Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Untappd lista
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
-
LOGOUT.hu
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibike8
őstag
válasz br.rak #26497 üzenetére
Így is van. Hordozott szám, ráadásul 'szép' szám. Már vagy 20 éve meg van. Bár éppen el lehetne hordozni másik szolgáltatóhoz 3 hónapra hűségidő nélkül, majd vissza és hosszabb távon már megtérül. De attól még az alap, hogy a régi ügyfeleket furán kezelik.
Bogyi007
Hát nekem nem így jött le De így értem. Mindenkire vonatkozhat kis trükközéssel.
Amúgy mi ez a feltételes visszamondás? Felfüggesztés? Vagy mi?Mr. Janó
Amúgy meg ja, analóg az előfizetés és lényegében akkor az van, hogy bár nem kell STB, de ha nem bérelsz tőlük, akkor analóg az előfizetés és bár nézheted a digitálist is, de semmilyen garanciát nem vállalnak rá, nem javítanak semmit a digitális részen még ha szolgáltató oldali hiba is van ergo bérelni kell egy SD boxot vagy smart camot (amit ki sem kellene csomagolni) azért, hogy hibát tudj bejelenteni.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz br.rak #26497 üzenetére
és az miért gond?
nekünk is ugrott adtak újat és 2 évig 4990Ft a díj. ennyit megér, ha a különbözetet megszorzom 24-el.
5000/7000 vagyis 2000x24=48.000Ft nálam marad. mivel ismerősi körben talán 2 embernek van digi előfizetése így nem igazán használjuk..eddig sem volt használva csak ritkán.Realme GT Master Edition
-
-
Bogyi007
veterán
válasz tibike8 #26502 üzenetére
Ügyfélszolin bejelentettem, hogy megszüntetném a telefonszámomat, ezt rögzítették s 2 nap múlva hívtak hogy, mégis megoldható az okos csomag nekem is...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
leslieke
Jómunkásember
-
tibike8
őstag
válasz leslieke #26504 üzenetére
Tudom, hogy le lett írva és a részemről is ki lett tárgyalva és mivel van szerelő ismerős, meg tudtam oldani a javíttatást - bár a megoldás más volt, de ezt visszább lehet olvasni akit érdekel. Én csak megjegyeztem, hogy a fentebbi 2 dolog ami nem tetszik a DIGIben. Mindkét esetben csak 'trükközéssel' van megoldás. De ismét hangsúlyozom, hogy ezek mellett is pozitív a cég megítélése a részemről. Ha nem tetszene, váltottam volna mert több szolgáltató is van a házban, de a hűségidőt is a bizalmam jeléül akarnám vállalni.
-
#29810560
törölt tag
válasz tibike8 #26502 üzenetére
Sejtettem.
... bár látom Te is érted a dolgot, de azért összefoglalnám."de én sem tudom hivatalosan hibajavításra kényszeríteni őket, ha a digitális adásokkal van valami baj mint ahogy fentebb olvasható a történetemben. Kijelentik, hogy akkor sem javítanak ingyen, ha nincs STB-m, ha náluk van a hiba."
Nos, ezért kell analóg hibát jelentened! ... mert, Neked hivatalosan ANALÓG előfizetői szerződésed van a DIGI-vel.
... és ezért csinálják nálad plusz pénzért a javítást, ha Te jelented be az úgymond digitális hibát.Amint veszel/bérelsz a DIGI-től egy SetTopBox-ot vagy bérelsz egy SmartCAM/kártyát rögtön DIGITÁLIS előfizetésed lesz és jelenthetsz digitális hibát.
Ez ilyen egyszerű, mert az előfizetői szerződés nem kívánságműsor. A hivatalos előfizetési paraméterek alapján:
kérhetsz ingyenes javítást, reklamálhatsz, fordulhatsz feljebbviteli fórumokhoz (pl. NMHH, fogyasztóvédelem)Amennyiben ténylegesen az előfizetői helyen (családi ház, lépcsőház) van lokális hiba - amiért úgymond kijönnek - az mind az analógra mind a digitálisra kihat. Ilyen hiba esetén, ha megjavítják helyileg az "analóg" hibát az általában a digitálisra is kihat.
A kockásodás pedig "természetes" hibajelenség a digitális jelátvitelben (ahhoz hasonló mint a képzaj, csíkozódás, hangyásodás az analóg átvitelben). A digitális jelátvitellel a hibalehetőségek nem szűntek meg, csak egy másik/"magasabb" szintre kerültek át. A kockásodás oka keletkezhet a láncban, akár a felvevő kamerajelben is, - ami aztán végigrobog a rendszeren, te meg látod a TV-den - de akár a Te képmegjelenítődben is, mert nem tudja már korrigálni a jelhibát. (Az MPEG-2 (H.262)/MPEG-4 (H.264) veszteséges tömörítést alkalmazó szabványok, ezért a képmegjelenítő folyton hibát javít. Néha nem sikerül a kép minden pontján kiszámolnia a képet ezért a kockásodás.)
[ Szerkesztve ]
-
jansky1
senior tag
Smartcam miatt vett mostanában valaki stb-t? Ha igen, milyet?
-
tibike8
őstag
válasz #29810560 #26508 üzenetére
Köszi az összefoglalót
A hibám apropójából sikerült átlátnom valóban a DIGI-t. Amúgy évekig nem volt kockásodás, csak most az e havi csatornakiosztás módosítása után amivel egyúttal az eltűnt adók is visszajöttek. A jelszint 100 amúgy és bithibaaránynál sem szokott látszani semmi érdemleges - leginkább 0. Még nem sikerült akkor nézni a jelszintet amikor épp bekockásodik, hogy épp mit mutat. A digitális jel természetét is van szerencsém ismerni és napi szinten találkozni is vele mert egy másik szolgáltató műszaki részén dolgozom. Amúgy az érdekesség, hogy az analóg is képes kockásodni és a digitális jel hibáit produkálni, ha egy szolgáltató a digitális jelet ülteti át analógra és ha a forrás kockásodik, az analóg is fog. Persze a klasszikus analóg hibák azok amiket te is írtál. -
#29810560
törölt tag
válasz tibike8 #26510 üzenetére
Örülök, hogy értjük egymást.
OFF
Bárcsak az egyik barátom is megértett volna, amikor le akartam beszélni a svájci frankban felvett devizahitelről, amikor elolvastam a bankkal kötendő szerződését.
... de, sajnos nem hallgatott rám. Pedig, ha megszívleli amit mondtam neki, akkor még most is meg lenne a családi háza és nem albérletben kellene "nyomorognia" 30 év kemény munka után.
END OFF[ Szerkesztve ]
-
#29810560
törölt tag
válasz tibike8 #26510 üzenetére
"Amúgy az érdekesség, hogy az analóg is képes kockásodni és a digitális jel hibáit produkálni, ha egy szolgáltató a digitális jelet ülteti át analógra és ha a forrás kockásodik, az analóg is fog."
Így van, az analóg TV csak megjeleníti a digitális jelben keletkezett, a digitális átvitel utolsó digitális eszközének MPEG dekódere által nem javított hibát.
... mert, a rendszer analóg része már hibásnak (kockásnak) "látja" a képet.[ Szerkesztve ]
-
andrasferenc
tag
válasz #29810560 #26508 üzenetére
Sajnos ez nem így működik.
Nekem SD boxom és Smart kártyám van. M1 HD hiba esetén telefonáltam az ügyfélszolgálatnak. Azt közölték, csak kiszállási díj ellenében hajlandók kijönni. Megemlítettem a Smart kártyát. Erre azt válaszotlák: Smart kártya esetében a kódolt adások (HBO csomag, Digi film, Super One), valamint a HD felnőtt csatorna vételi hibái esetében jönnek ki ingyen. Más tekintetben HD adások vételét csak HD box alkalmazásával garantálják. -
#29810560
törölt tag
Hááát, ha szó szerint vesszük, akkor valóban nem a SmartCAM/kártya/SetTopBox-tól lesz digitális előfizetésed, hanem a Digi Film vagy az HBO csomagoktól. (Ezek a csatornák nincsenek analóg platformon.) Azokhoz meg ugye kell a Nagra dekódoló 'cucc'. Így a kör bezárult.
[ Szerkesztve ]
-
#29810560
törölt tag
válasz andrasferenc #26514 üzenetére
"M1 HD hiba"
... és mi volt az a hiba ami csak az M1 HD-n jelentkezik és kiszállást igényel?
Az SD boxot a DIGI-től vásároltad/béreled?[ Szerkesztve ]
-
GP-Sz
senior tag
válasz #29810560 #26515 üzenetére
Pont azt mondom, amit itt a kolléga: csak a digifilmre meg a felnőtt csatikra jelenthetek be hibát, a többi digitális csatornára nem. Engem ez amúgy nem izgat, csak mondom. Olyan nem igazán van szvsz, hogy a digitális szar, az analógok meg jók, mert a kábeltv szolgáltatásban inkább az ilyen RF hibák dominálnak, az meg érinti mindkettőt alapvetően. Amikor egyszer problémám volt, alaposan megnéztem az összes analóg csatit és volt is vagy három, ami minősíthetetlen volt, úgyhogy bejelentettem azt, kijöttek, megcsinálták és megjavult a digitális is.
-
tibike8
őstag
válasz #29810560 #26515 üzenetére
Én meg úgy gondolom, hogy egy SD box bérlésével is digitális előfizetésed lesz mint ahogy nekem is az volt bexelve amíg béreltem boxot, aztán vettem full HD tv-t és visszaadtam a boxot. Bár a paragrafus rágás miatt 'jogos' lehet, hogy a HD parára nem ugranak ha csak SD box van, de SD-re lépniük kell szerintem.
GP-Sz
Hát az én hibám fényében simán volt olyan, hogy csak a digitálist érintette. Az összes analóg rb volt.
[ Szerkesztve ]
-
andrasferenc
tag
válasz #29810560 #26516 üzenetére
Az M1 HD-én nem volt hang, vagyis azon a frekvencián sugárzott adásoknál (M2 HD, DUna HD). De újtaindítottam a tévét. Ki-bekapcsolás után helyre állt. Újraindítás után ment minden szépen. Vélhetően a hangprojektor kavart be. Panasonic rendszer lévél a Viera Link vezérli a házimozi hangrendszert egy hdmi kábelen keresztül.
Az SD box a Digitől van a mozicsatornák előfizetése miatt. (Ingyen.) -
#29810560
törölt tag
Igen. Ez így pontos teljesen ugyanis a teljes digitális csatornalistára csak az alábbi esetben van digitális hiba bejelentési lehetőség.
Szolgáltatói szerződés 1. oldal lap alja:
** A Szolgáltató jelen szerződés alapján analóg televíziós szolgáltatást nyújt, kivéve, ha Előfizető a digitális jel vételére alkalma set-top-boxot igényel Szolgáltatótól.Azok a fránya apró betűs részek.
No, de a kiszállást igénylő, lokális kizárólag egy két adást érintő digitális hiba ritka, mint a fehér holló.
Ráadásul a gyakorlat is mást mutat:
... mert, pl. GumpNews-nál Szegeden végül is "ingyen" kijavították a 786 MHz-es hibát, pedig neki sem volt, digitális előfizetése.
-
#29810560
törölt tag
válasz andrasferenc #26519 üzenetére
Nem értelek. Neked DIGITÁLIS előfizetésed van a BOX miatt/jogán. (Lásd fentebb!)
-
#29810560
törölt tag
-
#29810560
törölt tag
válasz andrasferenc #26519 üzenetére
A leírásod alapján a hiba pedig tipikus előfizetői készülék hiba.
Szerinted, miért kellett volna kijönni a szerelőknek még ha digitális előfizetésed is van (munkalap, munkadíj, gépkocsi költség), hogy ki-be kapcsolják a TV-det?
Az jobb lett volna, ha "első szóra ugranak", hoznak egy tesztkészüléket ráakasztják a lakás belépő koax csatlakozójára és közlik, hogy minden OK! Aztán a helyszínen még azt is közlik, hogy mivel részükről nincs szolgáltatói hiba a Te TV-d úgymond ki-be kapcsolása néhány ezer Ft-os kiszállási díjba kerül.
Ugye nem?[ Szerkesztve ]
-
Kerio
őstag
válasz szili.tamas1 #26522 üzenetére
firmware frissítést próbáltad?
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
GP-Sz
senior tag
válasz tibike8 #26518 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy lehetetlen, csak hogy nem annyira jellemző. Én valahol megértem a digit amúgy, bár nem nagyon tetszik ez a dolog, de tény, hogy a kiszállások elsöprő többsége user error miatt lenne és azt nem nagyon tudnák kifizettetni az előfizetővel, mert ha a valós költséget kérnék el, mindenki padlót fogna. Így inkább első körben elhajtanak, így a problémák 90 százalékát megoldják a hozzáértő ismerősök, fórumozók és hasonlók és csak a maradékhoz kell kiszállni. Csak valahogy nem túl elegáns
-
dorika87
őstag
Sziasztok!
Tv vásárlás előtt ellők. A kiszemeltem egy LG LA620S típusú Full HD led tv. Nem olvastam végig az egész fórumot, nézzétek el nekem... elég kezdő vagyok a témában, ezért is gondoltam arra, hogy hozzátok fordulok. Digi kábeltv-vel rendelkezem egy panellakásban. A Digi+ csomagra vagyok előfizetve (3100ft/hó) Régi hagyományos tv készülékem van még jelenleg, tehát eddig nem volt szükségem setop boxra. Most viszont elgondolkodtam azon, hogy ha meglesz a tv és bedugom az antennát a tv-be, akkor vajon digitálisan fognak jönni az adások, vagy ehhez érdemes igényelnem egy boxot, hogy tudjak hd adásokat is nézni?
Abszolót nem értek hozzá, úgyhogy ha hülyeséget kérdeztem akkor előre is elnézést érte.
Csak szeretnék tisztán látni mire megérkezik az új tv, hogy mit érdemes még tennem az ügy érdekében.
Tehát a kérdés lényege, hogy ha antennával használom a tv-t akkor is lesz olyan szép a képminőség illetve hd adások mint egy boxal? Köszönöm a segítséget! -
-
dorika87
őstag
Köszönöm. A kódolt csatornék nem érdekelnek, nincs is előfizetésem rájuk és nem is szeretnék.
Csak egy kicsit megkavart a digi honlapján, hogy Média eszközök (digitális, HD és kódolt adások vételére)
Úgy értelmezem, hogy a digitális és HD adások vételére kell setop box. Mert azt hallottam, hogy nem olyan szép a képe ha antennáról nézem a tv-t mint amikor boxról, és ezért nem értem most ezt a dolgot.
A digi egyszerre analóg és digitális jelet is ad? Mivel most régi crt tv-m van és azzal nézem csatornákat. -
szili.tamas1
senior tag
Probaltam. Aramtalanitani is, gyari beallitasokat visszaallitani is, egyedul hdmi-n ad kepet. Tobbi bemenetnel azt irja hogy nen talalt csatornat, nyomja meg az ok gombot az automatikus beallitas inditasahoz. Megnyomom, vegigporgeti a frekiket de nem talal semmit se analogon de dvb-cn de meg dvb-tn sem....
Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.
-
Watt25
veterán
válasz dorika87 #26534 üzenetére
Nem kell a teljes topic-ot elolvasni, csak az első hozzászólást (összefoglalást)!
Mert azt hallottam, hogy nem olyan szép a képe ha antennáról nézem a tv-t
Rosszul hallottad.[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
#29810560
törölt tag
válasz dorika87 #26530 üzenetére
Kihúzod az antenna kábelt az analóg TV-ből. Bedugod a zsír új LG TV-be. Behangolod. Nézed. (Kivéve a külön előfizetéses prémium 'csatikat', mert ott a "Kódolt adás" feliratot nézed.) Gyönyörködsz a lenyűgöző képében, főleg a HD adásoknál. Ennyi a teendő.
OFF
Én szombaton megyek egy pontosan ugyanilyen TV-ért a 'bótba'.
END OFF -
#29810560
törölt tag
válasz szili.tamas1 #26535 üzenetére
Ez nagyon tuner hibának néz ki.
DE!
Dugd a Panasonicot arra a koax kábelvégre, ahol a másik eszköz mindent megtalál, mert ez még kábelhiba is lehet.
-
#29810560
törölt tag
válasz dorika87 #26540 üzenetére
Jó, hogy előjött a távszabályzó.
Az LG AN-MR400 Magic Motin Távírányító LA szériához zseniális kis cucc, nagyon megéri az árát. Még pluszban is. Amióta megvettem, nem használom a TV/Monitorhoz kapott gyárit. (A másik/meglévő TV/Monitornál természetesen.)
[ Szerkesztve ]
-
#29810560
törölt tag
válasz szili.tamas1 #26541 üzenetére
Akkor az biza 'Pana' tuner hiba. Gondolom el vagy keseredve.
Mennyi idős a TV? -
andrasferenc
tag
válasz #29810560 #26523 üzenetére
2009. év óta van előfizetésem. Az HBO miatt kaptam az SD boxot ingyen. Bár akkor úgy hozta ki az első boxot a Digi, mivel rákérdeztem arra, miért van műsor betáplálva, azzal ne foglalkozzak. Azon keresztül az HBO-t nézzem...
Az ügyfélszolgálat, mivel nem rendelkezek HD boxal, elzárkózott a kiszállási díj nélküli M1 HD hibabejelentéstől. Hiába tudja a tévém a HD adásokat HD minőségben fogni, de mivel nincs HD boxom, nem foglakoznak ingyen a HD-és problémámmal.
Nem emlékszem, mi lehet beikszelve a szerződésen. Vélhetően digitális, a kódolt csatornák előfizetése miatt. -
GP-Sz
senior tag
válasz #29810560 #26543 üzenetére
Az a távirányító tényleg marha jó, az egyik szomszédomnak is van. Nagyon el lehet szúrni egy ilyet, de ez nagyon jól sikerült szerintem. Eddig ugyan nem fogott meg különösebben az okostévé koncepció, de az biztos, hogy egy hasonló távirányító nélkül végképp szart sem ér, mert normál távirányítóval egy kínszenvedés őket használni.
-
GumpNews
csendes tag
válasz #29810560 #26529 üzenetére
Néztem is, hogy mióta lakom szegeden és mikor volt nekem problémám a 786 MHz-el!?
Amúgy nekem volt bajom BUDAPESTEN egy kifejezett frekvenciával, sokat beszélgettem a Digi-vel erről, hogy feltehetőleg a lakásba már gyenge jel érkezik, ha már a 3. elosztás után a digitálison egy adott frekvencián (394 MHz) nem jön rendesen a jel (66% jelerősség, 2000+ bithibaarány), de ők állították, hogy nem náluk van a gond. Azt mondták, hogy ki sem jönnek, csak ha digitális csomagom van. - csak hogy erősítsem a most szóban forgó témát. Mint az kiderült, igazat mondtak, tényleg nem náluk volt a gond.
Majd egy nap egy kedves Digi szerelővel -aki éppen a házban járt és dolgozott-, megbeszéltük, hogy jöjjön át és nézze meg a problémát. Szerencsére nagyon rendes volt és nem csak hogy megnézte, hanem meg is oldotta a problémámat.https://www.facebook.com/volgyesimatephoto - http://mate.volgyesi.info
-
#29810560
törölt tag
válasz andrasferenc #26546 üzenetére
OK! Feladom.
DE! Szerintem Neked akkor is DIGITÁLIS előfizetésed van a BOX miatt.
... de, ha Te sem tudod pontosan, akkor én honnan tudjam.1. Keresd elő a szerződésedet.
2. Nézd meg az Ügyfélkapun interneten keresztül.
3. Hívd fel az ügyfélszolgálatot és rendezd az ügyet.Mr. Janó kiszáll.
... legalább is ebből a témából.[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
veterán
válasz andrasferenc #26546 üzenetére
"2009. év óta van előfizetésem.
[...]
Nem emlékszem, mi lehet beikszelve a szerződésen. "1. Az aláírt szerződéseket el kell tenni. Ez alapszabály.
2. 2009-ben még nem voltak ilyen pipálandó dolgok a szerződésben. Legalábbis az én 2011-es keltezésű szerződésemben nincs ilyen.Nagy szopatás ez a Digi részéről. Amúgy, ezzel először a 2012 áprilisi nagy frekvencia rendezgetésük során találkoztam (ekkor jöttek be a feles frekvenciák - 121,5 és 128,5 Mhz -, amik sok tévénél csak trükkösen állíthatók be, ráadásul ekkor, az átállás folyamán sok műszaki bakit követet el a Digi, összevissza állítgatták a frekvenciákat - gondolom, a sok előfizetői panaszt kizárandó vezették be ezt a szabályozást). Előtte sohasem volt ilyen visszautasítás részükről.
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GAMER PC: i5-12400F/14600KF - Új RTX 4060 - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest