Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • uRSul

    tag

    válasz Cypresss #11654 üzenetére

    Sajnos ilyesmi válaszra számítottam, gondoltam, hogy a költségek faragása sokat nyom a latba, ami érthető is.
    Highfly-nál is látszott, hogy az Airbus egy sokkal modernebb technológia, de fura, hogy ebben a kategóriában a Boeing miért nem fejleszt? Bár lehet, hogy ez csak késik, mert most a 787 vitte (viszi) el az erőforrásokat. Hasonló technológiával egy 737 is gazdaságosabban lenne működtethető és látva ezeknek a kisebb gépeknek (és kisebb társaságoknak) a számát, talán még meg is érné egy komolyabb fejlesztés. De ezt valószínű nálam sokkal jobban látják Boeingék! :)

    Bizony, nekem is kedvenc a 737 és 747! :)

    Rossz is volt látni ezt az átesős videót, ez nagyon csúnya! Pont tegnap délután figyeltem, ahogy a Cargolux 747 LHBP 13 irányba tart és ugyanez a sziluett jelent meg a videón is, csak ez elég rosszul végződött.

    Ja, még egy kérdés az Airbusosokhoz. Az lehet, hogy az A320-ban a kapitány ül a jobb oldalon és a f/o a balján? Láttam egy ilyen videót, hogy a jobb oldalon ülő irányította, emelte fel, rakta le a gépet, és a bal oldalon ülő végezte a másodpilóta szerepet, minden műszert ő kezelt (és nem oktatóvideó volt). Lehet oka, hogy egy jobbkezesnek nyilván a tőle jobbra lévő botkormánnyal ideális az irányítás? Fura volt látni, azt hittem a bal oldalon van a főnök elv érvényesül a repülésben! :)
    Igaz bal kézzel én sem nagyon tudnék manőverezni a Logitech joystickommal, vagy nagyon sokat kellene gyakorolni, szóval akár még érthető is lenne a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák