Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- leslieke: leslieke farmerzsebe
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
Azért nincs fent minden reptér nekik sem, de ha előre szólunk, akkor elvileg felteszik ami kell.
Cypress: ez még hagyján, ezen csak a fehéregyensúlyt és a fényeket kellett állítottam...
(és én vagyok az, aki mindig kifogásolta a teljesen fehérre húzott apron képeket, erre én is azt teszem... tényleg jobb így!
)BigBlackGod: tervben van...
Amúgy igyekszem a képekkel, videóval, beszámolóval, csak nagyon nem haladok...
-
Đusty
addikt
"Érdeklődöm, hogy a szimulátorozás során mire készüljünk. Approach-ozunk, touch-and-go, iskolakörök, vagy akármi, amit kitalálunk ott, ahogy jólesik? "
Szerintem így ebben a sorrendben
, majd ad hoc kitaláljuk. A legtöbb kiegészítő megvan nekik, és beállítják amit kérsz, időjárás, hibaszimulálás stb. A beosztást nem tudom, legutóbb sem volt csak úgy jött az egész, igaz kevesebben voltunk de ez Cypresss területe. -
válasz
Cypresss
#11175
üzenetére
Érdeklődöm, hogy a szimulátorozás során mire készüljünk. Approach-ozunk, touch-and-go, iskolakörök, vagy akármi, amit kitalálunk ott, ahogy jólesik? VFR vagy IFR iskolakör? Ha IFR, ott dobunk össze vmit FMS-ben? Milyen reptereket tartalmaz a szimulátor? A kezelő (oktató) gondolom ott ül velünk a szimulátorban, milyen időjárási komponenseket lehet beállítani? Ő "tankol", tesz be hibákat, stb.? Készítünk előre vmi beosztást, vagy ott találjuk ki? Több kérdés most nem jut eszembe.

Ejj, jó lehetett nektek ott a 787-esen...
-
Korcsii
őstag
válasz
BigBlackDog
#11193
üzenetére
Nem, nem utaztam, csak fotóztam. Minden vízjelet én raktam rá, csak úgy viccből (ezeken a helyeken fel fog tűnni) - a többi képen már hanyagolom őket.

-
pusi1981
aktív tag
válasz
BigBlackDog
#11190
üzenetére
Igen zöld, de lehet változtatni a hozzá adott progival pirosra meg narancsra is minden egyes gombnál.
-
pusi1981
aktív tag
-
RCH663
aktív tag
válasz
Bundee69
#11183
üzenetére
Unplug the controller, click Start>Run, type regedit and click OK. In the Registry Editor browse to the following folders in order:
HKEY_LOCAL_MACHINE
SYSTEM
CurrentControlSet
Control
MediaProperties
PrivateProperties
DirectInputAnd delete the VID_06A3&PID_0255 folder. Plug the controller back in, rotate and twist the stick fully a couple of times and see if that has fixed it.
UK suport megoldási javaslata
-
RCH663
aktív tag
válasz
Bundee69
#11183
üzenetére
Ez ős saitek betegség, már x-45 is csinálta, Lényege hogy a kis pöcök filterezése nem jö, az szokott segíteni, ha megnyomod mintha gomb lenne, vagy körbe fordítod, és utánna nyomod meg. Hardwer és soft együtt, kezdetektől fogva. Nem mindig, és nem minden karon jelentkezik.
-
cintula187
addikt
válasz
BigBlackDog
#11184
üzenetére
hú milyen érzéketlen csikló:-)
-
Bundee69
tag
válasz
BigBlackDog
#11182
üzenetére
Azért nem hinném, hogy az, mert az új driver telepítése után jelentkezett először. Ráadásul azt a kis joy-t soha nem szoktam használni semmire, így nincs elhasználódva. Ha hardveres, kontakt hiba lenne akkor mikor elindul a kurzor, a joy bizgerálására meg kellne állnia, de nem teszi
-
Bundee69
tag
válasz
pusi1981
#11170
üzenetére
Szia, Nekem is x52 Pro-m van. Ez nem használt, de nálam is vannak problémák. Több mint valószínű, hogy szoftveres. Nemrég raktam fel a legújabb drivert és azóta csinálja. A jelenség az, hogy az egér kurzor egyszer csak elkezd ricegni és aztán csak magától elindul felfele. Ha kicsit megmozgatom a thrust-on a kis joy-t az egér gombnál akkor abbahagyja, de ha egyszer már elindult, akkor hiába mozgatom már, mert csak egy restart használ.
-
Cypresss
senior tag
válasz
pusi1981
#11176
üzenetére
Nem akarom még én is szívni a véred, gondolom most van elég bajod, de van egy mondás, ami valahogy így hangzik: "túl szegény vagyok, hogy olcsó és használt terméket vásároljak".
Egyszer én is vettem használt hardwaret, azóta csak újra adok ki pénzt.

(#11178) Jorus: : Sajnálom.
Én megyek holnap is, IVAO-tagoknak és spottereknek lesz egy maihoz hasonló program. Állítólag 90-en leszünk.
Lehet ki kellene költöznöm vasárnap estig, hogy semmiről se maradjak le, de közben NFL-rájátszás, családi program, meló. Rohadt kevés a napi 24 óra... -
RCH663
aktív tag
válasz
pusi1981
#11170
üzenetére
Ezzel téged kicsit át@#$&ak. lehet meg lehet javítani de nem biztos. Szét kell szedni, és ellenőrizni a kábeleket először, zárlatot keresni. Gond lehet akár az usb, akár a joyt bekötő ps2 szerű kábel, lehet meg lettek tépve, vagy a joy nyakába töröttek meg a drótok, esetleg valaki adott a hancur botnak egy kis inni valót. Ha van affinitásid, meg gyakorlatod, nyugodtan kapd szét, ha nincs, és pár napig kiborod nélkûke, és pesti vagy, akkor megnézem neked. Szervízbe szerintem nem éri meg, mert az árral együtt több lesz a javitás, mint ha vettél volna egy újat, és hónapokig is eltarthat. Ha tudod, akkor vidd vissza az eladónak, és kérd a pénzed, már ha nem jelezte hogy hibás. Ha jelezte, vagy úgy hirdette hogy "ahogy van" akkor nem élhetsz követeléssel.
sent from mobile
-
pusi1981
aktív tag
Egyébként ha hardveres a probléma azt hol tudom javíttatni? Pc szervízbe?
-
Cypresss
senior tag
válasz
djfules
#11158
üzenetére
A 787-es egy másik program, ez most a fórum tagok szokásos? év eleji találkozója.
Részletek [ITT]
Ha van kedved, szívesen látunk, van szabad hely.#11162) uRSul : Beírtalak a pilóták közé. Belefér az iskolakör.
Akik eddig jelezték, hogy biztosan jönnek:
Jorus
Rudi50
Korcsii
Cintula
Wolruf
Ursul
Én(#11160) Korcsii: A SUPerviser-ek olyan öregrókák, akik már irányítottak pár száz-ezer órát...
Csatlakoznék Gerysonhoz.
Ezt a kijelentést tessék erős fenntartásokkal kezelni.
IVAO-n egyébként tök ugyanaz a helyzet, mint amit Geryson elmondott. Kb egy hónapja LHBP APP (jó, Ő még nem SUP, de később az ilyenekből lesz SUP) adott egy érdekes hosszúfalat, ami Békéscsabáig ért
Ott azért már rászóltam, hogy lassan átváltanék Bukarest CTR-hez ha nincs más... -
pusi1981
aktív tag
Köszi! Megpróbálom hátha usb baja van.
-
-
wolruf
őstag
válasz
fatal`
#11171
üzenetére
Nekem is volt par evig x52-esem,nem volt semmi ilyesmi. Ez hardver nyug lesz. USB hubon keresztul csatlakozik,vagy kozvetlenul? Eleg nagy aramfelvetele van,nehogy az legyen,hogy keves tapot kap neha es meghulyul. Probald meg kulso tapos usb hubbal vagy az alaplapon olyan usb-re dugni,ahol csak o van (windows tudja,melyik usb melyikkel van parban es milyen aramfelvetel van).
-
pusi1981
aktív tag
Hát úgy néz ki hogy probléma van a Saitek x52 pro-val !
Pc bekapcsolása után kezdi azzal a joy hogy nem világít rajta 2 gomb...
A vezérlő kontrol paneljébe belépve pedig két beragadó gomb fogad a 15 gomb és a POV 2 gomb egyik iránya
És a joy karon szinte semmi sem reagál...
... Ez nem mindig van így néha működik minden frankón de gondol egyett és repülés közben mindig előjön ez a probléma. Beragadnak a gombok persze nem fizikailag hanem szoftveresen és ezzel állandó parancsot adva a funkció gomboknak ...
Így nem tudom élvezni a játékot mert élvezhetetlen.
szerintetek a joy rossz vagy valamit be kell állítanom ahhoz hogy tökéletesen működjön a dolog.
Esetleg volt valakinek hasonló problémája win7 64 bit alatt ???
A driver és a szoftver a gyártó honlapjáról szedve és a 64 bites verzió természetesen.
A joyt használtan vettem tegnap,remélem csak valami könnyen kezelhető probléma van és nem vertek át ...
-
cintula187
addikt
Zsííír. Lassan a 3 óra is kevés lesz

-
fatal`
titán
Megjelent az Airbus X Extended 1.03. Teljes telepítő, a régit el kell távolítani telepítés előtt.
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii
#11160
üzenetére
"A SUPerviser-ek olyan öregrókák, akik már irányítottak pár száz-ezer órát, és most már joguk van a légtér felügyeletére is."
Rövid válasz: Khm-khm-khm.

Hosszabb válasz: Amikor kiépítették a struktúrát, akkor a SUP-ot pályáztatásra adták. Sajnos vannak olyan SUP-ok, akiknek éppenhogycsak megvan a 100 óra, de még sokat is mondok. Egyébként pont nincs 2 hete, hogy beszélgettem egy irányítóval és sajnos azt mondja, hogy megint elkezdett szétesni a rendszer, nincs elég ATC jelentkező és úgy osztják a STU+ rangot (azt hiszem ez már APP-ot is irányíthat), hogy csak na, csak legyen már valaki. Pedig ha belegondolsz az APP még majdnemhogy nehezebb is mint egy CTR, mert vektorálnia kell keményen. Egy CTR-en sokszor csak átrepülnek. Mesélte az irányító, hogy a srác nem tudta lehozni az ILS magasságára a gépeket időben ÉS mégis megkapta a rangot legvégül.
wolruf: Bocsi, félreértettelek. A legjobb dolog egyébként, a legélethűbb. Mondom, ami sajnos kár, hogy nagy repülőterek is panganak keményen, mert sokszor kevesen repülnek. Egyébként FS9 alatt SB-vel meg lehet oldani, hogy online repülsz és generál AI forgalmat. Tudom, mert sokszor repültem úgy!

-
Korcsii
őstag
válasz
wolruf
#11156
üzenetére
Hogy van-e ATC az hely és időfüggő. Mindenki akkor irányít, amikor van rá ideje, no meg kedve hozzá. Persze vannak bizonyos alkalmak, amikor próbálnak minden pozíciót betölteni, stb. De alapvetően hol van irányítás, hol nincs.
A SUPerviser-ek olyan öregrókák, akik már irányítottak pár száz-ezer órát, és most már joguk van a légtér felügyeletére is. Ez rendben is van, mert van pár kretén, aki el tudja rontani mások örömét. Ez rendben is van mondjuk flyin-eken, vagy ha valaki .wallop-ol, esetleg valamelyik ATC szól nekik, vagy ő maguk irányítanak egy légtérben, és ha valami nem stimmel, akkor intézkednek. De hogy csak azért feljöjjön, hogy observerként egy embert ellenőrizzen... ennyi fölös ATC van? Nem vettem észre...
Amúgy nekem ez volt az első ellenőrzésem, 10 perc alatt válaszoltam (talán 30 perc a limit), aztán jó utat kívánt. De kajálni voltam előtte, nem tudom mennyi ideig, szóval még akár meg is szívhattam volna. De nem volt a környéken se ATC, se gép. Bermidára tartottam, ott is csak egy induló volt, ami a másik irányba szállt fel órákkal korábban.
-
Geryson
addikt
válasz
wolruf
#11156
üzenetére
Nem ismered ezt a részét a proginak? Igen, vannak nemzetközi hálózatok (IVAO a legnagyobb, VATSIM szerintem a második, én itt repülök) ahol vannak virtuális pilóták és vannak virtuális irányítók. Természetesen pilóta mindig több van. Az irányítók lefednek a rangjuknak megfelelő szektort (kőkemény vizsgákon mennek keresztül), ami lehet clearance delivery (engedélykiadó), tower (gurító), approach (közelkörzet), center (távolkörzet) és a nagyon nagyok amikor Európa bizonyos része kompletten le van fedve, vagy a legspeciálisabb az óceán feletti. Volt már olyan flyin, amikor volt OCC is (aki kiadja még a levegőben, hogy melyik helyre áll majd a gép és mennyi üzemanyag kell majd tovább a valós életben), de ez nem megszokott.
Vannak kiváló fónia anyagok, ezt megtanulok (mire-mit válaszolsz, nem regélsz csak a konkrét adatokat mondod) és onnantól igazi ember irányít Téged ha éppen akkor ő is fent van, amikor repülsz. Bécs, Budapest azért elég gyakran lefedett, így ott fogsz találkozni irányítokkal.
Nyúl meg ne legyél, csak tanulni kell az elején kicsit többet. Én is (mindenki) kezdőként kezdte, nem esznek embert ha nem vagy destruktívan kretén (sajnos van ilyen is fent néha).
Hátránya, hogy sokszor ciánoznak a repülőtereken, azaz tök üresek lesznek ha olyan időben repülsz. Sajnos a mai napig megszakad a szívem néha amikor egyedül gurulok pl. Alaszkában, pedig nem így kellene lennie.
Előnye, hogy hatalmas feeling. Amikor van több irányító (pl. távol, közelkörzet és gurító), akkor adogatnak egymásnak ahogy a nagybetűs életben is tennék és akkora a mellényed amikor a kapuhoz beállsz és búcsúzol, hogy csak na.
Non plus ultra (pár év gyakorlat után), amikor átviszel pl. az óceánon egy gépet és úgy hoz le sorban az amerikai irányitó pl. New Yorkban, hogy előtted 2-3 belföldi gép és Te meg belibbensz a saját gépeddel és érted amit mond és lerakod és csinálod, hát ez a csúcs. Az értésről egyébként csak egy rövid sztori: szálltam le Anchorage-ben 2 hete, ATC lehozott szépen erre gondoltam megkérdezem, hogy jó helyre megyek-e (állóhelyre) a gépemmel. Olyan amerikai angol választ adott, hogy minden ötödik szót értettem csak, azt sem tudom igazán mit mondott. Mindegy, azért a végén megköszöntem a válaszát.

-
RCH663
aktív tag
-
wolruf
őstag
válasz
Geryson
#11155
üzenetére
Ezt fordítsd le nekem
Ez online repülésnél egy ellenőrzés valós ATC felhasználóktól? Tök jól hangzik, csak nyúl vagyok kipróbálni
Ha például a kedvenc LHBP-LOWW utamat repkedném, azt is megtehetem online ATC-kkel? Vagy csak megszabott utakat lehet?
Ez a másfél óra, ami a preflight dolgokkal meg kapuhoz gurulással együtt van, pont beleférne az egységnyi repülésembe, de ennél több nagyon nem. -
Geryson
addikt
válasz
Korcsii
#11153
üzenetére
Szombaton jöttem haza Alaszkából és 2x (kettőször!) volt SUP ellenőrzésem. Az egyik még Moszkva környékén, a másik meg Finnország felett pedig itt már kemény forgalom volt.
Én soha nem hagytam ott a gépen online (pontosabban 1x Spanyolország felett mert elmentem fürdeni olyan 6-8 éve, kaptam is egy 24 órás tíltást, azóta soha többet), de én úgy gondolom az elmúlt fél-egy év tapasztalata alapján, hogy az otthagyás már esélytelen, engem minden 2. repülésemnél ellenőriznek.
Persze az is lehet, hogy nem SUP van sok, hanem az én nevem gyanús, ezért ellenőriznek ilyen sűrűn!

