Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    Erre megy a válasz.

    Szóval nem keverek semmit semmivel. A Dead Island két része és a Dying Light között a harcrendszer miatt szeretem jobban a Dead Island-et. Mire gondolok?
    Dead Island-ben minden ellenfélnek van életcsíkja, DL-ban nincs és opció sincs a bekapcsolásra. Ez nagyon fontos lenne, hiszen nagyban segít látni, hogy mennyivel erősebb az egyik fegyver a másiknál.

    Ha már nincs életcsík, legalább hagyták volna meg a sebzés számlálót, Dead Island-ben ha sebzést viszel be egy dögnek, akkor kiírja, hogy pontosan mennyit, DL-ban nincs ilyen.

    Ez a két feature miatt szerettem nagyon a Dead Island harcrendszerét, mert azonnal, egyértelmű visszajelzést kaptam, hogy az adott fegyver mennyire hatékony. DL-ban ezeket mind kukázták számomra érthetetlen okokból Azt értem, hogy a DL-nál nem a zombie gyilkolásra szerették volna helyezni a hangsúlyt és erre fogják, de ez nagyon gyenge érv, hiszen rengeteg küldetést nem tudsz darálás nélkül elvégezni. Mindössze annyit vártam volna el, hogy legalább opcióként hagyják benne a Dead Island harcrendszerét, de e helyett nem csak kukázták, de opcióként sem elérhető. Ez így gáz, mert az én szememben visszafejlődés.

    Egyelőre 10 órám van a DL-ban (a két Dead Island-et végigvittem), de egyelőre abszolút nem érzem ,hogy fejlődne a karakter vagy a fegyverek, hiába sebeznek a mostani fegyverek a stat szerint sokkal többet, ugyanannyit kell püfölni őket. Dead Island-ben sokkal jobban átjött a fejlődés.

    Ami viszont az egyik legbosszantóbb feature a DL-ban az a javítás stat, vagyis egy adott fegyvert csak pár alkalommal javíthatsz meg, a legtöbbnél ugye ez hármat jelent. A gond, hogy a fegyverek piszok gyorsan elhasználódnak, így a 3 javítás pik-pakk elmegy. Értem, hogy keressek másikat, de ha egyszer találtam egy jót és azt upgrade-elem egy nekem tetsző csomaggal, akkor ne kelljen fél óra múlva másikat keresni helyette, ez egy nagy kicseszés a játékossal!
    Képzeld csak el, ha például egy Fallout-ban max. 3-szor javíthatnál meg egy fegyvert! Ugye mennyire nonszensz?

    Ekkor pedig még nem is beszéltem a jóval rosszabb balanszról. Már 10 órát beleöltem, de még mindig fapados közelharci eszközökkel tudom püfölni őket, értelmes fegyvert még nem kaptam, hiába nyitottam ki brutál sok ládát. Az árusoknál a fegyverek árai pedig szintén nonszensz, legalábbis a játék elején.

    Az a gond, hogy a DL-tól én egy parkour-ral feltuningolt Dead Island-et vártam, de reméltem, hogy legalább opcióként meghagyják a DL harcrendszerét, de nem.

    Éjszakai rohanás nekem egyszer elég volt a kötelező sztori küldetés alatt,m soha többet, az egy vicc, pár másodperc alatt szétszednek a dögök, semmi esélyem. Értem, hogy rohanni kell, mint egy őrült hülye, de nekem pont ezért nem tetszik, mindegy, amint lemegy a nap, megyek biztonságos zónába és alszok, nappal is eléggé meg tudja sz*patni a játékost a játék, nem hiányzik az éjszakai szívás.
    Ez azonban abszolút nem zavar, nem tekintem negatívumnak ezt a feature-t, hiszen van lehetőség skippelni, kivéve néhány missziót, amit csak éjszaka lehet megcsinálni, na azokat is inkább kerülöm, bár mivel csak 12%-nál járok, így nagyon valószínű, hogy lesz még olyan sztori küldetés, ahol a játék rám erőszakolja az éjszakai szívatást.

    Vannak még más apróbb problémáim is a játékkal, de ezek a legsúlyosabbak számomra.

    Más ízlésünk van ennyi. Lehet, hogy később, jóval fejlettebb képességgel sokkal jobb lesz a game, ezt nem vitatom, de az első tíz óra eddig nem nyűgözött le. A sztori viszont érdekes, csak amiatt szenvedek vele, illetve tök jó a német szinkron. Kizárólag a német szinkront hiányoltam a két Dead Island játékból, itt végre megkaptam, csak a Dead Island-et vették ki a képletből sajnos.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés