Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Eredeti játékok OFF topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-02-27 09:59:50

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128051) MageRG válasza arty (#128049) üzenetére


MageRG
addikt

Jim Sterling ezt mondja a témáról.
Röviden: ha nincs meg az egyensúlyt befektetett pénz és a kereslet által diktált ár között, akkor nem a vevő a hülye.

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#128052) arty válasza s7evcsenko (#128050) üzenetére


arty
veterán

Lengyelországban, igen.
Viszont rengeteg nagy studio van USA/UK/Kanadai városokban...... mások az "árak"

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#128053) arty válasza MageRG (#128051) üzenetére


arty
veterán

A vevő nem ezért "hülye" :)

Viszont simán előállhat az a helyzet, hogy a nagy költségek miatt kockázatosabb címek egyáltalán nem jönnek majd, senkitől... (tudom, már most se... de mindig van lejjebb!)

És akkor a studiok se sírnak, neked se kell az árakon lamentálni, de számodra kedves műfajok kompletten eltűnnek. Ez lenne a win-win?

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#128054) #20411392 válasza arty (#128049) üzenetére


#20411392
törölt tag

Kis méretű hazai outsourcing cégnél dolgozok és 90%ban hazai piacra dolgozunk.
A legkisebb fizetési sávban pl nálunk 600 ezer ft a bérköltsége a dolgozónak, ami fedezi a bérét - az irodai részarányos bérleti díját - az áramot - a nem termelő dolgozók fizetésének arányos díját.

A cégünk nem zárkózik el az utánpótlás nevelésétől sem. Ami azt jelenti, hogy az első 3 hónapban kizárólag veszteséget termel a dolgozó (tanul és leköti a kollégák figyelmét). Az utána következő 3 hónapban a fizetésének egy részét talán kitermeli. 6-12 hónap között eljut oda, hogy a kezdő fizetését ki tudja termelni. Tehát kezdőknél az első év borzalmas nagy veszteség és hitelezés a cég részéről.

Ezt a haladó fejlesztőknek kell kitermelnie.
Tehát a fenti fizetés+blabla mellett hozzájön az, hogy nyereséget kell termelnie + extra pénzt, amiből van lehetőség kezdőket foglalkoztatni és betanítani.
Simán ki kell termelnie 2 millió forintot havonta egy ilyen kollégának, hogy a cég működni tudjon.
Ilyen áron is számlázunk. Úgy, hogy a vezetők nem nyúlják le a pénzt, sőt...
(Nem 10 éves vackokon dolgozunk, hanem folyamatosan frissülnek a fejlesztői gépek (amik nem olcsóságok). Bármi kell, akkor arra van pénz. Szóval a vezetőség hibátlan.)

Tehát a 10 ezer $ / hó / fő teljesen valid egy nyugati országban. Sőt...igazából kevésnek hangzik.

Nem kell messzire menni. Dolgoznak ismerőseim svájcban. Banki szektor. Vannak megrendelések, aminél 500 € / óra / fejlesztő, amennyit számláznak a megrendelőnek. Tehát az a 10 ezer $ kb 20 órát fedez.
Persze a játékiparban sokkal alacsonyabbak a fizetések ennél a svájci példánál. Viszont aki szerint sok a 10e$ / fő / hó teljes bérköltség, az járjon jobban utána.

(#128055) cskamacska válasza arty (#128053) üzenetére


cskamacska
addikt

"Viszont simán előállhat az a helyzet, hogy a nagy költségek miatt kockázatosabb címek egyáltalán nem jönnek majd, senkitől."

Butaság, nagy kiadóktól csak kockázatos címek jönnek. Minden új címük reménybeli új World of Warcraft, új Call of Duty, és ha mégsem jön be a 10 millió eladás a második hónapra akkor bukásnak van a cucc elkönyvelve, a fejlesztőket meg aprítják mint a répát. :K

Épp beszélgettünk egy nagy cég IP-jét hordozó hobbi projekt fejlesztőjével, hogy ha a nagy kiadó felkarolta volna a dolgot, akár csak kis-közepes budgetet alá tett volna, biztos bevétele lett volna abszolút minimál befektetéssel, és jelen lett volna egy olyan piaci résben ahova 15+ éve nem dugta az orrát, meg nagyon senki más sem. Hallani sem akartak róla, sőt, még csak a kliensük reklámozására sem vették fel az egyébként semmi pénzből, lelkesedéssel készült, mégis igen igényesre sikerült alkotást, pont azért, ha valamikor valamit kezdenek az IP-vel mondjuk 20 év múlva, akkor azt 120%-osan kit tudják használni anyagilag, minden figyelem a blockbusterre összpontosíthasson, és a világ összes pénze egyből rájuk borulhasson rendjén. :W

"És akkor a studiok se sírnak, neked se kell az árakon lamentálni, de számodra kedves műfajok kompletten eltűnnek. "

Az a rakás műfaj amelyeket a nagy kiadók már most is messziről kerülnek, mert egy-egy cím csak 50-100 millió alatt hoz a konyhára, és ők ugye az apóért már nem hajolnak le? :U
De most komolyan, milyen műfajt féltesz? A gamepad-re írt akció-lövölde TPS-t? A sport játékokat? Ott tartunk, hogy már autós játékoktól is ódzkodnak. EA-nak már a csapat alapú FPS is túl rizikós, épp ezért a Battlefrontot szerette volna rettenetesen helyére rakni. :O

Amúgy nettó fingreszelés az egész, Super Bunnyhop releváns videójával kiválóan zárható. :K

Super Bunnyhop - How American Game Companies Avoid Paying Income Tax

Egyre többet keresnek, miközben egyre kevesebbet költenek ténylegesen játékokra, és főleg, egyre kevesebb adót fizetnek.
(Mondjuk ez nemzetközi trend, hogy a multik úgy találták jónak, ha közteherviselést és a jóléti államot magunk mögött hagyjuk, és bepróbálkoznak valami fél-cyberpunk fél-feudális disztópia ránk verésével ahol a negyedéves számok tényleg az égig nőnek, azt externáliákat meg ott egye meg a fene. Amire válaszul a fiatalok meg mennek szélbalra, meg széljobbra, a szegények csak simán fasizálódnak. De ugye a pénzt megenni nem lehet, a népeket meg csak ideiglenesen lehet lekötni random irányított mozgalmakkal, osztályharccal. Etnikai konfliktus szítása már ügyesebb húzás, de abban csak reménykedhetnek az urak, hogy a kibúvó diktátor-oligarchák marhavagonjainak jó oldalára kerülnek végül.)

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#128056) MageRG válasza arty (#128053) üzenetére


MageRG
addikt

A "kockázatosabb" vállalati zsargonban azt jelenti, hogy -szerintük- nincs elég nagy közönsége, hogy csillió dollárt szakítsanak rajta.
Az utóbbi években szinte szinte minden érdekesebb ötlet a crowdfundingnak köszönhetően jött ki.
A nagy kiadók meg ezt próbálják majmolni, ha már befutott.
Persze van néhány kiadó (pl. a Sony v. a Nintendo) akik képesek jó ötleteket felkarolni.
De hogy kifogynánk bizonyos zsánerekből, attól nem félek. 5-10 éve már beállt ez a helyzet.
Mindig lesz a ki megcsinálja, csak legfeljebb nem AAA-kategóriában.

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#128057) sto1911


sto1911
veterán

GMG summer salen elfogyott Gold/Silver kulcsokat fogjak vajon potolni?

(#128058) i2k válasza sto1911 (#128057) üzenetére


i2k
senior tag

Az ő érdekük. Szóval: biztosra veheted.

A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

(#128059) l.skywalker


l.skywalker
félisten

LEGO Jurassic World - 2,19€ (cdkeys.com)

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#128060) Samus


Samus
addikt

Szakadjon meg a Bethesda. Leszedtem a Wolfenstein Youngblood demóját (40GB, egy demó...), meg is örültem, hogy van neki, indítom, erre közli, hogy kell Bethesda account, meg egy havertól meghívó. Azért engedett karaktert választani, meg ruhát, fegyvert, de utána megint megkaptam az üzenetet. Szóval rohadjanak meg, akkor kipróbálom a virágbolti 'demót"...

Vagyis próbálnám, de az még nincs...Nincs valakinek ilyen Buddy Pass akármije?

[ Szerkesztve ]

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#128061) l.skywalker válasza Samus (#128060) üzenetére


l.skywalker
félisten

Az nem demó akkor. Hanem a Buddy Pass. Ha egyvalakinek megvan a játék, meg tud hívni egy ismerősét közös játékra.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#128062) ayo válasza l.skywalker (#128061) üzenetére


ayo
addikt

pontosan! nincs demó, csak be lehet hívni havert, ha megvetted és ezért van ez a lehetőség. egyébként meg nagyon nem lett jó cucc, szóval sokat nem hagysz ki :)

[ Szerkesztve ]

http://jateknaplo.blog.hu

(#128063) Šolaire válasza ayo (#128062) üzenetére


Šolaire
veterán

New order, old blood bejött. Mi nem sikerült itt?

“Praise The Sun” \[T]/

(#128064) ayo válasza Šolaire (#128063) üzenetére


ayo
addikt

minden :D Csináltak egy rossz Borderlands játékot a várt darálós FPS helyett. Steam review-kat érdemes átolvasni

[ Szerkesztve ]

http://jateknaplo.blog.hu

(#128065) vorosmarti válasza Samus (#128060) üzenetére


vorosmarti
senior tag

Bárkire haragudhatsz, de a steam-en ott van a demo letöltésénél: for Buddy Pass Users Only
Így ez valóban nem demó. A steam-en még az 50%-ot sem éri el az értékelése, és az eddigi review-k alapján az újságírók sincsenek tőle elájulva. Így majd pár hónap múlva 50-70%-os sale-en behúzzuk.

(#128066) Samus válasza l.skywalker (#128061) üzenetére


Samus
addikt

Elkerülte a figyelmem az apróbetűs rész...3 kilométeres betűkkel van írva a Demo, alatta picivel, ahol az ár szokott lenni, ott van a for Buddy Pass users only...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#128067) l.skywalker válasza Samus (#128066) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nem véletlenül. Gondolom ez is ilyen fél-marketing, hogy ha már letöltötted vegyed is meg :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#128068) Šolaire válasza ayo (#128064) üzenetére


Šolaire
veterán

Köszi. Rá is nézek. :R

“Praise The Sun” \[T]/

(#128069) Egon


Egon
nagyúr

Erre reagálva.

Hát, ha végigjátszottad a SS-t, vagy a Painkillert, akkor pontosan tudhatnád, hogy fél óra játékmenet, kb semmire nem elég.

Fél óra pont elég volt, hogy beszippantson a játékmenet ennél a két programnál; ráadásul megkockáztatom, hogy az utóbbi tekintetében ennyi idő alatt kétszer annyi féle fegyvert lehetett találni. Az pedig biztos, hogy érdekes módon ezek közül egyiknél sem fogytam ki a lőszerből egy adott harc közben.

Erre mondtam a Fortnitet, és az adott kontextusban, tökéletesen megállta a helyét az érvelés, még ha volt is benne irónia, vagy esetleg nem a kedvenced.

Magyarázkodás, ekézésen kívül más célod nem volt vele - mindezt azért, mert egy adott játékot (ami a jelek szerint neked tetszik; Doom-tetkód van-e már? :U Ilyet én is tudok. :U ), másképp ítélek meg. Lásd folytatás.

Az összes többi amit írtál marhaság. ;]

Tényszerű dolgot írtam minden esetben, pl. a hangok vonatkozásában (is). Az, hogy téged éppen ez nem idegesít (de mondjuk a checkpoint hiánya meg pont igen, ami meg esetleg másnak nem fáj), az a saját szubjektív értékelésed - ezt szimplán letudni a fentiekkel... Nem engem minősít.
A témát részemről lezártam: értelmes párbeszéd nem alakult ki, így értelme nem sok.

Nagyon vártam a Doom-ot, sokáig húztam a vásárlást (mindig lemaradtam az akciókról), ehhez képest nekem (eddig) összességében csalódás, nem is kicsi. Egyedül a grafika az, amit dicsérni tudok.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#128070) oriic válasza l.skywalker (#128061) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Ez is csak akkor ha Deluxe kiadast vettuk meg. Alap verziohoz nem jar buddy pass.

Live-Die-Respawn

(#128071) l.skywalker válasza oriic (#128070) üzenetére


l.skywalker
félisten

Aki a standardot veszi, ne akarjon barátokat :DDD

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#128072) huskydog17 válasza Egon (#128069) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Írtam erre egy tök asszertív posztot több tippel, de sajnos a modi kitörölte és nincs kedvem még egyszer leírni azt a hosszú hsz-t.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#128073) arty válasza cskamacska (#128055) üzenetére


arty
veterán

a lineáris, nem openworld, nem erpégé, nem kraftolos játékokat féltem ;) a gamepad és a nézet pont nem érdekel (mármint gamepaddal szeretek/vagyok hajlandó játszani) ... és igen, az apróért nem hajolnak le és adóelkerülő mocskok és valóban szerepük van abban, hogy a világ szarabb hely kezd lenni :(

"sajnos" ebben a topikban erről nincs is kivel vitázni, kevesen vesznk day1 cod-ot.........

(#128056) MageRG : közösségi finanszírozású játékok? jjjjóóó, bár én az utóbbi 1-2 évben semmit nem finanszíroztam... szóval én is bűnös vagyok :)

[ Szerkesztve ]

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#128074) arty válasza Šolaire (#128063) üzenetére


arty
veterán

Colossus is lement? mert ha még nem, akkor egy - szerintem - jó wolf még hátravan, mielőtt kényszeresen erre a pótlékra kellene vetemedned :)

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#128075) arty válasza Egon (#128069) üzenetére


arty
veterán

szerintem a "lőszerhiány" a technikásabb játékra próbál ösztönözni: hogy variálgasd kényszeresen a fegyvereket.... kicsit engem is bosszantott, hogy nem szánthatom végig a játékot a shotival, végül amennyire lehetett felfejlesztettem és elfogadtam, hogy ez ilyen... (amúgyis más-más dögök ellen más-más fegyver a jó/jobb)

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#128076) i2k válasza arty (#128075) üzenetére


i2k
senior tag

Nem volt gondom a lőszerhiánnyal a DOOM-ban (még csak 1 SP végigjátszás, és néhány órányi multiban sz*pás van mögöttem) -- a taktikázás révén még a rocket launcherben is mindig volt skulóm (többieknek: annak van a legkisebb "tára", és ahhoz kell kicsit virtuózabbnak lenni a kivégzésekkor*** - emlékeim szerint...).

//*** = már ha nem az a cél, hogy a nyilvánvaló és az eldugott forrásokból szedd össze a lőszereidet...

A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

(#128077) i2k válasza i2k (#128076) üzenetére


i2k
senior tag

Most néztem meg: 25 óra.

A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

(#128078) Šolaire válasza arty (#128074) üzenetére


Šolaire
veterán

Az még kimaradt. Pótolom. :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#128079) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Erre megy a válasz.

Szóval nem keverek semmit semmivel. A Dead Island két része és a Dying Light között a harcrendszer miatt szeretem jobban a Dead Island-et. Mire gondolok?
Dead Island-ben minden ellenfélnek van életcsíkja, DL-ban nincs és opció sincs a bekapcsolásra. Ez nagyon fontos lenne, hiszen nagyban segít látni, hogy mennyivel erősebb az egyik fegyver a másiknál.

Ha már nincs életcsík, legalább hagyták volna meg a sebzés számlálót, Dead Island-ben ha sebzést viszel be egy dögnek, akkor kiírja, hogy pontosan mennyit, DL-ban nincs ilyen.

Ez a két feature miatt szerettem nagyon a Dead Island harcrendszerét, mert azonnal, egyértelmű visszajelzést kaptam, hogy az adott fegyver mennyire hatékony. DL-ban ezeket mind kukázták számomra érthetetlen okokból Azt értem, hogy a DL-nál nem a zombie gyilkolásra szerették volna helyezni a hangsúlyt és erre fogják, de ez nagyon gyenge érv, hiszen rengeteg küldetést nem tudsz darálás nélkül elvégezni. Mindössze annyit vártam volna el, hogy legalább opcióként hagyják benne a Dead Island harcrendszerét, de e helyett nem csak kukázták, de opcióként sem elérhető. Ez így gáz, mert az én szememben visszafejlődés.

Egyelőre 10 órám van a DL-ban (a két Dead Island-et végigvittem), de egyelőre abszolút nem érzem ,hogy fejlődne a karakter vagy a fegyverek, hiába sebeznek a mostani fegyverek a stat szerint sokkal többet, ugyanannyit kell püfölni őket. Dead Island-ben sokkal jobban átjött a fejlődés.

Ami viszont az egyik legbosszantóbb feature a DL-ban az a javítás stat, vagyis egy adott fegyvert csak pár alkalommal javíthatsz meg, a legtöbbnél ugye ez hármat jelent. A gond, hogy a fegyverek piszok gyorsan elhasználódnak, így a 3 javítás pik-pakk elmegy. Értem, hogy keressek másikat, de ha egyszer találtam egy jót és azt upgrade-elem egy nekem tetsző csomaggal, akkor ne kelljen fél óra múlva másikat keresni helyette, ez egy nagy kicseszés a játékossal!
Képzeld csak el, ha például egy Fallout-ban max. 3-szor javíthatnál meg egy fegyvert! Ugye mennyire nonszensz?

Ekkor pedig még nem is beszéltem a jóval rosszabb balanszról. Már 10 órát beleöltem, de még mindig fapados közelharci eszközökkel tudom püfölni őket, értelmes fegyvert még nem kaptam, hiába nyitottam ki brutál sok ládát. Az árusoknál a fegyverek árai pedig szintén nonszensz, legalábbis a játék elején.

Az a gond, hogy a DL-tól én egy parkour-ral feltuningolt Dead Island-et vártam, de reméltem, hogy legalább opcióként meghagyják a DL harcrendszerét, de nem.

Éjszakai rohanás nekem egyszer elég volt a kötelező sztori küldetés alatt,m soha többet, az egy vicc, pár másodperc alatt szétszednek a dögök, semmi esélyem. Értem, hogy rohanni kell, mint egy őrült hülye, de nekem pont ezért nem tetszik, mindegy, amint lemegy a nap, megyek biztonságos zónába és alszok, nappal is eléggé meg tudja sz*patni a játékost a játék, nem hiányzik az éjszakai szívás.
Ez azonban abszolút nem zavar, nem tekintem negatívumnak ezt a feature-t, hiszen van lehetőség skippelni, kivéve néhány missziót, amit csak éjszaka lehet megcsinálni, na azokat is inkább kerülöm, bár mivel csak 12%-nál járok, így nagyon valószínű, hogy lesz még olyan sztori küldetés, ahol a játék rám erőszakolja az éjszakai szívatást.

Vannak még más apróbb problémáim is a játékkal, de ezek a legsúlyosabbak számomra.

Más ízlésünk van ennyi. Lehet, hogy később, jóval fejlettebb képességgel sokkal jobb lesz a game, ezt nem vitatom, de az első tíz óra eddig nem nyűgözött le. A sztori viszont érdekes, csak amiatt szenvedek vele, illetve tök jó a német szinkron. Kizárólag a német szinkront hiányoltam a két Dead Island játékból, itt végre megkaptam, csak a Dead Island-et vették ki a képletből sajnos.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#128080) Źşë' válasza huskydog17 (#128079) üzenetére


Źşë'
addikt

nemtom mennyire mérvadó, de pl DL-ban ha hitelsz egy dögöt/embert, akkor a jobb oldali csíkhoz dobálja a "sebzés pontokat"

saját vélemény de sztem is rettentően nehéz a játék, az elején legalábbis - de ez egyben előny sztem (mert iszonyat adja a feelingjét) - én azért már toltam bele 30 órát, szereztem lőfegyvert - de röhejes - még nem használtam, csak összeszedtem sok pisztolyt meg fél/automata fegyókat mondván majd eladom, és lesz másra zseton... de azért meg megtartok egyet egyet mindegyikből, mert sebzése mindnek ugyan annyi
am íjjal megyek most pl, általában fejre egy elég, de van amibe több kell :D picit vicces mikor egy két ellenfélnek a fejéből vagy 6-7 nyílvessző áll ki :D mint a tarajos sül :DDD csak ők kapják, nem adják a nyilakat :D

[ Szerkesztve ]

"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

(#128081) huskydog17 válasza Źşë' (#128080) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"nemtom mennyire mérvadó, de pl DL-ban ha hitelsz egy dögöt/embert, akkor a jobb oldali csíkhoz dobálja a "sebzés pontokat"

Nem, az nem sebzés, hanem tapasztalati pont (XP). Ha tele van a csík, kapsz egy képzettséget.

Na az emberi ellenfelek megint totál nonszensz a játékban, abban az értelemben, hogy nevetségesen erősek és mindent kivédenek. Erről többen is panaszkodtak Steam-en, sajnos ez is nagyban rontja a harcrendszert és a balanszot.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#128082) Mr.Csizmás válasza huskydog17 (#128079) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

DL-ben eddig csak egyedül toltad? mert szívesen beállok coopozni, sokkal nagyobb élmény.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#128083) Źşë' válasza huskydog17 (#128081) üzenetére


Źşë'
addikt

jaj tényleg TP, jobban belegondolva

persze, azt én is tapasztaltam, hogy sokat kell püfölni az elején vascsővel meg hasonlókkal (még moddolt fegyverrel is, mikor mész ki a városba dropokat összeszedni), de most hogy van az íjam legtöbb egy fejlövés, igaz az íjnak is van ballisztikája (szerencsére) -legtöbbször sikerül őket elsőre elintézni- jobban belegondolva ahova fegyver kellett oda használtam már végülis, mert most volt egy ilyen küldetés, de kinn városban nem szoktam "zajt csapni" ha lehet, a játék elején mikor egy őrjöngő fertőzött észrevett akkor mindig borsózott a hátam, meg rohantam mint a barom, most meg megnyitottam egy olyan képességet mint ami a Dead Islandban is szerepelt - "fej széttaposás :D " - mondjuk itt rúgás :D egy furgonra felmászok, megvárom míg elkezd mászni, majd jöhet a beígért fejes és csak mosolyogva nézem hogy mekkorát zakóznak tova! :DDD
meg tudod még mi a barátod? a magasság és a molotov :D szépen lehet őket perzselni! :DD
hidd el, ahogy megnyitsz még pár képességet, meg meglesz a nyíl és egyéb cuccok, egyből sokkal könnyebb lesz, igaz coop játék, egy társ is sokat segítene, pláne mikor leveri az embert egy zombi - rengetegszer megpurcantam már én is - főleg az elején..

mondjuk most volt egy küldetés, annyit mondok róla hogy vesszőfutás volt, na az tényleg egy elbaszott valami volt, sok realitást nem láttam benne, sőt idegesítően szopatósnak tartottam, hogy úgy oldották meg :/
ami sztem negatívum az az ahogy a küldetéseket felveszed, enged egy rahedlit felvenni, és akkor utána nem tudod, hogy kinek mi a baja, meg picit káosz lesz - Dead Islandban valahogy jobban kiigazodtam a küldetésekben, még akkor is ha felvettem sokat, mert térképen nyomon tudtam követni a dolgokat
itt még a nevekről sem tudom hogy ki kicsoda, most nem tudom hogy kiírja e az emberek nevét ha közel mész hozzájuk (sztem nem), meg vannak annyian, mindegyiknél van valami párbeszéd/de legtöbbnek segítség kell, és persze egyszerre az egész épületben miértisne

"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

(#128084) Mr.Csizmás válasza Źşë' (#128083) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

melyik volt az? részemről az endgame-s sprint a csövekben meg állványokon, persze annyi ellenféllel, hogy nincs időd szétcsapni, mert menni kell előre is.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#128085) Egon válasza Źşë' (#128083) üzenetére


Egon
nagyúr

Akkor kicsit én is belefolyok az eszmecserébe, bár kicsit egyoldalúan.
A DL-hez nem volt szerencsém, a Dead Island-ot kétszer toltam végig, a Riptide-ot (gondolom ezt hívjátok Dead Island 2-nek) félúton meguntam. Nagyon ellentmondásos a megítélése nálam ennek a programnak. Egyrészt rettentő addiktív, nem véletlenül toltam sokat. Másrészt - felnőtt fejjel, két gyerekkel - nagyon értékelem azokat a programokat, amivel le lehet ülni játszani 5 percet, és 5 órát is - a DI ilyen. De az elcseszett mentési rendszert (kinyírnak adott ponton, és úgy éledsz fel fegyver szempontjából, ahogy meghaltál, kiürült tárakkal stb., WFT?!? :W ), a dobáláskolr eltűnő fegyvereket, a túltolt fegyverkopást, és az egyes zónákban endless mód jövő fertőzötteket nem tudtam megbocsátani. Amelyik designer vagy fejlesztő ezt kitalálta, azzal valami különösen szadista szívatást kellene csináltatni, hogy egy életre megtanulja: nem azért van a játékos, hogy szívassuk... :W

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#128086) kigyi_23


kigyi_23
addikt

DL-ban nagyon op ugye a Molotov :D Igazából srácok akinek nehéz az gyúrjon arra meg a petárdára ezek megoldanak nagyon sok mindent.

Én imádtam a a fő küldetés szálat, de azért jó párat megcsináltam mellékküldetésekből is. Nem mondom, hogy a játéknak nincsenek hibái, de olyan hangulatot teremtett ami miatt egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Jó persze nekem könnyebb volt mivel a megjelenés után beszereztem SP-vel együtt így nem volt olyan tömény a content. Ugye szépen lassan jöttek a DLC-k hozzá ráértem haladni a küldetésekkel ahogy éppen jól esett. Először csak az első pálya részt jártam be a második térképre át sem mentem. Ott kicsit pihentettem, de nem azért, mert rossz volt az élmény csak úgy gondoltam azért ez tömény egyben. Fegyverek jók, de ugye csak akkor ajánlott a használatuk, ha olyan helyen vagy ami be van védve a különben megtámadnak azok a zombik amik meghallják :D Az eleje nehéz volt ahogy emlékszem és a történet is elég lassan indult be, de azért érdekesnek tűnt aztán később elég korrekt küldetéseket sikerült összehozni élveztem a játékot. Sebzés nem zavart egy idő után amúgy is zsigerből lecsapod a fejét a zombik nagy részének egy csapással. A vegyvédelmis/tűzoltós embereket meg úgy is kerülöd, mert robbanékony fajták :D

https://www.youtube.com/user/kigyi23/

(#128087) Źşë' válasza Mr.Csizmás (#128084) üzenetére


Źşë'
addikt

nem tudom hogy kell spoiler kódot használni, de aki nem akarja hogy lelőjjek valamit sztoriból az ne olvassa el
- ez az volt mikor a fekete dokit elrabolták aki az ellen szérumon dolgozik, aztán, érte mész megmenteni, annak a csókának az emeletes kérójába akinek az emberei fosztogatnak, gyilkolnak (nem jut eszembe a neve), aztán elkapnak téged is, az épület alagsorában, vagy inkább amolyan mélygarázsában, itt rengeteg stukit gyűjtöttem, egy építkezésre bedobnak apróbb zombikkal, végén meg egy demolitionist-el, aztán ki kell nyírni, a végén meg "vesszőfutással" kimenekülni - na ott jött minden rám, talán még rpg is, meg nyílt terepen alig volt fedezék, felmászni az épület tetejére - sorozattüzet kaptam nem keveset

(#128085) Egon az Dead Island - Riptide néven jelent meg, nehezebb volt, meg picit másabb mint a sima része - az eldobott fegyver eltűnése megvolt a sima játékban is amúgy, emlékszem én sem nagyon mertem eldobni a fegyvereim, mert ugye mindig a legjobb fegyvereket használja az ember és hát nem akarja hogy eltűnjenek :D amúgy nagyon nyomasztó volt a hangulata, az élénk színvilágának ellenére is, szóval tényleg jól csináltak valamit a Techlandes arcok. A DL = Dying Light - ezt is a Techland fejlesztette, az ő gyerekük ez a játék is. Dead Island 2 meg csak készül, készül és készük ki tudja meddig :/ rákerestem steamen a Dead Island 2-re és ha jól látom még le is került :/ sziper, most vagy ez is Epic-es lesz vagy magáért beszél a dolog... wishlisten is rajt volt ott sem találom, meg hát storeban sem

jött egy kupon (Érvényesség vége: 2019. 08. 06. 8:00:00) Dying Lightra 75%off így az Enchanced Edition Following DLC-vel és Season passal 12,5€ ra jön ki, akit érdekel az írjon privátban, az első ember aki ír az kapja a kupont steamre. Ill. egy 60%-os Dead by Daylight-ra szintén van, azok kapták akiknek megvan ez a két játék amúgy, így ez 8€ra jön ki.

