így van.
-
cintula187
addikt
válasz
RCH663
#10283
üzenetére
Erre a cikkre többet közt én is nagyon kíváncsi vagyok. De nem kívánom emiatt a blöki halálát :s
Tehát röviden ha több gép kezeli (mondjuk ha projektorrol megy a vetítés projektoronként egy-egy gép között szétosztva) akkor nem is kellenek viszonylag nagy erőművek hozzá?
-
RCH663
aktív tag
válasz
wd.taz
#10282
üzenetére
Na ezért fogom egyszer megírni a szimulátor építős cikket (kb ha a gyerekek elköltöztek, és a kutya is megdöglött....)
A Project magenta egy moduláris teljes rendszer szimulációs program ami nem FS. Tartalmazza kijelzőket, a robot pilótát, fmc-t, és gép rendszereinek teljes szimulációját (OVH). Ha ez fut, akkor gyakorlatilag az FS csak egy, az ablakonb kívüli dolgok megjelenésére szolgáló grafikai alkalmazás. (kis torzítással).
Semmi köze az FS műszereihez, egyebekhez, minden az FS-en kívül történik.
A PMDG és társai annyiban hasonlóak ehhez, hogy szintén nem az fs-en belül futnak a dogok, hanem egy külső library-ban, ami egy protokolon keresztül kommunikál az FS-el. Álltalában két dll-van az egyik a rendszereket modellezi, a másik a műszereket. A két dll is beszélget egymással, illetve grafikailag megjelenő dolgokat .xml-en keresztül benyomja az FS-be.
A project magfenta, és hasonló programok kabin építésre lettek fejlesztve, több számítógépen hálózatban futásra.
Az addon gépek meg arra vannak tervezve hogy az FS alatt fussanak csak, és a legtöbb gyártó valami érthetetlen okból semmilyen módon nem támogatja, hogy hálózaton keresztül is hozzá lehessen férni a program moduljukhoz, ne csak az FS grafikus .xml felületén keresztül, egér kattintással, vagy scripteléssel.
A bonyás dolgok ott kezdődnek, amikor szét akarod cincálni a dolgokat, hogy az FS szerver gépen csak az ablakon kívüli vizulizáció menjen minden mást szét akar rakni az ember hálózatba kötött gépekre. Ezt egyedül a level-d 767 támogatja a piacon, minden más gyártók nagyon köcsög módon állnak ehhez.
Ha viszont ilyen van akkor semmit nem tudsz használni az addon gép rendszereiből mert nem tudod szinkronizálni a külső programokkal. Ekkor használhatod a gyári 737-et pl, vagy valami jó freeware-t, viszont ekkor minden látező rendszer szimulációját külső programmal oldod meg, Bonyás tud lenni a dolog.
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Cypresss
#10281
üzenetére
Nem vagyok szakértő, de a Project Magenta is valami hasonló nem? Vagy az csak, a már megépített Cockpit hardware-it szolgálja ki, mint pl.: Overhead Panel, Motorized TQ, stb?
Ha jól értelmezem, az egyik gépen futtatod az FS-t, ott "nézel ki a szélvédőn" sok monitorral, a másik gépen lévő monitoron meg lennének az egyebek, mintha fülke lenne? Hmm ez engem is érdekel...
Tazi
-
Cypresss
senior tag
válasz
RCH663
#10280
üzenetére
Használtam a wideview-t kb két évig. Brrrrrr!
Többek között olyan problémáim voltak vele, mint a felhőalakzat szinkronizációja amit a szélső monitorokon tök máshogy jelenített meg. Problémás volt a konfigurálása is. Nem szerettem. Egyébként sem ez kell most, hanem a műszereket szeretném külön monitoron futtatni.Elvileg amit írtál az nekem tök jó, mert az MCP hardwares, az offset map (NGX) pedig megvan, Pete Dowson jegyzi, valószínűleg nem lesz szükség kendácsra.

Tulajdonképpen annyit szeretnék, hogy a PFD/ND adatait kiraknám egy monitorra, az OVHD-et pedig egy másikra és külön gépről futtatnám őket. Elvileg ehhez tökéletes a WideFS. De nem voltam biztos benne, hogy offset nélkül is megy-e a dolog. Ezek szerint nem, ami persze mégis probléma, mert ahogy látom a külső fejlesztők általában leszarják ezt a területet.
Ha eredmény lesz jelentkezem és köszi.
-
RCH663
aktív tag
válasz
Cypresss
#10279
üzenetére
nem teljesen...amire te gondolsz, (ha jól értem) az az a widewiev ez tud másik gépre neked nézetet varázsolni. De ez műszereket nem szinkronizál.
Ha az MCP hardveres akkor igen. Mert:
A widefs arra van, hogy az FS által használt memória részt, ami repülési adatokat egybeket (offseteket) tárolja, megosztja hálózaton keresztül, így a többi programnak úgy fog tünni, mintha azon a gépen futnának, amin az FS. De vannak buktatók, pl csak a standard FS adatokat tudod módosítani (amit az FSUIPC) ismer, a spéci addonoknak viszont saját külsó dll-je szokott lenni, amihez így nem férsz hozzá hálózaton keresztül, csak spéci driverrel, vagy valami kendácsolással.
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Remélem mindenkinek kellemesen telik a nyara.

Kérdés: WideFs tud olyat, hogy egy hálózaton található másik gépen keresztül reptetem a fő gépen található madaram? Tehát 1-es gépen van a külső nézet és a 2-es gépen tekerem az MCP-t, aminek eredménye az 1-esen látható.
Egyáltalán nem ismerem a WideFs lelkét, de ha lehet vele ilyet, akkor beleásom magam.
Láttam egy tök jó megoldást és azt szeretném megoldani az itthoni hálózatomon.Más: AS2012 SP1 released
-
BigBlackDog
veterán
válasz
hhelikopter
#10276
üzenetére
Színt hogyan állítod be? Szerintem az alfa csatornát (átlátszóságért felel) kéne állítanod.
-
RCH663
aktív tag
válasz
hhelikopter
#10276
üzenetére
passzolok. ezzel nem foglalkoztam még.
Többieknek meg akik még nem válaszoltam bocsi, de 2 hete edző apa lettem, ami a szabadon felhasználható időkeretet kb 0-ra redukálta.
-
hhelikopter
tag
Szia RCH663!

Gép átfestésbe vagyok. A festés során az ablak – üveg – színét is tudom festeni, viszont nem találom azt a színt, amivel olyan eredményt érthetnék el, mintha a szimulátorba a táját a gépen kívül nézném. Azaz vagy sötét lesz az üveg, illetve ha haladok a világosabb színek felé akkor kezd az egész” fehéresedni” amin nagyon zavaró a kilátás. Az FSX az üvegnél mit kezel abszolút 0 – nak, az az mintha nem is lenne üveg, vagy kristálytiszta kilátást? Esetleg valamilyen beállítással lehet ezzel manipulálni?
Köszi
-
RCH663
aktív tag
válasz
hhelikopter
#10274
üzenetére
A moduls könyvtárban keress oda nem illő dolgokat,
-
hhelikopter
tag
válasz
Geryson
#10273
üzenetére
Nem tudom, azért kérdezek nálam okosabb FSX gurukat. A gyári kalibráló is jó, de állítólag az UIPC pontosabb, nem tudok nyilatkozni azért szeretném kipróbálni.
Még van problémám
, kéne egy kis segítség, a virtual cockpit kamera nézetét állítottam korábban 0 , tehát semmi mozgás nem volt repülés közben a kabinban. Most minimálisan vissza kartam állítani, semmit nem reagál. Ilyenkor mi van, mitől lehet? Próbáltam már minden értékkel de semmi... Annyit kell tudni, hogy feltelepítettem korábban az EZDOK kiegészítőt is, ami bekavart szerintem. Ugyan ezt töröltem a gépről, de akkor sem áll vissza, gondolom valamit felülírt, csak kérdés hogy hol és mit? Tipp van valakinek?[DynamicHeadMovement]
LonAccelOnHeadLon=-0.020000
LonAccelOnHeadPitch=-0.010000
RollAccelOnHeadLat=0.010000
YawAccelOnHeadLat=-0.100000
RollAccelOnHeadRoll=0.100000
MaxHeadAngle=5.000000
MaxHeadOffset=0.300000
HeadMoveTimeConstant=1.000000 -
Geryson
addikt
válasz
hhelikopter
#10272
üzenetére
Biztos, hogy le kell tiltani? Ha letiltod, akkor nem lehet, hogy nem is látja az FSUIPC sem?
Milyen joy? Nekem Saitek van és a Saitek profilerrel kiválóan be lehet állítani a joy-gombokra a megfelelő billentyűparancsokat.
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Segítségetek kérném! A szimulátorban a játékvezérlő használat opciót letiltottam, az UIPC be akarom bekalibrálni a Joy-t, de nem megy. Van valami tutorial? Szíveskedjetek segíteni mi a menete, mert egyszerűen nem boldogulok vele. Olyan problémám is van, hogy joy gombjaira rászeretnék programozni nézeteket, de ez sem megy.
Köszönöm előre is!
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Uninstallálnom kellett az egész FSX-et a kiegészítőkkel együtt,mert bármit csináltam,mindig fekete lett a képernyőm ha az FSX menüsorában belementem egy opcióba repülés közben,majd pedig kiakadt az FSX.
Holnap jön az i7-2600K procim mellé az új Gigabyte GTX 560 Ti 1GB VGA és arra fogom feltelepíteni a szűz FSX-et a kiegészítőkkel. Remélem minden ok lesz vele!
-
Geryson
addikt
válasz
RCH663
#10265
üzenetére
Háááát, érdekes ami ír. Tudni kell, hogy nekem nagyon sok minden be van állítva az fsx config-ban, de az affinity mask nincs (lehet, hogy kellene?).
Namármost elindítottam az FS-t, Chicago O'Hare, Cargo és heavy gate-ek között ugrálva, kint "major thunderstorms" időjárás. Külső nézetben 30-35 FPS, bármerre nézek. Belső, VC nézet 18-22 FPS. Ami érdekes, hogy nekem ez normal-on van mind scenery-ben, mind autogen-ben. A furcsa az az, hogy a földön állva ha ezeket feltolom, akkor sem változik az FPS, sőt ha leveszem minimumra, akkor sem.
Szóval a két utolsó csúszka kivételével tulajdonképpen nem látok nagy változást FPS-ben.Szóval akkor itt lehet valahol az ereje az új procinak (az autogen-ben), erre megpróbálok rákeresni. Ha el tudnám érni, hogy 30-40 FPS-em legyen maxolva, akkor én lennék a világ legboldogabb embere...

-
Asbee
veterán
Én meg költöztettem át az fsx-et ssd-re és a cfg-m nem mentettem el. Most állíthatok be mindent újtra.
De remélem a szürke négyzetes töltéses dolgom eltűnik. -
RCH663
aktív tag
válasz
Geryson
#10261
üzenetére
Hi everyone,Just wanted to share my experience in using Intel's latest hexacore processor, the 3930K.I thought the Core i7 990X was brilliant for FSX, but the 3930K just blows everything else away, including the 2600K/2700K.First, here's an overview on my system specs:
Intel Core i7 3930K
ASUS P9PX79 PRO
ASUS ENGTX570 DCII (2 in SLI)
16GB DDR3 1600MHz RAM, 16GBs in Quad Channel (4GB per stick)
64GB Crucial M4 SSD (OS and productivity software on this only)
1TB 5400RPM Western Digital HDD (running FSX and games on this HDD)
Cooler Master 1200w PSU (80 plus gold)
Windows 7 Ultimate 64bit
Sharp Aquos Quatronn 40inch LED 1920x1080
FSX w/Acceleration, GEXe, REX, PMDG 747x and 8i, MD-11, and 737 NGX.Performance:Typically, with the 2600K at 5GHz, and when starting a free-flight from Chicago's O'Hare airport and with most sliders set to medium, unlimited FPS, and weather set to "fogged in" or "building storms," my average FPS over the city and airport is about 30FPS. Other notable settings: None of the following enabled: "Airplane casts shadow on itself and the ground," "flare." Job Scheduler/Affinity is set to 255.In contrast, with the 3930K, I can enable all of the features that typically tax FPS and lower the performance, plus, I can max out all of the sliders and still achieve "fluid" gameplay and average 30/40 fps under the most demanding conditions; when FSX is "taxing" the CPU. You can just imagine what it's like under fair weather conditions, but with "auto-gen" and other sliders maxed out! Overall, I can't believe how fantastic my flying experience is. I think this is what the developers envisioned with this simulator. It's unfortounate that it took a number of CPU evolutions spanning several years to finally achieve this level of game play. (my affinity mask for the 3930K is set to 1344 in my FSX config file)Lastly, based on all my other benchmarks, the 3930K is essentially the 2600K with 2 additional cores; the performance increase is in direct proportion to the additon of two cores.Hope this helps, if you have any suggestions on modifying the FSX config file or have questions, please don't hesitate to ask.Jacob
-
Korcsii
őstag
válasz
atys25
#10260
üzenetére
Nekem működött! Miután beírtam, repültem egy EGLL-LHBP-t fagyás nélkül!!!

Avagy EGLL S taxiway-en megint kifagytam, miután elindultam egyik 600-as állóhelyről. Ezúttal QualityWings 752F, szóval a négyhajtóműves elmélet megdőlt.
Aztán rögtön FSUIPC reinstall, néhány progi bezár, meg észrevettem, hogy nem admin módban indult az FSX (valamiért eltűnt a pipa a tulajdonságoknál). Ja, meg ez előtt kép posolása, kicsit járkálás fel-alá, meg tekerd fel a hangerőt.
Aztán kilépés után dobott egy CTD-t, de az már nem érdekel.
-
válasz
Geryson
#10261
üzenetére
Mondjuk úgy, hogy életszerű keretek között.
Természetesen az FMC figyelembe veszi a tömeget és a távolságot, de ez csak egy elvi maximum, ami életszerű körülmények között nem korlátozza a repülési profilt. Egyébként a CI határozza meg a sebességet és a fogyasztást. Próbáld ki, hogy ceteris paribus 30-as és 100-as CI mellett mekkora max alt-ot ad az FMC.Így néz ki az összesített költségfüggvény, amiből a CI származik:
A képlete pedig a következő: CI = (Time Related Costs)/(Fuel in Cents)
A gép tömegadatai az üzemanyag kts-es között jelentkeznek, tehát az egyenlet részét képezik.
-
atys25
csendes tag
válasz
RCH663
#10248
üzenetére
Szia!
Próbáltam az ENTER és az ALT+ENTER verziót,de úgy sem jó. Igaz,hogy összerakja windowed modba a képet,de a kicsi kép is fekete marad,egyszer csak FATAL ERROR üzenet jelenik meg és,hogy indítsam újra a programot. Mi a franc lehet? Pár napja csinálja ezt a dolgot,régen nem csinált ilyet. Az FSX menüjében semmilyen opciót nem tudok megnyitni repülés közben,mert kapásból ezt csinálja.Még az FS Recorder menüjébe sem tudok belemenni,mert Black screen és kiakad az FSX.
Kiegészítők: SP1 és Acceleration, UT Europe és USA,Canada, GEX Europe és USA,Active Sky 2012 és 5 reptér,amik eddig is jól működtek és PMDG repcsik,Qualitywings 757,meg Level-D 767 van telepítve. De eddig ezekkel semmi baj nem volt.
-
Geryson
addikt
Egy érdekes kérdés forog itt bennem egy pár napja. Van a mostani Core i7-em ugye 4.0-ára húzva, mellé a tri-channel RAM hasonlóan szép órajellel + egy igen combos VGA-m (szerintem). Gondolkozom, hogy a fiamnak ezt átlövöm és veszek egy komplett új belsőt, csak i7-3930k-val, ami 6 mag plusz úgy hallottam a 4,5 Ghz sima ügy + mellé egy quad-channel ramot 4x4 gigával. VGA maradna.
Az ok legfőképpen az, hogy add-on repülőtereknél mondjuk elég nagy terhelésnél (VC-ben repülve, grafika erősen felhúzva) karcolom a 20 FPS-t, néha bizony már kicsit laggol, azaz 10-15 közé lemegy. Leszállással azért nincs gondom, a 20 nagyjából megvan, de ezt én igen alacsonynak tartom, jobban örülnék ha 30 lenne az a 20. Mondjuk minimumban. Elérhető ez az "álom" ebben a sz@r játékban szerintetek ha még rákölt az ember 3 kilót, vagy tök felesleges, mert egyszerűen valahol mindig szenvedés lesz az FPS vadászat? Hangsúlyozom, nem térek át FSX-ről vissza FS9-re meg ilyenek, ilyenben nem kérek okos tanácsokat, hanem FSX felhasználóktól kérdem, hogy sikerült valakinek KOMOLY FPS eredményeket elérni már mély pénztárcába való nyúlással?
Jorus:Tényleg, ez biztos? Tehát ha nem adok meg, vagy a legmagasabbat adom meg, akkor bárhova felhúzom a gépet akár 100% súllyal? Tény és való, hogy megadom CI-t, de én azt hittem, hogy ő a súlyt is nézi...
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Geryson
#10257
üzenetére
ÁÁÁÁ, nem az igazi, nagyon lassú. Igazából nem tudom biztosan, hogy mi a szűk keresztmetszet, mert nem zabálja le se a procit se a memóriát.
Ami videókat láttam azokon jobbára IPad volt befogva, meg ugye az a bizonyos Androidos videó amin felbuzdulva nekiestem ennek az egésznek, de hát ugye nem tudom az ottani hardware környezetet, így nehéz belőni.Kollégának a Tabletjével is próbáltam, de azzal se volt jó. Lehet, hogy kétmagos procival rendelkezőn menne de az nincs a környezetemben senkinek, marad az egérke.
Bár nem értem, hogy a két mag mit dobhat rajta, ha az egy magot se használja ki rendesen.Mindenesetre lesz új asztal (csinálok magamnak), a teljes funkcionalitás jegyében a szimulátorhoz szabva. A szükséges anyag fele meg is van, terv is nagy vonalakban, de majd csak október környékén, mert most a nagyszülők házát kell renoválni.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#10254
üzenetére
Szia! Ez pl. akkor van, ha magasabb magasságot állítasz be, mint amit a gép el tud érni (ld. VNAV CRZ oldalon a MAX bejegyzés). Azaz pl. még túl nehéz a géped. A VNAV ilyenkor értelemszerűen leold.
wd.taz: Eladod a tabletet? Ennyire nem jött be az FMC kihelyezése arra a készülékre?
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187
#10244
üzenetére
ez megoldódott.
más.pmdg 747 ben az unable cruise alt üzenet minek köszönhető? akkor is kapom ha az fmc ben lejjebb veszem az adatok és ráadásul a vnav se kapcsol be
-
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
Akinek van Saitek Pro Flight Ruddere az legyen szíves mondja meg, hogy mekkora a súlya. 5 Kg-ra saccolom. A szállítási díj számításhoz kellene, de nincs kiírva sehol a súlya.
Köszönöm.

-
Korcsii
őstag

-
RCH663
aktív tag
válasz
atys25
#10246
üzenetére
757: yaw-damper be/ki van kapcsolva? Amit leírsz az valami ismert gond, ami gépkezelésből fakad, valamit nem állítasz be rendesen. Nem mondtam hogy über jó, csak azt hogy nekem ez van mert 5 dolcsi volt, és annyiért jó arra és annyira amire használom.
Én C-130 hívő vagyok. Jeppesen térkép elő, opencockpits radio module, és végtelen gépészkedés keretében back2bagdad.
Kézzel, deszant eljárás repülve leszállni.Black screen: VGA driver gond elsősorban, pontos oka ismeretlen. Nyomj egy entert és vissza jön a kép, vagy alt+enter (windowed mnode) és akkor is vissza jön elvileg. Mást ne nyomj. Ez többségében segít, ha nem akkor jön a fekete csirke áldozása teliholdnál....
-
atys25
csendes tag
válasz
RCH663
#10245
üzenetére
Hali!
Előszőr is köszönöm szépen a cfg-t amit múltkor küldtél! Viszont nem értek egyet veled abban,hogy a CaptainSim 757 annyira frankó lenne. Én személy szerint utálom,mert eddig egyszer sikerült leszállnom vele,ugyanis approachnál egyfolytában lezuhanok,mert annyira elkezd jobbra valra dülöngélni gép,illetve amikor kiválasztom a Deparr-nál a runwayt és a STAR-t,akkor a LEGS-ben nem írja ki a runway számát és a hozzá tartozó magasságot,csak akkor ha TRANS is van hozzá választva. Én Qualitywings 757-est használok,ami persze egyáltalán nem realisztikus,de legalább le lehet vele normálisan repülni egy utat,leszállással együtt.
Amúgy nekem mostanában van egy olyan gondom az FSX-el,hogy amikor teljes képernyőben repülök és a menüsorban kiválasztok valamilyen opciót (pl FS recorderben piszkálok) amihez eleve eltünik a kép és utána folytatni akarom a repülést,nem jön vissza a kép hanem tök fekete lesz az egész képernyő és nem történik semmi,csak a gépem hangját hallom,majd kiakad az FSX. Ez miért van? Pedig az UIAutomationCore.dll fájl bele van másolva az FSX gyökérbe. Nem lehet,hogy a procim felhúzása akasztja ki? 3.4GHz-ről fel van húzva 4.2 GHz-re.
-
RCH663
aktív tag
válasz
wolruf
#10243
üzenetére
nem egészen, mert van belső memóriája, így fel lehet tölteni a scripteket az agyába, és megjegyzi. Továbbá elég jó a TARGET progi hozzá, ami scriptet, LUA-át mindent kezel.
Nekem pedig nem csak egy kép, mert a szimulátor projectnél nekem monitor van mögötte, és azon kirajzolva a Flyware (FsXpand) által a műszer, és a funkciókat tökéletesen vezérli. és mivel lehet váltani a tartalmat, így full mfd-t lehet alá csinálni. Még csak kísérletezem vele, de ennyi pénzért nagyon sok munkát spórolt nekem.
-
cintula187
addikt
Van arra ötlet,hogy pmdg 737 miért nem töltötte be a hajtomüvek lapátjait? )
-
RCH663
aktív tag
Én a múltkor vettem thrusnaster cugar MFD-t 3990-ért
hármat rendeltünk haverral, de csak 2-őt szállítottak le, majd készlet hiányra hivatkozva törölték a rendelést... 
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Geryson
#10234
üzenetére
Hali!
Ezen én is elgondolkoztam nemrég, bár a 737-hez elég a három. Viszont amit külön vesz az ember, azon ugyan az a csatlakozó van vagy USB? Ha ugyan az (azt hiszem talán PS2) akkor azt rá lehet kötni az alaplapon lévő PS2-re, vagy hogyan?
Most rudder-re hajtok, egyelőre PRO Flight lesz, de később mindenképp építek egyet "vasból".
-
Geryson
addikt
válasz
RCH663
#10233
üzenetére
Igen, nekem most 1 a futómű, egy a flaps és egy a tolókar. Ezt ugye tuti szét tudnám dobni 2 konzolnál, sőt vezérlőgombokból még több lenne. Sajnos mondjuk az egyik karom (ami régebben a tolókar volt) potméteres lett, először ezt rendbe kell már hoznom. Ezen most a futó van most, de sajnos elég pontatlan.
Jól emlékszem, hogy a plusz karhoz kapok új gombfejeket is?
-
RCH663
aktív tag
-
-
Geryson
addikt
Nem tudjátok véletlenül, hogy ha megveszem az FSUIPC-t, akkor a későbbi verziókra frissíthetek ingyen? Csak merthogy több mint 8 ropi az ára, azért jó lenne egy termékkövetési lehetőség.
Korcsii: Neked megoldódott a CTD gond az FSUIPC frissítéssel? Lehet veszek még egy tolókart és akkor kiraknám a 4 hajtóművet 4 karra, ehhez kell az FSUIPC.
-
RCH663
aktív tag
válasz
Korcsii
#10227
üzenetére
stabilitás nálam O.K.. Patch előtt nagyon fps zabáló volt. Régen repkedtem vele, és nem túl sokat, eyecandybe elég tuti volt (mindent nyitsz, csuksz, szines szagú szélesvásznú) viszont egy a rendszer szimuláció azért annyira nem mély. Minden megvan ami kell, de azért nem feltétlen kell állandóan a user manuál után kapkodni, (pláne pmdg után) de jól el lehet vele lenni, és van rendes(? lnav,vnav, sid/star, performance table) fmc meg dual AP.
-
Korcsii
őstag
757-essel repült már bárki is? Azt már tényleg csak félve merem kérdezni, hogy melyiket ajánlanátok a sok közül?

-
Geryson
addikt
Elaludt ez a fórum...

Egy filmen felbuzdulva megnéztem az FSX tibeti reptereit és szomorúan kellett megállapítanom, hogy nincs egyetlen egy sem.
Gyorsan kerestem egy free lhászai (ZULS) repülőteret és találtam egy nagyon kis aranyosat. Gyorsan toltam is egy karikát a hétvégén a 9 órára lévő repülőtérre. Sajnos hazafelé csak üresen tudtam jönni, mert nem elég a 4000 méter a felszálláshoz ebben a magasságban egy 747-nél a feltankolás után. A pálya magassága több mint 11.000 láb! Csatolok egy pár képet.
Érdemes a magasságokat megnézni a charton, pl. Zedang jeladóét.
A Yarlung folyó + Lhasa Gonggar repülőtér
Apróbb hegyek induláskor (ld. magasság jobb felül
Turn to final, nézd meg az ILS jeladó távolságát!
Tökéletes látási körülmények, de azért csak megvolt a pálya kézzel a végén -
Geryson
addikt
Jekatyeringburg X kiadásának megünneplése alkalmából FLYIN van a ruszkiknál.
most éppen 55 érkező, vagy induló gép ill. mellé bőséges irányítás.Amit én még a sok évem alatt nem tapasztaltam, hogy van Asia-Center, azaz Rostov után (ott is volt CTR) a Kaszpi-tengertől keletre, Nepálig végig irányításom lesz.
-
hhelikopter
tag
válasz
RCH663
#10210
üzenetére
Köszönöm a segítséget, most már minden ok! Lenne egy kérdésem repülési dinamikával kapcsolatban.
Van mondjuk egy : A gép, illetve egy: B gép. Mind a két típusnak megvan a saját aircraft.cfg- je, illetve air file. Ha azt szeretném, hogy mondjuk B gép ugyanolyan repülési tulajdonságokkal bírjon, mint A gép akkor elméletileg átmásolom az air file, illetve az aircraft .cfg irányítással kapcsolatos részét átírom az A gépének megfelelően. Ezt megtettem mégsem azonos a repülési dinamika, illetve a gép viselkedése. A kérdésem az, hogy miért? , illetve meglehet azt csinálni amire gondolok, úgy, hogy B gép dinamikája "viselkedése" 100 % azonos legyen A gép rep dinamikájával, "viselkedésével"? Ha igen akkor hogyan?
Köszönöm
-
Korcsii
őstag
-
boeing
őstag
Microsoft FLIGHT cancelled! [link]
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Ilyen kifutópálya mellőli "követő" kamera nézetet milyen programmal tudok varázsolni?
Itt a videó,hogy mire gondolok: -
RCH663
aktív tag
válasz
hhelikopter
#10204
üzenetére
A gond akkor van a kalibrációval, ha másik usb portra dugod az eszközt, vagy valami gáz van driverrel, és mindíg új usb fcc ID-t kap. Ha új eszközként jelentkezik, az fs indításkor a directx-ből tudja hogy új eszköz van és a valami default-ot ad hozzá.
Kivédés: drivereket rendbe rakni, minden axis beállítást törölni az fsből, majd a controls cfg-t irásvédetté tenni, miközben mindent fsuipc alatt kalibrálsz. Az elején lépj be a controlsba ha gyanakodsz hogy megint nem jó, és minden eszköznek töröld az axis beállításait.
-
ChipKng
aktív tag
válasz
hhelikopter
#10204
üzenetére
Felve kerdezem meg: Nem lehet, hogy a trim tolodott el es semmi gond sincs a kalibracioval?

-
andorra
őstag
válasz
hhelikopter
#10205
üzenetére
Akinek tetszik a "szartalicska" - a te irodalmi szakkifejezéseddel élve - az tologassa. Az X-Plane 10-es nagyságrendekkel szebb, az FS9 pedig jobban fut.
-
andorra
őstag
válasz
hhelikopter
#10201
üzenetére
Mindig rájövők
Egyszer is elég lett volna......
Amúgy azt mondják: "Okos ember más kárán tanul" (sokan mások viszont a sajátjukból sem ?) -
Geryson
addikt
válasz
hhelikopter
#10201
üzenetére
Nekem az FSX beállítási dolgaival egyetlen egy gondom van, hogy minden egyes új FSX telepítés után nekem törölnöm kell minden gyári billentyűparancsot és bizony mindig vannak olyanok, amik visszaállnak és azokat megint és megint törölnöm kell. Általában 2-3 törlés után már tényleg végleg elfelejti.
Kalibrációs gondom FS9-ben volt, de mint kiderült azért, mert rossz volt már a joy. FSX-ben 1x kalibrálok mindig telepítéskor és utána soha többé.
Hülye kérdés, de nem a gép trim beállításaival van gondod? Vagy most akkor végülis rájöttél a hibára, vagy sem?
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Mindig rájövők, hogy fejleszthet informatikai téren az ember, kiszórhat 400.000 Ft az FSX soha nem lesz az aminek lenni kellene. Magyarul egy szartalicska az egész.
A játékvezérlőt legyen szó egyszerű botkormányról vagy komolyabb szettről (pedál, gázkar, botkormány) bekalibrálom FSX alatt minden oké, ugye ezzel már semmi dolga nem szabadna, hogy legyen a felhasználónak amíg nincs új telepítés.
Egy hete figyelem és rádöbbentem arra - Pl: ugyanokat csinált a gép, hogy minden átmenet nélkül felnyomta az orrát, pedig a botkormányt meg sem mozdítottam, normál időjárás, stb,- , hogy a kalibrációs beállításokat simán elfelejti a program. Tehát minden nap az FSX indítását követően kalibrálni kell a pontos precíz irányítás érdekében.
Nem tudom ennek mi az oka, ti találkoztatok ezzel? - Ha nem, akkor azért erre érdemes odafigyelni, mert a különbség és föld - Van esetleg a normális kalibrációhoz valami kiegészítő program, amivel a tengelyeket lehet beállítani ? -
Szartalicska, tegnap már majdnem kivágtam az egész gépet mire rájöttem a hibára hajnali 1 óra volt.

Új hozzászólás Aktív témák
- M5! KÉSZLETKISÖPRÉSI ULTRAAKCIÓ!!! TÜZES EZÜST MacBook Pro 14" M5!!! 10C/10G 16GB 512GB Gar!
- Eladó egy oneplus 9 pro 256/12
- magyar billentyűzet - 172 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- HP EliteOne 800 G6 All-in-One i5-10500 16GB 512GB 24" Érintőkijelző!! 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest


Úgy hazavágta a gépet, hogy újra kell raknom a rendszert, mindennel együtt. (köszi AMD) 

Pénteken megjött a Rudder !


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