-
pusi1981
aktív tag
Na megkaptam ma a Saitek x52 pro-t. Nincs valakinek aki ilyen joyt használ valami magyar user,mert elég bonyolult kitapasztalni a kijelző használatát,meghát jó lenne az fsx-el összehozni tökéletesen!
-
Korcsii
őstag
Az óceánátrepülés közben gépet otthagyók figyelmébe:

ui: nem hogy irányítanának valahol...

-
Đusty
addikt
válasz
BigBlackDog
#11106
üzenetére
Köszi, ez is hasznos volt.
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187
#11148
üzenetére
Az tökéletes, én ilyeneket szoktam, az LHSM-LHBP nekem már maraton. Mondjuk emlékeim szerint ez egyszer sem jött össze normálisan

-
Cypresss
senior tag
Amíg nem érjük el a maximum tíz fős korlátot, persze lehet. A kérésem annyi - a korrekt elszámolás érdekében -, hogy akik csak nézelődni jönnek, azok ne üljenek be repülni.
Beírhatlak?
(#11132) RCH663: : Ez egy eddig még nem rendszeresített változat.

(#11133) wolruf:: NAGYON más. Hirtelenjében azt sem fogod tudni, hova nézz vagy nyúlj. Ha pedig még soha nem voltál, akkor szinte biztos, hogy kicsit szédülni fogsz. Igaz FB szimulátor (tehát nem mozog), de a vetítés 180 fokos, emiatt nehezebb lesz állandó referencia pontot találni, persze IFR-pilcsik, nem foglalkoznak a külvilággal.

(#11137) wolruf: : IGEEEEEN, jól érted. Tőled 75ezeret fogok kérni.
Természetesen 25ezer a három óra összesen. Ezen osztoznak a részvevők.(#11140) Korcsii: Nem tudom a többiek mit fognak csinálni, de nekünk tolnunk kell egy LPMA 05 visualt SNT Transitonnal. Persze sötétben.

(#11143) Jorus: : Ezt még délelőtt kaptam. Ezek szerint azóta változott a progam? Tulajdonképpen mindegy, ha kell kint alszom...

17.15 óra Regisztráció a 2-es Terminál SkyCourt 1-es konferencia termében (Érkezési szint 2A felőli utastérből a 2B felé vezető folyosón található). Személyigazolványt ( azonosságot igazoló okiratot) hozzatok magatokkal.
17.45 óra Belépés a repülőtér elzárt területére az UB vizsgálatot követően (kérjük a biztonsági előírások betartását – veszélyes eszköz, folyadék nem vihető be)
18.15 óra Beszállás az autóbuszokba, melyek a külső állóhelyre érkező járathoz szállítanak
18.50 óra A járat tervezett érkezése. Tervezett állóhely: R278/A
Érkezés után, az utasok kiszállítása és a beszállítás közötti időtartamban a gép közelében fotózási lehetőség (engedély esetén is csak az a pár ember mehet fel a fedélzetre pár percre). Kérjük csak azon a területen belül mozogjatok, melyet a DAM számunkra előzetesen kijelöl.20.10 óra Járat indulás fotózása, buszokkal visszaérkezés a Terminálhoz, program vége
-
Korcsii
őstag
válasz
wolruf
#11141
üzenetére
146-oshoz mintha most jött volna frissítés... vagy valami volt... mondjuk most nem találok erről semm infót...
Hát, nekem a 757-esük van meg, egy kicsit többet vártam én is. Mondjuk szépen repül, online repülésre teljesen jó, de egy pár funkcióval többet szívesen láttam volna benne.
ui: AirbusX Extended uodate holnap várható
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187
#11138
üzenetére
Brutááál!

Más... Megvétel előtt kipróbáltam a QW Ultimate 146 collectiont (jó, kövezzetek meg). Hát, csalódtam. Nem tetszik. FPS-ben még egész jó, jól használható, grafika is jópofa, de vagy én vagyok nagyon béna, vagy a gép irányíthatósága nem ideális, de sokszor pl az autothrottle nem egyenletesen kezeli a 4 hajtóművet (bal külsőtől jobb külsőig szép ívben tolja fel a tolóerőt, ergó bal első már kb. csőgázon megy, amikor a jobb oldali még csak 25%-on, ettől csavarodik a gép), és így sokszor irányíthatatlan. Meg szeretném venni vagy ezt, vagy a Just Flight által készítettet, de egyelőre nem felhőtlen az öröm, lehet, hogy lemondok a 146-ossal repülésről, pedig belebolondultam ebbe a kis dögbe :-/
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss
#11129
üzenetére
Az úgy kellemes ár.

Amúgy szerintem iskolakörözni (vagy csak úgy repkedni kicsit) jobb, mint útvonalat repülni, bár egy (nagyon) rövid abból is beleférhet. Végső soron a fel/leszállás ami a legtevékenyebb - a tájban gyönyörködni ráérünk otthon is, ott úgy sincs annyi kapcsoló/kar/akármi, amit piszkálni lehet.

Más: QW 787 cockpit preview: [link] (face-n van még pár kép)

-
wolruf
őstag
válasz
cintula187
#11136
üzenetére
Akkor azt ugye jól értem, hogy fejenként 25ezer az ár 3 órára?
-
válasz
wolruf
#11133
üzenetére
Konkrétan a HighFly-nál még nem voltam, de repültem már többféle szimulátorral, és hát nagyon más volt minden, mint otthon a CH yoke-kal. Leginkább az irányítószervek érzékenysége, a trim reagálása volt más. Ugyanakkor meg lehet szokni a jót, a harmadik iskolakör már egészen elfogadható volt.

-
wolruf
őstag
Én sem vagyok pro egyáltalán, de szerencsére ez ezért szimulátor
Lehet, hogy igazi Yoke vagy Joystick lesz a kezembe és már megyek is szántani a pálya mellé
Azért ez nem ugyanaz, mint egy Cessna
Aztán persze lehet, hogy minden simán megy és olyan egyszerű, hogy szárnyvéggel rajzolunk művészi ábrákat a kifutóra
Aki volt, az valamit nyilatkozzon, hogy elsőre mennyire volt NAGYON más 
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss
#11129
üzenetére
Azért ez egy nagyon jó ár!

Lehet menni akár nézőnek is? Szóval egy 3. fél is bemehet vagy mindenképpen csak 2 személy tartózkodik bent egyszerre a két ülésben? Én szívesen megnézném, hogy hogy néz ez ki, de annyira pro még nem vagyok, mint ti, biztosan bénáznék élesben!
-
Cypresss
senior tag
Heti [AZTA].
#11128) djfules:: jelen állás szerint 25ezer a három óra (az akciós 45ezer helyett).
Azért kedvezményes, mert Jani a központ vezetője jó barátom.
Hogy kire mennyi idő jut az megbeszélése kérdése és a párokon múlik, de ebből tavaly sem volt gond.
Ki mit repül ugyancsak döntés kérdése.
-
Cypresss
senior tag
válasz
Cypresss
#11067
üzenetére
Urak (tényleg, van köztünk hölgy?),
Február 2. 12-15 óra között lefoglalva a HighFly. Menetrend a következő:
- 12-13 óra: only A320
- 13-14 óra: A320 és 737 parallel
- 14-15 óra: only 737Így mindenki azt a gépet repüli, amit jobban szeret.
Ár: ugyanazt a kedvező árat kapjuk, mint tavaly, de még kufárkodom Janival egy kicsit, mert nem bírom megállni.

Akik eddig jelezték, hogy jönnek:
Jorus
Rudi50
Korcsii
Cintula
Wolruf
Én(#11123) Korcsii : A titok, hogy ne fogalalkozz semmi mással, mint a vario-pályaközépvonal-TD zone szentháromságával. Engem teljesen leköt ezek figyelése, nincs időm izgulni.
-
djfules
tag
válasz
pusi1981
#11122
üzenetére
Elnézést de nem bántásként mondtam, vettem hogy nem te ültél bal oldalt ezért voltam kicsit nyers, mert ha az az "oktató" volt tőle azért jobbat várna az ember és a magyarázata is béna volt....
ó én sem vagyok profi de már rég rontottam el a landing-ot... de aláírom hogy ott adrenalinnal tele nehéz oda figyeli, de ha odafigyelsz egy két dologra nem lehet elrontani. Teszem azt ha oda figyelsz a sebességere az nagyon fontos ne 200 csómóval ess a küszöbre, az ILS-t mindig alulról kell elkapni és a futómű fékszárny legyen leszállási kofigban így egyenletes sebességgel tudsz süllyedni. Ilyen sebességnél a kormányfelületeknek már nincs akkora hatásfoka ezért gyors és nagy kitérítéssel kell irányt módosítani, erre mondják -meg a videókon is látszik - , hogy rángatják a botot... 
-
Korcsii
őstag
válasz
djfules
#11121
üzenetére
Ők legalább lerakták X-ray-re, igaz cintula187?

Én nem tudom, lámpaláz vagy mi ez, de élesben sosem akar összejönni. VACCHUN Xmas flyin-en is kétszer próbáltam a majdnem üres busszal, és mindig elrontottam a végét, nem bírta megállni addig. Offline meg bármikor, teli default 737-essel vagy busszal is.
HighFly-ban dettó, olyan lett az appoach amilyen, és még vissza is pattantunk (ezt mondjuk szívesen ráfognám a747-es kilebegtetési technikámra
). -
-
cintula187
addikt
válasz
pusi1981
#11117
üzenetére
Akkor én ha lehet megint inkább kollegával és nem oktatóval akarok beülni. Múltkor is behuppantunk Rudival elsőre.
- repültetek már?
- hát így jah FSXben.cold&darkból életre keltettük a 737 et és már mentünk is. Mint a valóságban, sose találkozott együtt a 2 pilóta de tudta mit merre kell és ment is a gépezet.
Ígyekszem bemagolni vagy kinyomtatni checklistet airbushoz. -
pusi1981
aktív tag
Ha már Highfly akkor egy kis mazsola...
Karira kaptam páromtól: [HighFly Aviation landing és egy kis tutorial
Airbus A320] -
wolruf
őstag
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187
#11108
üzenetére
Na az nekem sem sikerült
Viszont ennek megfelelően az egyik route ment szépen, majd egyszer csak ,,visszacsatolt'' egy korábbi pontra
Lett benne egy szép ,,háromszög'', majd szépen lezuhant. Jó volt amúgy 
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#11108
üzenetére
Ddiscontinuity: Úgy, hogy kitörlöd.
CLR majd katt a sor melletti LSK L gombra. 
Másik: olvassatok manualt, az alapján elvileg mennie kéne.

-
vatoteam
tag
Nekem sem mennek túl jól a dolgok
A sebesség az tiszta káosz, hogy a fenébe kell beállítani, hogy korrektül menjen magától? 250kts/10000ft be van kapcsolva... Lefut a climb checklist, és pillanatok alatt overspeed lesz, pedig vissza van húzva flex-ről, szépen emelkedünk is... Nekem kéne kézzel beállítanom? Elvileg magától kéne csinálnia... Süllyedésnél ugyanaz. LOC elkapásáról inkább nem is beszélek... Fúúúú, de hülye vagyok én az airbus-okhoz 
-
pusi1981
aktív tag
Ilst én sem vágom, az istennek sem akarja elkapni. Valamit nagyon rosszul csinálok... pedig már vagy 100 youtube videót néztem hogy kéne használnom airbusban az ilst.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4078
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 7700 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB ASUS TUF GT301 GIGABYTE 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

)
, majd ad hoc kitaláljuk. A legtöbb kiegészítő megvan nekik, és beállítják amit kérsz, időjárás, hibaszimulálás stb. A beosztást nem tudom, legutóbb sem volt csak úgy jött az egész, igaz kevesebben voltunk de ez Cypresss területe.




IVAO-n egyébként tök ugyanaz a helyzet, mint amit Geryson elmondott. Kb egy hónapja LHBP APP (jó, Ő még nem SUP, de később az ilyenekből lesz SUP) adott egy érdekes hosszúfalat, ami Békéscsabáig ért

Nem azt mondom, hogy nem ismertem, hanem inkább sohasem próbáltam