[ Szerkesztve ]

"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

(#128088) Mr.Csizmás válasza Źşë' (#128087) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

ebben a topicban nincs spoiler kódolási lehetőség, azért. anno elvették szinte mindenhonnan, csak az indokolban hagyták meg, mert terheli a szervert.

btw, túl nagy spoilerek nincsenek, egy die hard film szintjén van kb. a sztori, csak megtűzdelve kanyarokkal :D

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#128089) Źşë' válasza Źşë' (#128087) üzenetére


Źşë'
addikt

DL kupon elkelt, viszont a Dead by Daylight az megvan - mondjuk már volt bundliban is maga a játék uh a 8€ árat annyira nem éri meg de akinek igen annak szívesen elküldöm

"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

(#128090) Mr.Csizmás válasza Źşë' (#128087) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

ött egy kupon (Érvényesség vége: 2019. 08. 06. 8:00:00) Dying Lightra 75%off így az Enchanced Edition Following DLC-vel és Season passal 12,5€ ra jön ki, akit érdekel az írjon privátban, az első ember aki ír az kapja a kupont steamre. Ill. egy 60%-os Dead by Daylight-ra szintén van, azok kapták akiknek megvan ez a két játék amúgy, így ez 8€ra jön ki

szintén, nálam is vihető ingyen & bérmentve! :R

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#128091) huskydog17 válasza Mr.Csizmás (#128082) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Köszi szépen az ajánlást, egyelőre egyedül szeretnék boldogulni benne, továbbá az én tempóm amúgy is rendkívül lassú, így folyton feltartanálak, de majd ha aktuális lesz, rád írok, köszi még egyszer!

#128083 Źşë' : "most meg megnyitottam egy olyan képességet mint ami a Dead Islandban is szerepelt - "fej széttaposás :D " - mondjuk itt rúgás"

Na ezt viszont jó látni, hogy itt is van ilyen képesség, akkor tolom tovább és rágyúrok arra, az nagyon kell, a Dead Island-ben is aranyat ért, folyton azt használtam.

#128085 Egon: Egyet értek. Az még hagyján, hogy halál után nem kapsz vissza semmit, de nem is logikusan éledsz fel, vagyis nem a legközelebbi menedékhelyen éledsz fel, amit totál nem értek, pont tegnap jártam így, hogy a halálomhoz pár méterre volt egy menedékhely, erre egy sokkal távolabbin éledtem fel. Mondom ez most WTF!

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#128092) Mr.Csizmás válasza huskydog17 (#128091) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nem volt aktiválva a menedékhely? :F

btw. én már végigtoltam az összes küldetéssel együtt, + én se sietek, de ahogy gondolod, ha kell segítség. :K

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#128093) huskydog17 válasza Mr.Csizmás (#128092) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

De igen aktiválva volt, ezért nem értettem az egészet, hogy miért távolabb éledtem fel. Mindegy, ha már meglesz a fejszéttaposós képesség, talán kicsit könnyebb lesz, addigra talán értelmesebb fegyvert is kapok majd, remélem.:)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#128094) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Szerintem igazán élvezetessé a csáklya megszerzése után válik... Kisfiammal fejenként 80+ óránk van benne, mi csakis co-opban toltuk, de minden percét élveztük.

Dead Island és DI: Riptide darabja közel 200 óra fejenként, ugyanez... Hiába, imádjuk a zombi apokalipszist! :D

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#128095) MZsoltee válasza Mr.Csizmás (#128092) üzenetére


MZsoltee
veterán

Én lehet csatlakoznék egy kicsit. Pár éve megvettem, de nem sok órám van benne.

A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.

(#128096) Dilikutya válasza Vertigo18 (#128094) üzenetére


Dilikutya
félisten

Igazán gyűlölhető mentési rendszere van.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#128097) phenomHUN


phenomHUN
aktív tag

offoff GMG-s vásárlásban szeretnék segítséget kérni: 7 Days to Die-ból kellene pár db, én már vettem egyet saját fiókon, így sajnos többet nem enged.
Silver, így jár utána a -10% kupon, ill. az ingyen játék(ok) - ezek természetesen nem kellenek.

15% és 10% kuponnal ~6€ - 6.2€, Paypalon, bankon, Revoluton tudnám rendezni.

[ Szerkesztve ]

(#128098) Mr.Csizmás válasza phenomHUN (#128097) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

+

btw ha csoportos gémelés a terv, szívesen csatlakoznék :B

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#128099) phenomHUN válasza phenomHUN (#128097) üzenetére


phenomHUN
aktív tag

Köszönöm eami, xuser, ZsZso a gyors segítséget, és a türelmet! :R

Mr.Csizmás: Leghamarabb jövő kedd tájékán, de addig még a laptopot rendbe kellene tennem. Gyanítom új driver miatt lehet, de az fps-em még a Dotánál is hihetetlen módon beesik, élvezhetetlenné téve a játékot.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Eredeti játékok OFF topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.